Tuning

Arcuri sport (in general)

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 10 Iun 2009, 08:19

$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


Subscriu la ce spune Otmar. Atat teoria cat si experienta mea se contrazic cu ce spui tu.

Vorbesti prostii, tu esti cel care induce lumea in eroare.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 10 Iun 2009, 08:48

Intrucat majoritatea isi pun arcuri sport mai mult pentru aspect decat pentru stabilitate, am gasit pentru ei o alternativa mai ieftina dar la fel de eficienta: http://kalecoauto.com/index.php?main_pa ... ucts_id=11
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde catalin1972 » 10 Iun 2009, 11:11

=)) =)) =))
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 10 Iun 2009, 11:33

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e "din scurt" ,ce altceva.. tot prostii se vorbesc pe aici de catre unii :| :) (Vreau ca aceia care vor sa-si dea cu parerea doar, sa tina pentru ei (acei care habar nu au despre ce vorbesc)). Daca pui un arc sport (mai rigid si mai scurt) pe un amortizor(telescop) normal, acesta din urma are doar de castigat pentru ca mare parte din amortizarea balansului arcului il preia chiar arcul fiind mai rigid- asa ca nu este fortat amortizorul "din scurt" in niciun fel ;)...Dimpotriva - la un arc normal amortizorul este mai solicitat pentru ca aparent preia mai multa forta si totodata are o cursa mai lunga.
Sper ca v-ati lamurit si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza:)


Subscriu la ce spune Otmar. Atat teoria cat si experienta mea se contrazic cu ce spui tu.

Vorbesti prostii, tu esti cel care induce lumea in eroare.

Adica? Cu ce am indus lumea in eroare? Fi mai precis ... te las sa ma citezi !
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde zxjorj » 19 Iul 2009, 16:53

unariciflocos ce sunt chestiile alea ca habar nu am?!
>>>>RESPECT .F.O.R.DImagine. MIDABIL<<<<<
Avatar utilizator
zxjorj
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 25 Aug 2008, 15:41
Maşina: ford tourneo connect

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexfranc2002 » 19 Iul 2009, 19:09

KIT de ajustare a presiunii in roti :))
Avatar utilizator
alexfranc2002
Ford Freak
 
Mesaje: 120
Membru din: 22 Noi 2008, 11:58
Localitate: Sighisoara, jud Mures
Maşina: Ford KA
VIN: VF0BXXWPRBXM53347

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 20 Iul 2009, 08:41

Poate sunt eu tembel si conduc ca un dement, poate e Romania cu drumurile ei de tot "produsul defecatiei", dar sunt la al doilea amortizor indoit in 6 luni, si flansa de la amortizorul drept am schimbat-o acum o luna si iar troncane.

Aviz amatorilor de arcuri sport, stabilitatea si performanta costa... mult. Momentan inca sunt dispus sa fac sacrificiile astea pentru posibilitatea de a intra cu 160 pe viraje, dar nu stiu cat mai rezist in ritmul asta. Ma motiveaza inca faptul ca era sa rastorn un Lancer nou al unui prieten pe o curba la 150 pe Cluj Turda, dar la a mea inca nu i-am gasit punctul la care sa arate semne ca e o curba prea mare pentru ea.
Ultima oară modificat de unariciflocos pe 20 Iul 2009, 08:45, modificat 1 dată în total.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde octa » 20 Iul 2009, 08:45

mda... kitu' ala meserias il poti obtine si gratis. asa a patit tatal meu intr-o calatorie la bucale: a parcat pe pretinsul loc de parcare a unui cetatean care crede ca strada e a lui si dimineata a gasit masina gata tunata 'low-rider'. tuning special: kit montat pe lateralele gumelor (face ca treaba sa fie ireversibila...). in plus, ca bonus, i s-a oferit si un tuning extrem la stergatoarele de parbriz...

noroc voua!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4231
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde zxjorj » 20 Iul 2009, 11:48

mai bine primeam si eu kitu asta :)) . Eu am blocat intrarea de garaj unui nene timp de 30 de min si m-am ales cu masina ridicata plus niste bani platiti aiurea:| #:-S
>>>>RESPECT .F.O.R.DImagine. MIDABIL<<<<<
Avatar utilizator
zxjorj
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 25 Aug 2008, 15:41
Maşina: ford tourneo connect

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde bandi » 27 Iul 2009, 20:13

eu am pus arcuri eibach, si e super cum arata si cum se comporta masina,fata de arcurile normale.e adevarat, trebuie sa ai grija la borduri, gropi, dar merita.asta nu inseamna ca trebuie neaparat sa conduci sportiv... din pacate momentan nu pot pune poze, dar in viitorul apropiat o voi face.
Avatar utilizator
bandi
Member
 
Mesaje: 383
Membru din: 28 Mai 2008, 16:03
Localitate: timisoara
Maşina: fiat punto

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 31 Iul 2009, 11:35

Cat au costat arcurile si de unde le-ai luat?
Unde le-ai montat?

Mai necesita si alta interventie inafara de demontat stock - montat sport?
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde david75 » 31 Iul 2009, 12:21

eu mi-am montat kit de suspensie V-Maxx (adus din USA cu 600 EUR - 2400 RON cu factura)
garda la sol e reglabila (coboara intre 20 si 70 mm); pe spate nu am coborat-o (a ramas la cei 200 mm) iar pe fata am dat-o mai joc cu vreo 10 mm (vreo 30 mm cu totul)
diferenta e foarte mare fata de stoc - stabilitatea e super si la viraje si la franare
in schimb drumurile proaste ma fac sa simt fiecare denivelare (ce-i drept nu se mai balanseaza) si am jante doar pe 16", ca daca erau pe 17" probabil era mai nasoala treaba
pe drumuri bune e o placere sa mergi, poti schimba benzile, face slalomuri la viteze de peste 140 km/h fara nici o emotie
cu 200 EUR se poate monta un echipament care sa permita modificarea inaltimii prin apasarea unui buton din masina, fara sa trebuiasca sa te bagi sub ea cu cheia
1,6 TDCi 90 CP
cod culoare 4CWAWWA (Deep Navy)
david75
Member
 
Mesaje: 404
Membru din: 23 Apr 2007, 21:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 1,6 TDCI 90 CP Hatch GL-08-UBL
VIN: WF05XXWPD55A20591

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 06 Aug 2009, 16:52

David, de ce nu o lasi mai jos? in fond, cu cat e mai joasa, cu atat e mai stabila. Nu zic sa o duci la -70 dar poti sa incerci un -30, -35. Vei vedea altfel lucrurile ;)
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde andoruls » 06 Aug 2009, 16:59

interesanta faza cu mecanismul din interior prin care modifici inaltimea masinii...ar fi beton ;) ...dc ar fi sa fac un stage 2 la supensie cred ca asa ar fi
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 06 Aug 2009, 17:15

Pai nu cred ca merge la orice suspensie, Ando... Cred ca trebuie sa ai suspensia pregatita pt acel sistem.
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde andoruls » 06 Aug 2009, 17:20

da sunt convins ca asa trebuie sa fie...momentan ma multumesc cu ce am :D ...iar cand o sa simt nevoia pt ceva mai mult atunci..om vedea :D
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 07 Aug 2009, 08:50

Un prieten care se da la VTM are un set Tein cu reglaj de inaltime si duritate pe fiecare punte din masina de pe bord, in timp real. E absolut bestial kit-ul si a fost undeva la 2000 de E si depaseste ca performante Bilstein care au renume ca fiind cele mai bune. (Masina e un Subaru Impreza GT) E ceva incredibil sa iti poti regla suspensia in timp real pe urcarile de recunoastere si antrenament.

