Switch to full style
Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Masinuta mea

02 Noi 2009, 15:34

WE asta nu am mai rezistat psihic si am vopsit jentile :D

Am plecat de la asa ceva:
Imagine

am ajuns la asta:
Imagine

si intr-un final la asa ceva:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Urmatoarele faze ar fi:
o Leduri albastru intens inchis (ca la passat 2003)
- leduri la bord sa nu mai fie lumina aia verde
- leduri in butoanele de pe bord si ceas
o Geamuri fumurii
o O cotiera mai umana ... oricum mi s-a rupt capacul ala de la cutiuta dintre scaune :(
o Vopsit alb palsticul de mahon de pe bord (sau poate un argintiu foarte deschis ... inca nu stiu)
Fişiere ataşate
untitled14.JPG
untitled13.JPG
untitled12.JPG
DC091031001.jpg
DC091010002.jpg

Re: Masinuta mea

02 Noi 2009, 15:44

nu poti sa o faci sa nu mai fie verde in bord pentru ca are folie verde..am incercat si eu la focusul meu si presupun ca si tu ai tot folie..am schimbat insa becurile si acum e verde aprins..atat am putut sa fac..in res arata dragut masinuta ;)

Re: Masinuta mea

02 Noi 2009, 15:59

cum ai vopsit jentile?presupun ca nu cu spray-ul.Te intreb ca as vrea sa le retusez si pe ale mele

Re: Masinuta mea

02 Noi 2009, 19:46

Stiu de partea cu folia ... e numai la butoanele de la ventilatie ... deocamdata as vrea sa schimb ledurile din butoanele de proiectoare, dezaburire, reglaj faruri si ceas. Folia aia nu cred ca se paote rezolva, cel putin nu cu ce stiu eu acum. O sa mai studiez :)

Jantele le-am vopsit cu spray. Am matuit vopseaua originala, 2 spray-uri de 600ml de vopsea (nu cred ca aveau chiar 600ml pentru ca mi se pare cam mult 1,2l de vopsea la niste jenti .. oricum 600ml scria pe ele) un spray de lac de 600ml. Vopsit in straturi si cu rabdare :) . Cele 2 spray-uri de vopsea au cam ajuns la fix, dar a iesit bine :) .

Re: Masinuta mea

03 Noi 2009, 08:36

$1 scrie:$2u poti sa o faci sa nu mai fie verde in bord pentru ca are folie verde..am incercat si eu la focusul meu si presupun ca si tu ai tot folie..am schimbat insa becurile si acum e verde aprins..atat am putut sa fac..in res arata dragut masinuta ;)


Ba da, poti, folia verde se indeparteaza usor cu Cif.

Chiar era nevoie sa vopsesti Barumu alb?

Re: Masinuta mea

03 Noi 2009, 08:46

o sa ma uit..desi nu cred ca o sa reusesc pentru ca nu ma pricep indeajuns sa torn cif intre ace :)) ca eu am demontat ce trebuie demontat pe acolo am scos ceasul sau cum i-o fi zicand insa cand l-am intors,surpriza..numai beculete avea.. :| am plecat cu gandul sa-mi pun leduri in bord insa nu am reusit pentru ca din cauza foliei,cand am bagat 1 led lumina intr-o singura parte adica intr-un singur punct..si am preferat atunci sa-mi schimb beculetele de acolo,m-am resemnat si l-am pus la loc.. :-<

Re: Masinuta mea

03 Noi 2009, 10:54

Mai este un topic pe aici legat de asta. Acele le scoti, ramai doar cu rama aia, dai cu un burete si cif folia jos, pui o alta folie mata in spate incolora ca sa-ti disperseze lumina si sa nu iti bata ledul ala in ochi, iti dimensiunezi ledurile cu site-ul asta http://led.linear1.org/led.wiz si sanatate.

Pentru alea de la ventilatie nu am gasit solutie.

Nasol e cu recalibratul acelor, dar nu e imposibil.

Re: Masinuta mea

03 Noi 2009, 15:52

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2u poti sa o faci sa nu mai fie verde in bord pentru ca are folie verde..am incercat si eu la focusul meu si presupun ca si tu ai tot folie..am schimbat insa becurile si acum e verde aprins..atat am putut sa fac..in res arata dragut masinuta ;)


Ba da, poti, folia verde se indeparteaza usor cu Cif.

Chiar era nevoie sa vopsesti Barumu alb?



Pai ma-m gandit ca arata mai ok vopsit scrisul alb? sau? :D

Re: Masinuta mea

02 Dec 2009, 11:52

Salut !! Am si eu o intrebare...mi-am luat de curand un ford focus 2007 si as vrea sa il foliez..dar mi s-a spus k nu ar fi prea indicat sa foilez si luneta ca dupa punerea foliei cica nu ar mai fi atat de etans prinsa de caroserie...(nu se mai pupa cum spun mecanicii),stiti cv despre acest aspect? ca daca e asa nu mai are rost sa o mai foilez ..ori o pun folie peste tot ori nu mai pun deloc...

Re: Masinuta mea

03 Dec 2009, 14:43

Din cate stiu eu la infoliere nu ti se da jos luneta (sau alte geamuri), deci nu vad care ar fi problema. Din cate stiu eu folia se lipeste peste tabla, spoilere si se dau jos doar ornamentele / siglele. Tot procesul depinde insa si de cine face infolierea. Dar poate nu am inteles eu ce zici tu de fapt.

Re: Masinuta mea

03 Dec 2009, 15:08

@4VOCATUL ...cred ca vorbesti de folierea geamurilor nu ? :-/ nu de alta dar darkstar zice de folierea tablariei din cate-am inteles.. :-??
la folierea geamurilor intr-adevar nu iti da nimeni geamurile jos.. :) insa roata plasticaraia de jur imprejur..daca e tataic ala care ti le pune nu le da nici pe alea jos :) insa fetele de usa alea trebuiesc date jos ca sa puna pe tot geamul.. sper ca te-am ajutat,daca despre asta era vorba

Re: Masinuta mea

03 Dec 2009, 16:08

ms mult..da la aia ma refeream..gracias gringo :D

Re: Masinuta mea

04 Dec 2009, 11:03

La mine le-a pus fara sa dea nimic jos de pe masina.

Re: Masinuta mea

17 Ian 2010, 00:58

Avand in vedere ca tot mai multa lume recurge la varianta de a monta o inchidere centralizata cu telecomanda / cheie tip briceag am zis sa exemplific vizual cum tre sa arate cheia aia.

Pentru operatia propriu-zisa pe scurt sunt doua variante: cine are un pic de pricepere si ceva scule poate sa o faca, cine se stie ca nu le are cu dexteritatea recomand sa mearga la cineva care se pricepe.

La final trebuie sa arata ca in poza.

2 hint-uri: nu folositi suruburile ce vin pentru fixarea varfului, sunt inutile, lipiti cu cositor, iese foarte bine; Varful si cipul se pot obtine dintr-o cheie functionala. Eu am avut 4 chei deci mi-am permis sa convertesc una.
Fişiere ataşate
Copy of HPIM7541.JPG

Re: Masinuta mea

04 Mar 2010, 09:11

mi-as dori si eu o cheie din asta :) e foarte smechera :) dar de confectiona..mai greu.. :( din cate-am inteles se poate cumpara :-??

Re: Masinuta mea

12 Mar 2010, 14:28

$1 scrie:$2vand in vedere ca tot mai multa lume recurge la varianta de a monta o inchidere centralizata cu telecomanda / cheie tip briceag am zis sa exemplific vizual cum tre sa arate cheia aia.

Pentru operatia propriu-zisa pe scurt sunt doua variante: cine are un pic de pricepere si ceva scule poate sa o faca, cine se stie ca nu le are cu dexteritatea recomand sa mearga la cineva care se pricepe.

La final trebuie sa arata ca in poza.

2 hint-uri: nu folositi suruburile ce vin pentru fixarea varfului, sunt inutile, lipiti cu cositor, iese foarte bine; Varful si cipul se pot obtine dintr-o cheie functionala. Eu am avut 4 chei deci mi-am permis sa convertesc una.



de ce nu faci un tutorial ?
chiar sunt curios cum ai reusit...
asteptam cu interes

Re: Masinuta mea

18 Mar 2010, 17:06

Zi-mi si mie te rog cat dureaza sa se usuce vopseaua de pe jante ?
Ai aplicat lacul in aceeasi zi ?
In afara de spalarea jantelor, cu un burete banuiesc, ai mai facut ceva inainte sa dai vopseaua ?

Mi se pare ca au iesit foarte frumos ;).

Stima.

Re: Masinuta mea

29 Mar 2010, 22:15

Operatiunea presupune cam urmatoarele:

- curatat bine de praf, grasime, spalate bine (cu apa / resturile de vaselina sau ce-o fi cu benzina).
- matuite usor cu smirghel; asta s-ar cam traduce in zgarierea vopselei sa devina poroasa si sa prinda vopseaua noua. se freaca aproximativ pana la grunt, dar daca mai ramane din vopseaua originala nu e bai; nu trebuie indepartat gruntul, cel putin eu nu l-am dat jos si pana acum nu am observat sa apara probleme
- curatate de praful de vopsea din nou ... parca cu benzina le-am curatat
- corectate imperfectiunile cu chit de tinichigerie (poliesteric)
- finisat chitul cu smirghel dupa ce se intareste
- aplicat vopsea
- dupa ~ jumatate de ora am dat lacul si le-am lasat sa se usuce una sau doua zile.

Spor la treaba ;) .

Re: Masinuta mea

29 Mar 2010, 22:18

$1 scrie:$2de ce nu faci un tutorial ?
chiar sunt curios cum ai reusit...
asteptam cu interes



Cu tutorialul e un pic mai greu ... imi trebuie timp sa demontez cheia ... pozata ... poze la scule, etc. O sa incerc mai peste vreo luna ... deocamdata sunt prea prins cu lucru si scoala :) .

Re: Masinuta mea

06 Mai 2010, 23:37

N-am mai facut tutorialul si inca nu stiu cand va fi gata ... dar am scris pe undeva urmatoarele informatii si e bine sa fie si aici:

Pentru inceput cateva notiuni legate de PATS (Passive Anti Theft System) ... paote te ajuta sa intelegi ce se intampla pe acolo:

- in jurul butucului ai o bobina de inductie
- in cheie ai un cip care atunci cand rotesti cheia se plimba in campul indus de bobina si se schimba niste informatii
- informatiile schimbate ajung la ECU, care trebuie sa cunoasca cipul respectiv
- daca ECU nu cunoaste cipul detectat de PATS iti flashuie ledul de sub ceas.
- din cate stiu eu (cel putin la escort) cipul nu trebuie sa fie "undeva" in masina, ci trebuie sa se invarta in campul acela din jurul butucului. Deasemenea daca ai 2 cipuri pe-acolo il innebunesti. Cipul trebuie sa se miste in campul magnetic altfel nu se produce inductia si nu se schimba informatie.

Informatii legate de cip:
- exista 2 tipuri de "impachetare" a cipului la escort ... in functie de an cred ...
- primul tip de impachetare: dopul ala rosu din toc e pur si simplu un dop care daca il scoti cipul ramane in cheie. Cipul e imbracat in cazul asta intr-o capsula de cauciuc. Dupa ce ai scos dopul este suficient sa scuturi, FINUT, cheia sa iasa capsula cipului. Asta e varianta de cheie cu cip mai mic.
- al doilea tip de impachetare: dopul din toc este foarte lung si in el este fixat cipul. Deci cand o sa incepi sa tragi de dop o sa iasa un pic mai greu si o sa traga afara cipul. Asta e varianta cu cip mai mare. In cazul asta cipul nu mai e imbracat intr-o capsula de cauciuc ci e direct in dop.
- doar ca info: varianta ce dip mai mic imbracata in capsula de cauciuc este aprox egala la dimensiuni cu varianta de cip mai mare care nu e imbracat in nimic. Intr-un final ideea este ca poti muta cipul de pe un model de dop / cheie pe altul.
Răspunde