Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 11 Mar 2014, 18:18

Buna seara,
Dl Gabi am si eu o problema si nu ii gasesc rezolvare. Mergand cu masina a inceput dintr`o data sa mearga in suturi si acul kilometrajului nu mai indica nimic(eram pe gpl). Am oprit masina am trecut`o pe benzina si acul si-a revenit dar tot in suturi mergea. Am fost la service mi-a pus masina pe diagnoza si nu a indicat nici o eroare doar doua dintre fise nu erau in parametri. Am schimbat fisele si bujiile dar vad ca tot asa face. Are momente cand trage si momente cand pur si simplu nu se accelereaza. La relanti tot asa are momente cand nu vrea sa treaca de 2500 de ture. Aveti idee ce sa ii mai fac?
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Mar 2014, 18:44

Buna seara,

Daca face la fel si pe gaz si pe benzina este clar ca eliminam din start sistemul de alimentare si mergem la aprindere.Vreau sa stiu daca dupa inlocuirea fiselor a demontat si verificat cineva bujiile iar distanta la electrozi vreau sa fie neaparat reglata la 1,3 mm si daca nu se simte nicio schimbare,mai discutam.
La ce pistoane au fost schimbate fisele?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Mar 2014, 19:24

sv86vyc scrie:Buna ziua! Am nevoie urgent de ceva sfaturi! Am un Ford S max din 2006 si dintr-o data am problema asta.Cand pun contactul nu se aprinde nimic in bord si nici nu porneste! Va rog ajutor ca stau cu ea blocata in parcare!! :-(


Buna seara,

Imi pare rau ca nu am fost disponibil ca sa te ajut. :-??
Am avut scris nr. de tel. in semnatura pana anul trecut cand l-am sters deoarece devenisem cetralista tuturor si nu m-a deranjat altceva decat ca eram sunat de unii colegi care erau cu asa zisul "mecanic " langa masina si nu stiau ce sa faca dupa ce demontau motorul si mi-l dadeau la tel. pe d-nul mecanic ca sa stau eu cu el cate 30-40 minute si sa-l invat ce sa faca dar el se intitula mecanic...si uite asa el isi lua bani,ei isi reparau masinile iar eu ramaneam cu praful de pe tolba si cu tel. bagat la incarcat toata ziua si timpul pierdut iar seara ma intrebam singur de ce mananc mancarea degeaba.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Mar 2014, 20:20

Ce mai zic ... ai nostri :D





Sa vedem ce mai zic si ... ai lor :)





Se pare ca ai lor fac ... gratar pe galeria de evacuare :))




... si 8 purcei la masa :)


Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 11 Mar 2014, 21:00

Bujiile le-am pus pe original si din ce stiu eu sunt la 1.3 iar fisele au fost schimbate toate si face la fel ca inainte
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 11 Mar 2014, 22:35

Am facut si acel test si anume cu motorul pornit am scos cate o fisa de pe fiecare bujie si se simte diferenta la fiecare pe care o scot ceea ce rezulta ca nu ar fi bobina nu? Daca era bobina trebuia sa nu se simta nici o diferenta cand scoteam sau nu este adevarat? Nu cred ca am de la cine lua o bobina sa incerc. Cei de la service mi`au zis ca sigur este de la fise si le-am cumparat si vad ca tot degeaba si daca stau tot sa cumpar asa piese prin eliminare nu rezolv nimic. Cum apas pe acceleratie cum se accelereaza in suturi ca si cum ceva ar tine acolo si tot da sa scape. Am pus si benzina 98 am facut cativa km dar tot degeaba. Poate sa fie un senzor de viteza sau ceva? Ma gandesc ca si acul ce indica km/h a facut figuri atunci dar banuiesc ca trebuia sa apara ceva pe tester daca era sau asta tine tot de aprindere?
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Mar 2014, 00:27

Eu ti-am spus ca sa faci acum nu ce ai facut inainte.
Daca ai schimbat bujiile si ai mers cu fisele alea vechi nu mai am ce zice.
In momentul in care omul ma intreaba ceva si dupa ce ii spun ce are de facut,el nu vrea sa verifice si il ia pe nu in gura,nu mai am drept de apel.Eu sunt convins ca nu ai scos bujiile alea "super noi" si "super originale" ca sa te uiti la electrozii lor sa nu aiba vreo fisura.Ai pus bujii noi si esti sigur ca au 1,3 mm,ok eu iti spun ca rar le-am gasit reglate pentru ca se detaloneaza si prin simplu transport si la 1,1 merg ca dracu.
Regret ca esti departe de mine pentru ca dimineata as fi venit la tine ca sa vezi ca nu este asa cum sustii si daca voi va sustineti un punct de vedere ,mi-l sustin si eu,v-am spus de atatea ori ca HABAR NU AM de partea electrica si cu asta am terminat,mergeti la diagnoza.
M-am repetat pe forumul asta de 1000 de ori ca eu la masina mea personala,cand aveam un Ford pe benzina cu ceva ani in urma,am dat toate reglajele motorului peste cap din cauza la un set de bujii noi.Am schimbat bujiile seara tarziu in parcare la sanatoriu la Techirghiol si nu mi-am permis sa mai pornesc masina la 11 noaptea sub geamurile pensionarilor veniti la tratament si a doua zi la pranz am vrut sa merg cu sotia si copilul in oras si dupa ce am reusit s-o pornesc cu chiu cu vai,crezand ca are ceva in benzina pentru ca si alimentasem seara,am dat carburatorul peste cap umbland la toate jicloarele si era un motor V6 foarte pretentios la reglat si dupa 2 ore si jumatate de demontat carburatorul am zis sa pun odata si bujiile care seara le aruncasem intr-un colt in aripa in portbagaj.
Cum am pus bujiile vechi,se tura motorul de crapa asfaltul sub el,a trebuit sa disper 3 ore ca sa-mi dau seama ca sunt prost.


O seara buna.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 12 Mar 2014, 07:23

Am inteles la ce va referiti dar cu ce sa masor sa vad daca au aceasta distanta? Poate nu m'am exprimat bine dar am pus si fise noi nu am mers cu cele vechi
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde adispan » 12 Mar 2014, 09:03

cu lera se masoara distanta la bujii
dupa ce ca omu' asta pierde noptile sa va raspunda, va e si lene sa folositi google ca sa aflati niste informatii banale? https://www.google.ro/search?q=cu+ce+ma ... anta+bujii

s-au terminat toti mecanicii din botosani de puneti astfel de intrebari aici?
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 12 Mar 2014, 09:12

Am intrebat pentru ca cei de la service mi'au zis ca sunt venite din fabrica la distanta asta si am vrut sa stiu parerea la cineva din domeniu nu din alta cauza
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde res5pect » 12 Mar 2014, 10:21

Buna ziua. Am un FF 2 din 2006 automat 7 viteze, de vreo 2 3 sapt a inceput sa se auda un zgomot din cutie , la inceput mai slab in timp ce statea pe loc cu frana pe D , pe P si N tot timpul . Am schimbat uleiul si filtrul crezand ca o sa scap mai ales ca a inceput sa schimbe si vitezele mai greu. Acum face ca un elicopter si in mers si pe loc. pe loc trepidraza toata masina. Dar daca stau pe D cu frana de mana trasa nu se aude si nici nu trepideaza. Daca ma puteti ajuta cu o rezolvare sau un timp de finalizare si un cost aproximativ in cazul in care voi veni la dvoastra. Mentionez ca sunt din medias sibiu.
res5pect
Incepator
 
Mesaje: 88
Membru din: 25 Dec 2008, 07:56
Localitate: SIGHISOARA
Maşina: Ford Mondeo 09.2001 1.8LX 125cp
VIN: WF05XXGBB51G00278

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 12 Mar 2014, 10:56

Buna ziua,
Am masurat si bujiile au 1.3 cu fise noi tot asa face. Are momente cand merge bine dar tot merge in suturi, sa fie bobina pe duca? Pe diagnoza nu a dat nimic
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 12 Mar 2014, 11:02

Nu stiu daca pe diagnoza "se vede" daca o bobina e pe duca/stricata ... :|

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Florin21 » 12 Mar 2014, 11:16

"FordFocus1" : Mergi si tu pe benzina o perioada buna de timp si vezi daca isi revine. Daca pe benzina nu face asa e clar ca problema vine de la instalatia de GPL.
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7898
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 12 Mar 2014, 12:45

Imi face la fel si pe gaz si pe benzina, daca imi facea doar pe gaz nu mai puneam intrebari.Pe gaz nu prea am mers deoarece il folosesc la distante lungi si de vara trecuta nu am mai mult de 150 de km facuti pe gaz si benzina de doua ori am pusde la petrom in rest de la rompetrol, incerc acum sa vad daca ma ajuta cineva cu o bobina sa nu o cumpar degeaba. Am gasit pe beru la 170 lei dar macar sa stiu daca asta e cauza
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde BahoiMums » 12 Mar 2014, 13:39

Buna ziua , de cateva saptamanai am intrat in posesia unui Mondeo 1.8 benzina 110 cai din 2001 foarte ingrijita in interior , am schimbat bujjii , filtre , ulei , verificat pomba benzina face aprindere ok , problema e ca la plecare cam da in nas uneori , dupa 2500 ture totu merge rotund si frumos , nu se simte nici un miros dubios , nam verificat ssenzoru craft , am citit pe forum ca asta ar putea fi una din probleme , daca cineva a mai avut problema asta si a rezolvat`o va rog sa`mi dea sfaturi , pana acum am avut doar mondeo diesel si mie cam ciudat sa conduc benzina si sa ma zgaltzaie la inceput , consumu este bun nu ma deranjeaza si tinuta de drum e peste alte mondeo care le-am avut 2004 + , daca as rezolva problema asta masina ar fi tzipla , va rog sa ma ajutati care sunteti in constiinta de cauza , multumesc
BahoiMums
Ford Freak
 
Mesaje: 118
Membru din: 13 Mar 2010, 09:31
Maşina: Mondeo Mk4 2.0 145
VIN: WF0DXXGBBD9P73417

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Mar 2014, 17:30

Buna ziua,

Verifica daca :

- intre cele doua contacte din mufa injectoarelor ai 12 ohmi,
- presiunea de pe rampa injectoarelor este de 3,8 bari,
- senzorul din volanta si cel de pe chiulasa trebuie sa aiba fiecare intre contacte cate 500 ohmi si sa nu aiba fisuri in material,
- intre pinul 1-2 si 2-3 din mufa bobinei ai cate 0,6 ohmi intre fiecare iar intre pinul 2 si masa ai intre 11-14V,
- senzorul de temperatura trebuie sa aiba 28.000 ohmi la 20 grade si si 2500 ohmi la 80 grade.
Iti pun si poze ca urmatoare intrebare sa nu fie ceva de genul "care sunt alea ? ",iar instrument de masura si un ceas pe presiune gasesti sa cumperi la ori colt de strada,ambele nu sar de 250 lei.

Dupa ce verifici asta mai discutam.

Incepand de astazi sunt specialist in diagnoza si va astept cu intrebari iar cei care nu reveniti cu raspuns in 3 zile am sa va caut eu.
Fişiere ataşate
senzor volanta.jpg
senzor temperatura.jpg
rampa injectoare.jpg
mufa bobina de inductie.jpg
injector.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde res5pect » 12 Mar 2014, 19:41

am reusit sa si inregistrez sunetul produs de cutie. daca ma puteti ajuta cumva si sa-mi spuneti cum ar fi mai bine sa procedez ? sa va trimit cutia ?

http://www.trilulilu.ro/masina-face-urat


multumesc
res5pect
Incepator
 
Mesaje: 88
Membru din: 25 Dec 2008, 07:56
Localitate: SIGHISOARA
Maşina: Ford Mondeo 09.2001 1.8LX 125cp
VIN: WF05XXGBB51G00278

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde neaghi » 12 Mar 2014, 19:42

Buna ziua d-nu Gabi,

Am facut o pauza de forum, pt a vedea si aduna mai multe probleme/intrebari, si din pacate lucrurile stau destul de prost...
Concret am demontat motorul, si l-am dus in curtea unui amic, care este si mecanic, dar de tipul "las-o ba ca merge-asa.." practic ma ajuta cu spatiul, si sugestii pe care eu nu le prea iau de bune.

