Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Re: Arcuri sport (in general)

10 Iul 2008, 14:01

Tare as vrea si eu sa merg cu o masina cu arcuri si amortizoare sport care sa nu influenteze confortul, dar cred ca nu exista asa ceva, poate nu troncane acum cat e noua masina dar vb dupa 1 an sau 2 de mers cu masina prin bucuresti si crede-ma ca nu am suspensie sport de cateva zile am de mai mult de 1 an si e f greu la tercerile peste liniile de tramvai mai ales :), repet inca 1 data ca nu am doar arcuri sport am si amortizoare in curand si strut bar fata+spate. Promit ca la prima intalnire cand voi fi prezent te fac o tura cu masina sa vezi cum e :)

Re: Arcuri sport (in general)

10 Iul 2008, 15:30

$1 scrie:$2epet inca 1 data ca nu am doar arcuri sport am si amortizoare in curand si strut bar fata+spate

eu am doar arcuri asa ca ma bucur inca de confort :)) Strut bar pe fata va veni in curand.

Re: Arcuri sport (in general)

19 Dec 2008, 09:39

stici ceva despre arcurile SPAX?.. ma bate gandul si vroiam sa stiu daca mai are cineva. Doar arcuri pt -3cm la 90 lire. cum lira a scazut dramatic, e un pret fff bun.

http://www.spaxperformance.com/selector_html.php

Re: Arcuri sport (in general)

19 Dec 2008, 12:57

Eu am performance suspension din fabrica... nu stiu exact ce inseamna asta, probabil doar arcurile difera de suspensia stock, dar pot sa spun cu certitudine ca masina sta lipita de asfalt si nu mi se pare ca nu ar fi confortabila.

Re: Arcuri sport (in general)

21 Dec 2008, 23:01

Si eu am pe Fiesta mea arcuri sport eibach pro kit. Diferenta la stabilitate chiar si cu anvelopele stock de 175/65/R14 este foarte mare. La 140-150 pe ora sta lipita de sosea masina. E mai joasa cu 35 pe fata si cu 30 pe spate. Acuma am montate pe masina cauciucuri de iarna de dimensiune stock si sta bine masina. In primavara urmeaza sa-i pun jante de aliaj pe 15 si cauciucuri Kumho Ecsta de 205/50/R15. Cred ca va fi ca trenul pe sine.

Nu am pierdut nimic la confortul de la rulare si nu mi-e teama ca voi da cu baia de ulei in ceva. Ating mai usor cu fusta de la spoiler cand o parchez la bordura, dar m-am obisnuit sa o las la o distanta de 10-15 cm.

Arcurile au fost 640 RON si montajul mi l-a facut un prieten mecanic pentru 320 RON. Dintre modificarile pe care le-am facut la masina, arcurile sunt cele care au avut un impact cel mai mare. Pe urma sunt discurile de frana Brembo Max. :)

Re: Arcuri sport (in general)

04 Ian 2009, 20:17

de unde ati cumparat arcuri sport? as vrea si eu

Re: Arcuri sport (in general)

05 Ian 2009, 10:33

eu mi-am luat de pe ebay de la un magazin din Germania. klapper cred ca se chema.

Re: Arcuri sport (in general)

05 Ian 2009, 12:27

eu imi iau de pe http://www.topgear.co.uk daca pot aduce cei din Romania. Au un topic la reclame sau la tuning cu asa ceva. Reclama e in general la jante, dar cred ca aduc si arcuri. Saptamana viitoare dupa ce imi intra salariul vreau sa comand un set de jante 195/50/R15" si arcuri sport (-3cm) SPAX. O sa arate bine..sper :D Detalii dupa ce ma lamuresc cu comanda.

Re: Arcuri sport (in general)

05 Ian 2009, 12:38

http://www.european-parts.net/catalog/p ... 219dc84a37

http://www.coastadeest.ro/suspensii.php?idcateg=19

Re: Arcuri sport (in general)

07 Ian 2009, 16:55

OK.
Si cum se comanda? Comenzile se fac personal direct si livreaza ei? Sau sunt firme care cumpara de la ei si noi de la firma? Voi cum ati procedat?

