28 Apr 2008, 18:05
http://www.automarket.ro/stiri/video-o- ... 11141.htmlZici ca e profesionist tipul, cred ca eu eram de mult in parapet.
29 Apr 2008, 02:07
am patit si eu la fel

am evitat parapetii dar am intrat intr-un santuletz si m-am ales cu bara fata sparta.... dar nu din cauza uleiului ci din cauza poleiului

si vitezei
29 Apr 2008, 18:04
Nu erai in parapet, aceleasi reactii le-ai fi avut si tu (am patiti si eu cu symbolu, pe gheata - masina a inceput sa roteasca la stanga, am luat dreapta de volan,; apoi s-a redresat si a inceput sa roteasca la dreapta, am luat stanga de volan si tot asa

- e instincitiva miscarea ).
Pe el poate l-a ajutat ESP-ul si altele
29 Apr 2008, 19:38
Eu vreau sa zic ca, daca nu e o facatura, e o situatie clasica (de 2 lei) de pierdere a controlului dar si de mult singe rece si indeminare, ptr ca: 1. masina nu avea sigur 150km/h, priviti mai bine autostrada, copacii,etc; 2. pe autostrazile din afara (indiferent unde) daca se intimpla un accident, totul se semnalizeaza f repede si bine, iar in momentul in care se scot epavele se si curata/spala locul, deci nimeni nu lasa pete de ulei aiurea ca in RO; nu prea se vede vreo pata de ulei printre umbre; 3. dpdv dinamic soferul a stapinit excelent masina (nu vreau sa ma gindesc citi dintre noi am fi avut asemenea reflexe) DAR aici nu e vorba de ESP, ptr ca in cazul in care sistemul intervine nu prea mai ai de ce sa actionezi volanul ptr ca sistemul incearca sa mentina singur traiectoria imprimata in volan la inceputul derapajului (exista senzori de directie pe coloana volanului), ori daca virezi brusc si des modifici parametrii de calcul ai computerului de ESP; stiu ca suna ff ciudat dar asta e modalitatea tehnica de a aborda evenimentele in care poate interveni ESP-ul: NU virezi si nu frinezi ci doar pastrezi traiectoria initiala(ideala) iar sistemul frineaza selectiv cite o roata SI reduce gazele(injectia) pina la stabilizarea situatiei; 4. masina sigur NU avea ESP ptr ca se vede clar ca e un audi cu bordul destul de auster si in plus are 3 guri dreptunghiulare de aerisire centrale ceea ce e caracteristic modelelor A3,4,6 de pina in 2000(2001), modele care nu aveau ESP. CONCLUZIA MEA: daca e "pe bune" cred ca e o explozie de cauciuc si atunci JOS PALARIA soferului, daca e "facuta" atunci ma simt deja mai bine ca sint si la ei nebuni pe autostrazi!
02 Mai 2008, 22:23
Una peste alta nimeni nu poate dovedi ca nu are ESP (marcile un pic mai de lux : Volvo, Audi, BMW, MB au inceput sa le puna de prin 97), iar electronicele nu preau au timp de reactie (actioneaza atunci cand trebuie, indiferent de evolutia soferului (plus ca alunecarea intr-un sens si celalalt a durat destul de mult) - si este posibil ca sa sistemul fi franat roata stanga spate la prima alunecare si sa franeze apoi pe cea din dreapta cand masina a apucat-o in cealalta directie). Indiferent de ESP, se poate remarca sasiul si directia care s-au comportat foarte bine. Un symbol sau ceva asemantor nu cred ca ar fi putut fi redresata dupa prima alunecare. Iar soferul a avut incomparabil mai mult noroc decat talent Aproape ca pot garanta ca nimeni nu ar astepta sa vada ce se intampla in timp ce masina o ia pe aratura, ci va incerca sa o redreseze, atata timp cat soferul e apt medical si, mai ales, psihologic