Adica pana nu am fost sigur de lucrul asta nu am filmat si nu am postat nimic. Am facut diverse liniute(ca tot mi s-a spus ca sutn bolnav cu liniutele) cu masini care luau suta in cam 9-10 secunde...si eram cam pe acolo.(si fata de masini de 11.5 diferenta intre minte si acelea e maricica...testat pe un suparat cu o Skoda Fabia 1.4 16v...plecat cu scart in fata mea, omorat, si am ajuns sa il egalez si sa il depasesc..de...imi taiase fata mai intainte, a trebuit sa ma razbun). Eu personal cred ca i s-a facut ceva la motor..ceva ce eu nu stiu. Adica nu ma asteptam sa fie asa de suparata cand am luat-o.
Acceleratia era de 10.8, insa dupa o schimbare de carb, o vizita la Daniel(un mecanic bun de Granada) care mi l-a reglat si mi-a scos din functiune un furtun care comunica intre carburator si filtrul de aer(si care se tot infunda)...am ajuns la aceste valori(adica in medie 9.5 sec pana la suta), si la o vmax de 190.
Autozeitung ziceau in anii '82 ca ar lua suta in 11 si vmax de 183(iar recomandata de fabricant de 173). Fabricantul Ford zicea in prospecte in Germania ca ia suta in 12.4, iar in Anglia ca ar lua 60 mph in 10.4.(adica nici nu stiu pe cine sa cred...daca e sa ma iau dupa englezi e foarte posibila valorea pe care am obtinut-o eu in filmare....1 secunda se poate scoate din plecarea din turatie de cuplu si din schimbari).
Eu cred ca am castig mare in acceleratie pe treapta 2 si 3 la schimbare, cand masina "sare" inainte vreo cu vreo 5 km/h in plus..(am filmat-o dinafara si se vede si acolo ca se apleaca si accelereaza din scurt mai repede) Acum a sarit mult si treapta 1, dar plecasem din praf si a patinat la greu.
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982