Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 20 Oct 2012, 00:19

Ai schimbat chiulasa?
Din ce cauza?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 20 Oct 2012, 00:59

Deci stai sa vedem daca am inteles bine: Cu reglajele pe care tu le-ai scris mai sus ca le ai, motorul mergea mai bine decat cu 0.35 pe admisie si 0.50 la evacuare :-O ??? Pt. ca asa reiese din postul tau de mai sus ... :-??

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 20 Oct 2012, 01:01

NU, merge mai prost acum, cu reglajele ultimele, nu cu reglaj facut ca lumea 0.35-0.50 sa zicem!

Pai ti-am zis parca cand am fost la tine, atunci, sa futut cureaua de la distributie, axa rupta si sa concluzionat ca mai bine o schimb, si am schimbato, mergea ca dracu, am duso la reglat s.a.m.d.
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrijaan » 20 Oct 2012, 21:22

$1 scrie:$2
Salut,

1.Ma intereseaza in ce punct se afla pedala cand se cupleaza cutia cu motorul,pana in jumatatea cursei sau mai sus de jumatate si daca simti ceva vibratii in pedala?

2.Eu tind sa cred ca ar fi una din placutele de frana care joaca putin in etrier sau ceva din componenta sistemului de franare in orice caz te rog sa verifici inclusiv prinderea si fixarea etrierului ca nu este de joaca.


1. Trepidatul este pana la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj si nu se simt vibratii in pedala. Dar dupa incalzirea motorului nu mai trepideaza deloc.

2. Clancul acela metalic nu se aude la franare ci la demarare. Cand plec in fata se aude o data scurt. Merg imi fac treaba, opresc si daca plec din nou nu mai face. Pot sa plec de 10 ori in fata nu mai face. Doar daca dau cu spatele face la fel o data scurt clanc. Doar la roata stanga fata. (stiu e putin ciudat, dar se aude destul de tare). Am miscat de etrier dar nu are niciun joc. E drept ca placutele sunt aproape tocite adica mai au vreo 3mm.
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde valychelu » 21 Oct 2012, 08:35

Salut,
Am si eu o vibratie foarte puternica in caroserie, in special cand e motorul rece si are momente cand se transmite o trepidatie in plan vertical la volan. Vibratia se simte intre 1.000 - 2.000 rpm indiferent daca masina ruleaza sau sta pe loc.
Are cineva idee de la ca poate fi?
Focus 1 Break 1.8 16V 85KW
Avatar utilizator
valychelu
Incepator
 
Mesaje: 19
Membru din: 08 Iun 2011, 08:20
Localitate: Bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde valychelu » 21 Oct 2012, 09:12

De mentionat si ca sunt momente in care volanul se misca foarte greu, ca si cand nu ar avea servo.
Focus 1 Break 1.8 16V 85KW
Avatar utilizator
valychelu
Incepator
 
Mesaje: 19
Membru din: 08 Iun 2011, 08:20
Localitate: Bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde daescuc » 21 Oct 2012, 13:27

Bibane, in loc de concluzie...

Din pacate, eu nu sunt inginer mecanic. Sunt unele treburi de mecanica ce ma pasioneaza, dar problemele intampinate depasesc cu mult nivelul meu, cel putin.

Veau sa precizez din start ca apreciez munca tuturor de pe acest forum si apreciez in special topicului tau, unde am gasit raspunsuri la cateva din intrebarile mele.

Din pacate, in ceea ce ma priveste, bibane, te-ai inecat "ca tiganul la mal". Explic: in locul atator explicatii privind incompetenta mea in ale mecanicii (pe care partial o recunosc), cred ca era mult mai eficient si scurt un raspuns la obiect privitor la intrebarea pusa. Sau un simplu nu stiu. Posturile (sau MP-urile) care au ca scop doar "umilirea" autorului unei intrebari nu fac cinste activitatii de forumisti. Parerea mea....

Va doresc discutii productive in continuare tuturor.
Avatar utilizator
daescuc
Incepator
 
Mesaje: 35
Membru din: 21 Apr 2010, 09:29
Localitate: Timisoara
Maşina: Focus 1.6 Duratec

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Oct 2012, 14:45

Salut domnule da e cuc,

Ai perfecta dreptate,exact ca tiganul la mal te-ai inecat,ti-ai facut treaba cu mine cum fac majoritatea si acum ma "terfelesti" sa-ti fie rusine mizerie ce esti.
Stau noaptea sa va scriu si acum sunt eu de vina ca nu esti tu capabil sa pricepi ca acel motor nu are pastile la tacheti si mai trimiti si mesaje private cu aceeasi prostie,nu trebuie sa fii inginer ca sa pricepi dupa ce ti se repeta de 3 ori ca motorul tau nu are pastile, ci o jumatate de neuron dar din pacate la tine si nici ala nu este macar functional.
Mizerie ce esti tu nu cunosti starea mea de sanatate ca nu am voie sa lucrez mai mult de 4 ore pe zi si pierd timpul mereu sa ma spal pe maini si sa-mi intrerup activitatea ca sa fac poze si filmari pentru animale ca tine care ma judeca nevinovat,ti-am dat detalii complete ,reglaje,clip video ,etc si acum vii sa imi spui ca ma inec ca tiganul la mal deoarece nu vreau sa iti raspund la aberatiile de pe privat pentru ca repeti aceeasi prostie cu pastilele?

Uite aici raspunsul meu de pe privat:

$1 scrie:$2alut,

Nu pricepi ca motorul tau nu are pastile ci numai tacheti?
Numai la diesel are.
Daca nu poti pricepe asta in conditiile in care am repetat de atatea ori restul nicidecum nu pricepi,deci ma opresc aici.

Cu stima.


Cu ce te jignisem?
Asta inseamna umilire?
Ai citit in semnatura mea ca nu raspund la intrebari legate de mecanica pe privat deoarece trebuie sa vada toti care pot avea aceeasi problema?

Tu ma faci tigan dar in schimb nu esti in stare sa pricepi o fraza in limba romana.
Petru unul ca tine pierd o gramada de utilizatori acum daca imi vin dracii si inchid topicul asa cum am mai facut pentru o luna numai ca de data asta daca o voi face,nu mai revin.
Din cauza asta merge tara asta asa cum merge deoarece alesii nostri,majoritatea au inteligenta ta sclipitoare si sunt limitati in gandire .
Sa-ti fie rusine,pacat ca faci de ras zona unde locuiesti dar sunt convins ca esti parvenit acolo.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrijaan » 21 Oct 2012, 15:48

Nu inteleg de ce te iei in gura cu toti natafletii care pierd timpul pe aici si nu fac decat sa incurce lumea, spre exemplu pe mine care astept un raspuns de la tine bibane. Te rog frumos raspunde-mi si mie la cele doua puncte de mai sus. Conteaza mult pentru mine.
Multumesc!
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bricy » 21 Oct 2012, 18:38

Buna seara domnu' bibanu.
Am o mica nedumerire.
Imi pierde ulei la semeringul pompei de servo si vreau sa-l schimb, am comandat altul de la o firma care se ocupa cu elemente de etansare pentru sisteme hidraulice, insa l-au trimis gresit, in loc sa fie pe dreapta e pe stanga.
Acum daca il pun pe acesta nu cumva risc sa curga mai rau?
Sau pot pune unul normal?
Multumesc anticipat.
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3447
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde daescuc » 21 Oct 2012, 18:40

Nu era vorba de nici o jignire. Expres am folosit ghilimelele. No comment pentru restul frazelor.
Scuze pentru timpul pierdut cu mine. Spor la treaba in continuare.
Ar fi o pierdere mare pentru forumul vostru intreruperea activitatii tale. Sper sa nu o faci datorita faptului ca te-am suparat eu. Nu este cazul.
Avatar utilizator
daescuc
Incepator
 
Mesaje: 35
Membru din: 21 Apr 2010, 09:29
Localitate: Timisoara
Maşina: Focus 1.6 Duratec

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Oct 2012, 19:50

$1 scrie:$2alut bibane!
Am un FF2 1.4 16V din 2007 la care am doua probleme:
1. dimineata la pornire pe racoare introduc in treapta I pentru a demara si simt un trepidat ca si cand ar scapa ambreiajul (scurt si doar in treapta I). Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face, nu mai trepideaza. Crezi ca ar putea fi totusi din ambreiaj sau pana la asta sa verific si altceva? Nu am decat vreo 53.000km.

2. cand plec de pe loc la roata stanga fata se aude un clanc metalic. Daca franez si plec iar in fata nu mai face, insa daca dau sa plec in marsarier face. Deci : face acel clanc metalic o data in fata o data in spate. Cineva mi-a spus ca ar fi de la planetara, dar eu ma gandesc la amortizor. Am verificat arcul si nu este rupt de asemenea am verificat bucsile si sunt in regula (aici totusi la virare in mers cand trec peste denivelari se aude un troncanit cred ca din caseta sau bieleta de directie).


Salut,

-1.Am observat la multe auto fabricate dupa 2005 ca au inceput sa foloseasca niste ferodouri ciudate la discurile de ambreiaj datorita normelor ecologice si acesta se lucesc foarte mult,eu chiar de multe ori cand umblu pe la ele le dau cu putin smirgher cu granulatie mare ca sa apara o suprafata mai aderenta cu inelul de fonta al placii de presiune si din acest motiv cupleaza perfect numai atunci cand se incalzeste putin si apare o oarecare dilatatie si am mai observat iar ca majoritatea placilor de presiune au inelul de cuplaj al discului foarte diform si nu calca pe toata suprafata ci numai in anumite puncte si de aceea are scapari la rece.
Ar mai fi o varianta in cazul in care ai avea volanta cu masa dubla dar nu sunt sigur,eu nu detin documentatie tehnica,ar fi cazul sa intrebi baietii de la sectiunea Focus sau trimite un mesaj adminului Maddogul care este foarte initiat in acest domeniu.

-2.Aici as avea doua variante:

-a).Planetarea respectiva are una din cele 3 role care se cupleza in partea dinspre cutie,cazuta in burduf dar nu se vede decat prin demontarea burdufului sau o pipaire atenta prin burduf,am gasit deseori asa ceva.
-b).Sustin in continuare ca poate fi o placuta de frana care are putin joc in ghidajele etrierului.

Ar mai fi de adaugat ceva probleme la grupul conic,sateliti sau pinion planetar dar as prefera sa nu ma gandesc la asta. :|
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrijaan » 21 Oct 2012, 20:04

Multam fain bibane!
Faci o treaba excelenta. Mergi in continuare cu topicul care este printre cele mai bune, drept dovada ca a ajuns la 137 pagini.
Merg cu trepidatul asta de vreo 15.000km si am vazut ca nu s-a agravat in timp. Dupa parerea ta cand trebuie sa schimb discul de ambreiaj?
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Oct 2012, 20:21

$1 scrie:$2una seara domnu' bibanu.
Am o mica nedumerire.
Imi pierde ulei la semeringul pompei de servo si vreau sa-l schimb, am comandat altul de la o firma care se ocupa cu elemente de etansare pentru sisteme hidraulice, insa l-au trimis gresit, in loc sa fie pe dreapta e pe stanga.
Acum daca il pun pe acesta nu cumva risc sa curga mai rau?
Sau pot pune unul normal?
Multumesc anticipat.


Salut,

Francezii pe la Citroen Axell si etc iar italenii pe la Fiat 242 au prostul obicei de a invarti motoarele in sens invers acelor de ceasornic.
Daca gasesti simering la cotele respective si nu este din acela ciudat cu virgula adica 23,7 etc,poti monta fara probleme deoarece acela fara dantura se poate folosi pentru ambele sensuri pe cand daca il montezi pe cel pentru stanga iti arunca uleiul afara datorita inclinatie danturii.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Oct 2012, 20:55

$1 scrie:$2ultam fain bibane!
Faci o treaba excelenta. Mergi in continuare cu topicul care este printre cele mai bune, drept dovada ca a ajuns la 137 pagini.
Merg cu trepidatul asta de vreo 15.000km si am vazut ca nu s-a agravat in timp. Dupa parerea ta cand trebuie sa schimb discul de ambreiaj?


Daca nu patineaza sau nu miroase in habitaclu poti merge fara probleme.
Discul ,de fapt kit-ul de ambreiaj se schimba atunci cand pedala de ambreiaj se afla mult mai sus de jumatatea cursei pe care o face pedala in momentul in care debraiaza.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde danviorel » 21 Oct 2012, 21:17

am o fisura de 5mm. in furtunul de turbo la FF 2tdci 1.6-90 cp.Aceasta fisura este situata la 3 cm. sub primul colier-cel dinspre teava metalica. Se poate lipi cumva sau exista vreuna din modalitati de a rezolva promblema fisurii(5 mm.) Pun o poza cu respectivul.Fisura este chiar la cotul dinspre teava.Multumesc!
Fişiere ataşate
541ca6ed84ceac64414a87ac3b3d5fc9[1].jpg
1.6TDCI-90CP. FF1.8TDDI 2001-EX.
danviorel
Member
 
Mesaje: 454
Membru din: 09 Mar 2010, 11:29
Localitate: BUCURESTI
Maşina: focus, 2006,1560,90cp,trend.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Oct 2012, 22:34

$1 scrie:$2Ar fi o pierdere mare pentru forumul vostru ...


Salut,

Forumul nostru?
Tu nu faci parte din el?
Te simti marginalizat?
Ok,hai sa vedem cum stau lucrurile si daca se merita sa spui asta.
Vad ca ai si tu vechime pe aici dar nu despre asta vreau sa discutam ci despre faptul daca esti realist sau nu.
Am privit putin cu ceva pagini in urma si am facut o analiza sumara la cat timp si cate raspunsuri ti-am alocat tie in ultima saptamana incepand de la pagina 133,timp in care la unii colegi nu le-am raspuns poate deloc,hai sa vedem:

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2alutare!

Am o "mica" problema cu Fordul meu (FF2 2008, 1.6 benzina, 101 CP). Am schimbat distributia acum vreo patru luni, iar intre timp am facut vreo 10.000km.


Te rog sa imi spui concret tipul motorului ca sa nu facem discutii fara rost.


$1 scrie:$2alut,

Tipul tau de motor nu are canal de pana pentru blocarea axelor cu came si a pinionului de pe vilbrochen si este fabricat astfel ca sa se poata regla avansul din pinioanele axelor numai cei care schimba aceste distributii majoritatea habar nu au pe ce lume traiesc si in afara de faptul ca pozitioneaza prost axele mai lasa si suruburile fuliilor slabe.
Deci la tine a fost pozitionat avansul defectuos si nu au strans surubul la cuplul care trebuie iar la primul rateu de benzina proasta surubul s-a slabit,distributia sarind.


$1 scrie:$2alut,

Pai incepi cu mine te rog,ma mai initiez si eu in domeniu :)

Multumesc anticipat.


$1 scrie:$2alut,

Citesc ceea ce scrii,ma minunez,ma inchin cu stanga si te compatimesc in acelasi timp pentru ceea ce vor aia sa-ti faca si ce te asteapta. :-?? :-t
Deci niciodata in istoria auto nu s-a intamplat sa fie indoite toate cele 16 supape deoarece ciclul motor de deschidere nu permite asa ceva,e vorba de divizarea camelor,de obicei indoaie minim 4 si in cazuri extreme 8-9 supape.
Supapele cu care chiulasa vine echipata din fabrica niciodata nu vei gasi in comert si nu iti vor monta ei asa ceva cu toata politica aia de piata ca "avem piese de origine",vrajeala,iti vor monta supape care nu au duritatea respectiva si te vei mira de ce se deregleaza tachetii in permanenta iar raspunsul este simplu,nu au tratamentul necesar si se uzeaza talerele astfel supapa urca si micsoreaza toleranta de reglaj.
Alta teapa ieftina` este faptul ca vor sa iti schimbe scaunele din chiulasa,lucrare care ti-o vor baga la plata dar nu o vor face si te-as ruga sa le ceri scaunele vechi si sa le expui pe forum fara supape deoarece supape iti pot aduna de la 3 motoare si iti baga pe gat ca au fost toate 16 indoite dar cu scaunele este greu pentru ca acolo exista un intreg lant de operatii si prelucrari care nu au nicio treaba cu auto,sunt ateliere separate ca si cele de buscare a blocurilor si rectificare a vilbrochenelor.
Scaunele la supape se schimba atunci cand sunt foarte uzate si aceasta operatie se face la motoare fabricate in jurul anilor 1980 sau mai inainte care au sute de mii de km,aceste scaune nu se pot sparge cand sare distributia si se indoaie supapele sau exista posibilitatea ca ei sa-ti fi spus de ghidurile de supape dar ai inteles tu gresit,acelea se pot deteriora la sarirea distributiei dar nu mai mult de max. 4 buc.
Ce mai apreciez la cei care ti-au facut constatarea este faptul ca ei nici nu au demontat chiulasa si deja stiu ce are dar nu te poti pune cu "Mama Omida" care vede in bolul fermecat.
Ei mai bine ar verifica dupa demontare chiulasei daca vin toate pistoanele la fata blocului sa nu cumva sa ai vreo biela cat de putin indoita si sa demonteze motorul din nou dar parerea mea este sa nu le bagi asta in cap ca iti vor schimba si toate bielele. :D
Eu nu vreau sa neg competenta nimanui dar atunci cand ai niste anisori buni de mecanica si mai ales cand te ocupi regulat de reparat chiulase cum fac eu,imediat iti miroase cand ceva este putred si nu are logica.
Parerea mea personala este sa discuti cu ei din capul locului la ce suma estimativa se intinde lucrarea sa nu cumva sa le lasi masina acolo si sa mai aduci si ceva bani de acasa sa achiti factura la final.
Te rog frumos daca vrei sa ne mai tii si pe noi la curent cu stadiul lucrarii,piese inlocuite si partea cea mai dureroasa,pretul.
Ma repet,sa le ceri sa iti arate scaunele vechi pe care le schimba la chiulasa si eventual daca ai posibilitatea sa vezi chiulasa depresata si sa mai termine cu ifosele de genul ca "nu aveti voie in interior" ca doar nu lucreaza la navete spatiale,sa va faca control la poarta la iesire daca considera ca se fura ceva.
Marile firme consacrate prezinta pe Discovery Ch. toata tehnologia de fabricatie a autoturismelor pana la produsul finit dar noi facem asta ca sa putem fura in voie fara a da de banuit clientului.

Am avut nefericita ocazie in viata mea sa repar pompa de injectie la masina personala si nu aveam unde decat intr-un atelier adevarat din Bucuresti dar imi puneau conditia sa demonteze si sa monteze ei pompa ca sa imi acorde garantia cuvenita si am fost obligat sa accept dar in momentul cand mi-au introdus masia in unul din multele compartimente ale imensei hale si a venit un tinerel la vreo 22 de ani si s-a pus cu ciocanul si 2 leviere sa extraga fulia de pe pompa m-au apucat furiile si i-am spus sa dispara de langa masina imediat si sa imi explice de ce nu foloseste presa care o avea pe banc la care el mi-a raspuns ca pierde timp ca sa bage presa pe cand cu levierele sare imediat.
Sare imediat si iti distruge dantura la pinioane si te miri de ce se rupe cureaua de distributie mereu.
Am fost la poarta am tipat de 2 ori sa imi dea talonul si sa scoata masina la poarta sa nu-i mai vad in viata mea.
Astea sunt motivele pentru care clientul nu trebuie sa stea langa mecanic:
-sa nu vada mizeriile care le face la masina chiar daca atelierul este super dotat,
-sa te incarce la plata cu ce vor,
-si sa schimbe numai jumatate din piesele care apar in factura de plata.

Se poate asa ceva sa merg la reprezentanta Ford sa vopsesc masina si sa imi treaca 37 METRI de hartie de izolat cand eu am dus caroseria dezechipata total si din cate retin nu am vreo companie de autobuze.


$1 scrie:$2
$1 scrie:$2nitial exact asa ceva mi-a spus si mecanicul, ca nu crede sa fie toate lovite. Insa eu am incercat sa pornesc motorul de vreo cateva ori si s-ar parea ca asta ar fi putut cauza lovirea celorlalte. Cred eu.

Chiulasa a fost desfacuta de pe motor alaltaieri seara. Ieri am preluat-o si am dus-o la un atelier specializat (Lamax, Timisoara), unde am vazut doar chiulase pe bancuri. Din ce mi-a spus mecanicul, doar de asta se ocupa. In ceea ce priveste tipul supapelor, nu sunt "Ford genuine" deoarece era un pret de aprox. 100RON/buc. Astfel sunt ceva aftermarket, insa nu stiu sa iti spun acum cine le fabrica. Scaunele, in cazul in care se vor atinge de ele, le voi cere pe toate. De fapt voi cere toate piesele schimabte (supape, ghiduri, semeringuri, etc.).

Intr-adevar, de ghiduri este vorba.

Schimbat supape (16buc.) + semeringuri, inclusiv manopera : 800 RON.
Kit distributie nou: 220 RON (DAYCO)
Garnitura chiulasa: 100 RON.


Salut,

Deci se pare ca am cam avut dreptate,adica:

-supapele nu puteau fi indoite toate,
-chiulasa a ajuns intr-un atelier profilat pe reconditionat chiulase,
-era vorba de ghidurile de supape nu de scaune.

Acum sa o luam punctual:

1-Dupa cate vad ai fost de acord sa iti schimbe toate supapele si nu inteleg de ce ai renuntat la supapele echipate de fabrica ca sa montezi unele de 2 lei ocaua,sincer imi pare rau pentru asta si presupunerea ta ca ai mai dat la automat dupa sarirea distributiei indoind toate supapele este complet falsa si imi permit sa te combat explicand fenomenul.
In momentul in care surubul din vilbrochen care asigura fixarea pinionului de distributie s-a slabit automat antrenarea axelor cu came,respectiv inchiderea si deschiderea supapelor a fost oprita iar vilbrochenul si pistoanele au urcat din inertie si supapele care au fost prinse pe deschis au fost lovite de pistoane si indoite dar nimic mai mult,deci tu chiar daca ai mai dat de 5000 de ori la automat nu ai mai indoit alte supape deoarece nu este posibil decat daca ai fi luat o cheiei si ai fi invartit manual axele cu came ca sa se deschida celelalte supape care au ramas nelovite,deci cam asa apare situatia.

2-Ghiduri la supape imi este foarte greu de crezut ca a putut sparge deoarece la tipul tau de motor tijele supapelor sunt asa de subtiri incat se pot indoi la cel mai mic impact dar numai talerul fara ca sa ajunga pana la ghid si oricum presupunand prin absurd ca a spart vreo unul iar nu pricep de ce le schimba pe toate cand alea originale au tratament adevarat. :-??

3-Am ajuns si la preturi ,capitol unde este cam prima data unde nu am nimic de comentat si sunt cu adevarat multumit in conditiile in care in suma respectiva sunt incluse 16 supape deoarece sunt sigur ca a folosit italienesti care sunt in jur de vreo 35-37 lei bucata in functie daca sunt de admisie sau evacuare,cele de evacuare fiind intotdeauna mai scumpe chiar daca sunt mai mici deoarece fiind supuse la temperaturi mari sunt confectionate din oteluri mult mai dure dacat cele de admisie.

Deci facand un rezumat si avand in vedere raportul calitate-pret ma declar multumit dar exceptand faptul ca ai cheltuit dublu decat trebuia si pana la urma nu asta este problema ci faptul ca ai renuntat la piese bune in favoarea celor... in fine.

Singurul lucru care il astept acum si este punctul forte,tare mi-as dori ca la final sa verifici jocul tachetilor si sa mi-l comunici si mie pentru ca aici este operatia cea mai grea.
Toti baga segmenti,monteaza supape,schimba simeringuri la supape dar cand ajung la reglajul tachetilor se opresc deoarece (si nu vreau sa ma laud) este matematica pura si multa,multa rabdare intrucat montezi tachetii,ii masori,ii scrii pe caiet si iar demontezi axele cu came si operatia se tot repeta de un numar nestiut de ori pana atunci cand totul iese asa cum trebuie altfel dupa pornire vii pe forum si te vad ca incepi sa intrebi:
-Dar oare de ce imi oscileaza motorul la ralanti ca e facut nou acum?
...si colegi incep sa isi dea cu presupusul:
-vezi fisele,
-ia vezi bobina,
-dar calculatorul?
-dar bujiile le-ai schimbat?
-vezi sa nu ai apa la bujii,
-dar motorasul pas cu pas?
-dar clapeta ai curatat-o?

...si dupa ce verifici toate astea,foarte descurajat te intrebi de ce ai bagat atatia bani si totusi....

Vezi ce zice bibanu in fisierul video de mai jos,poate te ajuta cu ceva. :)



$1 scrie:$2alut,

Pistoanele sunt numerotate invers, deci 1 devine 4,numai masinile frantuzesti au pistonul 1 la volanta respectiv si Dacia dar nu asta conteaza deoarece supapele din orice parte le privesti reglajul este unanim.
In privinta cotelor nu se admit reglaje pe minus,adica sub cota fabricantului ci numai pe plus deci la motorul tau avand in vedere ca pe admisie reglajele pot incepe cu 0,17 toate sunt in limite dar la evacuare din pacate decat un singur tachet este in regula adica ultimul cel de 0,35 pe cand cel de 0,25 e dezastru deoarece nu este admis sub 0,31 minim.
Totusi mai am o frica,sa nu cumva sa fi montat supapele noi fara sa le pasuiasca in chiulasa deoarece 80% din mecanici au ideea asta deplasata ca supapa fiind noua trebuie sa inchida si asta este o mare prostie deoarece si daca montezi chiulasa noua si supape noi tot trebuie pasuite fiecare la locul ei altfel are mici scapari si in timp acolo arde scaunul.
Acum e cazul sa pun si eu o intrebare:
Ce solutie vrei sa folosesti pentru noile reglaje exceptand faptul ca iar demontezi distributia si axele cu came?
Ehe, cum cheletuiti banii aiurea pentru ca multi nu cauta decat sa fure clientul profitand ca nu are pregatirea necesara in domeniul respectiv ca sa nu mai zic ca nici macar ei ca meseriasi nu o au dar la furat sunt campioni.


$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Salut.

Am gasit pe un manual rusesc (cu chin) reglajul de admisie intre 0.17 si 0.23 si evacuarea intre 0.31 si 0.37.
Vad ca astea sunt si cele indicate de tine, deci am inteles cat de cat bine.

Acum, vis-a-vis de reglaj: dupa lupte lungi si grele am ajuns la urmatoarea varianta:
- masurare jocuri la rece si NOTAREA lor (e greu cu unii.... sa ii convingi)
- desfacere distributie
- desfacere axe
- numerotare pahare
- ducere la cei cu reglatul chiulasei pentur schimbare/alezare pahare/pastile.
- masurare grosimi pastile inainte de alezare


E perfect asa cum spui,se masoara la rece ca sa stii cat trebuie luat din fiecare si stii in ce ii pui?
Daca iti spun razi de mine :D ,eu cand ii demontez dupa chiulasa in pun in cutii de acelea cofrate pentru oua care au si capac si sunt pentru 10 oua :) si pun admisia intr-o cutie si evacuarea intr-o cutie iar cutiile le numerotez pe fiecare locas din interior de la 1 la 8 cu un marcher.
Dar stii de ce fac asta?
Cu ceva ani in urma ii tineam pe un pal melaminat la o ferestra si intr-o seara a ramas pisica vecinei inchisa in atelier fara sa stiu si presupun ca intuiesti ce am gasit dimineata cand am redeschis atelierul iar "mandra " incercase sa iasa pe fereastra dar fereastra era inchisa. :D
O zi intreaga am muncit sa ii pot imperechea cu supapele. #:-S


$1 scrie:$2alut,

Care pastile?
Offff ,ca de obicei,degeaba scriu pe aici si pierd timpul,v-am mai facut si fisiere video,tu ce ai priceput din fisierul ala video?
Chiar nu vrei sa ma intelegi ca nu are pastile ci se schimba tachetul cu totul sau se rectifica din el?
Observ ca degeaba iti raspund la intrebari ca nu iei nimic de bun si o tii tot pe a ta,am spus clar la ce tacheti ai probleme si asta e o regula generala la toti,vin si ma intreaba,discutam o saptamana si in final face tot ce crede el ca e de cuvinta dar sa stii ca ai dreptate monteaza toti tachetii noi si schimba si capacul la culbutori ca sta uleiul inghesuit.


$1 scrie:$2alut,

Nu pricepi ca motorul tau nu are pastile ci numai tacheti?
Numai la diesel are.
Daca nu poti pricepe asta in conditiile in care am repetat de atatea ori restul nicidecum nu pricepi,deci ma opresc aici.

Cu stima.



Cam astea sunt mesajele mele,daca un singur coleg care citeste pe aici imi va spune ca nu ti-am raspuns cu lux de amanunte,eu imi voi cere scuzele de rigoare si ma plec in fata ta iar in fiecare dimineata vei gasi pe privat un mesaj de "sarut mana" din partea mea ca semn al respectului ce ti-l datorez daca nu te rog sa iti corectezi atitudinea pentru ca in ultimul mesaj ai jignit toti utilizatorii spunand ca este forumul nostru iar tu nu esti sau nu faci parte dintre noi si cine?
Tocmai tu care ai fost cel mai bagat in seama.
Ce nu intelegi tu este faptul ca aici nimeni nu este remunerat,nici administratorii,nici moderatorii,absolut nimeni,toti facem ceeace facem de drag si din respect pentru fiare si pentru firma Ford.

Iti multumesc pentru atentia acordata si as vrea sa incetam cu "tigania " de aici.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Oct 2012, 22:47

$1 scrie:$2m o fisura de 5mm. in furtunul de turbo la FF 2tdci 1.6-90 cp.Aceasta fisura este situata la 3 cm. sub primul colier-cel dinspre teava metalica. Se poate lipi cumva sau exista vreuna din modalitati de a rezolva promblema fisurii(5 mm.) Pun o poza cu respectivul.Fisura este chiar la cotul dinspre teava.Multumesc!


Salut,

Se poate suda fara probleme la orice tinichigiu auto care are sudura autogena si de preferinta ar fi bine alamit deoarece alama este foarte rezistenta la trepidatii.
Nu incerca sa lipesti cu popsipol sau alte minuni ca nu rezista in timp.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde danviorel » 21 Oct 2012, 22:52

Am inteles! teava e ok ,cauciucul e buba- ma gandeam ca merge lipit cu ceva sau improvizat pana-l schimb.
1.6TDCI-90CP. FF1.8TDDI 2001-EX.
danviorel
Member
 
Mesaje: 454
Membru din: 09 Mar 2010, 11:29
Localitate: BUCURESTI
Maşina: focus, 2006,1560,90cp,trend.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Oct 2012, 00:10

Scuze am inteles ca intrebi de teava deoarece cam toate se fisureaza de langa clema de prindere,daca ai fi facut un semn cu o sageata imediat ma-i fi scos din ceata :)
Furtunul se poate vulcaniza la orice atelier de vulcanizare dar numai daca gasesti pe unul sa si aibe chef sa faca asta,exista tot felul de dimensiuni de petice cauciucate italiene cu care ei vulvcanizeaza cauciucurile auto taiate.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde alrofameo » 22 Oct 2012, 10:30

buna ziua,
In primul rand felicitari si din partea mea pentru initiativa.
Postez si eu in acest topic deoarece ma confrunt si eu cu o problema la masina si as dori o parere si din partea dumneavoastra.
Posed un Ford focus 1.6 tdci 109 cp dpf , pe scurt diagnoza ids ford , eroare egr , martor aprins in bord < cumpara egr zic ei (demontat curatat , el nu era murdar rau, pus la loc , la fel.), masina mergea dar nu se activa turbo mergea ca un diesel fara turbo , se tura plapand , incepuse sa creasca si consumul.
Eu am scos mufa de la egr , martorul a ramas , motorul trage mai bine ca inainte , raspuns acceleratie ...
Din ce am inteles eu sau presupun eu ca s-a intamplat la masina mea ar fi cam asa :
- inainte aveam egr-ul blocat pe deschis sau nu se mai inchidea complet si deaceea masina imi mergea in modul de avarie , martor de avarie aprins.
- dupa ce am scos mufa la egr , martorul de avarie a ramas , dar egr-ul s-a inchis complet datorita unui arc care trage clapeta pe inchis odata ce este scoasa mufa, din aceasta cauza ea si-a recapatat comportamentul normal ba chiar mai bun ca inainte deoarece nu se mai recircula gazele prin motor, in turbo intra doar aer curat si din aceasta cauza ea parca merge mai bine; consumul si-a revenit zic eu .

