Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrian B. » 10 Sep 2012, 12:53

Buna ziua,
Domnul Gabi, mai am o intrebare la dumneavoastra.
Am un prieten care are un fiat stilo 2006 cu mototr jtd 1.9 8 valve 59 KW.
Puteti sa-i faceti si lui segmentarea cu tot cu schimbarea distributiei si curatarea setului mototr?
Mentionez ca s-a mai umblat la mototr, s-a mai facut o segmentare, dar nu a facut-o cum trebuie, iar acum motorul consuma foarte mult ulei, scoate fum alb-gri si se aude ciudat, nu toarce bine...

Multumesc!
Adi
Adrian B.
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Aug 2012, 08:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatchback 2 2006 1.6i 16v 74kw
VIN: WF05XXGCD56Y17972

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 10 Sep 2012, 15:17

Salut,

Deci pot servi pe oricine si cu orice tip de motor in principiu autoturisme si microbuze indiferent de anul de fabricatie sau starea in care se afla.
Daca ma cauta la membri ma gaseste si la Fiat dar in 4 ani nu stiu daca am intrat de 4 ori,sunt fidel primei iubiri,Fordul :D ca si sotiei :D
Am avut acum vreo 10 ani un Fiat Ritmo 1.7 D care saracul numai el stie pe unde il bagam pe dunare si prin ce coclauri la pescuit,solida masina am ramas pur si simplu impresinat si nu mai discut despre consum care era 4,7 :).
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrian B. » 10 Sep 2012, 15:36

Perfect!

Spuneti-mi exact ce piese sa comand atunci.

Multumesc!
Adrian B.
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Aug 2012, 08:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatchback 2 2006 1.6i 16v 74kw
VIN: WF05XXGCD56Y17972

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 10 Sep 2012, 15:49

Glumesti? :D

Nici Mama Omida nu iti poate face necesarul de piese pana nu se demonteaza motorul.
Vrei sa te pun sa cumperi piese care se pot dovedi ulterior nefolositoare si apoi sa nu le mai poti da retur?
Demontam frumos motorul,facem lista si pana repar eu chiulasa ai tot timpul din lume sa iti cumperi piese.
Nu poti cumpara dinainte decat kit-ul de distributie,uleiul,filtru de ulei si aer,antigel si cam atat pentru ca restul pieselor adica segmenti,cuzineti,garnitura de chiulasa si altele sunt pe cote si nu pot intui fara a demonta motorul.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 11 Sep 2012, 14:25

Buna domnul Gabi!
As avea o intrebare la dumneavoastra in legatura cu franele de pe masina din semnatura mea.
Atat pe fata cat si pe spate am discuri de frana.
In weekend am mers cu un Logan 1.4 benzina, care pe fata avea discuri (evident) neventilate iar pe spate avea tambur (cred ca asa se zice la aia care nu-i pe disc ... :| ).
Ce am observat eu, ca franarea la Logan era mult mai ferma decat la Focusul meu. Deci abia am atins pedala de frana si deja prindea frana mult mai ferm decat la masina mea. Mi-ati putea spune (stiu ca ca nu puteti ghici exact asa pe nevazute, dar na ...) care ar fi cauzele, care ar determina la misna mea o performanta neechivalenta cu standardul pt. aceasta masina din punct de vedere al franarii? Se poate intampla ca in 2 ani si jumatate de zile sa fi creat ceva bule de aer in sistem si de aia sa nu fie franarea asa cum trebuie? Sau asta e imposibil acest lucru? :-?? Specific ca pe spate mi-am schimbat recent discuri+placute (de o luna) iar pe fata le-am schimbat cam de 2 ani jumate (discuri+placute originale Motorcraft ...) si discurile din fata pot sa zic ca au inca destul din ele (asa cum si placutele) - comparativ cu ce a fost cand le-am schimbat acu 2 ani si ....
Sau pur si simplu asa e la FF1? (va spun sincer ca de 3 ani de cand am masina nu mi s-a parut ca franarea nu e OK, numai acum am inceput sa ma gandesc pe chestia asta cand am condus acest Logan de 1.4 benzina :-/ )
Va multumesc anticipat pt. raspuns :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Sep 2012, 14:58

Salut,

Pana nu bagi masina pe un stand de franare la orice statie ITP nu iti pot spune nimic,deoarece poate fi din pompa sau poate fi din repartitorul de pe spate.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 11 Sep 2012, 18:51

Buna domnu' Gabi!
Am revenit.
Cu mi-ati scris am si sunat un prieten care are statie ITP si m-a chemat azi la 18:00.
Atasat aveti rezultatele, el a zis, ca daca tot sunt acolo imi face test si pt. amortizoare, eventual daca va rog ati putea sa le interpretati si pe acelea?
Va multumesc anticipat!
Fişiere ataşate
test-amortizoare+frana-boppzoli.jpg
Test amortizoare si frane FF1 1.8 tdci, 85KW, sedan

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Sep 2012, 03:55

Salut,

Ce diagrama ciudata,de aceea moare lumea pe sosele :-??
Deci spune clar ca pe fata tine 80 cu 80 deci ar fi in regula dar pe spate tine 80 cu 40 si spune ca este ok?
Toleranta admisa intre roti este de maxim 15 dar tu ai 40 si te miri de ce nu ai frane in conditiile in care franele pe disc sunt mai eficiente ca cele pe tambur.
Apoi vine si spune ca pe total franele tale sunt eficiente max 60 % dar sunt ok :D
Concluzia este ca sistemul tau de franare este eficient putin mai mult de jumatate ,in traducere la un eventual caz de forta majora mai bine te dai jos si ii pui caramizi la roti decat sa apesi pedala de serviciu :-t .
Glumesc acum dar nu e de joaca cu roata aia de pe spate si iti recomand sa umbli urgent la ea pentru ca Doamne fereste in caz de iti sare ceva in fata ,nu te vad bine.
Stii ca de exemplu un amortizor deteriorat lungeste distanta de franare cu exact 2 m?
Cam asta este latimea trecerii de pietoni deci gandestete la urmari. #:-S
Cu amortizoarele stai binisor sunt peste 75%. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 12 Sep 2012, 06:24

am inteles
voi verifica cat de curand
va multumesc si va doresc numai bine! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde canutza » 12 Sep 2012, 09:45

Imi cer scuze domnu' Bibanu de interventie, insa nu cred ca a fost facuta corect interpretarea rezultatelor:

Rez. rulare (N) = rezistenta la rulare (Newton) = forta cu care se opune cauciucul miscarii de rostogolire fara sa fie aplicate franele - diferentele stanga dreapta pot veni de la presiuni diferite in cauciucuri, rulmenti cu uzura diferita, profil diferit al cauciucurilor, geometrie samd. Nu cred ca este vreo problema ca rezistentele la rulare sunt diferite.

Forta de franare pentru puntea spate difera cu 2% stanga(1600N)/dreapta(1640N), ceea ce inseamna ca masina va frana drept.
Singurul lucru relativ ingrijorator este eficienta de 60% a franelor => placute uzate, discuri uzate, lichid de frana neschimbat, etrieri, aer in instalatie samd.

O observatie mai am; masinile frantuzesti au o frana mult mai sensibila, asta nu inseamna intotdeauna mai eficienta, inseamna ca forta aplicata asupra pedalei de frana va fi mai redusa. Frana este mai 'asistata' ca sa spun asa.
Iti recomand sa masori distanta de franare in aceleasi conditii la logan si la focus cu pedala apasata la maxim 100km/h - 0km/h (chiar daca intra ABS), si probabil atunci vei observa ca focusul franeaza mai eficient in ciuda unei mase mai ridicate
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 12 Sep 2012, 10:43

pai daca o calc, franeaza ca lumea ...
daca o mangai ... acolo este ceva diferenta in sensul ca nu e asa de sensibil la ateingerea pedalei ...
oricum cred ca voi verifica sistemul de frana eventual voi face un schimb de ulei si aerisire.
La ce intervale trebuie schimbata lichidul de frana?

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Sep 2012, 14:58

Salut,

Nu are nicio legatura cu lichidul,adica pentru 3 roti este bun iar pentru a 4 a este expirat? :|
Defectul este mecanic.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 12 Sep 2012, 15:03

Domnu Gabi, ce defect ar putea fi la roata aia? Trebuie sa desfac totul pe acolo ca sa-mi dau seama?
Multumesc!

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde canutza » 12 Sep 2012, 17:28

Pai mai devreme am spus ca nu exista dezechilibru mai mare de 2% la forta de franare stanga dreapta 1600N stanga vs 1640N dreapta.

Adica cifrele de 80 si 40N reprezinta rezistenta la rulare (nu forta de franare) iar diferenta de rezistenta la rulare poate fi data de presiune in roti diferita, rulment uzat, profil diferit la roti samd.

Cand am facut referire la lichidul de frana, m-am referit la Eficienta franarii de doar 60%.
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 12 Sep 2012, 18:00

$1 scrie:$2ai daca o calc, franeaza ca lumea ...
daca o mangai ... acolo este ceva diferenta in sensul ca nu e asa de sensibil la ateingerea pedalei ...
oricum cred ca voi verifica sistemul de frana eventual voi face un schimb de ulei si aerisire.
La ce intervale trebuie schimbata lichidul de frana?


Asa franeaza si a mea, daca o mangai se simte ceva dar putin, nu e ca la Peugeot sau Opel, de exemplu am mers acu 3 sapt cu Zafira 1.9 cdti, pai am franat cum franez de obicei cu Fordul si era sa musc din volan, tind sa cred ca asa franeaza fordul, un pic mai moale la inceput, apoi ingheata, sincer imi palce mai mult asa decat doar sa o pisc si sa se opreasca.!
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 12 Sep 2012, 20:31

Si mie mi se pare mai normal sa fie o anumita diferenta intre cele 2 "tipuri" de franare.
Cred ca e mult mai controlabila asa (cum e la Ford). Nu ca noi avem Ford, dar chiar ca asa cred ...
Dar probabil ca daca as avea o masina la care frana e mai sensibila, m-as obisnui si cu ala destul de repede ...
Deci totul depinde de obisnuinta :)
Numai bine! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde DON GYOVANY » 13 Sep 2012, 00:21

$1 scrie:$2alut,
Acum poate imi spui si ce este cu galeriile si cum se manifesta. :)


Nashule,eu cand am luat galeriile,mi s-a spus ca sunt tot de scorpie,dar nu si daca au fost de pe benzinar.Eu cred ca ar fi de diesel,pentru ca gura tevii la toba finala este indreptata in jos,si am vazut ca doar dieselurile au asa...nu stiu cum ar trebui sa fie la scorpie benzina ca sa fac o comparatie asa...sa le ia dreaq,ca nam habar.Si la geleria de evacuare de sus la motor am cateva fisuri peacolo,alea au vreo influenta?.
Intreb pentru ca am consumul mare de GPL,in afara cu 34 litrii fac intre 250-275 km. :(
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 13 Sep 2012, 03:23

Salut,

Nu este o regula referitor la curbura tevii spre sol sa caracterizeze numai motoarele diesel,sunt montate si pe benzinare.
Asa crapa tipul asta de motoare evacuarile dar atata timp cat este decat fisurata si nu incepe sa "uruie" nu este nicio problema.
In cazul in care o sudezi sa nu faci greseala sa o sudezi cu fonta sau inox pentru ca va crapa iar,o sudezi cu alama si nu mai ai treaba cate zile o avea motorul.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 13 Sep 2012, 03:28

$1 scrie:$2ai mai devreme am spus ca nu exista dezechilibru mai mare de 2% la forta de franare stanga dreapta 1600N stanga vs 1640N dreapta.

Adica cifrele de 80 si 40N reprezinta rezistenta la rulare (nu forta de franare) iar diferenta de rezistenta la rulare poate fi data de presiune in roti diferita, rulment uzat, profil diferit la roti samd.

Cand am facut referire la lichidul de frana, m-am referit la Eficienta franarii de doar 60%.


Salut,

Imi cer scuze dar eu de cate ori am fost la statiile ITP i-am auzit pe cei de la standurile de franarea ca se exprima in procente de cat % tine pe fiecare roata si am asistat la o discutie cand cel de acolo spunea la un client ca nu are voie sa aiba dezechilibru de mai mult de 15% intre ele,de aici a venit raspunsul meu,daca am gresit "mea culpa" :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 13 Sep 2012, 06:49

Domnu bibanu,
Am studiat si eu un pic mai adanc datele astea de pe hartie si am ami vb. si cu prietenul meu , asta la care am facut aceste teste.
Cred ca la diferentele fata-stg. --- fata-dr. si spate-stg. --- spate-dr. nu trebuie sa-mi fac probleme. Ceea ce ma deranjeaza pe mine este eficienta (totala) a franarii (60%). Desi baiatul mi-a aratat mai multe fise la masini si rare au fost masinile care au avut eficienta peste 70%. (acele valori unde scrie <=X% sau >=X% sunt valori minime admise). Singura diferenta mare este la frana de stationare (frana de mana) dar ma gandesc ca asta se poate regla de undeva ...
Numai sa am timp si primul lucru pe care-l fac este sa incerc sa aerisesc sistemul, poate am noroc, sa am aer in instalatie.
Numai bine! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focusman » 13 Sep 2012, 16:05

salut. am si eu o problema la un focus 1.8 tddi 2002. acuma un an m-am trezit fara servo mergand pe drum. cand am deschis capota era numa ulei de servo pe acolo. problema a fost la conduscta care iese din pompa. are ceva niplu acolo si un inel de cauciuc mic. am puso inapoi doar am impins inelul de cauciuc mai mult pe con si nu a mai curs, dar servo merge ff greu si cand virez pe loc se aude un suierat. daca stau pe loc si accelerez masina peste 1200-1400 nu se mai aude suieratu si merge mai usor. ce poate fi? sa fie conducta aia sau pompa. astept un raspuns. ms
focusman
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 08 Oct 2008, 21:59
Maşina: Ford focus 1.8 tddi 90 cp an 2002 2ypvapjs
VIN: wjpzuspsueisprnds