Dupa demontare, am masurat vibrochenul la biele, si am 4,72/4,75/4,73/4,72, si nu are ovalitate sau nu e masurabila cu ce am masurat noi (micrometru).Cuzinetii ca si noi, fara uzura, schimbati atunci odata cu pompa de ulei.Bineinteles ca mi s-a sugerat sa-i las ca-s buni..dar o sa-i schimb.Sunt R1, asa i-am gasit si cred ca am inteles si de ce..din pacate..
La paliere, vibrochenul are 53,72 la toate fusurile R1, fara ovalitate, doar uzura uniforma a cuzinetilor.

Si acum cilindrii.Pistoanele sunt Mahle, probabil schimbate, marcate 79,985.Dupa carte ar fi asa 79,51/79,76/80,01/80,51 probabil la mine e vb de reparatia a 2-a respectiv 80,01.
Am adus segmenti de 80,0 o firma noname, de proba cei Kolbenschmit vin la termen si e mai greu cu schimbatul daca nu se potrivesc, si introdusi in cilindru la jumatatea cursei au fanta de 0,5 mm, iar in carte zice ceva de 0,25-0,35 si limita de uzura 1 mm.In principiu se incadreaza sub limita de uzura..dar sunt gata "uzati" sa zic asa...Ok, am adus si 80,5 mm R3 si astia se petrec cam 1,5 mm.Am zis ca-i ajustez sa obtin fanta corecta, dar amicul mecanic mi-a zis ca sunt prea tari si probabil se vor uza prematur, si mai bine sa-i pun pe cei de 8,00mm.Acum ma gindesc ca astia sunt de o firma..SM parca.. si poate cei de Kolbenschmith or fi altfel..nu stiu ce sa cred.Am facut niste poze, sa-mi dati o sugestie, sa pun segmentii prelucrati , sau aia care se potrivesc dar au deja fanta prea mare?De asemenea o fi posibil ca ceilalati K.., sa fie cu citeva zecimi mai mari sa fie fanta mai mica..?
Si am lasat la sfirsit bomboana..nu stiu cum de n-am vazut inainte, cind am facut testul cu segmentul, la cilindrul 4 cel cu probleme de cind lumea..surpriza..cilindrul lovit se vede in poze cum arata... :( Prietenul mi-a spus ca de regula alea sunt urme lasate de un electrod de bujie ce se rupe in cilindru..si ca n-ar fi grav ca a vazut el altele si mai si...si tot mergeau..Dupa ce am vazut asta le-am pus cap la cap..si presupun ca undeva in trecutul lui, motorul a prins ceva inauntru..acel ceva l-a mutilat in felul asta, si singura solutie a fost sa duca cilindrii direct la R2, si schimbat pistoanele, si probabil a avut de suferit si vibrochenul si l-au dus la R1..In plus am gasit pe sorbul pompei de ulei o bucatica de cuzinet cam 15/10 mm, obtura cam 30% din sorb.Si eu cind am schimbat pompa si cuzinetii de biela , am spalat baia, practic am curatat cit am putut, cuzinetii schimbati de mine nu aveau lipsuri..ma gindesc ca bucata de material a ramas undeva lipita de la cuzinetii anteriori cel mai probabil de la aventura cu cilindrul...

Acum am stopat comanda de piese, pt ca nu stiu ce sa fac..sa continui sa repar motorul si sa sper ca va merge mult mai bine si acele defecte din cilindru nu vor conta, sau sa abandonez totul si sa caut alt bloc ? Oricum alt bloc presupune alte piese, alte cote..pe linga partea birocratica.. si chiar n-as merge pe partea asta..

Ce mai pot spune este ca fanta la segmentii vechi era cam de 1,5 , 2 mm, iar defectele din cilindru nu am idee ce adincime au, si presupun ca nu exista nici o metoda de umplere si rectificare a golurilor care sa mai si tina...Amicul zicea ca oricum segmentii nu ajung pina la zgarieturi, dar din poze se vede altceva...

Ca sa inchei, vreau sa va mai intreb cum se verifica acea supapa de suprapresiune la pompa de ulei, pt ca pare cumva capsata/nedemontabila..acum poate mai putin important, ca am gasit sorbul semiblocat cu acel rest de cuzinet.Si despre uleiul pt cutie, am inteles ca musai GL4 trebuie sa pun si nu GL5 pt ca corodeaza piesele din cutie.COntine cutia piese din materiale moi si le ataca uleiul GL5?
Pt siguranta am pus GL4 sintetic , destul de rar pe piata, dar e bine de stiut pe viitor.

Multumesc pt timpul acordat, sanatate si numai bine va doresc !
Fişiere ataşate
3.JPG
2.JPG
1.JPG
neaghi
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 03 Aug 2011, 19:31
Localitate: Cugir
Maşina: Audi 100

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Mar 2014, 19:59

FordFocus1 scrie:Imi face la fel si pe gaz si pe benzina, daca imi facea doar pe gaz nu mai puneam intrebari.Pe gaz nu prea am mers deoarece il folosesc la distante lungi si de vara trecuta nu am mai mult de 150 de km facuti pe gaz si benzina de doua ori am pusde la petrom in rest de la rompetrol, incerc acum sa vad daca ma ajuta cineva cu o bobina sa nu o cumpar degeaba. Am gasit pe beru la 170 lei dar macar sa stiu daca asta e cauza


Buna ziua,

Ca sa nu cumperi bobina de inductie degeaba,verifica urmatoarele:

-bobina sa aiba intre pinii 1-2 si 2-3 cate 0,6 ohmi iar intre pinul 2 si orice legatura de masa sa aiba intre 11-14V,
-senzorul de temperatura sa aiba aproximativ 34.000 ohmi la o temperatura de 20 grade si 1300 ohmi la o temperatura de 85-90 grade,
-senzorul din volanta sa aiba 400 ohmi,
-senzorul din chiulasa sa aiba 460 ohmi,
-si in final o sa te pun sa mai verifici si o problema de mecanica cu toate ca eu sunt inginer eletronist si sunt paralel cu mecanica dar mi-am amintit o problema invata in timpul liceului prin 1977 cand neamtul nici nu visa sa fabrice Focus,vezi ca sub galeria de admisie exista presat la jumatate blocului o supapa unisens din care pleca niste furtune in forma de "teu" si groase cat o eprubeta normala,sa nu fie scapate din imbinare sau rupte/crapate/imbatranite fizic.
Instrument de masura gasesti la orice colt de strada la derizoria suma de 40 lei.

Astept sa revii cu raspunsuri.

L.E. Ma mir si eu cat de inteligent am devenit in ultimile 24 si ore si pana acum stam toata ziua murdar de vasilina ca fraierul cand la diagnoza poate fi asa de usor.
Fişiere ataşate
DSC16.JPG
19062013332.jpg
06092013614.jpg
DSC00045.JPG
mufa bobina de inductie.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 12 Mar 2014, 20:28

Bv dl gabi,nota 10:)
mura in gura...;))
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Mar 2014, 22:31

res5pect scrie:Buna ziua. Am un FF 2 din 2006 automat 7 viteze, de vreo 2 3 sapt a inceput sa se auda un zgomot din cutie , la inceput mai slab in timp ce statea pe loc cu frana pe D , pe P si N tot timpul . Am schimbat uleiul si filtrul crezand ca o sa scap mai ales ca a inceput sa schimbe si vitezele mai greu. Acum face ca un elicopter si in mers si pe loc. pe loc trepidraza toata masina. Dar daca stau pe D cu frana de mana trasa nu se aude si nici nu trepideaza. Daca ma puteti ajuta cu o rezolvare sau un timp de finalizare si un cost aproximativ in cazul in care voi veni la dvoastra. Mentionez ca sunt din medias sibiu.


