Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 22 Noi 2012, 23:45

dl gabi aveti cumva niste cale pt blocarea axelor cu came la reglarea distributiei pt fiat stilo 1.6 16v?
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 23 Noi 2012, 02:02

$1 scrie:$2a multumesc mult... >:D<

Cu respect...


Multa sanatate Florin,toate cele dorite >:D<

Salut fla_tun,

Nici acum nu ai pus distributia la Fiat?
Nu am de Fiat 16 16V,eu le confectionez pe loc la momentul respectiv daca este neaparata nevoie dar sa stii ca dupa atatia ani de fiare nu prea mai ma intereseaza semnele si sincer nu ma laud. :-??
Am mai spus pe aici de nu stiu cate ori,un motor poate avea si 100 de pistoane,daca ai pus pistonul 1 sus si supapele sa fie perfect in forfecare pe neatacat,nu are voie sa nu porneasca si nu trebuie pus neaparat cu pistonul 1 ci cu oricare dintre celelalte pistoane dar cu conditia sa pui supapele pe neatacat .
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 23 Noi 2012, 06:37

Ford Focus 1.6 16V an 2001 - Punerea la punct a distributiei

Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 23 Noi 2012, 13:35

Domnule Gabi, dupa cum parca spuneam anterior, la tester da prost pe grafic, un injector, asta se si simte, adica o lipsa de putere a motorului, nu mai are acel "kick down" ca pana atunci, test de compresie inca n-am facut, ca as vrea sa verific intai injectoarele, motorul nu papa ulei deloc, azi am mers sa vb cu un mester de injectoare, si zice ca daca inj era blocat, sau curgea, batea motorul ca draq, nu statea la relanti, pornea greu......si ca el crede ca e de vina vreo supapa(daca pompa e ok) .....de verif o sa verific injectoarele pana la urma....dvs ce parere aveti?
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 23 Noi 2012, 15:19

Salut,

Are dreptate asa este,daca un injector ramane blocat pe inchis se aude un zgomot infernal ca si cum ai zice ca se sparge motorul(am patit si eu odata la un Audi)iar daca ar curge ar scoate fum si ai fi sesizat si la consum.
Daca Doamne fereste se constata ca este de vina vreo supapa poate de data asta imi trimiti chiulasa sa ti-o fac eu ca lumea si sa ti-o dau cu tacheti cu toate reglajele facute decat sa o pui pe motor si sa o strangi la suruburi ca sa nu te mai aud ca ai mereu probleme.
Pentru moment vezi totusi daca injectoarele sunt ok deoarece compresia este sigur buna daca zici ca nu ciugule ulei.
Vezi ce faci si ne mai auzim.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 23 Noi 2012, 17:06

Multam pentru raspunsul prompt, fum nu da, nu-l vad pentru ca am EGR ul indopat, dar consumul e mai mare clar! cu cel puti 1L daca am calculat bine....cand nu aveam EGR ul indopat fumega destul de bine, dar parca nu era asa lenesa ca acum...
O sa dau week asta tabla jos de la EGR sa vad cum stau cu fumul!
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 23 Noi 2012, 18:52

buna seara dl gabi,de pus am pus distributia,si am pornit motorul,dar nu inimerescc supapele,ori le atac putin,ori le las prea mult spatiu.
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 23 Noi 2012, 23:24

Salut,

Tragi pistonul 1 sus in PMS slabesti fuliile axelor cu came in asa fel incat axelele sa le poti misca independent fara a misca fuliile si dai usor in stanga si in dreapta de fiecare axa cu came pana in punctul in care loveste supapele apoi vezi cata cursa face stanga/dreapta si le pui pe jumatate dupa care strangi fuliile la loc.
Sa nu cumva sa dai direct la automat pentru ca poate sa fie ceva montat in neregula si indoi supapele,intotdeauna distributia se probeaza rotind manual de vilbrochen,o tura completa de cerc adica 360 de grade si deabia atunci daca totuleste in regula si motorul nu tine nicaieri,putem da la automat pentru pornire.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dan_mesterel » 24 Noi 2012, 20:54

Buna seara,

Nenea Gabi nu mai stiu ce sa cred: i-am zis mecanicului de sfaturile dvs (privind rescrierea inj, dezamorsarea). Mi-a zis ca nu a demontat injectoarele de pe chiuloasa, deci punerea in alta ordine este exclusa. A amorsat instalatia cu un furtun cu pompa manuala dar tot nu porneste. A scos un injector si a dat la automat si spune ca "nu vine motorina" . A adus pe cineva cu un tester si i-a dat ba defectiune la injectoare, ba la pompa, ba ECU defect.
In manualul de service scrie ceva de depresurizarea instalatiei si apoi amorsarea cu ajutorul electromotorului. Oare trebuie sa dea mai mult la automat?
Apoi reconectarea unor senzori impune punerea motorului la punctul (PMS).
Orice sfat este binevenit. Va multumesc anticipat.

Stima,
Sa dam dovada de solidaritate:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=2&t=89574
Avatar utilizator
dan_mesterel
Member
 
Mesaje: 368
Membru din: 02 Dec 2008, 17:54
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus 1,8 TDCi, 115 cp, 2003
VIN: wf0axxgcda3s07431

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 25 Noi 2012, 07:14

Salut,

Pai ce sa crezi nene Dane,crede-l pe el normal nu pe mine ca doar trebuie sa se disculpe si el ca sa scoata banul.
Dar de ce nu te duci tu la el sa dai cu pumnul in masa si sa zici:
-Bai acesta eu ti-am adus masina pornita si tot asa mi-o dai si tu ca altfel avem probleme.
Dar stii de ce nu ai tupeu sa faci asta ?
Pentru ca multi dintre voi iesiti in fata blocului si e imposibil sa nu fie unul cu capota ridicata si sa te duci si tu acolo si daca vezi ca ala schimba si el o curea la accesorii sau da drumul la ulei pe sant ca sa faca schimbul si tu gata i-ai si pus blazonul de mecanic si zici ca ti-a pus Dumnezeu mana in cap ca e vecin cu tine si ai scapat de necazuri si cheltuieli si fara sa stii ce cunostinte are in domeniul mecanic,il si intrebi daca nu iti face si tie motorul iar el saracul avand in vedere ca 70% din populatie suntem sarantoci normal ca omul iti spune ca ti-l face ca sa aiba din ce bea si el cate "2 marioare" la birtul din colt seara si se apuca de treaba cu gandul ca vede el ce face la final.
Si uite asa draga Danute iti face motorul prin tot nisipul din spatele blocului ca doar nu o sa-mi spui ca spala piesele cu benzina in rontul de flori si daca ai fericirea sa pornesca apoi vii aici pe forum si intrebati pe ala si pe ala ca de ce intrerupe,bate sau mai stiu eu ce face si va mai si vaietati ca ati bagat o gramada de bani in el si nu merge.
Vezi tu,acum nu ca te acuz pe tine deoarece sunt departe de acest gand dar stiu cu certitudine 3 colegi de aici care repara masini in timpul liber dar le repara pe spatele meu sau al altora stand toata ziua pe forum si punand o gramada de intrebari sau cerand detalii cum se pune distributia si ma contacteaza ori pe privat ori pe tel. si de fiecare data are impresia ca ma duce cu zaharelul spunand ca este masina la o ruda de a lui,ba var,ba socru,ba cumnat,ba etc si niciodata nu lucreaza pe bani dar din pacate am fost sesizat de persoana din zona lui care mi-a spus si cati bani ia luat si toate amanuntele.
Eu acum am inteles ca sa ajut si eu in masura in care pot pe colegii de forum de prin toata tara si aici fac referire la cei care isi repara si masinile singuri pe acasa din pasiune sau din alte puncte de vedere care nu vreau sa le dezbatem dar ca eu sa pierd timpul in loc sa imi vad de viata mea si sa stau sa le dau mura in gura la tot felul de desfacatori de suruburi pentru ca mecanici nu ii pot numi,nu mi se pare corect,cel putin din punctul meu de vedere dar poate am eu un punct de vedere gresit si nu realizez.

