Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde aliosa88 » 09 Noi 2009, 22:34

Am descoperit o mica problema, care citind pe forum a devenit o mare problema:( Sunt foarte curios sa aud parerea unei persoane cu experienta.
Am observat ca nivelul uleiului este peste maxim cu vreo 4-5mm. Intai am zis ca o fi pus mai mult mecanicul la revizie, insa surplusul l-am observat de vreo saptamana, iar de la revizia facuta acu 7.000km si pana saptamana trecuta recunosc ca nu m-am uitat la nivel.
Intrand pe forum am gasit pe cineva care spunea ca si el a avut aceasta problema, insa el a observat ca si nivelul la antigel scadea. Acea persoana a rezolvat problema rectificand chiuloasa la strung, si schimband garnitura.
Problema e ca si eu acu vreo 2 luni am mai completat niste antigel, ca era sub minim, iar acum cand m-am uitat e iar mai putin:(.
In weekend o sa scot niste ulei astfel incat nivelul sa ramana fix la semnul jojei de maxim, si o sa completez si antigelul iar. Asta e singura solutie pe care o vad eu care sa-mi confirme daca e vreo legatura sau nu intre antigel si ulei.
Din experienta voastra e posibil sa fiea adevarata aceasta teorie? Sau ma sperii degeaba?
Daca ajunge antigelul(ala roz) in ulei face rau motorului?
aliosa88
Incepator
 
Mesaje: 11
Membru din: 09 Noi 2009, 22:14
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 1.6tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 09 Noi 2009, 23:19

Aliosa,lasa pe cine vrea sa vorbeasca ce vrea.

Hai sa o luam in ordine,chiulasa se planeaza la freza sau masina de rectificat nici decum la strung si referitor la nivelul de 5mm iti spun eu ca e placebo curat.

In momentul in care lichidul de racire,in cantitate cat de mica,se amesteca cu uleiul,datorita presiunii pompei de ulei care automat le amesteca,rezulta un amestec balbotat de culoare gri,nu mai mentine nici culoarea uleiului nici a antigelului,e gri si punct.

Observatia ta este eronata deoarece nu probezi nivelul uleiului dimineata inainte de pornire ci verifici cu uleiul cald si nedepozitat in baie deoarece mai ramane in rampa sau masina nu se afla pe o suprafata plana la momentul constatarii,plus ca la toate Fordurile fabricate mai recent,toate jojele sunt concepute aiurea pentru faptul ca nu mai arata nivelul la jumatate cum este normal ci la nivelul maxim.

Eu personal nu am citit topicul de care mentionezi,referitor la persoana care ii disparea antigelul,dar la acesta este explicabil deoarece chiulasa era ovalizata intr.o asa pozitie incat pica in capul pistonului si o arunca pe toba,nu o baga in baie.


Sunt multe posibilitati de ardere a chiulasei sau a garniturii de chiulasa.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde aliosa88 » 10 Noi 2009, 09:01

Asta e topicul despre care vorbeam: viewtopic.php?f=54&t=12747&p=581218&hilit=nivel+ulei#p581218
Am masurat nivelul uleiului de mai multe ori in cateva zile pe suprafete plane, si cu motorul rece, si de fiecare data a fost la fel :(. Deci nu e eroare de citire. O sa caut un furtun si o seringa sa scot ceva ulei si sa analizez apoi evolutia in timp a nivelului.
aliosa88
Incepator
 
Mesaje: 11
Membru din: 09 Noi 2009, 22:14
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 1.6tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde swen_cta » 10 Noi 2009, 10:42

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2wen_cta

în 1996 am schimbat uleiul din cutia unei fiestine xr2i p uleiul roz, scump, arăta identic cu T90 cel românesc ca vâscozitate, diferea doar culoarea... de ce dracului cu unu a mers aşa rău, iar cu altul aşa bine nu-mi pot explica...