Re: Arcuri sport (in general)

16 Ian 2009, 10:13

eu le-am luat de la racing nick din bucuresti.

Re: Arcuri sport (in general)

07 Feb 2009, 14:56

am tot cautat si eu arcuri sport pt modelul din semnatura. Dupa cum a spus BogdanF, cei de la ford tot eibach folosesc. PT masina mea insa am gasit ca reduce inaltimea cu 3.5 pe fata si 3 pe spate. Intrebarea mea este..de ce diferenta asta de 0.5? Si asa masina este ridicata de spate iar cu fata nu pot parca la bordura pt ca atinge deflectorul de pietre. Daca mai adaug si aceasta diferenta o sa accentuez si mai mult aces lucru. Fata o sa fie lipita de pamant, iar spatele in aer. Pe modelul cu face-lift am vazut ca au 30mm-30mm desi sunt mai ridicate pe fata decat modelul fara face-lif, acestea neatingand bordura.

Re: Arcuri sport (in general)

07 Feb 2009, 23:27

Eu zic ca nu trebuie sa iti faci griji pentru diferenta de 5 mm fata/spate, este nesemnificativa. Si la focusul 1 eibach prokit cobora puntile cu o difereta de 5 mm intre ele. La modelele mai noi am vazut insa ca se realizeaza o coborare de 30/30. Cat despre parcatul cu botul pe bordura ce sa zic... oricum masina ta este scurta, deci daca o vei parca in spic sau perpendicular pe bordura si o vei lasa la 10 cm de aceasta tot o sa ai masina in linie cu celalalte. Ar trebui sa iti faci griji in privinta asta daca ai avea mondeo sau alta masina cu lungime asemanatoare si ti-ar ramane spatele prea iesit.
Imbunatatirea in stabilitate merita chiar si compromisurile minore. De fapt dupa parerea mea meritca cam orice compromis :D

Re: Arcuri sport (in general)

07 Feb 2009, 23:40

thanks BogdanF. Tocmai mi-am comandat niste jante mai mari si mai late si ma gandeam ca daca fac o treaba sa o fac pana la capat. asa ca pt aspect si pt stabilitate vreau sa imi cumpar si niste arcuri sport. Cu asta am terminat cu stabilitatea. Daca nu o pot face sa fuga mai tare, macar se aude mai bine cand o calc (multumita filtrului) si curand va sta si mai bine in curbe (datorita jantelor + arcurilor)

Numai bine!

Re: Arcuri sport (in general)

09 Feb 2009, 16:00

eu as vrea sa optez pentru un kit complet si amortizoare si arcuri...,dar cred ca nu as avea acelasi confort cand as monta doar acuri

Re: Arcuri sport (in general)

12 Feb 2009, 10:50

intrebare intrebatoare. In Bucuresti, unde ati schimbat arcurile? Am intrebat astazi la colina in Baneassa si au zis ca trebuie sa verifice cu seful de service, ca piesele trebuie sa fie agreate de Ford si ca montarea lor intra in programul de manopera ford. (aka extra scump) - pt schimbarea jantelor a zis ca sunt taxat cu 105 lei :)) nici nu vreau sa ma gandesc la arcuri.

Merci,
Mihai

Re: Arcuri sport (in general)

12 Feb 2009, 11:19

La un moment dat intentionam sa-mi iau coilovere si am sunat la MBM sa intreb cat m-ar costa montajul (ei erau importatorul coiloverelor pe care le vroiam). Mi-au zis ca vreo 200-300 ron functie de durata. Asa ca da-le un telefon si vezi ce iti zic. Mie mi s-a parut decent pretul tinand cont de faptul ca sunt service legal si teoretic ar fi dat si factura.

Re: Arcuri sport (in general)

12 Feb 2009, 11:30

merci! o sa incerc la ei.

Re: Arcuri sport (in general)

11 Mar 2009, 11:25

$1 scrie:$2In primavara urmeaza sa-i pun jante de aliaj pe 15 si cauciucuri Kumho Ecsta de 205/50/R15. Cred ca va fi ca trenul pe sine.


ai apucat sa iti iei si jante? eu mi-am luat intai jantele si am observat ca ies destul de mult in afara pasajului aripilor. Mi-e teama ca daca o las dau cu aripa in cauciuc atunci cand masina e incarcata. Trebuie sa masor exact si sa vad ce si cum. Am o zi cu noile jante, timp in care am mers putin dar pot spune ca e mare diferenta in stabilitate (de la 175/65/R14 la 195/50/R15) cu cauciucuri sport... Deja simt orice crapatura din asfalt si am impresia ca sunt intr-un cart. Nici masina nu se mai lasa asa mult pe viraje. Mi-as mai pune arcuri acum doar pt aspect.

Re: Arcuri sport (in general)

11 Mar 2009, 12:40

$1 scrie:$2m tot cautat si eu arcuri sport pt modelul din semnatura. Dupa cum a spus BogdanF, cei de la ford tot eibach folosesc. PT masina mea insa am gasit ca reduce inaltimea cu 3.5 pe fata si 3 pe spate. Intrebarea mea este..de ce diferenta asta de 0.5? Si asa masina este ridicata de spate iar cu fata nu pot parca la bordura pt ca atinge deflectorul de pietre. Daca mai adaug si aceasta diferenta o sa accentuez si mai mult aces lucru. Fata o sa fie lipita de pamant, iar spatele in aer. Pe modelul cu face-lift am vazut ca au 30mm-30mm desi sunt mai ridicate pe fata decat modelul fara face-lif, acestea neatingand bordura.



salut , ca sa aduci masina la acelasi nivel e indicat sa iei amortizoare reglabile , asa nu o sa mai ai diferente , in ce priveste arcuri sport combinat cu amortizoare stock ....nu o recomand , pentru o directie precisa si centru de greutate se recomanda sa schimbi toata suspensia , nu o sa mai ai confort ca inainte , dar in curbe vei fi cel mai tare ......

Re: Arcuri sport (in general)

17 Mar 2009, 21:44

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2In primavara urmeaza sa-i pun jante de aliaj pe 15 si cauciucuri Kumho Ecsta de 205/50/R15. Cred ca va fi ca trenul pe sine.


ai apucat sa iti iei si jante? eu mi-am luat intai jantele si am observat ca ies destul de mult in afara pasajului aripilor. Mi-e teama ca daca o las dau cu aripa in cauciuc atunci cand masina e incarcata. Trebuie sa masor exact si sa vad ce si cum. Am o zi cu noile jante, timp in care am mers putin dar pot spune ca e mare diferenta in stabilitate (de la 175/65/R14 la 195/50/R15) cu cauciucuri sport... Deja simt orice crapatura din asfalt si am impresia ca sunt intr-un cart. Nici masina nu se mai lasa asa mult pe viraje. Mi-as mai pune arcuri acum doar pt aspect.


am pus si eu jantele si noile anvelope. jantele sunt Rial Campo de 6.5x15" si anvelopele Kumho Ecsta SPT KU31 pe 205/50 R15. masina franeaza mult mai bine (eu am si discuri brembo pe ea) si sta pe viraje foarte bine. e mai rigida in schimb si se simt denivelarile si gropile mai tare decat cu anvelopele si jantele stock. nu imi atinge deloc in aripa si am si arcuri sport pe masina.

Re: Arcuri sport (in general)

17 Mar 2009, 21:51

multumesc alex, intre timp am folosit si eu alt intrument de masurare decat ochiul si am vazut ca sunt 8cm de la aripa la janta. inca 3 in minu cred ca nu omoara pe nimeni :)

poze ceva ne arati? la mine poti verifica in semnatura

Re: Arcuri sport (in general)

17 Mar 2009, 22:21

$1 scrie:$2ultumesc alex, intre timp am folosit si eu alt intrument de masurare decat ochiul si am vazut ca sunt 8cm de la aripa la janta. inca 3 in minu cred ca nu omoara pe nimeni :)

poze ceva ne arati? la mine poti verifica in semnatura


trebuie sa o spal si apoi o sa revin cu poze. probabil pe weekend.

