Re: Filtru de aer sport la mondeo
nu pentru viata de zi cu zi

http://www.bmcairfilter.com/infoCDA.asp
-
FocusRO - Gold Member
- Mesaje: 745
- Membru din: 21 Feb 2009, 10:08
- Maşina: ford focus
- VIN: nuMultumescNUbeau
de FocusRO » 11 Mai 2009, 15:58
de ag66wrc » 26 Mai 2009, 18:03
de unariciflocos » 28 Mai 2009, 14:40
de FocusRO » 28 Mai 2009, 19:36
de cristi_pitbull » 11 Aug 2009, 23:04
de unariciflocos » 12 Aug 2009, 12:03
de cristi_pitbull » 12 Aug 2009, 13:46
de unariciflocos » 12 Aug 2009, 14:47
de catalin1972 » 23 Sep 2009, 15:34
de unariciflocos » 24 Sep 2009, 08:32
de Officer » 24 Sep 2009, 09:00
de Cryy » 24 Sep 2009, 10:16
$1 scrie:$2m si eu o mare nelamurire si care am vazut ca este o problema aparuta pe piata cu un tip de filtre"sport" si anume "Filtru Inox Supercharger".Vanzatorul se lauda cam....asa:"filtru aer sport din inox, nu se mai schimba(economisind banii necesari inlocuirii lui), acesta se spala cu apa calda.sunet sport, aspect sport, racire mult mai buna, mai putin praf in motor, se poate livra si cu turbulenta pentru marirea presiunii din admisie, pret total doar xxxron. 100% putere marita, sunet schimbat.
Vreau si eu parerile unor oameni cu capul pe umeri,competenti care daca spun o vorba o argumenteaza sa faca pe toata lumea sa inteleaga ce au vrut sa spuna...si daca au si ceva material la mana ar fi perfectsupercharger2.jpgturbulenta.jpgsupercharger paleta turbulenta.jpgfiltru sport inox.jpgsupercharger.jpg
ce parere aveti?gogosi sau poate avea o farama de adevar. Multumesc si sper sa nu fi postat aiurea...daca am gresit rog o redirectionare.si astept cu nerabdare raspunsul vostru.Numai bine !
de unariciflocos » 24 Sep 2009, 10:48
de deejay_xb » 25 Sep 2009, 12:57
de unariciflocos » 25 Sep 2009, 13:10
de deejay_xb » 25 Sep 2009, 14:46
de Officer » 26 Sep 2009, 08:12
de dutzup » 04 Noi 2009, 13:47
$1 scrie:$2u m-am gandit ca e mai curat pt ca l-am schimbat la 6000km..de obicei il schimbam la 10.000km dar anu asta am mers mai putin cu fordu si eu ii fac revizia o data pe an chiar daca nu fac 10.000...
de deejay_xb » 04 Noi 2009, 15:33
de dutzup » 04 Noi 2009, 16:23
de deejay_xb » 04 Noi 2009, 18:23
de RunAwayDU » 06 Noi 2009, 02:52
$1 scrie:$2asina mea are flashtuning , am scris si in profil. filtrul de aer nu vreau sa-l pun neaparat ptr putere ptr ca la diesel nici nu cred ca adauga mai mult de 2-3 cai. vreau mai mult ptr sunet si am inteles ca mai scade si din consum.
deci zici ca daca imi pun filtru kn in carcasa originala o sa se auda altfel? cam cat ai dat tu pe filtru kn, ptr ca pe net vad aproape 100 euro si e prea mult.
daca imi pun filtru conic pe unde as putea sa-mi fac traseul ca sa traga aer de afara? ca nu vreau sa decupez capota. eu ma gandeam ca daca scot carcasa de la filtru original, dedesupt este chiar gaura pe unde vine aer de afara si am rezolvat problema. merge oare asa?
de unariciflocos » 06 Noi 2009, 08:44
de dutzup » 06 Noi 2009, 11:51
$1 scrie:$2$1 scrie:$2Un filtru bun cam pe acolo se invarte din cate stiu eu. ori iti iei unul bun, ori iti pui cel original, in nici un caz sa nu faci greseala sa iei chinezarii ca iti distrugi motorul.
Normal ca nu iti gauresti capotaIti duci filtrul undeva unde sa ajunga aerul rece la el. De exemplu undeva pe langa grila, si pe cat posibil sa il izolezi de caldura de la motor. uite aici un exemplu de ceva home made: http://forum.4tuning.ro
de dutzup » 06 Noi 2009, 11:57
$1 scrie:$2i un filtru RaidHP de 40 de lei. Tiuningu la romani
.
de dutzup » 06 Noi 2009, 12:04
$1 scrie:$2u am dat pe filtru kn aprox 240Ron..
exista kituri speciale de filtre conice care au si traseu de admisie (gura la admisie vine chiar in grila din fata masinii)
da la mine cu filtrul kn se auzea altfel!
de unariciflocos » 06 Noi 2009, 13:33
de teozuzu20 » 11 Mar 2012, 13:51
de addy2002 » 14 Mar 2012, 00:41
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori