Tuning

Arcuri sport (in general)

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 02 Iun 2009, 13:55

$1 scrie:$2in cate stiu eu nu exista amortizoare integral pe gaz. Gazul e introdus in ulei pentru ca uleiul se incinge la comprimari prea puternice si gazul reduce efectul asta. Se poate sa ma insel.

NU te inseli - exact asa este! (vezi imaginea)

$1 scrie:$2... amortizoare scurtate, chiar daca mergi numa la un strungar si ii zici sa-ti faca filetu mai jos inca 3 cm pe tija.


Absolut imposibil - nu se poate prinde amortizorul in strung fara a deteriora tija amortizorului. Chiar si cea mai mica zgarietura pe tija va duce la "scurgerea" sau "rasuflarea" amortizorului, prin deteriorarea simeringului din partea superioara a amortizorului.
Fişiere ataşate
graphic_shocks_large[1].JPG
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 02 Iun 2009, 14:11

Imposibil, dar cu putina ambitie, perseverenta si imaginatie se poate. ;)
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 02 Iun 2009, 16:33

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2per sa nu scriu o prostie...dar parca arcul inmagazineaza energia si amortizorul o disipa

Eu prin arc ce inmagazineaza energia ma gandesc la ceasurile mecanice.
Masina, reprezinta un sistem inertial cu un grad de libertate dinamica (me refer la miscarea pe verticala a masinii).
http:/....

Pe scurt...arcul este facut ca roata sa poata oscila in sus si in jos ( oscilatie care ar putea tine la infinit ) iar amortizorul stopeaza oscilatia arcului pentru că, arcul odata ce preia energia(când dai intr-o groapă) trebuie sa o si elibereze(sa revină la starea si lungimea initiala) si atunci amortizorul disipa acel surplus de energie care impinge masina in sus...:)
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 05 Iun 2009, 13:57

$1 scrie:$2e pagina Eibach, in sectiunea Faq (http://eibach.com/cgi-bin/htmlos.exe/00 ... 9600010907) se specifica faptul ca arcurile sport functioneaza perfect si cu amortizoarele originale, doar ca pot determina uzura prematura a acestora. asta scrie acolo !!!!


Unde scrie asta ? Eu vad ca zice doar ca "lucreaza" bine si cu amortizoarele originale :-?? ...de fapt nu vad cum ar putea sa afecteze arcurile mai tari amortizoarele !Din contra , daca arcurile sint moi amortizoarele vor trebui sa preia socuri mai mari !
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde mihai_florescu_09 » 05 Iun 2009, 14:02

catalin, si eu cred ca e ok sa folosesti doar arcuri, dar da, se uzeaza mai repede amortizoarele cu ele pt ca fiind mai scurte arcurile, amortizoarele sunt comprimate in continuu. e ca si cum ai avea 5 persoane in ea mereu.

in rest chiar am vazut ieri la race car tuner pe Discovery (parca) prezentarea fabricii Eibah din state si explicau cum sunt testate arcurile pentru fiecare masina si fiecare tip de amortizor standard ca sa nu fie probleme.
Avatar utilizator
mihai_florescu_09
1nsane Member
 
Mesaje: 1602
Membru din: 21 Apr 2007, 13:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 2005, 1.3i, 70cp@5600RPM, Tonic, Comfort, B-33-MZY

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 05 Iun 2009, 14:11

Amortizorul nu sta comprimat , fluidul din interior trece dintr-o camera in alta prin supapa pina se egaleaza presiunile si deci nu sta niciodata comprimat...masina sta pe arcuri nu pe amortizoare.
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde mihai_florescu_09 » 05 Iun 2009, 15:01

zici tu ceva destul de corect catalin, dar gandeste-te ca un amortizor, care nu este montat pe masina vine "intins", nu comprimat si nici la mijloc. el e facut sa stea iesit la maxim. cel putin asa stiu eu.
Avatar utilizator
mihai_florescu_09
1nsane Member
 
Mesaje: 1602
Membru din: 21 Apr 2007, 13:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 2005, 1.3i, 70cp@5600RPM, Tonic, Comfort, B-33-MZY

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 05 Iun 2009, 15:51

$1 scrie:$2mortizorul nu sta comprimat , fluidul din interior trece dintr-o camera in alta prin supapa pina se egaleaza presiunile si deci nu sta niciodata comprimat...masina sta pe arcuri nu pe amortizoare.


