Switch to full style
Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

ford focu 1.6 16V

02 Iun 2007, 15:12

Am si eu o mare problema am cumparat un fordulet care acum mi se pare cam puturos vreau sa il tunez care ma ajuta?

02 Iun 2007, 15:25

Incearca la Sectiune Tuning.

02 Iun 2007, 17:34

ms mult rog un moderator sa mute topicul la sectiune tuning

02 Iun 2007, 18:22

S-a mutat. Acum, sa revenim la masinutza. Spune-ne despre ce e vorba (cel mai bine trece-o in semnatura, asa va sti toata lumea la ce sa faca referire).

02 Iun 2007, 19:18

vreau sa ii tunez motorul dar nu stiu unde pot sa fac asta(o turbina,chip)chesti dinastea sunt constient ca nu il pot face sa zboare dar macar cativa 10 de cai sa-i mai pun.am vazut un model 1.8 benzina cu 180cp.cum ajung si eu macar la 160 :D si nu-mi zi sa-mi cumpar alta masina.

02 Iun 2007, 19:38

Pai un 10% ar cam trebui sa ii iei din chip. Daca il mai ajuti cu evacuare si un filtru de aer (ceea ce inseamna 90% din tuning-ul de motor din romania...) deja cred ca il duci poate un pic peste 130. Iar turbina rezolva treaba, insa, din ce stiu, tre sa ai pregatiti ~1000e plus ca tre sa gasesti o firma de tuning capabila sa iti faca treaba ok.

02 Iun 2007, 19:47

bun si ce firma imi recomanzi ca de bani nu e suma asa mare.singura problema reala ar fi motorul nu vreau sa schimba pistoane axa came dar nici nu vreau sa il omor unde ma pot interesa cat poate duce el in starea lui actuala(cati cai mai suporta fara modificari de supape axa came pistoane)si dupa cativa ani dupa ce o vand sa nu fie o masina obosita.

03 Iun 2007, 00:48

Poti sa incepi cu evacuare completa + soft calumea setat pentru parametrii respectivi.
Pentru evacuare pilot tuning si pentru partea de software master tuner

03 Iun 2007, 04:34

ms mult am sa incerc si sa vad ce iese

03 Iun 2007, 05:01

daca vrei turbina iti trebuie pistoane forjate asta in primul rand ca sa decompresezi motorul+garnitura chiulasa mai groasa. Turbina plus componentele de care ai nevoie pentru turbina. E greu, cam asta incerc sa fac eu la masina mea. Inca e in stadiu de proiect, la vara ma apuc practic de treaba

03 Iun 2007, 05:15

imi bag picioarele in ea am crezut cai mai simplu daca incep sa umblu la motor nu pierd garantia masina e din martie 2007 luata(4 ani garantie fara limita de Km)

03 Iun 2007, 05:29

pai si ai pierdut garantia? poti sa ii faci un chiptuning daca vrei sa nu iti pierzi garantia

03 Iun 2007, 05:58

Chip tuning la motor aspirat pe benzina nu da in nicun caz 10%.
Iar turbina+compresor+intercooler implica modificari, dar nu pistoane forjate pentru o turbina "cuminte". Ar insemna insa modificari hardware majore, trebuie schimbata admisia and stuff, plus tubulatura custom, ca sa nu mai zic cat te costa piesele propriu-zise.
Iar evacuare plus chip tuning e fix pix, daca ia 10CP din aia e deja SF... Treaba ca lumea o face evacuarea doar in combinatie cu turbina, noua harta pentru ECU si o admisie buna. Dar elementul cheie e turbina, nu restul ;)

03 Iun 2007, 06:17

$1 scrie:$2hip tuning la motor aspirat pe benzina nu da in nicun caz 10%.
Iar turbina+compresor+intercooler implica modificari, dar nu pistoane forjate pentru o turbina "cuminte". Ar insemna insa modificari hardware majore, trebuie schimbata admisia and stuff, plus tubulatura custom, ca sa nu mai zic cat te costa piesele propriu-zise.
Iar evacuare plus chip tuning e fix pix, daca ia 10CP din aia e deja SF... Treaba ca lumea o face evacuarea doar in combinatie cu turbina, noua harta pentru ECU si o admisie buna. Dar elementul cheie e turbina, nu restul ;)

Corect...dar daca pune turbina trebuie pistoane mai mari pentru a decompresa motorul

03 Iun 2007, 14:12

Daca ai garantie atunci poti sta cuminte pentru ca cei de la reprezentantele din Romania de abea asteapta sa te scape de ea.

04 Iun 2007, 03:38

deci daca fac chiptuninig e frectie la picior de lemn sa inteleg si daca vreau turbina nu pot sa o pun pur si simplu fara a modifica pistoane chiuloasa supape deci ma bine caut sa o dau si sa iau un ST sa inteleg credeam ca ies mai ieftin

04 Iun 2007, 04:07

Despre turbina cel mai bine discuti cu oameni care stiu ce fac, ei pot sa iti spuna cel mai exact. Un bun inceput ar fi Laur zic eu :)

Dpdv al costului, nu te costa in niciun caz cat diferenta pana la un ST, o turbina suparata ar fi pana in 20 de milioane zic eu, restul sunt destul de marunte ca pret. Poate doar serpisorii sa iti ia ceva mai semnificativ...
Ultima oară modificat de Cosmin. pe 04 Iun 2007, 04:09, modificat 1 dată în total.

04 Iun 2007, 04:08

si carei laur :)

04 Iun 2007, 04:10

Io-te aci: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t= ... light=laur
:)
Citeste si ce am scris mai sus cu costurile ;)

04 Iun 2007, 04:54

nu e neaparat sa schimbi atatea pentru turbina, depinde ce turbina vrei si daca te intereseaza o turbina imi poti da un pm si vorbim

05 Iun 2007, 04:26

Pentru kituri turbo si preturi orientative uite un link http://www.focussport.com/turbocharger.htm

05 Iun 2007, 04:32

Pacat sa sunt doar pentru motoarele de 2.0L.

05 Iun 2007, 04:34

se gaseste si pt. 1.6 dar am vrut sa vezi cam cat te costa un kit ok si peste asta mai pune si manopera.

11 Iul 2007, 14:45

BestROC ai un link cu ceva despre turbokit 1,6 ? Pana acum am gasit numai varianta compressor pt acest motor si pretul este undeva in jurul a 2000 de euro cu tot cu manopera.

24 Aug 2007, 14:30

Pt cine se pricepe cu adevarat si poate sa ne scoata si pe noi din intuneric:
Ar merge oare un supercharger ca de exemplu eaton m45 sau rotrex c15 la 6-7 psi fara sa decomprimi motoare, sa adaugi intercoolere si sa ajungi la macar 140 cai cu mototolu de 1,6. Duratecul he de 1,6 are parca 11:1.
Are cineva ceva formule de calcul pt to(n)ti?
http://www.amazon.com/Supercharged-Test ... 0837601681

A gasit cineva o versiune electronica la cartea asta?.... :twisted: :roll:

Ah si sa nu incepeti ca suna nashpa si e mai buna o turbina ca NU asta am intrebat!
Răspunde