Am reusit sa dibui treaba cu cautataorul extern,partea [rpasta e ca , la rece, imi agata a 2.Din ce m-am consultat cu cineva mi-a spus ca e de la ulei si nu de la angrenajele cutiei.Ulei am bagat VALVOLINE DURABLEND 75W-90 GL4, si ma asteptam sa fie o imbunatatire a functionarii cutiei dar vad ca am dat banii de pomana.
Ma gandesc cu groaza la iarna cand o sa fie ger ce o sa mai carai cutia, pana se incalzeste.
Sa incerc cu alt ulei?
MULTUMESC PENTRU SFATURI DRAGI COLEGI.
Ford FOCUS 1.6 16V Verde TREND{numere straine}
VW GOLF IV 1.8 20V 125 ARMASARI FLOCOSI gri sobolan 98 B 5622 PN
------------------------------------------------------------------
Plecat prin lume....
Avatar utilizator
swen_cta
Gold Member
 
Mesaje: 846
Membru din: 21 Aug 2007, 22:03
Localitate: constanta
Maşina: FORD PUMA 1.4 16V 2000
VIN: WFOCXXGAECYB80577

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Noi 2009, 14:36

$1 scrie:$2Am masurat nivelul uleiului de mai multe ori in cateva zile pe suprafete plane, si cu motorul rece, si de fiecare data a fost la fel


Aliosa si cum am putea explica faptul ca nivelul in baie ramane constant,nu creste nu scade? :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde aliosa88 » 10 Noi 2009, 20:24

Multumesc mult de sfaturi.
Parea mea este ca mecanicul ala care mi-a schimbat uleiul a pus mai mult(la service-ul respectiv vin mai multe vw-uri si din obisnuinta a pus si omul sa aibe ce manca si motorul:) ).
Oricum o sa scot din ulei si o sa completez cu antigel maine sau poimaine, ca sa fiu cu sufletul impacat.
aliosa88
Incepator
 
Mesaje: 11
Membru din: 09 Noi 2009, 22:14
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 1.6tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Noi 2009, 22:09

Saptamana asta am de reparat un motor V6 de 2.8 :)

Deoarece la un motor timpul cel mai mult se pierde cu pasuirea supapelor in chiulase,am inceput cu acestea.

In pozele ce urmeaza o sa urmarim cum se efectueaza aceasta operatie.
Se depreseaza arcurile supapelor si se scot sigurantele de pe tija de ghidare,apoi acestea raman libere de sarcina putand fi demontate de pe chiulasa.
Se prinde o bormasina electrica la menghina,iar in aceasta bormasina se monteaza supapa care prin invartire se curata de depunerea de ulei ars si calamina rezultata la ardere,cu ajutorul unui cutit cu varful rotund iar ulterior cu smirgher.
Apoi cu ajutorul unor freze,se frezeaza scaunul de asezare al talerului supapei,iar apoi cu alta bormasina electrica,dar care are neaparat schimbator de sens se pasuieste fiecare supapa pe scaunul ei si dupa aceasta nu avem voie sa le montam decat in locul si ordinea in care au fost pasuite.
Am mentionat faptul ca trebuie bormasina cu sens,pentru ca aceste supape se freaca de 3 ori pe dreapta si de 3 ori pe stanga,operatia repetandu.se pana cand supapa inchide perfect.
E cea mai mare greseala sa freci supapa numai intr.un sens asa cum fac 98% din mecanici,deoarece aceasta se incinde si se arde,plus ca se va pasui foarte greu.
Antrenarea supapei se face cu bormasina cu ajutorul unei bucate de furtun presat pe o tija de 8mm in diametru,aceasta putand fi si o tija veche taiata de la o supapa care nu mai este folosibila,iar pentru pasuire eu folosesc seringi cu pasta de diamant.
Se inlocuiesc simeringurile la supape si dupa toate aceste operatii supapele,arcurile,talerele si sigurantele se monteaza cu ajutorul unei prese..

Dupa cele mentionate mai sus se monteaza bujiile,iar apoi chiulasa se posteaza pe o suprafata perfect plana si de toarna benzina in camera de explozie,urmarind cu atentie sa nu curga nici pe admisie dar nici pe evacuare.

As ruga sa citim cu atentie explicatia fiecarei poze ca sa intelegem operatia in sine si daca sunt nelamuriri va rog sa ma intrebati.
Fişiere ataşate
DSC00372.JPG
vedere ansamblu chiulasa
DSC00373.JPG
vedere ansamblu chiulasa
DSC00378.JPG
set garnituri evacuare si simeringuri supape
DSC00379.JPG
seringa cu pasta diamantata pentru pasuire
DSC00386.JPG
freza de scaune de supape
DSC00387.JPG
freza de scaune de supape
DSC00388.JPG
freza de scaun de supape
DSC00391.JPG
presa in ansamblu
DSC00392.JPG
presarea talerului supapei
DSC00393.JPG
presarea arcului supapei
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Noi 2009, 22:22

Continuare V6 2.8:
Fişiere ataşate
DSC00390.JPG
supapele echipate cu simeringuri noi
DSC00381.JPG
bormasina cu antrenorul pentru rectificat supape
DSC00380.JPG
bormasina cu antrenorul pentru rectificat supape
DSC00374.JPG
anticamera cu supapele demontate
DSC00375.JPG
prinderea supapei in bormasina fixata la menghina,pentru curatare
DSC00385.JPG
taler inainte de rectificare
DSC00383.JPG
taler rectificat
DSC00384.JPG
supapa curatata de calamina
DSC00389.JPG
cum apar supapele dupa curatare si pasuire
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 10 Noi 2009, 22:31

Bibane! Vezi ca scula aia se cheama alezor, nu freza. ;)
Si te rog frumos sa nu ma contrazici! :))
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Noi 2009, 22:47

Alo,tu ai grija de popicele tale si lasa si vrajeala si mecanica ca nu tine figura,e direct FREZA de supape.

Daca nu uit,maine seara postez poze cu un alezor. :-w :-? [-X
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde DON GYOVANY » 10 Noi 2009, 22:57

bibane freza aia a ta seamana cu freza mea pentru scaune la baterii la instalatiile sanitare,parca sunt facute de aceeasi mama :D
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 10 Noi 2009, 23:11

$1 scrie:$2lo,tu ai grija de popicele tale si lasa si vrajeala si mecanica ca nu tine figura,e direct FREZA de supape.
Daca nu uit,maine seara postez poze cu un alezor. :-w :-? [-X

Bibane! Tu vezi-ti de fiarele tale si lasa prelucrarile prin aschiere in seama mea. :))
Mai accepta si tu sa fii corectat, ca nu ai cum sa le stii pe toate. ;)
Vezi ca este a doua oara cand imi sustin punctul de vedere. A treia oara este cum spui tu. :D

PS. Ca acum imi veni! Operatiunea care ai facut-o tu scaunelor de supape, cum se cheama? Alezare sau frezare? ;)
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Noi 2009, 23:27

Avand in vedere ca nu vreau sa am discutii neprincipiale cu tine si nici cu altcineva,sa vedem ce zice GOAGLE astea,deci:
Fişiere ataşate
ok_5141.jpg
freze
alezoare.jpg
alezoare
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 10 Noi 2009, 23:36

Asa e Bibane! E cum spui tu si Goagle. Ai frezat scaunele la supape. =D>
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 10 Noi 2009, 23:43

Sarutmana si multumesc de apreciere,oricum e de inteles deoarece esti obosit dupa partida de popice. =))

Scuze de OF. [-O<


L.E. Si ca sa nu fiu total off.topic mai spunem astfel:

Alezoarele sunt folosite la corectarea bucsilor de bolt,la pistoane sa zicem. ;)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Asgard » 11 Noi 2009, 00:07

Fericit beneficiarul acestui motor....caci a lui va fi rodajul.
O intrebare dupa pasuire cum va dati seama ca supapa respectiva inchide bine pe scaun?
Va multumesc asteptam sa vedem poze de la a 2-a qlasa
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 11 Noi 2009, 00:13

Raspund eu:
$1 scrie:$2............Dupa cele mentionate mai sus se monteaza bujiile,iar apoi chiulasa se posteaza pe o suprafata perfect plana si de toarna benzina in camera de explozie,urmarind cu atentie sa nu curga nici pe admisie dar nici pe evacuare..................
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alexe Gabriel » 11 Noi 2009, 01:06

Misto ce faci aici !!! =D>

Rugaminte: cu ocazia asta, arata-ne cum se monteaza corect bujiile (am auzit ca trebuiesc orientate fatza de supape ...)

