Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

24 Oct 2012, 20:25

Da,dar au fost niste rulmenti ciudati in cote iar pentru etansare tot 2+2 am folosit si eu.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Oct 2012, 05:43

$1 scrie:$2
2. Clancul acela metalic nu se aude la franare ci la demarare. Cand plec in fata se aude o data scurt. Merg imi fac treaba, opresc si daca plec din nou nu mai face. Pot sa plec de 10 ori in fata nu mai face. Doar daca dau cu spatele face la fel o data scurt clanc. Doar la roata stanga fata. (stiu e putin ciudat, dar se aude destul de tare). Am miscat de etrier dar nu are niciun joc. E drept ca placutele sunt aproape tocite adica mai au vreo 3mm.


Salut,

Ieri seara discutam telefonic cu un coleg de forum din Giurgiu care le are si el cu fiarele si omul mi-a recomandat sa-ti spun ca a intampinat aceeasi problema la masina personala si a gasit slab tamponul de sustinere din spatele cutiei de viteze si pocnea la fel ca a ta.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Oct 2012, 09:42

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
2. Clancul acela metalic nu se aude la franare ci la demarare. Cand plec in fata se aude o data scurt. Merg imi fac treaba, opresc si daca plec din nou nu mai face. Pot sa plec de 10 ori in fata nu mai face. Doar daca dau cu spatele face la fel o data scurt clanc. Doar la roata stanga fata. (stiu e putin ciudat, dar se aude destul de tare). Am miscat de etrier dar nu are niciun joc. E drept ca placutele sunt aproape tocite adica mai au vreo 3mm.


Salut,

Ieri seara discutam telefonic cu un coleg de forum din Giurgiu care le are si el cu fiarele si omul mi-a recomandat sa-ti spun ca a intampinat aceeasi problema la masina personala si a gasit slab tamponul de sustinere din spatele cutiei de viteze si pocnea la fel ca a ta.


Multumesc!
Am verificat toate bucsile si tampoanele (la un service) inclusiv prin miscare cu un levier, nu sunt probleme. Am verificat etrier si placuta, dar nu este nimic in neregula.

Flansa si rulmentul amortizor.
Cum le pot verifica daca isi fac treaba ? (ptr. ca se aude si un troncanit la viraj pe denivelari)
Care este rolul acestora?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Oct 2012, 21:02

buna ziua,o schema cu furtunele de apa din spate la intrare si iesire calorifer se poate?multumesc

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 00:53

Salut,

Din pacate nu detin asa ceva dar roaga pe colegii de la Focus sa te ajute cu o poza de la motorul lor.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 06:25

multumesc frumos,dar nu este aia masina.
nu prea ma descurc cu forumul acesta si nu stiu unde sa caut.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 07:44

Am ai eu o problema cu un escort din 97 td. Cu toate ca ventilatoru i oprit.. tot intra aer in masina prin ventilatie.. si cred ca din cauza aia nu se incalzeste prea bine... I ceva clapeta ce nu functioneaza.. sau pe unde intra aeru ?? mi frica la iarna ce o sa fac..:D mersi anticipat

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 09:12

Salut Domnu Bibanu si va multumesc ca mi-ati acceptat scuzele.

Revin cu problemele mele si cu o intrebare pentru dumneavoastra, daca se poate.

La chiulasa mea se pare ca trebuie sa desfac totul din nou si sa o duc din nou la reglat (cu alezarea paharului, din interior, exact ca in filmulet, pentru evacuarile defectuoase).
Intrebarea ar fi daca pot si cum pot verifica etanseitatea supapelor montate anterior?

Grija mea cea mai mare este de a reusi sa verific (oricum voi sta langa ei pe toata durata procesului) tot ceea ce este montat si reglat, pentru a evita alte probleme ulterioare, cel putin in ceea ce priveste chiulasa.

Multumesc anticipat,

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 09:19

$1 scrie:$2alut Domnu Bibanu si va multumesc ca mi-ati acceptat scuzele.

Revin cu problemele mele si cu o intrebare pentru dumneavoastra, daca se poate.

La chiulasa mea se pare ca trebuie sa desfac totul din nou si sa o duc din nou la reglat (cu alezarea paharului, din interior, exact ca in filmulet, pentru evacuarile defectuoase).
Intrebarea ar fi daca pot si cum pot verifica etanseitatea supapelor montate anterior?

Grija mea cea mai mare este de a reusi sa verific (oricum voi sta langa ei pe toata durata procesului) tot ceea ce este montat si reglat, pentru a evita alte probleme ulterioare, cel putin in ceea ce priveste chiulasa.

Multumesc anticipat,


vezi ca are filmulete postate pe youtube. gasesti raspunsul acolo. tastezi bibanu47 si le gasesti. tre sa dai chiulasa jos si pui benzina pe supape si observi eventuala scurgere, eu asa am inteles de acolo super filmarile, utile.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 10:49

Buna ziua.
Masina focus 1 - 1.8 tddi.
Pompa vaccum frana ( asa am inteles ca se numeste ) pierde ulei , este manjit in dreptul ei , sub ea , pe langa baie , plin de ulei . Schimbul de ulei l-am facut acum 2000 km si parca a mai scazut pe joja ( de obicei completez la 10.000 km cam 0,5 l ). Vreau sa stiu daca aceasta pierdere are legatura cu uleiul din motor . La service mi-au spus ca pot sa mai merg cu pompa asa . o sa fie problema daca se intareste frana , pierderea de ulei si faptul ca se murdareste in dreptul pompei .
Va multumesc .

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 11:53

Asta am gasit in manul.
Dar cotele rulmentilor sau codul lor nu il gasesc nici in manual nici in Microcat.
Se pare ca trebuie sa demontez si dupa aia sa cumpar rulmentii.
FiÅŸiere ataÅŸate
pompa electrohidraulica.jpg

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 12:18

quote="Adrijaan"
vezi ca are filmulete postate pe youtube. gasesti raspunsul acolo. tastezi bibanu47 si le gasesti. tre sa dai chiulasa jos si pui benzina pe supape si observi eventuala scurgere, eu asa am inteles de acolo super filmarile, utile.


Merci de info. Intr-adevar, foarte instructive. Le-am vizionat pe toate.

O intrebare as mai avea: nu stiu cam cat ar trebui lasata benzina pusa pe supape? Ma gandesc la 10 - 15 minute?

Merci de raspuns,

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 13:18

Salut,

Chiulasa se pune cu camerele in sus pe o suprafata perfect plana,se monteaza bujiile apoi se toarna benzina in fiecare camera dar in asa fel incat supapele sa fie perfect acoperite dupa care se lasa asa minim 15 minute si maxim cateva ore deoarece apoi incepe sa se evaporeze.
Atentie,nu se foloseste alt carburant decat benzina,exclus diluant,motorina etc.
La aceasta operatie este logic ca axa cu came sa fie demontata,nu cred ca are rost sa va mai spun.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 13:23

$1 scrie:$2sta am gasit in manul.
Dar cotele rulmentilor sau codul lor nu il gasesc nici in manual nici in Microcat.
Se pare ca trebuie sa demontez si dupa aia sa cumpar rulmentii.



Salut,

Sunt secrete industriale si nu sunt publicate,eu personal am procurat rulmentii masurand dimensiunile cu sublerul.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 13:26

Asa o sa fac si eu.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 13:51

$1 scrie:$2una ziua.
Masina focus 1 - 1.8 tddi.
Pompa vaccum frana ( asa am inteles ca se numeste ) pierde ulei , este manjit in dreptul ei , sub ea , pe langa baie , plin de ulei . Schimbul de ulei l-am facut acum 2000 km si parca a mai scazut pe joja ( de obicei completez la 10.000 km cam 0,5 l ). Vreau sa stiu daca aceasta pierdere are legatura cu uleiul din motor . La service mi-au spus ca pot sa mai merg cu pompa asa . o sa fie problema daca se intareste frana , pierderea de ulei si faptul ca se murdareste in dreptul pompei .
Va multumesc .


