Salutare dragi colegi!
Doresc sa va informez despre ce am patit eu cu un service din Bucuresti, astfel incat sa nu apelati la serviciile lor si sa nu patiti ca mine. Am un Ford Fiesta Mk3 pe care l-am dus in
Decembrie 2012 la SC Japan Style SRL reprezentata de un anume Joao Kague (patron cica), un cetatean de origine braziliana dar care vorbeste foarte bine romana. La momentul respectiv si in momentul de fata, respectivul isi desfasoara activitatea in incinta service-ului celor de la Coasta de Est. Vroiam sa ii schimb motorul 1,8D 60cp cu unul 1,8TD 90cp. Le-am dus masina care avea deja montat motorul pe ea si instalatia electrica pusa de un alt service, mai trebuia decat sa verifice ce au montat cei de la precedentul service si sa o faca sa porneasca. In plus fata de asta am vrut evacuare din inox, intercooler mai mare si admisie custom si niste mici modificari.
Lucrarea a durat
10 luni 
timp in care am lucrat chiar si eu la ei in service 2 saptamani la masina mea!!! pentru ca in prostia mea m-am bazat pe priceperea respectivului si vroiam ca masina sa iasa ok. Am achitat
2000 RON in avans (cica sa cumpere piese), 1570 RON am platit alte piese si 3000 RON la sfarsit (ar fi vrut mai multi dar am negociat) pentru ca eu sa beneficiez de urmatoarele:
- am luat masina din colentina si am ajuns cu ea pana pe Barbu Vacarescu pentru ca mi s-au infranat toate rotile din cauza unei modificari la sistemul de franare facuta de cei de la service-ul precedent PE CARE JOAO TREBUIA SA O VERIFICE!
- ventilator racire radiator cu diametrul de 25cm, versus 35cm cat ar trebui normal (se incingea motorul extrem de rau)
- bara fata prinsa in 2 suruburi din 6, intercooler prins in 1 surub
- in sumele de sus 1300ron a costat instalatia electrica (cica refacuta, de un anume Mario-electrician bun domne

), iar dupa ce am luat-o am constatat ca atunci cand aprind pozitiile se aprind si farurile direct pe faza lunga, iar faza lunga era de fapt faza scurta, geamurile electrice nefunctionale, oglinzi electrice nefunctionale,
bloc sigurante prins cu bride de plastic de tubulatura de ventilatie , sonda de marsalier nu era conectata iar dupa ce am conectat-o am realizat ca atunci cand cuplez marsalier se aprinde si lampa de ceata, aeroterma avea firele inversate astfel ca scotea aer din masina in loc sa bage, mi-a cedat minusul din bord si mi s-au oprit farurile pozitiile si semnal si avarii (noaptea pe serpentine la munte

) etc
- furtunele de apa puse total pe dos (si ma miram de ce imi fierbea motorul?!?!

)
- vopsea zgariata pe mai toata masina
- mi-au "pierdut" piulitele de antifurt de pe fata si cheia de antifurt
- le-am dus ulei, filtre, lichid de servodirecte etc, dar uleiul de motor nu mi l-au schimbat...
Si multe alte defecte, pe masura ce le descopar, va mai scriu.
Am fost dupa o saptamana dupa ce am luat masina sa-mi recuperez piesele ramase la ei si am avut tupeul sa le si reprosez diverse probleme si mi-au zis cu nonsalanta "
atat ne-am priceput"! De 5000 RON si in 10 luni in care a stat masina la ei!
Asa ca dragi colegi, aveti mare grija unde va reparati/modificati masiniile!
Daca mai aveti nevoie de alte detalii suplimentare, va stau la dispozitie!