Intrebare: se face si o proba de etansare (de presiune) dupa operatia de curatzare a scaunelor si supapelor ? Cum ?

Sugestie: pozele tale nu sunt prea clare, pacat de contzinut, poate potzi sa faci rost de un aparata de fotagrafiat mai bun si nu uita de blitz.

Succes pe mai departe !
Nu-ti arde lumanarea numarand banii boieresti !
Nu plati un butoi de untdelemn pentru o maslina !
Bunica mea.
Avatar utilizator
Alexe Gabriel
Gold Member
 
Mesaje: 798
Membru din: 12 Iun 2007, 22:05
Localitate: Valenii de Munte
Maşina: Ford Sierra 2.0 GL, 1987, OHC-77KW, NES, Weber 2V (30/34 DFTH, Stepper)
VIN: WFOAXXGBBAHU27951

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Noi 2009, 01:37

Multumesc de apreciere Gabi. :)

Proba la presiune nu se poate face,singura proba este cea clasica turnand benzina si nu trebuie sa curga nici pe admisie nici pe evacuare.

Intradevar un blitz ar fi de mare efect,toate pozele de pe acest topic sunt facute cu aceeasi scula numai ca cele facute seara,sunt de calitate indoielnica,deoarece am peste tot numai becuri de 200W care produc tot felul de sclipiri si alte chestii.

Revin la ideea cu proba la presiune,eu am zis ca nu se poate face,dar e impropriu spus deoarece se poate face foarte simplu cu o placa metalica dreptunghiulara prevazuta cu o garnitura care sa inchida in locul blocului motor,dar in momentul cand nu repari numai Ford si repari toata gama de firme cum le "ametesc" eu,nu iti convine sa te complici,asta ar insemna sa am o incapere destinata numai capacelor de chiulase si te rog sa ma crezi ca nu se merita,ma intereseaza mai mult presele de bucsi,rulmenti si etc,fara care mecanica este indispensabila. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alexe Gabriel » 11 Noi 2009, 10:34

Asa ma gandeam si eu la proba de presiune, am vazut cum se face la ventile (robineti) din industrie, diferentza-i ca eu nu-mi puneam problema pentru diferite chiulase (gandindu-ma doar la motorul meu), putand ramane totusi sa ne gandim cum ar putea fi facuta o "flansa universala", problema garniturii temporare fiind ca si inexistenta. Inteleg ca, o astfel de proba se impune, pentru un spirit german ...

Astept parerea ta in legatura cu pozitia bujiilor (conteaza sau nu ?) si mai ales, pentru noi astia "pe con", cum putem sa le montam corect (pozitia corecta) DACA nu ne lasa filetul ?
Nu-ti arde lumanarea numarand banii boieresti !
Nu plati un butoi de untdelemn pentru o maslina !
Bunica mea.
Avatar utilizator
Alexe Gabriel
Gold Member
 
Mesaje: 798
Membru din: 12 Iun 2007, 22:05
Localitate: Valenii de Munte
Maşina: Ford Sierra 2.0 GL, 1987, OHC-77KW, NES, Weber 2V (30/34 DFTH, Stepper)
VIN: WFOAXXGBBAHU27951

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alexe Gabriel » 11 Noi 2009, 14:08

Cam asa vad eu o posibila solutie pentru testul de presiune, improvizata (deci, definitiva) din ce se mai gaseste prin atelier.
Cer scuze pentru, calitatea schitei, considerand ca s-a inteles ideea.
Fişiere ataşate
testare supape.jpg
Nu-ti arde lumanarea numarand banii boieresti !
Nu plati un butoi de untdelemn pentru o maslina !
Bunica mea.
Avatar utilizator
Alexe Gabriel
Gold Member
 
Mesaje: 798
Membru din: 12 Iun 2007, 22:05
Localitate: Valenii de Munte
Maşina: Ford Sierra 2.0 GL, 1987, OHC-77KW, NES, Weber 2V (30/34 DFTH, Stepper)
VIN: WFOAXXGBBAHU27951

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 11 Noi 2009, 19:27

ideea nu e rea, de fapt aşa se procedează, numai că cu nişte scule un pic mai moderne.

