Coltul Media

urmariri:)

Imagini/Filme/Sunete diverse

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Mesajde e-man » 11 Dec 2007, 17:04

Da corect sa ne fereasca Dumnezeu de astfel de nesanatosi pe drumurile publice.
E adevarat ca-mi place sa tin teoria chibritului despre negliejenta in trafic, incosnstienta, nebunie chiar, dar la fel ca si cei caraora le place sa faca un poco de racing prin oras, si eu uneori imi uit mintile acasa si incep sa alerg poate uneori cu mai mult de 110 prin oras, numai ca incerc sa-mi aleg ca perioada de nebunie ....noaptea, in felul acesta fiind mai putini participanti la trafic riscurile incep sa scada simtitor.
Referitor la respectul in trafic am vazut-o la baietzii de pe 4tuning si credeti-ma sunt unii peacolo care chiar au cu sa se dea, dar majoritatea inceraca sa dea dovada de calm si stapanaire, cred ca asta face diferenta intre un sofer cu adevarat si un smintit cu chef de distractie, indiferent de situatie sau de implicatzii.
Am avut ocazia sa merg cu soferi adavarati nu doar din gura, care merg complet regulametar in trafic cu 60/h si cand locul o permite si situatia nu implica urmari grave pt ei ca persoana si nici masina nu are de suferit prea mult, incep sa-si arate ferocitatea de care pot da dovada si maiestria de a stapani o masina (nu doar de a o conduce cu viteza).
Ce am invatzat eu de la ei si prin prorpie experienta e ca niciodata sa nu ma urc intr-o masina si sa-i dau goarna inainte de a incepe sa o cunosc calumea, cum franeaza la limita limitelor daca are abateri de traictorie, cum se comporta directia cu frana actinata la maxim, care sunt timpii de repriza cei mai buni in functie de treapta, cum reactioaneza motorul in frana de motor unde incepe sa patineze ambreiajul si sa scape, cat de mare este ruliul accelerand la greu in curba, cat de repede te lasa sa schimbi directia si cam cata fortza itzi trebuie sa tragi de volan ca sa o redresezi, in general si treptat binentzeles incerc sa aflu unde e limita si unde o ia razna total fara a mai avea vro posibilaitate de indreptare a situatie, si cam cat de rau o ia razna.
Sfatul meu si cu asta inchei polemica (e buna sau nu Blana prin oras) un sofer bun inainte de a se da cu masina tre sa aiba multa imaginatie si destul de rapida pentru a putea anticipa cat mai multe situatzii contradictorii cu ceea ce face in momentul respectiv, incepand de la o avarie a propriei masini, o neatentie proprie, o neatentie a celuilat cu care alerga si il poate afecta si pe el, sau a altui participant, si cum spunea si Dom Officer, din lucruri ridicol de simple apar marile belele. :shock:
L.E. Referitor la link-ul postat de mine, vad ca s-a cam scandalizat lumea de imaginile macabre deacolo, e adevarat, si mie imi tremura mana pe mause cand mi le-a trimis un coleg de birou, poate ca era bine sa pun un Avertisment mai clar decat cel dat de mine. Imi cer scuze pt gresala facuta si oroarea creata, nu se va mai intampla. :oops: .Sorry
Ex: Ford Sierra 1.8 td '92....aka next Bombonela ...RIP
Opel CorsaD 1.3 cdti 07 ..... aka Prikindela
Mercedes W126 350 SD ....Balenuta mea cea Mica :)
e-man
Member
 
Mesaje: 323
Membru din: 07 Mai 2007, 16:36
Localitate: Bucuresti
Maşina: Opel Corsa D /Si-un tanc pe nume Panzerul W126

Mesajde Tiry213 » 11 Dec 2007, 18:31

$1 scrie:$2b]Tiry....hai sa nu visam....una e 131 cai mondeo...si alta 400 cai pusi pe un RS4 sau un M5! Una e condusul in linie dreapta...ca talpa la fund stim toti sa-i dam...de "amestecat mamaliga" iar ne pricepem...dar sa treci milimetric ca baietii aia, nu e asa simplu cum pare! Te ajuta masina, e adevarat, dar daca nu stii sa o stapinesti, nu apuci sa bagi a2a...


Ce sa visam. Am pe a mea 131 cp si ma descurc f bine cu ei. Daca as avea 400 iar la fel. Te obisnuiesti cu ce masina ai. Nu iti trebuie un dar de la dumnezeu. Ce au aia si nu are multa lume este tupeul.
Daca as avea m5 cu siguranta as invata sa ma tin la 400 cp.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde alexandrusavu » 11 Dec 2007, 19:54

Un șofer bun face diferența între carne și metal.
Dacă scelerații respectivi aveau mașini performante asta nu înseamnă că și știu să conducă.
Dacă din cele câteva minute de film n-au reușit să se muleze pe vreun tir sau copac și au evitat la limită niște mașini nu înseamă că sunt șoferi buni... înseamnă că au avut noroc.

Că au și ceva îndemânare poate că da, poate că nu. Până nu-i văd pe circuit nu mă pot pronunța :)
Super șofer nu e orice donator de carne care joacă ruleta rusească cu n*100cp pe autostradă. Unde n >=2.

În rest, teribiliști sunt peste tot fie că au dacie, dric sau audi a seis :lol:
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Mesajde e-man » 11 Dec 2007, 20:16

