Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde daescuc » 09 Oct 2012, 13:07

$1 scrie:$2alut,

Deci la tine a fost pozitionat avansul defectuos si nu au strans surubul la cuplul care trebuie iar la primul rateu de benzina proasta surubul s-a slabit,distributia sarind.


Iti multumesc pentru raspunsul prompt. Imi era teama de un montaj defectuos al distributiei. Montarea am facut-o in service Hyunday Timisoara, deci aviz amatorilor. Din pacate ei dau garantie de montaj de 3000km sau 3 luni, iar eu avand 10000km in 4 luni am iesit din aceasta garantie.

Daca va fi cineva curios, o sa adaug si o lista de piese si costuri ale reparatiei ce urmeaza.

Drumuri bune tuturor,
Avatar utilizator
daescuc
Incepator
 
Mesaje: 35
Membru din: 21 Apr 2010, 09:29
Localitate: Timisoara
Maşina: Focus 1.6 Duratec

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Oct 2012, 14:16

Salut,

Pai incepi cu mine te rog,ma mai initiez si eu in domeniu :)

Multumesc anticipat.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde neoagacristian » 10 Oct 2012, 07:31

Am schimbat distributia si, la sfatul unui coleg de pe forum, am folosit benzina de 99, pot spune ca a disparut total acel tacanit, nu mai e prezent nici la plecarea de pe loc doar din ambreiaj la cca 1000rpm. Nu stiu acum daca a fost benzina sau distributia, cert e ca acum merge bine. Nu mai folosesc benzina de la benzinarii " de cartier "....ultima data cand tacanea motorul am bagat benzina de la Succes ( cei din tg jiu daca vad postul, sa ocoleasca benzinariile astea). In viitor o sa folosesc ca test si de 95 sa vad daca apar ceva modificari.
Va multumesc pt sfaturi, toate cel bune!
neoagacristian
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 23 Dec 2011, 09:57
Localitate: targu jiu
Maşina: Ford 1.6 facelift 2002
VIN: WFONXXGCDN2T23036

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde daescuc » 10 Oct 2012, 11:38

Ieri seara a fost desfacut motorul meu.

Astfel, concluzia este ca surubul de pe arbore nu a fost strans corespunzator, intr-adevar, iar la un moment dat, in decelerare, s-a slabit si a sarit distributia.

De schimbat:
- supapele (toate 16) cu semeringuri si scaune
- garnitura de chiulasa
- kit distributie
- alte consumabile

Chiulasa inca nu a fost desfacuta, astfel ca inca nu stiu daca este fisurat sau crapat vreun semering pe la axele cu came.

Din fericire, pistoanele sunt intacte.

Voi reveni cu un up-date,
Avatar utilizator
daescuc
Incepator
 
Mesaje: 35
Membru din: 21 Apr 2010, 09:29
Localitate: Timisoara
Maşina: Focus 1.6 Duratec

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 10 Oct 2012, 14:11

Salut,

Citesc ceea ce scrii,ma minunez,ma inchin cu stanga si te compatimesc in acelasi timp pentru ceea ce vor aia sa-ti faca si ce te asteapta. :-?? :-t
Deci niciodata in istoria auto nu s-a intamplat sa fie indoite toate cele 16 supape deoarece ciclul motor de deschidere nu permite asa ceva,e vorba de divizarea camelor,de obicei indoaie minim 4 si in cazuri extreme 8-9 supape.
Supapele cu care chiulasa vine echipata din fabrica niciodata nu vei gasi in comert si nu iti vor monta ei asa ceva cu toata politica aia de piata ca "avem piese de origine",vrajeala,iti vor monta supape care nu au duritatea respectiva si te vei mira de ce se deregleaza tachetii in permanenta iar raspunsul este simplu,nu au tratamentul necesar si se uzeaza talerele astfel supapa urca si micsoreaza toleranta de reglaj.
Alta teapa ieftina` este faptul ca vor sa iti schimbe scaunele din chiulasa,lucrare care ti-o vor baga la plata dar nu o vor face si te-as ruga sa le ceri scaunele vechi si sa le expui pe forum fara supape deoarece supape iti pot aduna de la 3 motoare si iti baga pe gat ca au fost toate 16 indoite dar cu scaunele este greu pentru ca acolo exista un intreg lant de operatii si prelucrari care nu au nicio treaba cu auto,sunt ateliere separate ca si cele de buscare a blocurilor si rectificare a vilbrochenelor.
Scaunele la supape se schimba atunci cand sunt foarte uzate si aceasta operatie se face la motoare fabricate in jurul anilor 1980 sau mai inainte care au sute de mii de km,aceste scaune nu se pot sparge cand sare distributia si se indoaie supapele sau exista posibilitatea ca ei sa-ti fi spus de ghidurile de supape dar ai inteles tu gresit,acelea se pot deteriora la sarirea distributiei dar nu mai mult de max. 4 buc.
Ce mai apreciez la cei care ti-au facut constatarea este faptul ca ei nici nu au demontat chiulasa si deja stiu ce are dar nu te poti pune cu "Mama Omida" care vede in bolul fermecat.
Ei mai bine ar verifica dupa demontare chiulasei daca vin toate pistoanele la fata blocului sa nu cumva sa ai vreo biela cat de putin indoita si sa demonteze motorul din nou dar parerea mea este sa nu le bagi asta in cap ca iti vor schimba si toate bielele. :D
Eu nu vreau sa neg competenta nimanui dar atunci cand ai niste anisori buni de mecanica si mai ales cand te ocupi regulat de reparat chiulase cum fac eu,imediat iti miroase cand ceva este putred si nu are logica.
Parerea mea personala este sa discuti cu ei din capul locului la ce suma estimativa se intinde lucrarea sa nu cumva sa le lasi masina acolo si sa mai aduci si ceva bani de acasa sa achiti factura la final.
Te rog frumos daca vrei sa ne mai tii si pe noi la curent cu stadiul lucrarii,piese inlocuite si partea cea mai dureroasa,pretul.
Ma repet,sa le ceri sa iti arate scaunele vechi pe care le schimba la chiulasa si eventual daca ai posibilitatea sa vezi chiulasa depresata si sa mai termine cu ifosele de genul ca "nu aveti voie in interior" ca doar nu lucreaza la navete spatiale,sa va faca control la poarta la iesire daca considera ca se fura ceva.
Marile firme consacrate prezinta pe Discovery Ch. toata tehnologia de fabricatie a autoturismelor pana la produsul finit dar noi facem asta ca sa putem fura in voie fara a da de banuit clientului.

Am avut nefericita ocazie in viata mea sa repar pompa de injectie la masina personala si nu aveam unde decat intr-un atelier adevarat din Bucuresti dar imi puneau conditia sa demonteze si sa monteze ei pompa ca sa imi acorde garantia cuvenita si am fost obligat sa accept dar in momentul cand mi-au introdus masia in unul din multele compartimente ale imensei hale si a venit un tinerel la vreo 22 de ani si s-a pus cu ciocanul si 2 leviere sa extraga fulia de pe pompa m-au apucat furiile si i-am spus sa dispara de langa masina imediat si sa imi explice de ce nu foloseste presa care o avea pe banc la care el mi-a raspuns ca pierde timp ca sa bage presa pe cand cu levierele sare imediat.
Sare imediat si iti distruge dantura la pinioane si te miri de ce se rupe cureaua de distributie mereu.
Am fost la poarta am tipat de 2 ori sa imi dea talonul si sa scoata masina la poarta sa nu-i mai vad in viata mea.
Astea sunt motivele pentru care clientul nu trebuie sa stea langa mecanic:
-sa nu vada mizeriile care le face la masina chiar daca atelierul este super dotat,
-sa te incarce la plata cu ce vor,
-si sa schimbe numai jumatate din piesele care apar in factura de plata.

Se poate asa ceva sa merg la reprezentanta Ford sa vopsesc masina si sa imi treaca 37 METRI de hartie de izolat cand eu am dus caroseria dezechipata total si din cate retin nu am vreo companie de autobuze.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde daescuc » 11 Oct 2012, 10:39

[quote="bibanu47"]
"Deci niciodata in istoria auto nu s-a intamplat sa fie indoite toate cele 16 supape deoarece ciclul motor de deschidere nu permite asa ceva,e vorba de divizarea camelor,de obicei indoaie minim 4 si in cazuri extreme 8-9 supape"
Initial exact asa ceva mi-a spus si mecanicul, ca nu crede sa fie toate lovite. Insa eu am incercat sa pornesc motorul de vreo cateva ori si s-ar parea ca asta ar fi putut cauza lovirea celorlalte. Cred eu.

