Temperatura optima in admisie!
Nu am gasit pe nicaieri raspunsurile asa ca am sa postez aici.
De obicei cand se modifica admisia este recomandat ca filtrul sa fie intr-o zona cat mai rece(cat mai departe de caldura degajata de motor)sau sa traga aer rece direct din afara compartimentului motor.Cam toate modificarile aduse admisiei pentru un + de putere se rezuma la temperatura aerului.
Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
-Care este temperatura optima care trebuie sa o aibe aerul din admisie pentru o funtionare normala(in parametrii dati de producator).
-Cam de la cate grade in minus fata de temperatura optima se simte acel + de putere.Sau mai exact care ar trebui sa fie temperatura optima pentru a castiga putere(nu conteaza consumul)...Banuiesc ca exista o limita inferioara a temperaturi aerului.
De obicei cand se modifica admisia este recomandat ca filtrul sa fie intr-o zona cat mai rece(cat mai departe de caldura degajata de motor)sau sa traga aer rece direct din afara compartimentului motor.Cam toate modificarile aduse admisiei pentru un + de putere se rezuma la temperatura aerului.
Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
-Care este temperatura optima care trebuie sa o aibe aerul din admisie pentru o funtionare normala(in parametrii dati de producator).
-Cam de la cate grade in minus fata de temperatura optima se simte acel + de putere.Sau mai exact care ar trebui sa fie temperatura optima pentru a castiga putere(nu conteaza consumul)...Banuiesc ca exista o limita inferioara a temperaturi aerului.
-
Adrian_Rujan - 1nsane Member
- Mesaje: 1841
- Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
- Localitate: Pitesti
- Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
- VIN: WFO4XXWPD47MO2250