Sunt de acord ca cu cat mai joasa cu atat e mai bine pentru ca e mai jos centrul de greutate, dar dupa cum am constatat pe drumurile din Romania e imposibil.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 07 Aug 2009, 09:36

Legat de drumurile noastre, eu zic ca daca vrei poti sa rulezi cu o suspensie sport cu garda foarte joasa. Eu am un stil de condus destul de sportiv, insa daca intru pe o portiune de drum pe care am cea mai mica banuiala ca as putea sa nimeresc in vreun crater, o las in treapta 1-2. Tin mult la masina, mai ales ca nu o voi schimba prea curand si din acest motiv o menajez cat pot si o rasfat cu ce am mai bun (uleiuri, filtre etc).
Ar fi extraordinar sa putem regla suspensia si la mersul zilnic - cand intri pe un drum cu asfalt mai "rarefiat" sa ridici garda, iar cand rulezi prin oras, sa o cobori, pentru manevrabilitate maxima.
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 07 Aug 2009, 10:23

Mai este o solutie pentru reglarea garzii la sol, Citroen C5 ;)
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexandrusavu » 07 Aug 2009, 10:27

Sau Audi A8 :) și exemplele pot continua.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 07 Aug 2009, 15:56

Pentru o garda la sol mai joasa, se poate adopta si solutia din imagine. Mai dificil e cu ridicatul garzii :))
Fişiere ataşate
Lowering-kit.jpg
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 26 Aug 2009, 08:51

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2... amortizoare scurtate, chiar daca mergi numa la un strungar si ii zici sa-ti faca filetu mai jos inca 3 cm pe tija.


Absolut imposibil - nu se poate prinde amortizorul in strung fara a deteriora tija amortizorului. Chiar si cea mai mica zgarietura pe tija va duce la "scurgerea" sau "rasuflarea" amortizorului, prin deteriorarea simeringului din partea superioara a amortizorului.


A picture speaks a thousand words, sau pe romaneste, o poza e cat o mie de cuvinte, sau dupa cum spunea o piesa Depeche Mode "Nothing's impossible".

Imagine
Imagine
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 26 Aug 2009, 12:07

:D Sa le stapanesti sanatos !

Ce jante sunt alea de pe masina ta omule? Sunt dragute :P

Ando, ai vazut ce numar de inmatriculare are ariciul??? :-O coincidenta!
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde andoruls » 26 Aug 2009, 12:45

eee la mine e 40 CIA :D dar oricum foarte aproape
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 26 Aug 2009, 23:19

He - he :D

Jamex on the way **==
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 27 Aug 2009, 07:37

Jantele mele e de Ford Cougar pe 16 cu 205 50. Am hotarat sa mai dau o sansa arcurilor mele si am scurtat tija la amortizoare cu 40 mm ca sa nu mai ajunga pistonul in capat si sa se indoaie la gropi mai urate.

Nr meu nu are legatura cu cia, e C YA si e mai mult pentru cei pe care-i depasesc, adica pe toti :D.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 27 Aug 2009, 15:44

Pentru cei care vor sa-si monteze singuri arcuri sport, iata un tutorial pe site-ul Jamex:

http://www.jamex.com/script/P_diy.asp

Succes!
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 29 Aug 2009, 21:09

$1 scrie:$2e - he :D

Jamex on the way **==


Sa schimb si flansele de la amortizoare odata cu suspensia? Ma gandesc ca poate flansele vechi sunt coapte... Poate un set de flanse noi marca Lemforder?
Mai trebuie schimbat ceva la suspensie odata cu arcurile si amortizoarele, astfel incat sa fie totul impecabil acolo?
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde andoruls » 30 Aug 2009, 01:43

pai de ce schimbi flansele...eu doar le-am curatat si pus niste vasilina noua :D
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 02 Sep 2009, 23:13

A ajuns suspensia, o am in camera. Maine dimineata poze :D
Duminica o montam :-"
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login