Sa revenim la problemele tale.
In momentul in care te apuci sa demontezi un motor,prima operatie de pe lumea asta este demontarea acumulatorului in ideea ca ECU si alte minuni,sesizeaza mufele scoase ca pe niste defectiuni datorita faptului ca esti obligat sa mai pui contactul ca sa mai misti masina sau etc.
Daca esti un novice in materie pui etichete la tot ce demontezi ca la remontare sa nu casti gura intreband de unde vine fiecare.
Injectoarele,tachetii,tijele daca exista,culbutorii,supapele,pistoanele,pinioanele si etc. toate se numeroteaza in ordinea in care sunt scoase si niciodata nu se monteaza altfel decat daca respectiva piesa necesita inlocuirea ei fiind defecta.
Eu personal am o pompa de injectie dar atentie,e de BENZINA nu de diesel si acea o inseriez pe circuitul de alimentare cand trebuie sa pornesc motorul si nici decum nu dau la automat o jumatate de ora cum sustii tu ca ai vazut in manual pentru ca la urma trebuie sa cumpar electromotor deoarece se arde rotorul si deabia dupa ce motorul a functionat vreo 15 min. il opresc,demontez pompa mea de amorsare si trec instalatia pe normal.
Dupa terminarea motorului,nu se instaleaza niciodata acumulatorul pentru pornire pana nu se monteaza ultima mufa electrica dupa motor.
Asculta aici ce zic eu in prima fraza referitor la ordinea de demontare si care este primul obiect demontat chiar daca motorul e benzinar :
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dan_mesterel » 25 Noi 2012, 11:16

Domnule Gabi,

Eu va multumesc si va asigur ca nu procedez ca acei colegi. Este vorba doar de masina mea pe care as repara-o cu placere daca as avea cele necesare.
Fara a bate cu pumnul in masa eu il voi convinge sa imi dea masina pornita. Omul are un atelier mecanic dotat sculele necesare.
Desi ma cunosc destul de bine cu el, iar la mecanica este priceput, v-am cerut parerea pe forum pentru a fi si eu oarecum in tema, pentru a nu-i oferi posibilitatea "sa ma duca cu presul".
Daca v-am lasat impresia ca "va trag de limba", imi cer scuze si totodata va asigur ca nu o sa va mai deranjez.
Am atasat pagina din manual unde scrie faza cu datul la automat pentru amorsare. Oricum mecanicul a folosit tot o pompa, dar manuala.
Inca odata va multumesc pentru toate raspunsurile, care mi-au fost de un real folos.

Stima,
Dan
amorsarea1.JPG
Sa dam dovada de solidaritate:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=2&t=89574
Avatar utilizator
dan_mesterel
Member
 
Mesaje: 368
Membru din: 02 Dec 2008, 17:54
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus 1,8 TDCi, 115 cp, 2003
VIN: wf0axxgcda3s07431

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 25 Noi 2012, 15:44

Salut Dane,

Ai facut exact ca ceilalti adica ai dat cu ceva ...in fasole desi am precizat clar ca nu e vorba de tine dar e momentul sa va tratez cu indiferenta si sa-mi vad de treaba mea si o sa-ti raspund si eu ca atare daca asa doresti pentru ca trebuie sa incep si eu cu cineva,daca nu mai ma deranjezi crezi ca incep sa plang sau mor cumva de foame?
Chestia cu faptul ca acum ai inceput sa il lauzi ca are mare atelier si e si foarte dotat,pe mine ma lasa rece deoarece daca era asa cum ai spus ar fi pornit masina nu ar fi apelat la altii cu testere care se uita pe laptop ca curca in lemne si iti spun 3 diagnoze din care toate sunt gresite.
Mergi si da la automat cum scrie in manual ca porneste mai mult ca sigur dar ma si mir cum nu a pornit pana acum vazand cate scule are ala.
Stii de ce te-ai suparat?
Sigur esti in fata blocului si te-ai simtit "jignit".
Maine te vad pe la "Ocazii" cu anunt de genul "cumpar electromotor".
Eu sper sa fii om serios si sa te tii de cuvant ca a fost ultima data cand mai intri aci dar nu stiu de ce presimt eu ca vei mai intra macar odata pentru a spune ce iti "mai sta pe limba" adica sa ma critici ca ma cred mare....... in fine,nu conteaza.

