Tuning

Tratamente de motor

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Re: Tratamente de motor

Mesajde link2 » 11 Mai 2009, 11:26

Nu trebuie sa ai un cui in cap sa iti imaginezi cum pot sa deterioreze aceste mizerii un restul componentelor unui motor common rail. Si lasand la o parte nostalgia motoarelor din 70 (pt simplul fapt ca eu vorbeam de altceva) ,inteleg ca tu recomanzi folosirea acestor tratamente pt orice motoare? si recomandarea producatorului e o conspiaratie impotriva metabondului, (lichidul minune care intinereste motoru)? :)
Avatar utilizator
link2
1nsane Member
 
Mesaje: 1463
Membru din: 07 Ian 2008, 14:36
Localitate: Cluj
Maşina: focus2 hb sport, 1.6 tdci

Re: Tratamente de motor

Mesajde valentins » 11 Mai 2009, 11:40

....cand ma refer la un tratament de motor/cutie ....nu ma refer chiar la toate asa zis tratamentele care sunt pe piata.....aici intrand si metabond-ul...
pentru mine ,personal sunt viabile doar 3 astfel de "frectii" functie de agregatul in discutie....iar de recomandat...eu nu recomand nimic....fiecare face ce vrea si cum vrea..... :D
valentins
Gold Member
 
Mesaje: 584
Membru din: 08 Oct 2007, 21:35

Re: Tratamente de motor

Mesajde ag66wrc » 11 Mai 2009, 11:53

asa cum zice si valentins normal ca producatorul nu o sa recomande nici un tratament...pt ca trebuie sa mai incasese si ei niste bani in cadrul service-urilor....dar cum spune tot el fiecare face ce il duce capu...e problema fiecaruia....ca atunci cand vi cu un sfat esti luat la misto de "intelectualii" forum-ului
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Tratamente de motor

Mesajde isotech_ro » 11 Mai 2009, 11:58

.... atunci .... mult succes in continuare .... din punctul meu de vedere aceste produse sunt doar reclame

LE un ulei full sintetic bine ales caracteristicilor motorului face cit 200 de "imbunatitoare" .... dar asta-i alta mincare de peste
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Tratamente de motor

Mesajde kristyanson » 11 Mai 2009, 17:55

O.k. Daca nu aveti incredere in ...." frectii" atunci puteti incerca asa ceva. http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... epage.aspx

Mobil 1 High kilometraj 5W-30
Nou - Pentru vehiculele de mare distanţă, în cazul în care o viscozitate 5W-30 este recomandat.
exemplu, nu arde de ulei. Pentru vehiculele în cazul în care consumul de ulei este o problemă, mai mare vâscozitate uleiuri ca Mobil 1 High kilometraj 10W -30 sau Mobil 1 High kilometraj 10W-40 sunt recomandate.

As your engine ages, seals deteriorate, oil burn-off increases and sludge can build up, which can all result in a decrease in engine performance and, ultimately, reduce engine life. Mobil 1 High Mileage 5W-30 is designed to maximize engine performance and help extend engine life. După cum vă motor vârstele, sigiliile se deterioreze, ulei arde-off creşte şi nămolurile pot construi, care pot duce la o scădere a motorului de performanţă şi, în cele din urmă, să reducă motor de viaţă. Mobil 1 High kilometraj 5W-30 este proiectat pentru a maximiza performanţa motorului şi de a ajuta la prelungirea vietii motorului.

Mobil 1 High Mileage is designed especially for engines where conventional oil has been used, and where these conditions have been experienced: Mobil 1 High kilometraj este conceput special pentru motoarele convenţionale, în cazul în care uleiul a fost folosit şi în cazul în care aceste condiţii au fost cu experienţă:

* Severe Service Severe de servicii
* Extended Oil Drains Extended Oil Drains
* Poor Maintenance Săracul de întreţinere
* Multiple Owners Proprietarii multiple

For engines where heavy deposits and sludging exist, we recommend short initial oil change drain intervals of 3,000 miles as cleanup progresses. Pentru motoarele de grele în cazul în care există depozite şi sludging, vă recomandăm scurt iniţială ulei schimba scurgere intervale de 3000 mile ca aleatorie progresează.

Mobil 1 High Mileage 5W-30 is designed for higher mileage vehicles and to provide the following benefits: Mobil 1 High kilometraj 5W-30 este proiectat pentru o mai mare distanţă parcursă de vehicule şi de a oferi următoarele avantaje:

* Extra anti-wear additive helps protect critical engine parts. Extra anti-uzura aditiv vă ajută să protejaţi critice motor părţi.
* Reduces the sludge and deposits that conventional oils can leave behind. Reduce nămolurile şi depozite care convenţionale de uleiuri poate lăsa în urmă.
* Contains a special seal conditioner to help recondition seals and prevent leaks. Conţine un sigiliu conditionat, pentru a ajuta renova sigilii şi de prevenire a scurgerilor.
* Higher viscosity formula helps reduce oil burn-off and leakage. Vâscozitate mai mare formulă ajută la reducerea ulei arde-off şi de scurgere.
* Meets API SL/CF Îndeplineşte API SL / CF
* ILSAC GF-3 quality ILSAC GF-3 de calitate

For more information, see the Mobil 1 High Mileage 5W-30 Material Safety Data Sheet . Pentru mai multe informaţii, a se vedea Mobil 1 High kilometraj 5W-30 Material fişă tehnică de securitate.



Scuzati traducerea.este facuta de google...
kristyanson
Incepator
 
Mesaje: 30
Membru din: 18 Feb 2007, 19:39

Re: Tratamente de motor

Mesajde isotech_ro » 11 Mai 2009, 22:34

da .... dar aceste sunt "amelioratoare" de viscozitate sau uleiuri cu scop dedicat, nicidecum tratamente de motor
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Tratamente de motor

Mesajde Mihai L » 11 Mai 2009, 22:59

$1 scrie:$2sa cum zice si valentins normal ca producatorul nu o sa recomande nici un tratament...pt ca trebuie sa mai incasese si ei niste bani in cadrul service-urilor....dar cum spune tot el fiecare face ce il duce capu...e problema fiecaruia....ca atunci cand vi cu un sfat esti luat la misto de "intelectualii" forum-ului


Apropo de sfaturi: incearca sa cauti pe internet metabond. Se pare ca se fabrica doar in Ro si HU...? Probabil suntem noi mai norocosi. :-" Nu-ti da de banuit? Si faptul ca in statele mai civilizate au fost interzise produsele lor si chiar obligati sa plateasca daune?
In mod evident, experienta lor in motoare depaseste cu mult marii constructori (Ford, VW, GM, etc), drept pentru care ei au dreptate. =))
Acum serios vorbind, chiar crezi ca au testat zeci de motoare macar pe 100.000 km inainte sa-si lanseze produsele??? :D
Sunt destui care zic "Am pus "xx" si merge motorul mult mai silentios, ba chiar produce motorina". Il auzi dupa 10-20-50.000 km: "bai ce motoare proaste fac aia de la "yy", am pus de toate in el si tot a crapat..." =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Tratamente de motor

Mesajde tiestoka » 11 Mai 2009, 23:36

eu am, pe langa Ka-ul asta, un Alfa Romeo 147 TS.
AR merge numai de la 3500rot/min in sus, de aceea ii bag numai uleiuri bune, si masina merge ca atare.

