Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

30 Oct 2011, 23:45

Sefu', daca poti si ai placerea sa aduci ceva concret in discutie, te asteptam cu drag. Concret insemnand solutii clare, verificate si costuri macar aproximative. Nu cred ca intereseaza pe cineva solutii de 30.000 EUR pentru o masina (SH eventual) de 5.000 EUR.
Toata stima pentru inventatori.

Altfel te-as ruga sa nu mai poluezi topicul cu basme...

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

31 Oct 2011, 18:40

pe forumul asta, fiindca e public si nu putem alege "clientela" dupa cata minte are, se pot scrie vrute si nevrute. dar daca se trece la injurii si scandal, se poate trece la trierea membrilor.
@ printul si barlea razvan: considerati ca v-am avertizat pt. limbaj neonorant si va rog sa nu mai apelati la astfel de atitudine.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

02 Noi 2011, 20:36

Sunt de aceeasi parere cu barlea razvan. Chiar am avut si eu ideea asta cu turbina eoliana montata pe masina. Ideea mi-a venit cand am auzit cat s-au complicat cei de la BMV (si altii) sa converteasca energia de franare(defapt do parte infima din ea) in curent electric cu care sa incarce acumulatorul. Ei folosesc un fel de "dinam" care in momentul cand reduci viteza, intra automat in functiune si produce curent. Foarte complicat sistemul. Si ganditi-va cat de mult mergi cu masina reducand viteza.. :)). Deci ideea cu turbina eoliana mi se pare de 100 de ori mai buna decat a lor -la drum lung, si nici nu afecteaza aerodinamica daca sti unde sa o pozitionezi. In oras probabil ca e bun si "dinamul".
Iar panourile solare sunt OK daca ai un acumulator destul de mare. Nu poti sa pui pe masina ditamai panoul, deci probabil ca o sa pui ceva minicelula, care cat e ziua de lunga poate sa incarce acumulatorul(care in cazul asta trebuie sa fie "deep cicle").
Inca o chestie interesanta: meseriasii care se lauda cu reduceri de 20-50% a consumului, spun ca pentru asta trebuie neaparat sa montezi un reglaj la senzorul MOP(sau asa ceva), care da informatii catre ECU despre cantitatea de oxigen din aerul din admisie si implicit cantitate ade aer, functie de care se calculeaza cantitatea de combustibil injectat. Daca dai catre ECU informatia eronata ca primeste mai putin aer decat primeste in realitate, va injecta mai putin combustibil ==> consum mai mic. Bun, dar asta reduce si puterea motorului! Aici intervine compensarea de putere prin introducerea de HHO in instalatia de admisie.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

02 Noi 2011, 20:59

popadetrefla, lasa ma ca is altii mai destepti ca noi ca doar is din Bucuresti si le stiu ei pe toate. Ai de la BMW is niste prostii mah, stiu ei ce inseamna alea, le-au pus doar asa ca strategie de marketin sau sa-si vanda masiniile mai bine. Ce ne bagam noi sa comentam si sa venim cu idei ce si cum...+ ca unii si doar cu papagalul pe forum si NIMIC altceva!
Ca sa nu mai zic cu problema ,ce faci cu "apa" (HHO)ca doar 2*H + 1*O => apa,nu? care il introduci in piston,etc..
Sa fiti voi sanatosi cata apa intra in piston si nu are motorul absolut nimic si merge multe sute de mii de km.
Dar bineinteles ca pt toate astea tre sa fi trecut pe la orele de FIZICA & CHIMIE in Sc. Gen & Liceu.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

02 Noi 2011, 21:05

Eu zic ca voi ati fost colegi la orele de fizica...
"Prostii" aia de la BMW si altii au studiat ceva inainte sa puna in practica ceva viabil, si inca nu sunt rezultate multumitoare.

Iar acum, pentru amandoi: de ce aveti impresia ca o turbina eoliana nu ar incetini o masina in mers? Ca tot vorbim de fizica...
Iar inmagazinarea energiei solare in ce o facem, in rezervor? =))

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

02 Noi 2011, 21:34

P.S. in caz ca nu sa inteles/m-am facut inteles ( MihaiL) in textul de mai sus am fost ironic cand am spus despre cei de la BMW, de acum inainate o sa specific aceste lcururi sau o sa le zic in asa fel incat sa inteleaGa toata lumea. :D
Deci,
In capul tau inmagazinam energia solara, ca vad ca are potential !!! :)) :))
Nu o incetineste pt k (daca ai stii Fizica nu ar mai trebui explicat), dar pt tine fac o exceptie !
1. acea eoliana nu va fi cat casa asa cum ti-ai imaginat-o tu!
2. Va prelua o parte din fluxul de aer care oricum circula haotic prin compartimentul motor.
3. amplasamentul ei va fi de asemenea intr-un loc unde nu influenteaza aerodinamica exterioara a masinii ( ca sa nu mai vb cat de mult se poate imbunatatii aerodinamica masinii cu lcururi simple, sau cat de prost sa o masina la capitolul aerodinamica in anumite parti ale sale)

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

02 Noi 2011, 21:37

Daca mai continuati cu nazbatii despre fizica FARA sa fiti in stare sa argumentati, zau daca nu schimb titlul topicului, macar sa nu pacaliti lumea aiurea...

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

06 Noi 2011, 09:34

$1 scrie:$2i de la BMW is niste prostii mah, stiu ei ce inseamna alea, le-au pus doar asa ca strategie de marketin sau sa-si vanda masiniile mai bine. Ce ne bagam noi sa comentam si sa venim cu idei ce si cum...

Deci nu inteleg aceasta fraza. Ori se doreste a fi o ironie, caz in care deduc ca tu ai citit pe diagonala ce s-a scris mai sus deoarece nu a contestat nimeni sistemul celor de la BMW, ori tu chiar esti convins ca cei de la BMW is niste "prostii" si ca tu esti mai destept...

$1 scrie:$2 Ca sa nu mai zic cu problema ,ce faci cu "apa" (HHO)ca doar 2*H + 1*O => apa,nu? care il introduci in piston,etc..

Calculeaza, te rog:
(1) cata energie este necesara sa spargi 1 Kg de apa in HHO prin electroliza
(2) cata energie se obtine din 2*H + 1*O => apa

$1 scrie:$2 Dar bineinteles ca pt toate astea tre sa fi trecut pe la orele de FIZICA & CHIMIE in Sc. Gen & Liceu.

Corect, iar eu cred ca tu confunzi orele de FIZICA cu cele de EDUCATIE FIZICA.

$1 scrie:$2u o incetineste pt k (daca ai stii Fizica nu ar mai trebui explicat)

Daca ai sti fizica, ai cunoaste si principiul actiunii si reactiunii.

$1 scrie:$2nca o chestie interesanta: meseriasii care se lauda cu reduceri de 20-50% a consumului, spun ca pentru asta trebuie neaparat sa montezi un reglaj la senzorul MOP(sau asa ceva), care da informatii catre ECU despre cantitatea de oxigen din aerul din admisie si implicit cantitate ade aer, functie de care se calculeaza cantitatea de combustibil injectat. Daca dai catre ECU informatia eronata ca primeste mai putin aer decat primeste in realitate, va injecta mai putin combustibil ==> consum mai mic. Bun, dar asta reduce si puterea motorului!

Senzorul se numeste sonda lambda sau HO2S (Heated Oxygen Sensor).
Aceasta este exact smecheria prin care vanzatorii de kituri HHO fraieresc lumea. Te pune sa-ti modifici semnalul de la sonda lambda si, surpriza, masina consuma mai putin.
Dar amestecul mai sarac arde la temperaturi mai ridicate => uzura la supape samd, masina polueaza mai mult (mai mult NOx desi mai putin CO2), scade puterea.

$1 scrie:$2un, dar asta reduce si puterea motorului! Aici intervine compensarea de putere prin introducerea de HHO in instalatia de admisie.

Ia calculeaza matale ce debit de aer (volumetric si masic, la presiune si temperatura normala) suge un motor de 1.6 litri la 3000 RPM, apoi ce debit de HHO produce instalatia minune.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

07 Noi 2011, 22:30

DanielArdelian2, in primul rand, nu trebuie sa modifici nimic la sonda lambda pentru ca asta masoara cantitatea de oxigen la evacuare, iar vanzatorii de kit-uri HHO spun ca se modifica rezistenta la un senzor care masoara cantitatea de oxigen din admisie. Dar asta poate ca e mai putin important.
Ce nu inteleg eu, este afirmatia ta cum ca un amestec mai sarac arde la temperaturi mai ridicate si produce mai multe noxe?! Conform cu ce lege a fizicii si chimiei? Daca nu intelegi prea bine cum functioneaza motorul Otto in 4 timpi, si cum e treaba cu legile termodinamicii, poti sa spui, si te ajut sa intelegi mai bine fenomenul (cel putin din punct de vedere teoretic, pentru ca practic nu am modificat nici unul dintre noi nimic la motor sa vedem practic ce se intampla).
2."Ia calculeaza matale ce debit de aer (volumetric si masic, la presiune si temperatura normala) suge un motor de 1.6 litri la 3000 RPM, apoi ce debit de HHO produce instalatia minune."
Inainte sa fac eu calculele, explica-mi si mie dece un motor diesel consuma mult mai putin decat unul benzinar cu aceeasi capacitate cilindrica, tinand cont si de faptul ca motorina are putere calorica mai mica decat benzina.
Poate ca asa ne vom da seama de diferentele dintre diferite tipuri de combustibili si de motoare si vom putea concepe un model de motor (ceva similar, sau nu...) care sa functioneze optim cu HHO sau macar cu alt combustibil imbunatatit cu HHO.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

08 Noi 2011, 10:43

$1 scrie:$2anielArdelian2, in primul rand, nu trebuie sa modifici nimic la sonda lambda pentru ca asta masoara cantitatea de oxigen la evacuare, iar vanzatorii de kit-uri HHO spun ca se modifica rezistenta la un senzor care masoara cantitatea de oxigen din admisie. Dar asta poate ca e mai putin important.

Ba este foarte important. Exact sonda lambda te pune sa o modifici (ex. sa o invelesti in staniol sau asa ceva - nu glumesc).
(1) Nu exista nici un senzor de oxigen in admisie. Exista unul sau doi senzori din care se determina masa de aer absorbita de motor (T-MAP, cu sau fara MAF), dar nu se masoara oxigenul.
(2) Orice motor cu injectie electronica ajusteaza cantitatea de benzina injectata in functie de cantitatea de oxigen din gazele arse, din evacuare. Daca ramane prea mult oxigen, inseamna ca i-a dat prea putina benzina, amestec sarac, la urmatorul ciclu o sa injecteze mai multa. Daca ramane prea putin oxigen, inseamna ca i-a dat prea multa benzina, la urmatorul ciclu o sa-i dea mai putina. Sonda lambda este traductorul de masura intr-o bucla de reglare cu reactie negativa. Marimea reglata este tocmai raportul aer:combustibil, valoarea prescrisa este, in functionare normala, 14.7 Kg aer la 1 Kg benzina, iar scopul acestui reglaj este functionarea optima a catalizatorului.

$1 scrie:$2e nu inteleg eu, este afirmatia ta cum ca un amestec mai sarac arde la temperaturi mai ridicate

Pentru ca amestecul combustibil are, printre altele, efectul de a izola termic pistonul si peretele cilindrului de frontul de flacara si de a mai absorbi din caldura rezultata prin combustie. Daca amestecul este prea sarac, pistonul si cilindrul absorb multa caldura si se incalzesc, astfel ca la urmatorul ciclu de functionare creste riscul sa apara auto-aprinderea si arderea necontrolata ("bate avansul"). Daca ai norocul ca auto-aprinderea sa apara in timp ce pistonul mai are mult de urcat, in cilindru apar niste temperaturi si presiuni mai mari decat valorile uzuale.
$1 scrie:$2i produce mai multe noxe?!

De asemenea, catalizatorul nu functioneaza la parametrii optimi daca raportul masic benzina:aer este diferit de cel stoichiometric (1 Kg benzina la fiecare 14.7 Kg aer).

$1 scrie:$2nainte sa fac eu calculele,

Nu schimba subiectul si n-o da la intors. Fa calculele.

$1 scrie:$2xplica-mi si mie dece un motor diesel consuma mult mai putin decat unul benzinar cu aceeasi capacitate cilindrica,

Pai cum, domnule, mai sus tu te ofereai sa-mi explici cum functioneaza un motor si acum tot eu sa-ti explic?
(1) Motorina este mult mai rezistenta la auto-aprindere decat benzina, ceea ce iti permite sa mergi cu motorul la un raport de compresie aproape dublu
(2) Motorina este mult mai rezistenta la auto-aprindere decat benzina, ceea ce iti permite sa mergi cu un amestec mai sarac (un diesel uzual pe un autoturism merge cu un raport masic motorina:aer de la 1:15 pana pe la 1:60, pe cand majoritatea masinilor pe benzina merg cu 1:14.7. Doar motoarele cu injectie directa mai recente - Ecoboost sau FSI - sunt proiectate sa mearga cu amestecuri mai sarace, de ordinul a 1:17)
(3) Nu au clapeta de acceleratie deci nu au pierderi de pompaj. La diesel, puterea motorului (pedala de acceleratie) se controleaza din raportul combustibil:aer, pe cand la Otto puterea se controleaza prin strangularea admisiei cu clapeta de acceleratie si limitand cantitatea de aer, pentru ca amestecul trebuie sa ramana 1:14.7. Iar strangularea admisiei are ca efect negativ faptul ca motorul trebuie "sa munceasca" mai din greu pentru a trage aer.

$1 scrie:$2inand cont si de faptul ca motorina are putere calorica mai mica decat benzina.

De pe wikipedia:
Gasoline: 46.4 MJ/Kg, 34.2 MJ/L, 0.740 Kg/L
Diesel fuel: 46.2 MJ/Kg, 37.3 MJ/L, 0.832 Kg/L
Deci ce sa vezi, 1 L de motorina contine mai multa energie decat 1 L de benzina. :)


$1 scrie:$2oate ca asa ne vom da seama de diferentele dintre diferite tipuri de combustibili si de motoare si vom putea concepe un model de motor (ceva similar, sau nu...) care sa functioneze optim cu HHO sau macar cu alt combustibil imbunatatit cu HHO.

Fa calculele despre care am discutat mai sus si mai vedem cat este de "imbunatatit". Deci, astept urmatoarele calcule:
(1) Ce debit de aer (volum si masa) suge un motor de 1.6 litri benzina la 3000 RPM
(2) Ce debit de HHO (volum si masa) produce instalatia si cu ce consum de energie
(3) Cata energie este necesara pentru a converti 1 Kg de apa in HHO
(4) Cata energie suplimentara se obtine din HHO-ul produs la pct (3)

PS: Ca sa poata merge cu amestecuri atat de sarace, motoarele cu injectie directa (Ecoboost, FSI, etc) au o forma special proiectata a capului pistonului, pozitia bujiei, pozitia injectorului, forma si numarul jeturilor injectorului, presiune de injectie de 100 bari care sa asigure pulverizarea mai buna a benzinei, etc.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

12 Noi 2011, 23:19

Vad ca sti ceva teorie DanielArdelian2, dar chiar nu vrei sa intelegi principiul de functionare al instalatiei HHO pe un motor clasic (diesel sau benzinar).
Calculele cu care tot insisti, tot nu le fac :D , pentru ca sunt irelevante.
Hai sa incerc altceva cu tine: facem o analogie. Se ia una bucata sistem turbo si se monteaza pe un motor (sa zicem un diesel clasic). Dupa calculele tale probabil ca motorul va consuma mai multa energie sa miste turbina decat se castiga prin incalzirea surplusului de aer din cilindrii. Si totusi eu sunt de parere ca motorul cu acea turbina va consuma mai putin si va fi mai puternic decat far turbina. Ce parere ai? (facem abstractie de faptul ca probabil nu va functiona mult pentru ca nu a fost proiectat pentru asemenea presiuni si asa mai departe).
Ce parere ai? De ce sa consumam energie suplimentara de la motor sa bagam mai mult aer in motor?! Si in plus motorul va consuma si mai multa energie pentru comprimarea acestui aer in cilindrii. Ciudat nu?

Cam acelasi lucru aparent ciudat, paradoxal, se poate intapla si cu instalatia HHO.

Dar scopul meu aici nu este sa te conving pe tine, pentru ca nu ma intereseaza ce parere ai (atata timp ate contrara :)) ). Eu vreau sa discut cu oameni care au incercat practic sistemul asta, sau vor sa experimenteze.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

13 Noi 2011, 00:55

=)) =)) =)) =)) =)) ....tare subiectul asta .....no comment !

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

13 Noi 2011, 09:19

@popadetrefla, iti recomand sa incerci mai intai sa faci un generator de hidrogen si dupa aia sa induci lumea in eroare.
Tu probabil crezi ca masina poate merge doar cu hidrogen, ei bine nu e asa, ala doar te ajuta pana intr-o anumita limita.

Eu am avut un astfel de generator montat pe masina care consuma putin, 2A, avea pwm, iar gazele rezultate le separam si numai hidrogenul ajungea in motor.
Cu ajutorul lui am scos consum de 4.8% pe autostrada in afara mers cu 95 la ora constant si de 5.2% in romania de la deva la adjud, consum calculat prin metoda plin-plin.
E adevarat inafara de acesta mai aveam 2 "jucarii" pe care le am si acum.

Celora care cred k pot face minuni din nimic le recomand sa incerce efectiv ceva si dupa aia sa se afirme.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

13 Noi 2011, 13:37

$1 scrie:$2alculele cu care tot insisti, tot nu le fac :D , pentru ca sunt irelevante

Ba sunt extrem de relevante. Si tu stii asta. Si probabil intuiesti si ce rezultate caraghioase o sa iasa, de aceea o dai la intors.

$1 scrie:$2am acelasi lucru aparent ciudat, paradoxal, se poate intapla si cu instalatia HHO.

Asta dovedeste ca tu habar n-ai cum functioneaza instalatia HHO.

Energia folosita pentru a invarti turbina este energie care oricum exista si intr-un motor normal-aspirat este risipita. Energia folosita pentru electroliza de catre o instalatie HHO este un consum suplimentar pe alternator si deci este un consum suplimentar pe motor. Si deci, dai pasarea din mana pentru aia de pe gard.

Consumul unui motor depinde de cata putere folosesti. Fara turbina, un motor de 1.6 pe benzina scoate, sa zicem maxim 100 CP. Cu turbina, acelasi motor scoate la maxim 150 CP. Daca folosesti doar 75 CP, cele doua motoare vor consuma la fel. Dar la 120 CP, motorul cu turbina va consuma mai mult decat cel fara turbina la 100 CP. Tocmai asta este partea pe care ai omis-o, cu intentie sau doar din nestiinta. Suplimentul de aer pe care turbina il indeasa in motor atrage dupa sine supliment de combustibil.
1 Kg de benzina la fiecare 14.7 Kg de aer.

NOTA: Am precizat mai sus cum motoarele mai recente cu injectie directa (Ecoboost, FSI) reusesc sa obtina un consum mai redus in regim de croaziera si nu este nimic paradoxal sau inexplicabil. Datorita unor modificari mecanice si a injectiei la presiune inalta, ele reusesc sa mearga si cu 1 Kg de benzina la fiecare 17 Kg de aer (dar doar in anumite regimuri de functionare).

$1 scrie:$2am acelasi lucru aparent ciudat, paradoxal, se poate intapla si cu instalatia HHO.

As fi de acord cu aceasta afirmatie daca energia necesara pentru electroliza s-ar culege din gazele de evacuare - prin efect termoelectric sau tot cu o turbina care sa invarta un generator care sa produca curent care sa fie folosit exclusiv pentru producerea de HHO. Insa daca incerci aceasta varianta o sa-ti dea cu virgula, deoarece acum s-ar putea vedea "in toata splendoarea" ineficienta unei instalatii HHO si necesarul enorm de energie pentru a produce o cantitate semnificativa de gaz HHO fata de debitul de aer absorbit de un motor.

Later Edit:
Uite, ca sa nu zici ca sunt rau, te invat eu o smecherie prin care chiar se poate obtine reducerea consumului: reducerea greutatii masinii.

Cam toti producatorii la ora actuala au in planul pe termen mediu vehicule hibride (gen Honda Insight si Toyota Prius) si pe termen lung vehicule electrice. De ce? Pentru ca asta cere departamentul de marketing. Ei intentioneaza probabil sa foloseasca etapa intermediara a hibridelor pentru perfectionarea propulsiei electrice, pentru perfectionarea producerii, captarii si stocarii energiei electrice intr-un vehicul.

Eu sunt de parere ca aceasta abordare nu este cea mai fericita. Eu sunt de acord ca viitorul pe termen lung chiar este al vehiculelor electrice, dar mai este mult de lucru la acumulatorii electrici.
Insa, pe termen scurt - mediu eu cred ca se poate prelungi "viata" motoarelor cu combustie interna inca destul de multi ani daca se fac progrese in directia reducerii greutatii vehiculelor (materiale si structuri).
Si aceste progrese ar fi reutilizabile si aplicabile ulterior vehiculelor electrice, unde, dupa cate se pare, greutatea bateriilor este o problema.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

15 Noi 2011, 19:32

$1 scrie:$2popadetrefla, iti recomand sa incerci mai intai sa faci un generator de hidrogen si dupa aia sa induci lumea in eroare.
Tu probabil crezi ca masina poate merge doar cu hidrogen, ei bine nu e asa, ala doar te ajuta pana intr-o anumita limita.

Eu am avut un astfel de generator montat pe masina care consuma putin, 2A, avea pwm, iar gazele rezultate le separam si numai hidrogenul ajungea in motor.
Cu ajutorul lui am scos consum de 4.8% pe autostrada in afara mers cu 95 la ora constant si de 5.2% in romania de la deva la adjud, consum calculat prin metoda plin-plin.
E adevarat inafara de acesta mai aveam 2 "jucarii" pe care le am si acum.

Celora care cred k pot face minuni din nimic le recomand sa incerce efectiv ceva si dupa aia sa se afirme.



Am facut un generator de HHO, dar am facut doar probe cu el fara sa-l montez pe masina.
Si NU cred si NU am afirmat niciodata ca un motor Diesel sau pe benzina poate sa functioneze doar cu HHO (autosustinut)!
Cred insa, ca un mic aport din acest gaz, poate sa scada putin consumul de motorina / benzina.

Nu ne-ai spus care era consumul inainte de montarea instalatiei de HHO pe masina ta. De ce ai separat gazele si ai bagat doar H2 in motor?

Ce "jucarii" mai ai pe masina, daca nu sunt prea indiscret?

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

15 Noi 2011, 20:45

http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=53&t=61784&hilit=+nu+ma+credeti

Nu prea stau cu ochii pe consum decat la drum lung cand il pot calcula exact.
Nu am chef de loc sa umblu la sondele lambda, asa ca mai simplu separ gazele.
Am zis k monez iar generatorul cand o sa am timp, am impresia totusi ca ajuta si el.
La drept vorbind de un an tot zic ca-l montez insa imi ia ceva timp si vad ca nu mai apuc.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

15 Noi 2011, 21:13

$1 scrie:$2..
Am facut un generator de HHO, dar am facut doar probe cu el fara sa-l montez pe masina.
...
Cred insa, ca un mic aport din acest gaz, poate sa scada putin consumul de motorina / benzina.
...

$1 scrie:$2Am zis k monez iar generatorul cand o sa am timp, am impresia totusi ca ajuta si el.
La drept vorbind de un an tot zic ca-l montez insa imi ia ceva timp si vad ca nu mai apuc.

