Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
10 Noi 2009, 20:50
Pierzandu-mi destul de mult timp pe cateva forumuri englezesti mi-am luat inima in dinti si am zis sa ma apuc de restaurarea masinii mele Ford Escort RS2000 din 1994

Lucrez cu inca doi prieteni si nelipsitul internet , incet si sigur vrem sa o dezmembram pe toata dupa care tinichigerie + vopsitorie , reconditionarea unor piese si/sau inlocuirea lor in functie de caz , suspensie complet noua (bari stabilizatoare fata spate , arcuri , amortizoare , bari torsiune sport daca ma tine buzunarul kit complet powerflex) , inlocuirea furtunelor cu furtune de la samco , admisie , evacuare si nu in ultimul rand frane . La inceput as fi vrut sa fie proiect VTM dar se face doar masina de strada deoarece pt VTM am gasit un MK2 1979 1.6

As vrea sa cred ca pana la vara termin dar nu se stie , revin cu poze pe masura ce avansez , urati-mi succes
- Fişiere ataşate
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

11 Noi 2009, 09:01

spor la munca !!!!!
11 Noi 2009, 09:16
Bafta la restaurare.
Am rascolit si eu forumurile englezesti in lung si in lat pe parcursul constuirii Pejoului meu. Acum e motorul bucati bucatele in garaj si vreau sa-i fac un RK complet cu ridicarea compresiei si axe mai suparate. Evident nu l-am desfacut eu doar ca ma mancau palemele, l-am supraincalzit pe ultima etapa si s-a invartit un cuzinet.
Parerea mea e sa fii moderat cu modificarile si sa le faci in etape. Daca te apuci de toate de la inceput nu o sa ajungi veci sa conduci masina si e mare pacat. Eu am inceput cu motorul, apoi franele si in final suspensia. Mai trebuie sa ii fac cutia, slick-uri si eventual itb-uri de hayabusa cu Megasqirt. Cat timp e afara motoru o sa-i dau si eu o vopsea si schimb giamurile cu plexi.
Pentru VTM s-ar putea sa nu se mai tina campionatu de ACR anu viitor, iar la FRAS e nasol rau, taxe de participare mari, conditii exigente pentru masini, etc. Oricum sper sa ne vedem la start si bafta la modificat.
11 Noi 2009, 16:22
Ai facut o alegere geniala! Daca ai stii cat imi doresc eu un RS la restaurat... Mi-as da viata pentru unul

Iti doresc mult, mult, mult succes si sa ai bani si relatii sa-l pui pe picioare, asa cum l-a "gonit" mama lui din fabrica. Nu ii face modificari, incearca sa faci masina stock 100 % pentru ca in asta consta frumusetea, in naturalete si simplitate. In plus, daca vreodata te hotarasti sa o vinzi, odata modificata vei gasi mai greu clienti, pe cand un aspect curat si simplu al masinii va atrage eventualii cumparatori.
Inca odata, mult succes!
12 Noi 2009, 18:41
Mult succes! Visul meu este sa-mi iau un mustang mk1 sa-l reconditionez dar asta mai incolo... spre pensie cand o sa am timp si casa cu garaj si elevator... si bani. Sanatosi sa fim!
20 Noi 2009, 21:26
Multumesc , multumesc

momentan masina este plecata la un tinichigiu de vreo cateva zile in timp ce eu acasa cu periuta am spalat complet tot interiorul , banchete , fete usi , scaune , toata plasticaraia etc , au iesit super la culoare zici ca sunt noi , am cumparat bujii denso iridium , fise bosch , filtru benzina bosch , filtru ulei tot bosch , garnituri + curele etc , inca nu m-am decis ce ulei sa pun in ea ...... am gasit pe cineva care imi poate aduce Shell Helix dar pretul unui litru de 10W60UltraRacing este de 80 RON (cam mult) . Una din probleme ar fi ca nu gasesc bucsele de pe puntea spate , motivul este ca masina este defapt una din cele 500 facute 4x4 , am acasa tot amsamblul diferential , cardan , planetare dar nu gasesc cutia de transfer sub 500 de lire sa refac tractiunea

diferenta fata de un rs2000 normal este ca pe spate are in loc de 2 bucse vreo 10 si puntea nu este fixa este indepenta ... mai astept poate poate . Revin cu poze nu am avut timp deloc sa fac
Bafta si tie Unariciflocos , cred ca e racheta "pejou" am unul parasit in buc pe drumul spre munca ... tot timpul intorc capul dupa el , cat despre mustang , nici nu am indrasnit sa visez

