02 Iun 2009, 13:55
$1 scrie:$2in cate stiu eu nu exista amortizoare integral pe gaz. Gazul e introdus in ulei pentru ca uleiul se incinge la comprimari prea puternice si gazul reduce efectul asta. Se poate sa ma insel.
$1 scrie:$2... amortizoare scurtate, chiar daca mergi numa la un strungar si ii zici sa-ti faca filetu mai jos inca 3 cm pe tija.
02 Iun 2009, 14:11
02 Iun 2009, 16:33
$1 scrie:$2$1 scrie:$2per sa nu scriu o prostie...dar parca arcul inmagazineaza energia si amortizorul o disipa
Eu prin arc ce inmagazineaza energia ma gandesc la ceasurile mecanice.
Masina, reprezinta un sistem inertial cu un grad de libertate dinamica (me refer la miscarea pe verticala a masinii).
http:/....
05 Iun 2009, 13:57
$1 scrie:$2e pagina Eibach, in sectiunea Faq (http://eibach.com/cgi-bin/htmlos.exe/00 ... 9600010907) se specifica faptul ca arcurile sport functioneaza perfect si cu amortizoarele originale, doar ca pot determina uzura prematura a acestora. asta scrie acolo !!!!
...de fapt nu vad cum ar putea sa afecteze arcurile mai tari amortizoarele !Din contra , daca arcurile sint moi amortizoarele vor trebui sa preia socuri mai mari !
05 Iun 2009, 14:02
05 Iun 2009, 14:11
05 Iun 2009, 15:01
05 Iun 2009, 15:51
$1 scrie:$2mortizorul nu sta comprimat , fluidul din interior trece dintr-o camera in alta prin supapa pina se egaleaza presiunile si deci nu sta niciodata comprimat...masina sta pe arcuri nu pe amortizoare.
05 Iun 2009, 16:49
05 Iun 2009, 17:37
05 Iun 2009, 19:45
07 Iun 2009, 17:20
09 Iun 2009, 08:18
09 Iun 2009, 08:22
$1 scrie:$2mortizoarele se uzeaza mai repede cu arcuri sport pentru ca ele sunt mai rigide si socurile care le absoarbe amortizorul sunt mai violente inclusiv pe rebound cand arcul impinge amortizorul mult mai tare. Parerea mea.
09 Iun 2009, 08:36
09 Iun 2009, 08:53
)
09 Iun 2009, 11:21
$1 scrie:$2$1 scrie:$2mortizoarele se uzeaza mai repede cu arcuri sport pentru ca ele sunt mai rigide si socurile care le absoarbe amortizorul sunt mai violente inclusiv pe rebound cand arcul impinge amortizorul mult mai tare. Parerea mea.
Pai cred ca e chiar invers , faptul ca arcul e mai rigid face ca acesta sa preia din solicitarea amortizorului .
09 Iun 2009, 11:27
09 Iun 2009, 13:32
(Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel
...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.09 Iun 2009, 13:45
Dealtfel vad ca ai zis exact ce ziceam si eu mai devreme referitor la faptul ca un arc mai rigid protejeaza amortizorul !
09 Iun 2009, 13:51
$1 scrie:$2ie teama ca ai inteles gresit ce-am zis eu ...cind am zis "din scurt" ma refeream la gropi nu la cursa tijei telescopului !Dealtfel vad ca ai zis exact ce ziceam si eu mai devreme referitor la faptul ca un arc mai rigid protejeaza amortizorul !

Te-am inteles perfect
09 Iun 2009, 14:45
$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii![]()
(Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel
...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)
09 Iun 2009, 15:20
$1 scrie:$2$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii![]()
(Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel
...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)
in primul rand nu trebuie sa urli , in al 2 lea rand este un topic de discutie si fiecare isi spune parerea , in al 3 lea rand intreb si eu .......ai condus in viata ta vreo masina sport ? si ma refer strict la o masina sport ai habar ce inseamna un " ac de par " ?
?:))09 Iun 2009, 15:55
, am spus doar ca sunt putin iritat de felul cum ai raspuns , eu incerc sa ii luminez pe cei care sustin discutia de aici , arcul sport este compatibil cu amortizorul stock , dar pe un drum virajat nu se comporta ca o suspensie sport , trasa curbei nu o poti scoate la limita ca si cu suspensia sport , arcul sport cu amortizor normal e ca si nechezolul pe vremea lui Ceausescu
09 Iun 2009, 15:59
$1 scrie:$2oamne fereste , dar nici nu am spus ca nu te-ai pricepe, am spus doar ca sunt putin iritat de felul cum ai raspuns , eu incerc sa ii luminez pe cei care sustin discutia de aici , arcul sport este compatibil cu amortizorul stock , dar pe un drum virajat nu se comporta ca o suspensie sport , trasa curbei nu o poti scoate la limita ca si cu suspensia sport , arcul sport cu amortizor normal e ca si nechezolul pe vremea lui Ceausescu
![]()
.
.La nevoie...

? Nu mai stiu daca al tau era ST-u ..
09 Iun 2009, 16:30
$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii![]()
(Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel
...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)
09 Iun 2009, 16:41
$1 scrie:$2$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii![]()
(Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel
...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)
Din pacate... TE CONTRAZIC
Si la ce ? ?
09 Iun 2009, 16:48
$1 scrie:$2$1 scrie:$2oamne fereste , dar nici nu am spus ca nu te-ai pricepe, am spus doar ca sunt putin iritat de felul cum ai raspuns , eu incerc sa ii luminez pe cei care sustin discutia de aici , arcul sport este compatibil cu amortizorul stock , dar pe un drum virajat nu se comporta ca o suspensie sport , trasa curbei nu o poti scoate la limita ca si cu suspensia sport , arcul sport cu amortizor normal e ca si nechezolul pe vremea lui Ceausescu
![]()
Exact - ai fost iritat poate ca ai interpretat tu gresit, tonul si decibelii mesajului meu.
arcul sport nu e facut sa stea pe amortizor stock dar in fine.La nevoie...
"Sa traiti bine" - vorba lu Base'.
..Banuiesc ca lucrezi la o firma de tuning sau asa ceva.. ?!:) de acolo atata pasiune si posibilitati ?!?
PS.-stiam k te-am vazut.. nu ai cum sa ratezi KA-ul meu. Am 2 stikere foarte vizibile![]()
ps2.te-ai trezit cumva cu fluturasi in geam de la intalnirea clubford?? Nu mai stiu daca al tau era ST-u ..
, http://www.momo.it
09 Iun 2009, 16:50
09 Iun 2009, 16:50