"te-as ruga sa le ceri scaunele vechi si sa le expui pe forum fara supape deoarece supape iti pot aduna de la 3 motoare si iti baga pe gat ca au fost toate 16 indoite dar cu scaunele este greu pentru ca acolo exista un intreg lant de operatii si prelucrari care nu au nicio treaba cu auto,sunt ateliere separate ca si cele de buscare a blocurilor si rectificare a vilbrochenelor"
Chiulasa a fost desfacuta de pe motor alaltaieri seara. Ieri am preluat-o si am dus-o la un atelier specializat (Lamax, Timisoara), unde am vazut doar chiulase pe bancuri. Din ce mi-a spus mecanicul, doar de asta se ocupa. In ceea ce priveste tipul supapelor, nu sunt "Ford genuine" deoarece era un pret de aprox. 100RON/buc. Astfel sunt ceva aftermarket, insa nu stiu sa iti spun acum cine le fabrica. Scaunele, in cazul in care se vor atinge de ele, le voi cere pe toate. De fapt voi cere toate piesele schimabte (supape, ghiduri, semeringuri, etc.).

"exista posibilitatea ca ei sa-ti fi spus de ghidurile de supape dar ai inteles tu gresit,acelea se pot deteriora la sarirea distributiei dar nu mai mult de max. 4 buc."
Intr-adevar, de ghiduri este vorba.


"Te rog frumos daca vrei sa ne mai tii si pe noi la curent cu stadiul lucrarii,piese inlocuite si partea cea mai dureroasa,pretul."
Schimbat supape (16buc.) + semeringuri, inclusiv manopera : 800 RON.
Kit distributie nou: 220 RON (DAYCO)
Garnitura chiulasa: 100 RON.
Avatar utilizator
daescuc
Incepator
 
Mesaje: 35
Membru din: 21 Apr 2010, 09:29
Localitate: Timisoara
Maşina: Focus 1.6 Duratec

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde chilotu » 11 Oct 2012, 11:06

Stimate domn bibanu47 pot primi o idee in urma acestui thread? viewtopic.php?f=53&t=80949&p=1144453#p1144453

multumesc anticipat. mai am inca cateva nelamuriri dar poate va deranjez cu un telefon intr-o zi daca se poate. multumiri inca o data.
chilotu
Ford Freak
 
Mesaje: 197
Membru din: 17 Mar 2009, 01:06
Localitate: Brasov
Maşina: Focus Turnier 1 facelift 1.8 TD, 55kw, 75CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Oct 2012, 15:28

$1 scrie:$2nitial exact asa ceva mi-a spus si mecanicul, ca nu crede sa fie toate lovite. Insa eu am incercat sa pornesc motorul de vreo cateva ori si s-ar parea ca asta ar fi putut cauza lovirea celorlalte. Cred eu.

Chiulasa a fost desfacuta de pe motor alaltaieri seara. Ieri am preluat-o si am dus-o la un atelier specializat (Lamax, Timisoara), unde am vazut doar chiulase pe bancuri. Din ce mi-a spus mecanicul, doar de asta se ocupa. In ceea ce priveste tipul supapelor, nu sunt "Ford genuine" deoarece era un pret de aprox. 100RON/buc. Astfel sunt ceva aftermarket, insa nu stiu sa iti spun acum cine le fabrica. Scaunele, in cazul in care se vor atinge de ele, le voi cere pe toate. De fapt voi cere toate piesele schimabte (supape, ghiduri, semeringuri, etc.).

Intr-adevar, de ghiduri este vorba.

Schimbat supape (16buc.) + semeringuri, inclusiv manopera : 800 RON.
Kit distributie nou: 220 RON (DAYCO)
Garnitura chiulasa: 100 RON.


Salut,

Deci se pare ca am cam avut dreptate,adica:

-supapele nu puteau fi indoite toate,
-chiulasa a ajuns intr-un atelier profilat pe reconditionat chiulase,
-era vorba de ghidurile de supape nu de scaune.

