Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
26 Sep 2010, 20:53
ma intereseaza pentru cei care se pricep daca:
1. turbina actuala dupa noul fiesta 1.6 tdci (dv6 ated4) are geometrie variabila?
2. daca se poate schimba /inlocui cu ceva mai mare ( cea dupa focus 1.6 tdci 110 h; acest model are o turbina presupun mai maricica de unde si modelul dv6 ted4 si stiu sigur ca turbina are geometrie variabila).
din ce am tot citit pe net singura diferenta dintre motoare este strict legat de turbina
daca se poate schimba la ce altceva mai trebuie umblat si cat de mult poate afecta fiabilitatea motorului. ma intereseaza daca intercoolerul actual poate duce turbina mai mare sau trebuie schimbat si el.
as vrea raspunsuri cat mai pertinente si fara abateri de la subiect. implicit cu aceasta modificare va exista o admisie si evacuare completa la masina impreuna cu un chiptuning pentru a regla parametrii.
dupa calculele mele masina ar trebui sa duca indeva la 140 hp si 300-320 nm.
intreb pe forum pentru ca cei de la ford sunt mult prea sictiriti de viata pentru a putea avea o conversatie.
28 Sep 2010, 23:47
Pot sa-ti spun fara sa stiu prea bine motorul tau ca intercooler-ul este subdimensionat oricum.
Evacuarea si admisia sunt egale cu zero in ecuatia ta, problema principlaa ar fii care este limita internelor motorului, la ce turatie si putere este limita lor?Daca iti trebuie alte pistoane, biele si cuzineti poti sa uiti deja.Daca mergi cu presiune mica nu cred ca ar fi o problema dar nu stiu ce castig de putere obtii cu asta.
Alta problema ar fii de de adaptat turbina noua pe aplicatia ta, cred ca pot sa numar pe degetele de la o mana atelierele care ar fii in stare sa fac asta in RO.De service-urile Ford poti sa uiti aia de abia schimba uleiul si 3 filtre basite.
Cine iti face softul nou costumizat?Eu unul nu am gasit in Ro o firma sa-mi faca asta, ce am acum pe masina nu ma multumeste deloc.
Nu vreau sa-ti tai elanul dar e mai bine sa stii de la inceput la ce te inhami.Multi bani si nervi si nu stiu daca efortul merita.
Daca totusi mergi inainte multa bafta!
12 Apr 2011, 12:56
In cazul asta mi-ar ramane doar un chiptunig ( si trebuie sa aleg intre tcm turbo si rabanne)
Ma voi interesa totusi la cat imi lucreaza turbina ca presiune ca de simtit nu simt deloc cand intra...aproape iti da impresia de benzinar obosit pe injectie cu sunete de tractor!
N-am inteles niciodata de ce un turboback/catback si admisie nu ajuta la diesel?!?! Principiul eliminarii gaselor nu e acelasi?? Limitari pe evacuare sigur sunt... Nu sunt specialist si intreb din pura curiozitate..
13 Apr 2011, 19:47
Despre TCM se scrie si pe aici:
viewtopic.php?f=42&t=62262Din experiente proprie, eu am fost foarte multumit de Superchips. In plus, avem delaer aici pe forum:
Ionutz.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.