Catalin, tu ai dreptate doar la partea cu trecerea fluidului dintr-o camera in alta. Cat despre egalarea presiunii, niciodata nu se va intampla asta. Daca s-ar egala presiunea, la primul impact (comprimare brusca), pistonul liber (sau plutitorul) din interiorul amortizorului ar fi spulberat de forta de compactare. Prin mentinerea presiunii relativ constante (fara sarcina) intr-o SINGURA camera, se asigura flotabilitatea pistonului, adica va ramane mereu comprimat, la locul lui.
Ceea ce spun nu spun din filme, am avut sansa unui training la fabrica Sachs / Boge / Lemforder, in vederea solutionarii cazurilor de garantie.
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde antonio74 » 05 Iun 2009, 16:49

arcul sport e mai scurt decat arcul normal , amortizorul sport are cursa mai mica decat cel normal , daca combini arc sport cu amortizor normal , masina nu se va incadra niciodata pe trasa ideala in regim de condus sportiv , suspensia sport are un cuvant greu de spus !! asta pentru cine doreste asa ceva si are si resurse , daca se doreste doar o micsoarare a garzii si din punct de vedere estetic se poate opta pentru ce discutati voi aici , eu mi-am spus parerea din fapte reale , eu am folosit tot timpul suspensia sport nu arc de un fel si amortizor de altfel !
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde mihai_florescu_09 » 05 Iun 2009, 17:37

sunt de acord cu tine antonio. spun doar ca pentru cei 70 cai ai mei si 80km/h pe care ii prind pe calea floreasca imi sunt suficiente arcurile sport. fac si cateva mii de km in oras bara la bara, fara sa ies pe un DN. De autostrada ce sa mai vb. la peste 100 cai cred ca merita setul complet (amortizoare + arcuri) sau daca utilizatorul masinii merge mult in afara orasului.
Avatar utilizator
mihai_florescu_09
1nsane Member
 
Mesaje: 1602
Membru din: 21 Apr 2007, 13:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 2005, 1.3i, 70cp@5600RPM, Tonic, Comfort, B-33-MZY

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde antonio74 » 05 Iun 2009, 19:45

corect :)
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 07 Iun 2009, 17:20

Amortizorul lucreaza si raspunde diferit in functie de nivelul la care e tija si implicit pistonul. In momentul in care regimul de functionare normal se coboara cu 35 40 mm se schimba si comportamentul amortizorului si nu neaparat in bine.

Amortizoarele se uzeaza mai repede cu arcuri sport pentru ca ele sunt mai rigide si socurile care le absoarbe amortizorul sunt mai violente inclusiv pe rebound cand arcul impinge amortizorul mult mai tare. Parerea mea.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 09 Iun 2009, 08:18

[quote="Otmar,472824"][ Cat despre egalarea presiunii, niciodata nu se va intampla asta. Daca s-ar egala presiunea, la primul impact (comprimare brusca), pistonul liber (sau plutitorul) din interiorul amortizorului ar fi spulberat de forta de compactare.

In doua "camere" care comunica intre ele presiunea nu are cum sa nu se egaleze ...Amortizorul nu se distruge chiar la primul impact dar in timp cedeaza !Cred ca in Romania, datorita drumurilor proaste, solutia cea mai buna e totusi combinatia de amortizoare stock si arcuri sport .
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 09 Iun 2009, 08:22

$1 scrie:$2mortizoarele se uzeaza mai repede cu arcuri sport pentru ca ele sunt mai rigide si socurile care le absoarbe amortizorul sunt mai violente inclusiv pe rebound cand arcul impinge amortizorul mult mai tare. Parerea mea.


