Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

-
FordFocus1 - Gold Member
- Mesaje: 570
- Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
- Localitate: Botosani
- Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de FordFocus1 » 03 Dec 2012, 18:28
de bibanu47 » 03 Dec 2012, 19:38
de bibanu47 » 03 Dec 2012, 20:04
$1 scrie:$2omnule Bibanu...spuneti-mi si mie cam cu cat creste consumul la un motor zetec 1.6 16 V daca nu e asezata bine garnitura aia dintre saxofon si galerie si daca e posibil ca din cauza ei sa-mi dea in nas la demaraj pina cand se incalzeste motorul...sau tre sa schimb bujiile??...va multumesc anticipat!!!
de FordFocus1 » 03 Dec 2012, 20:16
de bibanu47 » 03 Dec 2012, 22:29
de FordFocus1 » 03 Dec 2012, 22:41
de FordFocus1 » 03 Dec 2012, 22:51
de laurashgeo » 03 Dec 2012, 23:05
$1 scrie:$2alut,
Am si eu o problema si nu stiu in ce directie sa apuc. As fi foarte recunoscator daca m-ati putea sfatui.
Am masina de un an si in perioada asta mi s-a intamplat de vreo 10 ori ca atunci cand invart cheia sa se auda doar un clack scurt si atat. Bateria are 2 luni si voltajul este bun.
Ieri erau 0 grade, am plecat de acasa si am mers o ora dupa care am lasat-o vreo ora iar cand am incercat sa mai pornesc(de vreo 10 ori) nu a mai pornit
Am impins-o un metru cu ambreiajul calcat si apoi am debraiat pentru a misca putin pozitia motorului, iar apoi am dat la cheie si a pornit. Am mai mers 20 min apoi am alimentat si a pornit fara probleme, dupa care am mai mers vreo 2 ore si am parcat. Dupa 2 ore am incercat sa pornesc din nou si nu a mai pornit.
Am incarcat din nou sa schimb fortat pozitia motorului dar nu a mai pornit in nici un fel; face doar clanck.
Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa unde am incercat iar de vreo 3 ori sa o pornesc si a pornit de fiecare data!
Acum de dimineata am avut doua incercari esuate iar din a 3-a a pornit, fara sa fac ceva in plus.
de Laur30haker » 03 Dec 2012, 23:37
$1 scrie:$2$1 scrie:$2omnule Bibanu...spuneti-mi si mie cam cu cat creste consumul la un motor zetec 1.6 16 V daca nu e asezata bine garnitura aia dintre saxofon si galerie si daca e posibil ca din cauza ei sa-mi dea in nas la demaraj pina cand se incalzeste motorul...sau tre sa schimb bujiile??...va multumesc anticipat!!!
Salut,
Nu are legatura cu cosumul,din cauza neetanseitatii coloanei de esapare se poate pierde ceva forta din puterea motorului dar nu are treaba cu cele descrise de tine,vezi ca ai ceva pe aprindere,bujii,fise,etc.
E bine sa te uiti noaptea la motor intr-un loc foarte intunecat deoarece se vad foarte bine fisele cara fura curent.
L.E. Corecteaza si tu semnatura aia ca nu e ceva in ordine pe acolo si apare ciudat.
de bibanu47 » 04 Dec 2012, 00:44
de bibanu47 » 04 Dec 2012, 14:58
$1 scrie:$2
Buna seara,
La sfatul dumneavoastra am incercat sa dau jos capacul distributiei crezand ca este din doua bucati si pot demonta doar partea superioara, dar nu am reusit, adica trebuia se demontez prea multe (asa mi s-a parut). Totusi am desfacut suruburile din partea superioara si am cracanat putin capacul.
Nu mi-am putut da seama daca creunul din suruburile pinioanelor axelor cu came este desfacut dar am observat cureaua ca este mai ingusta decat latimea pinionului. Este normal sa fie asa ? (am atasat foto pentru exemplificare)
Oricum simptomele au disparut odata cu schimbarea combustibilului, acum merge lin masina.
Ramane insa problema acelei rontaieli pe care o aud cand motorul este rece si numai la accelerare pe loc, de fapt se aude mai exact cand dupa ce accelerez ridic piciorul de pe pedala, atunci se aude o rontaiala ca de lant metalic.
Astfel, doresc sa va mai intreb, la motorul meu, benzina 1.4 l, este ceva actionat de vreun lant, poate pe la distributie sau prin alta parte ? doarece ma gandesc ca poate de acolo sa se auda.
Multumesc mult!
de Laur30haker » 04 Dec 2012, 18:24
$1 scrie:$2irma aia cu M sigur este Magneti-Marelli si este firma consacrata pe parti electrice![]()
Iti recomand sa cureti bujiile vechii cu o perie de sarma si apoi sa le montezi dupa care sa vezi ce modificari sunt in functionarea motorului.
de FordFocus1 » 04 Dec 2012, 18:26
de bibanu47 » 05 Dec 2012, 03:57
de FordFocus1 » 05 Dec 2012, 14:00
de bibanu47 » 06 Dec 2012, 00:23
$1 scrie:$2...ce ar fi de facut...cam ce bujii mi-ar fi bune sau a-ti recomanda pt motorul meu...Zetec 1.6.16 V cod motor L1H
de bibanu47 » 06 Dec 2012, 00:37
$1 scrie:$2alut,
Am si eu o problema si nu stiu in ce directie sa apuc. As fi foarte recunoscator daca m-ati putea sfatui.
Am masina de un an si in perioada asta mi s-a intamplat de vreo 10 ori ca atunci cand invart cheia sa se auda doar un clack scurt si atat. Bateria are 2 luni si voltajul este bun.
Ieri erau 0 grade, am plecat de acasa si am mers o ora dupa care am lasat-o vreo ora iar cand am incercat sa mai pornesc(de vreo 10 ori) nu a mai pornit
Am impins-o un metru cu ambreiajul calcat si apoi am debraiat pentru a misca putin pozitia motorului, iar apoi am dat la cheie si a pornit. Am mai mers 20 min apoi am alimentat si a pornit fara probleme, dupa care am mai mers vreo 2 ore si am parcat. Dupa 2 ore am incercat sa pornesc din nou si nu a mai pornit.
Am incarcat din nou sa schimb fortat pozitia motorului dar nu a mai pornit in nici un fel; face doar clanck.
Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa unde am incercat iar de vreo 3 ori sa o pornesc si a pornit de fiecare data!
Acum de dimineata am avut doua incercari esuate iar din a 3-a a pornit, fara sa fac ceva in plus.
de Adrijaan » 06 Dec 2012, 10:36
$1 scrie:$2Salut,
E mai complicat sa scoti capacul la distributie deoarece trebuie sa bagi un cric hidraulic sub motor pentru a ramane suspendat apoi sa demontezi tamponul si bratul ca sa ramana capacul liber sa poti avea acces la el.
Cureaua de distributie este normal sa fie mai ingusta decat pinionul deoarece are o mica deplasare spre fata si spatele pinionului in mers si daca ar fi mai lata ar iesi de pe pinion si acea portiune ar fi frecata,tocata de marginea lui prin rotire.
Referitor la distributie sa stii ca nu exista lant,la unele motoare pompa de ulei este antrenata de vilbrochen prin lant dar nu este cazul tau deoarece pompa ta este montata in capatul vilbrochenului si are cuplaj direct fara nimic intermediar iar pe axele cu came ai curea.
Eu ma gandesc la 2 variante,ori se aud tachetii pana se incalzesc ori ai ceva scapari pe la evacuare iar apoi odata dilata galeria se etanseaza si totul revine la normal dar nu exclud nici ideea ca ar fi cazuta ceva ceramica din catalizator si intra in rezonanta.
Nu poti afla decat sigur dar cu conditia sa pui masina pe un canal sau elevator.
de laurashgeo » 06 Dec 2012, 11:13
$1 scrie:$2Salut,
Carbunii sunt uzati iar colectorul rotorului este imbacsit de praful rezultat din uzura acestora si trebuie demontat neaparat deoarece vine frigul si mizeria aceea se va sedimenta si intr-o dimineata te vei trezi ca nu mai porneste deloc.
de bibanu47 » 06 Dec 2012, 14:56
de jupanukamikaze » 07 Dec 2012, 08:25
de laurashgeo » 07 Dec 2012, 10:26
de bibanu47 » 07 Dec 2012, 17:39
$1 scrie:$2Traiti domnu' bibanu...
am o intrebare, cum ar trebui sa se auda lantul de la axele cu came cand are intinzatorul uzat ca sa zic asa...la ff2, 109hp, 1.6 tdci, 16 valve, 2006.
bataie neregulata, mai infundata, tonalitate joasa...?!
si afetecteaza cumva catusi de putin inchiderea supapelor?
ma tot contrazic cu cineva...
multumesc.
de jupanukamikaze » 07 Dec 2012, 22:00
de bibanu47 » 08 Dec 2012, 00:16
de focu25 » 08 Dec 2012, 16:15
de jupanukamikaze » 08 Dec 2012, 16:34
de bibanu47 » 08 Dec 2012, 16:41
de bibanu47 » 08 Dec 2012, 16:57
$1 scrie:$2nu bibanu, sunetul ala se aude la relanti, masina stand pe loc...
de focu25 » 08 Dec 2012, 17:13
$1 scrie:$2alut focu 25
Compresia nu se refera strict la setul motor(segmenti,etc) ci poate avea probleme la scaunele supapelor si pentru mine este destul de explicabil deoarece supapa aia care eu ti-am gasit-o atacata atunci demult cand ai fost la mine sigur nu mai etanseaza pentru ca a functionat tot timpul deschisa si cred ca nu numai aia ci si altele.
Deci ca o concluzie,proasta etanseitate a supapelor nu are treaba cu mancatul de ulei ci numai cu compresia si la orice motor poti avea segmenti de nota 11 dar daca supapele nu inchid cum trebuie acolo se pierde mult din forta motorului.
Cati bani ai tot cheltuit pe teste pana acum ai fi dat 100 lei si ai fi cumparat o garnitura de chiuloasa si iti ieseai din pareri.
Înapoi la Service-uri auto generale
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori