Tuning

Arcuri sport (in general)

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 21 Sep 2009, 16:56

Suspensia este minunata. Reprezinta compromisul perfect intre confort si stabilitate, pe viraje masina parca ar merge pe cale ferata, iar in gropi iti spun fara sa exagerez ca amortizeaza perfect. Desigur, evit pe cat posibil sa rulez cu viteza cand sunt pe un drum mai prost.
Din nefericire, a aparut alta problema, si anume daca merg pe sosele deformate de la caldura, unde s-au format santuri in asfalt, trebuie sa fiu foarte atent caci lovesc cu capul sasiului in asfalt. Mi s-a intamplat de doua ori pe drumul catre Timisoara, odata pe drumul spre Lugoj, odata in Lugoj :)
M-am dat jos din masina panicat, crezand ca am lovit cu baia sau cutia de viteze, insa baia de ulei la focus benzinar este mai sus decat capul sasiului :D
Oricum, suspensia sport mi-a schimbat perspectiva asupra mersului cu masina. Nu conduc agresiv, dincontra, insa incerc sa obtin ce e mai bun de la masina.
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde andoruls » 21 Sep 2009, 17:05

Iti spun eu ce ne trebuie ..un scut metalic din aluminiu ...ceva dur si usor..fixat foarte bine ca sa protejam motorul de orice eventuala lovitura ;) ..il punem pe lista de proiecte :-"
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 21 Sep 2009, 21:50

Ando, am o idee grozava pe tema scutului. Vorbim "face to face". Adu-mi aminte, ca o sa uit :-"
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 11 Ian 2010, 17:40

Ok, au trecut aproape 4 luni de cand am pus suspensia Jamex. Intre timp am rulat aproximativ 10.000 km, din care majoritatea in oras. Sa zicem ca am cam 1500 km facuti inafara, pe drumuri de munte (Transfagarasan, Dealu Negru si alte zone "serpentinoase"). Concluzia este cat se poate de simpla: Merita pana la ultimul leu (sau ma rog, lira). Este una din cele mai bune investitii pe care le-am facut pana acum in masina. Un echilibru perfect intre sportiv si confort, la un pret cat se poate de decent.
Am verificat suspensia in weekend-ul trecut si se prezinta impecabil. Si murdara :))

Recomand cu caldura suspensia Jamex oricui are inclinatii... sportive ;)
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde petremaresh » 05 Feb 2010, 12:20

pe un ford focus II, diesel, se pot monta arcurile de pe ST?
sau suspensia completa de pe ST?
multumesc
Ford S Max 2.0 Automat 7 locuri
EX :
Ford Mondeo 2011 facelift break
Ford Focus 2012 break
Ford Galaxy 2002 automat, piele, navi, dvd, 7 locuri
Focus 2007 Panther Black 3 doors stilizat
Avatar utilizator
petremaresh
Ford Freak
 
Mesaje: 211
Membru din: 30 Sep 2009, 22:18
Localitate: Bacau
Maşina: S Max 2.0 automat

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 05 Feb 2010, 16:06

Arcurile poate, amortizoarele nu stiu.

Mi-am luat si eu un Kit complet Koni Str.t si am montat ieri fata si azi montez spatele. Revin cu impresii dupa ce e gata toata treaba si gasesc un pic de asfalt uscat virajat sa-i fac o evaluare adevarata :D.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde addrian » 05 Feb 2010, 18:17

merg si arcurile si amortizoarele :D
2005 Форд Фокус хетчбэк 1.6 Дизель 16-клапанный Рядный 4
Avatar utilizator
addrian
1nsane Member
 
Mesaje: 1198
Membru din: 07 Apr 2006, 12:42
Localitate: Iasi

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde petremaresh » 05 Feb 2010, 20:40

sper sa se potriveasaca, caci in scurt timp doresc achizitionarea lor si nu vreau sa raman cu ele in cutie
Ford S Max 2.0 Automat 7 locuri
EX :
Ford Mondeo 2011 facelift break
Ford Focus 2012 break
Ford Galaxy 2002 automat, piele, navi, dvd, 7 locuri
Focus 2007 Panther Black 3 doors stilizat
Avatar utilizator
petremaresh
Ford Freak
 
Mesaje: 211
Membru din: 30 Sep 2009, 22:18
Localitate: Bacau
Maşina: S Max 2.0 automat

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 09 Feb 2010, 00:04

Odata cu upgrade la un kit complet Koni mi-au ramas in plus arcurile astea: http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... t=15337682 , le-am cumparat noi si le-am folosit un pic peste un an, daca e cineva interesat de ele le dau ieftin.

Rog moderatorii sa nu stearga.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 10 Feb 2010, 17:37

$1 scrie:$2data cu upgrade la un kit complet Koni...


Detalii, detalii :D

Pai asa ne fu vorba, Ariciule? sa aruncam vorbe-n vant? zi-ne omule tot ce se poate: inaltime actuala fata-spate, ce model, ce pret, provenienta, primele impresii =D>
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 11 Feb 2010, 09:12

Of, daca insisti.

Masina mea era prea joasa pentru darapanaturile de drumuri pe care umblu eu (Cluj-Chinteni sunt portiuni su cratere de 30 de cm adancime si bucati bune unde nu mai este asfalt) si aveam impresia ca imi erau uzate amortizoarele spate asa ca m-am apucat sa-mi caut un kit de suspensie.

Am inceput sa ma uit la coilovere Jamex, dar cand am cautat review-uri pe net am gasit numai retarzi care se intreceau cat de jos si-au lasat masinile si nimic despre performantele lor asa ca am renuntat repede la idee. Dupa ceva cautari si citit pe forumuri am restrans la doua variante: Koni Str.T sau un kit sprot H&R.

Din mai multe considerente printre care, pretul, garantia pe viata si faptul ca-mi place mai mult cum suna Koni decat H&R am ales Koni. Variantra Str.T e o varianta a Koni Sport adjustables blocate pe cea mai moale setare si ma gandeam ca vor fi ok pentru masina de zi cu zi. Ei bine or fi cele mai moi Koni-uri sport, dar tot ma scutura bine, INSA masina sta ca pe sine.

Le-am luat de pe ebay.de cu 402E transport inclus si au venit intr-o saptamana. Montajul l-am facut eu evident. Comportamentul masinii e radical mai bun, dar s-a ridicat foarte tare de spate. Oricum am inceput sa trag mult mai tare de masina si sta lipita pe orice viraj cu orice viteza, mai arunca spatele afara, dar e mult mai usor de redresat decat inainte.

Nu-mi place culoarea pentru ca sunt portocalii si mi se pare ca arata kitchos, dar in rest recomand cu caldura pentru oricine cu un stil de condus mai sportiv, pentru zi cu zi exclusiv sunt prea rigide.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 11 Feb 2010, 10:39

$1 scrie:$2f, daca insisti.

...Comportamentul masinii e radical mai bun, dar s-a ridicat foarte tare de spate. Oricum am inceput sa trag mult mai tare de masina si sta lipita pe orice viraj cu orice viteza, mai arunca spatele afara, dar e mult mai usor de redresat decat inainte.


Aceeasi chestie am observat-o si eu la mine, uneori are tendinta sa iasa fundul in exterior, parca as avea tractiune spate. Din experienta iti spun insa ca acest aspect il poti elimina relativ usor, cu o pereche de anvelope foarte bune. Eu aveam Continental uzate rau pe spate si Michelin bune pe fata. Dupa ce le-am inversat si am pus Conti uzate pe fata si Michelin bune pe spate, am observat o imbunatatire destul de importanta la comportamentul in viraje stranse. Puntea fata oricum nu prea aluneca, fiind grea si avand controlul asupra volanului, insa spatele este foarte important, nu trebuie neglijat, asa cum fac majoritatea soferilor. Subliniez ideea ca anvelopele mai bune se monteaza pe puntea spate.

$1 scrie:$2.. am gasit numai retarzi care se intreceau cat de jos si-au lasat masinile si nimic despre performantele lor asa ca am renuntat repede la idee...


Pai te cred, la ei sunt sigur ca atunci cand opteaza pentru un kit de suspensie, nu vor lua niciodata in calcul calitatea asfaltului pe care ruleaza, deci cu cat au suspensia mai joasa, cu atat sunt mai "cool", nemaivorbind despre stabilitate. "Ii doare la basketi" ca masina e cu burta pe asfalt, daca ninge oricum vor scoate din grajd Range Rover-ul :P

Felicitari pentru achizitie, sper sa nu ai parte de evenimente neplacute prin gropile de zi cu zi.
Asfalt uscat! =D>
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde adyamg » 12 Feb 2010, 08:55

Comportamentul si zvacnirile supraviratoare apare din cauza geometriei afectate de coborarea suspensiei.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 12 Feb 2010, 12:43

$1 scrie:$2Nu-mi place culoarea pentru ca sunt portocalii si mi se pare ca arata kitchos, dar in rest recomand cu caldura pentru oricine cu un stil de condus mai sportiv, pentru zi cu zi exclusiv sunt prea rigide.


Am uitat sa mentionez: la cererea unui cliet, i-am invelit spirele de la niste arcuri sport galbene la un E30 cu banda izolatoare neagra. E flexibila, doar sa nu pui jetul de apa puternic de foarte aproape, ca se dezlipeste.
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde petremaresh » 12 Feb 2010, 13:00

cred ca mai simplu si de durata ar fi curatarea lor si vopsire, chiar si la sprai
Ford S Max 2.0 Automat 7 locuri
EX :
Ford Mondeo 2011 facelift break
Ford Focus 2012 break
Ford Galaxy 2002 automat, piele, navi, dvd, 7 locuri
Focus 2007 Panther Black 3 doors stilizat
Avatar utilizator
petremaresh
Ford Freak
 
Mesaje: 211
Membru din: 30 Sep 2009, 22:18
Localitate: Bacau
Maşina: S Max 2.0 automat

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 12 Feb 2010, 13:24

$1 scrie:$2omportamentul si zvacnirile supraviratoare apare din cauza geometriei afectate de coborarea suspensiei.


Gresit ;). Atat ideea enuntata cat si dezacordul.

Sunt multi factori care influenteaza comportamentul unei masini, iar singurul lucru afectat de coborarea suspensiei e "camber"-ul, care daca e mai mare imbunatateste stabilitatea pe viraje. In al doilea rand masina mea s-a ridicat 2 cm pe fata si 1 pe spate fata de suspensia care era inainte.

Dupa umila mea parere imi fuge spatele mai mult decat inainte pentru ca e mai rigid.

Era mai mult o gluma ca nu-mi place culoarea. Dupa mine sa fie si roz bombon cat timp functioneaza cum trebuie si sunt fiabile.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde adyamg » 12 Feb 2010, 15:24

Am adaugat ulterior partea cu "si zvacnirile supraviratoare" sa fie mai bine inteles dar se pare ca degeaba, dintr-o omisiune am atras atentia pe partea de gramatica. Si tot gramatical vorbind .... cum e ala un dezacord gresit?

Legat de tehnica ... un singur lucru adevarat si anume cel conform caruia multi factori afecteaza comportamentul masinii.
Camberul este unghiul de cadere si este cel mai cunoscut aspect in geometria unei masini pe langa unghiul de fuga. La Focus si la majoritatea masinilor(inclusiv cele cu rigida si semirigida) au caderea negativa, insa in niste limite care sunt mult depasite odata cu montarea suspensiilor ce reduc garda. Cand cobori suspensia camber-ul scade, devine mai negativ(deci nu este mai mare) ca sa zic asa gramatical incorect.
Doi la mana confunzi stabilitatea cu aderenta.
Trei la mana ... cumperi o suspensia mai sport, mai joasa decat cea originala prin urmare ai si un centru de greutate mai jos si brusc maina devine vesela de spate pentru ca e mai rigida? :-t

In cazul acestor suspensii, aderenta scade pe masura ce masina se apropie mai mult de asfalt si unghiul de cadere scade. Suprafata de contact se reduce si masina practic pivoteaza in curbe pe roata din exteriorul virajului pe cand roata din interior are un contact minim cu asfaltul. Tin sa precizez ca aderenta se castiga ruland pe o suprafata cat mai mare a benzii de rulare a ambelor pneuri(atat cel din interior cat si cel din exterior). Deasemenea caderea negativa a suspensiei afecteaza si manevrabilitatea in curbe.

Probabil ca la o anumita coborare a suspensiei este posibila aducerea geometriei in parametrii normali din reglajele disponibile pe masina, insa ce depaseste 20-30 mm necesita kituri ce permit ajustarea suplimentara a geometriei.

Legat de cauciucuri ... un cauciuc bun ajuta oricand si orice tip de suspensie.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 12 Feb 2010, 17:27

Nu am citit foarte atent ce ai scris, dar am citit suficient cat sa imi dau seama ca din nou gresesti.

Cred totusi ca stiu foarte bine care e diferente intre stabilitate si aderenta si interdependeta dintre ele si nu am nevoie sa-mi explici tu ce inseamna. Practic un sport cu motor si am o licenta care sa ateste ca stiu cat de cat ce fac si chair si cateva podiumuri, intre care unu la voi la Alba la VTM.

M-am expriamt si eu mai ambiguu cu unghiul de cadere din graba. Da, masina mea are negative camber, 2.5 grade masurate cand mi-am facut unghiurile cu arcurile vechi, deci acum ar trebui sa am mai putin pentru ca e mai ridicata masina. 2.5 grade erau inca in limitele normale admise.

Singurele dezavantaje ale negative camber sunt aderenta redusa la mers in linie dreapta la viteza mare si uzura neuniforma a anvelopelor. In rest numai avantaje. Pe viraje masina face body roll spre exteriorul virajului datorita fortei centrifuge si a transferului de mase.

Hai sa luam un exemplu un viraj de dreapta. Ai negative camber 3 grade, intri pe viraj in franare, ai transfer de mase spre stanga fata, deci aderenta maxima pe roata stanga fata si redusa pe dreapta fata. Prin inclinarea asta a masinii unghiul de 3 grade se corecteaza si ajunge spre 0 (sa presupunem) si astfel ai cadere ideala, roata culcand perfect perpendicular pe sol cu toata suprafata de rulare pe roata cu cea mai mare aderenta. Roata din dreapta nu conteaza ca merge spre negative camber si mai mare pentru ca ea nu are aderenta. Daca ai avea unghi de cadere 0, la intrarea pe viraj masina s-ar inclina si ai intrat pe unghi de cadere pozitiv si practic anvelopa de pe exterior culca doar pe partea exterioara si ai mai putina aderenta.

La McPherson asta e cel mai bun mod de a castiga camber dinamic. Studiaza o suspensie de Mercedes inca de la generatiile din 90 si o sa vezi cum isi modifica dinamic si camber si castor in functie de cum sunt virate rotile folosind sistemul de 4 brate.

Si da, arunca spatele mai usor pentru ca e mai rigida, am umblat doua zile cu amortizoarele koni pe fata si cele stock pe spate pentru ca nu am avut timp sa le schimb toate in aceeasi zi si s-a simtit clar diferenta.

Si a nu se intelege ca masina dintr-o data isi arunca fundul afara si gata s-a dus dracului. Abordarea virajului intre mers sportiv si mers normal difera. La mers sportiv virajul se inchide cat mai tarziu astfel incat apexul sa fie pe o trasa cat mai dreapta raportat la iesirea din viraj. Cand inchizi tarziu fortezi spatele si atunci o sa iti dai seama daca e prea usor sau prea rigid sau daca vine dupa tine sau fuge si atunci stii cum sa corectezi. Majoritatea soferilor care se cred Schumacher se sperie cand au o viteza prea mare pe intrarea virajului, il inchid repede, ating apexul inainte de mijloculul virajului si de acolo subvireaza spre exterior, respectiv sant.

Nu stiu de unde veni vorba de anvelope, dar eu am constatat din experienta proprie ca Michelinurile sunt cele mai aderente si Dunlop printre cele mai slabe, asta dintre brandurile de top bineinteles.

O sa zici iar ca am ceva cu tine. Tot respectul pentru toate cunostintele tale legate de Focus, se vede ca esti documentat, dar crede-ma sunt chestii care nu le poti invata din carti, adica le poti invata din carti, dar nu o sa le intelegi pana ce nu le pui in practica si incepi sa experiementezi sa vezi cu ochii tai ce se intampla si de ce.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde addrian » 13 Feb 2010, 23:47

ca sa nu mai sara spatele nu ar merge o bara anti-ruliu mai groasa pe fata (ca putin mai mult) :-?
2005 Форд Фокус хетчбэк 1.6 Дизель 16-клапанный Рядный 4
Avatar utilizator
addrian
1nsane Member
 
Mesaje: 1198
Membru din: 07 Apr 2006, 12:42
Localitate: Iasi

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde adyamg » 14 Feb 2010, 01:07

O geometrie in niste limite normale(parca -0.5 e caderea recomandata) ar face minuni atat pentru stabilitate, aderenta, manevrabilitate etc ..
Totodata raspunzator in cea mai mare masura pentru uzura neuniforma a pneurilor este unghiul de fuga nu caderea.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 14 Feb 2010, 14:08

Of, cum am putut sa ma insel in asa hal, multumesc ca m-ai luminat.

Ma duc sa le arat lumina si idiotilor care investesc bani seriosi in bascule si flanse reglabile in masinile de competitie cu suspensii McPherson sa le spun ca-si pierd vremea. Sa nu mai vorbim de marii producatori auto care adopta mai nou sistemul multi link care ofera posibilitati nelimitate de ajustare dinamica a geometriei.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde adyamg » 15 Feb 2010, 08:28

Tu despre ce tot vorbesti acolo? Mercedesuri, multilimkuri, masini care au la o roata mai multi pivoti decat 2 Focusi ... noi suntem la Focus. Nu inteleg iar ce tot ai cu ajustarea dinamica a geometrei .. ca de sunat suna intradevar impresionant dar e pe langa subiectul nostru.

Legat de investit bani in bascule si alte alea .... exact aia sugerez eu celor care isi coboara suspensia la Focus bineinteles ... un camber kit!.
De exp uite o grozavie de la eibach, de la idiotii de la eibach dupa rationamentul tau facute pentru masina ... surpriza Nu Mecedes ci Ford Focus.
http://www.sfxperformance.com/parts/EIB581310K.htm
Fişiere ataşate
Clip_52.jpg
Clip_51.jpg
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde unariciflocos » 15 Feb 2010, 10:51

Ai auzit despre tipul de suspensie McPherson? Ar trebui, pentru ca e acelasi tip care se foloseste si pe Focus.

Aici vorbim de tiuning de performanta si tu incerci sa ma convingi ca o cadere de -0.5 grade ofera stabilitate si aderenta mai buna decat -2 grade. NU e adevarat! La McPherson se folosesc bascule cu pivot reglabil in lungime si flanse amortizor reglabile pentru a regla unghiul de cadere. Pentru ultima oara, unghiul de cadere aproape de 0 ajuta DOAR la longevitatea si uzura uniforma a anvelopelor, la aderenta in mers drept la viteza mare si pe ploaie. PUNCT.

Acel camber kit de la Eibach nu serveste ca scop sa aduci camber-ul la 0, ci ca sa il reglezi la cat vrei tu!

Asta e ultimul meu input pe tema asta, daca vreti mai multa informatie gasiti pe net. Lectura placuta.
Ultima oară modificat de alexandrusavu pe 15 Feb 2010, 14:51, modificat 1 dată în total.
Motiv: hai să păstrăm discuția în limite normale.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde alexandrusavu » 15 Feb 2010, 14:25

@adyamg Fără offtopic vă rog...
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Officer » 18 Feb 2010, 11:16

aveti idee daca exista arcuri mai tari pt focus fara coborarea garzii la sol?
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde andoruls » 18 Feb 2010, 11:19

Cele de St 170 coboar cu maxim 10 15 cm ...si vin perfect pt motorizarea ta de 1.8 16v ;)
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Officer » 18 Feb 2010, 11:30

cred ca ai vrut sa spui mm ca la 15 cm o fac low rider :)) cele de st le am acum dar cred ca s-au mai muiat... unele noi sunt 16 mil la firmele care vand pe forum :)
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde andoruls » 18 Feb 2010, 12:06

da vroiam sa spun 15 mm :)) ..vezi pe ebay.co.uk acolo gasesti la pret bun ..foarte bun ;)
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Otmar » 18 Feb 2010, 16:42

Uite aici arcurile de ST170 ce nivel au:
Fişiere ataşate
arcuri.JPG
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Arcuri sport (in general)

Mesajde Officer » 21 Feb 2010, 13:11

merci otmar..dar nu vreau sa coboare nici cu 10 mm... iarna asta am mers pe niste strazi cu niste sleauri si atingeam cu baia de ulei zapada...ca sa nu mai zic ca am luat o groapa in intersectie la tineretului de am zis ca s-a rupt masina in doua... cred ca daca era coborata vreun pic o faceam varza pe dedesubt... inaltimea care o are acum e perfecta si nu as vrea sa o schimb... am gasit arcuri la koni cu coborare si au si kit de inaltare sa aduci garda la inaltimea initiala dar nu vreau sa dau banii si pe arcuri si pe inaltatoare...
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login