Coltul Media

0- 100 km/h

Imagini/Filme/Sunete diverse

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Mesajde Maximilian » 18 Feb 2007, 00:18

Faza e ca asa m-am gandit si eu initial. Insa ei indica niste valori in cartea tehnica...cat merge masina pe a 2-a(95 km/h), pe a 3-a(136 km/h), pe a 4-a(aici la a 4-a n-au nimerit-o,zic ca merge 173 km/h)...insa restul sunt in regula. Cauciucurile sunt in regula, masina urca in fiecare treapta cat ar trebui(nu cred eu ca ei au facut testele alea cu cat merg vitezele cu masina in blana...ca atunci cred ca ar ajunge la 100 la ora a 2-a, iar eu ii dau max 95). Daca ar fi urcat in a 2-a 110-120 atunci era clar ca indica aiurea vitezometrul. Eu oricum...cand sunt intrebat zic ca ia suta in 10 secunde fix, astfel ca recuperez un pic de eroare daca exista, e ca si cum as cronometra la 105-110 la ora.

Adica pana nu am fost sigur de lucrul asta nu am filmat si nu am postat nimic. Am facut diverse liniute(ca tot mi s-a spus ca sutn bolnav cu liniutele) cu masini care luau suta in cam 9-10 secunde...si eram cam pe acolo.(si fata de masini de 11.5 diferenta intre minte si acelea e maricica...testat pe un suparat cu o Skoda Fabia 1.4 16v...plecat cu scart in fata mea, omorat, si am ajuns sa il egalez si sa il depasesc..de...imi taiase fata mai intainte, a trebuit sa ma razbun). Eu personal cred ca i s-a facut ceva la motor..ceva ce eu nu stiu. Adica nu ma asteptam sa fie asa de suparata cand am luat-o.

Acceleratia era de 10.8, insa dupa o schimbare de carb, o vizita la Daniel(un mecanic bun de Granada) care mi l-a reglat si mi-a scos din functiune un furtun care comunica intre carburator si filtrul de aer(si care se tot infunda)...am ajuns la aceste valori(adica in medie 9.5 sec pana la suta), si la o vmax de 190.

Autozeitung ziceau in anii '82 ca ar lua suta in 11 si vmax de 183(iar recomandata de fabricant de 173). Fabricantul Ford zicea in prospecte in Germania ca ia suta in 12.4, iar in Anglia ca ar lua 60 mph in 10.4.(adica nici nu stiu pe cine sa cred...daca e sa ma iau dupa englezi e foarte posibila valorea pe care am obtinut-o eu in filmare....1 secunda se poate scoate din plecarea din turatie de cuplu si din schimbari).

Eu cred ca am castig mare in acceleratie pe treapta 2 si 3 la schimbare, cand masina "sare" inainte vreo cu vreo 5 km/h in plus..(am filmat-o dinafara si se vede si acolo ca se apleaca si accelereaza din scurt mai repede) Acum a sarit mult si treapta 1, dar plecasem din praf si a patinat la greu.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 18 Feb 2007, 00:28

Uite ei vmax cam cum arata...de fapt aici aveam un pic sub 190, dar am avut si fix pe vitezometru atat.
Fişiere ataşate
DSC00027.JPG
(80.78 KiB) Descărcat de 204 ori
DSC00028.JPG
(120.31 KiB) Descărcat de 204 ori
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 18 Feb 2007, 00:40

Uite si prospectul englezesc.

@Huffy, dupa spusele englezilor pe turnier tu ar trebui sa iei suta in 11.8.(2.0 OHV benzina). Poate verifici si postezi cumva ce obtii. Eu zic ca ar trebui sa scoti pe undeva sub valoarea asta daca e bine calcata si daca esti in regula cu compresia.

Pana la urma nu conteaza 0-100 neaparat, ci faptulc a masina aceasta are absolut suficienta forta pt gusturile mele.(ba chiar uneori prea multa, pt ca din cauza traficului/consumului nu o prea utilizez pe toata...nici pe departe) In afara ma bucur de faptul ca se duce cand o calc...iar in oras chiar este arhisuficienta rezerva de putere.(adica nu apuc sa o calc mai mult de 10 secunde la rand pt ca si asa ajung la situatie de pierdere de carnet, iar demarajele astea in general omoara consumul, dar de dus mai departe nu te duc...abia daca o ating cand trebuie sa ies mai repede de pe o banda, sau seara daca ma plimb, e mai liber si se mai trezeste vreunul sa "ii faca curte la semafor") :shock:
Fişiere ataşate
13.l.jpg
(277.78 KiB) Descărcat de 202 ori
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde toxicristi » 18 Feb 2007, 21:58

daciarulz, abia acum am vazut filmuletz-ul tau. nice, ce pot sa zic.
nu am cronometrat exact cat ai scos, dar banuiesc ca suntem destul de aproape. poate facem o liniutza o data :)
da cine era copilot? mami cumva ? :D

si pls daca sunt pozele la calitate asa slaba, micsoreaza rezolutia, ca sunt mai mari sanse sa se inteleaga ceva :)
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde Maximilian » 19 Feb 2007, 00:29

:lol: Scuze pentru pozele asa mari...pe vechiul clubford le micsorau automat...asta ar fi o problema...
Copilot era frate-miu 8) ! Acum e si pilot ca recent si-a luat carnetul.

Oricum, gata cu demarajele de genul asta, trebuie sa menajez masinuta. Asta e problema...daca ar fi fost o masina noua chiar nu m-ar fi interesat ca o hingheream, dar cu asta nu imi permit. Ba chiar las impresia ca numai asa merg cu ea...si voi fi catalogat ca nebun si nepasator relativ la masina.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde BestROC » 02 Mar 2007, 02:44

Uite si o incercare cu a mea ... nu prea am reusit sa ii dau prea mult ca ma chinuiam sa tin camera :)

http://www.youtube.com/watch?v=rCOwXKFCDMQ
Fiesta ST Frozen White 180CP
Mondeo Titanium 4x4 Magnetic Grey 210CP
Alfa Romeo Stelvio Blu Montecarlo 310CP
Renault Clio TCe 220 R.S. Trophy White 240CP
BMW M2 Blue Long beach 410CP
_______________________________________________________________________
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS ! http://www.it2go.ro
Avatar utilizator
BestROC
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 15 Sep 2006, 17:20
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST Frozen :)

Mesajde adispan » 02 Mar 2007, 07:28

k lumea bestroc :)
adispan
 
Mesaje: 10608
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde shadow » 06 Mar 2007, 11:09

Cam 10 secunde a iesit cu Granada, ma indoiesc ca reuseste vreun TDCI sau TDDI sub 100 de cai sa-l faca. Si daca observati se zdruncina camera de fiecare data cand ridica ambreiajul deci are si cuplu suficient.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde toxicristi » 06 Mar 2007, 11:31

nice, BestROC, very nice!!!

Cat despre miscatul camerei, nu e valabil. Daca eu aveam un copilot care sa filmeze si trebuia sa tina bratele deschise la un metru si in mana o camera de cateva sute de grame (a mea bate spre 500 cu tot cu baterii) iti zic eu ca se vedea (sau mai bine zis nu se vedea:) ). Dar reusind sa tin cu mana stanga si volanul si camera lipita de acesta, nu se mai observa trepidatii (ca doar volanul se misca in acelasi timp cu bordul si cu restul masinii; apare senzatia de bagat in scaun, te asigur eu!!!).
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde IR Babuin » 06 Mar 2007, 18:01

Sa "dam o geana" la un V6 2.5 Mk2 pe ud, care incearca un 0-100. Observati cum licare nebun TCS si cum pilotul incearca sa limiteze "pagubele". Cu toate piedicile, tot face ~9 sec pina la 100. Sunetul e durere, cum sare in 7000, la fel. 2 persoane de 100kg inauntru si un telefon care filmeaza de 150grame.

Sfat ajutator la filmare, pe cit posibil legati/lipiti camera de volan ca sa fie curat filmul, altfel e greu.

http://www.youtube.com/watch?v=yjDmKQtbjzg
CIOKY PERFORMANCE TEAM - MEMBRU FONDATOR
IR Babuin
Ford Freak
 
Mesaje: 193
Membru din: 03 Noi 2005, 14:53
Localitate: Alexandria

Mesajde shadow » 06 Mar 2007, 18:50

Cred ca mai povestisem io undeva despre cei care isi iau masina diesel cu motor cat mai mic si apoi au idei de curse ...
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 06 Mar 2007, 21:43

@toxicristi...cuplu are...si intr-adevar daca nu te tii de nimic si tii camera cu bratul deschis in lateral la schimbari se misca camera...e Granada balena, dar la nevoie se duce. Am facut videoclipul asta ca sa arat ca mai poate..pt ca la un moment dat cineva de pe forum mi-a spus "da, masina veche, nu mai e buna de nimic, nu suport oamenii care spun ca masinile vechi sunt puternice, cand alea nu mai fac de mult ce se spune in carte". In rest...se vede pe videoclip...cuplu are...asta e cam tot ce am putut sa obtin de la ea ca demaraj...mai bine de atat garantez ca nu scoate(adica uite cum am schimbat treptele...mai repede nu as fi putut..iar astfel de demaraje nu-s normale...o chinuie cam mult...nu la motor ci la diferential).

@shadow...ha? la ce te referi?
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde toxicristi » 06 Mar 2007, 21:47

@ shadow : Nimeni nu cred ca isi cumpara o masina personala pentru acel scop. Este un beneficiu placut, in functie de alegerea facuta. In anul 2007, nu prea este corect sa faci discriminare pe baza de carburant. Dupa cum vezi, motoarele diesel tind sa le ajunga din urma pe cele pe benzina la raportul putere/cilindree. Ma refer strict la oferta de pe piata, nu la inovatii care scot bani frumosi din buzunarul clientilor. Dar probabil ca 90CP de pe un benzinar nu se vor compara niciodata cu 90CP de pe un diesel.

@maxi : chiar vreau sa te felicit pentru performanetele la care ai adus masina! se vede clar ca trage foarte bine! poate spulberam mitul ca masinile vechi si cele diesel nu trag :)
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde shadow » 06 Mar 2007, 22:48

Da ai dreptate. Sunt mai transant de felul meu si cand vad ceva cu care nu sunt de acord trebuie sa-mi exprim punctul de vedere. Nu am facut proba practic, dar presupun ca un motor pe benzina va intrece unul diesel cu aceeasi cilindree fiindca functioneaza in alte regimuri de turatii. Pentru oras si vremurile noastre alegerea ideala este intr-adevar diesel, atat pentru consum, cat si pentru rapoartele lui pentru ca iti oferta forta fara sa urci in turatii si te scoate repede din necaz. Totusi pentru cei pasionati raman masinile pe benzina si consider ca in momentul in care faci alegerea sa-ti iei o masina cuminte, adica diesel, trebuie sa-i respecti si nu sa incerci sa-i dobori pentru ca ei au facut de la inceput alta alegere.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde shadow » 06 Mar 2007, 22:51

Eu am mers cu Toyota Corolla 1.4 D4D de 90 de cai si, desi masina e mai grea, nu am nici o sansa sa ma tin dupa ea cu cei 90 de cai batrani ai mei, nu pot spune insa acelasi lucru despre Skoda Octavia 1.9 TDI care este un diesel veritabil, adica abia se misca :)
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Huffy » 06 Mar 2007, 22:51

$1 scrie:$2aci alegerea sa-ti iei o masina cuminte, adica diesel


Tot nu te-ai putut abtine :lol:
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde shadow » 06 Mar 2007, 23:14

Nu mai zic nimic ca parca vad ca-mi turnati motorina in rezervor sa ma invat minte :lol: Oricum cand fac rost de bani imi iau si eu un diesel, asa ca comentez si eu cat mai pot.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde toxicristi » 06 Mar 2007, 23:35

Poate o sa ai ocazia sa faci proba practica, si atunci o sa vezi ca nu e diferenta asa de mare intre masinile diesel si cele pe benzina. Mie personal imi place mai mult sa am puterea la 4500RPM si un consum destul de mic sa o pot duce de multe ori pana acolo decat sa am puterea la 7000RPM si sa ma apuce dracii cand ma gandesc cat dublu-fata-de-motorina o sa imi consume :) . Avantajul cel mai mare a dieselurilor de pe piata este ca majoritate sunt echipate cu turbina, pe cand majoritatea benzinarilor sunt pe aspirat. Motoarele pe benzina, prin avantajul constructiei, pot ajunge pana la turatii mai mari, dar cele diesel au cuplul mai mare. Decizia iti apartine, dar nu te grabi sa arunci cu noroi pana nu esti ferm convins si nu doar din presupuneri.

Numai bine!
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde Maximilian » 06 Mar 2007, 23:39

Hmm...sa fiu sincer. Am fost si eu la un drum mai lung pe la Blaj acum aproape o luna. Si am tras o concluzie. Daca ai aceeasi putere, cu dieselul te tii cat timp ai drum drept si stii sa conduci...pe curbe insa se impute treaba. Eu am motor de 2.3 litri, si cuplu cat cuprinde...sa vedeti care e diferenta intre a mea si o Octavia tdi de 90 de cai de pe loc, sau la viteza in drum drept, sau pe curbe fara panta mare....o spulber. Pe panta insa...atat de greu am trecut de un suparat intr-o depasire...adica acolo dieselul rupe. SI se simte. Adica amandoi la omor...sa vedeti depasirea, l-am luat fara probleme....dar clar diferenta scazuse f tare.

Eu prefer benzina pentru stilul de condus...parca e mai masina(nu ma injurati)...insa de departe daca as avea optiunea sa imi iau o masina pt oras as lua fie o benzina cu un motor foarte mic, ori diesel...fara nici un dubiu.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 06 Mar 2007, 23:46

Mie mi se pare fenomenal totusi avansul tehnologic la dieseluri...pe Granada de exemplu nu avea turbina, iar la motor de 2.5(sau 2.1) litri, avea cam 63 de cai!!!....lua suta in vreo 28 de secunde! Mare "dashtept" a fost ala care s-a prins ca dieselurilor le sta mai bine cu turbina. Dar si aia...e ceva in plus sa se strice. :wink:
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 07 Mar 2007, 00:54

$1 scrie:$2otoarele diesel tind sa le ajunga din urma pe cele pe benzina la raportul putere/cilindree.


Nu prea e adevarat, poate un motor turbo-diesel de aceiasi cilindre cu un benzinar aspirat sa fie cam egale. Dar daca pastram cilindrea si adaugam turbo pe benzina ..... :twisted:


@Maximilian
Lenesul ala de 2.5 a ajuns pe scorpio 2, dar cu turbina and stuff ....125 cai @ 4200 rpm, 293 Nm @ 2000 rpm. 0-100 in 11.5 secunde. Partea frumoasa e ca merge perfect cu ulei de gatit :D si are sistem de preincalzit motorina (sau uleiul) incepand de la gura rezervorului :D
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maximilian » 07 Mar 2007, 01:04