Domnu Tiry sper sa nu te superi pe mine, dar cu siguranta nu ai avut de-a face pana acum nici macar cu 250 de cp nu cu 400 ca pe la noi prin tarisoara asta nu prea gasesti asa la drumu mare si daca gasesti sunt cu popreala si nu ai ce face cu ei, sau jumatate sunt mortzi de oboseala. Si pe langa asta itzi garantez eu ca-i mare difrenta intre 130 si nu zic 250 doar 200, datorat cuplului, greutatzii motorului pe acelasi sasiu de masina, rectii complet diferite si multe multe altele.
Referitor la un dar aparte de a stapani masina e exact ca si la scolari unii se nasc cu ceva special unii il dobandesc dar cu mare greutate si nu vor putea performa ca unu cu el din nascare e in natuara lucrurilor si pur si simplu nu ai ce face. Spun asta pt ca stiu destui baitzi desteptzi care se dau mari cohones si fac greseli stupide....iau curba dreapta franand si nu-si dau seama ca roata pe spate dreapta s-a blokat si le fuge masina pt ca pur si simplu nu o simt, se dau seara de seara dar cu toate astea nu invatza nimic din greseli.
Daca vrei sa vezi ce insemna racing cu adevaratelea inceraca in felul urmator, fa rost de un W140 600S, sau mai bine zis Mertz 600S de prin 92, intreg si bun de cursa si baga un racing dar racing nu oricum, Bucuresti-Arad, e davarat poate ca cutia automata te va incurca uneori, dar acceleratziile fulminante de simtzi ca ti se rupe scaunul si incerci sa te tzii de volan in incercarea de a fi in pas cu masina, itzi vor schimba complet perspectiva celor 400cp under the hood, si mai vedem daca o sa fii in stare macar sa te dai jos din ea , dupa 200 de km sa faci iarasi plinul, nu discut de momentul cand vei ajunge la destinatzie complet sfarsit si extenuat de deabia te vei tzine pe picioare de la atat de mult stress. Si cat de grele vor fi momentele cand va trebui sa o lasi la 80 in localitate cand vei incepe sa resimti oboseala din cei 50 de km dinainte mersi cu 130-180 si treceri de pe o banda pe alta indiferent de sens ca la opera.
Itzi jur ca nu vrei vrea sa mai repetzi inca odata aceeasi expoerienta :( . Pt ca a fi pilot fie de curse fie pe propria raspundere si masina, nu inseamna numai adrenalina data de acceleratzie, ci si de senzatia de mare granur (macho)a faptului ca pe cel pe care tocmai l-ai depasit, l-ai bagat complet in sperietzi sau a ramas extaziat de cat de tare esti sau ce masina tzeapana ai,( cheste de regula generatoare de greseli tampite....ohoohoo deci pot si mai mult....ia sa vedem cum e) ci si de rezistenta la stresul nervos la care esti supus, la solutziile tot timpul noi de a incerca sa gasesti o portita sa dapaseststi la cum sa iesi mai bien dintr-o curba cu picioru cat mai la blana, si cum sa evitzi cat mai multe gropi ca sa nu farami masina :x .

Deci fratilor cat timp visezi e ok si in realitate esti cu picioarele pe pamant si responsabil, mai rau e cand vrei sa transformi in ralitate visul de nfs pe care l-ai avut asnoapte :twisted: .
Deci domnu Tiry thing again. :wink:
Ex: Ford Sierra 1.8 td '92....aka next Bombonela ...RIP
Opel CorsaD 1.3 cdti 07 ..... aka Prikindela
Mercedes W126 350 SD ....Balenuta mea cea Mica :)
e-man
Member
 
Mesaje: 323
Membru din: 07 Mai 2007, 16:36
Localitate: Bucuresti
Maşina: Opel Corsa D /Si-un tanc pe nume Panzerul W126

Mesajde vidanjoru » 11 Dec 2007, 20:44

Hai că mă bag şi eu în seamă...
Adevăraţii şoferi ştiu să deosebească şoseaua de pistă.
Soră-mea a reuşit să fugă din ţara noastră şi să se lipescă de un neamţ, omul este pilot de teste pt o renumită firmă germană de autovehicule (a se citi BMW). Recent, am fost la nunta celor doi şi am observat conduita acestui domn la volan pe autobahn, în oraş dar şi pe circuit.
Omul nu depăşeşte 50km/h în localitate sau 140km/h pe autobahn (ţineţi cont şi de faptul că maşina de servici este un BMW M5 de 500CP). Merge liniştit, cu autostrada pustie şi pe porţiuni fără limită de viteză cu max 140km/h iar pe drumuri normale am mers 12km în spatele unui tractor cu 40km/h pt că era dungă continuă şi nu a vrut să depăşească (cât îţi trebuie să depăşeşti un tractor când conduci un M5??).
Am fost la el la muncă şi am condus un Serie 7 pe hidrogen după care am mers pe pistă cu maşina lui (M5) să ne arate ce însemnă să ştii să conduci... vă spun sincer că nu îmi ajungeau mânerele să mă ţin de ele iar când m-am dat jos din maşină îmi tremurau genunchii...
Şi eu pot să merg pe autobahn cu 180km/h şi să fac slalom printre cei care conduc normal (chiar şi cu Mondeo de 140CP) dar asta nu înseamnă că eşti super şofer.
În altă ordine de idei, când mi-a văzut maşina a fost foarte intrigat şi m-a rugat să-l las să o conducă. A fost plăcut surprins de confortul maşinii şi de fineţea motorului (pt un diesel). L-am întrebat dacă nu vrea să încerce un tur de circuit cu ea şi a refuzat zicând că maşina asta nu a fost proiectată pt aşa ceva şi nu vrea să-mi omoare ceva la ea...
Mondeo 2007, 2.0 TDCi, 140CP, Titanium X, 4uşi, Stardust Silver
Alfa Romeo 147, 2.0 Twin Spark Selespeed, 150CP, 5uşi, rosso alfa

Sic vis pacem, para bellum.
Avatar utilizator
vidanjoru
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 29 Noi 2007, 00:28
Localitate: Galaţi

Mesajde Ludicass » 11 Dec 2007, 21:01

Tiry... am niste intrebari pt tine, sper sa nu te superi. Ce experienta ai in a conduce masini sport de la 150 cai in sus?! Care e cea mai puternica masina cu care ai mers vreodata si care e viteza cea mai mare cu care ai mers?!!! Ca la cum pui tu problema, eu zic ca tratezi lucrurile cu f mare lejeritate.... Ce mi-e 131cp..ce mi-e 400cp....

Sa nu te superi, dar pericolul pt participantii la trafic nu sint cei pe care i-am vazut in clip ...care arata ca stiu sa stapineasca cei 400 cai....ci tocmai cei ca tine care subestimeaza din start potentialul acestor super masini. O super masina din aia care intra in miinile unei persoane ca tine va duce sigur la o tragedie...

Cum bine spunea e-man...nu stiu citi de aici au condus masini peste 200 cai...nu zic 400cp....dar vin si posteaza a tot stiutori...din carti si din auzite....ca experientza personala ioc. Mie nu mi-e rusina sa o spun..de fiecare data cind am mers sportiv cu Lotus Esprit SE, Porsche 911, BMW M3...dupa ce am oprit, mi s-au muiat genunchii si eram fleashca....Pt ca e o senzatie fantastica...In 4-5 secunde ai 100km/h....in alte 5-6 sec ai 160km/h!!! Cind treci de 250km/h deja iti curg transpiratiile ...senzatia e ca drumul in fata ta se ingusteaza..si nu e basm chestia cu senzatia falsa ca tu stai pe loc si se misca doar peisajul din jurul tau. Chiar asta e senzatia! Poate unii uita ca 250km/h e viteza la care avioanele de linie decoleaza!!!

Asa ca hai sa nu visam frumos ca o masina de 130 cai e aceeasi mincare de peste cu una de 400cai..!
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Mesajde VIPER » 11 Dec 2007, 21:15

Dragii moshului... V-ati incins si nu e bine... Una peste alta inclin sa cred ca pe acest forum nu ne-am strans sa aplaudam ce fac toti ^%^%$#%# cu masinile lor in trafic (inclocuiti ^%^%$#%# cu ce vreti voi). Va rog un lucru: incetati intepaturile si atacurile la persoana. Am tot citit pe aici si deocamdata cea mai pertinenta afirmatie ramane asta:

$1 scrie:$2n sofer bun nu e unul ca astia, ci unul care stie sa se fereasca de ei!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7389
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Mesajde Tiry213 » 11 Dec 2007, 22:29

$1 scrie:$2b]Tiry... am niste intrebari pt tine, sper sa nu te superi. Ce experienta ai in a conduce masini sport de la 150 cai in sus?! Care e cea mai puternica masina cu care ai mers vreodata si care e viteza cea mai mare cu care ai mers?!!! Ca la cum pui tu problema, eu zic ca tratezi lucrurile cu f mare lejeritate.... Ce mi-e 131cp..ce mi-e 400cp....

Sa nu te superi, dar pericolul pt participantii la trafic nu sint cei pe care i-am vazut in clip ...care arata ca stiu sa stapineasca cei 400 cai....ci tocmai cei ca tine care subestimeaza din start potentialul acestor super masini. O super masina din aia care intra in miinile unei persoane ca tine va duce sigur la o tragedie...

Cum bine spunea e-man...nu stiu citi de aici au condus masini peste 200 cai...nu zic 400cp....dar vin si posteaza a tot stiutori...din carti si din auzite....ca experientza personala ioc. Mie nu mi-e rusina sa o spun..de fiecare data cind am mers sportiv cu Lotus Esprit SE, Porsche 911, BMW M3...dupa ce am oprit, mi s-au muiat genunchii si eram fleashca....Pt ca e o senzatie fantastica...In 4-5 secunde ai 100km/h....in alte 5-6 sec ai 160km/h!!! Cind treci de 250km/h deja iti curg transpiratiile ...senzatia e ca drumul in fata ta se ingusteaza..si nu e basm chestia cu senzatia falsa ca tu stai pe loc si se misca doar peisajul din jurul tau. Chiar asta e senzatia! Poate unii uita ca 250km/h e viteza la care avioanele de linie decoleaza!!!

Asa ca hai sa nu visam frumos ca o masina de 130 cai e aceeasi mincare de peste cu una de 400cai..!


Experienta in a conduce masini cu peste 300 de cai nu am. O masina de 210 cp am condus de mai multe ori. Cea mai puternica care am condus-o vreodata a fost un M3 model 2001. Nu pot spune ca conduc eu ca aia din filmulet. Tot ce conduc eu frecvent e fordul meu si o vectra de 145 cp. Dar am spus ca nu iti trebuie un dar de la dumnezeu ca sa conduci ca ei. Iti trebuie o doza de nebunie si sa iti cunosti masina.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde Tiry213 » 11 Dec 2007, 22:34

$1 scrie:$2b]TirySa nu te superi, dar pericolul pt participantii la trafic nu sint cei pe care i-am vazut in clip ...care arata ca stiu sa stapineasca cei 400 cai....ci tocmai cei ca tine care subestimeaza din start potentialul acestor super masini. O super masina din aia care intra in miinile unei persoane ca tine va duce sigur la o tragedie...

Nu ai cum sa stii asta. Din doua lucruri. Nu ma aventurez nici cu a mea la limite. Iar daca as avea 400 cp cu siguranta nu i-as folosi la potential maxim pana nu as stii masina aia ca in palma.
Si nu subestimez in nici un fel masinile alea. Da vreau sa zic ca nu trebuie sa fii "Alesul" ca sa poti conduce o masina ca aia.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde alexandrusavu » 11 Dec 2007, 22:37

$1 scrie:$2 Pt ca a fi pilot fie de curse fie pe propria raspundere si masina, nu inseamna numai adrenalina data de acceleratzie, ci si de senzatia de mare granur (macho)a faptului ca pe cel pe care tocmai l-ai depasit, l-ai bagat complet in sperietzi sau a ramas extaziat de cat de tare esti sau ce masina tzeapana ai,( cheste de regula generatoare de greseli tampite....ohoohoo deci pot si mai mult....ia sa vedem cum e) ci si de rezistenta la stresul nervos la care esti supus, la solutziile tot timpul noi de a incerca sa gasesti o portita sa dapaseststi la cum sa iesi mai bien dintr-o curba cu picioru cat mai la blana, si cum sa evitzi cat mai multe gropi ca sa nu farami masina :x .


$1 scrie:$2a nu te superi, dar pericolul pt participantii la trafic nu sint cei pe care i-am vazut in clip ...care arata ca stiu sa stapineasca cei 400 cai....ci tocmai cei ca tine care subestimeaza din start potentialul acestor super masini. O super masina din aia care intra in miinile unei persoane ca tine va duce sigur la o tragedie...


Voi doi suneți pe bune ? Nu cred că vă dați seama ce inepții scoateți.

E-man se bucură la fiecare depășire că bagă pe alții în sperieți iar Ludicass crede că pentru 400 de cai putere trebuie să ai 3 știți voi ce.
Interesant. Mai spuneți :)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Mesajde VIPER » 11 Dec 2007, 22:48

Kids, sunt cu ochii pe topicul asta. Daca se mai flambeaza, il trecem in parcare sa i se raceasca pistoanele. OK?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7389
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Mesajde e-man » 12 Dec 2007, 01:27

Domnu alex presupun ca nu ai fost rau intentinat cand ai scos din context respectivele fraze, in text sun cu totul si cu totul alt sens....... ca dau vot de blama acestui stil de cosndus si in genere de comportament rutier.
E adevarat ca ce am scris mai sus am facut-o pe prepria piele, si incosntienta au trecut catzva ani deatunci, si in timp am inceput sami dau seama, ca nu-mi da nimeni dreptul si nici eu insumi nu pot sa mi-l asum de a face lucruri abominabile sau reprobabile calare pe volan in setea de viteza si senzatii tari, pentru ca nu sunt Dumenzeu, si nu am nici un drept de a crea prin nebunia mea probleme altora sau si mai rau.

Ma bucura nespus ca se dezvolta astfel de discutzie si ca forumul nostru are pe deoparte rol informativ si educativ in acelasi timp.
De ce spun asta pt ca zic eu ca s-a ajuns la un punct de maxim si destul de sensibil, si decat sa incerece unii pe pielea lor mai bine ii sfatuim de ce sa stea cumintzi si sa ia decizii cumpatate cand se afla in spatele covrigului
Ceea ce am scris mai sus in celelate threaduri nu am scris-o cu intentia de a incinge discutzia, sau de a imbia la cine stie de acte de teribilism, pt ca nu asta e ideea, ci de a ne da seama ce consecintze dezastroase pot rezulta, cand faci o treaba dintrasta asupra unor oameni care nu ti-au gresit cu nimic si ca un nesabuit le complici vitza si le creezi probleme.

Mai mult deatat, ca urmare a unor incidente, ca urmare a stilului enuntzat mai sus, sa zicem nu tocmai placute am inceput sa realizez urmatorul lucru, dupa ce ca suntem in europa o mana de oameni, vorbim aceeasi limba, suntem un popor de oameni eu zic destul de cumpatatzi ca fire si nu avem atitudini de animale, e adevarat un popor nu foarte instarit, dar asta e ne facem noi mari, de ce totusi ne mai creem si noi unii altora probleme nu avem si asa destule pe cap, ca sa fie indeajuns.CA se stie ca avem suficientzi soferi care se cred Schumi,sau Hakinen pe splaiurile naostre mioritice.

Haidetzi mai bine sa nu mai escaladam acesta panta si sa lasam ratziunea sa-si faca treaba in locul trairilor viscerale.
Succese maxime and Peace out :wink:
Ex: Ford Sierra 1.8 td '92....aka next Bombonela ...RIP
Opel CorsaD 1.3 cdti 07 ..... aka Prikindela
Mercedes W126 350 SD ....Balenuta mea cea Mica :)
e-man
Member
 
Mesaje: 323
Membru din: 07 Mai 2007, 16:36
Localitate: Bucuresti
Maşina: Opel Corsa D /Si-un tanc pe nume Panzerul W126

Mesajde Ludicass » 12 Dec 2007, 03:02

Viper..unde vezi tu ca ne-am incins?!!! E o discutie calma....in contradictoriu...argumentata...diferenta e ca unii vorbim din experienta personala...iar altii vorbesc din experienta vasta ... de pe you tube!!!

Mi se pare hazardata parerea unora care, desi nu au avut ocazia sa mearga cu asa ceva, vin de pe masini de familie cu motoare de 90 cai si 131 cai,.. sint convinsi ca ar face fatza unor motoare de 400 cai putere....dupa 2 saptamini de acomodare. :D

Inca ceva....Se discuta in contradictoriu dar nu a sarit nimeni calul...Crezi ar trebui sa fim toti la unison de acord cu parerile cuiva?!! Nu ne-am jignit, limbajul a fost politicos...asa ca nu vad de ce trebuie sa intervina cineva...

Tyri: si care ziceai ca e viteza maxima cu care ai mers? Ca la putere m-am lamurit...210 cp! Sper sa nu fi fost un diesel..sau un 4x4 :D Pina la cei 400cp ai unui RS4 sau a unui M5..e cale lunga...

Stii ce mi-as dori? Sa te iau linga mine ca pasager cu un M3-M5...si sa vad cum reactionezi cind ajungem in citeva zeci de secunde la un 250-260km/h...sa vad daca esti la fel de relaxat si de increzator..!!! :D
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Mesajde RoadTrain » 12 Dec 2007, 03:08

Hop si io cu mucii'n pasula...
Nu credeti ca esential la un sofer bun ar fi: creier, maini, picioare?
Nu zic ca nu-s tari (sau tare prosti) rusii astia, dar categoric piciorul drept constitue 90% din soferia lor. Macar din cele sus amintite eu folosesc si stangul, poate ma ajuta al de sus sa ma feresc de specimene din astea :!:
"You can choose any colour, as long as its black" H. Ford
Avatar utilizator
RoadTrain
Member
 
Mesaje: 331
Membru din: 14 Ian 2007, 00:17
Localitate: UK
Maşina: Focus II 1,6 Ti-vct Titanium

Mesajde toxicristi » 12 Dec 2007, 03:42

Camera pusa mai jos decat pozitia normala a ochilor pasagerului, rezolutia mica a clipului, deficitul de apreciere a distantelor cand esti pasager si nu sofer au facut ca acest filmulet sa para mai spectaculos decat e.

Nu stiu unde e filmat clipul, dar nu cred ca in Germania sau cel putin nu in vest. Acolo banda 1 e pentru TIR-isti si cei inceti, banda din mijloc sau 2 pentru cei care merg normal, si banda a 3-a pentru depasiri. La naiba, pana si Diablo a revenit pe banda 2 dupa ce m-a depasit. Aici vad ca e cam haos, toti merg pe unde apuca, favorizand slalomul unora cu masini mai puternice.

Nu pe autostrada dovedesti ca poti stapani o masina de 400CP, schimband benzi intr-una. De fapt, autostrada e cel mai banal si simplu loc de dat talpa. De aceea e plin netu de asa-zisi soferi care se filmeaza mergand cu viteze mari, ca vezi doamne ce meseriasi sunt ei, cand de fapt doar apasa o pedala si tin covrigu drept. Restul face masina. Intradevar, si mie imi place sa dau talpa cand prind un aliniament si DACA e liber (si mai ales pe autostrazile din germania...). E distractiv, recunosc fara nicio problema ca nu iti trebuie un talent innascut sa faci asta si este departe de a te numi un sofer bun. Daca era filmat la nurburgring sau pe alt circuit si scoteau un timp care te facea sa iti pleci capu intelegeam sa ii numim "soferi adevarati". Dar asa sunt doar soferi cu mai multi CP decat ceilalti.
Ultima oară modificat de toxicristi pe 12 Dec 2007, 11:31, modificat 1 dată în total.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde alexandrusavu » 12 Dec 2007, 04:09

$1 scrie:$2Stii ce mi-as dori? Sa te iau linga mine ca pasager cu un M3-M5...si sa vad cum reactionezi cind ajungem in citeva zeci de secunde la un 250-260km/h...sa vad daca esti la fel de relaxat si de increzator..!!! :D


Poți să mă iei pe mine pasager, sunt amator de astfel de senzații :) dar doar dacă mergem afară pe un autobahn sau ceva similar :)
Continuând discuția cu viteza și motoare de nșpe cai putere.

Am mers pe AutoBahn cu un bmw seria nșpe, motor 3l nu știu câți cai putere, cutie automată.

Un mic monstruleț ce-i drept însă după vreo 2 ore pentru condusul în regim normal (180/210km/h mai mult nu am avut curaj - deh am doar 2 testicule și un leasing de plătit :D) pe AutoBahn acea mașină nu mai avea secrete pentru mine.
Din ce îmi explicase posesorul mașina deține un miliard de sisteme de siguranță anti-derapat, anti-nu știu ce, anti-Shumi deci să vrei să rupi aderența și să faci lucruri interesante și nu poți cu setările default ale mașinii.

Cu mai mult exercițiu și timp liber se pot ajunge și la rezultate gen acel filmuleț ... nu cred că grozăvenia celor din filmuleț denotă un "skill" aparte, moștenit în ale șofatului.

Ceea ce mă face să subliniez că ei nu sunt șoferi eroi, super mega extra cu 3 testicule șamd. Ci doar niște viitori donatori de carne.

Eu am un stil mai acid de dialog însă nu cred că am vorbit până acum în așa hal încât să se închidă threadul sau alte măsuri drastice :)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Mesajde Maximilian » 12 Dec 2007, 12:11

Mda...am vazut si eu filmuletul acum vreun an sau doi pe youtube. Mi s-a facut rau de cat de handicapati pot fi unii oameni. Si asta vine de la un om care nu merge incet. Daca astia din filmulet aveau ghinionul ca vreunul sa nu se uite in retrovizoare si sa aiba alta intentie in afara de a merge in linie dreapta...intentie care inseamna frana, accelerare, schimbare de banda sau chiar sa traga de volan brusc de sperietura si sa intre in cel de langa ei, se lasa cu victime. Astfel de oameni trebuie sa fie batuti/omorati pana nu omoara ei pe altii. Nu vorbim de ce masini avea ca este aproape irelevant in cazul de fata, pentru ca eu unora ca astia nu le-as da nici carucioare sa impinga in Carrefour.

NU ESTE TARE, NU E MISTO, AIA SUNT NISTE TERIBILISTI SI NISTE INCONSTIENTI! Si eu ma strecor si ajung sa fac slalom printre masini cand e trafic maricel si ma grabesc(de ex prin Otopeni pe DN1), dar cand schimb banda ma asigur si eu de 10 ori, nu intru ca berbecul sa ma bazez ca toti merg pe sine. Aia mergeau la purul noroc si cu viteza cel putin excesiva pentru un astfel de trafic.

Sa lasam teribilismele gen isi permit ca au masinile lui peste prajit, ca nu tin. Alea sunt masini de mers pe autostrada la viteza, pe circuit daca e sa fie dezlantuite, sunt bune de o liniuta doua, dar totul intr-o oarecare siguranta.

Ludicass, e-man, eu stiu ca voi ii vedeti pe aia mari profesionisti, dar incercati si voi sa analizati fiecare lucru in parte pe care l-au facut si sa va ganditi ca sunt unii..printre care ma numar si eu, care mai au si ei comportament propriu in trafic, mai schimba banda repejor, deci apuca destul de tarziu sa semnalizeze pentru ca trebuie sa prinda locul. Pei eu daca ma uit in oglinda din stanga pentru a trece de pe banda 2 pe 3, si ala vine din spate ca nebunul, fara semnalizare nimic, eu ii blochez culoarul, intra in mine, eu in ala din fata, ala se sperie, trece peste cel de pe banda 2 si iata un accident unde eu am sanse mari sa mor.

Si hai sa fim seriosi cu M3-ul lor si Audi RS4, sta-le-ar in gat masinile alea daca datorita lor merg ei asa. Ce tehnologie, nu tot fiare sunt? Voi comparati acceleratiile unor masini in linie dreapta cu faptul ca aia schimba banda fara nici un fel de asigurare, au numai adrenalina in corp, creierul e pe stand-by, si merg ca nebunii...

SI DUPA AIA VEDEM PE FORUMURILE DE TUNING SI IN CLUBURILE DE CURSE: A MURIT UN MARE EROU, S-A MULAT PE UN STALP!!!! Pei cum bai, profesionisti, eroi, M3, RS4 si au murit mulati pe stalp? Ba mai rau, au mai omorat si pe altii odata cu ei.

Si mie mi s-a propus sa ma duc la curse, nu am masina lui peste, baba mea are 2.3 V6 115 cai, cam 10 secunde pana la suta, in fine, nu e supercar dar ajung daca plec de la semafor in Kiseleff(ala de la mijlocul bulevardului), pana in dreptul parcarii unde este acum patinoarul am 150 la ora. Vi se pare voua putin? Asta raportat la Mondeo-ul de 130 de cai. E suficient de puternic incat sa omori pe cineva, are inca viata ca sa faci o depasire si la 160-180. Am zis clar ca eu nu am nevoie de asa ceva, daca ajungi sa conduci cu orgoliul si sa ai si miza pe deasupra, s-a terminat, mai repede sau mai tarziu vei face o mare cretineala.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 12 Dec 2007, 12:39

Si intr-adevar, nu pentru ca schimbi benzile esti sofer bun. Exact cum s-a mai spus, astia au numai niste cai in plus si tin neaparat sa si-i etaleze, dar cretinii nu vad ca n-au loc. Sa se duca si ei frumos pe curbe.(preferabil pe circuit, desi in Romania avem niste trasee foarte misto) Si asa mai sunt prin anumite zone ale Romaniei drumuri destul de inguste si virajate dar foarte rar circulate care leaga anumite orasele gen Tarnaveni de sate, gen Adamus, Cornesti, etc. Satele astea sunt in Podisul Transilvaniei. Acolo sunt atat de circulate putin circulate drumurile, ai vizibilitate foarte buna, drumul este valurit(urcari si coborari), frumos virajat, ingust, de intra fix 1 masina si un camion, 2 camioane poate daca isi strang oglinzile, incat se fac acolo niste curse de toata frumusetea. Cand zic curse vreau sa spun ca Daciile merg tare la modul curbe la limita, in linie dreapta tot ce poate sa dea motorul lor, pentru ca acolo 100-120 e viteza mare tinand cont ca drumul e virajat. Acolo am facut curse cu sotul unei verisoare, un popa care sustinea ca Polo-ul lui TDi imi face varza baba mea. A dat in ea de a innebunit-o, se folosea de absolut tot drumul, curbe exterior-interior-exterior, deci sa zicem ca mai tare ajungeai in boscheti, dar detineai perfect controlul datorita faptului ca aveai cum sa abordezi curbele, l-am depasit cu 140 pe o portiune dreapta(unde 1.4 TDI-ul lui nu l-a mai ajutat), am mai facut cateva curbe si m-am linistit.

