Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
22 Ian 2010, 02:19
Cine ma poate ajuta cu debitarea unei piese dintr-o placa de 10mm grosime de inox? eventual CNC, si daca nu inox, macar otel
E vorba de o flansha cu 6 gauri care va ajunge galerie de admisie.
22 Ian 2010, 13:05
Sigur avem pe cineva pe forum care te poate ajuta, are Focus 2. M-a sunat prin Decembrie parca sa ma intrebe ce ar trebui modificat la volan ca sa-si poata monta acele butoane pt. pilot si mi-a spus ca are acces la asa ceva

.. acum sa speram ca vede topicul asta

Cu ocazia asta ma abonez si eu la acest topic, ca si eu cred ca am nevoie de asemenea servicii
22 Ian 2010, 13:31
Iauzi,haideti trebuie sa existe o asemenea masina in Bucuresti...
22 Ian 2010, 13:59
Am gasit ceva
http://www.debitaretabla.ro/ le-am dat mail,astept raspuns.
22 Ian 2010, 18:08
Cineva isi pune carburatoare???
22 Ian 2010, 18:23
Isi carbureaza capatana
22 Ian 2010, 19:01
Suflete,esti offtopic!
Cat despre carburatoare,mai vedem mai povestim;)) Oricum,nu pentru focus!
22 Ian 2010, 23:37
Pai ce vreti sa faceti? ... eu cunosc mai multe firme ce se ocupa cu tot felul de matrite si alte fieratanii si chiar am lucrat cateva luni la o astfel de firma(pe vremea aia se faceau matritele pentru PET-urile de Borsec acolo) fostul meu sef mananca CNC pe paine.
Insa nu am nici o idee despre preturi, dar daca as stii concret ce vreti as putea intreba.
24 Ian 2010, 20:30
Eu mi-am taiat toate flansele la jet de apa aici in Cluj, dar presupun ca informatia asta nu-ti e de folos.
Daca vrei sa te bagi pe carburatoare iti spun ca sunt o bataie de cap enorma si FOARTE greu de reglat amestecul fara dyno si lambda. Sa nu mai spun de forma si lungimea traseului de admisie. Jucandu-ma cu lungimea traseului de admisie am vazut diferente de 20 Nm pe dyno.
24 Ian 2010, 21:49
Din cate stiu eu....cu cat e mai scurta galeria de admisie (pierzi cuplu)....iar cu cat este mai lunga (castigi cuplu). Oricum....undeva la cca 15 cm ar cam trebui sa aiba galeria.
Boogy...de ce esti asa secretos

?
25 Ian 2010, 01:29
Este vorba de un motor 1.6 8v de productie nipona,ne intereseaza cuplul,masina fiind mai mult pentru plimbari in afara carosabilului dar va fi exploatata si in traficul de zi cu zi.Avem tot ce ne trebuie,inclusiv documentatie completa pas cu pas.Carburatoarele sunt sincronizate, de provenienta yamaha r1.Asteptam galeria de admisie si apoi incepem jocul cu reglajele.Va tin la curent,voi posta si fotografii.
25 Ian 2010, 09:12
M-am jucat tot anul trecut cu un set de carburatoare de R1 pe motorul meu si am stat doua zile intregi pe dyno cu ele incercand sa le reglez.
Traseul de admisie trebuie sa aiba intre 30 si 45 cm de la supapa de admisie la gura trompetei. Carburatoarele trebuie sa fie suficient de departe cat sa se atomizeze si sa se raceasca amestecul, dar cu cat sunt mai departe va merge rau la turatii joase.
Carburatoarele de R1 sunt prea mari pentru motorul tau de 1.6 8v. Aici vei pierde foarte mult, mai mare nu inseamna mai bun. Eu as pune maxim de 36mm pentru ca o intrare mai mica in diametru iti accelereaza gazele, iar prin alea de R1 nu ai destul debit cat sa iti creeze o viteza suficient de mare a amestecului. Asta se va traduce in inca o pierdere pe plaja de turatie joasa si medie.
Legat de galerie, ar fi bine ca tevile sa aiba acelasi diametru ca si carburataorele (din nou nu recomand mai mari de 36) si sa se imbine perfect cu carburataorele. Furtunele trebuie sa aiba doar rol de conectare. Ca sa ma fac perfect inteles trebuie ca tevile sa se lipeasca perfect de gurile carburatoarelor. Orice iregularitate pe traseul de admisie iti va crea turbulente care iti vor afecta debitul de aer care intra in motor.
In momentul in care ai distanta intre carburator si galerie dai voie carburatoarelor sa vibreze din furtune si nu le ajuta sa-si faca amestecul. Eu mi-am confectionat alte prinderi si conducte de conectare intre carburatoare ca sa le departez sa se potriveasca perfect cu gurile de admisie.
Legat de sincronizare, faptul ca au fost sincronizate pe motocicleta valoreaza fix 0 cand le-ai demontat. Sincronizarea trebuie facuta iar pe motor cu vacumetre. Fiecare motor e diferit. In momentul in care un furtul ti s-a deplasat 1 mm in fata sau in spate sincronizarea ti s-a dus iar dracului, asta ca sa intelegi din nou cat de important e sa le prinzi cat mai fixe.
Acum ca sa ajungem la reglaj, carburatoarele au o caracteristica predefinita care s-ar putea sa nu se potriveasca cu motorul tau. In primul rand trebuie sa sincronizezi carburatoarele, apoi alegi jiglerul principal cat sa ai amestec optim la turatie maxima. Nu o sa ai nevoie de mai mult de 1,6 mm la 1.6 8v. Apoi ca sa reglezi amestecul la turatii medii trebuie sa reglezi inaltimea cuiului si in cele din urma amestecul la turatii joase il reglezi din corectoarele de aer din fata.
Apoi iti trebuie o pompa de benzina de presiune joasa preferabil de pe motocicleta de pe care au venit carburatoarele. Si nu in cele din urma ai nevoie de un filtru de aer care sa iti acopere toate 4 carburataorele. Fara el nu iti vor functiona cum trebuie. Carburatoarele de moto nu sunt facute sa functioneze la presiune atmosferica ele facandu-si toate reglajele prin vacuumuri. Deci ai nevoie de un filtru care sa-ti egalizeze presiunea la intrare in carburatoare si sa le asigure un volum de aer filtrat de 3 ori mai mare decat capacitatea motorului.
Eu am facut toate astea si nu m-as mai baga pe carburatoare. Cand tragi linie si vezi cat timp si bani ai bagat si ce castiguri ai iti dai seama ca pur si simplu nu merita. Sunetul a 4 carburataore este demential insa. Si inca o data, nu vei avea rezultate satisfacatoare cu carburataorele de R1, sunt prea mari.
Sper ca ti-am fost de ajutor.
25 Ian 2010, 14:46
Salut,
Carburatoarele au fost jetate pentru 1.6,au functionat pe un motor de ford mai exact o fiesta mai veche.
In ceea ce priveste traseul de admisie am gandit cu tevi de 36mm si prinderea carburatoarele pe furtune tot de acelasi diametru.Carcasa filtrului de aer care va acoperi toate cele 4 carburi va fi confectionata din fibra.Pentru alimentare vom folosi o pompa electrica impreuna cu un regulator de presiune,avem multe reglaje de facut dar sunt convins ca va iesi ceva bun,intai sa ne vina flansa si apoi ne apucam de surubareala.
Multumesc pentru raspunsuri!
25 Ian 2010, 19:47
unariciflocos.....nu stiu de ce spui ca nu merita efortul .... astea 4 carburi de moto'..... (castigul de putere este chiar semnificativ). Tekno (cel de la care cred ca a luat Boogy carburile) nu a fost asa dezamagit....
