Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ruffboy4 » 05 Iul 2011, 21:32

Buna seara,
Sunt nou pe aici, am o problema cu un ford ka din 1997, motor 1.3 duratec, 37kw - 50cp
Cand pornesc masina(cand e rece) totul e ok, accelereaza bine, sta la ralanti, nu e nici o problema.
Dupa ce merg cu ea vreo 10 minute si se incalzeste, incepe si nu mai trage aproape deloc iar cand stau pe loc cu ea la ralanti, nu mai sta.. incepe si tremura si apoi moare motorul. Tot in perioada in care incepe sa mearga prost simt si un miros de benzina, ca si cum ar scoate afara benzina nearsa.
Am fost la un mecanic si am schimbat urmatoarele:
- bujiile
- 1 fisa deoarece mi-a spus ca nu mai produce electricitate
- filtru de are
- filtru de combustibil
- am inlocuit baia de ulei cu una noua deoarece aveam 1 por in baie si cand se incalzea se dilata si pierdeam ulei
- schimb de ulei cu filtru

In prima zi am fost si mi-a schimbat bujiile + filtrul de benzina dupa care in mod surprinzator nu mai avea acele probleme de acceleratie, dar avea o ''intrerupere'' la ralanti, ca si cum ar merge doar in 3 cilindri(inca nu schimbasem fisa)

Am lasat apoi masina de vineri pana luni la mecanic, timp in care mi-a schimbat baia de ulei cu schimbul de ulei si mi-a pus fisa noua in locul celei defecte.
Mi-a spus ca a curatat si sonda lambda.
De cand am luat masina, a inceput sa aiba iar aceleasi simptome pe care le avea inainte sa schimb bujiile si filtrul de benzina.
Credeti ca e posibil din cauza ca a desfacut sonda lambda ?

Astept un raspuns cu ce as putea face, multumesc anticipat.
ruffboy4
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 02 Oct 2010, 17:46
Maşina: Ford KA 1997 1.3 Duratec
VIN: WF0BXXWPRBTY14330

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 05 Iul 2011, 22:27

Salut ruffboy4,

Avand in vedere ca problema care ai avut-o inainte de a schimba consumabilele ,persiata si dupa inlocuirea acestora eu iti recomand sa iei de la cineva o bobina de inductie pentru a face o proba si vezi ce schimbari ar interveni dupa montarea ei.
Ar mai fi de vazut motorasul pas cu pas si clapeta la aceleratie sa nu fie mizerabile.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde NOBEL » 05 Iul 2011, 22:55

Buna seara,Dl. Bibanu
Am o problema la masina din semnatura (Ford Focus,motor TDI Endura,1800 cm3,90 cp, cu 194miikm la bord) care nu reusesc sa o rezolv nici eu, dar nici mecanicii de la service-urile pe la care am fost pana acum.Un ajutor, macar cu o parere din partea unui specialist care sa conduca la un final cu hapy end, mi-ar fi de mare folos.

Practic la accelerare in sarcina, se intampla cand mai des cand mai rar sau deloc, in special la schimbarea in treapta superioara de viteza, pierd putere odata cu fum negru la esapament.Daca las masina sa ajunga la turatie de relanti macar cateva secunde si revin intr-o treapta inferioara de viteza(doar in intervalul de turatie 1800...2000) conform vitezei de deplasare sau daca trag masina pe dreapta si plec de pe loc masina se comporta normal.

Pana in acest moment am facut urmatoarele verificari:
-3 testere dintre care unul la reprezentanta, din care nu a reiesit nici o eroare;
-verificare furtune intercoler (par sa fie bune si bine stranse de coliere),schimbat furtun vacuumatic egr-map(era crapat),verificat furtun filtru de aer si pare in regula ;
-curatare valva egr, prin demontare de pe masina si verificarea ei cu presiune-este OK;
-verificare rezistenta electrica pe mufa egr-OK lucreaza;
-curatare contacte electrice la senzori map,intercoler,filtru aer,egr;
-verificare filtru aer-OK este curat;
-verificare turbina fara demontare de pe masina;axul are putin joc dar parca nu foarte mare si am gasit ceva ulei in ,,gogoasa,, turbinei pe care l-am suflat cu aer comprimat;Turbina nu ,,fluiera,, in sarcina.

Fac mentiunea ca masina nu papa ulei si in plus am facut vreo 5 alimentari cu combustibil din Basarabia (Luckoil si Tirex), motorina care din cate am inteles ar cam avea ,,steroizi,,.Intre timp am alimentat cu Efix Rompetrol.

Multumiri anticipate.
NOBEL
Member
 
Mesaje: 296
Membru din: 02 Iun 2010, 17:21

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 06 Iul 2011, 05:31

Salut NOBEL,

Nu ar trebui sa mai imi dau eu cu parerea deoarece am mai fost luat la misto in seara asta la un anumit topic de pe forum.
Sa nu crezi ca acum imi descarc nervii pe tine dar mi-as permite sa te intreb ceva,cum speri tu ca eu sa fac o diagnosticare fara sa vad motorul,plus ca masina a fost testata si supertesta de 3 firme si mai multi neica Nimeni ca si mine?
Cu toate ca eu nu sunt pompagiu si avand in vedere ce a fost testat la masina,parerea mea personala ar fi ca pompa de injectie are probleme deoarece ii ramane avansul centrifugal blocat de uzura sau de depunere de mizerie acumulata in timp,deci eu iti recomand sa dai pompa jos si sa mergi sa o pui pe stand de probe dupa o prealabila curatire,dar mergi la un atelier care e specializat in asa ceva nu la nea Ion tractoristul de la fostul SMA.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 06 Iul 2011, 06:16

$1 scrie:$2Salut,

Intru totul de acord cu tine. Acum 2 zile am schimbat acea "supapa", nicio modificarea, la fel se stinge becu, adica dupa 2-3 sec, mai ales la prima pornire dimineata, sau daca sta mai multe ore oprita, de fapt am obs ca si dupa cam 1 ora tot un pict greu se stinge, ce mi se pare paradoxal e ca acum cum e mai frig dimineta adica a fost sub 16-17C na ma clantanit metalic.
Inclin sa cred ca cu cat e mai cald afara, si/sau se si incalzeste motorul tzacane metalic.

Numa bine!


Salut,

Nene Focu imi permit sa te deranjez cu o mare rugaminte,nu ai vrea sa ne pui si noua o poza cu supapa noua care ai montat-o?
Sau ma rog,daca vei spune ca nu ai facut o poza macar sa ne-o arati pe cea veche,stii de ce?

Acea supapa nu exista nicaieri ca piesa sa o cumperi separat ci numai pompa cu totul undeva la modesta suma care pleaca de la 1000 ron in sus.
Astept cu mare nerabdare poza pentru ca am eu presupunerile mele,plus ca eu te stiu ca fiind un om tare tipicar si ordonat si de aceea mi-ar veni greu sa cred ca nu ai facut ceva poze sau ai aruncat supapa veche. :D

Multumesc anticipat.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde NOBEL » 06 Iul 2011, 07:15

$1 scrie:$2alut NOBEL,

Nu ar trebui sa mai imi dau eu cu parerea deoarece am mai fost luat la misto in seara asta la un anumit topic de pe forum.
Sa nu crezi ca acum imi descarc nervii pe tine dar mi-as permite sa te intreb ceva,cum speri tu ca eu sa fac o diagnosticare fara sa vad motorul,plus ca masina a fost testata si supertesta de 3 firme si mai multi neica Nimeni ca si mine?
Cu toate ca eu nu sunt pompagiu si avand in vedere ce a fost testat la masina,parerea mea personala ar fi ca pompa de injectie are probleme deoarece ii ramane avansul centrifugal blocat de uzura sau de depunere de mizerie acumulata in timp,deci eu iti recomand sa dai pompa jos si sa mergi sa o pui pe stand de probe dupa o prealabila curatire,dar mergi la un atelier care e specializat in asa ceva nu la nea Ion tractoristul de la fostul SMA.