Acum sa o luam punctual:

1-Dupa cate vad ai fost de acord sa iti schimbe toate supapele si nu inteleg de ce ai renuntat la supapele echipate de fabrica ca sa montezi unele de 2 lei ocaua,sincer imi pare rau pentru asta si presupunerea ta ca ai mai dat la automat dupa sarirea distributiei indoind toate supapele este complet falsa si imi permit sa te combat explicand fenomenul.
In momentul in care surubul din vilbrochen care asigura fixarea pinionului de distributie s-a slabit automat antrenarea axelor cu came,respectiv inchiderea si deschiderea supapelor a fost oprita iar vilbrochenul si pistoanele au urcat din inertie si supapele care au fost prinse pe deschis au fost lovite de pistoane si indoite dar nimic mai mult,deci tu chiar daca ai mai dat de 5000 de ori la automat nu ai mai indoit alte supape deoarece nu este posibil decat daca ai fi luat o cheiei si ai fi invartit manual axele cu came ca sa se deschida celelalte supape care au ramas nelovite,deci cam asa apare situatia.

2-Ghiduri la supape imi este foarte greu de crezut ca a putut sparge deoarece la tipul tau de motor tijele supapelor sunt asa de subtiri incat se pot indoi la cel mai mic impact dar numai talerul fara ca sa ajunga pana la ghid si oricum presupunand prin absurd ca a spart vreo unul iar nu pricep de ce le schimba pe toate cand alea originale au tratament adevarat. :-??

3-Am ajuns si la preturi ,capitol unde este cam prima data unde nu am nimic de comentat si sunt cu adevarat multumit in conditiile in care in suma respectiva sunt incluse 16 supape deoarece sunt sigur ca a folosit italienesti care sunt in jur de vreo 35-37 lei bucata in functie daca sunt de admisie sau evacuare,cele de evacuare fiind intotdeauna mai scumpe chiar daca sunt mai mici deoarece fiind supuse la temperaturi mari sunt confectionate din oteluri mult mai dure dacat cele de admisie.

Deci facand un rezumat si avand in vedere raportul calitate-pret ma declar multumit dar exceptand faptul ca ai cheltuit dublu decat trebuia si pana la urma nu asta este problema ci faptul ca ai renuntat la piese bune in favoarea celor... in fine.

Singurul lucru care il astept acum si este punctul forte,tare mi-as dori ca la final sa verifici jocul tachetilor si sa mi-l comunici si mie pentru ca aici este operatia cea mai grea.
Toti baga segmenti,monteaza supape,schimba simeringuri la supape dar cand ajung la reglajul tachetilor se opresc deoarece (si nu vreau sa ma laud) este matematica pura si multa,multa rabdare intrucat montezi tachetii,ii masori,ii scrii pe caiet si iar demontezi axele cu came si operatia se tot repeta de un numar nestiut de ori pana atunci cand totul iese asa cum trebuie altfel dupa pornire vii pe forum si te vad ca incepi sa intrebi:
-Dar oare de ce imi oscileaza motorul la ralanti ca e facut nou acum?
...si colegi incep sa isi dea cu presupusul:
-vezi fisele,
-ia vezi bobina,
-dar calculatorul?
-dar bujiile le-ai schimbat?
-vezi sa nu ai apa la bujii,
-dar motorasul pas cu pas?
-dar clapeta ai curatat-o?

...si dupa ce verifici toate astea,foarte descurajat te intrebi de ce ai bagat atatia bani si totusi....

Vezi ce zice bibanu in fisierul video de mai jos,poate te ajuta cu ceva. :)

Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde daescuc » 12 Oct 2012, 07:17

"Dupa cate vad ai fost de acord sa iti schimbe toate supapele"
Atat mecanicul cat si cei de la atelier mi-au spus ca erau toate indoite. Deci le-am schimbat pe toate. Singura mea presupunere pentru toate indoiturile este ca, in momentul in care mi-a murit motorul (90km/h aprox.) eu am luat contactul si am incercat din nou la automat. Nu a pornit, iar atunci am cuplat treapta a 4-a si am incercat pornirea din mers. Bineinteles ca nu a pornit si am oprit pe dreapta. Ma gandesc ca poate din cauza acestei incercari as fi putut sa mai ating suplimentar ceva. Desi daca era distributia sarita, nu ar fi avut voie. In fine... este trecuta faza respectiva si nu am ce sa mai comentez acum.

"Ghiduri la supape imi este foarte greu de crezut ca a putut sparge"
Asa este. Ieri dupa-amiaza am luat chiulasa si ghidurile au ramas cele originale (erau bune toate), la fel si scaunele. Au verificat si axele, dar nu a fost nici o problema la ele. Deci, in final, au fost schimbate doar supapele si semeringurile de supape.

"Singurul lucru care il astept acum si este punctul forte,tare mi-as dori ca la final sa verifici jocul tachetilor si sa mi-l comunici si mie pentru ca aici este operatia cea mai grea.
Toti baga segmenti,monteaza supape,schimba simeringuri la supape dar cand ajung la reglajul tachetilor se opresc deoarece (si nu vreau sa ma laud) este matematica pura si multa,multa rabdare intrucat montezi tachetii,ii masori,ii scrii pe caiet si iar demontezi axele cu came si operatia se tot repeta de un numar nestiut de ori pana atunci cand totul iese asa cum trebuie."
Astazi candva spre dupa-amiaza se apuca mecanicul de montat. O sa te tin la curent. Daca am inteles bine, dupa ce este montajul complet ar trebui sa il pun pe mecanic sa masoare jucul tachetilor. Din fisierul audio (merci de info, apropo) avem: joc supape admisie 0.20mm si joc supape evacuare 0.35mm.
In principiu, acea pastila de la interior trebuie astfel prelucrata incat, dupa montaj, sa avem jocul de mai sus.
Avatar utilizator
daescuc
Incepator
 
Mesaje: 35
Membru din: 21 Apr 2010, 09:29
Localitate: Timisoara
Maşina: Focus 1.6 Duratec

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde strongeryonu » 12 Oct 2012, 07:57

Salut bibanu47,
In urma epuizarii tuturor solutiilor pt rezolvarea unei probleme legate de alimentare la un mondeo mk3 din 2001, tddi 2000 cmc, 115 cp, am dat de topicul tau si vroiam sa te rog sa ma ajuti cu un sfat, daca poti.
Deci, intr-o zi mi s-a oprit masina in mers (practic ma oprisem ca sa dau prioritate la un conducator din sens opus). Motorul nu s-a oprit dintr-o data, ci treptat ca si cum s-ar fi subturat. Am incercat sa o pornesc iarasi dar fara rezultat. Nemaiavand probleme cu functionalitatea motorului pana acum, m-am stresat in primul rand ca am blocat traficul si in al doilea incercam sa-mi dau seama care este cauza. Am reusit sa imping cu niste baieti masina din drum. Dupa ce am verificat vizual, motorul si daca sunt ceva scurgeri sub masina, am tras concluzia ca nu poate sa fie altceva decat pompa de joasa, pt ca in bord nu ramanea aprins niciun martor. Bun, am luat cheia de roti si am ciocanit pompa, am dat la automat si a pornit. Am dus-o acasa cu gandul ca o s-o schimb personal in parcare, deoarece era vineri dupa ora 17 si aveam nevoie de masina pe luni.
Am dat niste telefoane am avut noroc sa gasesc pompa si sa ajunga la mine pe sambata. Sambata m-am intalnit cu un prieten, am pornit masina normal, dar evident dupa cateva manevre (in parcare) s-a oprit (pompa si evident motorul) si nu a mai reusit sa pornim masina. Am dat de cateva ori la automat in timp ce prietenul meu ciocanea pompa, pompa care a mai bazait o data si gata. Ok, zis si facut, am demontat-o pe cea veche, am schimbat-o si m-am trezit cu instalatia de alimentare goala, deoarece a curs 0,5-1 L de pe tur. Dupa montare i-am dat la automat de m-am saturat eu, evident nu a pornit. Am renuntat sambata, apoi duminica am venit iar sa mai fac niste teste.
De data asta am alimentat pompa veche de la baterie, pompa care data jos mergea, dar nu avea sunetul de mers normal a unui motor electric, astfel constand ca pompa daca nu e amorsata si ea, nu trage. Ghinion. Am dat returul jos de pe motor, am inseriat pompa veche cu o pompita manuala si am amorsat tot sistemul de alimentare. Am verificat daca am aerisit sistemul prin desfacerea tevilor pe fiecare injector in parte, prin metoda unu da la automat si celalalt strange tevile daca tasneste motorina la injectoare. Bun, dupa toate incercarile posibile, si dupa ce am schimbat si bateria la masina, cu una noua (cea veche murise de 2 ori iarna trecuta), am terminat prin crearea unei alte probleme, mai concret i-am stricat si bendixul la electromotor.
M-am lasat pagubas, mi-am luat liber luni, am dus masina pe platforma la mecanic (la care duc masina de vreo 3 ani), mi-a schimbat bendixul, a citit erorile, 12 la numar, probabil majoritatea aparute de la atata dat la automat si incarcat si descarcat bateria, iar dupa stergere a ramas una care persista si acum: pompa de injectie - nu merge. Mecanicul a incercat toate variantele posibile, a pus senzor nou la volanta, a masurat releele, sigurantele, a alimentat pompa de joasa separat si in continuare pompa de injectie ramane cu codul de eroare.
Dupa ce am tot cautat probleme asemanatoare cu a mea pe net, nu am gasit prea multe probleme cu injectia la tddi-urile de pe mondeo, chiar si pe forumurile straine.

