Coltul Media

Embarrasing moment for the new Q5

Imagini/Filme/Sunete diverse

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde toxicristi » 20 Feb 2009, 16:04

Se para ca aceasta incercare a fost facuta pentru a arata cum s-ar descurca masina cu ESP pus pe ROAD MODE vs OFF-ROAD MODE.

Mai jos se vede ca nu are absolut nicio greutate in a trece de acel obstacol.


Kuga cu motorul diesel de 2 cred ca are cam aceleasi performante cu Focusul de 1.8 , deci as spune ca e echilibrat motorizata cu acest motor.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 20 Feb 2009, 16:43

"Ford se afla in negocieri cu Automotive Industry Corporation din Shanghai in vederea vanzarii Volvo.

Aceasta vanzare face parte din planul de restructurare pe care Ford a promis ca il va urma in vederea obtinerii de fonduri pentru a scapa de faliment, informeaza The Times.

O sursa apropiata Ford a declarat ca, recent, gigantul constructor de autovehicule a abordat pentru a doua oara constructorul auto din Shanghai.

Actualmente Ford spera sa vanda Volvo pentru 4 miliarde de lire sterline in conditiile in care pretul de achizitie a fost de 4,4 miliarde de lire.

"In situatia actuala, in conditiile in care Ford este cu un picior in groapa, este o mare oportunitate pentru Automotive Industry Corporation si o sansa unica de a achizitiona divizia Volvo", a declarat sursa citata de Times."

Cine are 5 mld GBP? hai sa strangem noi cei din forum si ramane la ford Volvo! =)) =)) =)) =)) =)) Si mai radeam de GEELY
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 20 Feb 2009, 19:07

concaten1,386588 scrie:Coldone cu PSA-ul le-ai incurcat: au rugat BMW-ul sa-i ajute sa faca un motor ca lumea pentru Peugeot 308 (se lauda si dealerul Peugeot cu asta: ia domne ca are motor facut de BMW) si nu invers.


Nu le am incurcat deloc, tu ai facut asta. Nu exista "au rugat", "au ajutat".Sunt facute in parteneriat, punct.

muzica9,386638 scrie:motorul 2,5t este integral dezvoltat de volvo. nici acum nu le mai apartine, dar tot il imprumuta.

pai si daca va imprumuta acele motoare 1,6 T de la bmw asta inseamna ca sunt si ei partasi la dezvoltarea lor?

oricum eu vad altfel problema. cine vrea audi q5 nu se va uita in veci la un kuga, poate la un x3 sau seria g de la benz. kuga il putem compara cu tiguan(care intre noi fie vorba este cam aceelasi lucru cu Q5). nu am condus nici kuga, nici q5 si nu stiu ce ofera fiecare. cert este ca una tinde spre premium iar cealalta este in clasa normala.


1)Ce conteaza? Chiar daca nu le mai apartine marca, pe tine ca posesor, ce te intereseaza? Ca ai motor volvo, ford, mercedes sau sa ai un motor performant?
2)Repet, nu vor imprumuta nimic de la bmw, motoarele sunt facute in parteneriat.
3)Vorba lui Mircea Badea, mai bine spuneai "curge apa in lift" :P
Evident ca sunt in clase diferite, nu cred ca incearca nimeni sa nege asta, una e premium alta e non-premium, nu e vorba de model, e vorba de marca. Q5 nu tinde spre premium, este premium. Ca nu este de nivelul unui GLK, asta e pentru ca niciodata Audi nu va egala Mercedes dpdv al calitatii materialelor. De asta au si alte preturi.
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 20 Feb 2009, 19:32

Hai sa fim seriosi ca PSA era in galeata rau dupa problemele de fiabilitate la motorul de pe 307. Primul motor dezvoltat in colaborare a fost pentru 207. "Cele doua companii coopereaza deja de cativa ani in constructia de motoare pe benzina, folosite inclusiv pentru modelele Peugeot 207, 308, Citroen C4 si C4 Picasso si modelul Mini, construit de BMW." S-a vehiculat mult in presa recent ca se vor alia sa treaca criza, pana a sarit un oficial de la BMW si le-a taiat macaroana. Vorba aia n-ai sa vezi neamtzul prieten cu francezul sau olandezul indiferent de crize economice... e dovedit istoric.
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 20 Feb 2009, 22:15

Nu inteleg ce vrei sa spui in postul asta. Ca au colaborat dar pana la urma s au suparat cei de la BMW? Eu nu am auzit de asta
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde muzica9 » 20 Feb 2009, 22:26

eu zic ca ne agitam prea mult. citi din cei care cumpara astfel de masini le folosesc si offroad? :)

@coldone ai bagat kuga pe aratura?


Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 20 Feb 2009, 22:45

:) Am vazut mai demult """"drive testul""" asta.
In primul rand, cand te aventurezi off road, pui anvelope speciale. Apoi, te uiti totusi pe unde mergi, iei in calcul garda la sol. Care la Kuga e fff mica, 185mm, in conditiile in care un suzuki sx4 are 195mm. Dar tinta lor a fost sa produca cel mai agil SUV din clasa sa, si au reusit zic eu. Sa te urci in rav 4, dupa ce mergi in Kuga: o sa ai o senzatie ff ciudata, zici ca esti cu barca pe valuri ;)
Apoi, nici un Range Rover nu iesea de acolo, cu rotile bagate in noroi aproape in intregime. Masina era practic suspendata.
Dar, pana la urma, comentez degeaba, pentru ca testul respectiv e un pamflet si trebuie tratat ca atare, vorba genericului.

Eu ma feresc si de gropi cu ea, cum sa ma lase inima s o bag pe aratura? :D
In schimb am fost la munte, pe niste drumuri inguste, nedeszapezite, cu gropi facute de jeepane incat nu puteai deloc sa mergi din elan, si s a comportat impecabil, a urcat fara cel mai mic efort, fiind si cu masina plina
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde toxicristi » 21 Feb 2009, 11:03

Ce am vazut ca are nissanul si nu are kuga este o simulare de "locking diff", adica dintr-un controller poti selecta sa iti blocheze puntile 50-50. Eu am dus-o si pe un mic offroad in zapada pe un deal din apropiere si s-a descurcat ok. Totusi, kuga cred ca este mai fain de condus pe strada, avand un sasiu mai performant, roti mai late si garda la sol mai mica, dar astea merg in dezavanatajul sau pe drumuri proaste/offroad.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 21 Feb 2009, 11:30

Vreti offroad? Nu cred ca merge nimeni cu Q7, X5, Veracruz sau small SUV Kuga, Tiguan sau Qashqai prin noroaiele pe care le utilizeaza frecvent membrii clubului 4x4 din Romania. Atasez niste poze de la intalnirea lor de 1 mai anul trecut undeva pe langa Moeciu :D. Apropos si fara trolii esti mancat ;) . Enjoy!
Fişiere ataşate
1_mai_2008_Fundatica 120.JPG
1_mai_2008_Fundatica 113.JPG
1_mai_2008_Fundatica 096.JPG
1_mai_2008_Fundatica 090.JPG
1_mai_2008_Fundatica 087.JPG
1_mai_2008_Fundatica 085.JPG
1_mai_2008_Fundatica 080.JPG
1_mai_2008_Fundatica 076.JPG
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Maxy » 21 Feb 2009, 12:39

Ford nu mai vinde Volvo, statul suedez a bagat 5 miliarde de euro in ei si astfel nu mai vinde niciun Volvo. Cat despre celalte posturi, ma abtin.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Nenea Fordescu » 22 Feb 2009, 02:54

Oricum ai da-o, ca n-are forta sa traga, ca e soferu' prost, tot e "embarrasing moment" :)
Avatar utilizator
Nenea Fordescu
 
Mesaje: 1718
Membru din: 16 Mai 2008, 18:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Old New Focus TI-VCT + diverse 11.2008

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 22 Feb 2009, 09:20

Nenea Fordescu a tras o concluzie pertinenta. Intradevar filmuletzul respectiv sifoneaza un pic imaginea Audi din pacate. :-??
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde biruk » 22 Feb 2009, 10:53

concaten1,387958 scrie:Nenea Fordescu a tras o concluzie pertinenta. Intradevar filmuletzul respectiv sifoneaza un pic imaginea Audi din pacate. :-??



De ce din pacate ?
Nu zic ca audi nu este o marca buna, dar cred ca la fel ca toate masinile germane sunt prea mult apreciate.
Nu mai suntem in anii 90. Diferentele dintre constructorii mari sunt din ce in ce mai mici, mai ales ca acum foarte multi colaboreaza intre ei.
La noi in tara dupa experientele cu motoarele franceze, de care romanul este satul pentru ca le-a folosit atatia ani, fara alternative serioase, s-a facut o etichetare dupa tara de provenienta a producatorului:

Germania - super masina
Franta - scumpa la intretinere dupa iesirea din garantie, dar ieftina la cumparare
Italia - masini frumoase
Suedia - masini sigure

Nimeni nu a vazut ca in urma fuziunilor in ultimii ani, facute pentru a nu mai cumpara licente de folosire sau schimbat foarte mult lucrurile:

Opel, marca germana, tine acum de un grup american care nu investeste atat in cercetare, la fel si SAAB.
Renault a cumparat Nissan si cu el concureaza pe segmentul "off road".
Ford a cumparat Volvo si au aplicat pe masinile Ford multe dintre licentele lor de siguranta.

Daca ii spui unui roman mai "neinstruit" ca Ford concureaza cu Opel, o sa iti rada in nas, pentru ca stie el de la carciuma ca Opel este marca germana, si ei fac cele mai bune masini, chiar daca multe dintre modele Ford sunt asamblate chiar in Germania.
La fel si cu VW sau Audi. V-ati gandit un pic ce se intampla cu economia Germaniei daca modelele lor de masini ies sifonate in teste, sau in articole de presa ?
La toate saloanele de presa si in toate revistele masinile germane au ajuns referintele dupa care se discuta performantele celorlalte masini.

Imi cer scuze ca mi-am descarcat aici nervii.
"Fără Dumnezeu, omul rămâne un biet animal raţional şi vorbitor, care vine de nicăieri şi merge spre nicăieri."
Petre Tutea
biruk
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 06 Iun 2007, 11:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2 Facelift 1.8 TDci, Trend+, Avalon
VIN: WF0PXXGCDP8L05556

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde swen_cta » 22 Feb 2009, 12:34

Soferul oricum era prost.....la cum a harjait cutia de viteze, da-o naibii de treaba.Sa aprins becul in cutie.Masina nu o critic, pt ca nu sunt vulpe si nu ma uit la struguri.Cand voi avea bani sa o cumpar.....poate o sa pot spune pareri despre ea.
Ford FOCUS 1.6 16V Verde TREND{numere straine}
VW GOLF IV 1.8 20V 125 ARMASARI FLOCOSI gri sobolan 98 B 5622 PN
------------------------------------------------------------------
Plecat prin lume....
Avatar utilizator
swen_cta
Gold Member
 
Mesaje: 846
Membru din: 21 Aug 2007, 22:03
Localitate: constanta
Maşina: FORD PUMA 1.4 16V 2000
VIN: WFOCXXGAECYB80577

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Mondy man » 22 Feb 2009, 12:55

Soferul e veriga slaba din filmul respectiv.
Eu inteleg ca acesta e un forum dedicat marcii Ford, DAR sa spui ca un Q5 e mai prost sau mai slab decat Kuga :-t . Come on, get real.
Mergeti cu ambele masini si vorbiti dupa-aia; sunt o gramada de "specialisti" aici pe forum care cunosc masinile respective doar de pe net, dar emit pareri.

Numai bine!
Nu fura !!! Guvernul nu tolereaza concurenta.
Avatar utilizator
Mondy man
Gold Member
 
Mesaje: 790
Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 22 Feb 2009, 16:02

Nici una nu e 4x4 offroad in adevaratul sens al cuvantului. Amandoua ocupa insa un segment important al pietei auto. Si eu nu am sustinut ca Q5 e masina slaba sau kuga este mai buna decat Q5. Pana nu conduci asa ceva macar 200 km nu ai cum sa emiti o parere. Ai dreptate.
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 22 Feb 2009, 20:30

S a discutat despre cum s au descurcat in proba respectiva, nu altceva. Direct nu poti sa le compari, pentru ca sunt 2 masini cu targeturi diferite. Cine si ia q5 nou, nu cred ca si ar lua kuga, qashqai sau tiguan, ci un GLK, xc60 etc.
Dar, uitandu ma la filmulet, am observat cum kuga e singurul model a carei roata se blocheaza cand pierde complet aderenta, iar in schimb, la q5 se invarte de parca numai roata aia ar trage, cu toate ca e in aer .De ce nu putem vorbi strict pe o problema? Mereu, cand ramanem fara argumente, cautam nod in papura,o dam in altele, in loc sa admitem ce e evident.
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 22 Feb 2009, 21:15

Cred ca noi romanii o sa fim mereu fascinati de masini stil "autobuz". Am stat in Lisabona, in Paris, in Amsterdam, in Innsbruck etc si cate SUV-uri am vazut? Sincer cred ca nici unul, majoritatea sunt din clasa mica si cu 2 usi. Incet vom fi obligati si noi sa le urmam exemplul din cauza taxelor, a consumului mare, a lipsei locurilor de parcare (ati vazut cum e in grecia!)
In parcarea din fata blocului am asa: 2 BMW X5, un Bentley "habar n-am ce" 8-} , o honda CR-V si din cand in cand un Q7. E misto cand sunt toate venite pentru ca noi ceilalti ne inghesuim pe unde putem. De aceea cred ca segmentul small SUV (Kuga, Tiguan, Qashqai etc.) este de preferat.
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde toxicristi » 23 Feb 2009, 13:45

coldone,388309 scrie:Dar, uitandu ma la filmulet, am observat cum kuga e singurul model a carei roata se blocheaza cand pierde complet aderenta, iar in schimb, la q5 se invarte de parca numai roata aia ar trage, cu toate ca e in aer


EDL nu functioneaza fara ESP.

Iar masinile din pozele de pe pagina anteriorara sunt utilitare. Nimeni nu isi imagineaza ca poti intra pe acolo cu un CUV, alea te ajuta la un crater mai mare (specialitatea casei AND), la un drum inzapezit, etc. Cat despre marime, Kuga nu e mai lung ca un Focus Break, de exemplu.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 23 Feb 2009, 14:15

Eu stiam ca EDL ramane activ.
Asa vad ca spune si aici: "If the ESP button is pressed for longer than three seconds, all ESP functions are switched off. Only the electronic differential lock EDL and ABS remain active
http://www.audiworld.com/news/06/naias/ ... ent3.shtml "
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Alma » 23 Feb 2009, 16:01

E clar mai ce va mai tot contraziceti!
Avea Controlul Tractiunii activat iar cand simtea calculatorul ca n-are aderenta pe roata spate dreapta si stanga fata reducea tractiunea pe rotile cu tractiune si crestea tractiunea pe rotile ce se aflau in aer... normal ca alea cu aderenta sa nu mai traga din moment ce calculatorul le reducea turatia si directiona cuplul spre rotile suspendate! #:-S
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Nic_Bv » 23 Feb 2009, 17:07

Almanahe,388894 scrie:E clar mai ce va mai tot contraziceti!
Avea Controlul Tractiunii activat iar cand simtea calculatorul ca n-are aderenta pe roata spate dreapta si stanga fata reducea tractiunea pe rotile cu tractiune si crestea tractiunea pe rotile ce se aflau in aer... normal ca alea cu aderenta sa nu mai traga din moment ce calculatorul le reducea turatia si directiona cuplul spre rotile suspendate! #:-S


Ca avea controlul tractiunii activat sau diferentialul bagat in 3,14 radacina patrata din cardan, conteaza mai putin.
Cine vroia sa-si ia Q5 pentru valentele sale offroad a fost cu siguranta dezamagit.

