Coltul Media

Embarrasing moment for the new Q5

Imagini/Filme/Sunete diverse

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Maxy » 19 Feb 2009, 12:46

Ultima oară modificat de Alen pe 19 Feb 2009, 12:56, modificat 1 dată în total.
Motiv: folosit format Youtube
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde BogdanFSB » 19 Feb 2009, 13:02

ouch...chiar ca e un moment penibil...poate a fost soferul de vina :-"
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3640
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde andu_012 » 19 Feb 2009, 13:58

si eu tind sa cred ca a fost soferu de vina
Evo Lancer 4 Life

new subaru impreza looks like a smashed bullterier
Avatar utilizator
andu_012
Gold Member
 
Mesaje: 536
Membru din: 12 Dec 2008, 21:26
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1.6 tdci,2 usi, 2005, 109 hp
VIN: WF03XXGCD35M08217

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 19 Feb 2009, 14:17

vazut live, in Galati un Q5, cu numere rosii de Brasov, si pot sa spun ca arata mai rau ca un VW Tiguan la aspect, iar ca performante nu straluceste ... Kuga il invinge din multe puncte de vedere
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Maxy » 19 Feb 2009, 14:19

Sa vedeti interiorul si ce materiale ala Audi are... cand m-am urcat in el prima oara am crezut ca l-am incurcat cu vreun Golf plus.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 19 Feb 2009, 14:35

iata ce spune oferta "speciala" Q5 =))

Audi Q5 2.0 TDI quattro DPF / 125 KW / 1 / diesel / 2.0l / 125 kW/170 CP / Manuala - 6 viteze / 5-usi = EUR 32.650 fara TVA

Audi Q5 2.0 TFSI quattro / 155 KW / 211 / benzina / 2.0l / 155 kW/211 CP / S tronic / 5-usi = EUR 36.700 fara TVA

iata ce spune oferta Ford Kuga

Kuga Titanium INTEGRALA 4x4 2.0 L TDCi DPF M6 136 CP = EUR 25,350 fara TVA

Kuga Titanium INTEGRALA 4x4 2.5 L Benzina Automatic A5 200 CP = EUR 27,090 fara TVA

da-i Audi, ce p...uii mei =))
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Maxy » 19 Feb 2009, 14:37

Da nenea dar e haudi frate si e premium. Sa va urcati intr-un GLK si dupa aia in q5, chipurile Audi concureaza cu Mercedes si se considera cel putin la acelasi nivel... mda sigur.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 19 Feb 2009, 14:50

daaaaaaaaaaa !!! "e" premium, in p....uii mei !!! minca'va'si partea "pulpoasa" 8-X 8-X 8-X trebuie sa fi ce-l putin timpit, sa platesti "patru cerculete" sau sigla de "fauve" ... platesti 8000 EUR in plus, ca sa ce ????? patetic, este un termen prea usor, pentru grupul VAG ... dar o dam in offtopic
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde alexandrusavu » 19 Feb 2009, 16:17

Nu știu cu calitatea că nu m-am urcat în nici un astfel de model însă în filmuleț șoferul e buba.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4747
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde adicristea » 19 Feb 2009, 16:26

isotech_ro,385715 scrie:vazut live, in Galati un Q5, cu numere rosii de Brasov, si pot sa spun ca arata mai rau ca un VW Tiguan la aspect, iar ca performante nu straluceste ... Kuga il invinge din multe puncte de vedere


Ai condus Kuga?

Soferul din filmulet e chiar penibil. Oricat de proasta ar fi masina, treceai de primul obstacol si cadeai pe urma in caz ca nu era bine inchegat Q5-ul. Dar prostul nu reusea sa urce. Vorba unuia din comentariile de pe youtube - pacat ca din cauza unui sofer prost se judeca o masina.


isotech_ro,385740 scrie:daaaaaaaaaaa !!! "e" premium, in p....uii mei !!! minca'va'si partea "pulpoasa" 8-X 8-X 8-X trebuie sa fi ce-l putin timpit, sa platesti "patru cerculete" sau sigla de "fauve" ... platesti 8000 EUR in plus, ca sa ce ????? patetic, este un termen prea usor, pentru grupul VAG ... dar o dam in offtopic



Am avut o discutie interesanta Sambata la intalnirea lunara cu edit, KomandatuR, dragomir, Nenea Fordescu si nu mai retin cine. In ea era vorba de costurile implicate in tehnologiile celor de la VW si cum se justifica pretul (comparat numai cu celelalte marci, nu ne referim la faptul ca producatorii au profituri de 20-25%, poate mai mult per bucata).
Ultima oară modificat de adicristea pe 19 Feb 2009, 16:29, modificat 1 dată în total.
\\\ Cumpara "romaneste"! Salveaza-ti slujba! ///
Nu fi zmeu, s-ar putea sa zbori!
Nemulţumirile oamenilor nu vin din ceea ce li se întâmplă, ci din diferenţa dintre ceea ce li se întâmplă şi aşteptările lor. ™Ciugu®
Imagine
Avatar utilizator
adicristea
 
Mesaje: 6109
Membru din: 18 Ian 2008, 13:01
Localitate: Reading, UK
Maşina: Citroen C4 Picasso 1.6 eHDI
VIN: 00000000000000000

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 19 Feb 2009, 19:34

@adicristea

nu am fost la drive test cu Kuga, dar asta nu inseamna ca nu m-am urcat in ea. eu personal vad Kuga ca un best seller al clasai sale insa, reprezentind cea mai buna alegere pret/performanta/calitate/ si nu in ultimul rind aspect. asta-i parearea mea ....

acum vreau sa ma explic si ce inseamna "parerea mea" ... pai sa-ti spun ce masini am avut "de noi" in portofoliu ... o sa-ti spun numai cele din clasa premium:
1. mercedes S600L model 1998 ... mari probleme de calitate/fiabilitate
...
3. bmw x5 4,4 kit sport model 2001... picat motorul la cca 20.000km ... schimbat in garantie fara comentarii ... ca dovada motorul de 4.4 nu a existat decit pina in 2003 cind a fost inlocuit cu motorul 4.6

din punctul meu de vedere clasa premium germana (mercedes, bmw, audi) este foarte mult marketing de brand si mai putina calitate germana ... parerea mea ... strict a unuia "ars" cu asa spusa calitate a lucrului german = diferenta de pret, poate fi cuantificata, si se numeste impozit pe brand

LE ceea ce se vede in clipul video, la Q5, eu o interpretez dpde strict tehnic, ca o viteza de reactie slaba a diferentialelor, in momentul in care trebuiau sa se autoblocheze si sa transmita cuplul la rotile care NU au piedut aderenta
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 20 Feb 2009, 08:51

Are dreptate isotech. E de la sine inteles ca la demonstratii de genul asta brandurile care se respecta aduc soferi experimentati care cunosc masina respectiva tocmai pentru a evita momentele penibile. Nu cred ca se invitau din multime necunoscatori 4x4. Din pacate Fordul pierde mult la capitolul materiale interior, la care se inscrie si kuga care nu depaseste fiesta (low-level la Ford parca nu?) la calitatea materialelor. Concluzia personala: Cine vrea cromuri, alloy, piele, insertii si briz brizuri ia audi, cine vrea fiabilitate ia ford.
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde jo_2k » 20 Feb 2009, 09:27

Penibil momentul din filmulet insa tind sa cred ca soferul este de vina, nicidecum masina.

De dragul offtopicului...intr-adevar cind cumperi o masina cumperi in principiu sigla de pe capota.

Altfel, daca vrei sa cumperi o masina, o cumperi pentru ceva anume....nu e cazul sa chinui un "SUV" de oras pe drumuri desfundate pentru ca nu e cazul si oricum foarte probabil nu o sa faca fata. Toate sunt gindite ca momentul de maxima folosinta 4x4 sa fie pe un drum semiasfaltat cu un pic de zapada intr-un concediu la munte si nimic mai mult.
BMW X sai Audi Q....nu o sa vezi niciodata sa iasa altfel decit cu imaginea "sifonata" dintr-un trial 4x4, cum foarte probabil nici Kuga, Tuareg sau orice alt "SUV" urban sau de sosea. Imi aduc aminte la TopGear am vazut moment mai penibil cu un Cayenne Turbo care a ramas intepenit, esuat intr-o viroaga sa-i zic, in asa hal ca a trebuit ala sa iasa pe geam, deci se poate si muuult mai rau.
Cit despre fiabilitate si/sau comfort/materiale...aici este deja alta discutie...
In definitiv daca fiabile nu sunt nici una nici alta, capabilitati 4x4 sunt limitate si la una si la alta, atunci de ce nu ai sta macar confortabil ??
Cu alte cuvinte variantele sunt asa:
- vrei fiabil, ia-ti masina japoneza
- vrei 4x4, ia-ti o masina 4x4 adevarata
- vrei confort, "lux", optionale si gadgeturi mai mult sau mai putin utile, ia-ti o masina luxoasa sau macar echiparea de top

