Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
23 Noi 2011, 10:23
Salutari. Va pun o intrebare care poate isi va gasi raspunsuri de la utilizatori specializati.
Se poate instala un supercharger pe un motor 1.6 benzina (DOHC, cod L1H de pe Escort) fara a fi nevoit sa se faca prea multe modificari?
Ma gandesc ca pt a pune superchargerul trebuie facute modificari in compartimentul motorului pentru instalarea acestuia , trebuie schimbat ECU-ul (cu unul programabil care va fi adaptat la noua configuratie) si trebuie adaptat cumva sistemul pentru a introduce aer pe admisie inainte de MAF (sau poate chiar renuntarea la MAF si realizarea unei galerii de admisie custom).
Oare componentele OEM (pistoane, vibrochen, etc) ar rezista la noile forte fara a le fi afectata considerabil durata de viata?
Stiu ca un sistem Turbo poate fi instalat pe acest tip de motor, dar asta inseamna foarte multe piese schimbate (pistoane, galerii de evacuare, ECU-ul masinii, instalare intercooler, etc. ).
14 Ian 2012, 03:17
http://www.fswerks.com/ poate te ajuta

sunt asi baietii in kituri turbo etc, acum vezi daca gasesti ceva ptr masina ta! Bafta!
p.s. desigur si bani...
16 Ian 2012, 12:07
Merci de link. Partea financiara va fi obligatorie de fiecare data....
17 Ian 2012, 12:18
Nu prea stiu daca s-ar merita , si tocmai de accea nu cred ca a facut nimeni ... cresterea de putere nu va fi asa de mare cred ca undeva la 35-40 cp iar 35-40 de cp ii scoti mai usor din axe sau clapete de acceleratie sau alezarea si polisarea admisiei si evacuarii . Dar ar fi destul de interesant un asa proiect
17 Ian 2012, 12:27
Multumesc de confirmare sfert, citeam si despre acest lucru si din punct de vedere al perfomantei/cost se pare ca se merita mai mult.
Oricum un astfel de proiect nu as putea sa-l fac singur ,mai ales ca nu am cunostintele practice sa pun in aplicare aceste lucruri.....
17 Ian 2012, 12:38
$1 scrie:$2e poate instala un supercharger pe un motor 1.6 benzina (DOHC, cod L1H de pe Escort) fara a fi nevoit sa se faca prea multe modificari?

dupa care insiri o lista de modificari deloc mica deci raspunsul este nu
Foarte posibil sa iti trebuiasca si un ambreiaj modificat, injectoare mai mari posibil si o pompa de combustibil mai mare. Daca vrei sa te apuci de un proiec serios sunt curios care este rezultatul la care vrei sa ajungi?
17 Ian 2012, 14:24
Sunt convins ca trebuie schimbat ambreiajul, dar nu sunt sigur de restul (pompa de benzina, injectoare, pistoane, etc.). Rezultatul depinde foarte mult de partea financiara, ma gandesc ca sunt mai multe modalitati.
Din cate stiu avem un coleg care in Cluj si-a pus un supercharger pe un V6 de 2.9 si foloseste inca ECU-ul standard (EEC IV).
18 Ian 2012, 13:02
Ce nu inteleg eu este ce vrei tu sa pui turbo sau supercharger?
18 Ian 2012, 14:27
Supercharger, sa fie antrenat de vibrochen. Sa pui turbo pe un astfel de motor implica mult mai multe modificari...
12 Feb 2012, 21:07
Gandestete doar ca un Supercharger cu toate accesorile aferenta costa in jur de 2000 de euro!
14 Feb 2012, 18:30
Adrian la ce model te-ai referit tu? Nou sau second-hand?
14 Feb 2012, 20:27
Nou...am vazut pe un forum din romania pe cineva care isi montase asa ceva pe o masina cu motor de 2 litri si castigase testat pe dyno 100cp cu resoftare normal....Oricum masina era pentru raliu deci nu te gandi ca o facuse or si cine!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.