20 Feb 2009, 16:04
20 Feb 2009, 16:43
20 Feb 2009, 19:07
$1 scrie:$2oldone cu PSA-ul le-ai incurcat: au rugat BMW-ul sa-i ajute sa faca un motor ca lumea pentru Peugeot 308 (se lauda si dealerul Peugeot cu asta: ia domne ca are motor facut de BMW) si nu invers.
$1 scrie:$2motorul 2,5t este integral dezvoltat de volvo. nici acum nu le mai apartine, dar tot il imprumuta.
pai si daca va imprumuta acele motoare 1,6 T de la bmw asta inseamna ca sunt si ei partasi la dezvoltarea lor?
oricum eu vad altfel problema. cine vrea audi q5 nu se va uita in veci la un kuga, poate la un x3 sau seria g de la benz. kuga il putem compara cu tiguan(care intre noi fie vorba este cam aceelasi lucru cu Q5). nu am condus nici kuga, nici q5 si nu stiu ce ofera fiecare. cert este ca una tinde spre premium iar cealalta este in clasa normala.
20 Feb 2009, 19:32
20 Feb 2009, 22:15
20 Feb 2009, 22:26
20 Feb 2009, 22:45
21 Feb 2009, 11:03
21 Feb 2009, 11:30
21 Feb 2009, 12:39
22 Feb 2009, 02:54
22 Feb 2009, 09:20
22 Feb 2009, 10:53
$1 scrie:$2enea Fordescu a tras o concluzie pertinenta. Intradevar filmuletzul respectiv sifoneaza un pic imaginea Audi din pacate.
22 Feb 2009, 12:34
22 Feb 2009, 12:55
22 Feb 2009, 16:02
22 Feb 2009, 20:30
22 Feb 2009, 21:15
23 Feb 2009, 13:45
$1 scrie:$2ar, uitandu ma la filmulet, am observat cum kuga e singurul model a carei roata se blocheaza cand pierde complet aderenta, iar in schimb, la q5 se invarte de parca numai roata aia ar trage, cu toate ca e in aer
23 Feb 2009, 14:15
23 Feb 2009, 16:01
23 Feb 2009, 17:07
$1 scrie:$2 clar mai ce va mai tot contraziceti!
Avea Controlul Tractiunii activat iar cand simtea calculatorul ca n-are aderenta pe roata spate dreapta si stanga fata reducea tractiunea pe rotile cu tractiune si crestea tractiunea pe rotile ce se aflau in aer... normal ca alea cu aderenta sa nu mai traga din moment ce calculatorul le reducea turatia si directiona cuplul spre rotile suspendate!
$1 scrie:$2"The PD design was a reaction to the development of common rail fuel injection by competitors - an attempt by Volkswagen Group to create an in-house technology of comparable performance that would not require any royalties to be paid. While Pumpe-Düse engines had a significantly higher injection pressure than older engines, they are not a match with the very latest common rail, and weren't able to control injection timing as precisely (a major factor in improving emissions). New engines appearing in 2009 model year Volkswagens are using the common-rail technique with piezoelectric injectors."
23 Feb 2009, 17:39
$1 scrie:$2 clar mai ce va mai tot contraziceti!
Avea Controlul Tractiunii activat iar cand simtea calculatorul ca n-are aderenta pe roata spate dreapta si stanga fata reducea tractiunea pe rotile cu tractiune si crestea tractiunea pe rotile ce se aflau in aer... normal ca alea cu aderenta sa nu mai traga din moment ce calculatorul le reducea turatia si directiona cuplul spre rotile suspendate!
23 Feb 2009, 19:03
23 Feb 2009, 19:04
23 Feb 2009, 19:16
$1 scrie:$2$1 scrie:$2 clar mai ce va mai tot contraziceti!
Avea Controlul Tractiunii activat iar cand simtea calculatorul ca n-are aderenta pe roata spate dreapta si stanga fata reducea tractiunea pe rotile cu tractiune si crestea tractiunea pe rotile ce se aflau in aer... normal ca alea cu aderenta sa nu mai traga din moment ce calculatorul le reducea turatia si directiona cuplul spre rotile suspendate!
Ca avea controlul tractiunii activat sau diferentialul bagat in 3,14 radacina patrata din cardan, conteaza mai putin.
Cine vroia sa-si ia Q5 pentru valentele sale offroad a fost cu siguranta dezamagit.
Cumparatorul de rand (in masura in care putem numi asa targetul Q5) nu intelege aspectele tehnice, ci doar faptul ca masina cu pricina nu a fost in stare sa treaca peste o denivelare simpla.
Apropo, nu putem da vina pe sofer in faza respectiva. Masina trebuia sa se descurce, ca doar nu era Aro!
TDCi-urile bat TDi-urile la fundul gol. Gandeste-te doar la zgomot si consum de ulei.![]()
Un citat interesant tot din wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection):$1 scrie:$2"The PD design was a reaction to the development of common rail fuel injection by competitors - an attempt by Volkswagen Group to create an in-house technology of comparable performance that would not require any royalties to be paid. While Pumpe-Düse engines had a significantly higher injection pressure than older engines, they are not a match with the very latest common rail, and weren't able to control injection timing as precisely (a major factor in improving emissions). New engines appearing in 2009 model year Volkswagens are using the common-rail technique with piezoelectric injectors."
23 Feb 2009, 19:24
23 Feb 2009, 20:24
23 Feb 2009, 20:39
23 Feb 2009, 20:48