Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Re: Tratamente de motor

22 Mai 2009, 12:20

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2fara suparare, nu compara motor de 1.9 cu 3.2 V6. Nu ai vrea sa te intalnesti cu un GTA la semafor. Si nu numai motorul este wow...masina cu totul - timpi cutie, cuplu, aceleratie rapida + sunet de ingheata oponentul. search pe "iutub".


Nu compar motoare, compar masini. Alfa asta are din fabrica 14.7s pe 402 metri si eu aveam 14.8s in Martie masurati pe celula, deci ar trebui sa fie o cursa interesanta zic eu. Luand in considerare uzura care ar trebui sa o fi suferit motorul de pe Alfa ar fi un test bun sa vedem daca-si face Metabondu treaba si a readus motorul la cifrele cu care a iesit pe poarta uzinei.

Sunet de ingheata oponentul... in mod sigur nu ai auzit inca cum suna o rampa de carburatoare si apoi o evacuare directa de 54mm.

Uite cum facem, eu mai umblu prin tara pe la competitii, daca ne intalnim si ma bati cu masina aia, retrag tot ce am spus despre Metabond.



iti recomand transfagarasanul pentru cursa asta :))

eu nu zic ca masina ta nu e puternica (probabil ca ai modificato destul de mult)... dar nu compara Pejo cu Alfa.
Probabil ca pe linie dreapta esti sef (masina usoara/ cutie scurta). eu m-as da cu tine si cu alfa mea de 120 de ponei pe transfagarasan.
Eu iti recomand sa mergi cu orice alfa, ORICARE, pe serpentine... poate te razgandesti.

nu fac propaganda ... dar nu pot sa iti dau dreptate ca pe circuit, buburuza ta face fata unui GTA (oricare ar fi el 147/156)


Esti total paralel, dar iti inteleg dragostea pentru masina ta si ca nu este alta in lume mai buna ca a ta. Dar documenteaza-te te rog ce stie un 205 GTI sau Rallye. Te astept oricand pe Transfagarasan pe toti banii din lume, tocmai ca pe circuit e atuul meu ;) . Maine particip la un raliu aici in Cluj, poate vii sa vezi ce poate o masina de 20 de ani.

Imi cer scuze pentru offtopic si acum chiar ma retrag.

Re: Tratamente de motor

22 Mai 2009, 15:36

tiestoka super tare comparatia intre femeie si alfaromeo...foarte adevart frate:)
in legatura cu offtopicul creat imi cer si eu scuze dar m-a luat valul.sa auzim de bine!

Re: Tratamente de motor

22 Mai 2009, 18:14

$1 scrie:$2Esti total paralel, dar iti inteleg dragostea pentru masina ta si ca nu este alta in lume mai buna ca a ta. Dar documenteaza-te te rog ce stie un 205 GTI sau Rallye. Te astept oricand pe Transfagarasan pe toti banii din lume, tocmai ca pe circuit e atuul meu ;) . Maine particip la un raliu aici in Cluj, poate vii sa vezi ce poate o masina de 20 de ani.

Imi cer scuze pentru offtopic si acum chiar ma retrag.



bn ma frate ...hai ca masina ta e cea mai buna ...cea mai stabila ...cea mai cea ... de fapt e cea mai cea dintre cele mai cele tunate si trasnite ....fulgerate si toate minunile tehnicii si toata tehnologia noua e intr-o masina de 20 de ani. restul noi astia mai prosti ...nush de ce dreaq dam banii pe masini mai scumpe si mai noi, cand pejo a facut acu 20 de ani masina anilor 2500.

bafta si sa te bucuri de ea ...inca 20-70 de ani.


si hai sa terminal cu offtopicurile ca e post de metabond aici. daca mai ai ceva ...deschide un topic separat "pt tiestoka - de la gica contra".

scuze pentru nenumaratele posturi offtopic ...abia acum am inteles ca nu am cu cine (am incercat sa il aduc pe calea cea buna - d-zeu si voi sunteti martori).

Re: Tratamente de motor

22 Mai 2009, 18:52

...abia acum am inteles ca nu am cu cine (am incercat sa il aduc pe calea cea buna - d-zeu si voi sunteti martori)
......................................... :))

lasa de la tine .
Ati discutat si voi :)
Metabond nu e un fel de metal lube_
i-am dat la a mea metallube din cauza unui mecanic, el mi-a recomandat ,cel cu eticheta neagra
da merge bine acum si inainte mergea ,Doamne multumesc ca merge bine masina.
Imi cumparam si alta marca daca era cazul da, asa a zis el
si ma inteleg destul de bine cu el, cu mecanicul.

Re: Tratamente de motor

22 Mai 2009, 23:39

mai sunt si gica contra dastia kare se cred perfecti dar e bine sa ii lasi in pace k nu ajungi nikieri dak stai sa te contrazici la infinit.
eu raman de parere k metabond nu inseamna bani aruncati degeaba, isi face el treaba akolo incet si bine...te tine mai mult motorul

Re: Tratamente de motor

26 Feb 2010, 22:48

sal
citeam si eu topicul asta si nu am putut sa ma abtin......m-a luat cu greata de la replicile atotstiutorului "unariciflocos".....bah NASA, frate cu "cap de bara" si var cu "dioda" a lui "filament"....chiar trebuie sa te spargi in bashini cand it zici parerea ???
ESTI UNI CAT
tine-o tot asa......

Re: Tratamente de motor

01 Mar 2010, 17:11

Ultima discutie pe acest topic are aproape 1 an... de ce nu-i dai pace? Exprimarea ta lasa de dorit oricum.

Re: Tratamente de motor

27 Mai 2012, 21:57

Stiu ca topicul e vechi si din ce am citit nu as vrea sa reinviu flame-uri trecute, dar ...

In primul rand as vrea sa se abtina toti cei care au argumente de genul "c-asa zic io". As vrea sa aud argumente logice, matematice, fizice, chimice, de oricare atat timp cat tin cont de niste formule ... :) Si inca un tip de argument, cel cu "am vazut cu ochii mei". Nu am auzit, nu mi s-a parut ... :)

Sa o iau de la inceput: pe cei de la Metabond i-am vazut prima data la ultimul SIAB. Mi-au testat smecheria aia in fata mea. Erau niste oameni mai in varsta cu un aparat care in mare avea doua roti, una fixa si una pe care se putea aplica manual o forta de apasare, ambele roti fiind in contact. Cert este ca fara Metabond daca aplicai suficienta forta ansamblul se bloca, cu el nu se mai bloca.
Explicatia lor a fost ca acest lubricant sau ce o fi el se depune si adera intr-o pelicula foarte fina si dura de suprafata metalelor, protejandu-le de uzura.

Ulterior, cautand pe Youtube am gasit si filmulete facute de ei cu (cred) acelasi aparat care l-am vazut si eu. Garantez (fara sa am absolut nici o legatura cu oamenii astia sau cu firma lor) ca experimentul s-a derulat exact la fel, mai putin poate gargara, in cazul meu l-au facut mai rapid. http://www.youtube.com/watch?v=1hu5BZag2Ck

Asadar din punctul meu de vedere treaba pare sa fie pe bune. Daca stiti altceva va rog sa-mi spuneti si mie. Singurul loc in care nu cred ca ar face bine sa fie pus sunt in carburant. Din cate stiu injectoarele sunt construite cu o precizie de micrometri asadar orice depunere de genul asta s-ar putea sa nu fie chiar sanatoasa. Dar in ulei cred ca ar fi un lucru bun mai ales in conditiile in care ar unge si turbosuflanta si i-ar prelungi durata de viata. As vrea sa ajung la o concluzie mai ales pentru ca imi iau o masina noua si as vrea sa stiu daca ii fac bine sau mai mult rau :)

Colegul ag66wrc poate a exagerat pe ici pe colo, nici voi nu i-ati dat timp sa rasufle cu misto-urile voastre. Chestia aia cu extrasul substantelor din ulei clar era aiureala, atata timp cat cei de la Metabond spun clar ca modul in care functioneaza chestia asta e formand o pelicula foarte fina si dura. Mi se pare si tanar si poate d-asta s-a aprins mai repede ... :) Dar poate era si o samanata de adevar in spusele lui.

Exista vreo modalitate in care sa verificam ca treaba asta chiar functioneaza?

L.E.: si chestia cu producatorii care ar fi clar interesati ca un astfel de produs sa nu apara mi se pare complet rezonabila. De o buna perioada de timp majoritatea lucrurilor din jurul nostru sunt facute pentru a avea o perioada de viata scurta, astfel incat cel care a cumparat o data sa mai cumpere si a doua oara. Ce sens ar mai avea producatorii de sosete daca s-ar inventa sosetele indestructibile? :)

Re: Tratamente de motor

27 Mai 2012, 23:12

OK, hai sa le luam in ordine:
$1 scrie:$2a o iau de la inceput: pe cei de la Metabond i-am vazut prima data la ultimul SIAB. Mi-au testat smecheria aia in fata mea. Erau niste oameni mai in varsta cu un aparat care in mare avea doua roti, una fixa si una pe care se putea aplica manual o forta de apasare, ambele roti fiind in contact. Cert este ca fara Metabond daca aplicai suficienta forta ansamblul se bloca, cu el nu se mai bloca.
Explicatia lor a fost ca acest lubricant sau ce o fi el se depune si adera intr-o pelicula foarte fina si dura de suprafata metalelor, protejandu-le de uzura.

Ulterior, cautand pe Youtube am gasit si filmulete facute de ei cu (cred) acelasi aparat care l-am vazut si eu. Garantez (fara sa am absolut nici o legatura cu oamenii astia sau cu firma lor) ca experimentul s-a derulat exact la fel, mai putin poate gargara, in cazul meu l-au facut mai rapid. http://www.youtube.com/watch?v=1hu5BZag2Ck

OK, sa zicem ca au gasit o solutie care sa adere la metal si sa mareasca rezistenta la frecare. Intrebare: ce se intampla la un motor nou, ce se intampla la un motor vechi, cu uzura mai mare...?
De unde stie acea pelicula ca pistonul trebuie sa aiba 0.005mm joc (un exemplu) sau 0.01mm...?

$1 scrie:$2sadar din punctul meu de vedere treaba pare sa fie pe bune.

La fel de pe bune mi se pare solutia folosirii unei coji de banana; in comedii am vazut ca oamenii cad cand calca pe ele... =))
E diferenta intre aparatul cu doua roti de demo si motor.

Daca stiti altceva va rog sa-mi spuneti si mie. Singurul loc in care nu cred ca ar face bine sa fie pus sunt in carburant. Din cate stiu injectoarele sunt construite cu o precizie de micrometri asadar orice depunere de genul asta s-ar putea sa nu fie chiar sanatoasa. Dar in ulei cred ca ar fi un lucru bun mai ales in conditiile in care ar unge si turbosuflanta si i-ar prelungi durata de viata. As vrea sa ajung la o concluzie mai ales pentru ca imi iau o masina noua si as vrea sa stiu daca ii fac bine sau mai mult rau :)

Colegul ag66wrc poate a exagerat pe ici pe colo, nici voi nu i-ati dat timp sa rasufle cu misto-urile voastre. Chestia aia cu extrasul substantelor din ulei clar era aiureala, atata timp cat cei de la Metabond spun clar ca modul in care functioneaza chestia asta e formand o pelicula foarte fina si dura. Mi se pare si tanar si poate d-asta s-a aprins mai repede ... :) Dar poate era si o samanata de adevar in spusele lui.

$1 scrie:$2e sens ar mai avea producatorii de sosete daca s-ar inventa sosetele indestructibile? :)

Pai hai sa vedem: ai cumpara un fiat cu 2 ani garantie sau un ford la care motorul astfel tratat are 15 ani garantie...?

Re: Tratamente de motor

28 Mai 2012, 03:22

Mda, iar ne tinem de mistouri in loc sa citim ce posteaza altii ...

$1 scrie:$2K, sa zicem ca au gasit o solutie care sa adere la metal si sa mareasca rezistenta la frecare. Intrebare: ce se intampla la un motor nou, ce se intampla la un motor vechi, cu uzura mai mare...?
De unde stie acea pelicula ca pistonul trebuie sa aiba 0.005mm joc (un exemplu) sau 0.01mm...?


Nu m-am auzit/citit spunand ceva de faptul ca ar trebui sa etanseizeze ceva ... Doar sa reduca frecarea ... Ceea ce ma face sa pun o alta intrebare care am uitat sa o pun in post-ul initial, poate imi raspunde cineva mai serios: oare ar fi o idee buna sa pui asa ceva in timpul rodajului cand forta asta de frecare mai taie din eventualele asperitati? Zic si eu ...

$1 scrie:$2ai hai sa vedem: ai cumpara un fiat cu 2 ani garantie sau un ford la care motorul astfel tratat are 15 ani garantie...?


Intrebarea este cati bani ii vor intra companiei Ford in buzunar cand vei cumpara tu aceasta masina de la mine ... :-/

Exact ce nu doream s-a intamplat ... Exista oameni seriosi cu argumente solide care sa-mi poata demonstra oricare din versiuni (pro/contra)? Sau doar baieti pusi pe glume?

Re: Tratamente de motor

10 Iun 2012, 18:02

Nimeni? Am primit veste ca masina va iesi de pe linie intre 18-22.06 asadar ar cam trebui sa trag o concluzie.

Am citit doua topic-uri intregi la vwforum si reno:
http://vwforum.promotor.ro/topic/18596- ... te-cineva/
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=60976

Link-uri din post-uri:
http://www.ultimatesyntheticoil.com/oil ... itives.htm
http://www.youtube.com/watch?v=ejExtOcV5aI

Motivele care m-au facut sa iau aceasta decizie:
1. Firma din spatele acestui produs este o firma mica, piata de vanzare este Romania/Ungaria. Daca in spatele acestui produs ar fi stat forta tehnologiei si un patron incapatanat si dispus sa se bata cu producatorii de uleiuri si masini (cum ar fi fost singurul scenariu plauzibil) acesta ar fi inceput la el in tara, nu in Europa de Est
2. Sistemul de promovare al acestui produs este MLM (Pentru cine nu stie, este acelasi tip de marketing ca la AmWay. Pentru cine nu stie nici de Amway, e o mare teapa.). Acest sistem (printre altele) favorizeaza reducerea responsabilitatii celui care deruleaza afacerea si o muta pe reprezentanti, persoane fizice care de obicei nu au nici un contract semnat cu nimeni, sunt putin informate si naive.
3. Daca ar fi fost o batalie intre producatorii mari si cei care au inventat aceasta formula acest produs sunt sigur ca acest produs, din nou, sustinut de o companie cvasi-inexistenta, nu ar mai fi existat pe piata. Ar fi fost achizitionata firma sau patentul, acesti giganti au suficienta putere financiara si nu numai pentru a strivi astfel de initiative daunatoare la bani.
5. Aparatul folosit pentru demonstratii este un aparat care poate fi manipulat in obtinerea de rezultate favorabile produsului testat. Vezi filmuletul de mai sus
6. Pe langa manipularea aparatului se pot folosi produse (gen sampon) care sa altereze *grav* citirile masinii de test. Nimeni nu cred ca a facut inca acest lucru, chiar si cei bine intentionat precum Armand de pe vwforum si chiar si eu, nimeni nu a verificat ca lichidul din masina de test este similar cu cel vandut pe piata.
7. Existenta (f. rara, ce-i drept) a unor persoane care declara ca produsul le-a afectat negativ ungerea si ca urmare le-a avariat grav motorul. Faptul ca sunt rari nu ma incalzeste insa, nu as vrea sa fiu si eu un "rar"
8. Existenta unor produse similare care au fost declarate ca fake-uri pe piata din State. Banuiesc ca totul a plecat de la faptul ca diferentele pre si post aplicare sunt greu de demonstrat, ca fereastra de timp pentru testare este foarte mare (vorbim de 100k de km parcursi), placebo functioneaza si in domeniul auto si cineva s-a gandit ca poate pacalii oamenii fara a putea fi tras la raspundere. Totusi in State schema s-a inchis fortat si acel cineva s-a mutat pe piata Europei de est unde tragerea la raspundere este si mai putin controlabila.
http://www.ftc.gov/opa/1999/09/prolong.shtm
http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm
http://www.ftc.gov/opa/1999/04/motorup5.htm
http://www.ftc.gov/opa/1996/07/slick.htm
http://www.ftc.gov/os/caselist/d9292.shtm
9. Abureli grosiere deja cum ca produsul ar fi fost dezvoltat la Nasa si nu mai stiu unde. Aceiasi oameni creduli posteaza link-uri de pe site-uri care acum sunt inchise ...
10. Oameni care posteaza initial lucruri gen: "m-am hotarat, voi testa ... incep de maine ... postez rezultate". Ulterior rezultatele sunt ca la 100kmph turatia a scazut de la x la y. Lucruri imposibile, care tradeaza lipsa cunostintelor in domeniu si in plus reaua vointa.

Modul in care evolueaza aceste topicuri se datoreaza "romanismelor". Nu intru in detalii ca sunt OT. Doar atat :) : daca oamenii ar intelege ca lenea si lipsa atitudinii constructive distrug aceasta societate de la baza multe lucruri s-ar schimba.

Si nu in ultimul rand, un produs care il voi folosi cu siguranta:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... R_c6xRl2oY
Răspunde