Multumesc pentru idee-nu ma supar vizavi de discutiile tale de pe alte topicuri si nu mi se pare ca ti-ai descarcat naduful pe mine.N-are nimic a face prefectura cu primaria.
Mi se pare normal sa nu poti face decat o remarca si sa nu evaluezi exact defectul atat timp cat nu ai vazut motorul masinii.Am cerut macar o sugestie din partea ta, bazandu-ma pe cunostintele tale mecanice si sa verific in timp ce consideri tu ca poate fi cauza problemei aparuta la masina, dar sa stii ca pompa de injectie a fost reparata in urma cu mai putin de 2 ani la Radacini Motors Buc.(inca mai este in garantie pana in septembrie) si au cam schimbat destule la ea (GARNITURA CAPAC POMPA,SENZOR POZITIE POMPA,INEL CH,UN SEMERING,SUPAPA,CALCULATOR POMPA VP,SUPAPA ELECTROMAGNETICA, SOLENOID,VENTIL SUPRAPRESIUNE) drept pentru care parca nu ma gandesc la uzura piese pompa.Banuiesc ca masina ar cam merge continuu fara putere, si in plus probabil s-ar fi vazut pe testere ca pompa lucreaza defectuos.
Cand am spus ca combustibilul moldovenesc are ,,steroizi,, m-am referit la faptul ca aceasta este mai aditivata decat combustibilul din Romania-Rompetrol de exemplu (tot petrol rusesc-kazahstan), motorina care este euro 3.
NOBEL
Member
 
Mesaje: 296
Membru din: 02 Iun 2010, 17:21

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focu25 » 06 Iul 2011, 08:21

O sa fac poza la cea veche, m-am uitat si eu la ele ca diferente, singura ar fi ca cea veche, cilindrul ala avea ceva urme de uzur, un fel de frecare pe lungimea lui, in cap era ok, nici urma de uzura, dimensiunile is identice, si exista ca piesa separata, am luat cod de finis din Microcat, parca 3 coduri ptr fiecare: surub, arc, pistonas.!
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alpe » 06 Iul 2011, 09:30

Buna ziua,

Am un FF1(cel din semnatura), iar la accelerare se aude un fel de tacanit, un falfait ca si cand o pala de ventilator ar atinge/freca pe ceva(nu stiu cum sa explic mai bine), acest sunet creste in ritm pe masura ce accelerez, dar nu are turatia motorului, ci o turatie mai mica;

daca turez masina pe loc nu se aude, si nici la ralanti;

distributia e schimbata la reprezentanta, schimbat si cureaua +rola+ intinzator accesorii

masina are pe bord @140k Km(nu stiu cati in realitate, eu am cumparat-o pe la 97k)

nu stiu daca areusit sa ma fac inteles, dar as dori sa aud si parerea dumneavostra.

PS. nu prea am incredere in mecanicii de la colt, iar in cei de la reprezentanta..nici macar atat; prefer sa inteleg eu principiul de functionare si eventualele defecte.

Multumesc anticipat,
Alpe.
-------------------------------------------------
FF1/2001/TDDi/90Hp/facelift/WF0AXXGCDA1K80538
Avatar utilizator
alpe
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 18 Dec 2006, 04:14
Localitate: timisoara
Maşina: Ford Focus 2001 1.8TDDI 90hp Hatchback facelift
VIN: WF0AXXGCDA1K80538

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focu25 » 06 Iul 2011, 10:57

io zic sa verifici si cauciucurile.
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alpe » 06 Iul 2011, 11:16

hmm, problema cauciucurilor iese deoarece sunetul persista ceva ani, iar intre timp am avut pe ea cauciucuri noi si de vara si de iarna neafectandu-l.

si in plus de asta se aude de la motor, daca ar fi de la cauciucuri la 140Km/h ar trebui sa nu se mai distinga, in sensul ca ar trebui se se auda un continuu, dar tine de turatia motorului nu de viteza de rulare.
-------------------------------------------------
FF1/2001/TDDi/90Hp/facelift/WF0AXXGCDA1K80538
Avatar utilizator
alpe
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 18 Dec 2006, 04:14
Localitate: timisoara
Maşina: Ford Focus 2001 1.8TDDI 90hp Hatchback facelift
VIN: WF0AXXGCDA1K80538

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ruffboy4 » 06 Iul 2011, 19:02

$1 scrie:$2alut ruffboy4,

Avand in vedere ca problema care ai avut-o inainte de a schimba consumabilele ,persiata si dupa inlocuirea acestora eu iti recomand sa iei de la cineva o bobina de inductie pentru a face o proba si vezi ce schimbari ar interveni dupa montarea ei.
Ar mai fi de vazut motorasul pas cu pas si clapeta la aceleratie sa nu fie mizerabile.


Buna seara, in primul rand multumesc pentru raspuns.
Am fost astazi la mecanic si bobina nu are nicio problema, a curatat ce mai era de curatat... a mers la fel. Cand a decuplat sonda lambda a mers perfect, a cuplat-o la loc, iar a mers prost... in concluzie mi-a spus ca trebuie inlocuita sonda lambda (cu toate ca a mers bine inainte s-o desfaca) iar pana atunci sa merg cu sonda anulata. Se poate strica si altceva daca merg fara sonda pana o inlocuiesc ? Asta inseamna cam 1 luna de zile.
Toate cele bune!
ruffboy4
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 02 Oct 2010, 17:46
Maşina: Ford KA 1997 1.3 Duratec
VIN: WF0BXXWPRBTY14330

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alpe » 06 Iul 2011, 19:42

se pare ca m-am inselat, acel tacanit se aude si daca masina este scoasa din viteza si accelerez mai tare(incepe de la @1300Rpm).

eu banuiesc ca tachetii ar fi de vina, dar din cate am inteles e mai complicata treaba cu ei, deoarece sunt mai multe tipuri si trebuie desfacut si verificat de care sunt...
-------------------------------------------------
FF1/2001/TDDi/90Hp/facelift/WF0AXXGCDA1K80538
Avatar utilizator
alpe
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 18 Dec 2006, 04:14
Localitate: timisoara
Maşina: Ford Focus 2001 1.8TDDI 90hp Hatchback facelift
VIN: WF0AXXGCDA1K80538

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tanatos patisas » 06 Iul 2011, 22:43

salut bibanu
am o problema, mi am pierdut unica cheie de la mondeo in mare si am gasito a 2 zii,insa apa de mare mi a afectato rau , circuitele din cip sunt ruginite rau, am schimbat bateria, acuratat cu spirt, si merge, insa de la un timp nu prea imi mai desface ,inchide masina face figuri, am curatat din nou mecanismele alea si merge iarasi bine inchiderea, insa ce este de facut,sa fac alta cheie, asta se va strica, sau mai sunt sanse de viata?
Avatar utilizator
tanatos patisas
Ford Freak
 
Mesaje: 237
Membru din: 29 Iun 2009, 19:18
Localitate: Craiova
Maşina: Kuga 2

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ClauMOB » 06 Iul 2011, 22:46

$1 scrie:$2alut,

Eu presupun ca ai pe el motorul de 1,6 echipat mai tarziu pe Taunus,Siera,etc. si daca este asa verifica hexagonul de 6mm care transmite miscarea intre delcou si pompa de ulei,poate fi uzat .
Rateurile pot fi din cauza platinei oxidate,a condensatorului sau a alimentarii proaste cu carburant.


Buna seara

Imi cer scuze da nu am amai intrat de ceva timp.
Motorul meu este de 1593 cmc, 53 Kw Ford LC
Hexagonul de care spuneati se scoate pe la delco sau pe la baie (pompa ulei)
Daca se scoate pe la delcou am mai dat de o problema si anume ca este intepenit, nu se misca nici cum (am desfacut surubul de fixare si am lovit baza delcoului usor cu un ciocan de cauciuc...)
Referitor le alimentare ar mai fi o intrebare si anume de ce nu are retur?
Avatar utilizator
ClauMOB
Incepator
 
Mesaje: 43
Membru din: 15 Apr 2011, 07:00
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Cortina, 1973, 1600, XL
VIN: ACFR141912I9903XX

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 07 Iul 2011, 06:03

Salut ClauMOB,

Acel hexagon este o piesa intermediara care se poate schimba cand se uzeaza si de obicei ramane pe axul delcoului.
Problema cu gripatul delcoului pe bloc sa stii ca e foarte frecventa si de aceea trebuie sa ii dai la baza cu putin spray degripant si dupa vreo ora sa il bati cu ciocanul de cauciuc din mai multe pozitii pana incepe sa se miste iar dupa ce reusesti sa-l scoti il freci neaparat cu smirgher pe toata cota care intra in bloc dupa care il gresezi cu putina vaselina ca sa intre foarte usor.
Carburatorul de 1,6 nu are prevazut retur,dupa cate stiu parca numai cele de 2.0 au.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 07 Iul 2011, 06:30

$1 scrie:$2e pare ca m-am inselat, acel tacanit se aude si daca masina este scoasa din viteza si accelerez mai tare(incepe de la @1300Rpm).

eu banuiesc ca tachetii ar fi de vina, dar din cate am inteles e mai complicata treaba cu ei, deoarece sunt mai multe tipuri si trebuie desfacut si verificat de care sunt...


Salut,

Tachetii tai sunt mecanici si se regleaza prin schimbarea pastilelor care sunt pe dimensiuni.
Daca vei cauta cu rabdare cateva pagini mai in urma aici pe acest topic, vei gasi intrega discutie despre aceasta operatie care se refera chiar la tipul tau de motor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alpe » 07 Iul 2011, 18:51

am inceput sa citesc, dar sunt pe la inceputul topicului... oricum mai am sub 100 de pagini de citit :D
-------------------------------------------------
FF1/2001/TDDi/90Hp/facelift/WF0AXXGCDA1K80538
Avatar utilizator
alpe
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 18 Dec 2006, 04:14
Localitate: timisoara
Maşina: Ford Focus 2001 1.8TDDI 90hp Hatchback facelift
VIN: WF0AXXGCDA1K80538

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ClauMOB » 07 Iul 2011, 21:44

buna seara

I-am dat "domnului" doua tipuri de degripant, un ciocan de cauciuc, doua de metal si tot nu se clinteste...
Avatar utilizator
ClauMOB
Incepator
 
Mesaje: 43
Membru din: 15 Apr 2011, 07:00
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Cortina, 1973, 1600, XL
VIN: ACFR141912I9903XX

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 08 Iul 2011, 00:16

Salut ClauMOB,

Nu te descuraja,cauta un ciocanel de vreo 300 gr si loveste-l de jos in sus si in puncte diferite dar loviturile trebuie sa fie scurte si nu foarte tari ca efectiv sa rupa calamina depusa in timp care de fapt este ulei ars rezultat din motor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 08 Iul 2011, 05:08

$1 scrie:$2m inceput sa citesc, dar sunt pe la inceputul topicului... oricum mai am sub 100 de pagini de citit :D


Salut,

Alpe stai nene la un loc,pai tu o iei de la Burebista incoace? :)
Ce cauti la primele pagini?
Am scris clar,cateva pagini mai inapoi,deci cauta pe la pagina 105/108 in orice caz de la 100 incoace.
Pana citesti tot topicul ori vinzi masina ori o papa rugina. :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2011, 00:26

$1 scrie:$2pompa de injectie a fost reparata in urma cu mai putin de 2 ani la Radacini Motors Buc.(inca mai este in garantie pana in septembrie) si au cam schimbat destule la ea (GARNITURA CAPAC POMPA,SENZOR POZITIE POMPA,INEL CH,UN SEMERING,SUPAPA,CALCULATOR POMPA VP,SUPAPA ELECTROMAGNETICA, SOLENOID,VENTIL SUPRAPRESIUNE) drept pentru care parca nu ma gandesc la uzura piese pompa.Banuiesc ca masina ar cam merge continuu fara putere, si in plus probabil s-ar fi vazut pe testere ca pompa lucreaza defectuos.
Cand am spus ca combustibilul moldovenesc are ,,steroizi,, m-am referit la faptul ca aceasta este mai aditivata decat combustibilul din Romania-Rompetrol de exemplu (tot petrol rusesc-kazahstan), motorina care este euro 3.


Salut,

Am mentionat uzura sau mizerie,nu aveam de unde sa stiu ca pompa a fost reparata cu doi in urma deoarece nimeni nu detaliaza concret in ce stare e masina,toti asteapta sa imi dau cu parerea si dupa ce fac referire la o anumita piese mi se spune "pai nu ca acolo s-a umblat,e totul nou dar nu merge" :)
Deci chestia cu reparatul pompei acum 2 ani nu ma face sa fiu deloc optimist pentru ca in acest timp a trecut ceva combustibil prin ea mai cu apa ca mai fura si ei la 10 galeti una si trebuie completata cisterna ca vorba aceea romanul e invetit si trebuie sa manace toata lumea,mai ales pe "praful" asta.
Faptul ca ai garantie nu are legatura cu mizeria din rezervor sau cu combustibilul prost,oamenii ti-au dat garantie la piesele montate dar daca te duci cu ea si avansul ramane blocat sau altceva stai linistit ca vei plati din nou pentru ca ei in contractele de garantie au stipulat ce si cum dar nu spune clientului.
Sa discutam despre tester acum,precizezi ca ai testat-o si totul este ok dar hai iti relatez ceva.
De exemplu daca pun pe tester o masina oarecare si vreau sa testez presiunea la ulei,nu pot si stii de ce?
Simplu,testul spune ca este ok dar nu imi spune cat este presiunea in rampa si de exemplu becul la ulei se aprinde la o,8 atm cand este deja tarziu,iar daca presiune este de 1 atm becul nu spune nimic ca sa averizeze ca presiunea este slaba si motorul in viitorul apropiat cedeaza.

Eu iti scriu eventulele posibile cauze si tu stii mai bine ce ai facut si ce nu:
-Turbo
-Tubulatura turba,
- Distributie defazata cu 1 dinte,
-pompa de injectie.
-cititorul din volanta

Chiar aditivul din motorina poate sa ii fi facut rau,ar fi putut avea depunere pe fundul rezervorului si de la
dizolvarea aditivului a plecat pe instalatie./
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2011, 05:11

$1 scrie:$2
Buna seara, in primul rand multumesc pentru raspuns.
Am fost astazi la mecanic si bobina nu are nicio problema, a curatat ce mai era de curatat... a mers la fel. Cand a decuplat sonda lambda a mers perfect, a cuplat-o la loc, iar a mers prost... in concluzie mi-a spus ca trebuie inlocuita sonda lambda (cu toate ca a mers bine inainte s-o desfaca) iar pana atunci sa merg cu sonda anulata. Se poate strica si altceva daca merg fara sonda pana o inlocuiesc ? Asta inseamna cam 1 luna de zile.
Toate cele bune!


Salut,

Consecintele mersului fara sonda Lambda pot fi urmatoarele:
- consum crescut,
- lipsa de putere la turatii mici,
- infundarea catalizatorului cu benzina nearsa,
- inecarea bujiilor .
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ClauMOB » 09 Iul 2011, 11:17

Buna ziua
In sfarsit "domnul" delco a iesit!!!
Pare ca hexagonul nu este uzat, proband cu o surubelnita cu cheie tubulara de 6 in sensul acelor de ceas dupa o tura doua intampin o rezistenta , se aude ca un bulbucit sus la culbutori (capacul nu l-am dat jos) si are tendinta de revenire contrar acelor de ceas.
Am incercat si axul delcoului cu imbus de 6 si "prinde".
Ce ar mai putea fii?
Avatar utilizator
ClauMOB
Incepator
 
Mesaje: 43
Membru din: 15 Apr 2011, 07:00
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Cortina, 1973, 1600, XL
VIN: ACFR141912I9903XX

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2011, 13:32

Salut ClauMOB,

Sincer m-ai bagat in ceata pentru ca ai un stil de explicat foarte ambigu,eu din momentul de fata nu mai inteleg daca vorbesti de motor sau delcou,nu stiu pe cine invartesti si da inapoi pentru ca vorbesti de delcou dar spui ca nu ai dat capacul jos la culbutori.
Te rog daca vrei sa clarifici problema,suna-ma la 0766417724 zilnic intre 15 si 23 cand doresti :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2011, 16:50

$1 scrie:$2Salut,

Intru totul de acord cu tine. Acum 2 zile am schimbat acea "supapa", nicio modificarea, la fel se stinge becu, adica dupa 2-3 sec, mai ales la prima pornire dimineata, sau daca sta mai multe ore oprita, de fapt am obs ca si dupa cam 1 ora tot un pict greu se stinge, ce mi se pare paradoxal e ca acum cum e mai frig dimineta adica a fost sub 16-17C na ma clantanit metalic.
Inclin sa cred ca cu cat e mai cald afara, si/sau se si incalzeste motorul tzacane metalic.

Numa bine!


Salut,

Nene focu daca totusi ai gasit acea supapa ca piesa distincta si ai cumparat tot la cota standard si nu ai luat de reparatie,nu ai facut nimic. #:-S si iti voi da un exemplu aberant sa ma fac inteles mai bine,e ca si cum eu as munci pe o caldura ca asta de astazi :D transpir de nu mai pot si dupa ce termin treaba,arunc camasa murdara la spalat,ma imbrac cu alta curata si plec in oras dar in schimb cine se apropie de mine vomita. :((
Daca ai montat o supapa similara pe vechea uzura fara a aleza/rectifica la gaura si a monta una majorata nu ai facut nimic,e similar cu alezarea motorului cand e uzat si montezi pistoane de reparatie ca sa dispara uzura.
Cand zici ca ne pui si noua niste poze?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ClauMOB » 09 Iul 2011, 20:39

Buna seara
Revin cu cateva precizari
Am reusit in cele din urma sa scot delcoul care a fost intepenit. Hexagonul nu a ramas pe delco ci in pompa. Am invartit de hexagon cu ajutorul unei surubelnite iar rezultatul este ca dupa ce am invartit o tura (hexagonul) se observa o ingreunare la rotire, un bulbucait la rampa axului tacheti iar daca opresc miscarea de rotatie, axul (hexagonul) are tendinta de a se intoarce (de a da inapoi ca un arc....)
Acum nu stiu daca asa e normal sau nu dar cam asta am "simtit" eu.
M-am uitat si la hexagonul interior axului delcoului si nu arata a fi uzat.
Este posibil sa fie vreo problema cu sonda?
Sa fie sorbul infundat de la uleiul cel vechi (stat vreo 5 ani in motor)?
Sper sa fi fost mai explicit de data aceasta.
Avatar utilizator
ClauMOB
Incepator
 
Mesaje: 43
Membru din: 15 Apr 2011, 07:00
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Cortina, 1973, 1600, XL
VIN: ACFR141912I9903XX

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 09 Iul 2011, 21:59

Salut ClauMOB, :)

Acum am inteles perfect ce vrei sa imi transmiti,in momentul in care invartesti hexagonul acesta antreneaza pompa de ulei,ea incepe sa mearga si in acest fel e normal sa opuna rezistenta datorita presiunii de ulei care o dezvolta si de aceea se si aude bolboroseala din capacul culbutorilor. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Florin21 » 10 Iul 2011, 09:26

Salut,

Apelez si eu la tine cu scuzele de rigoare pentru deranj... :">

Ieri am fost la iarba verde pe malul unui rau si la plecare datorita faptului ca drumul de acces era in panta cu foarte multa piatra si nisip nu reuseam sa ies deloc am cam "omorat" masina... In cele din urma am reusit sa ies, dar numai dupa ce m-a tras cineva cu o masina de teren... 8-}
De atunci intampin urmatoarele simptome: pun contactul, becul de la motor care inainte se stingea ramane aprins pana ce pornesc motorul... motorul porneste numai daca il ajut din acceleratie, altfel nu reusesc de loc sa il pornesc... Numai dupa ce il pornesc martorul din bord de la motor se stinge, pana atunci ramane aprins... Asta ar fi prima la mana... in timpul mersului daca imi scade turatia sub 1 000 de ture la fel imi moare motorul... este cam nasol mai ales la semafoare sau cand pun o frana... In rest motorul se tureaza normal, intra in viteze usor, nu patineaza, i-am dat in viteza a IV-a si 5000 de ture merge de rupe pamantul... Singura problema este ca nu imi tine la relanti de nici o culoare, cum ajunge sub 1000 de ture moare instant... Am luat si bornele de la baterie, iar atunci cand le-am pus la loc stiam ca atunci cand pun contactul prima data in mod normal se duceau acele de la ceasuri la maxim... e, acest lucru nu se mai intampla la mine... Ca o constatare atunci cand am luat bornele, borna de "+" era incinsa rau de tot, dar nu era stransa prea bine si am strans-o eu bine dupa aceea... Acum de dimineata cand am mers la serviciu aceleasi simptome si am lasat-o asa fara borne puse pana maine dimineata...

Ceva sugestii, ai vreo idee despre ce s-ar fi putut intampla... ai mai auzit de asa ceva...?!

Cu respect...
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alpe » 10 Iul 2011, 09:36

eee domnule Gabi, am citit si pataniile D-lui. iiulica56, cu foarte mare placere amintirile D-lui. Mihaita(Moartea suna prea..sobru), ce vremuri domne', ce vremuri imi aduc aminte si eu de ele..

despre tacanit, D-l iulica nu a mai zis/scris nimic, banuiesc ca s-a rezolvat problema; cum este ceva distanta pana la Alexandria va trebui sa rezolv problema aici(o sa-i dau la mecanic distantele exact).

de vandut... nu vand eu buburuzoiul asta, la varsta lui inca se tine bine si nu mi-a facut probleme
-------------------------------------------------
FF1/2001/TDDi/90Hp/facelift/WF0AXXGCDA1K80538
Avatar utilizator
alpe
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 18 Dec 2006, 04:14
Localitate: timisoara
Maşina: Ford Focus 2001 1.8TDDI 90hp Hatchback facelift
VIN: WF0AXXGCDA1K80538

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Iul 2011, 17:27

$1 scrie:$2Ca o constatare atunci cand am luat bornele, borna de "+" era incinsa rau de tot, dar nu era stransa prea bine si am strans-o eu bine dupa aceea... Acum de dimineata cand am mers la serviciu aceleasi simptome si am lasat-o asa fara borne puse pana maine dimineata...

Ceva sugestii, ai vreo idee despre ce s-ar fi putut intampla... ai mai auzit de asa ceva...?!

Cu respect...


Salut,

Imi pare rau dar nu te pot ajuta,nu e domeniul meu de aceea te rog sa iei legatura cu moderatorul DGAlexandru. :-??
Cand vrei sa segmentezi masina sau sa repari cutia de viteze atunci sa ma cauti.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login