$1 scrie:$2ezi tu,acum nu ca te acuz pe tine deoarece sunt departe de acest gand dar stiu cu certitudine 3 colegi de aici care repara masini in timpul liber dar le repara pe spatele meu
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrijaan » 25 Noi 2012, 17:50

Am o problema:
Cand merg in treapta a-II-a si tin pedala de acceleratie fixa, simt ca are o intrerupere, ca si cum i-ar da in nas. De asemenea, in ultima perioada simt o marire de putere a motorului in sensul ca are un demaraj mai puternic.
La vechea Dacie cu carburator, asta cu datul in nas parca o reglam din avans, dar la motoarele actuale cum se poate regla? Pe tester nu apare nimic.
Motorul este benzina 1,4 an 2005.
Multumesc!
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 25 Noi 2012, 19:45

Salut,

La generatia noua de motoare nu mai exista delcou reglabil toata comanda fiind preluata de ECU iar reglajul avansului se face din pozitionarea axelor cu came si din acest motiv iti recomand sa verifici urgent distributia ca nu cumva sa se fi slabit surubul central la unul dintre pinioanele axelor cu came si in viitorul apropiat poate lovi supapele.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrijaan » 26 Noi 2012, 21:08

Eu mai am un rontait metalic, asa ca de lant, la motor care se aude doar la rece si numai cand accelerez. Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude.
Poate fi tot de la slabirea unuia din pinioanele axelor cu came?
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 26 Noi 2012, 21:16

Salut,

Dupa ce vei demonta capacul la distributie vei afla totul,nu pot sa imi permit sa fac simple speculatii,dupa demontare vei afla singur.
Dupa demontare sa te uiti pe interiorul capacului daca este frecat intr-o anumita zona.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde x4nd3r » 27 Noi 2012, 18:03

Salut. Am un ford focus din 2000 diesel , 1.8 75 cp. Am probleme cu radiatorul de caldura, trebuie schimbat.Am incercat sa-l desfund si am reusit dar doar partial.Trebuie schimbat.Se poate schimba faraa sa dai tot bordul jos ?O alta problema e la rece.Scoate un fum groaznic la prima pornire la rece(o culoare albastruie), se pune putin in bot daca o tin constant la o anumita turatie pana se incalzeste(fara sa intre turbo la viteza redusa.Daca o calc peste 2000 de ture nu se mai pune in bot).Fumul dispare dupa ce se incalzeste si reapare doar daca o calc foarte tare.Am scos furtunul gros de la sonda egr si am bagat degetul sa vad daca e mizerie dupa cum am vazut pe forum.Intradevar e foarte murdar. Sa fie asta problema fumului doar necesita curatare a valvei egr? Multumesc
x4nd3r
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 25 Noi 2012, 18:49
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 27 Noi 2012, 18:24

Salut,

Despre calorifer nu iti pot spune nimic deoarece nu am lucrat decat motoare si directii la Focus-uri dar in privinta motorulu iti recomand sa cureti EGR-ul si racordul aferent deocamdata dar as dori sa demontezi injectoarele sa le cureti si reglezi la presiune.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Laur30haker » 27 Noi 2012, 18:31

salutare domnu Bibanu...am si eu un ford escort 1.6 16V cod motor L1H 89CP si am o problema...am schimbat garnitura aia racord dintre saxofon si galeria de evacuare....si mi-a ramas o buza de la noua garnitura in partea din fata iesita mai inafara...credca nu sa asezat bine la montare fiindca sa prins foarte greu cele doua arculete...problema este ca a-mi scoate niste gaze pe acolo...miros de ars de te ustura ochii daca stai deasupra motorului cu capota deschisa...credeti ca se mai aseaza si nu o sa mai scoata acest miros cand se mai arde garnitura sau nu e montata bine si trebuie din nou schimbata...o alta problema ar mai fi cu incarcarea...bateria fiind complet moarta..nu se mai aprindeau nici martorii bord...dupa vreo 2 ore de functionat motorul neintrerupt si vreo 8 km facuti cu masina nu ar fi trebuit sa-mi porneasca la cheie....a invirtit doar o tura sa zik motorul dupa oprire...multumesc anticipat si astept opiniile dumneavoastra despre problemele mele
[size=150][/size][u][/u][b][/b]Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea!!!;))[color=#800000][/color]
[color=#BF0000]Un coleg de forum are nevoie de ajutorul nostru! -bibanu47- http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=2&t=89574[/color]
Avatar utilizator
Laur30haker
Ford Freak
 
Mesaje: 182
Membru din: 05 Iun 2010, 15:24
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Escort Ghia, An 97, 1597cm3, 90cp, geamuri electrice,AC,oglinzi electrice incalzite,ABS, SRS
VIN: WF0AXXGCAAVP19020

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 27 Noi 2012, 18:55

Salut,

Gazele deranjante sunt noxe ale motorului nicidecum miros de la garnitura pana se arde,demontezi din nou,cureti perfect ambele suprafete metalice de pe galerie si saxofon dupa care dai un strat de orice tip de vaselina pe garnitura si apoi o remontezi si mare tentie sa nu cumva sa nu fie simetrica si din acest motiv sa aiba doua pozitii la asezare iar tu sa fi montat chiar in cea care nu trebuie,nu cunosc cu strictete conformatia garniturii.

Referitor la acumulator as putea sa-ti spun ca am vazut multe care din cauza ca au fost descarcate total,nu si-au mai revenit dupa incarcare dar totusi daca a fost asa de descarcat este destul de posibil ca in 8 km sa nu primeasca curent suficient pentru pornire deoarece releul cupleaza si decupleaza incarcarea acumulatorului pragul de incarcare si ma refer la cel de inceput cum este cazul tau cand nu mai are pic de curent,este foarte critic,un acumulator isi revine in 8 km dar in momentul in care are ceva incarcatura in el cat de cat.
Ar trebui lasat pe redresor in jur de min. 6 ore.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Laur30haker » 27 Noi 2012, 19:07

ok...ok...este o garnitura conica dintrun fel de sarma foarte subtire impletita...in partea de sus inspre galerie e un pik mai lata si in partea de jos e ascutita cum ar veni si intra in saxofon...partea de sus cea mai groasa a facut o buza...ambele suprafete erau perfect curate...dar nu sunt eu perfect convins ca sa asezat bine fiindca nu am avut canal si sa asezat mecanicul cumva pe spate sub masina si a montato...el zicea ca in timp se mai arde si se aseaza bine ca asta e rolul arculetelor sa preseze pe ea si sa o aseze...dar nu prea am incredere in ce zice fiindca e un mecanik tanar de la reprezentanta ford si nu stiu cam cata experienta are...si in legatura cu bateria da era moarta complet ca mi-a tipat alarma duminika toata ziua pina am ajuns eu in final seara acasa si am scos o borna...nu mai avea forta nici sa dezactiveze alarma si sa-mi deschida portierele din centralizata...si inca o faza...dupa ce am schimbat garnitura la cateva ore dupa ce am oprit motorul si l-am repornit sa plec...nu-mi mai dadea voie sa mai accelerez peste 2000 de turatii...asta pina ce am scos mufa la sonda lambda care e noua si apoi am reconectato si am lasato 10 min fara borna + la baterie...apoi si-a revenit si nu a mai facut figuri...de la ce o fi??
Ultima oară modificat de Sexyrat pe 29 Noi 2012, 09:09, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai cita mesajul anterior, foloseste butonul raspunde sau casuta de raspuns rapid din josul paginii.
[size=150][/size][u][/u][b][/b]Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea!!!;))[color=#800000][/color]
[color=#BF0000]Un coleg de forum are nevoie de ajutorul nostru! -bibanu47- http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=2&t=89574[/color]
Avatar utilizator
Laur30haker
Ford Freak
 
Mesaje: 182
Membru din: 05 Iun 2010, 15:24
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Escort Ghia, An 97, 1597cm3, 90cp, geamuri electrice,AC,oglinzi electrice incalzite,ABS, SRS
VIN: WF0AXXGCAAVP19020

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde failure60 » 27 Noi 2012, 20:19

Buna seara.
Va rog frumos spuneti-mi si mie cum se pune la semne delcoul din imagine care provine de pe un Ford Transit 2.0i si pe care doresc sa-l pun pe o Ford SIERRA 1.6, careia i-am schimbat sistemul de alimentare. Este vorba despre un delcou Motorcraft. Daca este nevoie, voi reveni cu mai multe amanunte.
Multumesc anticipat si sanatate multa!
Fişiere ataşate
DSC00032.JPG
failure60
Incepator
 
Mesaje: 88
Membru din: 12 Ian 2011, 19:16
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford SIERRA 1.6i 55kw

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 27 Noi 2012, 22:33

buna seara dl gabi,,in cele din urma am rezolvat distributia la fiat...am gasit un coleg prin ploiesti care a fost destul de amabil sa imi trimita trusa pt calibrare imprumut.
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Spanu » 28 Noi 2012, 01:52

buna seara imi cer scuze ca va deranjez
detin un ford escort 1.8d rth din 93 caruia i-am schimbat motoru tot cu un 1.8d rth dar din 91 care acum 5 ani era in stare excelenta. insa atunci inca fuctiona si motorul meu nu la fel de bine dar...
motorul a stat fara galeria de admise si evacuare si s-au depus tot felu de mizeri l-am suflat cat s-a putu apoi am turnat motorina in cilindri si am invartit motorul in sens invers pt a se curata cat mai bine supapele de admisie insa nu am avut cu ce sa il invart de la arbore asa ca am invartit de la pompa de motorina nu cred sa fi sarit de la puct deoarce cand am invartit am fost, zic eu destul de atent deoarece stiam ca poate sari de la puct.
la inceput nu a vrut sa porneasca a stat pornit doar pe spray nu ii venea motorina. pana la urma am verificat electrovalvula; am amorsat pompa; a pornit fara spray dar scoate mult fum alb are intreruperi si daca il accelerez prea tare se tureaza apoi incepe sa scada turatia chiar daca eu continui sa il tin accelerat si se opreste am cautat pe forumuri dar nu am mai vazut aceasta problema momentan este la service pt schimbarea distributiei chiar daca ma documentez de 2ani in ceea ce priveste schimbarea distributiei si punerea la puct am chiar si manualul nu am avut curaj sa fac aceasta operatiune baiatu de la service mi-a spus ca e posibil sa fi sarit un dinte de la arbore ceea ce inseamna jumate de la pompa de motorina. este foarte probabil sa fie asa cum a spus mecanicul insa as vrea sa mai aud o opinie pt. ca acum cativa ani au fost rectificate injectoarele de pe ambele motoare chiar daca acestea zic eu ca nu aveau nevoie am primit o oferta buna de la un pompagiu si am zis sa le fac insa de probat au fost probate pe celalalt motor si cand le-am pus inapoi pe asta nu am mai tinut cont de ordine si din ce am citi pe forum conteaza ordinea dar dupa parerea mea e putin probabil sa faca asa din cauza la injectoare deoarece nici la celalalt nu am tinut cont de ordine si nu am avut probleme 2 ani pana luna asta cand trebuia sa tin la automat 30 de secunde dimneata la rece pt. ca scazuse compresia la 16 in loc de 21 cat era normal.
as mai avea o intrebare: ce parere aveti de kit-ul de distributie de la firma flennor ma tine macar 40.000 km sau mai bine schimb doar curele insa pun gates sau contitech.
imi cer scuze pt romanul creat si multumesc anticipat pt raspunsuri
Spanu
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Dec 2009, 01:03
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Escort 1.8 D
VIN: WFONXXGCANPD08401

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Noi 2012, 07:18

Salut,

Cureaua nu putea sari un dinte de pe un pinion si de pe celalalt o jumate,ea este divizata egal si a sarit un dinte si dintr-o parte si din cealalta daca a sarit.
Parerea mea este ca la acel motor trebuia data chiulasa jos si pasuite supapele deoarece odata demontata galeria indiferent care din ele,supapele se vad cu ochiul liber si fiind caderea in linie dreapta fara sa fie nevoie sa mai treaca prin curbura galeriei toate impuritatile din atmosfera se duc in capul pistoanelor prin supapele deschise si acestea in final o parte ajung pe cilindru uzand prematur segmentii iar o parte se depun pe scaunul supapelor plus ca acest scaun face condens si fiind din fosta oxideaza in 5 minute.
acaurea iti recomand sa pui Gates si o schimbi la 60.000km iar despre Flenor nu pot sa iti spun ceva deoarece nu am folosit pana acum si nu-mi pot da aiurea cu parerea.
Injectoarele poti sa le pui care unde doresti deoarece nu au adsolut nimic fiindca nu sunt electronice ca sa trebuiasca rescrise,sunt niste injectoare mecanice,vechi,antice si dedemult care nu au nicio legatura cu ECU.

Sper ca nu am uitat sa iti raspund la ceva.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 29 Noi 2012, 11:19

va salut dl gabi...in legatura cu un ford fiesta 1.3 benzina din 94 da sa porneasca porneste f greu si se opreste si uda bujiile apoi baga benzina in baia de ulei.aveti vreun sfat o idee ce ar putea fi?sa fie catalizatorul infudat?
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Spanu » 29 Noi 2012, 12:05

va multumesc pt raspunsurile primite.
am fost la un service cureaua nu e sarita de la punct am verificat si eu sa ma conving insa motoru are compresie scazuta pe cilindrul 1 are 14 pe 2 16 pe 3 14 si ceva si pe 4 15 si ceva si mecanicul de la service mi-a spus ca motoru nu poate sa porneasca cu aceasta compresie desi cu celalalt motor dupa ce am verificat compresia tot la acest service si avea o compresie de 14, 14 si un pic pe toti cilindri am mai mers inca doi ani pana incepuse in ultima perioada cand m-am si hotarat sa-l schimb sa arunce foarte mult ulei pe joja de aceea ma gandesc ca si asta ar trebui sa fuctioneze cu aceasta compresie.
este o compresie minima la care aceste motoare de ford nu mai pornesc sau e in fuctie de noroc.
va multumesc pentru timpul acordat laur.
Spanu
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 29 Dec 2009, 01:03
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Escort 1.8 D
VIN: WFONXXGCANPD08401

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Noi 2012, 14:18

Salut,

Nu stiu de ce iti complici tu viata cumparand alt jaf de motor si nu iti repari motorul tau asfel stiind cu ce pleci la drum.
Reparatia motorului nu te sare de 1000 lei,iei o garnitura de chiulasa un tub sau doua de silastic Gasket pentru montat baia si anexe,un set de segmenti iar chiulasa mi-o trimiti mie si ti-o dau facuta cu supape pasuite si tacheti reglati tot decat sa o montezi pe masina si plus ca in acest fel nu mai zapacesti nici seria motorului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Noi 2012, 14:51

$1 scrie:$2a salut dl gabi...in legatura cu un ford fiesta 1.3 benzina din 94 da sa porneasca porneste f greu si se opreste si uda bujiile apoi baga benzina in baia de ulei.aveti vreun sfat o idee ce ar putea fi?sa fie catalizatorul infudat?


Salut,

Catalizatorul nu se infunda asa brusc odata ci trebuia sa mearga din ce in ce mai prost.
Nu imi dai detalii suficiente,te rog sa imi spui daca este injectie monopunct sau multipunct,are ca un fel de carburator sau are injector pe fiecare piston in parte?

Astept sa revii cu detalii.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 29 Noi 2012, 15:30

$1 scrie:$2k...ok...este o garnitura conica dintrun fel de sarma foarte subtire impletita...in partea de sus inspre galerie e un pik mai lata si in partea de jos e ascutita cum ar veni si intra in saxofon...partea de sus cea mai groasa a facut o buza...ambele suprafete erau perfect curate...dar nu sunt eu perfect convins ca sa asezat bine fiindca nu am avut canal si sa asezat mecanicul cumva pe spate sub masina si a montato...el zicea ca in timp se mai arde si se aseaza bine ca asta e rolul arculetelor sa preseze pe ea si sa o aseze...dar nu prea am incredere in ce zice fiindca e un mecanik tanar de la reprezentanta ford si nu stiu cam cata experienta are...si in legatura cu bateria da era moarta complet ca mi-a tipat alarma duminika toata ziua pina am ajuns eu in final seara acasa si am scos o borna...nu mai avea forta nici sa dezactiveze alarma si sa-mi deschida portierele din centralizata...si inca o faza...dupa ce am schimbat garnitura la cateva ore dupa ce am oprit motorul si l-am repornit sa plec...nu-mi mai dadea voie sa mai accelerez peste 2000 de turatii...asta pina ce am scos mufa la sonda lambda care e noua si apoi am reconectato si am lasato 10 min fara borna + la baterie...apoi si-a revenit si nu a mai facut figuri...de la ce o fi??


Salut,

Acum am inteles despre ce este vorba ai inel conic din clingherit armat cu plasa care la un capat are fata plana iar dincolo se termina in unghi.
Eu iti recomand sa faci ce ti-am spus,demontezi ,gresezi inelul ca sa alunece usor iar apoi remontezi in asa fel incat sa urmaresti cum se aseaza saxofonul sub caroserie ca sa pastreze toate distantele fata de podea si astfel esti sigur ca este pozitionat cum trebuie dar atentie ca ce ti-a`spus flacaul ala nu este valabil si daca il lasi asa incepe sa iti ciupeasca din inel putin cate putin pana cand incepe sa devina galagioasa plus ca iti va baga noxe in habitaclu.
Referitor la faptul ca i-ai tras borna la baterie si apoi si-a revenit nu ai de ce sa te alarmezi deoarece a ramas un condensator ceva incarcat in ECU si nu mai raspundea in turatie apoi s-a resetat si eu patesc des la unele masini.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login