Asta cu turbina pe benzina suna super...dar si consumul te termina...oricum... de pe orice motor diesel...scoti turbina si l-ai lasat in fundul gol :lol: ! Oricum...la cum a evolua traficul la ce sa mai speri? Diesel e de viitor nu pentru poluare, ci pentru consum. Este de departe mai eficient decat benzina. Ma uitam la Asgard si la Mondeoul lui de 130 de cai. Pei n-ar ierta masina aia sub nici o forma. Daca nu scrie pe ea consum de 10-11 pe motor diesel inseamna ca nu e a lui(nu vorbesc de cum conduce...pt ca poate a alergat mai mult cu mine pe la intalniri..asa la intalniri si eu am alergat ca sa arat ce stie masinuta, dar se vede dupa consumul mediu ca nu merge usor cu ea deloc). Totusi, la 130 de cai pe benzina ai un motor de 1.8-2.0 pe care daca il alergi...nu vede sub 12-13 sub absolut nici o forma(2.0 relaxat nu vede sub 12 in oras indiferent de generatie...daca il alergi ai dat de naiba). Pana la urma la asta se rezuma totul...e mai eficient dieselul, se conduce mai usor...normal ca lumea il va prefera. Eu totusi raman la benzina cu inima...parca are mai mult farmec sunetul unui V6-V8-V10-V12 benzina decat al unui diesel...iar condusul e mult mai palpitant cand intr-adevar trebuie sa casti ochii la cum schimbi treptele daca vrei demaraj intr-o depasire. Zanga...tu stii, ai da sunetul Cosworthului tau pe sunetul unui Seat Leon FR Diesel? Si ala are putere..170 de cai parca...consuma putin...dar ai prefera motorul ala?


Raman la parerea ca teorie conform careia in linie dreapta diesel rupe benzina cu plecare de pe loc mi se pare proasta...daca cel cu benzina stie sa schimbe si nu va iesi din turatie, nu va pierde. La viteza intr-adevar deja se simte cuplul dieselului, la fel si pe curbe.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 07 Mar 2007, 01:52

Ar schimba cineva asa ceva pe un diesel ?


E un cossie ca al meu care a suferit un transplant si ii s-au adaugat doua turbine....rezultatul 500 BHP :twisted:
Fişiere ataşate
bs4.jpg
(249.59 KiB) Descărcat de 115 ori
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde mariuscociorva » 07 Mar 2007, 07:51

zanga : rezervorul la scorpoi II de cat e ca asta cu 500 de cai nu are voie sa stea la mai mult de 5 km de statia peco ca ramane in plop

motorina rulz: o singura masina am iubit pe benzina(dacia) si daca pana si la lemans au castigatr baietii cu un diesel e clar viitorul mp3uri cu zgomot de v6 v8 sau alte nebuneli si trecut pe tdci
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde toxicristi » 07 Mar 2007, 08:57

$1 scrie:$2vantajul cel mai mare a dieselurilor de pe piata este ca majoritate sunt echipate cu turbina, pe cand majoritatea benzinarilor sunt pe aspirat.


Ma refeream strict la motorozirale comercializate de cei mai multi producatori. Cei care isi vor pune un turbo pe un benzina nu cred ca trec de 1% din totalul cumparatorilor acelui model. Eu nu sunt in masura sa zic care este mai buna, dar am specificat acel lucru pentru e evita discutiile cu "dar daca" :)

Numai bine!
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde Blade » 07 Mar 2007, 09:18

si iar s-a transformat discutia intr-o polemica diesel/benzina. puneti filme sa avem la ce ne uita de la servici :D
I have a shotgun, a shovel and a big garden.
Driving a Ford Focus III Sport, 2012, 1.6 Ecoboost 150cp, Frozen White
Avatar utilizator
Blade
Member
 
Mesaje: 285
Membru din: 29 Sep 2006, 12:01
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: Ford Focus 3, 2012, 1.6 Ecoboost 150cp

Mesajde toxicristi » 15 Mar 2007, 22:06

Am mai facut una, dar e non-ford!

E exact cum zicea shadow mai devreme intr-un post : "Cred ca mai povestisem io undeva despre cei care isi iau masina diesel cu motor cat mai mic si apoi au idei de curse ..."

Renault Clio Symbol 1.5 dCi 65CP :D :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=ttTkI18xCbY
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde Maximilian » 15 Mar 2007, 22:53

Hai ca se duce si cu 65 de cai :D ! S-a potrivit bine muzica pe momente.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde toxicristi » 15 Mar 2007, 23:01

Sorry de muzica , era pe kiss si am uitat sa il scot. Am vazut ca s-a nimerit :)
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Anterior

Înapoi la Coltul Media

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login