Eu am gasit pe net un material cu modificarea motoarelor Pinto de pe ford.... acolo (tunerii aia) spun ca .... din alezarea porturilor de admisie si evacuare+4 carburi de moto' bine reglate ai un aport de cca 30 % putere fata de stock......apoi mai adaugau ei "gadilarea" chiulasei cu marirea supapelor+marirea RCului etc.
Practic eu cred ca 1 carburator/cilindru este maximul ce se poate obtine dintr-un motor la capitolul alimentare (pt ca spre deosebire de injectie...la carburator ai raspuns instant).....
Booooooogyyyyyy eu astept pozele cu mare nerabdare.
Unde iti faci galeria de admisie si din ce material ?
25 Ian 2010, 22:14
Galeria sau mai degraba flansa o fac din otel sau inox de 10mm.Daca vrei,iti pot da documentatia pe mail.
Asteptam sa raspunda oamenii cu debitarea,oricum mai dureaza cu fotografiile.Momentan mergem cu o nenorocire de Mikuni(carb original) care papa 16-20%:|
L.E:da,de la Tekno le-am luat:)
26 Ian 2010, 09:04
Spun ca nu merita efortul pentru pentru ca am incercat. Pe un motor cum e pinto care nu a fost facut sa mearga tare ajuta carburatoarele. La un motor care a fost gandit de la mama lui de forja, cum e de ex Mi16-ul meu castigurile fata de sistemul de injectie sunt MULT mai modeste.
Eu si Tekno lucram impreuna la mine in garaj si am intors problema cu carburatoarele pe toate partile.
Este foarte greu sa reglezi amestecul unde trebuie, adica undeva intre 12.5 si 12.8 in functie de cate valve ai. De ex eu am reusit sa aduc undeva la 13 amestecul la sarcina maxima, DAR aveam amestec 9 la turatii joase. La amestec 9 ramane benzina pe camasi si spala uleiul si se duce dracului motorul. Daca aduceam amestecul in limite decente la tuatie joasa ramanea fara gaz la sarcina maxima si intra in detonatii.
Oricum va doresc bafta si spor la treaba. E cam mult 10 mm pentru flansa, eu am facut-o de 5, dar am prins-o pe chiuloasa la sudura ca sa nu se deformeze. Oricum si daca e de 10 si nu e prinsa tot se deformeaza cand ii sudezi tevile. Si mai mult decat orice conteaza lungimea traseului de admisie si trompetele.
Inaninte de sarbatori vroiam sa trec pe clapete individuale si ecu programabil, dar am suspendat proiectul pentru ca mi-am luat un V6 de 3 litri care il montez imediat ce urca temperaturile peste 0.
20 Feb 2010, 13:00
salut
eu sunt proprietarul masinii care va primi (daca gasesc un mecanic) cele 4 carburi
ma intristeaza ce spune unariciflocos... dar tot am sa incerc, tocmai pentru ca parerile sunt de ambele feluri
motivul pentru care nu ma atrage injectia este timpul de raspuns... conduc masina asta de ceva ani si de fiecare data cand ma urc intr-o masina cu injectie trebuie sa ma obisnuiesc cu lagul dintre pedala si raspuns. plus de asta, mi-e cam frica de electronice sub capota, e un principiu de-al meu (probabil stupid si irational dar.....)
in alta ordine de idei, flansa a fost taiata din otzel de 8mm, mai trebuie facuta planeitatea si apoi se pot suda intakeurile propriu-zise.
dar pentru asta nu gasesc mecanic

vedeti aici:
viewtopic.php?f=33&t=46066
21 Feb 2010, 13:21
Ti-am raspuns dincolo.
Ce incearcam sa subliniez e ca trebuie sa fi constient de volumul de munca care te asteapta. Se poate face, dar daca vrei masina fiabila si care sa traga trebuie sa faci totul calumea.
Masina lui tekno a mers 8000 de km pe carburatoarele alea si motorul ala inca merge in alta masina tot pe carburatoare de moto.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.