Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

-

smiley32 - Member
- Mesaje: 353
- Membru din: 27 Mar 2009, 18:57
- Localitate: Baia Mare
- Maşina: Ford Focus 2003 TDDI 66kw 1,8
- VIN: 12345678952525162
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de smiley32 » 13 Feb 2011, 10:00

de tavi_ok » 13 Feb 2011, 11:55
$1 scrie:$2alut,
Tavi nu ne mai intelegem deloc.![]()
![]()
Eu ti-am spus sa mergi la sectiunea Escort si sa rogi un coleg care are masina similara cu a ta,ori sa iti spuna unde este bransat furtunasul,ori sa iti puna o poza si apoi iti explic eu.
Trebuie sa sa intelegi ca nimeni dupa lumea asta nu cunoaste fiecare tip de aeroterma la fiecare masina,mai ales ca pe mine nu ma preocupa asa ceva,eu repar cutii de viteze,motoare,nu sunt fochist la cetrala termica a blocului.
Daca nu vrei sa intrebi,o comanzi cu gura pana te hotarasti,dar vezi cand este pe cald,cand sufli sau cand tragi,ca sa stii in ce pozitie trebuie sa ramana clapeta.
de joe13 » 13 Feb 2011, 12:29
). Intrebarea mea este se poate strica bobina fara sa-ti dea vreun semn(cu trei zile inainte de a nu porni, am mers cu masina si nu am avut nici cea mai mica problema la pornire,in mers nu adat nici un rateu sau sa dea in nas la accelerari).
de C.Ionut » 13 Feb 2011, 19:05
.
de bibanu47 » 13 Feb 2011, 22:12
de C.Ionut » 13 Feb 2011, 22:21
de bibanu47 » 13 Feb 2011, 22:30

de bibanu47 » 14 Feb 2011, 15:03
$1 scrie:$2una ziua,
Am focus 2 de 1,4 benzina,80 cp si nu mai porneste. Bag cheia pun contactul (se aude pompa cum trage)si dau sa pornesc,motorul se invirte de sar pistoanele si atit.....am scos o fisa de la bujie am puso pe masa i-am dat contact si nu avea pic de scinteie(asa faceam la dacie,sper ca n-am facut o nefacuta). Intrebarea mea este se poate strica bobina fara sa-ti dea vreun semn(cu trei zile inainte de a nu porni, am mers cu masina si nu am avut nici cea mai mica problema la pornire,in mers nu adat nici un rateu sau sa dea in nas la accelerari).
Cu multumiri,Joe
de scorpionul_36 » 14 Feb 2011, 15:40
de bibanu47 » 14 Feb 2011, 16:08
de bibanu47 » 14 Feb 2011, 16:28
$1 scrie:$2m gasit asta poate te ajuta
deci in concluzie se uzeaza cursorul si nu se mai poate reconditiona acea banda de pe cablaj. 
de mariustr » 14 Feb 2011, 18:44
de bibanu47 » 14 Feb 2011, 19:05
$1 scrie:$2alut domnule bibanu47
Doresc ca prin experienta dumneavoastra si cunostiintele avute in domeniul auto sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema si anume:
Detin un Ford Mondeo TDI, 1998cmc,an oct.2000 si as dori daca imi puteti spune ce compozitie are blocul motor. Doresc sa sudez in argon o ureche a blocului motor,care s-a rupt si prin intermediul ei se facea prinderea compresorului A/C de bloc.
Am intrebat in stanga - dreapta detalii despre aceasta problema dar nu am obtinut nici un raspuns si deaceea am apelat la dumneavoastra.
Multumesc.

de tavi_ok » 14 Feb 2011, 22:00
$1 scrie:$2$1 scrie:$2alut,
Tavi nu ne mai intelegem deloc.![]()
![]()
Eu ti-am spus sa mergi la sectiunea Escort si sa rogi un coleg care are masina similara cu a ta,ori sa iti spuna unde este bransat furtunasul,ori sa iti puna o poza si apoi iti explic eu.
Trebuie sa sa intelegi ca nimeni dupa lumea asta nu cunoaste fiecare tip de aeroterma la fiecare masina,mai ales ca pe mine nu ma preocupa asa ceva,eu repar cutii de viteze,motoare,nu sunt fochist la cetrala termica a blocului.
Daca nu vrei sa intrebi,o comanzi cu gura pana te hotarasti,dar vezi cand este pe cald,cand sufli sau cand tragi,ca sa stii in ce pozitie trebuie sa ramana clapeta.
Am fost la sectiunea escort si am cautat in tot forumul, dar eu nu am nici un furtunas iesit, am zis pe langa tija aia metalica care intra in vacum , mai este acolo un releu si un furtunas (dar nu este in aer ,este legat ). Cand trag de tija aia se aude un zgomot ca o clapeta in bord. O sa pun si poza la vacum,furtun,tija pt exemplificare. Problema ramane la viteza si drum lung motorul se incalzeste sa zic pana la N de la normal, cand merg prin oras se ridica pana la RM, si aerul este caldut la treapta 1, sau chiar daca este inchis tot intra caldut. Sa fac rost de cititor de carduri si urc si poza pt exemplificare.
de tavi_ok » 14 Feb 2011, 22:31
de bibanu47 » 14 Feb 2011, 23:15

de tavi_ok » 15 Feb 2011, 16:34
$1 scrie:$2avi te rog trage instalatia eletrica intr-o parte ca nu se intampla nimic,dar in asa fel incat sa poti face o poza in care sa se vada si celalalt capat al cilindrului vacuumatic care nu se vede in acest moment.![]()
de bibanu47 » 15 Feb 2011, 16:44
de klausstan » 15 Feb 2011, 17:00
de bibanu47 » 15 Feb 2011, 17:23
de klausstan » 15 Feb 2011, 17:27
de djxme200 » 15 Feb 2011, 17:38
$1 scrie:$2ierderea presiunii de ulei la care fac eu referire se petrece in compartimentele distribuitorului casetei deci nu are ce ulei sa curga in exterior si se rezolva prin demontarea casetei si schimbarea kit-ului de garnituri.
Nu gasesti un amic sa iti dea rotile lui pentru o jumatate de ora?
Ai nevoie numai de doua pe fata,nu are rost sa le schimbi pe toate 4.
de bibanu47 » 15 Feb 2011, 17:39
$1 scrie:$2. Bujiile au fost schimbate recent.
Nu cred ca vrei sa stii cum am dat eu un carburator peste cap la un Granada din cauza unui set de bujii noi si dupa ce m-a exasperat mi-a casunat mie sa pun bujiile vechi la loc si motorul a inceput sa mearga CEAS.
de scorpionul_36 » 16 Feb 2011, 10:57
de Iullius » 16 Feb 2011, 13:04
de tavi_ok » 16 Feb 2011, 15:45
$1 scrie:$2un,acum Tavi unul dintre furtune trebuie sa mearga spre motor undeva,vreau sa scoti acel capat si sa vezi daca cu motorul pornit absoarbe aer si vreau sa imi si spui unde vine bagat sau posteaza o poza.
de bibanu47 » 16 Feb 2011, 16:15

de bibanu47 » 16 Feb 2011, 16:38
$1 scrie:$2$1 scrie:$2un,acum Tavi unul dintre furtune trebuie sa mearga spre motor undeva,vreau sa scoti acel capat si sa vezi daca cu motorul pornit absoarbe aer si vreau sa imi si spui unde vine bagat sau posteaza o poza.
Care capat de furtun sa scot, cel care este deasupra cilindrului de vacum are un capat in spatele cilindrului iar celalat capat intra in ceva in fata cilindrului care se vede in prima poza.

de bibanu47 » 16 Feb 2011, 17:31
$1 scrie:$2uprafata este gri inchis spre negru. Deci daca este fonta pot suda sau lipi cu vreo solutie zona respectiva fara a mai da jos motorul?
Ma intereseaza sa astup cumva respectiva gaura,ca sa nu ma trezesc ca imi va curge ceva pe acolo (ulei,antigel,ceva lichide).

de djxme200 » 16 Feb 2011, 17:40
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ierderea presiunii de ulei la care fac eu referire se petrece in compartimentele distribuitorului casetei deci nu are ce ulei sa curga in exterior si se rezolva prin demontarea casetei si schimbarea kit-ului de garnituri.
Nu gasesti un amic sa iti dea rotile lui pentru o jumatate de ora?
Ai nevoie numai de doua pe fata,nu are rost sa le schimbi pe toate 4.
Am incercat cu alte roti si aceeasi poveste. Cat ma costa sa ii schimbati kit-ul de garnituri, daca ar fi sa va trimit prin curier caseta demontata ? Eventual daca aveti idee si cam cat este un kit de garnituri.
Multumesc!
Înapoi la Service-uri auto generale
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator