Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

-
mariossan - Ford Freak
- Mesaje: 230
- Membru din: 12 Noi 2012, 17:14
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus 1. 1.4 16V + GPL
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de mariossan » 17 Iul 2013, 12:07
de bibanu47 » 17 Iul 2013, 16:34
de FordFocus1 » 17 Iul 2013, 20:34
de bibanu47 » 17 Iul 2013, 21:17
de Aalex33 » 18 Iul 2013, 15:33
$1 scrie:$2r exista posibilitatea ca acel racord de retur sa fie frecat din trepidatii de galeria de admisie deoarece trece pe sub aceasta.Problema nu mi se pare atat de complexa,trebuie demontata galeria aceea neagra de plastic,stearsa cu simt de raspunderea zona respectiva unde sunt scurgerile si pornit motorul pentru a sesiza de unde este pierderea respectiva.Daca se poate procura acel racord de retur de undeva dintr.o zona apropiata acesta poate fi inlocuit de orice persoana cu cele mai elementare cunostinte de mecanica,fara ca masina sa mai fie deplasata atati km. la service.
Eu zic sa se treaca la demontare si sa mai revenim cu niste poze pt.a rezolva problema.
Trebuie avuta grija mare ca dupa demontare galeriei de admisie sa nu va cada ceva corpuri straine in motor.
Sarut-mana si o seara buna.
de bibanu47 » 18 Iul 2013, 16:42
de danz » 18 Iul 2013, 17:27
de bibanu47 » 18 Iul 2013, 18:10
de Aalex33 » 18 Iul 2013, 19:49
$1 scrie:$2alut,
Conducta nu are niciun fel de garnitura deoarece inchide pe con prin presare.
Problema apare acum in felul urmator,unii au prostul obicei de a trage de conducta si a o stramba in loc sa o demonteze ca sa poata avea acces la injector si din acest motiv trebuie remodelata pana se aliniaza perfect cu injectorul,dar pentru inceput foloseste o cheie de 17 si vezi daca mai merge stransa,se poate slabi si din trepidatii.
Mai exista si varianta in care unii strang ca disperatii si din acest motiv se taseaza conul conductei si nu mai inchide,trebuie inlocuita.
de bibanu47 » 21 Iul 2013, 13:49
de Aalex33 » 22 Iul 2013, 07:26
de bibanu47 » 22 Iul 2013, 22:22
[/quote]$1 scrie:$2alut,
... cum anume se demonteaza acel furtunas.
de Aalex33 » 23 Iul 2013, 07:55
de boppzoli » 23 Iul 2013, 08:03
de Aalex33 » 24 Iul 2013, 07:24
de bibanu47 » 24 Iul 2013, 11:19
de Ionutconst » 24 Iul 2013, 16:26
de bibanu47 » 24 Iul 2013, 20:23
de Ionutconst » 25 Iul 2013, 11:19
$1 scrie:$2alut,
Atunci cand masina sta ca pe o bila si trage intr-o parte apoi in cealalta dupa care se stabilizeaza si se aude si o mica bataie sau trepidatie in volan,80% din cazuri le reprezinta caseta de directie si am intalnit tipul asta de defectiune la 5 firme de masini care totusi nu se simte ca ar avea joc dar dupa demontare se vede clar ca axul cremalierei este cu problema descrisa.
de becabeca35 » 25 Iul 2013, 14:17
de Ionutconst » 26 Iul 2013, 15:31
de mihai20005 » 26 Iul 2013, 22:17
de mihaibre » 26 Iul 2013, 22:41
de bibanu47 » 27 Iul 2013, 22:50
de szmen » 29 Iul 2013, 09:57
de bibanu47 » 29 Iul 2013, 11:16
de szmen » 29 Iul 2013, 11:18
$1 scrie:$2alut,
Nu este o defectiune care poate fi evaluata fara o privire de ansamblu.
Tot ce iti pot recomanda este sa faci un test de compresie pe cilindri si sa vezi ce valori ai,operatie care o poti efectua la Maddogu,apoi daca ai nevoie sa iti reconditionez chiulasa si sa ti-o dau facuta decat sa o montezi pe motor,te servesc cu placere.
de bibanu47 » 29 Iul 2013, 11:24
de szmen » 29 Iul 2013, 12:10
de SFINXUL » 29 Iul 2013, 19:13
Înapoi la Service-uri auto generale
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori