Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
22 Ian 2008, 23:07
se simte, e mult mai rigida, dar nu e de speriat. sta mai bine in curbe, mai ales in combinatie cu jantele pe 17 si cauciucurile mai late

.
22 Ian 2008, 23:56
Confirm tot ce au spus colegii mai sus
Se imbunatatzeste aerodinamica masinii fiindca i se schimba centrul de greutate
Acum astept si eu amortizoarele Bilstein B6 ca sa combin arcurile de la Weitec sa vad atunci cum o mai fi
Oricum Verde neon arcurile cu galbend e gaze amortizoarele zic eu ca da bine
Cu Stima
23 Ian 2008, 00:01
maddogul cat a fost afacerea cu amortizoarele..
23 Ian 2008, 00:04
Cu multe reduceri 1670 RON 4 bucati
Itzi spun ca nu gasesti nicaieri un astfel de pretz
http://www.bilstein.ro/b6.htm
Cu Stima
23 Ian 2008, 00:07
costa frate ..... sper sa si merite... adica banuiesc ca o sa merite...
25 Ian 2008, 03:02
Pana la urma am comandat arcuri de la FK, le astept 2 saptamani. Eibach-ul era prea scump.
26 Ian 2008, 14:26
am si eu o intrebare. in microcat scrie ca ma suspensii performance. ce inseamna asta?
17 Feb 2008, 09:57
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2...) Eu n-am arcuri sport dar am schimbat amortizoarele cu unele pe gaz si vreau sa spun ca s-a schimbat total comportamentul masinii.
@boogy: necunoscand pe altcineva care a experimentat ambele tipuri de amortizoare (deduc din ce scri), te rog sa detaliezi aceasta schimbare totala a comportamentului masinii... merci!
eu am amortizoare cu gaz. stiam ca toate focusurile au cu gaz...
succes!
octa sa inteleg ca focusul are din fabrica telescoape pe gaz?te intreb fiindca am observat la unul din telescoapele de pe spate o mica urma de scurgere de ulei iar acestea nu au fost schimbate pana acum,insa urmeaza sa le schimb si vreau sa stiu ce sa pun
18 Feb 2008, 18:13
am scris acolo ca masina mea are amortizoare cu gaz. intr-adevar credeam ca toate focusurile au asa ceva dar se pare ca m-am inselat. stiu ca are amortizoare cu gaz fiindca am desfacut suspensiile pt. a schimba arcurile - am avut sport cu garda minus 4 cm. imi cam scutura creierul. mi-a placut foarte mult si cum arata masina si cum se comporta pe drum sinuos si la franare. era mai bine decat acum cu arcuri normale. se pare ca fostul proprietar neamt a schimbat nu numai arcurile ci si telescoapele, fiindca in microcat masina mea apare cu suspensii normale. neamtu le-a schimbat dupa 4 zile dupa ce a cumparat masina de noua...
incep sa cred ca arcurile sport, ca sa nu te innebuneasca pe la denivelari, trebuie, in romania, combinate cu amortizoare cu ulei. am vorbit cu boogy si zicea ca se simte o diferenta destul de mare intre telescoapele cu gaz si cele pe ulei, ultimele fiind mai confortabile. cu combinatia pe care o am acum, confortul e mai mic decat intr-un logan, un fiat stilo sau un bmw 318 (masinile parintilor mei si respectiv a prietenului meu, toate cu suspensii stock), dar nu cu mult. inca nu am fost pasagerul unui alt focus cu suspensii cu ulei sa vad cat de mare e diferenta.
stiu ca amortizoarele cu gaz ofera o stabilitate superioara fata de cele cu ulei, asta fiindca sunt mai tari si in sine imping roata in jos (am vazut diferenta: daca ai unul cu gaz si altul cu ulei in fata, cel cu gaz impinge tija pistonului afara, in timp ce cel pe ulei nu).
bafta!
11 Mar 2008, 20:53
eu m-am bagat la un set complet
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... id=3754953astept pretul final

Sper sa fie ok si sa nu regret alegerea facuta!
12 Mar 2008, 20:56
Deci 4 amortizoare + 4 arcuri = £272.80 (TVA inclus) + transport?
TVA-ul l-ai platit?
12 Mar 2008, 23:29
pai la ce sa platesc tva?
13 Mar 2008, 01:59
TVA-ul la englezi l-ai platit sau nu? Scrie pe site ca cele £272.80 includ TVA.
Nu stiu cum e la plati externe cu cadrul, dar in mod normal ei exportand acele produse nu ar trebui sa-ti ia TVA.
Sau poate e valabil doar pt firme ce zic eu...
13 Mar 2008, 08:10
eu le iau prin octavianc!
01 Apr 2008, 17:13
salut,ma poate ajuta si pe mine cineva ,va rog,cu ceva sfaturi..pe FF1 meu am arcuri rosii,masina fiind f joasa (daca imi incape un deget intre aripa fata si cauciuc( 205/40/r 17) ,dar pe spate e ok ,vreo 4-5 cm intre aripa si cauciuc) si banuiesc ca are si amortizoare sport.inca nu m-am bagat sub ea sa vad.La gropile din Timisoara e destul de nasol ,daca erau drumurile k dincolo era o adevarata placere.Ideea e ca as schimba arcuri + amortizoare dar nu as vrea cu cele stock,nu as vrea sa o transform in barca

,ci m-ar interesa ceva intre stock si ce am eu...am inteles ca arcurile galbene sau albastre sunt "un compromis",dar poate ma insel.ma poate ajuta cineva cu un sfat , ce ar fi mai bine sa pun si daca s-ar putea si un pret ar fi si mai bine..multumesc
01 Apr 2008, 17:26
poza nu e prea clara ,dar ca idee.....am sa mai pun alta daca e nevoie
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

01 Apr 2008, 18:29
Eu cred ca problema ta nu o reprezinta arcurile sport ci talonul extrem de jos al cauciucurilor. O socoteala simpla ar arata asa: 205*40%=82 mm inaltimea cauciucului. de exemplu eu am 205/50/16 deci rezulta o inaltime a cauciucului de 102.5 mm. Mai bine schimbi cauciucurile si iti iei 215/45/17 (daca intra), tot ar fi o imbunatatire.
02 Apr 2008, 08:54
sau astepti sa pun eu setul de koni pe masina si apoi iti spun daca merita sau nu!
PS: eu am tot 205/40R17
02 Apr 2008, 10:22
$1 scrie:$2u cred ca problema ta nu o reprezinta arcurile sport ci talonul extrem de jos al cauciucurilor. O socoteala simpla ar arata asa: 205*40%=82 mm inaltimea cauciucului. de exemplu eu am 205/50/16 deci rezulta o inaltime a cauciucului de 102.5 mm. Mai bine schimbi cauciucurile si iti iei 215/45/17 (daca intra), tot ar fi o imbunatatire.
nu cred ca intra..adica am introdus masurile cauciucurilor la
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html si mai mult ca sigur o sa frece in interior fata.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

02 Apr 2008, 10:28
$1 scrie:$2au astepti sa pun eu setul de koni pe masina si apoi iti spun daca merita sau nu!
PS: eu am tot 205/40R17

pe cand trebuie sa le primesti?sunt curios cum arata si cum sta masina

(linkul care il aveai pus mai devreme catre setul koni nu-mi merge mie

) ..pune si o poza daca poti,mersi
02 Apr 2008, 10:36
http://www.koni.com/54+M5d637b1e38d.htmlar trebui sa ajunga pe 15-17 aprilie!o sa pun impresii si poze
13 Apr 2008, 08:59
$1 scrie:$2alut,ma poate ajuta si pe mine cineva ,va rog,cu ceva sfaturi..pe FF1 meu am arcuri rosii,masina fiind f joasa (daca imi incape un deget intre aripa fata si cauciuc( 205/40/r 17) ,dar pe spate e ok ,vreo 4-5 cm intre aripa si cauciuc) si banuiesc ca are si amortizoare sport.inca nu m-am bagat sub ea sa vad.La gropile din Timisoara e destul de nasol ,daca erau drumurile k dincolo era o adevarata placere.Ideea e ca as schimba arcuri + amortizoare dar nu as vrea cu cele stock,nu as vrea sa o transform in barca