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 13 Sep 2012, 19:11

Azi observ urmatoarea anomalie la frana de mana, dupa schimbul de placute, adica in sensul ca, daca trag frana de mana fara sa calc pedala de frana, se trage ok, 4-5 clicuri si tine(relativ), daca calc si pedala de frana se rtage mai sus 7-8 clicuri(se trage foarte usor in sus) si nu tine, plec cu mania de pe loc cu rotile invartindu-se.....oricum mie clar ca nu se comporta ca si pina acum cu cele "uzate" adica trageam la 4-5 clicuri indiferent daca apasam sau nu pedala de frana si ingheta spatele masinii......
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde comy74 » 14 Sep 2012, 13:47

Sa traiti,
as vrea sa curat si eu turbina la un Mondeo MK3 din 2005 si va rog sa-imi recomandati si mie o solutie cu care sa curat componentele turbinei.
Mondeo MK4 09.04.2013 1.6 TDCI 115CP - WF0EXXGBBEDM09833
Mondeo MK3 05.12.2005 2.0 TDCI 115CP - WF04XXGBB45D00532
M̶o̶n̶d̶e̶o̶ ̶M̶K̶1̶ ̶1̶2̶.̶0̶7̶.̶1̶9̶9̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶Z̶e̶t̶e̶c̶-̶E̶ ̶9̶0̶C̶P̶ ̶-̶ ̶W̶F̶0̶F̶X̶X̶G̶B̶B̶F̶R̶M̶3̶6̶6̶2̶5̶
Focus MK1 10.05.1999 1.8 Zetec-E 115CP - WF0NXXGCDNXL35786
Avatar utilizator
comy74
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 16 Oct 2006, 00:07
Localitate: Ticleni, Gorj
Maşina: Mondeo MK4 Titanium 1.6 TDCI 115CP
VIN: WF0EXXGBBEDM09833

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Sep 2012, 14:39

$1 scrie:$2alut. am si eu o problema la un focus 1.8 tddi 2002. acuma un an m-am trezit fara servo mergand pe drum. cand am deschis capota era numa ulei de servo pe acolo. problema a fost la conduscta care iese din pompa. are ceva niplu acolo si un inel de cauciuc mic. am puso inapoi doar am impins inelul de cauciuc mai mult pe con si nu a mai curs, dar servo merge ff greu si cand virez pe loc se aude un suierat. daca stau pe loc si accelerez masina peste 1200-1400 nu se mai aude suieratu si merge mai usor. ce poate fi? sa fie conducta aia sau pompa. astept un raspuns. ms


Salut,

Este din turbina pompei de servodirectie,din cauza lipsei nivelului de ulei paletii turbinei s-au zgariat si nu mai sunt capabili sa produca presiunea necesara decat la turatii mai mari.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ciprian2601 » 14 Sep 2012, 21:44

Domnul Bibanu,buna seara!
Am observat azi o bataie la volan.Cand trag dreapta si ii dau drumul mai rapid face un "clanc".Am observat asta cand stau pe loc si invart de el.In mers nu am simtit nimic anormal.
Multumesc!
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Sep 2012, 23:19

Salut,

Are putin joc pe cremaliera si se poate rezolva iar atunci cand servo lucreaza e normal sa nu simti datorita faptului ca merge foarte usor axa volanului si nu mai opune atata rezistenta incat sa traga inapoi,punand in evidenta acel joc.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ciprian2601 » 15 Sep 2012, 01:40

Multumeac de raspuns.Acest joc cum se poate remedia?Ce implica?Ce le zic in service?Ca are joc?
Multumesc!
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Sep 2012, 02:00

Salut,

Nu le spui nimic pentru ca oricum te vor lua la 11 m de la inceput:
-Astea nu se repara domne,se arunca si se monteaza una noua.

Pentru ei,cei care au ajuns la un anumit stadiu financiar totul se arunca numai pentru noi astia mici,mecanicii de duzina ,nu se arunca ci se repara iar tu apoi ai de ales incepand de la preturi de 1000 lei pana la 200 lei ca sa o repari.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bographics » 15 Sep 2012, 11:54

Asta simt si eu la masina mea, care are 75.000 km... nu cred sa fie o problema serioasa inca!
Ford Focus mk4 wagon 2019, 1.5 Ecoblue 120CP M6
Ford Focus mk3 hatchback 2013, 1.6 tdci 116CP M6 (vanduta) / Ford Focus mk2 sedan 2009, 1.6 benzina (vanduta)
Jurnalul de bord al Ford-ului meu (blog)
Avatar utilizator
bographics
Ford Freak
 
Mesaje: 173
Membru din: 15 Feb 2012, 11:22
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus mk4 Wagon, 1.5 Ecoblue 120CP M6

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ciprian2601 » 15 Sep 2012, 13:50

Am inteles,stiti unde o pot repara in buc?Trec iarna asta cu ea asa?
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login