Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 03 Dec 2012, 18:28

Nici eu nus tiu ce sa mai cred la un service mi-au spus ca este caseta, are un mic joc, la un service ca este un pivot si o bieleta, la altul ca este doar o bieleta... :| geometria la roti a iesit din ce a zis mecanicul
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 03 Dec 2012, 19:38

Iti spun eu cum faci si nu te mai iei dupa nimeni daca sunt chiar asa de batuti in cap care mai de care,desfaci piulita la planetara,cea de la bieleta,pivotul si dai bratul jos cu totul cu arc si amortizor de sus din aripa si in acest moment toate raman libere de sarcina si poti sa vezi clar cu ochiul liber ce probleme ai si la ce anume.
Geometria se poate face si cu jocuri fara probleme dar cand iesi cu ea la drum nu mai sunt respectate reglajele si te miri de ce in timp iti polizeaza cauciucurile.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 03 Dec 2012, 20:04

$1 scrie:$2omnule Bibanu...spuneti-mi si mie cam cu cat creste consumul la un motor zetec 1.6 16 V daca nu e asezata bine garnitura aia dintre saxofon si galerie si daca e posibil ca din cauza ei sa-mi dea in nas la demaraj pina cand se incalzeste motorul...sau tre sa schimb bujiile??...va multumesc anticipat!!!


Salut,

Nu are legatura cu cosumul,din cauza neetanseitatii coloanei de esapare se poate pierde ceva forta din puterea motorului dar nu are treaba cu cele descrise de tine,vezi ca ai ceva pe aprindere,bujii,fise,etc.
E bine sa te uiti noaptea la motor intr-un loc foarte intunecat deoarece se vad foarte bine fisele cara fura curent.

L.E. Corecteaza si tu semnatura aia ca nu e ceva in ordine pe acolo si apare ciudat.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 03 Dec 2012, 20:16

Cauciucurile din ce am vazut nu mi le toceste aiurea...
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 03 Dec 2012, 22:29

Cati km ai facut de la reglajul geometriei?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 03 Dec 2012, 22:41

Eu m-am referit la cele de vara, ca nu era facuta geometria si nu a tocit nici unul aiurea, acum cam 300 de km de la geometria recenta
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 03 Dec 2012, 22:51

Banuiesc ca mi le afecta si pe ele de vara daca era o problema sau este doar o "problema" din partea lor?
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde laurashgeo » 03 Dec 2012, 23:05

Domnule Bibanu ma puteti ajuta si pe mine cu un diagnostic pentru Clanck-ul pe care il face electromotorul meu din cand in cand. Eu cred ca e o problema mecanica si stiu ca sunteti cel mai cunoscator de pe forum la capitolul mecanica.
Multumesc anticipat!

$1 scrie:$2alut,
Am si eu o problema si nu stiu in ce directie sa apuc. As fi foarte recunoscator daca m-ati putea sfatui.
Am masina de un an si in perioada asta mi s-a intamplat de vreo 10 ori ca atunci cand invart cheia sa se auda doar un clack scurt si atat. Bateria are 2 luni si voltajul este bun.
Ieri erau 0 grade, am plecat de acasa si am mers o ora dupa care am lasat-o vreo ora iar cand am incercat sa mai pornesc(de vreo 10 ori) nu a mai pornit
Am impins-o un metru cu ambreiajul calcat si apoi am debraiat pentru a misca putin pozitia motorului, iar apoi am dat la cheie si a pornit. Am mai mers 20 min apoi am alimentat si a pornit fara probleme, dupa care am mai mers vreo 2 ore si am parcat. Dupa 2 ore am incercat sa pornesc din nou si nu a mai pornit.
Am incarcat din nou sa schimb fortat pozitia motorului dar nu a mai pornit in nici un fel; face doar clanck.
Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa unde am incercat iar de vreo 3 ori sa o pornesc si a pornit de fiecare data!
Acum de dimineata am avut doua incercari esuate iar din a 3-a a pornit, fara sa fac ceva in plus.
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Laur30haker » 03 Dec 2012, 23:37

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2omnule Bibanu...spuneti-mi si mie cam cu cat creste consumul la un motor zetec 1.6 16 V daca nu e asezata bine garnitura aia dintre saxofon si galerie si daca e posibil ca din cauza ei sa-mi dea in nas la demaraj pina cand se incalzeste motorul...sau tre sa schimb bujiile??...va multumesc anticipat!!!


Salut,

Nu are legatura cu cosumul,din cauza neetanseitatii coloanei de esapare se poate pierde ceva forta din puterea motorului dar nu are treaba cu cele descrise de tine,vezi ca ai ceva pe aprindere,bujii,fise,etc.
E bine sa te uiti noaptea la motor intr-un loc foarte intunecat deoarece se vad foarte bine fisele cara fura curent.

L.E. Corecteaza si tu semnatura aia ca nu e ceva in ordine pe acolo si apare ciudat.

...Mersik pentru raspuns...eu sunt din bacau...pot sa va zic ca fisele le-am schimbat eu cu mainile mele luate de mine din magazin odata cu sonda lambda care este si ea tot noua este o sonda italiana ceva cu M parca incepe denumirea ei doar bujiile sunt niste bujii bosh pe care le avea meseriasul de la reprezentanta ford de aici si a zis ca sunt noi si daca le iau de la el mi le da mai ieftin...oricum de atunci mi se pare ca a inceput treaba cu datul in nas...ale mele erau niste bujii motorcraft care aveau electrodul ascutit ca varful unui ac...exact cum sunt cele cu iridium parca...oare sa fie de la ele???
[size=150][/size][u][/u][b][/b]Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea!!!;))[color=#800000][/color]
[color=#BF0000]Un coleg de forum are nevoie de ajutorul nostru! -bibanu47- http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=2&t=89574[/color]
Avatar utilizator
Laur30haker
Ford Freak
 
Mesaje: 182
Membru din: 05 Iun 2010, 15:24
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Escort Ghia, An 97, 1597cm3, 90cp, geamuri electrice,AC,oglinzi electrice incalzite,ABS, SRS
VIN: WF0AXXGCAAVP19020

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Dec 2012, 00:44

Firma aia cu M sigur este Magneti-Marelli si este firma consacrata pe parti electrice :D
Iti recomand sa cureti bujiile vechii cu o perie de sarma si apoi sa le montezi dupa care sa vezi ce modificari sunt in functionarea motorului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Dec 2012, 14:58

$1 scrie:$2
Buna seara,

La sfatul dumneavoastra am incercat sa dau jos capacul distributiei crezand ca este din doua bucati si pot demonta doar partea superioara, dar nu am reusit, adica trebuia se demontez prea multe (asa mi s-a parut). Totusi am desfacut suruburile din partea superioara si am cracanat putin capacul.
Nu mi-am putut da seama daca creunul din suruburile pinioanelor axelor cu came este desfacut dar am observat cureaua ca este mai ingusta decat latimea pinionului. Este normal sa fie asa ? (am atasat foto pentru exemplificare)
Oricum simptomele au disparut odata cu schimbarea combustibilului, acum merge lin masina.

Ramane insa problema acelei rontaieli pe care o aud cand motorul este rece si numai la accelerare pe loc, de fapt se aude mai exact cand dupa ce accelerez ridic piciorul de pe pedala, atunci se aude o rontaiala ca de lant metalic.
Astfel, doresc sa va mai intreb, la motorul meu, benzina 1.4 l, este ceva actionat de vreun lant, poate pe la distributie sau prin alta parte ? doarece ma gandesc ca poate de acolo sa se auda.
Multumesc mult!


Salut,

E mai complicat sa scoti capacul la distributie deoarece trebuie sa bagi un cric hidraulic sub motor pentru a ramane suspendat apoi sa demontezi tamponul si bratul ca sa ramana capacul liber sa poti avea acces la el.
Cureaua de distributie este normal sa fie mai ingusta decat pinionul deoarece are o mica deplasare spre fata si spatele pinionului in mers si daca ar fi mai lata ar iesi de pe pinion si acea portiune ar fi frecata,tocata de marginea lui prin rotire.
Referitor la distributie sa stii ca nu exista lant,la unele motoare pompa de ulei este antrenata de vilbrochen prin lant dar nu este cazul tau deoarece pompa ta este montata in capatul vilbrochenului si are cuplaj direct fara nimic intermediar iar pe axele cu came ai curea.
Eu ma gandesc la 2 variante,ori se aud tachetii pana se incalzesc ori ai ceva scapari pe la evacuare iar apoi odata dilata galeria se etanseaza si totul revine la normal dar nu exclud nici ideea ca ar fi cazuta ceva ceramica din catalizator si intra in rezonanta.
Nu poti afla decat sigur dar cu conditia sa pui masina pe un canal sau elevator.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Laur30haker » 04 Dec 2012, 18:24

$1 scrie:$2irma aia cu M sigur este Magneti-Marelli si este firma consacrata pe parti electrice :D
Iti recomand sa cureti bujiile vechii cu o perie de sarma si apoi sa le montezi dupa care sa vezi ce modificari sunt in functionarea motorului.

...salut...
da magneti-mareli este intradevar sonda...sa inteleg ca este o piesa buna;)...si credeti-ma ca daca mai aveam bujiile cele vechi erau deja puse inapoi pe masina...dar din pacate au ramas la meserias:(...ce ar fi de facut...cam ce bujii mi-ar fi bune sau a-ti recomanda pt motorul meu...Zetec 1.6.16 V cod motor L1H
[size=150][/size][u][/u][b][/b]Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea!!!;))[color=#800000][/color]
[color=#BF0000]Un coleg de forum are nevoie de ajutorul nostru! -bibanu47- http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=2&t=89574[/color]
Avatar utilizator
Laur30haker
Ford Freak
 
Mesaje: 182
Membru din: 05 Iun 2010, 15:24
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Escort Ghia, An 97, 1597cm3, 90cp, geamuri electrice,AC,oglinzi electrice incalzite,ABS, SRS
VIN: WF0AXXGCAAVP19020

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 04 Dec 2012, 18:26

De bujiile NGK ce parere aveti domnule bibanu? Mie acestea mi-au fost recomandate...
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 05 Dec 2012, 03:57

Salut,

O parere destul de buna,sunt cam cele mai vandute bujii de pe la noi.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 05 Dec 2012, 14:00

Multumesc de raspuns !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Dec 2012, 00:23

$1 scrie:$2...ce ar fi de facut...cam ce bujii mi-ar fi bune sau a-ti recomanda pt motorul meu...Zetec 1.6.16 V cod motor L1H


Salut

Ai in tabela de mai jos tipurile de bujii care sunt compatibile cu motorul tau:
Fişiere ataşate
Image 1.png
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Dec 2012, 00:37

$1 scrie:$2alut,
Am si eu o problema si nu stiu in ce directie sa apuc. As fi foarte recunoscator daca m-ati putea sfatui.
Am masina de un an si in perioada asta mi s-a intamplat de vreo 10 ori ca atunci cand invart cheia sa se auda doar un clack scurt si atat. Bateria are 2 luni si voltajul este bun.
Ieri erau 0 grade, am plecat de acasa si am mers o ora dupa care am lasat-o vreo ora iar cand am incercat sa mai pornesc(de vreo 10 ori) nu a mai pornit
Am impins-o un metru cu ambreiajul calcat si apoi am debraiat pentru a misca putin pozitia motorului, iar apoi am dat la cheie si a pornit. Am mai mers 20 min apoi am alimentat si a pornit fara probleme, dupa care am mai mers vreo 2 ore si am parcat. Dupa 2 ore am incercat sa pornesc din nou si nu a mai pornit.
Am incarcat din nou sa schimb fortat pozitia motorului dar nu a mai pornit in nici un fel; face doar clanck.
Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa unde am incercat iar de vreo 3 ori sa o pornesc si a pornit de fiecare data!
Acum de dimineata am avut doua incercari esuate iar din a 3-a a pornit, fara sa fac ceva in plus.


Salut,

Carbunii sunt uzati iar colectorul rotorului este imbacsit de praful rezultat din uzura acestora si trebuie demontat neaparat deoarece vine frigul si mizeria aceea se va sedimenta si intr-o dimineata te vei trezi ca nu mai porneste deloc.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrijaan » 06 Dec 2012, 10:36

$1 scrie:$2Salut,

E mai complicat sa scoti capacul la distributie deoarece trebuie sa bagi un cric hidraulic sub motor pentru a ramane suspendat apoi sa demontezi tamponul si bratul ca sa ramana capacul liber sa poti avea acces la el.
Cureaua de distributie este normal sa fie mai ingusta decat pinionul deoarece are o mica deplasare spre fata si spatele pinionului in mers si daca ar fi mai lata ar iesi de pe pinion si acea portiune ar fi frecata,tocata de marginea lui prin rotire.
Referitor la distributie sa stii ca nu exista lant,la unele motoare pompa de ulei este antrenata de vilbrochen prin lant dar nu este cazul tau deoarece pompa ta este montata in capatul vilbrochenului si are cuplaj direct fara nimic intermediar iar pe axele cu came ai curea.
Eu ma gandesc la 2 variante,ori se aud tachetii pana se incalzesc ori ai ceva scapari pe la evacuare iar apoi odata dilata galeria se etanseaza si totul revine la normal dar nu exclud nici ideea ca ar fi cazuta ceva ceramica din catalizator si intra in rezonanta.
Nu poti afla decat sigur dar cu conditia sa pui masina pe un canal sau elevator.


Jos palaria!!!
Domnule Gabi, un raspuns complet si satisfacator pe deplin.

Inclin totusi sa cred ca este prima varianta pe care mi-ati spus-o. Tachetii se aud pana se incalzesc.
Scapari la evacuare nu cred sa fie deoarece ar trebui sa dea rateuri sau sa faca figuri in mers, ceea ce nu se intampla. Nici varianta cu ceramica nu inclin sa cred ca ar fi intrucat rontaiala respectiva se aude in partea de sus a motorului.
Multumesc.
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde laurashgeo » 06 Dec 2012, 11:13

$1 scrie:$2Salut,

Carbunii sunt uzati iar colectorul rotorului este imbacsit de praful rezultat din uzura acestora si trebuie demontat neaparat deoarece vine frigul si mizeria aceea se va sedimenta si intr-o dimineata te vei trezi ca nu mai porneste deloc.


Multumesc de raspuns!
Speram sa aud raspunsul asta. Pentru a gasi carbuni potriviti imi trebuie modelul exact al electromotorului, sau sunt la fel carbunii la toate tipurile de Focus 2?
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Dec 2012, 14:56

Salut,

Eu de obicei cumpar de pe codul electromotorului ca sa fiu sigur ca nu am surprize dar cred ca se pot procura si dupa VIN dar ma repet cum fac de obicei,e o simpla presupunere,daca este rotorul defect si are un spul (bobina) ars sau colectorul e sarit,niciodata nu se cumpara piesa pana nu demontezi.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde jupanukamikaze » 07 Dec 2012, 08:25

'Traiti domnu' bibanu...
am o intrebare, cum ar trebui sa se auda lantul de la axele cu came cand are intinzatorul uzat ca sa zic asa...la ff2, 109hp, 1.6 tdci, 16 valve, 2006.
bataie neregulata, mai infundata, tonalitate joasa...?!
si afetecteaza cumva catusi de putin inchiderea supapelor?
ma tot contrazic cu cineva...
multumesc.
Activez impotriva prostiei...
ex Focus 1,6, 109hp
ex Focus 1,6 90hp
Avatar utilizator
jupanukamikaze
 
Mesaje: 1648
Membru din: 04 Noi 2011, 14:21
Localitate: Jud. Constanta
Maşina: Outlander 2,3 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde laurashgeo » 07 Dec 2012, 10:26

Foarte adevarat ca nu se cumpara piesa pana nu demontezi! Ultima data am cumparat de capul meu bucsile de la bascula, pentru ca scria in controlul tehnic ca trebuie schimbate si am platit pe manopera 80euro. Daca cumparam basculele cu totul(cu bucse si pivoti) ma costa cu vreo 50 euro in plus dar plateam maxim 30 euro pe manopera :(
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Dec 2012, 17:39

$1 scrie:$2Traiti domnu' bibanu...
am o intrebare, cum ar trebui sa se auda lantul de la axele cu came cand are intinzatorul uzat ca sa zic asa...la ff2, 109hp, 1.6 tdci, 16 valve, 2006.
bataie neregulata, mai infundata, tonalitate joasa...?!
si afetecteaza cumva catusi de putin inchiderea supapelor?
ma tot contrazic cu cineva...
multumesc.


Salut,

Se aude un zornait infundat iar referitor la influenta negativa in mersul motorului daca e sa judecam logic ar trebui sa fie cat de cat deoarece la un intinzator foarte slab ii este permis lantului sa formeze o flesa(burta)si astfel ciclul motorului nu este perfect uniform deoarece cand se intinde cand se slabeste mai ales la frana de motor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde jupanukamikaze » 07 Dec 2012, 22:00

deci in nici un caz sub forma de bataie infundata, de fier gros, iregulata...
Activez impotriva prostiei...
ex Focus 1,6, 109hp
ex Focus 1,6 90hp
Avatar utilizator
jupanukamikaze
 
Mesaje: 1648
Membru din: 04 Noi 2011, 14:21
Localitate: Jud. Constanta
Maşina: Outlander 2,3 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 08 Dec 2012, 00:16

Pai si de ce esti convins ca ar fi din motor si nu ar fi bara stabilizatoare sau vreo bieleta antiruliu?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 08 Dec 2012, 16:15

Salutare,
Inca n-am facut test de injectoare ca nu e de gasit mesteru care il face, dar am facut test de compresie si mi se pare ca e cam nasol, erori nu au mai aparut la tester, cum spuneam masina nu papa ulei, porneste bine, "fuge" zic eu bine, desi cateodata parca se simte un "lak" de putere dar nu mare......
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde jupanukamikaze » 08 Dec 2012, 16:34

dnu bibanu, sunetul ala se aude la relanti, masina stand pe loc...
Activez impotriva prostiei...
ex Focus 1,6, 109hp
ex Focus 1,6 90hp
Avatar utilizator
jupanukamikaze
 
Mesaje: 1648
Membru din: 04 Noi 2011, 14:21
Localitate: Jud. Constanta
Maşina: Outlander 2,3 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 08 Dec 2012, 16:41

Salut focu 25

Compresia nu se refera strict la setul motor(segmenti,etc) ci poate avea probleme la scaunele supapelor si pentru mine este destul de explicabil deoarece supapa aia care eu ti-am gasit-o atacata atunci demult cand ai fost la mine sigur nu mai etanseaza pentru ca a functionat tot timpul deschisa si cred ca nu numai aia ci si altele.
Deci ca o concluzie,proasta etanseitate a supapelor nu are treaba cu mancatul de ulei ci numai cu compresia si la orice motor poti avea segmenti de nota 11 dar daca supapele nu inchid cum trebuie acolo se pierde mult din forta motorului.
Cati bani ai tot cheltuit pe teste pana acum ai fi dat 100 lei si ai fi cumparat o garnitura de chiuloasa si iti ieseai din pareri.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 08 Dec 2012, 16:57

$1 scrie:$2nu bibanu, sunetul ala se aude la relanti, masina stand pe loc...


Salut,

Sa nu cumva sa fie bataie de biela sau de bolt de piston.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 08 Dec 2012, 17:13

$1 scrie:$2alut focu 25

Compresia nu se refera strict la setul motor(segmenti,etc) ci poate avea probleme la scaunele supapelor si pentru mine este destul de explicabil deoarece supapa aia care eu ti-am gasit-o atacata atunci demult cand ai fost la mine sigur nu mai etanseaza pentru ca a functionat tot timpul deschisa si cred ca nu numai aia ci si altele.
Deci ca o concluzie,proasta etanseitate a supapelor nu are treaba cu mancatul de ulei ci numai cu compresia si la orice motor poti avea segmenti de nota 11 dar daca supapele nu inchid cum trebuie acolo se pierde mult din forta motorului.
Cati bani ai tot cheltuit pe teste pana acum ai fi dat 100 lei si ai fi cumparat o garnitura de chiuloasa si iti ieseai din pareri.


Salut,
Imi cer scuze dar nu inteleg care e faza cu garnitura de chiuloasa!
Ah am uitat sa pun si poza cu testul de compresie!
Mai citeam pe alte forumuri(alte marci auto) ca atunci cand se da la demaror se tine si acceleratia apasata, se scoate filtru de aer.........?!!?!
Fişiere ataşate
IMAG0206.jpg
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login