Tot acolo am facut o mica cursa cu un Mercedes E220 Cdi.(ala era de-al zonei, jud ALBA, eu eram venit la rude dupa vreo 5 ani) Masina vizibil mai puternica decat mine(desi nu pot sa zic ca nu ma tineam dupa el pentru ca se indeparta totusi greu de mine, tot ce faceam era sa franez mai tarziu un pic folosind mult frana de motor sa ma ajut), l-am lasat sa ma depaseasca, dupa care m-am luat dupa el. Cand a vazut asta dat in ea de n-a fost adevarat, curbele iar erau la limita, se intorceau oamenii care mergeau la camp dupa noi cu totul. Am lasat-o usor cand a venit o serie de curbe unde era praf/nisip pe drum, in care Mertzul a derapat, la fel si eu, si desi le-am controlat si redresat amandoi, mi-am dat seama ca e prea mult. Repet, mai tare puteai sa mergi numai daca vroiai intr-adevar sa mori si aveai mari sanse sa pierzi controlul. Baba mea are suspensie independenta si e foarte lata si joasa, tinuta de drum...lucru care poate sa fie certificat si de Sile1 este una excelenta chiar si pentru zilele astea. Deci uite ca Mercedestul ala a derapat unde a derapat si baba mea, aia fiind masina mult mai noua ca a mea(deci era an 2006, eram in Februarie 2007), avea toate sistemele de siguranta din lume garantat si unde era sa intru eu in gard daca nu stiam ce fac, era sa intre si el!!!! :roll:

In fine, morala este ca exista locuri unde poti sa dai in masina si sa conduci PE BUNE, in care nu pui pe absolut nimeni in pericol, nici macar pe tine daca ai un pic de minte si stii cand sa te opresti.

Acolo da, iti folosesti masina, motorul, te distrezi, adrenalina, nebunii, iti asumi un risc dar conduci cum trebuie.

Nu te duci pe autostrada, dai blana si schimbi niste benzi si si pe alea fara sa te asiguri, ca nu aia e marea greutate. Mi-ar fi placut sa ii vad pe inconstientii aia 2 pe curbe. La cum se bagau intre masini si la cum fortau eu sunt 90% sigur ca dupa maxim 10 curbe ieseau in decor.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 12 Dec 2007, 12:46

Uite inca unii:

http://uk.youtube.com/watch?v=RPzbBQwKe ... re=related

De astia vreau sa va spun ca imi place, desi au riscat cam mult, la un moment dat au scartait rotile ceea ce cam inseamna ca mergeau cam prea la limita, punctul urmator era sa mai forteze pana plecau cu ele de pe drum, dar nu au deranjat pe nimeni pana la urma, au abordat frumos curbele(cel cu RS4 conduce chiar misto), nu au taiat fata in mod evident, desi au intrat cam repede de cateva ori in fata unor oameni si i-au cam speriat, unul chiar nu ii observase si a vrut sa iasa de pe banda, s-a tras inapoi repede. Imi place in primul rand ca isi lasa spatiu de franare, franeaza din timp, cel mai tare la idiotii aia era tocmai ca nu lasau pic de spatiu de manevra, nu puteau sa amane slalomul, daca aparea ceva erau ca si morti.

Exceptand viteza mare, pot spune ca mai degraba astia conduc bine, abordeaza curbele frumos. Si si asa nu recomand stilul asta de mers pentru ca e f riscant.

Aia din Rusia...bolnavi mintal unde s-au gasit ei sa faca cursa.

A...si inca ceva, imi place mult cum se comporta participantii la trafic, daca au loc de dau din fata lor, daca nu au loc stau linistiti, viteza constanta, nici astia nu ii streseaza prea tare, gen flashuri sau sa stea cu farurile sub spoiler, isi exprima intentia de a depasi, dar nu la modul da-te ca e drumul meu, ci la modul se trag pe partea stanga pentru a isi face cunoscuta intentia. Mi se pare armonios oarecum. :lol:
Ultima oară modificat de Maximilian pe 12 Dec 2007, 13:10, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Ludicass » 12 Dec 2007, 13:08

Eu unul renuntz....! Ca m-am lamurit ..unii de pe acest forum si-au pierdut simtul realitatii... Daca au 130 cai sub fund, se cred pregatiti sa conduca orice masina. Nu conteaza citi cai are masina, ce acceleratii fulminante, cuplu de rupi scaunul.... Cred ca si daca le-ar cadea in mina un Veyron, ar fi in stare sa zica ce mare vrajeala..ca doar de la 130cp la 400cp e o nimica toata..iar de la 400cp la 1001 inca un pic... In 2 saptamini te adaptezi si conduci masini de 400 cai, in alte 2 saptamini treci la Veyron...si apoi formula 1 vine de la sine...

Sa va fereasca Dumnezeu sa va intre pe mina o bestie din aia...ca praful se alege....
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Mesajde Tiry213 » 12 Dec 2007, 13:10

$1 scrie:$2b]Viper..unde vezi tu ca ne-am incins?!!! E o discutie calma....in contradictoriu...argumentata...diferenta e ca unii vorbim din experienta personala...iar altii vorbesc din experienta vasta ... de pe you tube!!!

Mi se pare hazardata parerea unora care, desi nu au avut ocazia sa mearga cu asa ceva, vin de pe masini de familie cu motoare de 90 cai si 131 cai,.. sint convinsi ca ar face fatza unor motoare de 400 cai putere....dupa 2 saptamini de acomodare. :D

Inca ceva....Se discuta in contradictoriu dar nu a sarit nimeni calul...Crezi ar trebui sa fim toti la unison de acord cu parerile cuiva?!! Nu ne-am jignit, limbajul a fost politicos...asa ca nu vad de ce trebuie sa intervina cineva...

Tyri: si care ziceai ca e viteza maxima cu care ai mers? Ca la putere m-am lamurit...210 cp! Sper sa nu fi fost un diesel..sau un 4x4 :D Pina la cei 400cp ai unui RS4 sau a unui M5..e cale lunga...

Stii ce mi-as dori? Sa te iau linga mine ca pasager cu un M3-M5...si sa vad cum reactionezi cind ajungem in citeva zeci de secunde la un 250-260km/h...sa vad daca esti la fel de relaxat si de increzator..!!! :D


Sa iti raspund mai intai. Viteza cu care am mers 245 (in drapta ) si 200 la volan .
Chiar as vrea sa ma iei cu tine sa vad si eu cum e la 260km/h. Ca de pe you tube am vazut si am capatat destula experienta, dupa cum zici tu.
Si sunt curios de ce masina te-ai dus sa conduci sportiv porsche si lotus. De pe fiesta Fiesta? Din cate stiu eu nu are 400cp.
Daca vii la o intalnire poate imi spui si mie secretul stapanirii unei masini cu peste 300cp.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde Maximilian » 12 Dec 2007, 13:18

Mda, principiile tot alea sunt, si nu era vorba de asta, ci de inconstienta la volan si despre faptul ca aia din primul filmulet sunt niste inconstienti si niste SOFERI INFECTI, si faptul ca ai conduc o masina cu 400 de cai timp de 5 ani nu te face sofer bun daca mergi ca aia. Ca ii stapanesti, bravo. Cum ii folosesti e altceva.

400 de cai sunt multi, no comment, dar nu ii folosesti tot timpul pe toti, nu te sui si dai blana direct, asta numai daca ai linie dreapta in fata sau daca esti inconstient. Nu toata lumea e inconstienta. Mie mi se pare normal sa cresti gradat ca putere, dar daca ai o experienta de cativa ani de condus, nu vad ce ar fi sa ti se dea si o masina puternica pe mana daca esti om cu cap si incepi treptat sa o folosesti.

Chiar, si f multi pustoci au BMW-uri M3, M5, Porsche, Lambo, unii merg cu ele ca niste cretini, altii nu. Aia sunt toti soferi exceptionali de reusesc sa le conduca? Soferi de curse ce sa mai...

AIA E REALITATEA, nu masina te face sofer, si cu orice masina te obisnuiesti. Cu ce intr-adevar e greu sa te obisnuiesti este cu o masina extrem de usoara, configurata pentru curse, gen Formula Renault, Formula 3, Formula 1 nu mai zic. La aia da, nu as avea pretentii ca m-as descurca in vreun fel, pentru ca acolo sunt ani de experienta si crestere graduala.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde DanielArdelian2 » 12 Dec 2007, 13:18

$1 scrie:$2a va fereasca Dumnezeu sa va intre pe mina o bestie din aia...ca praful se alege....


Ba sa ne fereasca Dumnezeu de soferi d-astia care se cred la raliu cand de fapt ei sunt pe E85 in Romania si se apuca sa croseteze printre tiruri. Mie de astia mi-e cel mai frica.

Ma rog, asta poate pentru ca sunt patit.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Mesajde Tiry213 » 12 Dec 2007, 13:19

$1 scrie:$2u unul renuntz....! Ca m-am lamurit ..unii de pe acest forum si-au pierdut simtul realitatii... Daca au 130 cai sub fund, se cred pregatiti sa conduca orice masina. Nu conteaza citi cai are masina, ce acceleratii fulminante, cuplu de rupi scaunul.... Cred ca si daca le-ar cadea in mina un Veyron, ar fi in stare sa zica ce mare vrajeala..ca doar de la 130cp la 400cp e o nimica toata..iar de la 400cp la 1001 inca un pic... In 2 saptamini te adaptezi si conduci masini de 400 cai, in alte 2 saptamini treci la Veyron...si apoi formula 1 vine de la sine...

Sa va fereasca Dumnezeu sa va intre pe mina o bestie din aia...ca praful se alege....

Eu chiar nu inteleg. Iti trebuie categorie speciala pe permis pentru masinile peste 200cp ? Sau ce ai tu si restul nu au ?
In topicul de la care au inceput contradictiile am zis ca in 2 saptamani de obisnuinta + o masina din alea doua + o asigurare ca nu mor. As face si eu asa.
Nu am zis ca, daca as avea o masina dintre cele doua as fii pilot de curse. Una e pe drum drept si alta e pe viraje, pante etc. Si nu m-am referit acolo la numarul de cai al masinii. Dar masinile alea au enspe mii de sisteme pe ele care te tin bine pe drum si tocmai asta te ajuta, sa tii 400cp sub control. Fara sistemele alea as vrea sa vad cum conduci tu un porsche.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde Tiry213 » 12 Dec 2007, 13:22

$1 scrie:$2IA E REALITATEA, nu masina te face sofer, si cu orice masina te obisnuiesti. Cu ce intr-adevar e greu sa te obisnuiesti este cu o masina extrem de usoara, configurata pentru curse, gen Formula Renault, Formula 3, Formula 1 nu mai zic. La aia da, nu as avea pretentii ca m-as descurca in vreun fel, pentru ca acolo sunt ani de experienta si crestere graduala.

Eu la asta ma refeream. Dar Ludicass a inteles oarecum gresit. Eu unul cat am condus am condus in siguranta, fara sa am incidente si fara sa ii pun pe altii in pericol. Nu am zis ca sunt pilot de curse (nu e acelasi lucru cu sofer). Dar am zis ca ma pot obisnuii cu o masina puternica.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde toxicristi » 12 Dec 2007, 13:26

Clar ca oricine sofer care conduce bine cu 130 de cai s-ar obisnui si cu 400. Unii mai repede , altii mai incet. Doar este o masina!! La inceput ar merge la turatii joase, adica mai putini CP , normal ca orice om normal. Si apoi mareste viteza cum se simte el confortabil.

Doar masinile astea se dau pe talentul soferului?! Mergi la dealer , te pune pe simulator. La sfarsit "Imi pare rau, meriti doar un Logan 1.5dci 65CP.. Urmatorul! " ... "A, pai dumneavoastra sunteti pilot adevarat! Poftiti cheile de la Carrera GT 600CP!"

Nu asa se intampla, nu?! :D Merg oameni bogati dar care pot sa fie planta in ale sofatului si isi iau o masina din asta. Si invata pana la urma sa o stapaneasca. Sau nu. Nici nu-i trebe multa experienta sau indemanare sa faca ce fac astia din film.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde VIPER » 12 Dec 2007, 13:38

$1 scrie:$2u unul renuntz....! Ca m-am lamurit ..unii de pe acest forum si-au pierdut simtul realitatii... Daca au 130 cai sub fund, se cred pregatiti sa conduca orice masina. Nu conteaza citi cai are masina, ce acceleratii fulminante, cuplu de rupi scaunul.... Cred ca si daca le-ar cadea in mina un Veyron, ar fi in stare sa zica ce mare vrajeala..ca doar de la 130cp la 400cp e o nimica toata..iar de la 400cp la 1001 inca un pic... In 2 saptamini te adaptezi si conduci masini de 400 cai, in alte 2 saptamini treci la Veyron...si apoi formula 1 vine de la sine...