)
21 Noi 2009, 00:04
Foarte smekera masina (este al 2lea model de escort care imi place).
Sper sa ia putere (in ambele sensuri) pentru a o termina.
Bafta....si sa bagi poze la greu
23 Noi 2009, 10:57
Eu bag Agip Racing 10w60 Full Synthetic la 23 de lei litru. Gasesti la ei pe site reprezentanta in Bucuresti. Am 6 bari in forja incins si 2 bari la relanti incins. Pe ultima urcare cand mi-a cedat cuzinetu inca aveam 4 bari, deci sunt multumit de el.
Este o firma care face grupuri forjate pentru cutii de viteze la masini de competitie, colaboreaza cu cateva echipe de raliu. Poate ti-ar putea ei repara cutia de transfer. Daca te intereseaza incerc sa aflu detalii de contact.
Pejoul meu sta in ploaie cu fata ridicata ca e prea usoara si motorul e imprastiat pe jos in garaj, diseara ii scot vibrochenul sa-l duc la masurat si sa vad daca-mi poate recupera mesteru virbrochenul si biela cu pricina. Adevarul e ca Pejourile au nevoie de MULTA dragoste si atentie ca sa le poti tine in viata

.
05 Dec 2009, 00:41
Bafta si spor la treaba colega

Daca pana una alta ti se face dor de-o intalnire Ford, mergem cu a mea
05 Iun 2010, 09:24
Salut din nou dupa ceva timp ..

Dupa ce masina a stat ceva vreme la "Vasile" la atelier unde sa refacut toata suspensia cap coada si toata bucseraia a fost inlocuita cu una din poliuretan inclusiv flansele de la amortizoare a venit vremea sa mai pun din piese pe ea

La final o poza cu mijloacele de transport

"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
06 Iun 2010, 23:02
Foarte tare proiectul

.
Abia astept s-o aud cum toarce.
In ce stadiu mai esti?
09 Iun 2010, 17:53
Am trecut un pic la interior : .......................
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
09 Iun 2010, 20:47
De unde ai luat pasla ?
10 Iun 2010, 00:31
Un baiat din Galati - 0751-281.761 incearca si vezi daca mai are ...
10 Iun 2010, 17:12
Incearca s-o restaurezi sa fie cat mai aproape de cum a iesit din fabrica.
Spor la lucru!
19 Oct 2010, 18:27
Dupa schimbarea rulmentilor pe spate si a pompei de apa ... e timpul pt niste modificari

Discuri de ST 300mm fata de 260mm actuali , urmeaza etrierii si sper sa ma incadrez in buget si sa pun niste Ferodo DS2500 , iar basculele din poze sunt inca in stadiul de proiect dar cu siguranta vor aparea si ele .
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
"

"
26 Oct 2010, 17:59
Si eu visez sa pun mana pe un escort cosworth sa-l tunez putin,dar deocamdata visez si ma plim cu escortul meu de 100 de cai,spor la treaba.
28 Oct 2010, 17:11
Hai, mai da-ne poze proaspete!

Nu ai mai lucrat la masina ?
09 Noi 2010, 16:57
Ehee pentru asa ceva ai nevoie de bani multi

Foarte frumos lucrat pana acum.Bafta.
16 Noi 2010, 11:28
Multumesc ... momentan nu am mai facut nimic ... situatia financiara isi spune cuvantul , caut un garaj pt la iarna daca stie cineva .
16 Noi 2010, 11:37
Felicitari pentru munca ta !!!Super proiect!
Cat de curand ma bag si eu la o baba performanta
28 Ian 2013, 15:24
Sfert,numai postezi pe aici??
29 Ian 2013, 21:42
ohoo ... am si uitat ca exista asta

)) oricum n-am mai postat nimic nicaieri , masina a stat mai mult cu prelata pe ea , nici numai stiu cum arata
20 Mar 2013, 21:49
De unde ati luat bratele acelea si cat au costat?Ma bate gandul sa iau si eu asa ceva pt ca am schimbat de vreo trei patru ori bucsile in cateva luni.
Multumesc!
22 Mar 2013, 14:09
Basculele iti cauti material si le faci , nu se gasesc de cumparat dar ca sa numai ai probleme pune Meyle HD , sunt un pic mai scumpe dar scapi de probleme. Salut.
23 Mar 2013, 02:01
E ceva obisnuit sa se duca asa repede bucsile la Escort-nu se mai fac ca inainte.
Multumesc mult pentru raspuns si succes in continuare cu proiectul !
(y)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.