Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 17 Noi 2012, 15:43


Salut,

Mesaj repetat la infinit pentru oameni ciudati

Va spun pentru a mia oara,degeaba imi scrieti pomelnicuri de o jumatate de metru pe privat pentru ca nu va voi raspunde niciodata si daca mai indrazneste vreunul sa ma jigneasca ca acum doua saptamani o sa va demonstrez si eu ce vocabular deosebit voi avea pentru persoana in cauza.
Ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca nu sunteti niste naivi care nu aveti cunostinta ca exista acest topic ci o faceti cu buna stiinta si copiati link-ul de aici de pe topic si il puneti pe privat si chiar in ciuda faptului in care e mentionat clar in semnatura mea ca nu raspund pe privat la probleme tehnice.
Nu pricep de ce un om normal si cu o mare parte din neuroni functionali tine neaparat sa-i raspund numai lui personal pe privat avand in vedere considerentul ca si alt coleg poate intampina acceasi problema similara cu a lui si in loc sa gaseasca dezbaterea publica trebuie sa stau sa scriu la fiecare cu dedicatie parca as fi sclavul cuiva.


ionut.a28 sa-ti fie rusine si incerc sa ma limitez la atat.
Nu mai imi dori tu mie tot felul de necazuri ca am trecut prin foarte multe in viata si nu am fost ajutat de nimeni si de multe ori am zis sa nu mai ajut pe nimeni dar din pacate nu sunt serios si nu ma tin de cuvant,ma repet :sa-ti fie rusine.

Numai in dimineata asta 3 mesaje domnilor,chiar nu va mai puteti controla?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelgi » 18 Noi 2012, 11:08

pentru dl. shogun - verifica la pedaua de frana - exista acolo un dispozitiv care mai face probleme.
cornelgi
Incepator
 
Mesaje: 47
Membru din: 30 Sep 2011, 08:36
Localitate: giurgiu
Maşina: Ford Focus 2, 2007, 1753 115 CP, KKDA,
VIN: WF04XXWPD47L55555

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde nicu oancea » 18 Noi 2012, 11:16

$1 scrie:$2size=150]
Salut,

Mesaj repetat la infinit pentru oameni ciudati

Va spun pentru a mia oara,degeaba imi scrieti pomelnicuri de o jumatate de metru pe privat pentru ca nu va voi raspunde niciodata si daca mai indrazneste vreunul sa ma jigneasca ca acum doua saptamani o sa va demonstrez si eu ce vocabular deosebit voi avea pentru persoana in cauza.
Ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca nu sunteti niste naivi care nu aveti cunostinta ca exista acest topic ci o faceti cu buna stiinta si copiati link-ul de aici de pe topic si il puneti pe privat si chiar in ciuda faptului in care e mentionat clar in semnatura mea ca nu raspund pe privat la probleme tehnice.
Nu pricep de ce un om normal si cu o mare parte din neuroni functionali tine neaparat sa-i raspund numai lui personal pe privat avand in vedere considerentul ca si alt coleg poate intampina acceasi problema similara cu a lui si in loc sa gaseasca dezbaterea publica trebuie sa stau sa scriu la fiecare cu dedicatie parca as fi sclavul cuiva.[/size]

ionut.a28 sa-ti fie rusine si incerc sa ma limitez la atat.
Nu mai imi dori tu mie tot felul de necazuri ca am trecut prin foarte multe in viata si nu am fost ajutat de nimeni si de multe ori am zis sa nu mai ajut pe nimeni dar din pacate nu sunt serios si nu ma tin de cuvant,ma repet :sa-ti fie rusine.

Numai in dimineata asta 3 mesaje domnilor,chiar nu va mai puteti controla?

probabil va referiti si la mine,domnule bibanu,si eu v-am trimis un mp,nu am stiut daca s-a postat intrebarea mea si de aceea am trimis mp. nu prea am folosit forumul si de aceea nu prea ma decurc pe el. imi cer scuze inca odata. chiar nu am vazut intrebarea mea postata aici de forum si de aceea am insistat. oricum daca binevoiti sa imi raspundeti,nu pe mp,ca acum stiu,eu astept raspunsul dvs. o zi buna,si inca odata scuze pt greseala mea.
nicu oancea
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 31 Mai 2010, 20:46
Maşina: Focus 2 1.6 tdci 109 cp

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde shogun_ro » 18 Noi 2012, 19:18

$1 scrie:$2entru dl. shogun - verifica la pedaua de frana - exista acolo un dispozitiv care mai face probleme.