Salut,

Pompa de vacuum se unge cu uleiul din motor si meseriasii aia care au spus ca poti merge cu ea asa mai bine ar fi pus mana la treaba sa o demonteze si sa rezolve pierderile de ulei dar nu le convine deoarece e putin cam incomod de lucrat acolo si se murdaresc pe maini.
Se demonteza pompa din cele doua suruburi,se degreseaza cu benzina atat corpul pompei cat si suprafata chiulasei dupa care se foloseste pentru etansare silastic Gasket la tub,apoi se monteaza la loc.
Daca nu curge la prindere ci prin corpul pompei,eu repar asa ceva si mi-o poti trimite ca sa nu mai cumperi alta noua.

Presupun ca la acest model de pompa faci referire:
FiÅŸiere ataÅŸate
imagesCAUXCSFF.jpg
imagesCAUXCSFF.jpg (3.89 KiB) Vizualizat de 5748 ori

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 14:15

$1 scrie:$2una ziua,o schema cu furtunele de apa din spate la intrare si iesire calorifer se poate?multumesc


$1 scrie:$2ultumesc frumos,dar nu este aia masina.
nu prea ma descurc cu forumul acesta si nu stiu unde sa caut.


Salut,

Draga colega avem aici cele doua mesaje ale tale si in niciunul din ele nu este mentionat vreun tip de masina,cel putin asa vad eu si in acest caz se ia de baza masina care este mentionata la avatar.
Faptul ca nu te descurci pe forum fiind nou venit asta e ok deoarece tuturor nea fost greu candva dar faptul ca nu vrei sa scrii despre ce auto este vorba asta este delasare nu nestiinta.
Nu te descurci dar nici nu ceri sa fii ajutat mentionand ce doresti sa faci,in principiu se pare ca vrei o schema de legatura a unor furtune dar nu mentionezi daca vrei sa uzi rosiile sau pepenii.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 14:59

$1 scrie:$2m ai eu o problema cu un escort din 97 td. Cu toate ca ventilatoru i oprit.. tot intra aer in masina prin ventilatie.. si cred ca din cauza aia nu se incalzeste prea bine... I ceva clapeta ce nu functioneaza.. sau pe unde intra aeru ?? mi frica la iarna ce o sa fac..:D mersi anticipat


Salut,

Din cate stiu eu,clapetele sunt comandate pe baza de presiune de aer,deci vacuumatic dar sincer nu stiu unde se afla acel motoras,totusi s-ar putea sa fie montat pe planseul din spatele motorului.
Cel mai bine este sa intrebi la sectiunea Escort ca sigur iti vor raspunde baietii.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 16:39

"Bună ziua, am un mondeo 2.0 tdci, 85kw,2003 si am o problema cu ambreiajul, mi-a rămas pedala blocată în partea de jos iar când am ridicat-o cu mâna a rămas blocată în partea de sus de parcă ar fi sudata. ce credeţi ca ar putea fi? Urmează să o duc în service peste câteva zile dar mă gândeam ca până atunci să mă uit pe preţurile unor anumite piese."
Maşina a ajuns în service iar mecanicul mi-a spus ca este rulment de presiune, pe care l-am cumpărat, dar am o nelamurire, pe cutie scrie ford original parts dar pe etichetă scrie si în limba turcă, este o problema dacă este turcesc? Mulţumesc!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 18:12

Salut,

Afara-i vopsit gardul si in curte leopardul :)
Eu mereu ma agit pe aici avand in vedere tema asta cu piesele de origine...in fine.
Am montat si eu piese turcesti fiind obligat deoarece asta aducea clientul dar sincer nu am avut probleme.
Atentie mare ca cel de pe cutie este cu corpul gros si are suruburile de prindere lungi iar cel nou poate fi din cel ingust si daca nu gasesti suruburile in ambalajul lui esti obligat sa tai di cel originale deoarece nu-l strange.
Sa nu cumva sa pui ceva distantiere pe suruburi ca atinge in placa de presiune,le tai neaparat.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Oct 2012, 18:28

$1 scrie:$2Am verificat toate bucsile si tampoanele (la un service) inclusiv prin miscare cu un levier, nu sunt probleme. Am verificat etrier si placuta, dar nu este nimic in neregula.

Flansa si rulmentul amortizor.
Cum le pot verifica daca isi fac treaba ? (ptr. ca se aude si un troncanit la viraj pe denivelari)
Care este rolul acestora?


Salut,

Sincer nu prea ai cum deoarece te pacalesc,numai prin demontare amortizorului deoarece am gasit multi rulmenti care jucau in carcase dar la mana nu se simteau in schimb pe piatra cubica erau dezastru.
Tamponul are rolul de a prelua socurile la denivelari iar pe rulment se vireaza masina.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

27 Oct 2012, 10:22

In luna august i-am schimbat uleiul motor ocazie cu care am pus uleiul recomandat de marca Ford Formula F 5W30. De atunci motorul este mai zgomotos dimineata la prima pornire, in sensul ca dupa ce pornesc motorul, daca ambalez, in momentul in care ridic piciorul de pe pedala de acceleratie si pana la stabilizarea turatiei la ralanti, se aude o rontaiala la motor.
Dupa ce motorul de incalzeste nu se mai aude acea rontaiala.
Credeti ca poate fi joc la tacheti?

Pentru exemplificare aveti mai jos un fisier video. Rontaiala despre care vorbesc apare cu precadere la momentul 00:52. Sper sa se auda bine oricum nu este ca si cand ai sta langa masina. (sper sa reusesc sa incarc fisierul :-/ )

revizie ford focus 2007

27 Oct 2012, 14:16

salut baieti,

sunt din bucuresti si am un ford focus 2007, 1.6 tdci, achizitionat din germania.

ma intereseaza sa ii schimb uleiul, toate filtrele si eventual placutele de frana si distributia, daca este necesar.

rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu un service autorizat r.a.r unde se lucreaza bine si cu garantie si cu manopera acceptabila.

pe unde am fost nu am gasit nimic sub 2.000 lei si pt mine e cam mult.

sunt in cautare si de cauciucuri de iarna sh din 2011.

multumesc anticipat.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

27 Oct 2012, 17:14

Salut,

Eu am societate dar nu sunt agreere de la RAR.
In pretul ala sunt incluse si piesele?
Cauta la sectiunea "Servicii" si acolo vei gasi sigur,avem destule service-uri aici pe forum.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

27 Oct 2012, 17:53

$1 scrie:$2n luna august i-am schimbat uleiul motor ocazie cu care am pus uleiul recomandat de marca Ford Formula F 5W30. De atunci motorul este mai zgomotos dimineata la prima pornire, in sensul ca dupa ce pornesc motorul, daca ambalez, in momentul in care ridic piciorul de pe pedala de acceleratie si pana la stabilizarea turatiei la ralanti, se aude o rontaiala la motor.
Dupa ce motorul de incalzeste nu se mai aude acea rontaiala.
Credeti ca poate fi joc la tacheti?


Salut,

Acel rontait gen diesel se aude de la tacheti dar daca nu ma insel parca aud si bataie de set motor(pistoane).
Iti recomand sa mergi pe Aral 10W40 si vei constata singur schimbarea radicala a mersului motorului.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

27 Oct 2012, 20:49

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2n luna august i-am schimbat uleiul motor ocazie cu care am pus uleiul recomandat de marca Ford Formula F 5W30. De atunci motorul este mai zgomotos dimineata la prima pornire, in sensul ca dupa ce pornesc motorul, daca ambalez, in momentul in care ridic piciorul de pe pedala de acceleratie si pana la stabilizarea turatiei la ralanti, se aude o rontaiala la motor.
Dupa ce motorul de incalzeste nu se mai aude acea rontaiala.
Credeti ca poate fi joc la tacheti?


Salut,

Acel rontait gen diesel se aude de la tacheti dar daca nu ma insel parca aud si bataie de set motor(pistoane).
Iti recomand sa mergi pe Aral 10W40 si vei constata singur schimbarea radicala a mersului motorului.


Un raspuns care genereaza alte intrebari. Ce sa inteleg de aici (vorbesc la modul cel mai pertinent, nu de nemultumit ci vreau sa aflu cat mai multe de la tine):
1. Trebuiesc reglati tachetii in cazul asta? (chiar daca la cald nu se mai aud)
2. Daca folosesc ulei Aral, rezolva problema tachetilor si nu mai trebuie reglati? Dar a pistoanelor?
3. De ce 10W40 daca in manualul masinii scrie 5W30? Dupa o anumita uzura trebuie sa folosim 10W40?
4. Daca merg in continuare cu acest ulei(abia l-am schimbat) se vor uza prematur segmentii/cuzinetii?
Poate raspunsul la intrebari este deja descris in cuprinsul topic-ului, dar eu nu am ajuns cu cititul decat la pagina 21. (foarte interesant)

Multumesc pentru rabdarea de care dai dovada. Daca as sta in Alexandria ti-as deveni ucenic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

28 Oct 2012, 19:57

Salut,

Foarte ciudat,motorul tau este perfect similar cu cel de 1.6 decat ca difera diametrul la piston,iar cel de 1.6 este trecut cu 4 tipuri de ulei admise in functie de temperatura/uzura iar al tau merge numai cu 5w30. #:-S
In acest caz esti obligat sa mergi la un atelier care sa iti masoare presiunea de ulei la ralanti mai ales,iar asta se face mecanic prin demontarea sondei de ulei si montarea unui manometru cu furtun deoarece pe tester nu iti iese nimic,el citind numai erorile electrice si daca vede ca becul de la ulei e stins zice ca e ok dar asta e cea mai mare cacialma pentru ca becul se aprinde la o presiune de 0,8 iar presiunea trebuie sa fie de 2 iar becul nu stie asta dar in schimb cuzinetii,vilbrochenul si etc se uzeaza prematur.
Problema ta deci poate fi de la presiunea de ulei dar e o simpla presupunere si pana nu faci asta eu nu imi pot permite sa iti spus sa repari ceva anume dar dupa testare dezvoltam subiectul.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Oct 2012, 08:24

Salut,
Am si eu o vibratie foarte puternica in caroserie, in special cand e motorul rece si are momente cand se transmite o trepidatie in plan vertical la volan. Vibratia se simte intre 1.000 - 2.000 rpm indiferent daca masina ruleaza sau sta pe loc.
De mentionat si ca sunt momente in care volanul se misca foarte greu, ca si cand nu ar avea servo.
Sunt si momente in care aceasta vibratie abia se simte.
Are cineva idee de la ca poate fi?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Oct 2012, 16:20

Salut,

Decat s-a discutat acest subiect acum de curand,il gasesti cu o pagina in urma.
Citeste dialogurile dintre mine si Adrijaan.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

29 Oct 2012, 20:33

buna seara dl gabi...va cer ajutorul in legatura cu distributia la un fiat stilo.nu prea ii dau de cap fara acele cale speciale care blocheaza axele cu came.arborele il pun la punct,dar axele nu le inimeresc....aveti vreun sfat pt mine?dv aveti cale pt motorul de 1.6 16v de fiat stilo sau cum procedati?
Subiect închis