Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
11 Mai 2009, 15:58
filtrul despre care scriu la fiesta st e numai pentru circuit,
nu pentru viata de zi cu zi

vezi codul CDASP-08
http://www.bmcairfilter.com/infoCDA.asp
26 Mai 2009, 18:03
in general unariciflocos se contrazice cu multa lume...asa e firea lui, el le stie pe toate si noi habr nu avem pe ce lume traim
28 Mai 2009, 14:40
Atunci impartaste-ne tu din cunostintele tale de balta si vasta experienta

.
(scuze de off)
28 Mai 2009, 19:36
Daca asa e graficul cu puterea motorului, daca vrei crezi daca nu sa nu crezi, ca-i creste puterea
11 Aug 2009, 23:04
am si eu o mare nelamurire si care am vazut ca este o problema aparuta pe piata cu un tip de filtre"sport" si anume "Filtru Inox Supercharger".Vanzatorul se lauda cam....asa:"filtru aer sport din inox, nu se mai schimba(economisind banii necesari inlocuirii lui), acesta se spala cu apa calda.sunet sport, aspect sport, racire mult mai buna, mai putin praf in motor, se poate livra si cu turbulenta pentru marirea presiunii din admisie, pret total doar xxxron. 100% putere marita, sunet schimbat.
Vreau si eu parerile unor oameni cu capul pe umeri,competenti care daca spun o vorba o argumenteaza sa faca pe toata lumea sa inteleaga ce au vrut sa spuna...si daca au si ceva material la mana ar fi perfect
ce parere aveti?gogosi sau poate avea o farama de adevar. Multumesc si sper sa nu fi postat aiurea...daca am gresit rog o redirectionare.si astept cu nerabdare raspunsul vostru.Numai bine !
12 Aug 2009, 12:03
Pot sa iti spun care dintre cele spuse de vanzator sunt minciuni.
racire mult mai buna - gresit, inoxul transfera mai multa caldura decat plasticul
mai putin praf in motor - gresit, filtrele sport din spuma sau textile sau ce or fi (adica nu alea de hartie) se trateaza cu un ulei special care prinde particulele fine de praf. Din moment ce asta doar se spala inseamna ca nu are acest ulei si nu e din hartie, prin urmare lasa mai mult praf in motor.
turbulenta pentru marirea presiunii din admisie - gresit, orice componenta pasiva care creaza turbulente va crea restrictii care scad debitul de aer si prin urmare presiunea in admisie va scadea.
Intr-adevar galeria de admisie e calculata in asa fel incat sa aiba o lungime la care pulsurile de aer sa aiba o anumita rezonanta incat sa creeze o presiune pozitiva si sa se impinga unul pe altul in camera de ardere, dar ceea ce spun astia e rahat pur.
Material, cam orice curs despre dinamica fluidelor.
http://www.vitan.ro/Ingineria_Proceselor_I/ uite aici niste cursuri spre care m-a indreptat google.
PAREREA MEA! (a se intelege ca nu ma intereseaza ce cred altii despre ea si prin urmare nu vreau sa primesc mesaje private despre cat de mult ma insel) Eu spun ca acest sistem va avea ca efect pierderi de putere.
Sanatate
12 Aug 2009, 13:46
Chevy Chevrolet Aveo Performance Intake Supercharger Turbo Kit
Introducing the Surge Intake Supercharger, it revolutionized the Japanese tuner performance market and is now for the first time available to the US market in limited supply. This product will allow you to burn fuel more efficiently resulting in better MPG.This SuperCharger will increase air flow and provide additional horse power and torque by 5 to 7 percent to the wheels. Made entirely of aircraft grade aluminum titanium alloy, the Surge SuperCharger is machined to perfection! The blades spin freely and smoothly its shaft being supported by a space grade zero friction ball bearing. The Surge SuperCharger has a two and half inch diameter for easy mounting. The product installs inside the intake hose going to the throttle body from air filter. A clamp is included to secure the Surge SuperCharger inside the intake hose. It also includes a rubber coupler that will create a vacuum seal inside the intake chamber.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- Asta este o piesa aproape identica....diferenta fiind de culoare si de producator asta fiind din japan si cele de mai sus facute in turcia...pareri ?
12 Aug 2009, 14:47
Daca au descoperit zero friction inseamna ca imediat or sa scoata un perpetuum mobile in linia de produse. Chiar nu intelegeti ca chestiile care suna prea bine sa fie adevarate NU sunt adevarate? Oare producatorii de prosti nu le baga din fabrica in masinile de serie?
Cat despre orginile prostiilor astea cred ca oamenii care le fabrica nici nu stiu unde e Japonia pe harta.
23 Sep 2009, 15:34
Ai dreptate Ariciule , e o mare pacaleala ! Paletele alea vor scadea debitul de aer nicidecum sa-l creasca ! In plus , turbulentele incalzesc aerul .
24 Sep 2009, 08:32
Eh, oi avea sau nu, omul probabil a zis ca-s prost si si-o fi luat un kit de asta sa se convinga singur

.
24 Sep 2009, 09:00
Eu am un filtru K&N panel care inlocuieste filtrul stock cam de un an de zile si am facut cu el vreo 12 000 km. L-am desfacut periodic sa vad daca dincolo de el se aduna vreun fir de praf insa carcasa era perfect curata. Am desfacut si MAF-ul sa vad daca pe filamente se vede ceva... iar nimic - MAF-ul pare nou nout - ca scos din cutie. Dupa cate stiti, carcasa filtrului de aer are dupa filtru un fel de trepte de plastic unde la filtrul stock se mai aduna praf. De asemenea, fac schimbul la ulei la 10 000 km - cand l-am schimbat ultima data era si uleiul curat - adica avea culoarea initiala si nu se innegrise. Deci nu prea cred ca trece praf prin astfel de filtre.
In mersul motorului am observat urmatoarele: cand e foarte cald la turatii mici puterea motorului este sesizabil mai mica decat cu filtrul stock insa dupa 3000 de turatii se tureaza mai repede - banuiesc ca trage mai mult aer cu filtrul k&N - de fapt se si aude cum suge. Cand e racoare trage sesizabil mai bine la orice turatie cu filtrul K&N.
Masina nu manca ulei nici inainte sa montez acest filtru si nici acum - are cam 170 000 km fara interventii la motor.
24 Sep 2009, 10:16
$1 scrie:$2m si eu o mare nelamurire si care am vazut ca este o problema aparuta pe piata cu un tip de filtre"sport" si anume "Filtru Inox Supercharger".Vanzatorul se lauda cam....asa:"filtru aer sport din inox, nu se mai schimba(economisind banii necesari inlocuirii lui), acesta se spala cu apa calda.sunet sport, aspect sport, racire mult mai buna, mai putin praf in motor, se poate livra si cu turbulenta pentru marirea presiunii din admisie, pret total doar xxxron. 100% putere marita, sunet schimbat.
Vreau si eu parerile unor oameni cu capul pe umeri,competenti care daca spun o vorba o argumenteaza sa faca pe toata lumea sa inteleaga ce au vrut sa spuna...si daca au si ceva material la mana ar fi perfect
supercharger2.jpg
turbulenta.jpg
supercharger paleta turbulenta.jpg
filtru sport inox.jpg
supercharger.jpg
ce parere aveti?gogosi sau poate avea o farama de adevar. Multumesc si sper sa nu fi postat aiurea...daca am gresit rog o redirectionare.si astept cu nerabdare raspunsul vostru.Numai bine !
Salut,
Vorbesc din experienta, am fost suficient de prost sa cumpar un filtru exact ca cel din poza (am cumpar doar filtru). In afara de sunetul motorului, nu modifica nimic (nici putere, nici turatie, nimic....). Mai mult, in primavara, cind l-am dat jos, ma miram de ce imi raminea motorul turat (1100-1200 RPM) cind lasam masina sa mearga din inertie (scoasa din viteza si fara nici o pedala apasata). Aveam de mai de mult impresia ca lasa sa treaca prea mult praf prin el (desi il spalam lunar si il folosisem doar iarna) si am facut o proba, am uns cu un strat subtire de ulei (citeva picaturi pe deget) corpul metalic in care este clapeta de acceleratie. Cind am desfacut tubulatura dintre filtru si galeria de admisie, acolo unde am uns cu ulei, era un strat de 1-2 mm de pamint, strat care impiedica inchiderea clapetei de acceleratie. Cind am vazut ce trece prin el.... am renuntat si am revenit la fitrul clasic.....
Bafta...
24 Sep 2009, 10:48
Greseala recunoscuta e pe jumatate iertata