Ieri am mai incercat si cand am pus contactul sa pornesc, acul vitezometrului ( nu si al turometrului ), era la maxim si faceam cam 1 km/s (se invartea kilometrajul cu viteza f mare).

Eu am schimbat acum o luna rulmentul pe spate si probabil ca nu am pus bine cablul pentru senzor.
Ma duc maine la un service sa vedem ce spune diagnoza.

Cum arata dispozitivul de la pedala de frana si unde e localizat?
Trebuie desfacuta partea de jos a bordului?
Ford Mondeo 2,0 TDcI , 5 Tiptronic, Climatronic, an 2003 | Anunturi Gratuite Online
Avatar utilizator
shogun_ro
Ford Freak
 
Mesaje: 118
Membru din: 03 Iun 2007, 02:21
Localitate: Timisoara

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde canutza » 19 Noi 2012, 10:35

Salut domnu' Gabi

In weekend am schimbat anumite piese (bucsi bara stabilizatoare) la masina (mondeo mk3 tdci 2005) pentru care a fost nevoie sa se desfaca caseta de directie. Nu a fost demontata complet, doar suruburile care o tin, desfacute si indepartata caseta usor.
Azi am observat ca atunci cand merg drept si iau putin dreapta parca ar tine putin si se simte in volan. E ca si cum ar avea un mic "hop". Este foarte usoara senzatia aproape insesizabila. Caseta nu avea probleme inainte. Ma gandesc sa nu se fi fortat caseta de directie, insa asta nu ar explica de ce a facut uzura pe partea dreapta.
Daca ma puteti ajuta cu o explicatie, parere de la un om avizat as fi recunoscator.

Va multumesc.
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde canutza » 19 Noi 2012, 12:28

Inca ceva ce cred ca trebuie mentionat. Curea ce antreneaza pompa de servo are 170000km si urmeaza sa o schimb intr-o saptamana sau doua. Poate cureaua sa patineze putin si sa dea simptomele astea, sau eventual suruburile ce fixeaza caseta de sasiu sa nu fie stranse bine?
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 19 Noi 2012, 17:02

Salut,

In mod normal la fiecare demontare de pe punte a casetei se face unghiul de fuga dar nu are legatura cu problema ta,din cauza asezarii gresite ar trage intr-o anumita parte dar din cate relatezi ea are un punct unde se pare ca ar merge mai greu si asta ar putea surveni atunci cand axul cremalierei ar fi fost fortat si indoit putin dar nici asta nu cred pentru ca trebuie forta ca lumea ca sa cedeze axul si nu cred ca ai avut de ce face asta.
Dupa simpla mea parere as acuza un motaj gresit sau o piesa cu probleme care are un punct in care opune rezistenta la cursa de virare sau in ultima instanta ar fi pompa de servidirectie care nu mentine o anumita presiune constanta si baga uleiul secvential,cureaua de la accesorii ar trebui sa scartiaie daca ar patina deci nu prea as acuza patinatul acesteia.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 19 Noi 2012, 19:49

