Salut Giovani,
Multam de complimente si stai linistit ca si eu prima data am terminat instalatii tehnico-sanitare si gaze,dar neputand lasa mecanica deoparte am cautat ulterior sa ma realizez in domeniul ei,dar asta numai dupa ce m.am facut membru de partid

,deoarece pe acel timp nu se putea face policalificare dacat in acest fel,dar asta nu inseamna ca vreau sa ma disculp ca am facut parte din vechea "garda",deoarece atunci era ordine,nu se regula profesoara pe catedra cu elevul in prezenta camerei de filmat si daca te duce.ai a doua zi la piata tot pretul ala era deoarece exista "mercurialul",nu ca acum,mananca doar Piticul Porno(Boc) si cu Base si restul se uita,adica "cine poate,oase roade,cine nu mananca boabe".
Bun,hai sa trecem la subiect.
Tu ai motorul de 1.8 diesel,cel care la distributie transmite miscarea cu ajutorul a doua curele,una mergand de la vilbrochen la pompa de injectie iar cea de a doua,merge de la vilbrochen la axul cu came si daca gresesc cu ceva te rog sa ma corectezi.
Dupa cate mentionezi,motorul are probleme cu pornirea numai la cald,de unde rezulta ca nu are nici.o defectiune la releul de bujii si la bujii,altfel nu pornea nici la rece.Singura cauza care poate fi se refera la pompa de injectie si mai exact la capul hidraulic al pompei,cap care la cald se dilata si dupa oprire avand tolerante foarte mari,presiunea de motorina scapa pe langa ax,astfel nefiind capabil sa asigure deschiderea injectoarelor,injectoare care la 1,8 D sunt la 135 bari,iar la 1,8 TD sunt la 155 bari.
Te invat un secret,dar sa nu te apuce rasul
Iei la tine un bidon de apa rece,pornesti masina si pleci cu ea si dupa ce ajunge la temperatura normala de lucru,opresti motorul si cu ajutorul acelui bidon,torni apa rece pe capul hidraulic al pompei de injectie(acolo unde pleaca conductele) si apoi dai la automat sa repornesti si o sa constati ca de aceasta data va porni.
ATENTIE:
Ambele tipuri de motoare si D si TD,sunt echipate cu 2 tipuri de pompe de injectie,Lucas si Bosch.
Pompele au aceleasi prinderi,dar de la una la alta difera ordinea de alimentare a injectoarelor,deci trebuie pompa imperecheata cu conductele ei cu tot,altfel nu porneste.
Mai au o buba,unele pompe au imobilizator,acestea fiind imperecheate cu cipul din cheie si daca schimbi pompa,nu va mai porni,dar avem leac si pentru asta,te invata bibanu mai departe si asta,dar nu acum ca plictisim utilizatori

si asa se spune ca eu scriu cele mai lungi epistole de pe acest forum.
Pentru inceput,incearca recomandarea cu bidonul de apa(nu mai rade) si apoi ne auzim,pentru a stabili ce facem mai departe.