Buna seara,

As dori sa ne auzim la un telefon ca sa stabilim toate lucrurile,sunt disponibil zilnic intre 14-24.
Recomand demontarea cutiei acolo,fara a mai fi pornita masina,poate avem norocul s-o remediem cu costuri minime dar nu garantez ca se poate repara sau ce costuri implica deoarece este o cutie automatica si pana nu o demontez nu pot face speculatii ca la cele manuale.
0766417724.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 12 Mar 2014, 23:00

In seara asta am luat o bobina de la un coleg de pe forum si nu a mai mers in suturi dar ca sa fiu mai sigur am sa fac si aceste masuratori si revin cu un raspuns. Multumesc
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 13 Mar 2014, 01:36

bibanu47 scrie:Ma mir si eu cat de inteligent am devenit in ultimile 24 si ore si pana acum stam toata ziua murdar de vasilina ca fraierul cand la diagnoza poate fi asa de usor.

=))

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 13 Mar 2014, 04:27

fla_tun scrie:Bv dl gabi,nota 10:)
mura in gura...;))


boppzoli scrie:
bibanu47 scrie:Ma mir si eu cat de inteligent am devenit in ultimile 24 si ore si pana acum stam toata ziua murdar de vasilina ca fraierul cand la diagnoza poate fi asa de usor.

=))


Buna dimineata,

Daca mai rade cineva pe aici,va curentez cu bobina de inductie la 27.000 V.

-fla_tun merge Seat-ul?
-nene Zoli ceva intrebari pe partea electrica,nimic?

Ce cuminti sunteti.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde fla_tun » 13 Mar 2014, 09:34

deocamdata merge normal,stima si multa sanatate.
fla_tun
Member
 
Mesaje: 499
Membru din: 25 Aug 2010, 22:08
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford
VIN: WF0NXXGBBNXC72134

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 13 Mar 2014, 09:49

In sfarsit v-ati schimbat avatarul! :)
Numai bine! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Florin21 » 13 Mar 2014, 10:49

bibanu47 scrie:-si in final o sa te pun sa mai verifici si o problema de mecanica cu toate ca eu sunt inginer eletronist si sunt paralel cu mecanica...

Ai uitat sa modifici... ce ti-a trimis "prietenul" din umbra... B-)
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7898
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde nicu oancea » 14 Mar 2014, 00:28

Buna seara dl.Bibanu. Problema cu care ma confrunt e urmatoarea. Acum 2 saptamani am schimbat pompa de apa.pt ca pierdeam apa din vas,si am crezut ca asta e cauza. Pana azi,toate bune si frumoase,apa era in vas la nivelul corespunzator,totul ok. Azi am fost plecat cu ea,la intoarcere am mers un timp in coloana,fiind aglomerat,deci cu a-1a si a-2a,pana am iesit din coloana si mi-am urmat drumul. Cand am ajuns acasa si opresc,ma dau jos si vad cu stupoare antigelul curgand in veselie. Curgea pe partea cu pompa. Nu stiu sigur daca de la pompa,pt ca nu am vazut din cauza capacelor de protectie de pe acolo. Care ar putea fi cauza? S-a stricat asa repede pompa? Sau e vorba despre vreo garnitura,ceva. Sau vreun termostat,sau senzor sau mai stiu eu ce. E foarte enervanta problema. Si aici in Italia,incerc sa nu par rau,dar mecanicii nu imi par asa de profesionisti. Si macar sa am idee cam ce ar putea fi sa ii pot indruma spre problema. Multumesc anticipat. Va stau la dispozitie,daca doriti mai multe informatii.
nicu oancea
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 31 Mai 2010, 20:46
Maşina: Focus 2 1.6 tdci 109 cp

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Mar 2014, 01:12

Buna dimineata,

Din pacate genul asta de defectiune nu se poate rezolva prin corespondenta.
In primul rand ca nici nu stiu despre ce motor discutam,o fi 1.6 16 valve,o fi 1,6 cel clasic?
Ceva poze sa vad si eu despre ce zona este vorba...
Deci nu se poate rezolva decat prin demontarea carcasei de distributie si apoi pornit motorul si vazut.
Eu de unde pot sti ce au facut aia acolo?
Si daca au demontat au fost atat de batuti in cap incat nu au facut receptia lucrarii?
Ce marca de pompa a fost montata?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login