Intrebarea mea, pompa de injectie in general cand se strica, trebuie schimbata cu totul sau are in componenta ceva piese care se pot schimba. Iar partea de electronica, care se ocupa de injectie, este in PCM sau alt modul separat?
Avatar utilizator
strongeryonu
Member
 
Mesaje: 353
Membru din: 04 Oct 2008, 17:43
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo, an: 2001, TDDI, 115cp

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Oct 2012, 12:51

Salut,

Tot ce iti pot spune este faptul ca la o defectiune simlara cu a ta,respectivul a cumparat si el pompa noua si a cumparat degeaba deoarece dupa ce a dus masina la tester la Bucuresti s-a ajuns la concluzia ca era de vina un condensator electrolitic din calculator care ramanea incarcat si nu se mai descarca si din acest motiv pompa cand primea comanda cand nu primea.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde klausstan » 12 Oct 2012, 15:41

A venit frigul si am o problema mare.
Dau de butonul dela incalzire de la rece la cald, simt ca nu se invarte in gol, dar chiar cand ajung la HOT il trage putin inapoi ca un elastic si surpriza: nu baga caldura in habitaclu desi nivelul apei e ridicat la mijloc.
Ce sa se fi intamplat peste vara? Ce poate fi blocat? Unde sa verific?
Precizezz faptul ca singurele interventii la masina, pe timpul verii, au fost schimbarea bujiilor, a filtrului de aer si ulei.

Domnu Gaby sau cine poate interveni va rog sa imi spuneti ce sa verific ca e frig tare la iasi!
klausstan
Ford Freak
 
Mesaje: 221
Membru din: 01 Feb 2011, 12:50
Localitate: București
Maşina: Kuga 2.0 Powershift, 150CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Oct 2012, 15:58

Salut,

Eu din pacate sa stii ca habar nu am,numai asa ceva nu am stat eu sa studiez,butonele de comanda de la aeroterma :D .
Daca nu ma insel trecerea de la cald la rece se face pe baza de vacuum,are pe undeva un motoraj care produce presiune de aer si acela trage clapetele.
M-as mira sa nu existe un topic de acest gen pe forum. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Oct 2012, 16:22

$1 scrie:$2timate domn bibanu47 pot primi o idee in urma acestui thread? viewtopic.php?f=53&t=80949&p=1144453#p1144453

multumesc anticipat. mai am inca cateva nelamuriri dar poate va deranjez cu un telefon intr-o zi daca se poate. multumiri inca o data.


Salut,

Imi pare rau dar topicul nu-ti apartine si nu vad motivul pentru care as interveni eu deoarece m-am cam saturat sa intru asa aiurea prin topicuri ca sa-i ajut si apoi sa fiu luat la mistocareli,daca in urmatorii 2-3 ani va auzi cumva de mine si eu voi mai exista o sai raspund cu placere.
Daca ai de gand sa il ajuti mergi si fa-i recomandarea sa demonteze capacul la tacheti si sa le masoare jocurile pentru ca sigur are vreo unul atacat si taraste vreun piston dupa el fara ca sa lucreze la capacitatea lui,e boala lor specifica la tipul ala de motoare si la TDDI si la TDCI.
O sa vezi ce o sa te ia "specialisti" de acolo la misto imediat spunand ca nu are legatura una cu alta.

Asa ca facerea de bine e ...
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde chilotu » 12 Oct 2012, 20:03

Pai e al meu, a postat cumnatul meu in locul meu ca eu nu am fost "online" si mi-a luat-o inainte. Am trimis si un email. Sper sa nu fie cu suparare,

Cu respect.
chilotu
Ford Freak
 
Mesaje: 197
Membru din: 17 Mar 2009, 01:06
Localitate: Brasov
Maşina: Focus Turnier 1 facelift 1.8 TD, 55kw, 75CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Oct 2012, 22:15

Salut,

Ok,atunci e perfect ti-am dat raspunsul si astept sa-mi spui ce reglaje ai gasit la tacheti incepand de la 1 la 8.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde strongeryonu » 13 Oct 2012, 07:53

$1 scrie:$2alut,

Tot ce iti pot spune este faptul ca la o defectiune simlara cu a ta,respectivul a cumparat si el pompa noua si a cumparat degeaba deoarece dupa ce a dus masina la tester la Bucuresti s-a ajuns la concluzia ca era de vina un condensator electrolitic din calculator care ramanea incarcat si nu se mai descarca si din acest motiv pompa cand primea comanda cand nu primea.



Multumesc de informatie. Va tin la curent cu rezolvarea problemei, in cazul in care mai are cineva problema asemanatoare, sa stie cum sa o rezolve.
Avatar utilizator
strongeryonu
Member
 
Mesaje: 353
Membru din: 04 Oct 2008, 17:43
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Mondeo, an: 2001, TDDI, 115cp

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde SFINXUL » 15 Oct 2012, 09:57

Salut!
Am si eu o problema cu caseta de directie, la masina din semnatura.
Cu motorul oprit si cu volanul deblocat, si chiar cu motorul pornit, cand trag de volan stanga-dreapta, cu miscari scurte si repezi, se aude un clank-clank metalic. Eu cred ca e din caseta, pentru ca si la gropi sau denivelari mai mari, simt un soc metalic in pedalier sau in volan nu-mi dau seama exact.
Am intels ca ar fi o bucsa de teflon, ceva de genul asta, care l-a casetele de pe Ford -uri se uzeaza si s-ar putea regla ( strange ) ca sa nu mai scoata acel zgomot.
Ulei nu pierde deloc.
Ma puteti ajuta cu un raspuns, sfat ?
Multumesc !
Avatar utilizator
SFINXUL
Member
 
Mesaje: 435
Membru din: 13 Iul 2008, 08:47
Localitate: Tg.Frumos-Iasi
Maşina: FORD FOCUS 2005, 1.6I, 16V, 100 CP - TREND
VIN: WF04XXWPD45U17659

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 15 Oct 2012, 11:47

clanc-clanc-ul poate veni si de la bieletele de directie, daca sunt uzate ... si in acest caz se simt si socuri metalice descrise de tine ...

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Oct 2012, 12:42

Salut,

Da si se aude destul de puternic din habitaclu.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde SlapMe » 15 Oct 2012, 13:10

Stima bibanu. Am un ff 1 ,din 99 motor 1.4 16v,am o problema cu caroseria: cand pornesc masina,pana se incalzeste un pic motorul,vibreaza de zici ca sta in 300 rpm,dar defapt ea sta undeva pe la 1300 rpm. Cand se incalzeste dispare aceea vibratie, insa la relanti de exemplu la semafor problema apare iar,vibreaza caroseria foarte tare,mai ales daca am farurile aprinse sau aeroterma sau aproape orice consumator,inclusiv cand apas frana. Din ce am citit/documentat am inteles ca trebuie sa curat clapeta acceleratie(zis si facut) tot nimic, am inteles ca poate fi ori de la alternator,ori de la acel tampon care tine si cutia si motorul(sper sa nu gresesc,nu sunt expert in domeniu),ori spre surprinderea mea mi-a mai spus cineva ca ar putea fi toba(ceea ce nu cred sub nici o forma) ! Ma poti ajuta cu vreun sfat ? Multumesc si o zi buna in continuare.
SlapMe
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 03 Mar 2012, 18:06
Localitate: Campina
Maşina: Renaul Clio III - 1.5 DCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Oct 2012, 14:08

Salut,

Problema este ca nu am idee daca la motoarele de 1.4 tamponul din fata de la distributie este pneumatic si sa nu cumva sa fie spart iar piesa care fixeaza motorul si cutia fata de caroserie se numeste brat sau bieleta antirasturnare si de obicei cedeaza bucsa mai mare,el avand doua bucsi.
Ridici capota,pui pe cineva sa dea la automat si tu privesti motorul daca se culca spre fata cand da sa porneasca inseamna ca este bieleta antirasturnare daca nu inseamna ca este ori cel de la distributie ori de la motor.
Cel mai usor ar fi sa postezi un fisier video ca nu este mare minune si atunci putem discuta concret.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde SlapMe » 15 Oct 2012, 14:27

deci in orice caz este un tampon sigur? O sa fac un filmulet mai tarziu si o sa postez !
SlapMe
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 03 Mar 2012, 18:06
Localitate: Campina
Maşina: Renaul Clio III - 1.5 DCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde SlapMe » 15 Oct 2012, 15:09

Nu merge sa dau edit...
Video aici : http://youtu.be/X7TTqhLXSMA

Eu nu imi dau seama daca se culca in fata.. O parere? Multumesc frumos.. am pus camera si langa acel tampon de la distributie, poate va dati seama daca este pneumatic sau nu.. o zi buna.
SlapMe
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 03 Mar 2012, 18:06
Localitate: Campina
Maşina: Renaul Clio III - 1.5 DCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Oct 2012, 16:15

Nu-mi dau seama si nu ii vad trepidatiile deoarece nu stai cu te. fix sa nu mai joace imaginea.
Esti sigur ca motorul merge in 4 pistoane si nu cumva a luat-o in 3?
Are forta daca il turezi?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Oct 2012, 16:47

$1 scrie:$2alut!
Am si eu o problema cu caseta de directie, la masina din semnatura.
Cu motorul oprit si cu volanul deblocat, si chiar cu motorul pornit, cand trag de volan stanga-dreapta, cu miscari scurte si repezi, se aude un clank-clank metalic. Eu cred ca e din caseta, pentru ca si la gropi sau denivelari mai mari, simt un soc metalic in pedalier sau in volan nu-mi dau seama exact.
Am intels ca ar fi o bucsa de teflon, ceva de genul asta, care l-a casetele de pe Ford -uri se uzeaza si s-ar putea regla ( strange ) ca sa nu mai scoata acel zgomot.
Ulei nu pierde deloc.
Ma puteti ajuta cu un raspuns, sfat ?
Multumesc !


Salut,

Tu faci referire la tachetul impingator dar daca nu schimbi rulmentul de sarcina din partea de jos a axului de comanda nu faci nimic.

Ia vezi ce zice bibanu aici:

Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde SlapMe » 15 Oct 2012, 17:14

$1 scrie:$2u-mi dau seama si nu ii vad trepidatiile deoarece nu stai cu te. fix sa nu mai joace imaginea.
Esti sigur ca motorul merge in 4 pistoane si nu cumva a luat-o in 3?
Are forta daca il turezi?


Are forta.Nu merge in 3..trage bine,consuma normal(sau care ar fi simptomele) ? Dar oricum nu se culca in fata. Trepidatiile se simt doar in masina .. nu se vad si la motor... vibreaza caroseria si se aude un zgomot asa infundat. Nu stiu sa va descriu exact.
SlapMe
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 03 Mar 2012, 18:06
Localitate: Campina
Maşina: Renaul Clio III - 1.5 DCI

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde iuly_007 » 15 Oct 2012, 18:29

buna seara din nou domnule bibanu.
as vrea sa-mi explicati si mie va rog care e cea mai simpla metoda de a schimba bucsele la bascula fata(ford focus 1). la mine este uzata cea dinspre spatele masinii(sper sa ma intelegeti). din cate am vazut ar trebui arcul compresat, dar nu am o presa, asa ca... daca aveti dvs o alta metoda as fi incantat sa o aflu :)
va multumesc. o seara perfecta va doresc.
focus panther black(methal)LINK
VREI SA FII MANDRU DE ASPECTUL MASINII TALE? ATUNCI NU TREBUIE SA LIPSESTI DE AICI! PRIMUL FORUM DESTINAT COSMETICII AUTO DIN ROMANIA!
CUMPAR BORD STRICAT DE FORD FOCUS MK1,DIESEL(5000ROT/MIN)
Avatar utilizator
iuly_007
Member
 
Mesaje: 365
Membru din: 04 Iul 2008, 11:57
Localitate: braila(ianca:P)
Maşina: ff mk1, 1.8tddi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Oct 2012, 23:04

Salut,

Ce treaba are bascula cu arcul?
Ce e Ford Granada sau Taunus?
Nu are nicio treaba,arcul este sustinut de amortizor si ramane pe loc ,tu demontezi bascula din pivot si atat.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 16 Oct 2012, 04:25

Uite Iulica am gasit niste poze mai vechi de cand am schimbat eu un pivot si rulmentul la un Focus si se vede clar ca arcul este tinut de amortizor.
Fişiere ataşate
DSC00082.JPG
DSC00080.JPG
DSC00072.JPG
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login