în camera de detentă nu se bagă lichid ci aer.
dacă ai băga lichid ar închide sigur mai bine decât cu gaz.

unde am văzut eu aşa ceva mecanicii erau mulţumiţi dacă supapele ţineau între 5 şi 15 atmosfere.
la cât e de scurt timpul în care se face compresia e suficient...
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Noi 2009, 22:42

$1 scrie:$2
Astept parerea ta in legatura cu pozitia bujiilor (conteaza sau nu ?) si mai ales, pentru noi astia "pe con", cum putem sa le montam corect (pozitia corecta) DACA nu ne lasa filetul ?


Nu exista asa ceva,filetul este conditionat de inceputul lui si niciun fabricant de bujii nu tine cont de aceasta problema.

Chiar as fi curios sa vad si eu textul acela unde ai gasit mentionat acest lucru.

Filetul auto este filet cu un singur inceput si ca sa.ti mai dezvalui un secret deoarece ai si tu o varsta si stii despre ce vorbesc,stilourile alea comuniste ce le spuneam noi "stilou de 110 lei",aveau filet cu 7 inceputuri,ala de exemplu il puteai infileta cum vroiai tu.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde valiinves » 11 Noi 2009, 22:58

Numai ca la stiloul respectiv, nu era folosit filetul pentru pozitionarea capacului, ci era folosit pentru infiletarea respectiv desfiletarea rapida. Normal pentru asta sunt filetele rapide. Pentru rapiditatea filetarii si desfiletarii. Daca vrei un exemplu mai din zilele noastre, si borcanele cu capace cu filet, tot un filet cu mai multe inceputuri este. ;) :D
Pentru pozitie sunt folosite acolo unde scrie OIL sau 7I0. :))
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 131 CP
WFOWXXGBBW1E43387

Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
Avatar utilizator
valiinves
1nsane Member
 
Mesaje: 2235
Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
VIN: WFOWXXGBBW1E43387

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alexe Gabriel » 12 Noi 2009, 00:36

$1 scrie:$2hiar as fi curios sa vad si eu textul acela unde ai gasit mentionat acest lucru.

Am citit undeva pe net, mai demult, nu mai stiu unde, dar acolo vorbeau de bujiile care folosesc saibe la etansare si explicau cum se face o dunga cu un marker pe gatul ceramic si apoi folosind saibe de diferite grosimi, se realiza pozitionarea, prin incercari succesive. Nu se sufla o vorba despre bujiile cu con, daca mai dau de text, normal ca am sa-ti trimit link-ul.
Nu-ti arde lumanarea numarand banii boieresti !
Nu plati un butoi de untdelemn pentru o maslina !
Bunica mea.
Avatar utilizator
Alexe Gabriel
Gold Member
 
Mesaje: 798
Membru din: 12 Iun 2007, 22:05
Localitate: Valenii de Munte
Maşina: Ford Sierra 2.0 GL, 1987, OHC-77KW, NES, Weber 2V (30/34 DFTH, Stepper)
VIN: WFOAXXGBBAHU27951

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alexe Gabriel » 12 Noi 2009, 20:27

Uite ce am gasit pe net: http://corp.advanceautoparts.com/englis ... 1001sp.asp seamana 99% cu ce am citit.
Daca vrei mult mai multe, incearca un search pe google: all about spark plug indexing
Cu ocazia asta eu m-am lamurit ca nu prea se merita efortul, este vorba de o foarte mica inbunatire a performantei motorului, facand diferenta doar la motoarele de competitie, unde ultimii doi CP te fac sa castigi la sutime. Cam asta se vede pe imaginea de mai jos, al dreaku si netu asta :|
Fişiere ataşate
SparkPlugDyno.jpg
Nu-ti arde lumanarea numarand banii boieresti !
Nu plati un butoi de untdelemn pentru o maslina !
Bunica mea.
Avatar utilizator
Alexe Gabriel
Gold Member
 
Mesaje: 798
Membru din: 12 Iun 2007, 22:05
Localitate: Valenii de Munte
Maşina: Ford Sierra 2.0 GL, 1987, OHC-77KW, NES, Weber 2V (30/34 DFTH, Stepper)
VIN: WFOAXXGBBAHU27951

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 12 Noi 2009, 20:43

Nu are rost sa.ti complici viata,atata timp cat exista bujii cu 2,3 si 4 electrozi. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 15 Noi 2009, 20:32

băi, gabi, hai să lăsăm stilourile chinezeşti cu filete cu 4-12 începuturi... e destul să ştii cum foncţionează un strung. apropos, ai făcut ceva strungărie? :D eu m-am mai jucat pe la maşini-unelte niţel, de pildă ştiu să tai orice filet pe orice strung, cu orice pas, cu oricâte începuturi...
am fost hiperfericit când am prins cu mâinile mele un vilbrochen de dacie pe universalele unei maşini de rectificat... să-ţi mai povestesc? :D

beleaua mea e că nu ştiu să fac un cuţit, degeaba îmi pui în mână oţel rapid, marathon sau widia... nu mă pricep să-l polizez... plm...


pe mine mă caută userul swen hassel-cta cu o belea:

are un motoraş de 1.4 pe benzină la o Puma, nu cunosc motorul, şi zice că are o bătaie care apare cam la 20 de secunde de la pornire.
l-am pus să cronometreze şi aşa a făcut.
după cum povesteşte el ar cam fi o bătaie în rampă, pentru că se estompează în câteva minute dar nu dispare de tot...
i-am zis să bage un 5w40 sintetic

zi o idee.
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 15 Noi 2009, 21:24

Mihaita am lucrat vreo 2,5 ani pe post de maistru instructor la atelierul scoala,la sectia strungarie dar nu intru in amanunte ca iar ma fac "prietenii" comunist.

Motorul de Puma are reglaj mecanic la tacheti,nu este hidraulic si uleiul care l.ai recomandat tu,e foarte bine.

Nu prea am chef de vorba,am inteles ca a cam inceput lumea sa ma critice pe la intalnirile de seara,ca vezi tu domne eu cand fac RK la motoare nu dau chiuloasele la planat,pai numai un prost poate sa faca asta si imi asum cele spuse,sa planeze chiulasa aiurea daca nu are ovalitate sau deformari mecanice.

De ce sa o planez ca sa ii scurtez viata?

Au citit si ei pe net ca anumite chiulase se planeaza si daca tot nu se uita femeile la ei,filozofeaza despre mecanica noaptea in loc sa stea in plapuma.

Cand se repara un motor,supapele se pasuiesc obligatoriu,dar de planat se planeaza numai daca este nevoie,de ce trebuie sa reduc durata de viata a unei chiulase mai ales in conditiile in care e de fonta masiva si pentru doar 3 pistoane,daca am verificat.o si nu are nici.o problema.

Rog pe cei care nu au treaba pe acasa,sa caute pe forum deoarece cineva a deschis un topic de vizionari de teatre,spectacole,etc si viata e foarte scurta,uite ca saracul Dinica sa dus si el,Dumnezeu sa.l ierte si in loc sa bata campii pe topicul meu mai bine se delecteaza cu un spectacol adevarat si educativ,de la mine nu are ce invata.

Daca cineva are comentarii la planarea chiulaselor asa aiurea,astept opinii.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde DON GYOVANY » 16 Noi 2009, 08:24

Salut Maestre,

Ieri am facut o tura pe soseaua de centura cu scorpiuta si se tureaza si nu se mai duce,adica pana pe la 3000 ture trage bine dupa care se cramponeaza desi turometru urca pana la 5000 ture,dupa 3000 ture parca o tine cineva in loc asta cand o iau repede,dar daca o iau in timp merge.
E ambreajul dus?..si ce anume sa se fi dus,discul de la ambreaj,placa de la ambreaj,rulmentul de la ambreaj,care din ele???,sau toate trei? :(
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login