Ascultati-ma ... nu bagati cac@turi peste ulei. Vrei sa iti mearga masina bine ...baga ulei bun... crede-ti voi ca producatorii de uleiuri sunt niste dobitoci fata de producatorii de aditivi pt uleiuri????


va recomand :
varianta ideala : Royal Purple - se gaseste mai greu la noi. http://www.youtube.com/watch?v=KEj-VMwgz3U
http://www.sendspace.com/file/s4xn06

sau ca varianta ieftina : Valvoline VR1, SynPower, SynRacing - care sunt sintetice, fara uleiuri minerale de-mineralizate, si asa mai departe.
Ford KA 1.3 60cp+
Alfa Romeo 147 - 1.6TS 120cp+
Avatar utilizator
tiestoka
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 07 Mai 2008, 09:47
Maşina: FORD KA 2001 1.3 60CP FULL
VIN: WF0BXXWPRB1P72514

Re: Tratamente de motor

Mesajde unariciflocos » 12 Mai 2009, 08:09

Subscriu la ce aspus Mihai L.

In Ford bag ulei Ford 5w30 si in Pejo de curse Agip Racing 10w60 full synthetic. B-) FARA ADITIVI!
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Tratamente de motor

Mesajde attila72 » 13 Mai 2009, 17:25

$1 scrie:$2artele meu are o alfa 156 gta( este cea mai puternica din gama alfaromeo pt cin nu stie)...a mancat destul frecusi pe la alti si apoi si de la el.....ii cam manca ulei si i-am dat ideea sa ii bage un tretament ccu metabond....ideea e ca a facut schimbul a bagat "apa sfintita" si dupa fro 300 km knd s-a uitat la joja a avut surpriza....!!!uleiul se subtiase foarte mult era aproape apa.apoi am mers cu el la o reprezentanta a scurs tot uleiul care nici nu mai parea ca e ulei si cei de akolo au spus k din cauza k motorul este foarte uzat metabondul si-a facut treaba si a luat din ulei nu stiu ce substante si a format o pelicula protectoare care s-a depus pe toata suprafata uzata.ia zis sa nu se sperie si ca a facut foarte bine ca a bagat "apa sfintita".a fost nevoit sa bage alt ulei si de atunci nu mai are probleme iar motorul e tinut numai in 7 - 8000 turatii din 2001 si pana in prezent.de asta ma tot contrazic cu unele persoane k stiu efectul dar sincer imi era lene sa scriu toata povestea asta care zic eu ca este destul de relevanta avand in vedere folosirea"apei sfintite"...


Mă ţin de burtă =))
Da cel cu depunere este Slick50, dar nici acela nu ''scoate ceva din ulei'' ci are in componenţă..............
Dacă aceste soluţii sunt atât de minunate oare de ce fabricanţii de uleiuri nu şi-ar aditiva uleiurile cu asa ceva?
Sau uleiurile bune conţin toate cele necesare? Atunci la ce mai tratament? Oricum nu se vând in comerţ aditivi folosiţi in uleiurile pentru competiţii, care sunt performante cu adevărat.
Dacă foloseşti ulei 20m40Super1(ăla românesc) poţi să pui tratamentele lumii că tot rezolvi motorul.
Dacă dai 1 ban in plus la ulei părerea mea e că nu sunt necesari aditivi şi tratamente.
attila72
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 26 Ian 2009, 12:08
Localitate: Arad
Maşina: Mondeo 2.0 combi '94, Mondeo Turnier 2.0 2008

Re: Tratamente de motor

Mesajde unariciflocos » 14 Mai 2009, 08:09

Lasa mai ca omul are Alfa de aia cea mai tare, nu se compara cu amaratele noastre Ford-uri.

Au incercat si niste tipi de la atelierul unde mi-am facut dyno sa ma convinga sa imi pun Metabond ca imi creste performanta si se tureaza motorul mai usor si merge mai bine si asa si pe dincolo. Le-am zis sa imi demonstreze pe dyno ce spun si le cumpar tot Metabondu din lume, au tacut. Apoi ca Metabond e pus din fabrica in Ferrari, mda... de aia apar situri in romaneste, ungureste si sarba cand bagi Metabond in Google.

Un motor se tureza mai usor cu cuzineti de competitie si cu vibrochen, biele, pistoane usurate si perfect echilibrate, nu cu rahaturi bagate in ulei.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Tratamente de motor

Mesajde ag66wrc » 16 Mai 2009, 08:46

da frate am si alfa si care e problema ta?
si chear e cea mai tare din clasa ei...in caz ca nu ai auzit alfa 156 gta motor 3,2 v6 250 caii
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Tratamente de motor

Mesajde unariciflocos » 16 Mai 2009, 21:49

Iti urez la cat mai mult Metabond in el :).
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Tratamente de motor

Mesajde ag66wrc » 17 Mai 2009, 13:54

cand treci prin pitesti ma cauti sa te dau o tura...cu 250 cai sanatosi.poate iti inchid si tie gura odata :D
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Tratamente de motor

Mesajde tiestoka » 17 Mai 2009, 13:58

$1 scrie:$2and treci prin pitesti ma cauti sa te dau o tura...cu 250 cai sanatosi.poate iti inchid si tie gura odata :D



te intreb si eu ..ca de la alfist la alfist, de fapt am inteles ca fratele tau are GTA-ul ai auzit de Royal Purpel ???

sunt curios ce ulei baga fratele tau in GTA-ul ala, ce densitate.
Ford KA 1.3 60cp+
Alfa Romeo 147 - 1.6TS 120cp+
Avatar utilizator
tiestoka
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 07 Mai 2008, 09:47
Maşina: FORD KA 2001 1.3 60CP FULL
VIN: WF0BXXWPRB1P72514

Re: Tratamente de motor

Mesajde unariciflocos » 18 Mai 2009, 08:53

$1 scrie:$2and treci prin pitesti ma cauti sa te dau o tura...cu 250 cai sanatosi.poate iti inchid si tie gura odata :D


Uita-te la mine in semnatura la a doua masina. Mi-ar placea sa iti arat EU ce inseamna o masina turbata, caluti pursange FARA aditivi ;) .
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Tratamente de motor

Mesajde ag66wrc » 18 Mai 2009, 11:23

stiu ca baga selenia....e un ulei special pt alfa romeo
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Tratamente de motor

Mesajde ag66wrc » 18 Mai 2009, 22:20

pai si aia 250 de care am amintit eu tot pur sange sunt...acum cu tot cu aditivi nu stiu cati or fi ;) atat scrie la carte
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Tratamente de motor

Mesajde tiestoka » 20 Mai 2009, 07:55

$1 scrie:$2ai si aia 250 de care am amintit eu tot pur sange sunt...acum cu tot cu aditivi nu stiu cati or fi ;) atat scrie la carte



ba frate, metabond se comporta bine la RECE, dupa cum arata testele facute de ei. La CALD prdusul isi pierde proprietatile de lubrifiere. Chiar crezi ca producatorii de uleiuri sunt atat de dobitoci incat dupa N-shpe mii de ani de cercetare ei sa nu gaseasca solutia optima si sa vina unii din padurea tropicala si descopera roata???

cat despre GTA, daca foloseste selenia racing, mare pacat. Spune-i sa citeasca indicatiile lui "Alexandrus" de la acest link. Si el are GTA, dar stie sa se poarte cu masina.
http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=17&t=6178

Penrite din Australia si Royal Purple din US - sunt cele mai bune uleiuri pentru GTA si motoare racing (GTA este un motor super rezistent, puternic dar destul de mofturos cand e vb de intretinere : filtre, ulei, bujii, tubulaturi siliconice, etc)
Ford KA 1.3 60cp+
Alfa Romeo 147 - 1.6TS 120cp+
Avatar utilizator
tiestoka
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 07 Mai 2008, 09:47
Maşina: FORD KA 2001 1.3 60CP FULL
VIN: WF0BXXWPRB1P72514

Re: Tratamente de motor

Mesajde tiestoka » 20 Mai 2009, 08:00

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2and treci prin pitesti ma cauti sa te dau o tura...cu 250 cai sanatosi.poate iti inchid si tie gura odata :D


Uita-te la mine in semnatura la a doua masina. Mi-ar placea sa iti arat EU ce inseamna o masina turbata, caluti pursange FARA aditivi ;) .



fara suparare, nu compara motor de 1.9 cu 3.2 V6. Nu ai vrea sa te intalnesti cu un GTA la semafor. Si nu numai motorul este wow...masina cu totul - timpi cutie, cuplu, aceleratie rapida + sunet de ingheata oponentul. search pe "iutub".
Ford KA 1.3 60cp+
Alfa Romeo 147 - 1.6TS 120cp+
Avatar utilizator
tiestoka
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 07 Mai 2008, 09:47
Maşina: FORD KA 2001 1.3 60CP FULL
VIN: WF0BXXWPRB1P72514

Re: Tratamente de motor

Mesajde unariciflocos » 20 Mai 2009, 09:32

$1 scrie:$2fara suparare, nu compara motor de 1.9 cu 3.2 V6. Nu ai vrea sa te intalnesti cu un GTA la semafor. Si nu numai motorul este wow...masina cu totul - timpi cutie, cuplu, aceleratie rapida + sunet de ingheata oponentul. search pe "iutub".


Nu compar motoare, compar masini. Alfa asta are din fabrica 14.7s pe 402 metri si eu aveam 14.8s in Martie masurati pe celula, deci ar trebui sa fie o cursa interesanta zic eu. Luand in considerare uzura care ar trebui sa o fi suferit motorul de pe Alfa ar fi un test bun sa vedem daca-si face Metabondu treaba si a readus motorul la cifrele cu care a iesit pe poarta uzinei.

Sunet de ingheata oponentul... in mod sigur nu ai auzit inca cum suna o rampa de carburatoare si apoi o evacuare directa de 54mm.

Uite cum facem, eu mai umblu prin tara pe la competitii, daca ne intalnim si ma bati cu masina aia, retrag tot ce am spus despre Metabond.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Tratamente de motor

Mesajde isotech_ro » 20 Mai 2009, 09:36

voi comparati mere cu pere ....
vorbiti, unul, de un motor clasa WRC - rally iar, celelat, de un motor clasa GTA
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: Tratamente de motor

Mesajde unariciflocos » 20 Mai 2009, 11:04

Nu e un motor WRC si nici macar Rally (poate ai fost indus in eroare de modelul de 205, Rallye e o clasa inferioara la GTI), e un motor complet standard de pe un Peugeot 405 Mi16 cu alimentarea si aprinderea modificate. Daca avea axe, pistoane forjate, compresie marita, vibrochen forjat, usurat si echilibrat, chiulasa prelucrata pe flowbench si alte si mai cate atunci mai ziceam.

Se compara doua masini de clasa sport. Chiar as fi curios sa vad cati din caii originali ii mai are masina aia, cine stie, poate poate functioneaza apa sfintita.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Tratamente de motor

Mesajde ag66wrc » 20 Mai 2009, 22:26

chiar se compara mere cu pere aici...tu cred ca nu sti ce inseamna motor v6 :-?? si asculta-l pe tiestoka ca el vad ca e un om cu capul pe umeri...lasa-ma cu secundele pe 400 m sau alte abureli dastea ca totusi e un motor de 3,2 v6 nu poti spune ca ai aceleas performante cu motor 1,9 :-??
a...siii...apropoo un motor de gta nu se uzeaza asa cu una cu doua, iti dau masina o saptamana si te las sa mergi numai cu 7 mii de turatii si motorul ala nu o sa aiba nici o urma de uzura...
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Tratamente de motor

Mesajde unariciflocos » 21 Mai 2009, 08:43

Emanati amandoi inteligenta pe toti porii. Eu nu stiam ca performantele unei masini se masoara in impresii si alte tipuri de marimi abstracte, eu stiam de cuplu, raportul putere pe kg, acceleratie, dar ce stie un biet inginer si pasionat de automobilism sportiv ca mine.

Te-as ruga sa imi explici tu atotstiutorule diferenta intre un motor V6 si 4 in linie in mod de functionare si distributie a cuplului, dar am intrat deja in offtopic asa ca o sa ma lipsesc. Sunt sigur ca aveti amandoi doctorate in Autovehicule rutiere si toate domeniile conexe, dar eu eu vreau sa mor asa in ignoranta mea.

Mi-ar placea sa iti fac o demonstratie sa iti vad reactia, dar nu ar fi cu mult diferita fata de cea care au avut-o altii cu S55 Amg, 325i, 530Xd, Golf VR6, RX8, Speester turbo care au fost putin cam increzatori in masinile lor.

Asta e ultimul meu reply pe acest topic.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Tratamente de motor

Mesajde tiestoka » 21 Mai 2009, 19:27

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2fara suparare, nu compara motor de 1.9 cu 3.2 V6. Nu ai vrea sa te intalnesti cu un GTA la semafor. Si nu numai motorul este wow...masina cu totul - timpi cutie, cuplu, aceleratie rapida + sunet de ingheata oponentul. search pe "iutub".


Nu compar motoare, compar masini. Alfa asta are din fabrica 14.7s pe 402 metri si eu aveam 14.8s in Martie masurati pe celula, deci ar trebui sa fie o cursa interesanta zic eu. Luand in considerare uzura care ar trebui sa o fi suferit motorul de pe Alfa ar fi un test bun sa vedem daca-si face Metabondu treaba si a readus motorul la cifrele cu care a iesit pe poarta uzinei.

Sunet de ingheata oponentul... in mod sigur nu ai auzit inca cum suna o rampa de carburatoare si apoi o evacuare directa de 54mm.

Uite cum facem, eu mai umblu prin tara pe la competitii, daca ne intalnim si ma bati cu masina aia, retrag tot ce am spus despre Metabond.



iti recomand transfagarasanul pentru cursa asta :))

eu nu zic ca masina ta nu e puternica (probabil ca ai modificato destul de mult)... dar nu compara Pejo cu Alfa.
Probabil ca pe linie dreapta esti sef (masina usoara/ cutie scurta). eu m-as da cu tine si cu alfa mea de 120 de ponei pe transfagarasan.
Eu iti recomand sa mergi cu orice alfa, ORICARE, pe serpentine... poate te razgandesti.

nu fac propaganda ... dar nu pot sa iti dau dreptate ca pe circuit, buburuza ta face fata unui GTA (oricare ar fi el 147/156)
Ford KA 1.3 60cp+
Alfa Romeo 147 - 1.6TS 120cp+
Avatar utilizator
tiestoka
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 07 Mai 2008, 09:47
Maşina: FORD KA 2001 1.3 60CP FULL
VIN: WF0BXXWPRB1P72514

Re: Tratamente de motor

Mesajde werty8 » 21 Mai 2009, 19:53

Departe de a fi un fan al masinilor frantuzesti propun sa va uitati la un filmulet facut de profesionisti in domeniu auto (aka piloti consacrati). Si da Alfa inseamna multe ,traditie , performante , cupe cistigate etc. Dar de aici si pina la a face una din cele mai competitive masini de strada pe piata auto e cale lunga. Nu sint nici cele mai performante nici cele mai fiabile si nici cele mai usor de intretinut (design-ul e cea mai buna parte a lor). Parerea mea e ca si un ford focus st e mai aprig pe circuit decat un gta :) . Asa ca vizionare placutahttp://video.google.com/videoplay?docid=2053328027664524544
mondeo 3, 2.0, benzin/gpl
Avatar utilizator
werty8
1nsane Member
 
Mesaje: 1430
Membru din: 17 Sep 2008, 20:02
Localitate: cluj-N
Maşina: mondeo, 2.0l, 145cp.
VIN: wf04xxgbb41u38551

Re: Tratamente de motor

Mesajde tiestoka » 21 Mai 2009, 20:43

$1 scrie:$2u sint nici cele mai performante nici cele mai fiabile si nici cele mai usor de intretinut (design-ul e cea mai buna parte a lor). Parerea mea e ca si un ford focus st e mai aprig pe circuit decat un gta :) . Asa ca vizionare placutahttp://video.google.com/videoplay?docid=2053328027664524544



si acum ce sa fac ...sa te contrazic?! n-are rost ..suntem pe forum ford si nu vreau sa fac propaganda pentru alfa (nu castig nimic).
ai dreptate in unele privinte :
DA nu sunt cele mai fiabile (in italia distributia se schimba la 120k in romania la max 60k)
DA nu sunt cele mai performante (depinde - in comparatie cu ce?)
DA nu sunt chiar usor de intretinut (ele ar fi usor de intretinut DACA : as pune ulei de 25ron/litru, piese de pe vapor, etc), dar un litru de ulei sintetic costa de la 60ron in sus. Selenia costa (daca imi amintesc bine 40ron/litru), dar NU e bun.

Sa ai Alfa e ca si cum ai avea o femeie buna :
1. Toti te sfatuiesc sa o lasi ca nu e de tine, dar toti te invidiaza.
2. Daca ii dai ce e mai bun, te face cel mai fericit.


Sunt curis daca un ST se intretine la fel de usor precum Ka-ul meu : ulei de 30-40ron, filtre stoc, piese after market... ma refer la posesorii de ST care stiu sa aprecieze o masina sportiva si care si-au luat ST pentru a il folosi ca pe un e-S-ul si T-eul, nu ca si-au luat ST ca sa nu isi ia Focus/Fiesta normal.

Fiecare isi ia ce vrea si ce poate sa intretina. Si eu mi-as lua un Ferrari ... dar stau la bloc.

Vreau sa va intreb ceva ... de ce un motor 1.6 16v din 2002 (120cp) bate un motor 1.6 16v 2008 ???
Ford KA 1.3 60cp+
Alfa Romeo 147 - 1.6TS 120cp+
Avatar utilizator
tiestoka
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 07 Mai 2008, 09:47
Maşina: FORD KA 2001 1.3 60CP FULL
VIN: WF0BXXWPRB1P72514

Re: Tratamente de motor

Mesajde link2 » 21 Mai 2009, 21:21

fara suparare dar sunteti offtopic de cateva zile :)
Avatar utilizator
link2
1nsane Member
 
Mesaje: 1463
Membru din: 07 Ian 2008, 14:36
Localitate: Cluj
Maşina: focus2 hb sport, 1.6 tdci

Re: Tratamente de motor

Mesajde werty8 » 21 Mai 2009, 21:46

La gradul de poluare sigur :D, in rest prea multe variabile. Poate producatorul avea in scop consum minim si performante pe masura (nu toata lumea prefera hp-max, altii vor consum, fiabilitate) asa din start modelele lenese nu aveau ce cauta la vanzare. Asta nu e o comparatie echitabila.
Am postat aici doar cu intentia de a spune ca hartiile si cifrele si ... stiu eu.. imaginea nu conteaza decisiv cand faci un vs. cu o masina care pare la prima vedere pare dezavantajata ca nu are sigla de XXX pe capota.
Cand te cantesti ca am vazut pe net liniute intre o Lada tunata si un Ferrari 360 ... si ghici cine o castigat?
#:-S ca am dat in decor rau de tot cu topicul.
mondeo 3, 2.0, benzin/gpl
Avatar utilizator
werty8
1nsane Member
 
Mesaje: 1430
Membru din: 17 Sep 2008, 20:02
Localitate: cluj-N
Maşina: mondeo, 2.0l, 145cp.
VIN: wf04xxgbb41u38551

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login