Salut Florin21,
$1 scrie:$2da...
Multumesc oricum pentru raspunsul oferit... si inca o data, scuze pentru deranj...
O zi buna...
Cu respect...
Simt o mare nemultumire in interventia ta dar este cazul sa intelegi ca la maxim 3 zile sunt obligat sa precizez ca eu nu ma ocup cu soft si diagnoza auto.
Majoritatea intrebarilor sunt "de ce imi palpaie,de ce intrerupe,de ce imi ramane aprins nu stiu ce bec pe bord,de ce etc."
Nu stiu de ce nu puteti intelege ca intr-un service auto masina intra la diagnoza apoi cu respectiva fisa de diagnoza este trimisa la electrician sau mecanic in functie de domeniul lucrarii.
Tu crezi ca cel cu lap-topul se murdareste pe maini sa bage segmenti?
Raspunsul este nu,el constata defectiunea si atat.
Cand lucram in service auto pe timpul lui "impuscatu" stii ca nu aveam voie sa schimb bucsile unui electromotor?
Eu demontam electromotorul de pe motor si il duceam la electrician sa le schimbe cu toate ca era o operatie mecanica dar fiind parte electrica in el nu aveam voie sa il desfac.
Simt ironia in atatea multumiri care le faci in mod gratuit si daca vrei neaparat o parerere de necunoscator in domeniu,decat sa ma aflu in treaba,uite o fac?
Pot fi:
-monocontactul de revenire lenta a acceleratiei de la turatii mari,acesta fiind montat deasupra pedalei de ambreiaj,
-clapeta acceleratie murdara,
-motoras pas cu pas defect sau mizerabil,
-modulul pedalei de acceleratie uzat in zona de inceput de cursa,
-bobina de inductie cu probleme,
-set bujii compromis care nu lucreaza in turatii mici
-senzor volanta cu depuneri pe el.
Acum stii ce sa va intampla?
Vor intra o gramada de "prieteni" care isi vor da cu parerea spunand ca vorbesc prostii,eu intotdeauna evit sa intru in discutie intr-un domeniu pe care nu il stapanesc.
Vrei un exemplu concret?
Poftim:
viewtopic.php?f=29&t=65744