Exista efecte secundare daca eu merg cu egr obturat? , doar martor motor aprins , o persoana mi-a zis ca se poate intampla > "Si in cazuri particulare se pot topi unele pistoane.".
raspunsul meu a fost : "te referi daca cumva intervin ceva probleme cu FDP ?..., ca altfel nu prea imi explic , aceeasi chestie ar fi valabila si la cele care nu au dpf si au EGR vacumatic obturat, sa inteleg ca si la acele masini exista aceasta posibilitate (de a se topi pistoanele )?"

Stiu ca foarte multe masini au egr obturat , fiind vacumatic sau electric si au mers si merg fara probleme , de ce nu ar fi si in cazul meu la fel ? :D

O intrebare particulara : cam ce durata de viata au niste bujii incandescente , stiu treaba pana nu mai da scanteie sau cu becu , sau scoasa si pusa pe baterie , ma refer din experienta ele rezista cam 5-8 ani?

ms anticipat de replay, sper sa nu fi fost dezordonat in relatare sau incoerent.

cu stima alrofameo
Avatar utilizator
alrofameo
Gold Member
 
Mesaje: 927
Membru din: 25 Mai 2009, 20:19
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Focus tdci 1.6 109 hp 2006 / Ford Focus ST 2015

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 22 Oct 2012, 11:31

@alrofameo: Eu am EGR obturat, am luat masina de vreo 3 ani si cateva luni si numai anul trecut cred ca am observat ca e obturat EGR. N-am avut nicio problema cu motorul ... si conduc cam sportiv :D ... La tine chiulasa cred ca e din ceva aliaj de aluminiu, dar nu cred sa fie asta o problema. Asta e parerea mea ... :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde iuly_007 » 22 Oct 2012, 12:55

la fel si la mine. inainte sa obturez egr-ul din cand in cand mi se aprindea intermitent becul de la bujiile incandescente si motorul nu se mai tura. de cand am obturat egr-ul(vreun an) aceasta problema a disparut complet.
focus panther black(methal)LINK
VREI SA FII MANDRU DE ASPECTUL MASINII TALE? ATUNCI NU TREBUIE SA LIPSESTI DE AICI! PRIMUL FORUM DESTINAT COSMETICII AUTO DIN ROMANIA!
CUMPAR BORD STRICAT DE FORD FOCUS MK1,DIESEL(5000ROT/MIN)
Avatar utilizator
iuly_007
Member
 
Mesaje: 365
Membru din: 04 Iul 2008, 11:57
Localitate: braila(ianca:P)
Maşina: ff mk1, 1.8tddi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tornadoadi73 » 23 Oct 2012, 09:11

Bună ziua, am un mondeo 2.0 tdci, 85kw,2003 si am o problema cu ambreiajul, mi-a rămas pedala blocată în partea de jos iar când am ridicat-o cu mâna a rămas blocată în partea de sus de parcă ar fi sudata. ce credeţi ca ar putea fi? Urmează să o duc în service peste câteva zile dar mă gândeam ca până atunci să mă uit pe preţurile unor anumite piese. Mulţumesc
Avatar utilizator
tornadoadi73
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 09 Apr 2009, 20:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: mondeo, diesel, 2000 cmc, 115cp, 2003,gri
VIN: WFO4XXGBB43C63022

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 23 Oct 2012, 14:17

Salut,

Sunt 3 variante:

-1. a scapat ceva piese in pompa si a blocat pistonasul,
-2. pompa are ovalitate si in momentul in care a revenit tija s-a asezat intr-o parte nemaifiind pe axa pedalei,priveste jos la pedala si vezi,
-3. s-a intamplat ceva cu rulmentul de presiune de la cutie.

In principiu trebuie sa cumperi pompa de ambreiaj dar eu niciodata nu am fost adeptul cumpararii inainte a pieselor doar dupa o simpla presupunere.
Deasupra cutiei de viteze,acolo unde intra conducta in cutie si duce la rulmentul de presiune,exista un surub de aerisire al instalatie si daca nu ma insel parca trebuie o cheie de 8mm,slabeste-l si vezi daca atunci pedala poate fi apasata dar vezi sa nu iti sara lichid de frana in zona ochilor.

Spor la treaba.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tornadoadi73 » 23 Oct 2012, 22:40

Mulţumesc mult, voi încerca!
Avatar utilizator
tornadoadi73
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 09 Apr 2009, 20:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: mondeo, diesel, 2000 cmc, 115cp, 2003,gri
VIN: WFO4XXGBB43C63022

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 24 Oct 2012, 01:12

$1 scrie:$2una ziua,
In primul rand felicitari si din partea mea pentru initiativa.
Postez si eu in acest topic deoarece ma confrunt si eu cu o problema la masina si as dori o parere si din partea dumneavoastra.
Posed un Ford focus 1.6 tdci 109 cp dpf , pe scurt diagnoza ids ford , eroare egr , martor aprins in bord < cumpara egr zic ei (demontat curatat , el nu era murdar rau, pus la loc , la fel.), masina mergea dar nu se activa turbo mergea ca un diesel fara turbo , se tura plapand , incepuse sa creasca si consumul.
Eu am scos mufa de la egr , martorul a ramas , motorul trage mai bine ca inainte , raspuns acceleratie ...
Din ce am inteles eu sau presupun eu ca s-a intamplat la masina mea ar fi cam asa :
- inainte aveam egr-ul blocat pe deschis sau nu se mai inchidea complet si deaceea masina imi mergea in modul de avarie , martor de avarie aprins.
- dupa ce am scos mufa la egr , martorul de avarie a ramas , dar egr-ul s-a inchis complet datorita unui arc care trage clapeta pe inchis odata ce este scoasa mufa, din aceasta cauza ea si-a recapatat comportamentul normal ba chiar mai bun ca inainte deoarece nu se mai recircula gazele prin motor, in turbo intra doar aer curat si din aceasta cauza ea parca merge mai bine; consumul si-a revenit zic eu .

Exista efecte secundare daca eu merg cu egr obturat? , doar martor motor aprins , o persoana mi-a zis ca se poate intampla > "Si in cazuri particulare se pot topi unele pistoane.".
raspunsul meu a fost : "te referi daca cumva intervin ceva probleme cu FDP ?..., ca altfel nu prea imi explic , aceeasi chestie ar fi valabila si la cele care nu au dpf si au EGR vacumatic obturat, sa inteleg ca si la acele masini exista aceasta posibilitate (de a se topi pistoanele )?"

Stiu ca foarte multe masini au egr obturat , fiind vacumatic sau electric si au mers si merg fara probleme , de ce nu ar fi si in cazul meu la fel ? :D

O intrebare particulara : cam ce durata de viata au niste bujii incandescente , stiu treaba pana nu mai da scanteie sau cu becu , sau scoasa si pusa pe baterie , ma refer din experienta ele rezista cam 5-8 ani?

ms anticipat de replay, sper sa nu fi fost dezordonat in relatare sau incoerent.

cu stima alrofameo



Salut,

Multumesc frumos pentru aprecieri :)

Valva EGR se refera cu desavarsire la norma de poluare deoarece preia gazele nearse din evacuare si le redistribuie in admisie astfel fiind refiltrate si rezultand o ardere cat mai perfecta si cu o emanatie de noxe cat mai redusa.
Aceste valve EGR se impart in doua modele?
-1. cele mecanice
-2. si cele electronice.

-1.Cele mecanice reprezinta o asa zisa valva care in functie de presiunea din galeria de admisie permite gazelor arse sa patrunda din nou in admisie iar blocarea lui nu are efecte negative asupra motorului cu exceptia ca se pierde un pic de putere.

-2.Cele electronice sunt comandate de calculator (ECU) si la suspendarea acestora trebuie montat un emulator care trebuie sa pacaleasca calculator altfel duce la unele probleme in buna functionare a motorului.
Daca EGR-ul tau e mecanic il poti blinda fara probleme numai ca la ITP motorul nu va trece la testul de noxe.

Referitor la bujiile incadenscente sa stii ca viata lor depinde de cat de bun este releul deoarece el in timp isi pierde parametrii.
Am vazut bujii noi arse dupa de la prima cheie de contact deoarece releul era in scurt si nu mai decupla bujiile sa le faca temporizare ci le tinea sub tensiune permanent.
Mai conteaza iara faptul ca unii aveti obiceiul sa puneti bujiile de mai multe ori si din acest motiv timpii se aduna iar bujiile se deterioreaza.
Eu de exemplu am pe motorul meu doua bujii Bosch de 11 ani dar sunt din alea adevarate cand inca nu incepuse MADE IN TURKEY sa le copieze frumos si scrie clar pe ele MADE IN GERMANY nu MADE IN EU.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Sexyrat » 24 Oct 2012, 15:32

Buna ziua.
Am vorbit mai devreme la telefon despre pompa electro-hidraulica de directie. Atasez doua poze, daca puteti sa imi spuneti cum as putea sa o decapsez si sa o recapsez.
Partea de sus ii pompa care am reusit sa o desfac si sub ea este axul de la motor si rulmentul superior.
Va multumesc.
Fişiere ataşate
2012-10-24 16.27.03.jpg
2012-10-24 16.11.51.jpg
Avatar utilizator
Sexyrat
1nsane Member
 
Mesaje: 4759
Membru din: 22 Iul 2008, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus, 2010, 1.6 tdci Break euro 5

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 24 Oct 2012, 20:07

Salut,

De la sageata rosie se decapsuleaza dar sincer te compatimesc ce te asteapa si imi este tare frica ca nu vei reusi sa o mai etansezi cum trebuie.
Atentie ca bazinul este de aluminiu ,sa nu-l deformezi.
Spor la treaba ca o sa ai nevoie. :)
Fişiere ataşate
2012-10-24 16.27.03.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Sexyrat » 24 Oct 2012, 20:14

Multumesc.
La vw se puteau schimba rulmentii?
Ma gandesc sa folosesc silicon pentru etansare.
Avatar utilizator
Sexyrat
1nsane Member
 
Mesaje: 4759
Membru din: 22 Iul 2008, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus, 2010, 1.6 tdci Break euro 5

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login