30 Dec 2009, 14:19
31 Dec 2009, 09:21
31 Dec 2009, 10:11
31 Dec 2009, 13:13
02 Ian 2010, 14:51
$1 scrie:$2a si gluma de revelion, cel mai bum tuning la acest motor, este altul...pui unul de ST 2500 benzina , treci RAR-ul daca ai pile si ai rezolvat problema cu mult sub cei cateva mii de euro de care se vb
02 Ian 2010, 19:19
02 Ian 2010, 19:26
02 Ian 2010, 20:10
02 Ian 2010, 20:22
03 Ian 2010, 01:04
$1 scrie:$2alut ,
cel mai bun tuner de motor este uleiul si cu putin metabond este exact ce vrei da la benzinarul tau .
03 Ian 2010, 01:34
03 Ian 2010, 14:49
$1 scrie:$2alut ,
am sa-ti spun ce am pus la masina mea si a avut un rezultat foarte bun si oricand doresti ne putem vedea sa-ti demonstrez ce face un benzinar de 1.6 .
deci sa incepem:
la motor primul pas ulei mobil american 5 w 20 sau 0 w 20 . (eu am 0 w 20 ) costa 36lei litru si ai nevoie de 4 litri
metabond tip c -costa 178 lei
filtru de aer sport conic -gasesti la color tuning si este 130 lei (daca ai bani mai multi poti sa cumperi k@n dar ......
scoti cutia filtrului de aer originala si iti cumperi furtun de presiune samco care este un cot de 90 de la firma nick-racing. costa cam 150-170 lei. dupa ce scoti cutia filtrului mufezi cotul la filtru de aer sport iar filtrul il mufezi la teava care vine din rezonatorul de aer .asa o sa ai admisie directa si motorul nu mai trage aer cald din compartimentul motor . ai sa obtii un cuplu putin mai jos la turatie mica dar peste 3000 o sa fie mult mai vesela.sa nu uitam si de sound care este bestial dar poti sa mergi fara probleme si cu un copil in masina .
metabond deasemeni si pentru cutie ( tip gt )si ulei tot mobil.iti trebuie 2 litri 40 lei
acum ca am asigurat motorul si cutia trecem la frane
eu la frane am folosit discuri dublu ventilate si perforate zimmerman si placute ate insa nu cred ca ai nevoie . daca vrei placutele ate sunt 220 lei
la evacuare nu are rost decat ceva ornament exterior spate.
la caroserie niste ploape sunt 70 lei la color tuning, prelungire bara 350 lei , eleron 600 lei de la firma lester. vezi lester tuning.
daca vrei fite electronice poti incerca niste angel-eyes care dau bestial mai ales daca ai faruri negre, costa 300 lei , xenoane 500-550 lei , dvd in tetiere cam 1400 lei etc . asa ar mai fii multe si scumpe dar nu au rost . poti sa te uiti rieger dar sa dai 300-400 euro pe un extractor de aer...... sa fim seriosi .
am vazut mai sus ceva de genul body kit de st ..........de ce avem si motorul nu . in final ce ti-am insirat sunt de bun gust accesibile si merita banii.
remaparea nu are rost platesti cel putin 200-250 euro la dimsport si nu castigi mare branza ca de asa sunt motoarele pe benzina aspirate. castigi cam 8-10 cai si cam 15 nm si chiar nu cred ca merita banii.
cel mai bun tuner de motor este uleiul si cu putin metabond este exact ce vrei da la benzinarul tau .
succes si sper ca nu te-am plictisit.
03 Ian 2010, 20:27
03 Ian 2010, 20:33
04 Ian 2010, 09:49
06 Ian 2010, 09:21
01 Feb 2012, 17:52
01 Feb 2012, 18:02
02 Feb 2012, 08:51
03 Feb 2012, 11:27
$1 scrie:$2n general se castiga 10%. important este ca acest surplus este dezvoltat pe o plaja mai mare de turatii.
$1 scrie:$2u cat creste capacitatea cu atat randamentul motorului este mai mare si altfel este exploatata puterea calorica dezvoltata de acesta. important esce ce iti ajunge la roata si mai ales cand si cum. oricat ai incerca, fie din soft fie prin orice alta metoda, sa faci un motor aspirat mai ales pe benzina sa traga la turatii mici, nu vei reusi. un astfel de motor este conceput sa aibe randament in turatii unde intervine un lucru mecanic care va directiona puterea calorica dezvooltata de motor pe asfalt.
$1 scrie:$2a sprinturi conteaza foarte mult greutatea pe care acel motor o are in sarcina,
$1 scrie:$2mortizoarele absorbind prin balans energia dezvoltata de motor
$1 scrie:$2ccelerare mai bogata,
$1 scrie:$2ici la un turbo diesel de capacitate mai mare nu il face "racheta" ci doar il face mai eficient.
$1 scrie:$2rin resoftare consumul de carburant este mult mai optimizat. nu intru in detalii software, dar prin simplul fapt ca aceeasi "caruta" este trasa de mai multi cai este evident ca va fi trasa cu mai multa usurinta.
$1 scrie:$2n regim constant acesta este mult mai optimizat incat sa se obtina maximum de potential din minimum de amestec necesar.
$1 scrie:$2ste optimizat si adaptat in toate componentele motorului.
21 Feb 2012, 21:51
21 Feb 2012, 22:08
23 Feb 2012, 12:42
11 Apr 2012, 10:29