Re: Arcuri sport (in general)

20 Mar 2009, 08:41

De ceva ani am montat si eu arcuri sport Simoni racing-4 cm redusa garda la sol,genti MAK pe 15 si Bridgestone 195|50R15 rezultatul:lipita de asfalt,am probleme in servisuri-nu le intra cricul sub ea,Nu mai pot sa-mi montez distantiatoare la roti ca voi da cu cauciucul in aripa...

Re: Arcuri sport (in general)

20 Mar 2009, 13:37

Am spalat masina si i-am facut cateva poze cu noul look. Arcurile sunt Eibach, discurile de frana Brembo Max si anvelopele Kumho Ecsta KU31.
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_0517_resize.jpg
IMG_0516_resize.jpg
IMG_0515_resize.jpg
IMG_0514_resize.jpg

Re: Arcuri sport (in general)

20 Mar 2009, 13:59

Bravo, arata foarte bine coborata.

Re: Arcuri sport (in general)

20 Mar 2009, 14:17

ara bine combinatia jante+arcuri. Ar fi fost totusi mai ok cu latimea 195. Eu am simtit diferenta ff mare la aderenta si stabilitate. Daca le luai 195 aveai si balonul mai mic putin. Intre timp am masurat si eu si am observat ca am 8cm intre aripa si roata. Deci mai poate fi lasata 3cm. Poti sa arunci un ochi in linkul din semnatura pt poze cu jantele.

Re: Arcuri sport (in general)

20 Mar 2009, 16:19

tocmai ca daca am latimea pe 205 e si talonul mai mare putin si nu e la fel de rigida ca si cu cele pe 195. mie nu imi atinge in aripa. am testat si cu 4 in masina si tot nu imi atinge.

Re: Arcuri sport (in general)

23 Apr 2009, 23:25

salut.am o fiesta mk5 din 2001 in 2 usi si i-am pus jante pe 15" originale ford, cu cauciucuri 195/50/15. la 1-2 persoane in spate cand trec peste denivelari ceva mai repede, cauciucurile din spate imi freaca in aripi. la 3 persoane in spate deja e imposibil de mers, la cea mai mica denivelare freaca.ceva curios e ca cel mai mult pe stanga freaca.... (masina are 123 de mii de km si 15 mii de cand o am eu). sa fie prea obosita suspensia ? o sa pun o poza mai jos cu distanta intre aripa si cauciuc. eu spun ca e destul de mare,dar totusi la denivelari se lasa pana atinge cauciucul.
in fata nu am probleme
am castigat mult la stabilitate si la franare datorita aderentei sporite si nu as vrea sa le dau jos. original aveam pe masina 165/70/13" (tabla), desi cam toate mk5-urile au 175/14"...nu stiu de ce a mea a avut asa mici pe original.
intrebarea este, daca pun cauciucuri ceva mai inguste (185) ar intra sub aripi, sa nu mai frece? nu prea as vrea sa umblu la suspensie ca nu vreau sa pierd din comfort, care s-a micsorat odata cu micsorarea talonului cauciucului.in plus coborand masina, ar fi si mai aproape cauciucul de aripa. si daca pun 185, ce inaltime la cauciuc ? adika 185/??/15" ? pot sa pun 185 pe jantele astea? le-am cumparat de curand cu cauciucurile actuale.nu stiu J-ul jantelor.sunt jante originale de puma.
multumesc

Imagine
Imagine
Imagine

Re: Arcuri sport (in general)

25 Apr 2009, 18:43

M-am pricopsit cu un set de arcuri h&r cu care ar fi trebuit sa coboare 4cm.N-am masurat inainte si dupa cert este ca masina sta mai bine pe drum dar la denivelari mici tzopaie ca un cangur.Aspectul este de vis dar confortul a scazut...
FiÅŸiere ataÅŸate
image-upload-81-765659.jpg
image-upload-73-708337.jpg
Răspunde