,ci m-ar interesa ceva intre stock si ce am eu...am inteles ca arcurile galbene sau albastre sunt "un compromis",dar poate ma insel.ma poate ajuta cineva cu un sfat , ce ar fi mai bine sa pun si daca s-ar putea si un pret ar fi si mai bine..multumesc
salve!
si eu am luat masina din germania cu arcuri sport. erau albastre (inca mai sunt - le-am conservat), pe toate cele patru colturi ale masinii si scadeau garda la sol cu 40 mm. si roate pe 17" cu guma de 215/45. la fel ca si tine nu am suportat combinatia asta pusa pe drumurile romanesti... am incercat intai sa inbunatatesc situatia punand roti pe 15" cu gume de 195/60 - nu voiam in ruptu' capului sa renunt la stabilitatea grozava data de arcurile sport, la franele beton si , nu in ultimul rand, la aspectul potrivit gustului meu in materie de automobile. din pacate nu e cum zice BogdanF... nu talonul mai mare te scoate din zdruncinaturi... pana la urma am schimbat arcurile cu unele normale. acum masina ma scutura normal - romaneste... folosesc rotile de 15" iarna si de 17" vara. diferenta la scuturat e mica... m-am obisnuit si cu 'noul' aspect.
arcurile normale le-am luat de la dezmembrari. daca vei face si tu asa sa ai grija la achizitie fiindca arcurile nu se potrivesc la motorizari diferite - initial m-am avantat la niste arcuri care s-au dovedit nepotrivite... erau de la o masina cu motorizare superioara. in principiu arcurile se potrivesc asa: 1,4 si 1,6 benzinare au la fel; 1,8 benzinare sau diesel (tddi sau tdci) si 2,0 benzinare au altfel; sti are altfel... cel mai bine afli ce cod de culori au avut arcurile originale de pe masina ta si cauti la fel.
bafta!
19 Mai 2008, 13:34
Va salut,
Am pus de curand arcuri sport Weitec 40/40 mm pe masina din semnatura si e mult mai precisa in viraje, nu se mai inclina aproape deloc dar in schimb e si mult mai rigida (lucru la care ma asteptam si cu care ma impac f. bine).
Vroiam sa-i intreb pe cei care si-au mai pus arcuri sport noi daca acestea se mai "aseaza" in timp. Am mai citit pe diverse forumuri, si parerile par impartite: unii zic ca masina mai coboara cam la o luna dupa instalarea lor cu 1-2 cm maxim, in timp ce altii zic ca "drop-ul" initial e definitiv.
Numai bine...
19 Mai 2008, 19:17
Scaderea initiala e definitiva, dar dupa cativa km de mers cu masina ca sa isi revina amortizoarele. Masina nu este casa sa se taseze fundatia in timp si sa se mai lase. Arcu e arc...
Daca vreti arcuri sport fara sa compromiteti comfortul va recomand Eibach Prokit.
24 Mai 2008, 10:43
$1 scrie:$2au astepti sa pun eu setul de koni pe masina si apoi iti spun daca merita sau nu!
PS: eu am tot 205/40R17

nu se mai aude nimic de arcurile alea??..si ceva poze
24 Mai 2008, 11:28
inca nu am primit suspensia... se pare ca nu e pe stoc in germania setul ala Str.t.... Cred ca o sa imi vina un set de Spax PSX TAP445
astept confirmarea de la firma unde am dat comanda...
08 Iul 2008, 12:50
eu nu prea recomand la nimeni o suspensie sport completa (arcuri + amortizoare) pe strazile de la noi, ca e el Bucuresti sau orice drum national sau autostrada. Eu personal am un escort xr3 cu amortizoare koni + arcuri FK si la mai mult de 3 pers in masina zici ca se rupe.
09 Iul 2008, 20:39
Mi-am montat si pe focusul 2 arcuri Eibach Prokit. Stabilitatea este imbunatatita considerabil, desi as vrea mai mult. Confortul este aproape neschimbat, lucru care este de bine deoarece o suspensie mai rigida pe langa faptul ca solicita mai mult masina ii solicita si soferului mai mult spatele.
Eibach sustinea ca masina va cobora cu 30 mm fata/spate, dar pe spate nu a coborat cat ziceau ei ci ceva mai putin.
Ii rog pe cei care isi dau cu parerea din auzite, atunci cand aud de suspensie sport (doar arcuri) si sustin ca vezi doamne o sa iti clantane dintii in gura si o sa-ti rupi rinichii ori sa se abtina si sa nu mai vorbeasca fara sa stie, ori sa se documenteze temeinic.
Concluzia finala: merita.
09 Iul 2008, 20:53
$1 scrie:$2i-am montat si pe focusul 2 arcuri Eibach Prokit. Stabilitatea este imbunatatita considerabil, desi as vrea mai mult. Confortul este aproape neschimbat, lucru care este de bine deoarece o suspensie mai rigida pe langa faptul ca solicita mai mult masina ii solicita si soferului mai mult spatele.
Eibach sustinea ca masina va cobora cu 30 mm fata/spate, dar pe spate nu a coborat cat ziceau ei ci ceva mai putin.
Ii rog pe cei care isi dau cu parerea din auzite, atunci cand aud de suspensie sport (doar arcuri) si sustin ca vezi doamne o sa iti clantane dintii in gura si o sa-ti rupi rinichii ori sa se abtina si sa nu mai vorbeasca fara sa stie, ori sa se documenteze temeinic.
Concluzia finala: merita.
si cum ramine cu amortizoarele? sunt sau nu afectate tinind cont ca sunt fortate in jos 3-4 cm?
personal as opta pt niste coilovere desi pretul este mult mai mare. dar am o nedumerire. cum se face reglarea pe inaltime la coilovere? daca acu vreau garda mai mare iar peste 1h vreau sa o cobor, cum procedez?
10 Iul 2008, 06:47
teoria zice ca daca o cobori cu maxim 35 mm amortizoarele nu patesc nimic. La focusul 1 a coborat cu 35 fata 40 spate(tot cu prokit) si in 20 k km amortizoarele sunt ca noi. Nu se simte nici o diferenta fata de cum erau cand au fost noi.
Coilovere as fi vrut si eu, dar pretul este piperat. De reglat se regleaza "usor", dai roata jos si dai la cheie; o cheie speciala. Daca te uiti la o poza in detaliu o sa te prinzi.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.