Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

30 Dec 2009, 14:19

unariciflocos ''Exista bujii cu temperaturi de de ardere diferite, dar singurul lucru care il face o bujie buna e sa readuca motorul in parametri de functionare optimi. Bujia nu are cum sa modifice cantitatea de aer sau combustibil care intra incilindru si nici avansul scanteii, deci deduc ca bujiile tale vechi erau uzate si pur si simplu ai pus altele noi care ti-au readus motorul in parametri. Si in niciun caz o adrede mia buna si mai completa nu iti va mari consumul. Consumul creste pentru ca o talpalesti tu mai tare. ''

Sal din nou , eu vorbesc de buji motorcraft cod 1493001 .Bujiile astea se gasesc pe motorul de 1,4 benzina ...,echipare de fabrica , sunt mai reci decat cele NKG care sunt luate de la motorul de 1,6
NGK -urile sunt laser platinum care merg maxim 20,000 si se uzeaza .
In amandoua cazuri in care am scris mai sus este vorba de buji noi .reglate etc.(am uitat se precizez).... vara sta mai cald motorul emana foarte multa caldura fata de cele motorcraft original .Ca o paranteza cele care vin de la ford pe codul de original nu se mai fabrica motorcraft sunt bosch acum.
Si intradevar in acealeasi conditii de exploatare ...cu NGK am consum mai mare

Acest topic era vorba de tuning la motorul de 1,4 si eventual sa scriem lucruri constructive nu mistouri ...
Eu unul personal sunt constient ca nu ai ce sa ii faci la motor nu ai ce sa storci si nu prea se merita sa faci mare lucru dar daca exista cineva acolo hai sa ii dam sfaturi.

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

31 Dec 2009, 09:21

Te cam contrazici grav.Adica spui sa scriem lucruri constructive,dar tu afirmi niste aberatii tehnice.Cum sa sfatuiesti colegul sa modifice radical motorul pt 15 cai in plus si cateva mii bune de euro ,iar apoi sa vii sa spui ca trebuie sa avem discutii constructive? :)
Ai dat-o la intors la partea cu bujiile.Pai normal ca echipare de fabrica merge mai bine dar nu vad legatura..Fara suparare dar cand vorbesti de alezarea motorului,schimbat supape etc este deja un tuning radical si pt motoare de 80 de cai nu renteaza clar.La multi ani !

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

31 Dec 2009, 10:11

ca si gluma de revelion, cel mai bum tuning la acest motor, este altul...pui unul de ST 2500 benzina , treci RAR-ul daca ai pile si ai rezolvat problema cu mult sub cei cateva mii de euro de care se vb :D

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

31 Dec 2009, 13:13

Eu mi-am facut la Fusion-ul din semnatura tuning ca sa zic asa, mi-a resoftat calculatorul masinii si am castigat 12 cp. in plus,un filtru sport k&n unde mai castigi 3 cp. si o toba sport iarasi vreo 2cp.Dar vreau sa va spun ca si consumul a crescut putin.Dpinde si cum merge fiecare.Sunt multumit cum trage acum motorul,depasirile sunt mai scurte,dar si sunetul de la toba sport e fain! Merita incercat! :)

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

02 Ian 2010, 14:51

=)) ... stai putin sa-mi revin... =)) =)) ... Oau, 17 cai doar din aceste mici modificari? Senzational.

$1 scrie:$2a si gluma de revelion, cel mai bum tuning la acest motor, este altul...pui unul de ST 2500 benzina , treci RAR-ul daca ai pile si ai rezolvat problema cu mult sub cei cateva mii de euro de care se vb :D


Perfect de acord ca cel mai ieftin tiuning e sa schimbi motorul cu unul mai puternic si de asta mi-am luat un motor V6 de 3 litri pentru 205-ul meu si il voi monta pana in Februarie.

Si revenind la discutii constructive, dupa parerea mea, cel mai rentabil upgrade la motorul asta, din punct de vedere cai/leu e montarea unui compresor pe cureaua de accesorii. Investitia e undeva sub 1000 de euro si cred ca se poate duce motorul pe la 120 de cai fara riscuri prea mari.

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

02 Ian 2010, 19:19

Nu sunt multi dar suficenti.Am vrut sa vad cati cp. pot sa scot din acest motor!

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

02 Ian 2010, 19:26

Si ai pus masina pe dyno ca sa stii sigur cati cai ai scos?Sau faci tu o aproximare?:P
O toba sport nu face decat zgomot.Pentru a castiga ceva-un traseu cap coada de la galerie pana la finala din inox,fara catalizator si poate un accelerator de gaze.

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

02 Ian 2010, 20:10

salut ,

am sa-ti spun ce am pus la masina mea si a avut un rezultat foarte bun si oricand doresti ne putem vedea sa-ti demonstrez ce face un benzinar de 1.6 .

deci sa incepem:

la motor primul pas ulei mobil american 5 w 20 sau 0 w 20 . (eu am 0 w 20 ) costa 36lei litru si ai nevoie de 4 litri
metabond tip c -costa 178 lei
filtru de aer sport conic -gasesti la color tuning si este 130 lei (daca ai bani mai multi poti sa cumperi k@n dar ......
scoti cutia filtrului de aer originala si iti cumperi furtun de presiune samco care este un cot de 90 de la firma nick-racing. costa cam 150-170 lei. dupa ce scoti cutia filtrului mufezi cotul la filtru de aer sport iar filtrul il mufezi la teava care vine din rezonatorul de aer .asa o sa ai admisie directa si motorul nu mai trage aer cald din compartimentul motor . ai sa obtii un cuplu putin mai jos la turatie mica dar peste 3000 o sa fie mult mai vesela.sa nu uitam si de sound care este bestial dar poti sa mergi fara probleme si cu un copil in masina .
metabond deasemeni si pentru cutie ( tip gt )si ulei tot mobil.iti trebuie 2 litri 40 lei
acum ca am asigurat motorul si cutia trecem la frane
eu la frane am folosit discuri dublu ventilate si perforate zimmerman si placute ate insa nu cred ca ai nevoie . daca vrei placutele ate sunt 220 lei
la evacuare nu are rost decat ceva ornament exterior spate.
la caroserie niste ploape sunt 70 lei la color tuning, prelungire bara 350 lei , eleron 600 lei de la firma lester. vezi lester tuning.
daca vrei fite electronice poti incerca niste angel-eyes care dau bestial mai ales daca ai faruri negre, costa 300 lei , xenoane 500-550 lei , dvd in tetiere cam 1400 lei etc . asa ar mai fii multe si scumpe dar nu au rost . poti sa te uiti rieger dar sa dai 300-400 euro pe un extractor de aer...... sa fim seriosi .
am vazut mai sus ceva de genul body kit de st ..........de ce avem si motorul nu . in final ce ti-am insirat sunt de bun gust accesibile si merita banii.

remaparea nu are rost platesti cel putin 200-250 euro la dimsport si nu castigi mare branza ca de asa sunt motoarele pe benzina aspirate. castigi cam 8-10 cai si cam 15 nm si chiar nu cred ca merita banii.
cel mai bun tuner de motor este uleiul si cu putin metabond este exact ce vrei da la benzinarul tau .

succes si sper ca nu te-am plictisit.

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

02 Ian 2010, 20:22

salut ,


am uitat cel mai important aspect verifica distributia!!!!!
ei spun ca 10 ani sau 100000 km dar nu strica sa se uite cineva!

te salut si sa mergi cu grija ....duminicarii sunt printre noi!!

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

03 Ian 2010, 01:04

$1 scrie:$2alut ,
cel mai bun tuner de motor este uleiul si cu putin metabond este exact ce vrei da la benzinarul tau .

Tu vorbesti serios?

Ai uitat sa treci la tuning si kitul xenon pe care ti l-ai montat :)) ....



... scuze acum am vazut ca nu ai uitat :(

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

03 Ian 2010, 01:34

@ionut vasile: Felicitari pentru un off topic adevarat!
Pleoapele si angel-eyes (printre altele) dau cel putin 50 CP, moment in care evident ai o nevoie nemarginita de acele discuri de frana dublu ventilate si de xenoane. Sa nu uitam de xenoane, care daca nu cresc puterea motorului macar ii orbesc pe toti ceilalti din trafic, inclusiv pe neajutoratii de "duminicari".
Sunteti cumva pilot de curse si nu stim noi??? :D

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

03 Ian 2010, 14:49

$1 scrie:$2alut ,

am sa-ti spun ce am pus la masina mea si a avut un rezultat foarte bun si oricand doresti ne putem vedea sa-ti demonstrez ce face un benzinar de 1.6 .

deci sa incepem:

la motor primul pas ulei mobil american 5 w 20 sau 0 w 20 . (eu am 0 w 20 ) costa 36lei litru si ai nevoie de 4 litri
metabond tip c -costa 178 lei
filtru de aer sport conic -gasesti la color tuning si este 130 lei (daca ai bani mai multi poti sa cumperi k@n dar ......
scoti cutia filtrului de aer originala si iti cumperi furtun de presiune samco care este un cot de 90 de la firma nick-racing. costa cam 150-170 lei. dupa ce scoti cutia filtrului mufezi cotul la filtru de aer sport iar filtrul il mufezi la teava care vine din rezonatorul de aer .asa o sa ai admisie directa si motorul nu mai trage aer cald din compartimentul motor . ai sa obtii un cuplu putin mai jos la turatie mica dar peste 3000 o sa fie mult mai vesela.sa nu uitam si de sound care este bestial dar poti sa mergi fara probleme si cu un copil in masina .
metabond deasemeni si pentru cutie ( tip gt )si ulei tot mobil.iti trebuie 2 litri 40 lei
acum ca am asigurat motorul si cutia trecem la frane
eu la frane am folosit discuri dublu ventilate si perforate zimmerman si placute ate insa nu cred ca ai nevoie . daca vrei placutele ate sunt 220 lei
la evacuare nu are rost decat ceva ornament exterior spate.
la caroserie niste ploape sunt 70 lei la color tuning, prelungire bara 350 lei , eleron 600 lei de la firma lester. vezi lester tuning.
daca vrei fite electronice poti incerca niste angel-eyes care dau bestial mai ales daca ai faruri negre, costa 300 lei , xenoane 500-550 lei , dvd in tetiere cam 1400 lei etc . asa ar mai fii multe si scumpe dar nu au rost . poti sa te uiti rieger dar sa dai 300-400 euro pe un extractor de aer...... sa fim seriosi .
am vazut mai sus ceva de genul body kit de st ..........de ce avem si motorul nu . in final ce ti-am insirat sunt de bun gust accesibile si merita banii.

remaparea nu are rost platesti cel putin 200-250 euro la dimsport si nu castigi mare branza ca de asa sunt motoarele pe benzina aspirate. castigi cam 8-10 cai si cam 15 nm si chiar nu cred ca merita banii.
cel mai bun tuner de motor este uleiul si cu putin metabond este exact ce vrei da la benzinarul tau .

succes si sper ca nu te-am plictisit.


Un exemplu perfect a ce sa NU faci. Esti definitia kitchului si a lipsei de gust si bun simt.

Cat despre uleiul 0w20 nu pot decat sa-ti urez... la cat mai multi km :)) Dar decat sa arunci banii pe uleiul asta mai bine baga apa sau bunica ca e tot una :))

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

03 Ian 2010, 20:27

aveti dreptate am gresit

azi am cautat ulei de la bunica si intentionez sa vad ce performante o sa am cu el dar poate ma ajutati sa gasesc si filtru de ulei de la bunica!
si sunt convins ca ar fi castigat multi multi cai cu body kit sigur ..... recomandat cu caldura ....

dece nu sunteti sinceri si sa-i spuneti omului in fata ca din 1.4 16 valve nu prea ai ce scoate domnilor?
m-ati corectact , a-ti spus ca masina este un ....... ca un ulei performant facut special pentru motoare de ford este ulei de la bunica , ca am castigat 50 cp din xenoane ...... multumesc frumos domnilor .

va doresc sa va dati sanatosi cu fordurile voastre si sa nu cumva sa fiti orbiti de unii .... care au pus xenoane ..

cu respect deosebit domnilor!