Mesaj scos de pe privat la rugamintea initiatorului

$1 scrie:$2una ziua domnule "bibanu". Imi cer scuze ca va trimit mesaj privat,dar am observat ca sunteti cel mai experimentat si in masura sa imi oferiti niste raspunsuri. Despre ce este vorba. Am o problema cu pornirea la masina(ford escort,1994,motor 1.6,16V,90CP,66kw)si anume. Acum vreo 2 luni masina nu a pornit. Dadeam la automat se auzea doar un (tzac...tzac...tzac). Dupa cateva incercari a pornit. Problema a evoluat incet,incet pana cand nu a mai pornit deloc,decat inpinsa. Am fost la electrician,a verificat pe acolo,a spus ca ori este electromotorul,ori carbunii,ori bobina aia de pe electromotor. A verificat carbunii,a spus ca sunt inca buni,electromotorul l-a verificat,pe o baterie de o are pe acolo,pornea. A spus ca este de vina bobina aia. Am schimbat-o cu una second,a functionat cateva zile.....si gata. Iar nu pornea. Am schimbat-o iar cu una tot second. A functionat la fel,aproape o saptamana,si apoi la fel...gata,nu a mai pornit din nou. Am comandat alta,de data asta noua,acum vreo 3 saptamani,a montat-o electricianul,a mers pana ieri dimineata,cand am plecat in oras,am parcat,apoi cand sa plec.....surpriza.......tzac,tzac,tzac. A trebuit sa o imping. Deci care sa fie problema si cum o pot rezolva. Electricianu mi-a verificat contactul a zis ca este ok, a spus ca vine curent la electromotor...........acum ce sa mai cred. Sa se fi stricat bobina cea noua?? Si daca da,de ce,care sa fie cauza??? Astept cat mai multe raspunsuri care sa ma ajute la rezolvarea situatiei, va rog insistent. Va multumesc pt intelegere,si scuze inca odata ca va deranjez.



Salut

Am intalnit cazul tau in doua variante:

1-In acumulator exista o legatura intere 2 elementi care este compromisa si cand face contact cand nu face deci incearca sa iei imprumut un acumulator de la cineva,pentru cateva zile ca sa vezi daca problema mai persista.

2-Statorul sau rotorul au probleme la una din infasurari si are momente cand da la masa si din acest motiv pune starterul in scurt acesta cedand.
Daca statorul este din acela fara bobinaj ci are magneti permanenti este clar ca toata defectiunea este din rotor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 19 Noi 2012, 23:01

buna seara dl gabi,am un opel astra f break din 1993 -1.6i benzina cu gpl pus in 2002 cu butelie in locul rotii de rezerva...
Problema este urmatoarea: cand mergea mi se oprea motorul din mers,destul de des,iar pe benzina vroia maxim 2-3 min dar si atunci accelerata....stiti cumva din ce cauza face asa?
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 20 Noi 2012, 02:51

Salut,

Iti recomad sa verifici bujiile si eventual sa montezi altele noi deoarece gazul are obiceiul sa distruga electrozii bujiilor.
Ar mai fi de verificat comanda care face trecerea de pe benzina pe gaz si invers.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 20 Noi 2012, 03:57

Ford Focus 1.6i 16V an 2001 - Etape pentru segmentarea motorului

Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 20 Noi 2012, 09:27

ok,multumesc dl gabi
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde canutza » 20 Noi 2012, 11:04

Multumesc pentru raspuns. O sa ma bag pe sub masina sa verific sa sunt toate prinderile ok, si o sa ung si partea culisanta de la coloana de directie. Am inteles ca mondeo mk3 are probleme acolo. Se gripeaza partea culisanta si nu mai permite miscari deloc.
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde nicu oancea » 20 Noi 2012, 12:43

$1 scrie:$2b]Mesaj scos de pe privat la rugamintea initiatorului

$1 scrie:$2una ziua domnule "bibanu". Imi cer scuze ca va trimit mesaj privat,dar am observat ca sunteti cel mai experimentat si in masura sa imi oferiti niste raspunsuri. Despre ce este vorba. Am o problema cu pornirea la masina(ford escort,1994,motor 1.6,16V,90CP,66kw)si anume. Acum vreo 2 luni masina nu a pornit. Dadeam la automat se auzea doar un (tzac...tzac...tzac). Dupa cateva incercari a pornit. Problema a evoluat incet,incet pana cand nu a mai pornit deloc,decat inpinsa. Am fost la electrician,a verificat pe acolo,a spus ca ori este electromotorul,ori carbunii,ori bobina aia de pe electromotor. A verificat carbunii,a spus ca sunt inca buni,electromotorul l-a verificat,pe o baterie de o are pe acolo,pornea. A spus ca este de vina bobina aia. Am schimbat-o cu una second,a functionat cateva zile.....si gata. Iar nu pornea. Am schimbat-o iar cu una tot second. A functionat la fel,aproape o saptamana,si apoi la fel...gata,nu a mai pornit din nou. Am comandat alta,de data asta noua,acum vreo 3 saptamani,a montat-o electricianul,a mers pana ieri dimineata,cand am plecat in oras,am parcat,apoi cand sa plec.....surpriza.......tzac,tzac,tzac. A trebuit sa o imping. Deci care sa fie problema si cum o pot rezolva. Electricianu mi-a verificat contactul a zis ca este ok, a spus ca vine curent la electromotor...........acum ce sa mai cred. Sa se fi stricat bobina cea noua?? Si daca da,de ce,care sa fie cauza??? Astept cat mai multe raspunsuri care sa ma ajute la rezolvarea situatiei, va rog insistent. Va multumesc pt intelegere,si scuze inca odata ca va deranjez.



Salut

Am intalnit cazul tau in doua variante:

1-In acumulator exista o legatura intere 2 elementi care este compromisa si cand face contact cand nu face deci incearca sa iei imprumut un acumulator de la cineva,pentru cateva zile ca sa vezi daca problema mai persista.

2-Statorul sau rotorul au probleme la una din infasurari si are momente cand da la masa si din acest motiv pune starterul in scurt acesta cedand.
Daca statorul este din acela fara bobinaj ci are magneti permanenti este clar ca toata defectiunea este din rotor.

Va salut. Cand va referiti la "stator si rotor" va referiti la ce este in electromotor? Nu ma pricep la mecanica,de aceea va intreb. Deci ar trebui verificat electromotorul,la acele piese de care vorbiti dvs. In caz ca asa este cum ziceti dvs,cum se poate remedia problema?? Alt electromotor?? O sa incerc intai cu bateria,sa o schimb,sa las alta o saptamana pe masina. Va multumesc.
nicu oancea
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 31 Mai 2010, 20:46
Maşina: Focus 2 1.6 tdci 109 cp

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Florin21 » 20 Noi 2012, 19:01

Buna seara Domnu' Gabi,

Astazi, am zis sa mai fac imbunatatiri si la motor, fapt pentru care am schimbat bujiile obisnuite pe care le schimbasem in vara anului trecut si aveau pana in 10 000km inlocuindu-le cu NGK..., sunt cele din fotografia de mai jos... atasez si o fotografie reala cu motorul masinii mele.
Dupa ce le-am schimbat am zis sa o accelerez lent sa vad cum se comporta cu noile bujii si am observat ca atunci cand cresc incet si progresiv turatia, prin apasarea pedalei de acceleratie, in momentul cand ajung cu acul de la turometru undeva pe la 2080 de ture, deci pana in prima linie de la 2100, si o mentin pe loc fix la aceasta turatie motorul incepe sa "sughita" ca si cum esapamentul ar fi infundat si nu are unde sa se mai duca... nu da sa moara... numai ca nu vrea sa urce in acceleratie... daca continuui sa apas pedala de acceleratie, exista practic un interval mort pana cand eu tot apas... si la un moment cand depasesc acel punct sau interval mort ma trezesc ca sare peste 3000 de turatii... Am incercat si invers... am crescut turatia peste 3000 de ture dupa care am lasat-o sa cada usor spre relanti... cum a scazut sub 3000 de ture cade dintr-o data la aceea turatie de 2080. Deci, practic eu am un interval de turatii mort intre 2080 si 3000...
Am pus la loc bujiile vechi pentru ca m-am gandit ca poate sunt bujiile de vina... nici pomeneala si cu bujiile vechi ( de 1 an de zile ) tot asa face.
In schimb, la relanti sta mult mai frumos cu bujiile NGK, decat cu bujiile vechi, motorul chiar este o idee mai silentios, merge mai rotund iar in mers se tureaza extraordinar in comparatie cu bujiile vechi...
In mers nu sesizez aceea "constipare" a turatiei la 2080 de ture pentru ca de obicei schimb la 2000 de ture vitezele si apas dintr-o data pedala de acceleratie, nu progresiv si lin ca atunci cand stau pe loc.
Ca sa eliminam din start eventualele supozitii: am verificat IACV-ul este curat lacrima, senzorul de pe clapeta de acceleratie l-am desfacut si este impecabil, mufele de la senzorii CMP si CKP sunt perfect curate, furtunul acela in forma de T de la ventilatia carterului este nou schimbat anul trecut pe original, ar mai ramane de curatat clapeta de acceleratie si supapa PVC sau PCV, cum naiba ii spune, ca am un lapsus acum... de vine infipta in furtunul acela in forma de T de la ventilatia carterului... si altceva nu imi mai vine in minte...

Aveti vreo idee sau sugestie in afara de ceea ce am verificat deja...?!

Va multumesc...
Fişiere ataşate
DSC00318 - r.jpg
NGK.jpg
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andrei.bogdan » 20 Noi 2012, 22:35

Salut,
Poti sa imi dai un pret aproximativ pentru reconditionarea unei casete de directie, Peugeot 406, an fabricatie 2008, benzina?
FORD FOCUS, 1.8 TDCI, Trend Line, Black Panther, 2007
Avatar utilizator
andrei.bogdan
 
Mesaje: 39
Membru din: 23 Apr 2005, 14:49
Localitate: bucuresti
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Noi 2012, 02:42

Salut,

Raspunsul este categoric nu deoarece nu dai detalii,daca tu ai avea brutarie si fabrici 10 modele de paine iar eu iti cer sa imi spui cat m-ar costa o paine de unde stii tu ce fel de paine doresc eu si la ce gramaj,deci te rog sa revii cu amanunte.
O caseta poate fi defecta deoarece poate avea pierderi de ulei sau poate avea jocuri mecanice dar fara a curge.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde jupanukamikaze » 21 Noi 2012, 10:19

cum pot incarca doua fisere audio mp4 aici? e inregistrarea cu sunetul motorului meu....
Activez impotriva prostiei...
ex Focus 1,6, 109hp
ex Focus 1,6 90hp
Avatar utilizator
jupanukamikaze
 
Mesaje: 1648
Membru din: 04 Noi 2011, 14:21
Localitate: Jud. Constanta
Maşina: Outlander 2,3 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 21 Noi 2012, 12:43

daca nu poti aici, atunci pui sau pe youtube, sau pe un server propriu si inserezi aici numai linkul ...

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Noi 2012, 15:47

Am sa repet zilnic:

$1 scrie:$2size=150]
Salut,

Mesaj repetat la infinit pentru oameni ciudati

Va spun pentru a mia oara,degeaba imi scrieti pomelnicuri de o jumatate de metru pe privat pentru ca nu va voi raspunde niciodata si daca mai indrazneste vreunul sa ma jigneasca ca acum doua saptamani o sa va demonstrez si eu ce vocabular deosebit voi avea pentru persoana in cauza.
Ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca nu sunteti niste naivi care nu aveti cunostinta ca exista acest topic ci o faceti cu buna stiinta si copiati link-ul de aici de pe topic si il puneti pe privat si chiar in ciuda faptului in care e mentionat clar in semnatura mea ca nu raspund pe privat la probleme tehnice.
Nu pricep de ce un om normal si cu o mare parte din neuroni functionali tine neaparat sa-i raspund numai lui personal pe privat avand in vedere considerentul ca si alt coleg poate intampina acceasi problema similara cu a lui si in loc sa gaseasca dezbaterea publica trebuie sa stau sa scriu la fiecare cu dedicatie parca as fi sclavul cuiva.[/size]

Chiar nu va mai puteti controla?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 21 Noi 2012, 18:10

bine macar ca numai trebuie sa rescrieti din nou citatu.....nu va mai suparati dl gabi,dv continuati-va cursu vieti si lasati sa astepte raspuns la privat:D.
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Noi 2012, 20:40

Salut,

Stii ce ma deranjeaza?
Ca o fac cu buna stiinta.
Imi scrie clar in mesaj ca a citit aici si are si el o anumita problema la masina,parca ar zice "bai bibane am si eu 1kg de cocaina de vanzare,stii pe cineva sa o plasam" ?
Daca ar fi vorba despre un nou venit totul ar fi ok pentru ca si eu am avut un inceput cu ani in urma pe acest forum si am fost ajutat de unii moderatorii si colegi dar cand vezi ca e un asa zis veteran sau cand stii ca am mentionat de N ori aici la vedere ca sa nu mai posteze probleme mecanice pe privat plus ca in afara de asta am mai scris si in semnatura referitor la acesta problema,nu mai poate fi trecut cu vederea.
Vrei sa stii de ce am fost acuzat eu cu ceva vreme in urma?
In topicul acela "de ce sa numai radem putin" sau cam asa in spune,in fine,am postat si eu un fisier video in care niste baieti se chinuiau sa sparga un geam la un Audi si nu reuseau dar mai inaintea mea il mai postate cineva dar eu nu am stat sa citesc sute de pagini sa vad daca a mai fost postat sau nu siun distins coleg de pe aici care este bine cunoscut mi-a facut un mare taraboi ca mi-am permis sa postez si eu dar stii pe ce baza?
Ca i-am furat clipe pretioase din viata deoarece omul a pierdut acest timp vazand un lucru care il mai vizionase deja si acum vin si eu si intreb,cu mine cum ramane cu atatea zile si nopti pierdute din viata citind pe privat mesaje care nu ar trebui sa existe?
Ascult...
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 21 Noi 2012, 23:10

Domnul Gabi, o intrebare in legatura cu un orice motor diesel (bine , aici ma gandesc in special la motorul din semnatura, dar cred ca sunt la fel la toate motoarele ...): Cum se aude motorul (la rece/la cald) atunci cand lantul este slabit, sau intinzatorul hidraulic nu functioneaza bine? Ma gandesc aici in special la uniformitatea zgomotului ... deci trebuie sa auzim un zgomot neuniform/variabil, sau va fi constanta. Si de asemenea, se aude mai accentuat cand motorul e cald?
Multumesc anticipat!

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Noi 2012, 01:30

Salut,

Zgomotul nu este liniar ci neuniform deoarece "burta " lantului oscileaza,cand se intinde cand se slabeste datorita momentului detonarii,a imploziei si este normal sa fie mai sesizabil la cald deoarece uleiul se subtiaza si cel preluat prin balbotaj nu prea mai are efect asa de mare deoarece timpul de cadere de pe lant e foarte scurt.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Noi 2012, 06:24

$1 scrie:$2una seara Domnu' Gabi,

Astazi, am zis sa mai fac imbunatatiri si la motor, fapt pentru care am schimbat bujiile obisnuite pe care le schimbasem in vara anului trecut si aveau pana in 10 000km inlocuindu-le cu NGK..., sunt cele din fotografia de mai jos... atasez si o fotografie reala cu motorul masinii mele.
Dupa ce le-am schimbat am zis sa o accelerez lent sa vad cum se comporta cu noile bujii si am observat ca atunci cand cresc incet si progresiv turatia, prin apasarea pedalei de acceleratie, in momentul cand ajung cu acul de la turometru undeva pe la 2080 de ture, deci pana in prima linie de la 2100, si o mentin pe loc fix la aceasta turatie motorul incepe sa "sughita" ca si cum esapamentul ar fi infundat si nu are unde sa se mai duca... nu da sa moara... numai ca nu vrea sa urce in acceleratie... daca continuui sa apas pedala de acceleratie, exista practic un interval mort pana cand eu tot apas... si la un moment cand depasesc acel punct sau interval mort ma trezesc ca sare peste 3000 de turatii... Am incercat si invers... am crescut turatia peste 3000 de ture dupa care am lasat-o sa cada usor spre relanti... cum a scazut sub 3000 de ture cade dintr-o data la aceea turatie de 2080. Deci, practic eu am un interval de turatii mort intre 2080 si 3000...
Am pus la loc bujiile vechi pentru ca m-am gandit ca poate sunt bujiile de vina... nici pomeneala si cu bujiile vechi ( de 1 an de zile ) tot asa face.
In schimb, la relanti sta mult mai frumos cu bujiile NGK, decat cu bujiile vechi, motorul chiar este o idee mai silentios, merge mai rotund iar in mers se tureaza extraordinar in comparatie cu bujiile vechi...
In mers nu sesizez aceea "constipare" a turatiei la 2080 de ture pentru ca de obicei schimb la 2000 de ture vitezele si apas dintr-o data pedala de acceleratie, nu progresiv si lin ca atunci cand stau pe loc.
Ca sa eliminam din start eventualele supozitii: am verificat IACV-ul este curat lacrima, senzorul de pe clapeta de acceleratie l-am desfacut si este impecabil, mufele de la senzorii CMP si CKP sunt perfect curate, furtunul acela in forma de T de la ventilatia carterului este nou schimbat anul trecut pe original, ar mai ramane de curatat clapeta de acceleratie si supapa PVC sau PCV, cum naiba ii spune, ca am un lapsus acum... de vine infipta in furtunul acela in forma de T de la ventilatia carterului... si altceva nu imi mai vine in minte...

Aveti vreo idee sau sugestie in afara de ceea ce am verificat deja...?!

Va multumesc...



Salut,

Am o simpla presupunere mecanica deoarece problema ta este strict legata de diagnoza auto,respectiv domeniul electric sau electronic si din pacate nu face domeniul meu de activitate si am recunoscut mereu pe aici ca nu m-am omorat niciodata dupa acesta ramura auto in afara de electromotoare,alternatoare si delcouri.
Sub galeria de admisie ai o duza unisens de conformatie rotunda si din ea pleaca un teu cu 3 furtune groase ca degetul aratator si daca la unul din aceste racorduri trage aer fals sau duza ramane blocata pe deschis din cauza la calamina rezultata din uleiul ars se manifesta asemanator cu ceai descris tu mai sus dar nu este exclus sa fie de vina modulul de pe clapeta care este comandat de cablul de la pedala de acceleratie si care poate avea cursorul intrerupt.
Verifica prima mea presupunere deoarece pentru a doua esti obligat sa mergi la tester.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Florin21 » 22 Noi 2012, 06:51

Buna dimineata,

Va multumesc pentru raspuns.

Furtunul in forma de "T" l-am schimbat cu altul nou pe original dar aceea valva PCV (Pozitive Crankcase Ventillation) nu am avut curajul sa o demontez... Cum se procedeaza pentru scoaterea/demontarea ei... pur si simplu o extrag cu grija din blocul motor prin tragere/rasucire in sus, dupa ce am eliminat in prealabil furtunul... sau este lipita...?!

Cu respect...
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dan_mesterel » 22 Noi 2012, 09:23

Buna ziua dl. Gabi,

Dupa reparatia motorului mecanicul l-a pornit, s-a oprit si nu a mai vrut sa mai porneasca. Trebuie rescrise codurile injectoarelor?
Multumesc.

Stima,
Sa dam dovada de solidaritate:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=2&t=89574
Avatar utilizator
dan_mesterel
Member
 
Mesaje: 368
Membru din: 02 Dec 2008, 17:54
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus 1,8 TDCi, 115 cp, 2003
VIN: wf0axxgcda3s07431

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Noi 2012, 15:33

Salut,

La motorul tau nu se rescriu injectoarele si oricum daca era vorba de rescris nu ar fi pornit deloc iar faptul ca el a incercat sa se disculpe ca s-a oprit motorul din cauza ca trebuie rescrise,ar fi trebuit sa-l pui sa plateasca el rescrierea deoarece nu e vina ta ca nu a vrut el sa le puna etichete cu numere de la 1 la 4 adica din ce pozitie le-a scos pentru ca era obligatia lui.
Sunt sigur ca a pornit cu motorina care a avut-o in pompa apoi s-a oprit pentru ca nu a facut amorsarea cum trebuie sau a tras aiurea de sigurantele de plastic de la conducte si acum nu mai inchid,tragand aer fals.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 22 Noi 2012, 16:30

$1 scrie:$2una dimineata,

Va multumesc pentru raspuns.

Furtunul in forma de "T" l-am schimbat cu altul nou pe original dar aceea valva PCV (Pozitive Crankcase Ventillation) nu am avut curajul sa o demontez... Cum se procedeaza pentru scoaterea/demontarea ei... pur si simplu o extrag cu grija din blocul motor prin tragere/rasucire in sus, dupa ce am eliminat in prealabil furtunul... sau este lipita...?!

Cu respect...

Salut,

Este usor presata intr-un oring de cauciuc deci efectiv tragi de ea rasucind usor stanga /dreapta deoarece e blocata.
La remontare neaparat ii dai un strat de vaselina ca sa intre usor pana in gulerul de limitare.
O poti proba si fara sa o scoti,daca sufli in ea nu trebuie sa permita trecerea aerului iar daca absorbi trebuie sa se deschida si sa dea voie sa treaca.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Florin21 » 22 Noi 2012, 22:52

Va multumesc mult... >:D<

Cu respect...
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login