Scuze ca am cazut in off ;)
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde muzica9 » 20 Feb 2009, 10:11

sofer prost. nu a avut moment. toti ceilalti veneau lansati. Q5 este o frumusete, cam scumpa insa. kuga nu mi-as lua. nu sunt disponibile motoare care sa se pupe cu ditamai animalul. 2.5 T rupe la taxe, inclusiv cea de prima inmatriculare.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 20 Feb 2009, 10:52

concaten1,386262 scrie:Din pacate Fordul pierde mult la capitolul materiale interior, la care se inscrie si kuga care nu depaseste fiesta (low-level la Ford parca nu?) la calitatea materialelor.

:))
Calitatea materialelor in Kuga nu exceleaza, dar este in media clasei (adica nici tiguan, rav 4 sau opel antara nu sunt peste el).
Nu se compara cu Focus, nu mai vorbim de Fiesta (care troncane ca naiba :-") Mergeti macar la un drive test si comparati: dati drumul la muzica la max (ca sa observati cat de calitative sunt imbinarile), accelerati o brusc(motorul nici nu se aude), puneti mana pe diverse plastice, ciocaniti in bord( ;)) ) etc

muzica9,386306 scrie:kuga nu mi-as lua. nu sunt disponibile motoare care sa se pupe cu ditamai animalul.

De ce nu ti ai lua Kuga? Si despre ce animal vorbesti? Ca n are cum sa fie aceeasi masina :P
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 20 Feb 2009, 10:57

gresit !!! oricit vreti sa dati vina pe sofer, ca spun ca gresiti. vina sta in transmisia 4x4 ... singura masina care vine intradevar lansat este peugeot 4007 si poate volvo xc70 (care intra oricum la alta clasa) .... uitati-va ce se intimpla cu rotile suspendate (care au pirdut aderenta) ... si ca sa fim corecti, toate modelele, exceptia facind xc70, intra la clasa CUV, si nu SUV
Ultima oară modificat de isotech_ro pe 20 Feb 2009, 11:02, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Maxy » 20 Feb 2009, 11:01

Ce poate sa greseasca un sofer cand are un 4x4 si o cutie automata?
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 20 Feb 2009, 11:05

Maxy,386374 scrie:Ce poate sa greseasca un sofer cand are un 4x4 si o cutie automata?


din clip nu reiese ca are cutie automata ... Q5 are ca echipare la low level cutie manuala cu 6 trepte si la nivel superior cutie semiautomata triptronic (care oricum are o pozitie de comanda gen drum greu (treapta 1) la cutia automara clasica) ... ce spun eu cu pierderea aderentei, este o problema legata de cele 3 diferentiale care sunt situate dpdv mecanic dupa cutia de viteze
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 20 Feb 2009, 11:35

Ce sofer prost? Uitati va cand e cu roate dreapta spate in aer, cum aceasta patineaza, iar celelalte nu mai au suficienta putere sa traga masina. Si apoi uitati va la kuga, exact in aceeasi situatie, roata parca e intepenita , pentru ca toata puterea e transmisa catre rotile cu aderenta.De fapt kuga e singura masina la care am vazut asta, la toate celelalte roata cu aderenta zero se invarte, dar nu ca la audi, unde parca tocmai roata aia trage cel mai tare.
Ce vina sa aiba soferul?
Si nu, nu are cutie automata, se si aude in clip ;)
Ultima oară modificat de coldone pe 20 Feb 2009, 11:42, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde toxicristi » 20 Feb 2009, 11:38

A vazut ca nu a urcat din prima si s-a pierdut/crispat. Ar fi trebuit sa dea in spate de tot si sa incerce din nou de la inceput, dar s-a incapatanat si a vrut sa plece dintr-un punct defavorabil. Sunt convins ca la a doau trecere nu a avut niciun fel de probleme.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 20 Feb 2009, 11:44

Nu se pune problema ca nu trece, ci cat de ineficient foloseste 4x4(mult laudatul quattro, care mai foloseste si diferential torsen). Uitati va atent la ce am spus eu mai sus ;)
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 20 Feb 2009, 12:15

TOATE autoturismele care au sistem 4x4 PERMANENT au 3 diferentiale (cite unul pe fiecare punte, fata/spate, si unul intermediar, situat in marea majoritate a cazurilor in aceiasi carcasa cu cutia de viteze, care face repartitia cuplului pe puntea fata/spate)

diferentialul intermediar torsen, sau visco-diferentialul, introdus de catre audi in anii '80, pe modelul audi quattro si apoi cvasi-generalizat la toate autoturismele care au sistem 4x4 permanent, nu face decit sa stabileasca in nod dinamic raportul de tractiune pe puntile fata - spate, normal se foloseste raportul 40% punte fata 60% punte spate. la momentul, in care acesta "sesizeaza" un deficit de tractiune pe o punte, nu face decit sa transmita, intr-o proportie stabilita, cuplu catre puntea care nu are deficit de tractiune. insa niciodata nu va transmite 100% puterea pe puntea fata sau pe puntea spate.

diferentialele "de punte", la autoturismele 4x4 moderne, mai au si functia de autoblocare, adica in momentul in care o roata a pierdut aderenta, transmite intreg cuplu la cealalta roata, blocind efectiv ramura "in deficit" (de aceia onservati la rotile suspendate din clip acea miscare sacadata de oprire a rotii suspendate

ce se observa in clip: in momentul in care Q5 s-a oprit in rampa, visco-diferentialul nu a transmis corect puterea pe puntea spate, iar diferentialele de punte nu s-au autoblocat in mod corespunzator ... sper ca am fost suficient de bine inteles
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 20 Feb 2009, 12:49

coldone poate ai echiparea titanium. Ma asteptam la Kuga sa aiba finisari similare ca pe noul Mondeo Titanium sau Ghia X. Fara suparare dar plasticele seamana cu fiesta. Or fi pus niscaiva suruburi in plus de nu zdrangane cand dai muzica tare. Pentru o masina de peste 30000 euro ai anumite asteptari. Iar la drive test nu mi-a placut configuratia consolei care jeneaza genunchiul drept. Sunt parerile mele personale... in rest la multi km cu kuga ta :)
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde muzica9 » 20 Feb 2009, 13:14

coldone,386362 scrie:De ce nu ti ai lua Kuga? Si despre ce animal vorbesti? Ca n are cum sa fie aceeasi masina :P


pai ce masa are ford kuga? banuiesc ca peste 1500kg.

ce motoare are in gama? si ma refer la motoare cu cuplu peste 350 nm si peste 150 de cai?

pai are un 2,2 tdci si un 2,5 t benzina. te-ai uitat cit costa taxa de inmatriculare pt un astfel de motor? 2.0 tdci este submotorizat. cel putin in opinia mea.

grupul vag are 2,0 tdi 170 cai si 2,0 tfsi 211/200 cai. ambele au pina in 2000 cm3 deci mult mai rezonabil la inmatriculare.

scuze dar trebuie sa admitem ca Ford nu stie sa faca motoare. le tot imprumuta.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 20 Feb 2009, 14:17

Kuga are deocamdata numai motoare Duratorq 2.0 TDCI DPF (136 CP). Va apare si unul pe benzina luat de la Volvo, asa ca nu cred ca sunt probleme de taxe imense la inmatriculare. E o masina frumoasa. Dar ce nu-mi place sunt aripile fatza din plastic... cica pentru costuri reduse de intretinere. :))
Fişiere ataşate
kuga.jpg
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 20 Feb 2009, 14:26

