Xenon versus halogen
- b_doru
- Incepator
- Mesaje: 50
- Membru din: 27 Aug 2007, 16:49
de b_doru » 17 Sep 2007, 03:21
de bogdanv » 17 Sep 2007, 12:14
de stewie » 17 Sep 2007, 16:43
de titocus » 17 Sep 2007, 19:28
de VIPER » 17 Sep 2007, 19:31
de OctavianC » 25 Sep 2007, 12:43
de BogdanF » 25 Sep 2007, 13:59
de Boggy » 25 Sep 2007, 15:54
BogdanF scrie:Aici poze cu diferenta. Fucosul lui Boogy cu xenon si al meu cu halogen.
Amandoua masinile aveau farurile reglate la 2, iar focusul meu e cu 3 cm mai jos.
de Alen » 25 Sep 2007, 16:03
de OctavianC » 25 Sep 2007, 16:56
de alidec » 25 Sep 2007, 21:26
de 4focus » 06 Oct 2007, 15:36
de 4focus » 06 Oct 2007, 15:43
de Ludicass » 19 Iun 2008, 07:02
de DGAlexandru » 19 Iun 2008, 08:38
Ludicass scrie:...Degeaba dai farurile la minim, la hopuri ele nu autoregleaza asa cum ar fi normal, nu urmaresc linia soselei, ci ramin fixe si bat in functie de cum se ridica sau coboara botul masinii...
de Ludicass » 19 Iun 2008, 09:13
de muzica9 » 19 Iun 2008, 09:26
Ludicass scrie:Alex.. subiectul xenon a mai fost discutat si nu vreau sa ma repet. Senzorul respectiv exista, este amplasat pe puntea masinii si e parte din sistemul de self-levelling. Exista norma internationala prin care se stipuleaza clar obligativitatea prezentei instalatiei de spalare a farurilor si a sistemului de self-levelling pentru toate masinile cu faruri xenon. mai clar, unghiul/nivelul la care bate farul se auto-regleaza pe verticala in functie de denivelarile drumului, de nr de persoane din masina, greutate, etc. Instalatiile astea after market de care vorbiti aici sint ilegale, fara autorizatie, fara omologare, punind in pericol siguranta circulatiei. Vreau sa vad si eu o instalatie after market fara spalator si auto levelling omologata RAR! Repet..nu treci nici macar ITP-ul cu ea montata iar in occident daca te-a prins cu asa ceva, iei niste amenzi usturatoare.
de Alma » 19 Iun 2008, 09:26
BoogY scrie:Revin cu informatii dupa un an de folosire a instalatiei de xenon am constatat ca "sticla" farului a inceput sa se deterioreze adica sa se afume pe interior si a inceput sa cam orbeasca.Eu oricum aveam farurile zgaraiate si imbatranite dar de cand cu xenon s-au facut si mai rau.E adevarat ca pe capacul farului scrie: "Use low UV radiation bulbs" dar n-am luat in serios.
de DGAlexandru » 19 Iun 2008, 09:33
Sunt de acord cu tine, mai putin cu ceea ce am ingrosat/subliniat. Reglarea oglinzii in far este la fel pentru ambele variante: se face cu ajutorul unui motoras. Ca sa miste oglinda de la un capat la celalalt are nevoie cam de 2-3s. Ca o asemenea functie, de reglare a unghiului de cadere a razei de lumina sa fie valabila si pentru denivelari, viteza de reactie trebuie sa fie masurabila in milisecunde.Ludicass scrie:...Exista norma internationala prin care se stipuleaza clar obligativitatea prezentei instalatiei de spalare a farurilor si a sistemului de self-levelling pentru toate masinile cu faruri xenon. mai clar, unghiul/nivelul la care bate farul se auto-regleaza pe verticala in functie de denivelarile drumului, de nr de persoane din masina, greutate, etc...
de muzica9 » 19 Iun 2008, 09:43
DGAlexandru scrie:Ludicass scrie:Almanahe, referitor la ceea ce spui tu, nu as baga mana in foc. Mie mi s-a parut ca la xenon-ul de 35w pe care il am, caldura degajata e mai mica decat cea a halogenelor originale de 55w.
de Alma » 19 Iun 2008, 09:44
DGAlexandru scrie:Almanahe, referitor la ceea ce spui tu, nu as baga mana in foc. Mie mi s-a parut ca la xenon-ul de 35w pe care il am, caldura degajata e mai mica decat cea a halogenelor originale de 55w.
de Alma » 19 Iun 2008, 09:45
muzica9 scrie:DGAlexandru scrie:Ludicass scrie:Almanahe, referitor la ceea ce spui tu, nu as baga mana in foc. Mie mi s-a parut ca la xenon-ul de 35w pe care il am, caldura degajata e mai mica decat cea a halogenelor originale de 55w.
nu din cauza caldurii apare, ci din cauza spectrului luminii
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori