Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 28 Ian 2009, 10:05

Pe timpuri foarte rău era că nu aveam telefoane…
Pentru cei tineri probabil că e de neconceput..

Rămâneai în pană undeva la dracu şi nu te ştia nimeni.
Pe timpul lu pif, era, totuşi, mai multă frică şi te mai riscai să pleci de lângă maşina defectă până în prima comună să dai un telefon la autobază, dar, încoace, după marele Râs poreclit revoluţie nu mai aveai curaj să laşi maşina nesupravegheată. Se cam ciordea ca-n codru… şi în zilele noastre se mai fură în special motorină din ce am mai auzit…
Trusa de scule de la rabă avea 200 de kile, teteo!
De fapt aveai vreo sută de kile de scule, cricuri, leviere, răngi şi altă sută de piese… supape de pe instalaţia de aer, pompe de alimentare, electrice, şurubăraie, coliere, furtune, curele de compresor etc…
Cărai toate astea după tine ca să nu stai în drum, dacă nu te descurcai cu ce aveai opreai un şofer şi-i băgai ştanga-n nas (camionului, nu şoferului!) până la primul oraş cu o autobază mai acătării. (Acolo începea milogeala dacă nu te descurcai altfel. Dacă treaba era groasă se lua legătura cu şefii şi ăştia de obicei se ajutau între ei chair dacă erau din intreprinderi şi din judeţe diferite… aceste situaţii apăreau, totuşi, destul de rar.)
Însă uneori erau situaţii nasoale când se bloca vreo roată… şi nu se mai putea tracta… dacă se bloca de la instalaţia de frână te băgai dedesubt şi o deblocai mecanic, dacă se bloca ceva pe la transmisie îi scoteai o planetară, sau ambele, sau ce trebuia pe-acolo, dar dacă se spărgea vreun rulment, ăla erai!
Trebuia s-o repari acolo în şanţ, iar de unul singur era foarte greu. De fapt era imposibil în anumite etape ale reparaţiei… se mai oprea câte unul şi te ajuta 15-30 minute după care pleca în treaba lui şi ăştia erau destul de rari…
Din aceste cauze şoferii (şi de multe ori chiar şi şefii) făceau pe dracu să plece câte 2 în tandem. Se splituia marfa în două ca să fie nevoie, vezi Doamne!, de 2 maşini.

La un moment dat, prin 87, tiranu a dat o lege prin care după orice camion platformă carosată trebuiau agăţate 2 remorci! Două, teteo! Aşa credea boul că economiseşte motorina ţării… Cred că e inutil să mai zic că dacă încărcai şi camionu, şi remorcile la standard aproape că nu mai plecai cu el de pe loc…
Pentru şoferi era un chin să menţină în stare bună de funcţionare cele 2 remorci din cauza cărora mai mult stăteai decât mergeai. Belelele le făcea în general instalaţia de aer care avea pierderi prin toate mădularele şi rămâneai înţepenit în drum…
Puteai debloca mecanic frânele la remorci că oricum mergeai cu ele goale, sau dacă nu erau chiar goale aveai nişte butoaie sparte sau alte ambalaje la mişto prin ele dar te opreau drăguţii de miliţieni şi-ţi luau abecedarul pentru „defecţiuni la instalaţia de frânare”… cum o dădeai rău era tot pentru amărâtul de şofer…

Prin 88 doi colegi mai mari ca mine veneau de la Moldova, ţaca-paca, unul după altul.
Pe la Focşani li se întâmplă pocinogul: crapă diferenţialul uneia dintre maşini.
Urmarea… ia-l la cravată (la ştangă) că nu aveai soluţie pe şosea. Norocul era că celei defecte îi mergea motorul că altfel acolo ar fi rămas; compresorul de rabă de-abia băga aer pt cele 3 instalaţii de frânare (camionul plus cele 2 remorci) dacă i-ai mai fi adăugat încă 3 n-ar mai fi mers.
Reţineţi, cele 2 camioane erau încărcate.
Cu greu s-au pus în mişcare şi mergeau cu viteza melcului, vă închipuiţi…
Gigi, şoferul care tracta povestea. „bă, mă uit într-o curbă în oglindă… ziceai că era trenul pe şosea! Aşa arătam!” :D
În spatele lor se formase o coadă de vreun kilometru, era foarte greu să depăşeşti năzdrăvănia aia atât de lungă… i-au oprit miliţienii în fiecare comună ca să descongestioneze traficul, altceva nu aveau ce le face…
Gigi povestea cum se ruga la Dumnezeu să nu-i cedeze ambreiajul. A cedat în poarta intreprinderii dar erau ACASĂ!