Cumparatorul de rand (in masura in care putem numi asa targetul Q5) nu intelege aspectele tehnice, ci doar faptul ca masina cu pricina nu a fost in stare sa treaca peste o denivelare simpla.

Apropo, nu putem da vina pe sofer in faza respectiva. Masina trebuia sa se descurce, ca doar nu era Aro!


@concaten1, ai fost simpatic rau cu PSA-ul. Te rog sa citesti aici:

Citez un scurt fragment: "Based on the PSA DW10 engine and with a capacity of 1997cc, this engine was developed by Peugeot engineers in France on behalf of both PSA and Ford Motor Company."

TDCi-urile bat TDi-urile la fundul gol. Gandeste-te doar la zgomot si consum de ulei. :)
Un citat interesant tot din wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection):
"The PD design was a reaction to the development of common rail fuel injection by competitors - an attempt by Volkswagen Group to create an in-house technology of comparable performance that would not require any royalties to be paid. While Pumpe-Düse engines had a significantly higher injection pressure than older engines, they are not a match with the very latest common rail, and weren't able to control injection timing as precisely (a major factor in improving emissions). New engines appearing in 2009 model year Volkswagens are using the common-rail technique with piezoelectric injectors."
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde coldone » 23 Feb 2009, 17:39

Almanahe,388894 scrie:E clar mai ce va mai tot contraziceti!
Avea Controlul Tractiunii activat iar cand simtea calculatorul ca n-are aderenta pe roata spate dreapta si stanga fata reducea tractiunea pe rotile cu tractiune si crestea tractiunea pe rotile ce se aflau in aer... normal ca alea cu aderenta sa nu mai traga din moment ce calculatorul le reducea turatia si directiona cuplul spre rotile suspendate! #:-S

Eu am vazut ce s a intamplat, dar in mod normal,
ESP ul trebuia sa actioneze exact invers, nu?Adica sa distribuie cuplul spre rotile care aveau aderenta, asa cum s a intamplat cam la toate (la Kuga chiar le blocheaza la un mmdat), nu catre cele ce se aflau in aer, in cazul audi ului
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 23 Feb 2009, 19:03

Nic_Bv S-ar putea ca tu sa nu fi citit bine despre ce era vorba :D Se dezbatea colaborarea PSA-BMW si despre motoareale care echipeaza Peugeot 207 si 308 nu despre ford tdci. La cum colaboreaza companiile si cum imprumuta intre ele nu cred ca mai exista vreo componenta genuine "yyyy" (ex. fiesta noua pe platforma Mazda2, Ka pe fiat 500). Asa ca altadata te rog sa citesti mai bine nu pe sarite ;)
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Alma » 23 Feb 2009, 19:04

Nu le am cu tehnica mecanicii auto asa ca... am relatat ce am vazut... era vorba de sistemul masinii care facea acest lucru! ce sistem? Nu stiu!
Iar ESP-ul nu accelereaza nici o roata nu are capacitatea asta el doar franeaza rotile in functie de necesitate ;)
Daca era pus ESP-ul n-ar fi trebuit sa se invarta asa roata.
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Mondy man » 23 Feb 2009, 19:16

Nic_Bv,388940 scrie:
Almanahe,388894 scrie:E clar mai ce va mai tot contraziceti!
Avea Controlul Tractiunii activat iar cand simtea calculatorul ca n-are aderenta pe roata spate dreapta si stanga fata reducea tractiunea pe rotile cu tractiune si crestea tractiunea pe rotile ce se aflau in aer... normal ca alea cu aderenta sa nu mai traga din moment ce calculatorul le reducea turatia si directiona cuplul spre rotile suspendate! #:-S


Ca avea controlul tractiunii activat sau diferentialul bagat in 3,14 radacina patrata din cardan, conteaza mai putin.
Cine vroia sa-si ia Q5 pentru valentele sale offroad a fost cu siguranta dezamagit.

Cumparatorul de rand (in masura in care putem numi asa targetul Q5) nu intelege aspectele tehnice, ci doar faptul ca masina cu pricina nu a fost in stare sa treaca peste o denivelare simpla.

Apropo, nu putem da vina pe sofer in faza respectiva. Masina trebuia sa se descurce, ca doar nu era Aro!

TDCi-urile bat TDi-urile la fundul gol. Gandeste-te doar la zgomot si consum de ulei. :)
Un citat interesant tot din wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection):
"The PD design was a reaction to the development of common rail fuel injection by competitors - an attempt by Volkswagen Group to create an in-house technology of comparable performance that would not require any royalties to be paid. While Pumpe-Düse engines had a significantly higher injection pressure than older engines, they are not a match with the very latest common rail, and weren't able to control injection timing as precisely (a major factor in improving emissions). New engines appearing in 2009 model year Volkswagens are using the common-rail technique with piezoelectric injectors."

Cum adica nu poti da vina pe sofer? Daca toate masinile erau conduse pe rand de acelasi sofer, puteam cat de cat sa scoatem factorul uman din ecuatie, dar asa ........
Corect e: TDCi-urile BATEAU TDI-urile; incepand cu 2008 si noile TDI common-rail, motoarele TDI sunt net superioare TDCi-urilor. TDI-urile erau zgomotoase si se dadeau la ulei, insa nici TDCI-urile nu erau prea grozave, daca e sa fim corecti; TDCI-urile consuma mai multa motorina decat alte diesel-uri, nu mai vb de problemele arhicunoscute cu injectoare si zgomotul destul de aiurea specific mai ales la 2.0 TDCi de pe Mondeo.
Sa nu se inteleaga ca sunt fan VW, nici vorba, desi am condus cam tot din grupul VW.
Nu fura !!! Guvernul nu tolereaza concurenta.
Avatar utilizator
Mondy man
Gold Member
 
Mesaje: 790
Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Alma » 23 Feb 2009, 19:24

si acum ce conduci!? :-/
Ca nu vad nimic pe la semnaturi! :-??
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde isotech_ro » 23 Feb 2009, 20:24

@Mondy man: de ce nu-ti cumperi um produs al grupului VAG ??? daca tot esti asa de convins de "superioritatea" produselor sale, "resplatita" dealtfel si cu un extra pret cu cca 20% mai mare, raportat la modele echivalente ... este sfatul unui fost posesor de mercedes si de bmw, clasa premium ... total nemultumit pentru ceea ce am primit, dupa ce am platit o "caruta" de bani... macar ford este onesti din acest punct de vedere ... primesti ceea ce platesti ... parerea mea
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde Maxy » 23 Feb 2009, 20:39

Eu va propun un exercitiu de imaginatie, nu am nimic cu marca Audi au produse foarte bune insa q5 nu mi se pare ca merita badgeul repsectiv. Schimbati emblema Audi cu sa zicem Kia... ati mai zice de q5 ca vai ce piesa e? vi s-a mai parea the dream car?
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Embarrasing moment for the new Q5

Mesajde concaten1 » 23 Feb 2009, 20:48

Maxy eu as prefera oricand Titaniumul tau in locul lui Q5 :D. Daca eram din neamul lui patriciu cu free access la benzinarie mai ziceam :))
Avatar utilizator
concaten1
Gold Member
 
Mesaje: 937
Membru din: 14 Dec 2008, 21:46
Localitate: Targoviste
Maşina: Ford Fiesta 1.25 75 CP 2007 Silver

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Coltul Media

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login