Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Mar 2014, 03:19

neaghi scrie:Buna ziua d-nu Gabi,
Dupa demontare, am masurat vibrochenul la biele, si am 4,72/4,75/4,73/4,72, si nu are ovalitate sau nu e masurabila cu ce am masurat noi (micrometru).Cuzinetii ca si noi, fara uzura, schimbati atunci odata cu pompa de ulei.Bineinteles ca mi s-a sugerat sa-i las ca-s buni..dar o sa-i schimb.Sunt R1, asa i-am gasit si cred ca am inteles si de ce..din pacate..
La paliere, vibrochenul are 53,72 la toate fusurile R1, fara ovalitate, doar uzura uniforma a cuzinetilor.


Buna dimineata,

Cotele bielelor nu sunt rele deloc,din rectificare oricum vilbrochenul se face pe -0,20 pentru pelicula de ungere cu ulei si nu are rost sa cumperi alti cuzineti decat in conditiile in care este luata compozitia aia alba si se vede rosiatic pe undeva,am mai discutat ca sunt cuprati.

Si acum cilindrii.Pistoanele sunt Mahle, probabil schimbate, marcate 79,985.Dupa carte ar fi asa 79,51/79,76/80,01/80,51 probabil la mine e vb de reparatia a 2-a respectiv 80,01.


...ai intuit bine,sunt reparatia a doua pentru ca diferenta dintre 79,985 si 80,01 este toleranta de dilatare a pistonului in regim de temperatura normala de functionare iar pistoanele nu sunt ale motorului ci a fost pus set de reparatie,ele din fabrica vin echipate cu Sk(Kolben Schmidt).

Am adus segmenti de 80,0 o firma noname, de proba cei Kolbenschmit vin la termen si e mai greu cu schimbatul daca nu se potrivesc, si introdusi in cilindru la jumatatea cursei au fanta de 0,5 mm, iar in carte zice ceva de 0,25-0,35 si limita de uzura 1 mm.In principiu se incadreaza sub limita de uzura..dar sunt gata "uzati" sa zic asa...Ok, am adus si 80,5 mm R3 si astia se petrec cam 1,5 mm.Am zis ca-i ajustez sa obtin fanta corecta, dar amicul mecanic mi-a zis ca sunt prea tari si probabil se vor uza prematur, si mai bine sa-i pun pe cei de 8,00mm.


Vei merge pe cei de 80,01 fara probleme,nu sunt deloc "ca si uzati",uzati sunt atunci cand au cate 3 mm intre capete,adica bagi varful la surubelnita intre ei.
Segmenti se ajusteaza pe panza de flex la turatie mare,nu cu pila,deci nu duritatea lor este importanta ci faptul ca daca ii vei poliza pe capete pe cei care se petrec 1,5 mm inseamna foarte mult si dau ovalitate,sa nu faci greseala asta.
Daca ai poliza un segment din acela si l-ai face sa vina bine cap in cap si ai pune o lumina sub blocul motor,o sa vezi ca in doua zone diametral opuse o sa observi lejer fanta de lumina intre segment si peretele cilindrului,lucru care nu este admis.

Acum ma gindesc ca astia sunt de o firma..SM parca.. si poate cei de Kolbenschmith or fi altfel..nu stiu ce sa cred.Am facut niste poze, sa-mi dati o sugestie, sa pun segmentii prelucrati , sau aia care se potrivesc dar au deja fanta prea mare?De asemenea o fi posibil ca ceilalati K.., sa fie cu citeva zecimi mai mari sa fie fanta mai mica..?


Segmentii SM sunt nemtesti si nu te speria degeaba pentru ca este firma consacrata si veche pe piata,fabrica segmenti si pentru utilaje si multe minuni din domeniul mecanic deci poti cumpara linistit,am montat o gramada seturi pe Audi,VW,Opel,etc.
Segmenti pentru un tip de motor de obicei au aceleasi tolerante indiferent de firma,ca sa respecte dilatarea si merg si pana la 0,30 toleranta la ungere iar daca vezi segmentii de Focus 1.6 16V cand ii montez,ramai stupefiat deoarece au deschiderea extrem de mare din fabricatie intrucat suporta dilatari mari.

Si am lasat la sfirsit bomboana..nu stiu cum de n-am vazut inainte, cind am facut testul cu segmentul, la cilindrul 4 cel cu probleme de cind lumea..surpriza..cilindrul lovit se vede in poze cum arata... :( Prietenul mi-a spus ca de regula alea sunt urme lasate de un electrod de bujie ce se rupe in cilindru..si ca n-ar fi grav ca a vazut el altele si mai si...si tot mergeau..Dupa ce am vazut asta le-am pus cap la cap..si presupun ca undeva in trecutul lui, motorul a prins ceva inauntru..acel ceva l-a mutilat in felul asta, si singura solutie a fost sa duca cilindrii direct la R2, si schimbat pistoanele, si probabil a avut de suferit si vibrochenul si l-au dus la R1..


Am facut semn pe poza de la tine pana unde ajunge segmentul de foc(compresie) si din cate vad situatia nu este asa de critica deoarece segmentul de ungere nu ajunge la deformarile alea care nu au disparut la alezare cand motorul a fost reparat iar cilindrii se vad clar ca nu au uzura sus ca sa agate la unghie,deci nu ar trebui sa-ti faci probleme si trebuie sa accepti faptul ca orice motor reparat nu are cum sa nu "manance" 1 l de ulei intre doua schimburi,adica intre 8.000km-10.000 km.
Ford Focus din fabricatie este facut sa consume 1l de ulei la 10.000km deci ce sa mai discutam?
Este infima cantitatea de ulei sau compresie care va scapa pe acolo si poate sa fi avut si segment rupt nu numai electrod de bujie cazut in capul pistonului.
Vezi tu asta inseamna sa faci blocul la reparatie in loc sa-l bucsezi si sa-l aduci pe zero ca de la "mama lui".

In plus am gasit pe sorbul pompei de ulei o bucatica de cuzinet cam 15/10 mm, obtura cam 30% din sorb.Si eu cind am schimbat pompa si cuzinetii de biela , am spalat baia, practic am curatat cit am putut, cuzinetii schimbati de mine nu aveau lipsuri..ma gindesc ca bucata de material a ramas undeva lipita de la cuzinetii anteriori cel mai probabil de la aventura cu cilindrul...


Bucata a ramas blocata intre peretele blocului si lagarele de palier ale vilbrochenului,la ambele capete ale blocului are din turnare niste umeri dupa care nu poti sa vezi cu ochiul liber ci numai cu o oglinda mica de stomatologie. ;)
As vrea neaparat sa vad o poza cu pompa de ulei pentru ca au fost echipate cu 3 modele si apoi discutam si de pompa si supapa ei de refulare.

Acum am stopat comanda de piese, pt ca nu stiu ce sa fac..sa continui sa repar motorul si sa sper ca va merge mult mai bine si acele defecte din cilindru nu vor conta, sau sa abandonez totul si sa caut alt bloc ? Oricum alt bloc presupune alte piese, alte cote..pe linga partea birocratica.. si chiar n-as merge pe partea asta..


Nu schimbi niciun bloc,mergi pe acesta in continuare.

Ce mai pot spune este ca fanta la segmentii vechi era cam de 1,5 , 2 mm, iar defectele din cilindru nu am idee ce adincime au, si presupun ca nu exista nici o metoda de umplere si rectificare a golurilor care sa mai si tina...Amicul zicea ca oricum segmentii nu ajung pina la zgarieturi, dar din poze se vede altceva...


Nu exista nicio metoda de umplere decat sudura in argon dar asta trebuia facuta inainte de alezare ca sa ramana peretele curat.
Daca se sudeaza acum,este imposibil sa mai centreze platoul la masina de rectificat ca sa treaca pe fosta cota si sa ia numai acea zona.
Nu incerca sa sudezi cu ceva ca faci greseala,sudura in argon este o sudura rece.

Ca sa inchei, vreau sa va mai intreb cum se verifica acea supapa de suprapresiune la pompa de ulei, pt ca pare cumva capsata/nedemontabila..acum poate mai putin important, ca am gasit sorbul semiblocat cu acel rest de cuzinet.


Am mentionat mai sus,astept poze cu modelul.

Si despre uleiul pt cutie, am inteles ca musai GL4 trebuie sa pun si nu GL5 pt ca corodeaza piesele din cutie.COntine cutia piese din materiale moi si le ataca uleiul GL5?
Pt siguranta am pus GL4 sintetic , destul de rar pe piata, dar e bine de stiut pe viitor.

Multumesc pt timpul acordat, sanatate si numai bine va doresc !


Din pacate despre cutie nu stiu decat ca ia 1,7 l de ulei,probabil ca tu ai ceva documentatie personalizata pe tipul tau de masina. :)
Fişiere ataşate
urme pe cilindru.JPG
segmenti-sm.jpg
segmenti-sm.jpg (15.39 KiB) Vizualizat de 5434 ori
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde CiprianSB » 14 Mar 2014, 09:09

Buna dimineatza,

Am nevoie de ajutorul dvs. ( in limita timpului disponibil )

La Ford Focus 1 din semnatura ( FF1 , 1.6, 101CP ), am un consum f. mare de benzina, fum alb. Pe FF1 este montat si o instalatie GPL. Consumul de gaz nu s-a modificat in nici un fel.
Am verificat nivelul de lichid de racire, este curat, fara impuritati sau contaminat cu benzina sau ulei si nu scade nivelul.
Am verificat si nivelul de ulei si nu scade in nici un fel.
In bord nu este aprins martorul de check engine.

Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi, ce senzori se pot masura ( poate si valori ), pentru a putea depista defectiunea ?

Multumesc.
Nu banii îţi aduc siguranţa. Siguranţa ţi-o poate da doar un bagaj valoros de cunoştinţe, experienţă şi abilităţi.

Imagine
Avatar utilizator
CiprianSB
Gold Member
 
Mesaje: 619
Membru din: 24 Mai 2009, 21:17
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Focus 1 Berlina 2004, 1595 cmc, 101cp Benzina + GPL
VIN: WF0FXXWPDF4S12783

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde jupanukamikaze » 14 Mar 2014, 11:13

ma bucur ca ati schimbat poza dom' Bibanu...
Activez impotriva prostiei...
ex Focus 1,6, 109hp
ex Focus 1,6 90hp
Avatar utilizator
jupanukamikaze
 
Mesaje: 1648
Membru din: 04 Noi 2011, 14:21
Localitate: Jud. Constanta
Maşina: Outlander 2,3 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde nicu oancea » 14 Mar 2014, 13:57

bibanu47 scrie:Buna dimineata,

Din pacate genul asta de defectiune nu se poate rezolva prin corespondenta.
In primul rand ca nici nu stiu despre ce motor discutam,o fi 1.6 16 valve,o fi 1,6 cel clasic?
Ceva poze sa vad si eu despre ce zona este vorba...
Deci nu se poate rezolva decat prin demontarea carcasei de distributie si apoi pornit motorul si vazut.
Eu de unde pot sti ce au facut aia acolo?
Si daca au demontat au fost atat de batuti in cap incat nu au facut receptia lucrarii?
Ce marca de pompa a fost montata?

E vorba de motor 1.6 16 valve,90 cp,66 kw. Pompa este Valeo,asa scrie pe cutie. E posibil sa nu o fi stranso bine sau pur si simplu garnitura sa fie de proasta calitate,am vazut ca era ceva de genu din carton facuta. Probnlema e ca nu am cum sa fac poze,nu am pe ce o ridica,decat sa o duc la ei,si sincer,las deoparte bunul simt,sunt foarte batuti in cap asa zisi mecanici de aici. Si pe deasupra la sfarsitul lunii trebuie sa revin in tara.
nicu oancea
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 31 Mai 2010, 20:46
Maşina: Focus 2 1.6 tdci 109 cp

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Mar 2014, 18:35

nicu oancea scrie: Acum 2 saptamani am schimbat pompa de apa.pt ca pierdeam apa din vas,si am crezut ca asta e cauza


Buna ziua,

Deci fraza asta ma nelinisteste,deoarece mentionezi ca si inainte curgea,acesta fiind si motivul schimbarii pompei.
Daca nu ar fi curs si inainte,as fi fost tentat sa cred ca nu au curatat ei bine fosta garnitura a pompei si au ramas impuritati pe suprafata de etansare dar se pare ca problema este alta si nu prea stiu vreun furtun in partea din fata a distributie decat cel de sub vasul de expansiune dar nici nu mentionezi prin ce zona curge,prin partea din fata,prin partea din spate?
Acolo langa pompa este corpul termostatului din care pleaca doua furtune,sa nu fie corpul fisurat si sa curga numai in anumite momente sau la o anumita temperatura.
Fişiere ataşate
pompa si corp termostat.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Mar 2014, 19:36

CiprianSB scrie:Buna dimineatza,

Am nevoie de ajutorul dvs. ( in limita timpului disponibil )

La Ford Focus 1 din semnatura ( FF1 , 1.6, 101CP ), am un consum f. mare de benzina, fum alb. Pe FF1 este montat si o instalatie GPL. Consumul de gaz nu s-a modificat in nici un fel.
Am verificat nivelul de lichid de racire, este curat, fara impuritati sau contaminat cu benzina sau ulei si nu scade nivelul.
Am verificat si nivelul de ulei si nu scade in nici un fel.
In bord nu este aprins martorul de check engine.

Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi, ce senzori se pot masura ( poate si valori ), pentru a putea depista defectiunea ?

Multumesc.


Buna ziua,

-rezistenta interna a fiecarui injector trebuie sa fie aproximativ 11,5 ohmi,
-in mufa clapetei de acceleratie trebuie sa ai intre pinul 3 si masa aprox. 5V,
-tot in aceeasi mufa,intre pinul 1 si 2 trebuie sa ai aprox. 0,8 V cu clapeta inchisa si aprox. 4,5 V cu ea deschisa,
-rezistenta interna a IAC-ului sa fie aprox.9,5 ohmi.

Mie totusi imi este teama sa nu ai catalizatorul infundat si plin de condens din cauza gazului,de obicei se da gaura in partea de jos a lui,cu un spiral de 4 mm apoi dupa ce curge condensul format se trage un nit de 4mm cu pistolul,pentru a fi astupata gaura.
Fişiere ataşate
clapeta acceleratie.jpg
IAC.jpg
injectoare.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Mar 2014, 20:08

jupanukamikaze scrie:ma bucur ca ati schimbat poza dom' Bibanu...

boppzoli scrie:In sfarsit v-ati schimbat avatarul! :)
Numai bine! :)

Buna seara,

Eram barbat mai bine in fostul avatar,plus ca se apropiau sarbatorile pascale si se infaptuia sorocul. :D

Sa fiti iubiti.:)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 15 Mar 2014, 00:08

dl gabi pt sonda lamda aveti vreo schema de masurare?
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Mar 2014, 00:55

Pentru ce masina,si ce tip de motor?
Si chiar daca n-o am,o fac,ce mare smecherie. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 15 Mar 2014, 07:58

pt seat arosa 1.0 dl gabi.
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Mar 2014, 15:47

Buna ziua,

M-am conformat.:)
Fişiere ataşate
H2O 2.jpg
fig.29.jpg
H2O 1.jpg
fig. 28.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 15 Mar 2014, 20:59

multumesc dl gabi,stima.
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde gabi_fiesta » 15 Mar 2014, 23:21

Salut d-l Gabi am o problema cu electromotorul cred,adică nu pornește mereu când dau cheie, da în ggol și după câteva încercări o ia. Cum verific sa știu exact ce e. Mulțumesc anticipat.
Avatar utilizator
gabi_fiesta
1nsane Member
 
Mesaje: 1264
Membru din: 15 Ian 2009, 11:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 1.3 70cp
VIN: WF0HXXGAJH4S20298

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 16 Mar 2014, 19:02

huliganski scrie:Va salut, o rugaminete, imi spuneti si mie ce trebuie schimbat la distributie: curea, o rola si pompa de apa sau mai trebuie schimbat si altceva(mai este si alta rola, curea?). O recomandare pentru kit-ul de distributie, ce firma sa fie? Multumesc anticipat!


Buna ziua

Va reamintesc cum fac saptamanal,intrebarile referitoare la mecanica nu se pun pe privat ci aici pe topic ca sa vada si cei care sunt interesati de acelasi subiect.
Multumesc pentru intelegere.


Presupun ca se face referire la motor de 1.8 diesel care are distributie duala.
Distributia inferioara dintre vilbrochen si pompa de injectie este pe lant iar cea superioara pe curea si face legatura intre pompa de injectie si axul cu came.
Se schimba decat distributia superioara si recomand rola INA,curea Contitech si pompa de apa Hepu.
Fişiere ataşate
distributie recomandata.jpg
distributie recomandata.jpg (28.29 KiB) Vizualizat de 6500 ori
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde huliganski » 16 Mar 2014, 19:25

Multumesc
huliganski
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 09 Dec 2013, 21:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WFONXXGCDN3Y54050

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde neaghi » 16 Mar 2014, 21:31

Buna seara, d-nu Gabi

Multumesc pt raspunsuri, de saptamina viitoare reiau comanda cu piesele, chiar aveam nevoie sa mi se confirme ca va merge si asa..prea mare bataia de cap si prea neprevazuta situatia sa fac altfel :)

Ramine totusi intrebarea daca uzura segmentilor 1,5mm masurate, si acea zgirietura nu sunt esentiale, care e motivul pt. care acel cilindru, nu mergea ca si celelalate ?
De fapt chiar dupa ce se incalzeste motorul, daca-i scoti fisa sau nu, nu se cunoaste nici o diferenta, comparativ cu scoaterea unei fise la ceilati trei.Nu stiu daca ar putea fi chiulasa, am observat ce e drept pe supapele cilindrului 4 o depunere mai consistenta decit pe celelalte, nici n-am demontat-o, pt ca n-am gasit inca o modalitate sigura de presat arcurile, si am fost sfatuit sa fac testul cu benzina si daca e ok sa o las asa..cu toate ca eu nu prea sunt de acord cu metoda asta..adica sa n-o desfacem.