Pai cred ca e chiar invers , faptul ca arcul e mai rigid face ca acesta sa preia din solicitarea amortizorului .
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde antonio74 » 09 Iun 2009, 08:36

arcul sport este mai scurt cu 30-35 mm decat arcul normal ceea ce face ca amortizorul stock sa nu mai lucreze la parametrii normali , sa aiba doar jumate de cursa .......asta e diferenta
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 09 Iun 2009, 08:53

deci tu zici ca amortizoarele care "ruleaza" in Romania se uzeaza mai greu decit cele care merg numai pe autostrada in Germania pentru ca fac "curse" mai lungi la fiecare groapa ?(multumim guvernului ! :D ) :-??
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 09 Iun 2009, 11:21

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2mortizoarele se uzeaza mai repede cu arcuri sport pentru ca ele sunt mai rigide si socurile care le absoarbe amortizorul sunt mai violente inclusiv pe rebound cand arcul impinge amortizorul mult mai tare. Parerea mea.


Pai cred ca e chiar invers , faptul ca arcul e mai rigid face ca acesta sa preia din solicitarea amortizorului .


Din postul tau deduc ca nu cunosti rolul amortizorului. Energia inmagazinata intr-un arc mai rigid e mai mare si prin urmare amortizorul trebuie sa atenueze o energie mai mare pe o cursa mai scurta cum spune antonio.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 09 Iun 2009, 11:27

Amortizorul are si rolul de a prelua denivelarile "in scurt" ale drumului nu numai de a disipa energia arcului .
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 09 Iun 2009, 13:32

ce "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 09 Iun 2009, 13:45

Mie teama ca ai inteles gresit ce-am zis eu ...cind am zis "din scurt" ma refeream la gropi nu la cursa tijei telescopului ! ;) Dealtfel vad ca ai zis exact ce ziceam si eu mai devreme referitor la faptul ca un arc mai rigid protejeaza amortizorul !
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 09 Iun 2009, 13:51

$1 scrie:$2ie teama ca ai inteles gresit ce-am zis eu ...cind am zis "din scurt" ma refeream la gropi nu la cursa tijei telescopului ! ;) Dealtfel vad ca ai zis exact ce ziceam si eu mai devreme referitor la faptul ca un arc mai rigid protejeaza amortizorul !

Nu la tine ma refeream cand ziceam de unii ..:|
Vorbeam la modul general :) Te-am inteles perfect
:)
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde antonio74 » 09 Iun 2009, 14:45

$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


in primul rand nu trebuie sa urli , in al 2 lea rand este un topic de discutie si fiecare isi spune parerea , in al 3 lea rand intreb si eu .......ai condus in viata ta vreo masina sport ? si ma refer strict la o masina sport ai habar ce inseamna un " ac de par " ?
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 09 Iun 2009, 15:20

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


in primul rand nu trebuie sa urli , in al 2 lea rand este un topic de discutie si fiecare isi spune parerea , in al 3 lea rand intreb si eu .......ai condus in viata ta vreo masina sport ? si ma refer strict la o masina sport ai habar ce inseamna un " ac de par " ?

