Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

27 Noi 2008, 00:57

Acum se pot face si ultimele motorizari benzina de pe Ford Focus 2 (facelift) : viewtopic.php?f=132&t=1920&start=340

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

20 Iun 2010, 18:37

eu mi-am pus de la superchips uk si mi-a dat 10 -12 cai pe dyno test facut da cu benzina de 100 si ma costat 11 mil si ceva facut de nadir totu

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

23 Iun 2010, 12:49

Am tot citit in acest topic ca sa-ti pui K&N si dupa sa-i tragi o evacuare cap coada, etc.
Referitor la ax/axe cu came iarasi cineva vb. din auzite spunand ca masina va merge ca un Trabant etc.Aici este un sambure de adevar dar doar atat, diferenta consta ca se modifica unghiului camei astfel iti modifica timpi la supapele de admisie(inlet) si respectiv evacuare(outlet).Cu cat unghiul va fii mai agresiv(280-300grade) cu atat motorul va tine la relanti mai neregulat, fenomen la constat la masinile de raliu care nu au nevoie ca relaniti-ul sa stea fix la 900 :)) .
Daca alegi o varianta de axe "fast road" unde parametri sunt f. apropiati de cei de fabrica atunci nu o sa ai nici-o problema, eu am pus cosworth 200 spec.(originale, nu copii cum sunt cele de la pumaspeed sau jamsport), cele mai soft din lista lor pt. motorul duratec de 2.0l si singurul inconvenient este atunci cand motorul este rece relantiul este putin neregulat adica fluctueaza intre 800-1200, dar dupa ce se incalzeste(5-10min) nu se mai sesizeaza nici o diferenta.
Oricum pentru a elimina si acesta mica problema am comandat la Superchips un soft custom pt. modificarile exsistente acum pe masina.
Nu am reusit sa fac un test dyno pt. am plecat din tara dar cat am mers 3 zile cu ea s-a simtit o schimbare in bine mai ales dupa ce treci de 3000 ture.
La ultimul test dyno a iesit undeva la 161cp/5800 si 200Nm/5300 inainte de montarea axelor.
Montarea axelor a durat 8 ore pe ceas, situatia a fost complicata si de faptul ca motorul este inchesuit si nu prea e spatiu de manevra.Cred ca normal ar fii durat undeva la 3-5 ore.

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

28 Iun 2010, 12:42

belea treaba care ai facut -o cu axele,o sa iti mai dea injur de 20 de cai presupun din cate am auzit.nice :D
Oricum revenind la ce vrea omu ,cu soft,evacuare cat-back facuta frumos si ceva de calitate si un filtru calumea scoti acolo ceva din 1.6 ,eu de ex am scos de la 115 cai stock.acuma am 147 de cai pusa pe dyno desigur nu vorbe. bafta in continuare

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

28 Iun 2010, 16:58

@andu1989 cum s-a modificat consumul inainte si dupa?
de unde se pot procura axe pt un 1.6 100cp?

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

28 Iun 2010, 17:11

cu softu nou consuma nitel mai putin ,acuma depinde k cu orice motor poti sa scoti un consum decent ,daca bagi picioru consuma automat mai mult dar oricum se simt aia 30 de cai si ceva.motoru de pe a mea e si ti-vct(115 cai stock) adica e facut sa consume mai putin decat un 1.6 simplu si in turatii mai mici cuplu este aproape maxim.pe dyno cuplul maxim era pe la 4100 de ture asa ca sa iti faci o idee.acuma nu am axe daor admisie ,evacuare cat-back si soft. :D

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

01 Iul 2010, 15:48

Andu de ce nu ai pus un traseu complet de evacuare?
Galeria de evacuare(serpisori in limbajul de balta) stock este f. restrictiva.
Ce kit de admisie/filtru sport ai?
Evacuarea este custom?
Ce soft folosesti?

Castigul este substantial pt. cilindreea ta.

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

01 Iul 2010, 16:14

in ce sens e restrictiva ? ingusta ?

Re: Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2

02 Iul 2010, 05:40

Eu am vazut la mine diferenta intre galeria de evacuare stock si aia de la Milltek.
Si da aia stock era mult mai mica/ ingusta decat cea aftermarket.
Răspunde