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

03 Ian 2010, 20:33

Daca aveai rabdare sa citesti de la inceput, a primit deja raspunsuri pertinente.
0W20 nu este un ulei pentru noi...

Si apropo, "a-ti" se scrie legat in cazul in care l-ai folosit tu.
Daca vrei cu liniuta, iata un exemplu in care se scrie separat: "A-ti da cu firma in cap".

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

04 Ian 2010, 09:49

offtopic: :((

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

06 Ian 2010, 09:21

Intr-un timp atat de scurt a devenit un topic foarte interesant =)) Felicitari celor care inca mai cred in basme. =D>

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

01 Feb 2012, 17:52

Salutare, am si eu un focus din 2008 facelift si am aceeasi problema ca si voi ...lipsa de putere dar asta e un aspect discutabil, pana la 20.000km imi venea sa imi dau cu paru in cap de alegerea pe care am facuto asta pana am inceput sa prind putina experienta si am sesizat ca poti intra in depasire dar cu conditia de a sta la 3.500 rpm si sa nu o duci mai mult de 4.500 maxim 5.000 sau sa vezi in fata daca iti vine cineva si sa iti iei avant pt ca nu te ajuta cutia cu chibrituri. Dar se gasesc pe europeanparts (cred) set de axe cu came care iti garanteaza "asa zic ei" intre 8 si 10 cp si sunt si pt 1.4 benzina, pretul nu e de trecut cu vederea 500E +montat+o resoftare sau ce mai trebuie pe acolo...vb unuia de aici mai bine schimbi masina. Sunt de parere ca atata timp cat nu ai avut bani sa iti iei 2.0T sau ce stiu eu ce avion ...multumestete cu ce ai si roagate sa te tina mult (parera mea).Iar cu tuningul nu e pt oricine...ai bani si masina faci ceva nu date la oparte si nu zi ce motor ai ca ...
FARA SUPARARE ...EU MAM OBISNUIT

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

01 Feb 2012, 18:02

asta de la Brasov o fi ungur? ca e certat rau de tot cu limba romana... nu a pus nicio cratima

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

02 Feb 2012, 08:51

motoarele aspirate nu castiga un surplus foarte mare de putere fie acestea benzina, fie diesel. in general se castiga 10%. important este ca acest surplus este dezvoltat pe o plaja mai mare de turatii. capacitatea cilindrica face diferenta la motoarele aspirate pentru ca, cu cat creste capacitatea cu atat randamentul motorului este mai mare si altfel este exploatata puterea calorica dezvoltata de acesta. important esce ce iti ajunge la roata si mai ales cand si cum. oricat ai incerca, fie din soft fie prin orice alta metoda, sa faci un motor aspirat mai ales pe benzina sa traga la turatii mici, nu vei reusi. un astfel de motor este conceput sa aibe randament in turatii unde intervine un lucru mecanic care va directiona puterea calorica dezvooltata de motor pe asfalt.
nu poti asemana doua masini diferite doar pentru ca dezvolta aceeasi putere. unu motor are un anume cuplu mecanic intr-un anume moiment, celalalt e diferit. iar ca si performante in condus sunt foarte multe aspecte care fac diferenta. la sprinturi conteaza foarte mult greutatea pe care acel motor o are in sarcina, raportul treptelor de viteza, aerodinamica masinii, pana si sistemul de amortizare al masinii face diferenta, amortizoarele absorbind prin balans energia dezvoltata de motor si diminueaza puterea care ar fi trebuit pusa pe asfalt. inca un aspect foarte important il reprezinta pneurile si jantele folosite pe acel autoturism. cu cat mai subtire si mai usor cu atat accelerare mai bogata, insa intervine lipsa de aderenta... cu cat se opteaza pentru jante foarte mari cu atat scade performanta masinii, pentru ca motorul trebuie sa invarta o greutate mai mare si mai distantata de azul de rotire ceea ce determina o aceelerare mai slaba. sunt multe aspecte marunte care fac diferenta. insa cel mai indicat ar fi sa se mearga pe o cale de mijloc. o resoftare mai ales la un motor de capacitate mica nu il face "turbo" si nici la un turbo diesel de capacitate mai mare nu il face "racheta" ci doar il face mai eficient.
prin resoftare consumul de carburant este mult mai optimizat. nu intru in detalii software, dar prin simplul fapt ca aceeasi "caruta" este trasa de mai multi cai este evident ca va fi trasa cu mai multa usurinta. in accelerare se face un amestec de carburant si aer mai bigat incat sa se obtina o putere mai mare, insa in regim constant acesta este mult mai optimizat incat sa se obtina maximum de potential din minimum de amestec necesar.

exista solutia de tuning cu powerbox dar am mai discutat-o si pe alte topicuri. comparativ powerboxul este o resoftare incompleta lucrand doar cu un singur parametru (injectia de carburant) deci mai mult carburant, ceea ce nu duce la un amestec omogen aer carburant, deci o aprindere saraca in aer dar bogata in carburant, ceea ce inseamna un consum mai mare si o ardere incompleta. si de aici probleme tehnice, colmatare, probleme cu DPF etc. mai mult powerboxul nu modifica nimic software deci nici avansul motorului ceea ce inseamna ca masina ramane la fel doar ca consuma mai mult pentru a dezvolta o putere calorica mai mare, dar neoptimizata. surplusul de putere rezultat in urma resoftarii este superior celui obtinut prin powerbox, si cel mai important - este optimizat si adaptat in toate componentele motorului.

mult succes si multi km fara incidente!

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

03 Feb 2012, 11:27

$1 scrie:$2n general se castiga 10%. important este ca acest surplus este dezvoltat pe o plaja mai mare de turatii.

Pai tocmai ca prin "tunarea" unui motor normal-aspirat, surplusul de putere este disponibil in general doar spre turatii mari.

$1 scrie:$2u cat creste capacitatea cu atat randamentul motorului este mai mare si altfel este exploatata puterea calorica dezvoltata de acesta. important esce ce iti ajunge la roata si mai ales cand si cum. oricat ai incerca, fie din soft fie prin orice alta metoda, sa faci un motor aspirat mai ales pe benzina sa traga la turatii mici, nu vei reusi. un astfel de motor este conceput sa aibe randament in turatii unde intervine un lucru mecanic care va directiona puterea calorica dezvooltata de motor pe asfalt.

Aceasta propozitie este o amestecatura de termeni tehnici care nu prea au nici o legatura cu realitatea.

$1 scrie:$2a sprinturi conteaza foarte mult greutatea pe care acel motor o are in sarcina,

Si daca nu-i in sarcina are alta greutate?

$1 scrie:$2mortizoarele absorbind prin balans energia dezvoltata de motor

Fals.

$1 scrie:$2ccelerare mai bogata,

:-/

$1 scrie:$2ici la un turbo diesel de capacitate mai mare nu il face "racheta" ci doar il face mai eficient.

Nu cred ca eficienta creste. Creste si puterea, dar cu un consum corespunzator de carburant.

$1 scrie:$2rin resoftare consumul de carburant este mult mai optimizat. nu intru in detalii software, dar prin simplul fapt ca aceeasi "caruta" este trasa de mai multi cai este evident ca va fi trasa cu mai multa usurinta.

Fals.
Mai multi cai au nevoie de mai multa hrana, iar efortul pentru a imprima o anumita acceleratie masinii este acelasi.

$1 scrie:$2n regim constant acesta este mult mai optimizat incat sa se obtina maximum de potential din minimum de amestec necesar.

Defineste "amestec optimizat".

$1 scrie:$2ste optimizat si adaptat in toate componentele motorului.

Este poetic dar este...foarte ambiguu.

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

21 Feb 2012, 21:51

iar va ciondaniti voi 2 :)) am mai citit un topic acum ceva timp si vad ca ai ceva cu ccx-u' :))

baietii de la ccx tuning sunt chiar pusi pe treaba. eu am facut la ei remaparea si sunt foarte multumit de cum au lucrat la masina mea. mi-au pus si xenoane si leduri. au preturi bune si sunt seriosi.
am facut operatiunea de un an si mai bine de 30.000 km si nu am avut nici cea mai mica problema la motor.

baietii sunt tineri si dornici sa invete. au in spate experienta in domeniu auto si nu cred ca vorbesc baliverne pe forum doar sa se afle in treaba... sunt sigur ca nimeni nu e perfect si in aceeasi masura si ei mai au nevoie de corectii, si mai au lucruri de invatat. dar tu esti mult prea aspru. ccx este o firma noua de tuning dar asta nu inseamna ca sunt paraleli. eu chiar am incredere in ei si m-am convins ca sunt profesionisti. explicatia lor aici este plauzibila, nu ca as fi eu vreun expert in mecanica dar am vazut cum lucreaza iar din discutiile pe care le-am purtat au dat dovada de experienta si de profesionalism. au lucrat cu grija si din cate am inteles colaboreaza cu o firma nemteasca de tuning.

in fine, este o parere personala... nu vreau sa le fac reclama, exista multe firme de tuning in tara, insa trebuie stiut ca toti au plecat de jos, si baietii astia chiar au potential!

asfalt uscat!

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

21 Feb 2012, 22:08

Evident ca esti foarte multumit de serviciile lor, nici nu se putea altfel, ca doar postati de pe aceeasi adresa IP. :)

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

23 Feb 2012, 12:42

Super tare topic-ul, am ras cu lacrimi, BRAVO!!!!

Acuma nu va opriti, mai povestiti cu "tuinigul" la motor ca sunt interesat direct.

Apropo niste stopuri cu led-uri cati cai iti dau la motor???

Re: Se poate tuna motorul unui focus 1.4 16v 80cp 2007?

11 Apr 2012, 10:29

mi-a placut de cei care au citit topicul si cand au vazut ce e aici s-au abtinut sa mai posteze, eu n-am reusit :D

eu m-am interesat pe unde am putut si se pare ca nu se poate transforma intr-o racheta asa pur si simplu facandu-i fel de fel de modificari. este un turism, nu o masina de curse sau de depasit recorduri de viteza. in oras se comporta foarte bine si are un consum bun.
din mica mea experienta (~49000km) cu aceasta masina am invatat ca in afara, o depasire se poate face in treapta a 5-a cu calm, atentie si un pic de elan. mentionez ca am cauciucuri de 205 (asta inseamna implicit roti mai grele).

ca sa fiu ontopic, scriu si eu o parere pentru mersul extraurban:
- alimentati cu benzina cu cifra octanica mare 99-100, dar de la benzinarii serioase si nu de la cele care va ofera inclus in pret 10-15% apa;
- cumparati filtru de aer sport sau schimbati OEM-ul mai des decat de obicei (eu am observat o oarecare scadere a performantelor motorului dupa 3000km, probabil datorita curatenei de pe drumurile noastre);
- bujiile nu rezista chiar atat de mult si trebuie schimbate mai des sau incercati alte tipuri (incerc sa le schimb cam la 10000km, benzina proasta isi face datoria);
- ar mai fi si evacuarea de trecut in lista. eu am de gand sa o scot pe cea finala si sa pun pe direct una de ST, dar nu sunt documentat in sensul asta, asa ca e posibil sa spun ceva gresit;

daca faceti un calcul cu ce trebuie sa faceti sa mentineti performantele optime de functionare ale masinii s-ar putea sa va iasa o cifra mai mica decat cea investita intr-un tuning ce va poate, eventual, provoca pagube la motor.
in incheiere tin sa precizez ca ce am enuntat eu mai sus NU SE POATE NUMI TUNING/NU SE CASTIGA CAI IN PLUS PENTRU CA NU SE POATE. sa tunezi un 1.4 = bataie de joc

in speranta ca ati avut chef sa citit toata postarea mea si ca nu veti gasi greseli gramaticale va urez numai bine!

P.S.: Pentru cei care nu vor sa inteleaga sau nu vor sa accepte ca focusul e o masina buna chiar si cu motor de 1.4, dati click aici.
Răspunde