. Eh, din greseli invatam toti.
25 Sep 2009, 12:57
officer sa stii ca si eu la ultimul schimb de ulei am vazut ca uleiul nu mai e asa de negru..nush daca o fi de la filtrul kn sau de la ce o fi, cert e ca parea uleiul ca nou!
25 Sep 2009, 13:10
Eu din cate stiu uleiul are detergent in el are ca scop si curatarea motorului, iar un ulei curat ca nou nu e un semn bun pentru ca inseamna ca nu-si face treaba de curatare. Zic asta doar legat de ce ai spus tu, nu ca pro sau contra filtre sport.
25 Sep 2009, 14:46
eu m-am gandit ca e mai curat pt ca l-am schimbat la 6000km..de obicei il schimbam la 10.000km dar anu asta am mers mai putin cu fordu si eu ii fac revizia o data pe an chiar daca nu fac 10.000...
26 Sep 2009, 08:12
Eu folosesc acelasi ulei la fiecare schimb... un valvoline synpower in care am deplina incredere avand in vedere ca nu completez un gram de la un schimb la altul la o masina cu 170 000 km.
04 Noi 2009, 13:47
$1 scrie:$2u m-am gandit ca e mai curat pt ca l-am schimbat la 6000km..de obicei il schimbam la 10.000km dar anu asta am mers mai putin cu fordu si eu ii fac revizia o data pe an chiar daca nu fac 10.000...
deci sa ma lamuresc si eu...tu ai un focus 1,8tdci din 2003 si ne spui ca dupa 6000km uleiul era ca si nou....pai daca vinzi masina contacteaza-ma ca o cumpar eu. eu zic ca indiferent ce filtru de aer ai sau ce ulei folosesti, la un diesel, dupa maxim 1000 km uleiul e negru pe joja.
dar ne abatem de la subiect ptr ca am ajuns sa vorbim de ulei, si eu vreau niste pareri despre filtre de aer sport. sa-mi pun filtru de aer conic fara carcasa sau unul de la k&n in carcasa originala a masinii???....e vorba de masina din profil.
04 Noi 2009, 15:33
Masina mea nu e de vanzare!Si nici nu va fi de vanzare!
Asa cum am zis la ultimul schimb de ulei, cand am lasat uleiul din motor sa se scurga se vedea maroniu la culoare (nu negru). Daca iti pui filtru de aer conic iti recomand ca sa ii faci traseu sa traga aer din afara masinii pt ca daca trage din zona motorului o sa traga aer cald si vei pierde din putere..
Eu am avut filtru in carcasa originala (tot filtru kn) sincer diferenta de putere e ff mica dar suna motorul mai frumos..acu am revenit la filtru original (ford) si masina trage la fel de bine..
Ce ar fi bine daca iti pui filtru sport si iti faci evacuarea cat mai goala sa incerci apoi sa iti tunezi motorul ca sa se tina cont de modificarile astea!
04 Noi 2009, 16:23
masina mea are flashtuning , am scris si in profil. filtrul de aer nu vreau sa-l pun neaparat ptr putere ptr ca la diesel nici nu cred ca adauga mai mult de 2-3 cai. vreau mai mult ptr sunet si am inteles ca mai scade si din consum.
deci zici ca daca imi pun filtru kn in carcasa originala o sa se auda altfel? cam cat ai dat tu pe filtru kn, ptr ca pe net vad aproape 100 euro si e prea mult.
daca imi pun filtru conic pe unde as putea sa-mi fac traseul ca sa traga aer de afara? ca nu vreau sa decupez capota. eu ma gandeam ca daca scot carcasa de la filtru original, dedesupt este chiar gaura pe unde vine aer de afara si am rezolvat problema. merge oare asa?
04 Noi 2009, 16:38
Pune filtru stock nou.
04 Noi 2009, 18:23
eu am dat pe filtru kn aprox 240Ron..
exista kituri speciale de filtre conice care au si traseu de admisie (gura la admisie vine chiar in grila din fata masinii)
da la mine cu filtrul kn se auzea altfel!
06 Noi 2009, 02:52
$1 scrie:$2asina mea are flashtuning , am scris si in profil. filtrul de aer nu vreau sa-l pun neaparat ptr putere ptr ca la diesel nici nu cred ca adauga mai mult de 2-3 cai. vreau mai mult ptr sunet si am inteles ca mai scade si din consum.
deci zici ca daca imi pun filtru kn in carcasa originala o sa se auda altfel? cam cat ai dat tu pe filtru kn, ptr ca pe net vad aproape 100 euro si e prea mult.
daca imi pun filtru conic pe unde as putea sa-mi fac traseul ca sa traga aer de afara? ca nu vreau sa decupez capota. eu ma gandeam ca daca scot carcasa de la filtru original, dedesupt este chiar gaura pe unde vine aer de afara si am rezolvat problema. merge oare asa?
Un filtru bun cam pe acolo se invarte din cate stiu eu. ori iti iei unul bun, ori iti pui cel original, in nici un caz sa nu faci greseala sa iei chinezarii ca iti distrugi motorul.
Normal ca nu iti gauresti capota

Iti duci filtrul undeva unde sa ajunga aerul rece la el. De exemplu undeva pe langa grila, si pe cat posibil sa il izolezi de caldura de la motor. uite aici un exemplu de ceva home made:
http://forum.4tuning.ro/attachment.php? ... 1242847041 ;
http://forum.4tuning.ro/attachment.php? ... 1242847041
06 Noi 2009, 08:44
Si un filtru RaidHP de 40 de lei

. Tiuningu la romani

.
06 Noi 2009, 11:51
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Un filtru bun cam pe acolo se invarte din cate stiu eu. ori iti iei unul bun, ori iti pui cel original, in nici un caz sa nu faci greseala sa iei chinezarii ca iti distrugi motorul.
Normal ca nu iti gauresti capota

Iti duci filtrul undeva unde sa ajunga aerul rece la el. De exemplu undeva pe langa grila, si pe cat posibil sa il izolezi de caldura de la motor. uite aici un exemplu de ceva home made:
http://forum.4tuning.ro
Nu arata rau treaba mai ales daca vrei rezultate si nu estetica. Problema e ca la mine nu este loc ptr asa ceva sub capota. Dar acum lucrez la o mica modificare si daca reusesc o sa va fac si poze si va zic ce am facut, Dar daca nu iese nu va zic ca sa nu radeti de mine ....

.
06 Noi 2009, 11:57
$1 scrie:$2i un filtru RaidHP de 40 de lei

. Tiuningu la romani

.
Am fost la Ciclop si au la vanzare un singur model de filtru sport conic universal care costa 40 ron

. Partea cea mai funny a fost ca cel de acolo mi l-a recomandat cu caldura zicand ca nu tot ce-i ieftin e si de proasta calitate

. Cand l-am luat in mana si l-am pus in dreptul geamului se vedeau efectiv gauri in material prin care puteau sa treaca si pietricele nu numai praf

. Filtrul ala e perfect ptr o dacie de 25 ani pe care ai dat 100 euro si vrei sa vezi in cat timp poti sa distrugi complet motorul.
06 Noi 2009, 12:04
$1 scrie:$2u am dat pe filtru kn aprox 240Ron..
exista kituri speciale de filtre conice care au si traseu de admisie (gura la admisie vine chiar in grila din fata masinii)
da la mine cu filtrul kn se auzea altfel!
Am intrat pe site la K&N si am vazut ce au. La mine nu ar incapea sau ar trebui modificat prea mult si nu vreau asta.
240 e un pret mai bun dar am gasit un blog al unui american obsedat care a facut niste teste de calitate la vreo 6 tipuri de filtre (3 sport din care unul K&N si 3 de stoc) si la partea de filtrare a prafului alea sport s-au clasat mult sub cele stoc, iar la praful din Romania "land of choice" chiar nu mai am curaj sa-mi pun sport.
06 Noi 2009, 13:33
Oare eu ce tot ziceam de praf si de filtre stock?
11 Mar 2012, 13:51
Stie cineva un link , sau un model exact , cu ce filtru de aer K&N trebuie pentru un mondeo mk2 2.5 v6 ..pentru carcasa standard?
14 Mar 2012, 00:41
exista de la PiperCross la 57 de euro.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.