1.Nu am urlat !
2.Sunt perfect de acord - nu e topic de dezinformare publica
3.Am condus masini sport;ac de par-"un fel de curba?!" /:)?:))
Numai de bine !
app:ai trecut de curand prin sighisoara ?:)
ps2: daca am KA nu inseamna ca nu stiu mecanica, sau despre masini nimic.
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde antonio74 » 09 Iun 2009, 15:55

Doamne fereste , dar nici nu am spus ca nu te-ai pricepe :) , am spus doar ca sunt putin iritat de felul cum ai raspuns , eu incerc sa ii luminez pe cei care sustin discutia de aici , arcul sport este compatibil cu amortizorul stock , dar pe un drum virajat nu se comporta ca o suspensie sport , trasa curbei nu o poti scoate la limita ca si cu suspensia sport , arcul sport cu amortizor normal e ca si nechezolul pe vremea lui Ceausescu =))

in Sighisoara am fost ultima data dupa intalnirea Ford de la Tg.Mures , o sa mai vin cu ocazia festivalului medieval :)
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 09 Iun 2009, 15:59

$1 scrie:$2oamne fereste , dar nici nu am spus ca nu te-ai pricepe :) , am spus doar ca sunt putin iritat de felul cum ai raspuns , eu incerc sa ii luminez pe cei care sustin discutia de aici , arcul sport este compatibil cu amortizorul stock , dar pe un drum virajat nu se comporta ca o suspensie sport , trasa curbei nu o poti scoate la limita ca si cu suspensia sport , arcul sport cu amortizor normal e ca si nechezolul pe vremea lui Ceausescu =))

Exact - ai fost iritat poate ca ai interpretat tu gresit, tonul si decibelii mesajului meu :).
arcul sport nu e facut sa stea pe amortizor stock dar in fine :|.La nevoie...
"Sa traiti bine" - vorba lu Base'.
..Banuiesc ca lucrezi la o firma de tuning sau asa ceva.. ?!:) de acolo atata pasiune si posibilitati ?!?
PS.-stiam k te-am vazut.. nu ai cum sa ratezi KA-ul meu. Am 2 stikere foarte vizibile :)) :P
ps2.te-ai trezit cumva cu fluturasi in geam de la intalnirea clubford? ;)) ? Nu mai stiu daca al tau era ST-u ..:|
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 09 Iun 2009, 16:30

$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


Din pacate... TE CONTRAZIC =))
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 09 Iun 2009, 16:41

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


Din pacate... TE CONTRAZIC =))

CU CE /:)Si la ce ? ?
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde antonio74 » 09 Iun 2009, 16:48

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2oamne fereste , dar nici nu am spus ca nu te-ai pricepe :) , am spus doar ca sunt putin iritat de felul cum ai raspuns , eu incerc sa ii luminez pe cei care sustin discutia de aici , arcul sport este compatibil cu amortizorul stock , dar pe un drum virajat nu se comporta ca o suspensie sport , trasa curbei nu o poti scoate la limita ca si cu suspensia sport , arcul sport cu amortizor normal e ca si nechezolul pe vremea lui Ceausescu =))

Exact - ai fost iritat poate ca ai interpretat tu gresit, tonul si decibelii mesajului meu :).
arcul sport nu e facut sa stea pe amortizor stock dar in fine :|.La nevoie...
"Sa traiti bine" - vorba lu Base'.
..Banuiesc ca lucrezi la o firma de tuning sau asa ceva.. ?!:) de acolo atata pasiune si posibilitati ?!?
PS.-stiam k te-am vazut.. nu ai cum sa ratezi KA-ul meu. Am 2 stikere foarte vizibile :)) :P
ps2.te-ai trezit cumva cu fluturasi in geam de la intalnirea clubford? ;)) ? Nu mai stiu daca al tau era ST-u ..:|


al meu e cel din poza , si daca te uiti la semnatura o sa vezi cu ce ma ocup :)), http://www.momo.it
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 09 Iun 2009, 16:50

E... era vorba de afirmatia aceea cu "cine nu stie sa se abtina" ...

Nu mai are rost sa dezbatem acest subiect, sincer cred ca TOT ceea ce se putea spune in legatura cu acest subiect, s-a spus deja aici.

Rastul e can-can ;)
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde antonio74 » 09 Iun 2009, 16:50

eram 2 ST-uri Fiesta , a mea cu dungi si aliba tot albastra dar fara dungi :))
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login