Acum ca voi folosi vechiul bloc motor, vreau sa va intreb cit e de necesara honuirea in contextul operatiei/uzurilor ce o fac eu..Citeam undeva ca fara honuire, nu se aseaza si uzeaza uniform segmentii, ca acele rizuri tin uleiul pe cilindru, si ca fara ele reparatia e cam degeaba.Altii ziceau ca la un cilindru uzat, a-l mai si honui presupune a-l uza inutil..
Am vazut ca pe linga honuirea la masina, se poate face si cu o perie ca de sticle, si mai zicea cineva ca a facut-o cu o perie de sirma.. Ma gindeam, ca daca scopul final e doar sa zgarii superficial cilindrul, s-ar putea face si cu o bucata de smirghel minuita in asa fel sa iese acea combinatie de linii intretaiate..

Am mai facut niste poze cu vechiul segment, se vede exact fanta, si l-am suprapus si pe defectul cilindrului si intradevar nu pare sa fie chiar asa un spatiu mare intre segment si cilindru.Pompa de ulei, este asa ca asta de pe e-bay.
http://www.ebay.com/itm/Fits-74-90-Audi ... 0998673919

Vreau sa mai spun ceva, am constatat ca absolut nici o canalizatie de la vibrochen nu era infundata, si baia de ulei a fost surprinzator de curata.Ceva depuneri pe exteriorul canalizatiei am vazut la chiulasa la arborele cu came, dar nu cred ca duralube sa fie de vina, cred ca asa era oricum de la vechime.Tocmai pt ca in principiu mi-am raspuns intrebarii daca face bine sau nu Duralube, am mai vazut o chestie, Xado cica depune metal pe unde nu mai este..nanoparticule..ma gindeam ca daca e bun sa pun in motor poate ajuta la acel cilindru.Ati auzit cumva ceva concret de acest tratament ?
Am mai facut o chestie buna zic eu..am pus un magnet de la un harddisk, pe filtrul de ulei..sa tine acolo eventualele particule metalice .

Si canalele din piston au fost libere, aici ar mai fi o intrebare.Sunt 4 canale cite unul pe fiecare parte a boltului.Citeam undeva ca segmentii se pun la 120 dar merge si la 180.Care ar fi avantajul/dezavantajul fiecarei metode?Ma gindesc ca daca sunt la 180 sunt mai greu de aliniat deoarece ar avea o distanta mai mare de parcurs :)
Sau ca daca fanta e in dreptul boltului e si mai bine. segmentii pusi la 180..desi am inteles ca se interzice lucrul acesta.

Originalul segmentului de ungere, era din 2 buc si asta nou din 3.Nu stiu cum vor fi cei KS, dar daca sunt tot din 3 trebuie aranjata fanta fiecaruiain dreptul gaurii de ungere de linga bolt ?adica prima parte in dreptul unei gauri, a treia in dreptul altei gauri.?.

Si vreau sa mai spun ca am urmat tehnica desurubarii inbusului cu cap rotunjit cu cheia splina,,succes total la amindoua .A mai ramas unul de la racordul de apa, cap hexagonal, care s-a rupt si a mai ramas cam 5 mm inafara chiulasei.Am incercat aceeasi metoda, dar cu tubulara in 6 colturi..deocamdata n-a mers, se pare ca nu poate taia cheia in surub, cum taie cealalta in 12 colturi .

Multumiri, toate cele bune !
Fişiere ataşate
5.jpg
4.jpg
neaghi
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 03 Aug 2011, 19:31
Localitate: Cugir
Maşina: Audi 100

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde neaghi » 19 Mar 2014, 22:26

Ma bucur ca s-a redeschis si curatat topicul, si sper d-nu Gabi ca veti posta aici poza cu pricina, in mod sigur mai sunt persoane interesate.
neaghi
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 03 Aug 2011, 19:31
Localitate: Cugir
Maşina: Audi 100

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde zvony » 19 Mar 2014, 22:48

In urma discutiilor purtate anterior pe acest forum, discutii ce in momentul de fata nu mai sunt prezente fiind mutate in arhiva, acest topic se inchide.
In urma acelorasi discutii cei doi protagonisti, bibanul47 si ipman, au fost pedepsiti prin inchiderea conturilor de pe acest forum (ban permanent).
Aceste decizii au fost luate de echipa de administrare si moderare a forumului.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Anterior

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login