Aşa îşi închipuia tiranu că economiseşte!
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde oldman » 28 Ian 2009, 16:13

INLOCUIREA DISCURILOR SI A PLACUTELOR DE FRANA.

toata stima dl Bibanu pt explicatia comprimarii pistoanelor etrierilor spate, sint multi mecanici cu pretentii (mai prospaturi) care nu cunosc acest lucru, pot sa spun ca mi-au venit citeva masini cu etrierul in portbagaj ca e defect, - nu intra pistonul la loc domle, e blocat - sau si mai grav, impins cu presa pina a deteriorat tot sistemul de frina de mina, dar pt ca sintem pe ford forum trebuie spus ca exista la forduri pistoane care ca sa intre inapoi trebuie rotite in sens invers acelor de ceasornic. De asemenea sint masini care au discuri pe spate, dar nu au frina de mina pe placheti, ci pe niste saboti mici in interiorul discului (mercedes, bmw, daewoo) la astea se impinge normal pistonul. Inca o data toata stima pt munca dv. si pt rabdarea de a o explica pe forum
oldman
Incepator
 
Mesaje: 48
Membru din: 26 Mar 2008, 23:24
Maşina: taunus xl 73

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 28 Ian 2009, 20:38

Cu ani în urmă un amic al meu îşi cumpără o Dacie obosită rău. A luat-o pe bani puţini şi şi-a rezolvat câteva luni treburile cu ea… mă chemase de vreo 2 ori să-l ajut s-o pornească şi l-am ajutat cu plăcere. Observasem că motorul era o baltă de ulei şi după ce pornea avea mai multe bătăi şi dădea cu fum albastru ca la balamuc. I-am zis că nu mai avea zile multe şi şi el ştia… îi halea 1 kil de ulei la suta de km…
Într-o zi se hotărăşte s-o repare şi vine la mine… mi-era o silă groaznică de motoarele supermurdare, iar pe vremea aia nu existau încă spălătoare cu înaltă presiune ca azi. M-am apucat de treabă… spăl cât de cât motorul cu motorină şi-l sui pe banc. La prima vedere observ o sudură pe bloc undeva sub galeria de evacuare. Semn prost!
Dau jos capacul de la culbutori şi pun mâna pe tubulară să slăbesc chiulasa. Văd în loc de 10 şuruburi 8 şi două prezoane cu piuliţe… desfac şi constat că cele 2 prezoane erau lipite cu ceva în filetul din bloc… demontez baia şi găsesc sorbul de la pompa de ulei aproape înfundat cu nămol, nu-mi dau seama pe unde dracu mai trăgea uleiul… dau jos vilbrochenul, măsor şi găsesc o şobolănie pe care sunt curios şi azi cine o fi făcut-o… vreo 2 paliere erau sub cota 1, ieşeau la 2 altele 2 ieşeau la a treia, iar la ultimul, surprinzător, am găsit cuzinetul standard dar se repara la a 2a era terminat… beleaua era că 2 manetoane erau sub cota 3 şi la bielele respective am găsit beilagăre, deci cineva încercase ceva cândva. Menţionez că bailagăre mai găsisem odată la un motor de skoda de pe vremea când construiau ăia piramidele în egipt! Axa cu came avea şi aia joc cam mare… unde mai pui că două lagăre de la bloc fuseseră supraîncălzite şi nu mai aveai garanţie…
Chiulasa avea mai multe filete majorate pe la rampă, pe la pompa de apă… trebuia rectificată şi schimbate supapele şi scaunele, vreo 3 supape erau ca lamele de ascuţite… în fine ieşea ceva de bine de rău. Volanta era albastră.
Nu văzusem până atunci asemenea jaf!
În fine… amicul a înţeles şi s-a dus şi şi-a luat un motor de volvo de la sh, l-am aruncat pe maşină şi a doua zi omul avea maşină…

Chestie: mă ia la întrebări nebunul: “bă, când am venit la tine mergea maşina? Da! Ok, mai eşti în stare să faci înapoi motorul ăla aşa nasol cum era el şi să mai pornească?”

Noroc că era toată chestia în glumă… la o bere…
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde BoogY » 28 Ian 2009, 20:46

Astazi am avut deosebita placere de a-l cunoaste pe domnul Gabi,am schimbat un rulment intermediar planetara.
Un om de nota 1000,am numai cuvinte de lauda la adresa lui,ce sa mai a fost o placere sa fiu acolo.Voi mai merge acolo chiar si in vizita!
Numai bine bibane,sa-ti dea Dumnezeu sanatate si putere de munca!
BoogY
 

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 28 Ian 2009, 22:17

Cum v-am spus aseară o să zic câteva cuvinte despre KrAZ.
De fapt din ce îmi aduc eu aminte erau ruseştile Kraz şi Kamaz şi polonezele Jelcz.
Astea erau principalele importate la momentul acela în Ro în anii 80…
Ca să înţelegeţi mai clar în autobaza unde am copilărit eu erau vreo 2 Krazuri platformă, destul de multe autobasculante, Kamazurile erau toate autobasculante, iar Jelczurile toate automacarale.
Krazul e un camion foarte bun furat de ruznaci de la americani din câte ştiu eu… modelele din anii 80 erau, fără discuţie, cele mai bune camioane din ce exista în blocul comunist. Ruseşti fiind, erau croite din topor şi extrem de rezistente. Mai au această reputaţie şi azi. krazul 255 era cel mai comun, avea un motor un V8 de 15 litri cu doar 240 de cai. Imaginaţi-vă hal de cuplu ce avea!...
Pompa de injecţie era aproape cât un motor de tico!
Dacă vezi şi azi dihania aia zici decât „fier, fier, fier!” pare indestructibil şi adeseori aşa s-a dovedit! Nu era o maşină simplă, avea o sumedenie de comenzi pe transmisie pe care cam trebuia să le ştii. Cabina era făcută din lemn şi acoperită cu tablă, interiorul era absolut spartan şi trebuia să ai o anumită constituţie fizică s-o poţi manevra…
Ca să vă imaginaţi cât de fiabilă era vă povestesc următoarele: în autobază erau mai multe clici de şoferi, mai multe bisericuţe, să zic aşa… cei de pe Krazuri aveau o elită de vreo 7 inşi care s-au implicat într-un pariu de la începutul existenţei acestui camion. Miza pariului era sticla de Stolichnaia. Suficient! Jocul consta în parcarea camionului cu roata punţii a 2a motrice pe o cărămidă.
A doua zi, dimineaţa, ei se supravegheau unul pe altul… trebuiau să pornească din alunecarea maşinii de pe cărămida aia… lăsau de seara maşina în treapata a 3a, iar dimineaţa doar călcau ambreiajul şi îl lăsau… maşina se deplasa practic 10 centimetri, atât cât cădea de pe cărămidă şi pornea… cui nu-i reuşea figura, seara se prezenta cu stolichnaia… deci mai clar:
1. te suiai în cabină
2. apăsai ambreiajul cât să se clintească camionul de pe pietroi
3. eliberai ambreiajul
4. îl apăsai imediat înapoi…
5. ROAAARRRRRRRRRRRRRR…

dacă nu ieşea aşa seara aduceai sticluţa…
deşi aveai pornire, baterii, electromotor, etc asta era joaca şoferilor…

la următorul post vă povestesc despre Krazul automacara, o invenţie isteaţă…
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 28 Ian 2009, 22:52

Mihai,la Liaz cand ajungi? Te astept si la Molotov.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 29 Ian 2009, 09:33

$1 scrie:$2ihai,la Liaz cand ajungi? Te astept si la Molotov.



cu Liazul nu am avut nicio legătură, nu-l cunosc deloc.
despre molotov ştiu doar poveşti, că a fost precursorul camioanelor făcute la braşov, cu ochii mei nu l-am văzut.
singura maşina foarte veche funcţională a fost un MAN cu un motor cu 4 cilindri pe benzină construit înainte de 1940... avea o ciudăţenie: axa cu came avea dantură pentru antrenarea delcoului pe ambele capete, aşa încât la ananghie, montai la repezeală al doilea delcou şi pornaei mai departe... era război şi trebuia să te mişti...
cea mai veche maşină pe care am văzut-o în amănunt a fost un Citroen din 1927 un camion de o tonă jumate. a fost a unui amic al meu, un romantic... din nefericire nu am ajuns s-o vedem mergând, ne-am împotmolit în prea multe probleme... cea mai mare fiind sărăcia... trebuie bani grei, teteo, ca să restaurezi ceva...
avea roţile pe obadă de lemn şi putreziseră, găsisem pe la 23 august să ni le confecţioneze dar costa prea mult chiar şi la negru, de fapt nu ştiu dacă era mult, dar nu ne permiteam noi...
şasiul era din lemn de ulm şi era neatins...
anvelopele se găseau în jărmania şi se făceau la comandă, costau 650 de mărci bucata. numai ca să obţinem informaţia asta pe timpurile alea a durat vreo juma de an... :D oricum nu aveam atâţia bani...
eh... a fost un vis frumos
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 30 Ian 2009, 22:42

Cum vă ziceam…

Krazul automacara.

Am avut mai multe prin parohie dar mai speciale erau doar două.
Aveau nişte motoare Perkins L6 absolut geniale pentru timpurile lor. Motorul de tipul ăla era ceea ce azi ar fi commonrailul. Axa cu came ataca câte o pompiţă de injecţie destinata fiecărui injector în parte… vă puteţi închipui cum ieşeau ţevile de motorină din capacul de la tacheţi… pârghia de acceleraţie intra sub capacul de la tacheţi. Te gândeai că sub capacul ăla era peştera comorilor; toate erau pitite acolo. :D era un reglaj greoi al avansului la injecţie cu o cremalieră luuungă care era aproape de cremaliera de acceleraţie. Un moş ne-a făcut reglajele şi n-am mai umblat pe-acolo… se dereglau toate alea numai când dădeai jos qulasa, iar noi îi făcusem motorul, care, al dracului, a pornit la primul cilindru în compresie…

Macaraua era acţionată electric de un generator. Generatorul era acţionat de un cardan. Drăcia-dracului de cutie de viteze avea 2 arbori secundari, unul pentru acţionarea maşinii, normal iar cel de-al doilea pt generator. Maneta de viteze avea două trepte a 4a şi dacă nu ştiai lecţia le cam încurcai… :( te opreai, băgai a4a falsă, şi operai cu macaraua…
Un mare avantaj era acela că dacă aveai treabă static, numai cu macaraua, trăgeai un prelungitor şi o băgai în priză şi nu mai porneai motorul… românaşii, inventivi, o mai foloseau şi pe post de generator electric acolo unde nu era curent dar nu aveau nevoie de macara… aşa au şi reuşit să mai buşească nişte electrice prin măruntaiele ei. Dacă de piese de Perkins mai făcusem noi rost cum făcusem, de elctricele alea ne-am lovit rău… până la urmă le-am găsit la o unitate militară unde mai aveau o grămadă de alte piese rare…

:)
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 31 Ian 2009, 00:07

ULTIMUL CAPITOL
Salut,in aceasta seara,am realizat ca am devenit o mare povara a acestui forum si mi.am insusit zicala,precum ca:"daca 2 insi iti spun ca esti beat,te duci acasa si te culci".In cursul serii anterioare,mi.am permis sa postez in sectiunea "Coltul media",un filmulet care trata duritatea unui geam de Audi,in aceasta seara,dupa un schimb de pareri cu un veteran al forumului,am fost acuzat ca i.am rapit cateva clipe pretioase din viata lui,cu postarea mea inutila,care oricum mai fusese expusa de 2 ori pe forum.Titlul meu era o recomandare care se intitula astfel:"cred ca merita pe deplin vizionat",deci nu era un strigat de ajutor,cum se mai practica,"help,nu stiu ce",deci nu inteleg de ce trebuia obligatoriu sa.l vizioneze,ca apoi sa declansam o serie nedorita de evenimente,deranjand moderatori si alti colegi,care probabil,mai aveau si alte treburi,decat de a sta arbitri intre noi.In putinul timp,[eu vorbesc de putin,altii de clipe din viata]de aproape 4 luni,de cand m.am logat pe acest forum,am reusit sa alimentez mai multe controverse si am ajuns la concluzia ca nu vreau sa mai periclitez viata nimanui si de aceea,in aceasta seara ma retrag,putea sa ma injure,sa.mi dea o palma,sa faca orice,pentru ca pana la urma imi trecea,dar sa fiu acuzat ca am furat clipe din viata unui om,pentru mine inseamna deja foarte mult si nu vreau ca pana la sfarsit de an sa fiu acuzat de genocid,ca as fi al doilea din tara,daca eram primul era totusi un merit,dar al doilea,nu.
Din acest moment imi intrerup activitatea pe acest topic,cat si interventiile pe forum,in dialogul direct de la problemele tehnice,ramanand doar la o sectiune unde nu mai prezint pericol si nu are nici.o legatura cu defectiunile voastre.Am incercat sa realizez ceva util in acest timp,dar nu am reusit,poate nu am fost capabil,poate nu a fost o saptamana in care sa nu fiu apostrofat,nici eu nu pot sa decid.Cer scuze tuturor moderatorilor si tuturor colegilor,care considera ca din anumite motive,au suportat diferite consecinte,oricat de mici ar fi fost ele si va port o stima deosebita,dar regret nespus ca ne despartim si pe o parte din voi v.am cunoscut,iar pe altii care as fi vrut sa.i cunosc,nu am reusit,dar traiesc cu speranta ca in lipsa mea,lucrurile vor intra in normal.Rog pe Mihai[Moartea],ca in amintirea mea,sa continue acest topic si cand considera ca a epuizat tot ceea ce avea de spus,sa ceara inchiderea lui.In incheiere va doresc multa sanatate,atat voua cat si intregilor voastre familii,forumul sa mearga cat se poate de bine si in incheiere,as avea 2 doleante:
1.va rog mult de tot nu mai ma solicitati pe privat,nu voi mai raspunde la intrebari,chiar daca o sa ma credeti nesimtit,m.am asteptat de.a lungul timpului,ca unii dintre voi sa fiti barbati si sa aveti o opinie de prezentat,intr.un sondaj de opinie facut de mine,
2.intrucat moderatorul Viper a fost ultima persoana din interventia mea,ii cer scuze inca o data si incercati sa intelegeti,ca nu el are legatura cu retragerea.
La incheiere imi permit sa scriu si eu cu "caps":CU STIMA SI RESPECT,DIN PARTEA CELUI CARE A FOST bibanu47 SI IN FINAL A AJUNS "GHEORGHE DRACUL".SUCCES MIHAI,AM SA TE URMARESC,CU PLACERE PRIETENE.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 31 Ian 2009, 03:41

gata bibane?
ai pus batista pe ţambal?
la 47 de ani?
zi unde vrei să te îngropăm...

tu, ori nu eşti sănătos la cap, ori oi fi fost beat!
nu se poate să te superi pentru atâta lucru, teteo!
am citit topicul ăla cu geamul...
faptul că ai avut un accident grav nu te absolvă de la a avea o judecată corectă şi imparţială.
accidentul a fost un ACCIDENT, soarta, aşa a vrut Dumnezeu, fatalitatea, etc... nu e nimeni de vină dintre noi că ai păţit necazul ăla... Moartea probabil că citea ziarul sau era în vacanţă şi te-a scăpat...
nici eu, nici nimeni nu suntem datori să-ţi plângem de milă că la un anumit moment te-ai aflat în locul greşit...

shit happens cum ar zice americanu sau
c'est la vie cum ar zice franţuzu

ce trebuie să pricepi e că şi oamenilor buni li se pot întâmpla lucuri rele fără motiv!

lasă, dracului, fatalismul şi încearcă să zîmbeşti!

nu e cazul să-ţi dau eu lecţii de viaţă şi nici nu vreau, dar nu poţi ascunde ţâfnoşenia şi farfastâcurile de fată mare în spatele accidentului ăluia...
am mai zis că pe forumuri sunt 90% copii prostănaci şi cu tupeu, probabil ca şi ai tăi de mari, ia-i aşa cum sunt!
se bucură ca proştii că au transformat o cheie de contact normală în una "briceag"!
au dat 2-300 de lei pe schimbarea aia doar ca să vadă "dujmanii" şi gagicile că pot...

menirea ta pe forumul ăsta e să deschizi căi de discuţie despre reparaţii complexe, aşa cum pe mine m-aţi adoptat cu vrăjelile mele. poveştile mele ating literatura, ale tale folosesc!
vrei să fii util sau să încălzeşti suflete, ca mine?

ia uite mă, ce m-am enervat!
offffffff
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde adispan » 31 Ian 2009, 10:08

voi doi sunteti ca Pacala cu Tandala, sa-nnebunesc :D

dom' bibanu, unde pleci bre? stai acilea si dezvolta cu Moartea topicu asta, ca asa mai aflam si noi, astia de nu stim sa deosebim surubu de saiba, lucruri de care sa ne minunam, si mai zambim si noi la povestile voastre ... asta pe langa ce bagam la cap referitor la diverse operatiuni de facut la masina

ti-am mai zis ... fii mai relaxat, si daca chiar te supara cineva, da un PM la un moderator

hai sanatate maxima si continuati, va rog :D
adispan
 
Mesaje: 10608
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde BoogY » 31 Ian 2009, 11:58

Bibane pai tu vrei ca inloc sa citesc pe forum sa vin in fiecare zi in Alexandria?:))
BoogY
 

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alexandrusavu » 31 Ian 2009, 12:12

$1 scrie:$2se bucură ca proştii că au transformat o cheie de contact normală în una "briceag"!
au dat 2-300 de lei pe schimbarea aia doar ca să vadă "dujmanii" şi gagicile că pot...


Afirmația de mai sus denotă o minte odihnită și îngustă.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 31 Ian 2009, 14:07

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2se bucură ca proştii că au transformat o cheie de contact normală în una "briceag"!
au dat 2-300 de lei pe schimbarea aia doar ca să vadă "dujmanii" şi gagicile că pot...


Afirmația de mai sus denotă o minte odihnită și îngustă.


zău?
eşti sigur că ai priceput ce voiam să zic?
era o metaforă care se referea la superficialitatea celor tineri, (nu a tuturor) lucru pe care nu poţi să-l negi! doar trăieşti pe forum... ai mii de posturi... :D
atâta tot!

probabil că ai pregătire medicală sau cel puţin psihologică dacă îţi dă mâna să cataloghezi atât de categoric oamenii... deşi şcoala medicală spune că trebuie să vezi pacientul de mai multe ori, ori tu nu prea mă cunoşti... :D
dacă nu, nu e problemă, habar n-ai câţi m-au făcut prost! =)) voi să fiţi sănătoşi!
unde aş ajunge dacă m-aş supăra, ca bibanu, pe toţi isteţii?
:)
te pupă tetea!
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alexandrusavu » 31 Ian 2009, 14:37

Am terminat o facultate de informatică, master de securitate în informatică, sunt olimpic la limba și literatura română și am cursuri de psihologie la activ.

Ce ai zis tu reprezintă o generalizare cu intenția de a înjosi.
Apropo ai ceva probleme cu partea financiară(fie că recunoști sau nu) și ai o mare problemă cu "maneliștii" - mă rog cine n-are probleme.

Eu mi-am schimbat cheia cu una escamotabilă, am dat chiar 600 ron pe tot tacâmul și zău că nu mă regăsesc în afirmațiile tale ;)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde BoogY » 31 Ian 2009, 14:46

alexandru numai tu nu incepeai o discutie in contradictoriu.Aveti viziuni diferite asupra lucrurilor si chiar n-are rost sa va certati.
BoogY
 

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alexandrusavu » 31 Ian 2009, 15:01

Nu ne certăm. Am discutat civilizat. Problema s-a rezolvat :)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 31 Ian 2009, 16:29

Salut Bibane!!!
Imi cer scuze ca asa tarziu am gasit si eu topicul asta al tau.
Sunt abia la pagina 4. #:-S
Asa ca mai discutam..... dupa ce o sa fiu si eu la zi cu lectura.:D
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde muzica9 » 31 Ian 2009, 17:07

$1 scrie:$2b]Salut Bibane!!!
Imi cer scuze ca asa tarziu am gasit si eu topicul asta al tau.
Sunt abia la pagina 4. #:-S
Asa ca mai discutam..... dupa ce o sa fiu si eu la zi cu lectura.:D


8-}

le: sorry, dar nu m-am putut abtine
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focusufd » 31 Ian 2009, 18:30

hai bibane iesi la lumina nu sta ascuns iti simte lumea lipsa ,e pacat sa te superi pt atita lucru.da-i dracu pe prosti ,nu-i baga in seama ca e plina lumea de ei
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 31 Ian 2009, 19:19

$1 scrie:$2m terminat o facultate de informatică, master de securitate în informatică, sunt olimpic la limba și literatura română și am cursuri de psihologie la activ.

Ce ai zis tu reprezintă o generalizare cu intenția de a înjosi.
Apropo ai ceva probleme cu partea financiară(fie că recunoști sau nu) și ai o mare problemă cu "maneliștii" - mă rog cine n-are probleme.

Eu mi-am schimbat cheia cu una escamotabilă, am dat chiar 600 ron pe tot tacâmul și zău că nu mă regăsesc în afirmațiile tale ;)


1. bravo, domnule pentru toate şcolile pe care le-ai făcut... multe înainte, nu te lăsa! poate faci una şi în domeniul auto... :D

2. ai dumneata, aşa, un feeling că vreau să înjosesc eu lumea... :)
cu partea financiară are probleme, din păcate, cam toată planeta, (ai tv acasă?) sau ca să reduc lucrurile la nivel naţional uită-te la gigi becali. te aşteptai să aibe probleme financiare?
în ceea ce ma priveşte, îi mulţumesc lui Dumnezeu-bunuţul că mi-a dat atât cât am şi sunt mulţumit.

3. cheia transformată din normală în escamotabilă e ca o femeie cu silicoane (fii atent că e tot o metaforă, olimpicule!) :D
mie mi se pare kitch!
nu sunt împotriva tuningului, ci împotriva prostului gust!
atâta voiam să zic!
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tanasi » 31 Ian 2009, 19:39

nea bibane, lasa supararea ca iti duce lumea dorul
iar prostii care l-au suparat pe nea bibanu
dati dovada de demnitate....faceti un pas in fata ! si incercati sa reparati greseala facuta
forumul asta are nevoie de un om ca bibanul,si ca personalitate,si ca cunostinte auto !!!
Avatar utilizator
tanasi
Gold Member
 
Mesaje: 950
Membru din: 26 Mar 2008, 23:33
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TDCI 12.2009
VIN: WF0SXXGCDS9D77095

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focusufd » 31 Ian 2009, 19:50

hai sa ma bag si eu in seama!
2.Exista si femei cu silicoane reusite,desi unele sunt naspa rau de tot.
3.cheia escamotabila mi se pare o chestie practica doar ca vazind-o la tot felul de colorati manelisti si alte specimene fara cicumvolutiuni,imi repugna si mie prin asociere.dar daca vara ai doar un tricou si o pereche de blugisi nu ai prea multe buzunare la dispozitie e mai comoda decit "lancea"cum am vazut ca o numesc unii prin alte topicuri.

RESPECT pt. oamenii de calitate ca sunt putini.
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focusufd » 31 Ian 2009, 19:51

$1 scrie:$2ea bibane, lasa supararea ca iti duce lumea dorul
iar prostii care l-au suparat pe nea bibanu
dati dovada de demnitate....faceti un pas in fata ! si incercati sa reparati greseala facuta
forumul asta are nevoie de un om ca bibanul,si ca personalitate,si ca cunostinte auto !!!

subscriu

MODEDIT:
considerati acesta un avertisment de la mine: De cand ne adresam celorlalti useri ai forumului cu "prostii"? voi macar stiti care este toata povestea? NU. Credeti-ma, problema userului "bibanu47" a fost discutata de catre moderatori, s-a ajuns la o concluzie si au fost luate masuri.
Absolut ORICE offtopic din acest thread se termina aici. Urmatoarea postare va fi a userului bibanu47 cu legatura la "service, reparatii, reconditionari si modificari" sau nu va mai fi deloc!
Ultima oară modificat de ionutz pe 31 Ian 2009, 20:00, modificat de 3 ori în total.
Motiv: Destul offtopic!
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 31 Ian 2009, 20:03

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2

Urmatoarea postare va fi a userului bibanu47 cu legatura la "service, reparatii, reconditionari si modificari" sau nu va mai fi deloc![/color]


să trag concluzia că nici eu nu mai pot scrie?

întreb deoarece alţi moderatori nu aveau obiecţii...
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focusufd » 31 Ian 2009, 20:09

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2

Urmatoarea postare va fi a userului bibanu47 cu legatura la "service, reparatii, reconditionari si modificari" sau nu va mai fi deloc![/color]


să trag concluzia că nici eu nu mai pot scrie?

întreb deoarece alţi moderatori nu aveau obiecţii...

da chiar ,si el este destul de in tema. nici pe el nu il mai lasati sa scrie?
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tanasi » 31 Ian 2009, 20:10

k,cei care stiu povestea,dc nu ne-o zis si noua?
pt ca noi,restul....cei de pe forum, nu intelegem CU CE A DERANJAT BIBANU pe moderatorii forumului incat sa i se aplice regula pumnului in gura??
omul a avut intentii super bune,si nu cred ca i-a fost usor sa scrie cele 3-4 capitole explicit legate de service de pana acuma, lucru pe care moderatorii ar tb sa il aprecieze, pt ca nu cred ca sunt multi care sa impartaseasca pe gratis din cunostintele si experientele lor !!!
iar daca cumva acest forum este doar UNUL PERSONAL al moderatorilor, nu al tuturor celor ce poseda FORD si sunt inregistrati pe acest forum,cu toata stima si respectul...eu ma retrag de pe forum
chiar credeam ca se pot face lucruri frumoase cu acest forum,cu intalnirile cu asociatia, si cu persoane cu o vasta experienta gen Moartea si Bibanu
Avatar utilizator
tanasi
Gold Member
 
Mesaje: 950
Membru din: 26 Mar 2008, 23:33
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TDCI 12.2009
VIN: WF0SXXGCDS9D77095

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 31 Ian 2009, 20:55

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2b]Salut Bibane!!!
Imi cer scuze ca asa tarziu am gasit si eu topicul asta al tau.
Sunt abia la pagina 4. #:-S
Asa ca mai discutam..... dupa ce o sa fiu si eu la zi cu lectura.:D


8-}

le: sorry, dar nu m-am putut abtine

Muzica9!
Ma poti lamuri si pe mine cu ce am gresit si unde????
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ionutz » 31 Ian 2009, 21:13

@Moartea: daca postezi referitor la "service, reparatii, reconditionari si modificari", da , poti posta
@focusufd: Postare offtopic dupa avertisment => Warn
@tanasi: Postare offtopic dupa avertisment => Warn
@valiinves: Postare offtopic => Ai avertisment. Daca te supara ceva la alt user, in postul userului respectiv, ai un buton pe care scrie cu rosu !report. Foloseste-l cu cea mai mare incredere.
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 31 Ian 2009, 22:44

$1 scrie:$2APITOLUL 4
INLOCUIREA DISCURILOR SI A PLACUTELOR DE FRANA.
..............Dupa asigurarea autoturismului si demontarea rotii,slabim frana de mana,altfel nu se poate demonta etrierul si singura operatie in plus,fata de partea din fata,este ca atunci cand presam pistonul,il si rasucim in sensul acelor de ceasornic,deoarece acesta se infileteaza in interiorul lui,pe un surub central,care face reglajul franei de mina.Nu incercati presarea,fara rasucire,deoarece nu reusiti...........

Bibane! Aici te contrazic un pic. La o roata trebuie sa rotesti pe stanga si la cealata pe dreapta. :D Cel putin asa e la masina mea. Si-ti zic sigur treba asta , ca am luat-o eu pe pielea mea. :) Si daca stau si ma gandesc bine.... la cea de pe stanga e pe stanga.
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login