Sa va fereasca Dumnezeu sa va intre pe mina o bestie din aia...ca praful se alege....


Ma ierti, dar acelasi lucru s-ar putea zice si despre tine. Daca imi pui un scan cu atestatul tau de pilot, ma inclin si-mi retrag cuvintele. Dar ca ai condus 2 masini puternice nu te face mai sofer (nu pilot, sofer) decat alti colegi pe care ii tot ataci. Sunt pe aici pe forum unii care au condus si conduc frecvent masini mult mai puternice, doar ca nu fac un act de eroism din asta.

Uite ce inteleg eu prin pilot (automat sofer excelent):

http://www.youtube.com/watch?v=9aP4e1F85zc

Nu mersul la mustatza e cheia, ci mersul cerebral. Indiferent de CP, Nm, etc.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7389
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Mesajde geo_ford » 12 Dec 2007, 14:02

mai oameni buni pana la urma nu iti trebuie 400 de cai sa demonstrezi lumii cat esti de cretin si de inconstient.e suficienta si o batrana dacie.asa ca nu prea conteaza ca ai 400 sau 100 sau 90 de cai.
eu aproape ca am curaj sa fac pariu ca daca dobi.. baietilor aia le dai 2 dacia logan la fel vor merge,pt ca e clar ca ei au cretinismul in sange.DRIVE SAFE.
Ford Escort/1994
1.6 16V/1992
FORD RULES
Avatar utilizator
geo_ford
Member
 
Mesaje: 421
Membru din: 30 Aug 2007, 16:32
Localitate: bucuresti

Mesajde Ludicass » 12 Dec 2007, 14:07

Eu nu am atacat pe nimeni.....si nici nu am afirmat ca as fi un super sofer! In discutie era clipul cu cei 2 rusi care fac o cursa spectaculoasa si dovedesc ca stiu soferie, au suficienta stapinire de sine..dar si o doza de nebunie consistenta. Despre ei vorbeam..remember?!!!

Ce ma deranjeaza e modul in care unii vin aici pe forum si bagatelizeaza calitatile de soferi a celor 2 din clip cit si calitatile necesare unui sofer pt a stapini un asemenea monstru. E floare la ureche sa faci ce fac aia..la fel si cei din clipul lui max! Singura problema...nu avem masini ca cele din clip ca in rest..asa am conduce toti...in fiecare zi pe traseul casa-job. Mare brinza..tot 4 rotzi, tot un covrig. :D

Eu zic sa incercati mai intii pe play station ce fac aia acolo si sa vedeti daca va iese.... Si apoi sa va aruncati in trafic cu o super masina....Chestiile alea necesita experienta, stapinire de sine, indeminare.... Una e sa stai cu fundul intr-o familiala de 100 de cai..si alta sa stapinesti 400 cai si accelerati 0-100 in 4-5 secunde.

Cit priveste experienta mea in ale sofatului, crede-ma ca mi-am satisfacut multe din placerile pe care le-am avut...Faptul ca am condus un Lotus, un Porsche, un M3, nu m-a facut un sofer mai bun...dar macar vorbesc in cunostinta de cauza si am avut parte de senzatiile condusului la viteze extreme care pe vitezometrele unora care posteaza aici nici macar nu apar. Stiu ce inseamna sa simti un gol imens in stomac, cum e sa ai palmele transpirate, cum iti bate inima la viteze de 250km/h, sa simti cum treci prin scaun la demaraje fulminante. Eu nu mi-as lua un RS4 de exemplu....din simplul motiv ca nu ma vad in stare sa folosesc aceasta masina la adevarata ei valoare. E o jucarie periculoasa...Nu e o masina de mers la piata, dus sotia la cosmetica si luat copii de la scoala. Asta nu prea inteleg unii....Asa ca ma limitez la my baby ST. :D

Aaaa...sa nu uit...uite cam cum arata din interior senzatiile dintr-o super masina. Imaginati-va ca sinteti pe scaunul din dreapta...

http://www.youtube.com/watch?v=zAiDgXRsS08
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Mesajde Maximilian » 12 Dec 2007, 14:13

De acord cu Viper.

Domnul Ludicass nu are rost sa ne ia peste picior pentru ca nu am dat talpa la 400 de cai...sa zica "o sa se aleaga praful". De exemplu aratau ca un Mitsubishi Lancer Mrfq400 este foarte lenes pana intra turbina. Are 400 de cai , se pune cu Murcielago, si totusi la demaraj plecand de la o turatie de 1500 de ture(turatie des intalnita in oras) un Fiat Stilo l-a lasat in ceata. Si daca era un motor normal aspirat si tragea inca de la turatie mica, nu trebuie sa ii dai talpa. Praful se alege pe orice masina daca te urci pe ea si o iei la alergat fara sa stii sa o controlezi cum trebuie.

Asa cum prima oara cand dai talpa la orice masina, fie ea si Dacie, tremuri. EU am tremurat din toate incheieturile cand am condus pentru prima oara o masina. Am tremurat cand am dat talpa la Dacie. La fel si cand am dat la vechea masina a maica-mii, un Megane 1.6 de 90 de cai. Asta se intampla ce e drept pt ca eram incepator si cum m-am urcat la volan am calcat-o, si m-a luat prin surprindere. Daca o luam gradual ar fi fost altceva.


Da, e floare la ureche sa faci ce fac aia, numai ca cei din al doilea videoclip au dat dovada si de un pic de grija, au franat totusi din timp, au abordat frumos curbele. Aia din primul videoclip au mers pur si simplu la plezneala, li se parea ca se deschide un culoar, blana prin el direct, si daca se intampla sa faca unul ceva neprevazut adios muchachos. Zic ca sa sustii astfel de comportament in trafic este aproape la fel de rau ca si cand ai merge cum merg astia.

Pana la urma cine stie, ii pui pe curbe si intra in gard, sau poate sunt soferi de curse. In orice situatie, nu e scuzabil ce au facut ei.

Si chiar...ce Porsche ai condus? Ca deja Lamborghini e in alta zona fata de M3 si Lotus in materie de acceleratie...
Ultima oară modificat de Maximilian pe 12 Dec 2007, 14:26, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Coltul Media

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login