@concaten1
Multumesc pt urare ;)
Am echiparea Trend. Nu stiu cum e la celelalte, dar la Kuga sunt exact aceleasi materiale, am verificat face to face.
Pretul mai mare e strict din cauza dotarilor in plus, pe care daca le pui pe Trend, ajungi exact la pret de Titanium (chiar cu 50e in plus)
Mai departe, nu poti sa te astepti ca o masina de clasa compacta, sa aiba aceleasi materiale ca una din clasa medie, si mai ales Ghia X. Pretul e 30000 din alte motive. Pana la urma, nici Bmw x3 nu are interior de seria 5, nu, ci mai degraba de seria 1/3.
LE: brosura e veche, exista si motorul turbo de 2.5, si in curand va aparea si 2.2tdci.
Aripile plastic fata sunt pentru a da un aspect 4x4, cum se intampla si la volvo xc70, a6 allroad sau octavia scout

@Muzica9
E gresit spus "le imprumuta", sunt facute in parteneriat cu PSA (dieselurile). Asa cum motoarele turbo de la peugeot sunt in parteneriat. In curand o sa apara si pe modelele mai mici de la bmw, ce o sa zicem? Bmw nu stie sa faca motoare? :-"
Turbo ul de 2.5 e luat din grupul lor, asa cum si audi ia de la vw, sau invers.
Kuga are 1613, tot cam atat are si un Mondeo, rezulta 11,86kg/cp.
Un focus 1.8tdci, ca al tau, are aproape 1400kg, de unde rezulta 12.17kg/cp. Deci mai degraba asta ar fi submotorizat, nu?? Si nu e, nici pe departe.
Eu cred ca un motor mai mare e complet inutil, daca nu e completat de o stabilitate comparabila in viraje, iar un SUV, oricat de stabil ar fi, nu poate fi numit masina sport.
Motoarele de 2.2 si 2.5 au taxe mari, dar acum nu ne asteptam ca Ford sa faca masini speciale, pentru taxa de poluare de la noi/
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 20 Feb 2009, 14:32

Coldone cu PSA-ul le-ai incurcat: au rugat BMW-ul sa-i ajute sa faca un motor ca lumea pentru Peugeot 308 (se lauda si dealerul Peugeot cu asta: ia domne ca are motor facut de BMW) si nu invers.

Tu stii cel mai bine ce poate kuga, eu nu am cum sa emit o parere dupa un drive test obtinut cu greu si numai pentru 10 km pe sosea dreapta (Traiasca dealerii romani de Ford :)) ) asa ca iti dau dreptate.
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde muzica9 » 20 Feb 2009, 15:17

coldone,386581 scrie:
@Muzica9
E gresit spus "le imprumuta", sunt facute in parteneriat cu PSA (dieselurile). Asa cum motoarele turbo de la peugeot sunt in parteneriat. In curand o sa apara si pe modelele mai mici de la bmw, ce o sa zicem? Bmw nu stie sa faca motoare? :-"
Turbo ul de 2.5 e luat din grupul lor, asa cum si audi ia de la vw, sau invers.
/




ok motoarele psa sunt facute in colaborare. motorul 2,5t este integral dezvoltat de volvo. inca de pe vremea cind marca nu le apartinea. nici acum nu le mai apartine, dar tot il imprumuta.

pai si daca va imprumuta acele motoare 1,6 T de la bmw asta inseamna ca sunt si ei partasi la dezvoltarea lor?

oricum eu vad altfel problema. cine vrea audi q5 nu se va uita in veci la un kuga, poate la un x3 sau seria g de la benz. kuga il putem compara cu tiguan(care intre noi fie vorba este cam aceelasi lucru cu Q5). nu am condus nici kuga, nici q5 si nu stiu ce ofera fiecare. cert este ca una tinde spre premium iar cealalta este in clasa normala.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 20 Feb 2009, 15:24

muzica9,386638 scrie: ... motorul 2,5t este integral dezvoltat de volvo. inca de pe vremea cind marca nu le apartinea. nici acum nu le mai apartine, dar tot il imprumuta...


total gresit !!! volvo inca apartine de Ford Motor Company
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde muzica9 » 20 Feb 2009, 15:27

inca nu l-au vindut?
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Următorul

Înapoi la Coltul Media

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login