Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Florin21 » 11 Iul 2011, 05:21

Mda... cred ca nu am reusit eu sa fiu mai explicit ori am intrat prea mult in amanunte... intrebarea era de fapt, daca dupa cele descrise de mine mai sus, ai idee de ce nu imi mai tine motorul la relanti si imi moare subit cand ajunge sub 1 000 de turatii...
Multumesc oricum pentru raspunsul oferit... si inca o data, scuze pentru deranj...
O zi buna...

Cu respect...
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Iul 2011, 06:51

Salut Florin21,

$1 scrie:$2da...
Multumesc oricum pentru raspunsul oferit... si inca o data, scuze pentru deranj...
O zi buna...

Cu respect...


Simt o mare nemultumire in interventia ta dar este cazul sa intelegi ca la maxim 3 zile sunt obligat sa precizez ca eu nu ma ocup cu soft si diagnoza auto.
Majoritatea intrebarilor sunt "de ce imi palpaie,de ce intrerupe,de ce imi ramane aprins nu stiu ce bec pe bord,de ce etc."
Nu stiu de ce nu puteti intelege ca intr-un service auto masina intra la diagnoza apoi cu respectiva fisa de diagnoza este trimisa la electrician sau mecanic in functie de domeniul lucrarii.
Tu crezi ca cel cu lap-topul se murdareste pe maini sa bage segmenti?
Raspunsul este nu,el constata defectiunea si atat.
Cand lucram in service auto pe timpul lui "impuscatu" stii ca nu aveam voie sa schimb bucsile unui electromotor?
Eu demontam electromotorul de pe motor si il duceam la electrician sa le schimbe cu toate ca era o operatie mecanica dar fiind parte electrica in el nu aveam voie sa il desfac.
Simt ironia in atatea multumiri care le faci in mod gratuit si daca vrei neaparat o parerere de necunoscator in domeniu,decat sa ma aflu in treaba,uite o fac?

Pot fi:

-monocontactul de revenire lenta a acceleratiei de la turatii mari,acesta fiind montat deasupra pedalei de ambreiaj,
-clapeta acceleratie murdara,
-motoras pas cu pas defect sau mizerabil,
-modulul pedalei de acceleratie uzat in zona de inceput de cursa,
-bobina de inductie cu probleme,
-set bujii compromis care nu lucreaza in turatii mici
-senzor volanta cu depuneri pe el.

Acum stii ce sa va intampla?
Vor intra o gramada de "prieteni" care isi vor da cu parerea spunand ca vorbesc prostii,eu intotdeauna evit sa intru in discutie intr-un domeniu pe care nu il stapanesc.

Vrei un exemplu concret?
Poftim:

viewtopic.php?f=29&t=65744
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Florin21 » 11 Iul 2011, 09:04

Nu sunt nemultumit... am fost doar putin dezamagit atunci cand am primit raspunsul din partea ta...
Am apelat la tine special, stiind ca practici aceasta meserie de cand lumea iar pe parcursul anilor ai acumulat o experienta vasta in acest domeniu si aveam nevoie de opinia si sugestia unui specialist prin a carui mana au trecut "n" autovehicole... toata lumea pe aici pe forum te lauda cu experienta pe care o ai, iar eu am indraznit sa iti cer sfatul tocmai pentru a evita deschiderea unui topic separat in care majoritatea isi vor da cu parerea si se vor isca o gramada de discutii interminabile si de multe ori in contradictorii... Am incercat si eu sa merg la sigur...
Te rog sa nu te superi pe mine, iti multumesc pentru sfaturile de mai sus si imi cer inca o data mii de scuze...

Cu respect...
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focu25 » 11 Iul 2011, 09:15

Salut,

Domnu Gabi nam facut poze la veche supapa ca momentan no mai gasesc, dar este exact asa cum am banuit............adica cand e foarte cald face exacat ca inainte de a o schimba, probabil ca si cu cea veche facea la fel la rece adica nu prea clantanea dar cred ca nu m-am prins eu. :(
Nu mai stiu ce sa mai incerc!
Fişiere ataşate
Supapa.jpg
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde carnitza » 11 Iul 2011, 14:57

Buna ziua
Mondeo 3 2.2l TDCi Ghia (masina din semnatura)
Am o problema cu trenul de rulare fata, nu stiu ce sa mai verific :

Am lovit in miscare cu roata dreapta fata (cu cauciucul, nu am atins janta) o bordura pe cand treceam peste o "chestie" din aia de reducere a vitezei pe strazile laterale.

Nu am sesizat imediat, dar dupa un timp am observat ca la viteze intre 60 -100km/h se simte vibratie ("fuleaza") in volan si pe partea dreapta a masinii (de la roata)
Vibratia de simte numai in tractiune (daca iau piciorul de pe pedala de acceleratie nu mai vibreaza
Am fost la mecanic si a verificat bucse, pivot, bieleta antiruliu - sunt ok

Bineinteles ca am crezut ca s-a dezechilibrat roata sau am strambat janta (e din aliaj, originala Ford) - am fost si am echilibrat toate rotile - degeaba !
I-am facut apoi geometria, degeaba
Am indreptat jantele, toate 4, si echilibrat din nou - tot vibra, s-a modificat plaza de viteza, vibra intre 80-100km/h
Am crezut apoi ca e cauciucul deformat, l-am schimbat - degeaba !
Am indreptat din nou rotile de pe fata - tot degeaba!
Ultima solutie incercata - am schimbat rotile cu totul - cauciucuri + jante tot de aliaj
Tot fuleaza, dar din nou s-a modificat plaja de viteze acum e intre 80-100km/h

NU STIU UNDE SA MA MAI DUC SAU CE SA MAI VERIFIC !

Poate ma ajuta cineva cu un sfat sau cu o idee
ce at putea fi : planetara, amortizorul, butucul de roata ?

Multumesc anticipat
Mondeo MK3 Ghia, Black Panther, 2005 2.2l 150CP
carnitza
Incepator
 
Mesaje: 51
Membru din: 02 Noi 2005, 11:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK3 Ghia 2005 2.2l 150HP
VIN: WFO4XXGBB45M57357

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Iul 2011, 15:24

Salut carnitza,

Eu ma gandesc numai la planetara si aici fac referire ori la axa ei ori la tripoda cu role de la cutie.
Este exclusa fuzeta,ar trebui sa demontezi planetara si sa vezi daca capatul de la cutia de viteze este in regula si daca este mergi cu ea la un strungar sa o monteze pe strung si sa o vada daca fuleaza axa.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde carnitza » 11 Iul 2011, 17:03

Multumesc d-le Gabi (inteleg ca acesta este prenumele dvs)
Sa inteleg ca ar putea fi defecta tripoda dinspre cutie sau axa planetarei stramba ?
Se desprind 3 situatii :
1. tripoda defecta - se poate inlocui ?
2. axul planetarei stramb - se inlocuieste axul sau toata planetara ?
3. ambele defecte - se inlocuieste planetara ?

acum, cum ar fi mai ieftin ? (deja am dat echivalentul a vreo 4 planetare sh pana acum ;-) )

sa repar planetara sau sa o schimb cu una sh ? (noua, originala, e rupere )
Mondeo MK3 Ghia, Black Panther, 2005 2.2l 150CP
carnitza
Incepator
 
Mesaje: 51
Membru din: 02 Noi 2005, 11:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK3 Ghia 2005 2.2l 150HP
VIN: WFO4XXGBB45M57357

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde carnitza » 11 Iul 2011, 17:16

Multumesc d-le Gabi (inteleg ca acesta este prenumele dvs)
Sa inteleg ca ar putea fi defecta tripoda dinspre cutie sau axa planetarei stramba ?
Se desprind 3 situatii :
1. tripoda defecta - se poate inlocui ?
2. axul planetarei stramb - se inlocuieste axul sau toata planetara ?
3. ambele defecte - se inlocuieste planetara ?

acum, cum ar fi mai ieftin ? (deja am dat echivalentul a vreo 4 planetare sh pana acum ;-) )

sa repar planetara sau sa o schimb cu una sh ? (noua, originala, e rupere )
Mondeo MK3 Ghia, Black Panther, 2005 2.2l 150CP
carnitza
Incepator
 
Mesaje: 51
Membru din: 02 Noi 2005, 11:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK3 Ghia 2005 2.2l 150HP
VIN: WFO4XXGBB45M57357

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde cris z » 11 Iul 2011, 19:42

Buna seara,

Apelez si eu la amabilitatea dumneavoastra cu o intrebare si in acelasi timp cu o rugaminte :

Am un Ford Fusion 1.4TDCI din 2007 si cu toate ca am demontat furtunul de admisie si filtrul de aer cu tot cu suport nu reusesc sa localizez conectorul (3contacte) senzorului din capatul rampei comune care s-ar afla undeva in partea dreapta !

Tare de folos mi-ar fi o poza detaliata a motorului si conectorului respectiv.


Va multumesc anticipat !

Crisz
Fusion 1.4 TDCi 2007
VIN WF0UXXGAJU7Y38575
cris z
Incepator
 
Mesaje: 38
Membru din: 08 Iul 2007, 11:06
Localitate: Ploiesti
Maşina: Ford Fusion 1.4 TDCI
VIN: WF0UXXGAJU7Y38575

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Iul 2011, 19:47

Salut ,

Nu mai stiu la ce pagina este,daca nu ma insel pe la pagina 80 cred,e un motor similar la care e demontata toata partea superioara. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde cris z » 11 Iul 2011, 19:59

Va multumesc de raspuns si rapiditate

O sa mai sap
Fusion 1.4 TDCi 2007
VIN WF0UXXGAJU7Y38575
cris z
Incepator
 
Mesaje: 38
Membru din: 08 Iul 2007, 11:06
Localitate: Ploiesti
Maşina: Ford Fusion 1.4 TDCI
VIN: WF0UXXGAJU7Y38575

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde ClauMOB » 11 Iul 2011, 20:02

Buna seara

Cu motorasul de la Cortina ce sa mai fac?
Sa incerc sonda pe alta masina Dacia de exemplu sau sa ma apuc de desfacut...
Mai am o intrebare si anume mai am un motor de Taunus de 1,3 daca stiti ce se potriveste de pe a,3 pe 1,6.
Cineva zicea ca s-ar putea aleza blocul pana la 2l restul componentelor fiind aceleasi.
Multumesc
Avatar utilizator
ClauMOB
Incepator
 
Mesaje: 43
Membru din: 15 Apr 2011, 07:00
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Cortina, 1973, 1600, XL
VIN: ACFR141912I9903XX

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Florin21 » 11 Iul 2011, 20:44

Am rezolvat problema si postez si aici in eventualitatea ca cei care patesc ca mine sa aiba de unde invata...
Am luat astazi la verificat toate mufele si toti senzorii si am curatat cu spray pentru contacte tot ce era de curatat...
Pana la urma am gasit in spatele conductelor de admisie (este vorba de cele negre din ebonita sau platic) o conducta din cauciuc cu o gaura in ea pe unde tragea aer... Nu ii cunosc denumirea exacta dar tind sa cred ca este vorba de conducta de vacuum...
Toata distractia ma costa 75lei si dureaza 7-8zile pana ajunge in tara din Germania, pe comanda externa..., in RO nu am gasit niciunde si decat sa cumpar de la dezmembrari ori sa umblu cu improvizatii pun ce este original din fabrica pentru a fi sigur ca nu mai apar surprize pe viitor.
Mai jos, poze cu motorul, unde daca priviti cu atentie se poate vedea in spatele galeriilor de admisie aceea conducta si piesa in cauza demontata de pe motor...
Fişiere ataşate
DSC03675.jpg - r.jpg
64.jpg
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde NOBEL » 11 Iul 2011, 21:09

Salut,
Inca data cu multumiri, sincer nu ma mai asteptam la un raspuns din partea dvs..
Referitor la combustibil, sper sa nu fiu eu cel mai ghinionist dintre pamantenii cu masini, dar cine stie...Am sa schimb filtrul de motorina, sa vad ce gasesc in el si atunci merg si pe idea de a avea impuritati pe injectie.
Intre timp lucrurile au mai evoluat si nu in bine;La ultima pornire (vineri), masina a luat-o bine dar dupa vreo 50 de metri, a inceput sa zgaltaie, cu fum la esapament( nici nu mai imi dau cu parerea ce culoare avea) si miros pronuntat de ulei.
In plus se aude si un fluierat, suierat exact cand raman fara putere la masina, daca vreau sa accelerez.Toate astea cu motor rece si la plecari de pe loc (opriri la semafor sau treceri pietonale).
Daca incercam sa ridic ambreiajul pentru a-I-a, aveam senzatia ca motorul vrea sa se opreasca cu fum la spatele ei daca incercam sa accelerez.In relanti,am observat ca masina se tura singura pana la 1100 ture iar pe esapament gazele parca gafaiau la iesire;Asta pentru un timp foarte scurt, apoi turaatia de relanti s-a normalizat.
Am oprit pe dreapta si cu inima stransa am mai pornit-o odata si culmea a functionat din nou normal, am mai mers inca 7 km fara nici o problema (nu tu fum,nu lipsa putere, reactie la accelerare la mai mult de 3000 de ture...deci totul normal) si odata ajuns la destinatie am tras-o pe dreapta pana voi avea timp sa merg din nou la service cu ea.Banuiesc turbina.Imi vine sa cred ca daca o mai duc mult peste 2500 de ture, pleaca tot uleiul de la motor prin turbina.La pornire se aude si un zgomot metalic in zona motor(nu pot sa identific exact locatia) care dispare in cateva zeci de secunde.Situatia prin care trece masina seamana cu viewtopic.php?f=53&t=43219&hilit=+turbina
Inca odata multumiri.
Cu respect.
NOBEL
Member
 
Mesaje: 296
Membru din: 02 Iun 2010, 17:21

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 14 Iul 2011, 15:03

$1 scrie:$2una seara

Cu motorasul de la Cortina ce sa mai fac?
Sa incerc sonda pe alta masina Dacia de exemplu sau sa ma apuc de desfacut...
Mai am o intrebare si anume mai am un motor de Taunus de 1,3 daca stiti ce se potriveste de pe a,3 pe 1,6.
Cineva zicea ca s-ar putea aleza blocul pana la 2l restul componentelor fiind aceleasi.
Multumesc



Salut,

Motoarele SOHC de 1.3/1.6/1.8 si 2.0 au aceeasi conformatie externa dar in interior difera in cote vilrochenul,setul motor si automat si alezajul blocului.
Poti folosi de la unul la altul decat anexele externe :
-galerii admisie si evacuare,
-alternator,
-delcou,
-electromotor,
-pompa de apa,
-capac culbutori,
si daca nu ma insel merg si axul cu came si culbutorii.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bigrevv67 » 20 Iul 2011, 14:20

salut! nu gasesc problema la pornire la masina din semnatura (diesel ). problema se manifesta in felul urmator: porneste normal 10-15 chei, dupa care nimic, e moarta, se aude doar un clic. exclud variantele cu carbuni electromotor, bobina, bendix. Atentie! masina porneste normal doar dupa ce o imping si cuplez in marsarier sau o treapta de viteza, doar cat las ambreajul sa simt ca a cuplat si a miscat pozitia volantei -- 2, 3 dinti. dupa asta, porneste normal, asta inca 10-15 porniri. am mai reusit sa pornesc si tinand mai mult pe automat(cam 10 secunde), dar nu merge tot timpul. suspectez senzorul de impulsuri volanta(am o valoare de 400 ohmi pe el - in workshop data da valorile 200-800 ohmi) sau distributia nu a fost pusa corect la punct-decalata. astept pareri! electromotorul a fost verificat si pe alta baterie-arunca si merge normal!
borbet rims, bfgoodrich tires, forge intercooler hoses, fiberglass air deflectors, hella lights, delphi brakes
Avatar utilizator
bigrevv67
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 09 Iun 2008, 21:58
Localitate: baia mare
Maşina: FORD, FOCUS, 2003, 1.8 Endura-Di, 66 kW, 90 CP, Finesse Turnier
VIN: WF0NXXGCDN3S82791

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 20 Iul 2011, 23:31

Salut bigrevv67,

Stiu ca nu o sa-ti convina ce vei auzi dar e parerea mea si mi-o sustin astfel:
-nu are legatura punerea distributiei la punct cu faptul ca la un moment dat electromotorul nu mai invarteste motorul,
-aceeasi problema si la senzorul din volanta,
-problema ta este electromotorul chiar daca negi si iti voi explica ce se intampla:
Colectorul rotorului are o infasurare dezlipita si cand face contact cand nu face,in momentul cand tu cuplezi o viteza si misti putin pozitia coroanei nu faci altceva decat sa deplasezi rotorul pe alta infasurare care este in regula si carbunii fac contact perfect.
Nu implica o cheltuiala enorma,e vorba doar de demontat electromotorul si lipit cu cositor pe colector toate infasurarile bobinajului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Rivelino » 22 Iul 2011, 22:49

Buna seara,
Tocmai am achizitionat masina din semnatura.
Pistonul 2 e zob ca si biela.
Pe camasa am 3 zgarieturi (una la capatul de jos al cursei unde calca fusta pistonului, si doua cam la 1 cm in partea de lucru a segmentilor de jos in sus) adanci cam de 1mm.
Nu stiu ce sa fac, sa bucsez sau sa-l las asa.
In cazul in care-l bucsez, dvs aveti cumva si pistoane noi de vanzare?
Asta ca sa nu alerg ca tampitul in stanga si dreapta ca ''acolo-i mai ieftin ''.

In ce stadiu de desfacere acceptati motorul pt bucsare?(are doar chiuloasa data jos si, bineinteles vor fi si auxiliarele), ca dupa baie mai un cadru de aluminiu care cred ca si ala se da jos dar mai greu.
Multumesc.
Rivelino
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 08 Iul 2011, 22:10
Localitate: Popesti-Leordeni,Ilfov
Maşina: Ford,Mondeo TDCI,2002,1998cm,96Kw,Ghia
VIN: WF04XXGBB42J15758

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 22 Iul 2011, 23:04

Salut Rivelino,

Din pacate ai inteles gresit,repar orice tip de motor dar nu le bucsez eu personal ci colaborez cu o firma din Bucuresti si pentru bucsare se demonteaza absolut total nu vor sa vada un surub pe el.
La motoarele care se repara la mine ma descurc si de piese,ma dau peste cap si tot fac rost. :)
Eu nu vreau sa te conving ca oricum odata ce l-ai demontata inseamna ca ai tu pe cineva si nu vii tu la mine sa ti-l repar dar recomandarea mea este sa nu il montezi asa.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde badboy20cm » 24 Iul 2011, 19:32

Salutare DL BIBANU

Cu ceva timp in urma ,m-am trezit ca la franari m-ai bruste si plecare apoi ,imi pacane ceva sub picioare ,ca si cum ar lovii sau misca ceva.M-am bagat sub masina si am verificat surubul mare de la punte si cele 2 mici de la aparatoarea aceea ,am gasit atunci surubelul mare de la punte ca era slabit,am strans putin de el si totul a fost ok pana cand i=ar mi s-a parut ca pacane si m-am bagat azi sub masina .
AZi am analizat m-ai bine surubelul si se pare ca acel surub se invarte in gol,nici nu am reusit sa il strang nici sa desfac,am incerc cu o ranga sa fortez de punte ,multe altele de mi-am zdrelit si degetele si nimic,nu am reusit sa il strang \desfac.
AM gasit o gaurica in zona unde intra surubul dar in spatele ei ,ca si cum ar fii o gaura ca sa ungi surubul ,incape o inelara de 10=11 si am verificat cu degetul acolo ,in gaura se simte surubul dar si o piulita dinaceea cu autoblocare...
EU zic ca din cauza ei nu se poate scoate surubul din punte ,ca eu infiletez si se simte si piulita aceea cum se invarte ,dar nu am cu ce sa tin contra,sau nici idee cum s-ar putea tine contra.

Ma gandesc ca piulita aceea era sudata de caroserie!
MA gandes ca solutia ar fii sa tai surubul sau sa dau gaura in el
Acum intreb :

Aveti vreo idee cum se poate scoate sur?ubul de la punte ?Sau stiti cumva cum se tine contra de acea piulita ?Sau dece nu se desface?O solutie?
Avatar utilizator
badboy20cm
1nsane Member
 
Mesaje: 4043
Membru din: 28 Ian 2008, 15:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Turnier , Buil date 02/05/2001 , 1.8cmc , benzina , 125 ccp , 16 valve , 6 airbag
VIN: WF0WXXGBBW1U89568

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 25 Iul 2011, 00:45

Salut badboy20cm,

Din pacate daca nu faci cum iti recomand eu nu vei rezolva nimic deoarece vei gauri surubul dupa ce vei rupe si arde multe spirale si daca totusi reusesti,ce faci cu piulita?
Acele piulite sunt patrate nu hehagonale si peste ele au sudate prin afturi niste carcase din tabla subtire pentru a le retine in zona respectiva dar surubul ruginind pleaca cu totul si acea tabla se rupe.
Acolo unde tu ai gaura aia pe unde poti introduce degetul,iei un flex mai mic ,ochelari la ochi neaparat si efectiv largesti fereastra aia de vizitare ca si cum ai taia un capac din ea.
Dupa decupare,scoti una din bornele bateriei si cu ajutorul unui transformator de sudura electric cu amperaj mai mic ca tabla e cam subtire,sudezi piulita de caroserie ca sa nu se mai invarteasca.
In acest timp se si arde ruginasi dupa vreo 20 de minute de la sudura te apuci sa o desfaci,atentie nu ai voie sa dai cu apa pe sudura deoarece se rupe imediat.
Nu uita la remontare sa pui vaselisa pe suruburi.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bugatty » 26 Iul 2011, 12:13

Buna ziua !
Am si eu o mica problema cu masina din semnatura pe care ma chinui s-o rezolv de ceva vreme: un mers neregulat (destul de greu sesizabil pt cineva care nu e atent) in jur de 1800-2000 rpm in treptele 2 si 3. Ma irita ca e exact intervalul in care pic dupa ce schimb la un mers normal. Pana acum am schimbat bujiile si am curatat clapeta de acceleratie de 2 ori (parca s-a simtit o usoara imbunatatire dupa aceasta a doua operatiune, se poate sa fie placebo, dar cert e ca problema nu a disparut complet). Am mai citit ca ar putea fi alte posibile cauze fisele de la bujii si filtrul de benzina (e situat in rezervor si nu a fost schimbat pana acum, masina are 103.000 km). Astept parerea dvs deoarece intentionez sa ma duc la mecanic in zilele ce urmeaza si as vrea merg cat de cat la sigur.
Multumesc frumos !
Avatar utilizator
bugatty
Incepator
 
Mesaje: 96
Membru din: 14 Mar 2009, 08:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Mk 3.5 1.5 EcoBoost/ Fiesta Mk7 1.6 TDCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde badboy20cm » 26 Iul 2011, 21:46

$1 scrie:$2alut badboy20cm,

Din pacate daca nu faci cum iti recomand eu nu vei rezolva nimic deoarece vei gauri surubul dupa ce vei rupe si arde multe spirale si daca totusi reusesti,ce faci cu piulita?
Acele piulite sunt patrate nu hehagonale si peste ele au sudate prin afturi niste carcase din tabla subtire pentru a le retine in zona respectiva dar surubul ruginind pleaca cu totul si acea tabla se rupe.
Acolo unde tu ai gaura aia pe unde poti introduce degetul,iei un flex mai mic ,ochelari la ochi neaparat si efectiv largesti fereastra aia de vizitare ca si cum ai taia un capac din ea.
Dupa decupare,scoti una din bornele bateriei si cu ajutorul unui transformator de sudura electric cu amperaj mai mic ca tabla e cam subtire,sudezi piulita de caroserie ca sa nu se mai invarteasca.
In acest timp se si arde ruginasi dupa vreo 20 de minute de la sudura te apuci sa o desfaci,atentie nu ai voie sa dai cu apa pe sudura deoarece se rupe imediat.
Nu uita la remontare sa pui vaselisa pe suruburi.


Am reusit astazi sa il rezolv in parcare ,a fost nevoie de bormasina ,spirale ,o cheie de 19 fixa pe care am facut=o la polizor sa aibe 21,fiind m-ai ingusta si incapea in acel locas
Am dat m-ai multe gauri alaturi de acea gaura de ...ungere'''' pana am reusit sa vad pe acolo despre ce este vorba ,din ce am vazut eu era vorba de o piulita hexagonala cu autoblocare plus niste inele mari din tabla,ceva ca niste pinioane spre exemplu,la care sus venea ca o saiba mare cu laturi si se fixa in acel pinion ,iar acea saiba mare de sus era cam stramba si nu m-ai calca pe acel pinion ,lasandui cale libera sa se invarta cu tot cu piulita si asamblu,asta am putut vedea prin acea gaurica.Nu prea am inteles eu sistemul si nici nu stiu sa explic exact .
Nu am scot surubul ,doar am m-ai strans 2-3 spirale acel surub,iar in final am uns si astupat acea gaura de ungere,in asa fel ca sa nu intra apa
Totusi au facut in asa fel sa nu poti umbla la piulita aia ,numai daca tai ,bati ,rupi :))
Avatar utilizator
badboy20cm
1nsane Member
 
Mesaje: 4043
Membru din: 28 Ian 2008, 15:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Turnier , Buil date 02/05/2001 , 1.8cmc , benzina , 125 ccp , 16 valve , 6 airbag
VIN: WF0WXXGBBW1U89568

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 27 Iul 2011, 06:08

Salut badboy20cm,

Eram convins ca nu vei face ce ti-am recomandat eu,adica sa sudezi piulita ee sasiu ca sa poti strange si desface si altadata.
De multe ori stau si ma intreb de ce imi cereti parerea deoarece din start nu o luati in seama. :)

O zi buna.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde badboy20cm » 27 Iul 2011, 16:05

A fost foarte buna ideea D.Bibanu ,de la ea am si plecat numai ca pe parcurs am schimbat un pic metoda din lipsa de aparat de sudura si disc polizor m-ai subtire.As fii facut cum a-ti zis dar daca nu am avut cu ce si nici de unde sa imprumut ,am improvizat putin problema.
Acea gaura largita a ramas si pot sa bag cheia,deci va fii folositoare si pe viitor,doar ca am astupat-o in asa fel sa nu intra apa pe acolo cu o folie ,silicon etc.

Vreau sa va multumesc pt efortul depus si informatiie pe care mi le-ati dat si care m-au ajutat si acum ,dar si data trecuta cu planetara
Avatar utilizator
badboy20cm
1nsane Member
 
Mesaje: 4043
Membru din: 28 Ian 2008, 15:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Turnier , Buil date 02/05/2001 , 1.8cmc , benzina , 125 ccp , 16 valve , 6 airbag
VIN: WF0WXXGBBW1U89568

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 27 Iul 2011, 20:43

Buna seara D-le Gabi.
Cum am discutat si la telefon. Atasez poza cu pompa servo ,iar aceea conducta care este marcata cu sageata rosie am slabit-o cu o cheie hexagonala sa vad daca vine ulei cu presiune( vine ulei).
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 27 Iul 2011, 21:15

Pompa servo
Fişiere ataşate
Imagine0144.jpg
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 27 Iul 2011, 21:53

Salut scorpionul_36,

Bun sa zicem ca pompa scoate presiune dar conducta aia acum merge in distribuitorul casetei?
Trebuie sa intre acolo unde ai placa aia metalica cu surub.
Fişiere ataşate
DSC00112.JPG
caseta mondeo 1
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 28 Iul 2011, 05:24

Buna dimineata.
In locul indicat de dumneavoastra prin sageata rosie, nu am umblat acolo,deci m-ai pe intelesul meu,cum trebuie sa procedez( sa desfac conducta in zona respectiva si sa-i fac aerisirea) ?
O zi buna
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 28 Iul 2011, 05:44

Salut,

Scorpionul nu vrei sa-mi raspunzi la intrebare,te-am intrebat daca conducta din pompa care o arati in poza se duce in locul indicat de mine cu sageata rosie?
O tii una si buna cu aerisirea,ti-am repetat si la telefon ca nu se face aerisire.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login