Astazi am reusit sa mai expun cateva poze.
Am rugamintea sa nu va suparati pe mine,deoarece eu prezint cu totul alte marci de masini,fata de firma la care face referire forumul nostru si cu scuzele de rigoare vreau sa mentionez ca majoritatea masinilor din zona mea sunt Audi,VW,BMW,Opel si foarte putine Ford.uri.
Prezentarea care urmeaza,reprezinta un BMW 318 i,an 1991,pisicuta,la care sunt de inlocuit pompa de apa,care are pierderi,dar nu este antrenata de cureaua de distributie si amortizoarele fata.Pentru inlocuirea pompei de apa esti obligat sa demontezi urmatoarele:
_difuzor radiator,
_lichid racire,
_racorduri radiator,
_viscocuplaj(paleti racire),
_capac aprindere,
_cele 2 curele accesorii,
_fulii,pompa de apa,vilbrochen si servodirectie,
_capace distributie,
_capac termostat,
_si dupa multa munca,in sfarsit,pompa de apa.
Pozele apar in functie de ordinea de montare a subansamblelor si in 2 poze apar si elementele de directie si amortizare,dar astea urmeaza maine,astazi nu a mai fost timp.