Eu cred ca ati gresit topicul... Zona pentru credinciosi este in alta parte. :D
Si ca sa fiu oarecum in ton, eu sunt sigur ca daca reusiti sa faceti calcule si teste va linistiti.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

16 Noi 2011, 19:26

$1 scrie:$2i ca sa fiu oarecum in ton, eu sunt sigur ca daca reusiti sa faceti calcule si teste va linistiti.


Bine. Lasa-ne sa facem calculele si testele sa ne linistim, si pana atunci posteaza la rubrica "LINISTITI". Sa inteleg ca dumneata ai facut si calcule si teste si te-ai linistit....

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

16 Noi 2011, 21:53

Nu draguta, eu am participat la lectiile de fizica din scoala, liceu, facultate, asa cum au facut-o si proiectantii de la producatorii auto...
Faptul ca nici ei nu au gasit solutii ma duce cu gandul la doua variante: ori suntem toti prosti si voi destepti, ori invers.

Sincer, trebuie sa fii prea prost sa accepti prima varianta, cel putin din nivelul teoretic demonstrat de voi pana acum. :D

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

17 Dec 2011, 08:25

Buna ziua Ion!

Te rog dă-mi voie să ne tutuim în emailuri.

În primul rând mă bucur că te-ai înregistrat la noi, şi îţi urez un cald Bine ai venit!



Uite ce am promis pentru Tine (click pe titlu, se descarcă în format PDF):





1. Hidrogen ca combustibil? Eu am încercat. part.1 Experineţele proprii despre hidrogen.
2. Hidrogen ca combustibil? Eu am încercat. part.2
3. Hidrogen ca combustibil? Eu am încercat. part.3
4. Ce trebuie sa stim despre uleiuri? Comparaţia între 2 mărci de ulei, etc.
5. Tipuri de uzuri. Lucrare tribologică. Un deceniu am lucrat in domeniul ungerii
6. Cum parcăm maşinile? Un pic de umor - mie mi-a plăcut...



Îţi urez lectură plăcută, sper că găseşti informaţii noi citind aceste documente.



Să ne auzim numai de bine!



Nyaguly Sandor foto

Nyaguly Sandor
PowerTuning Romania
Gumax SRL




am primit pe mail documentia... daca ceva mai sus este ineregula rog un modelator sa modifice.

nu stiu daca imi este permis sa o pun aici ?! astept aprobarea celor care administreaza acest site. nu vreau sa fac reclama... dar consider ca este bine sa fie cunoscuta noua tehnologie pe care marile corporati petroliere incearca sa o tina cat mai ascunsa si chiar sa dezinformeze...
Ultima oară modificat de octa pe 18 Dec 2011, 17:36, modificat 1 dată în total.
Motiv: am comasat mesaje scrise consecutiv in mai putin de 10 minute. pentru completari exista butonul "modifica".

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 17:38

documentatie? unde?

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 19:04

o am pe mail... trimisa.

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 20:18

Nu ne lasa sa ramanem de caruta, expuneo !

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 21:17

Hidrogen ca combustibil? Eu am încercat....
Să începem cu teoria: cu toţi am învăţat la orele de fizică când nu ne-am chiulit, că apa se poate descompune în hidrogen şi oxigen prin electroliză. De fapt introducem curent suficient de mare ca moleculele de oxigen să se desparte de moleculele de hidrogen.
Ce gaz rezultă de aici? Oxihidrogen, numit şi Gaz Brown, după primul savant care a studiat acest gaz miraculos. Despre gazul Brown puteţi citi aici: http://www.energielibera.net/Motorul-cu ... genul.html
Cum am întâlnit eu tehnologia aceasta? Este o poveste interesantă, care merită împărţit.
Am un prieten inventator, pe nume Marius Moldoveanu, care şi-a cumpărat din SUA un generator de oxihidrogen pentru maşina personală, un Logan 1.5 dCi. M-a vizitat, şi am fost uimit de consumul de combustibil, care era 2.8 litri/100km, la drum întins. Am condus si eu maşina, şi motorul avea cuplu simţibil mai mare, deci mi-a plăcut aşa fel încât l-am rugat pe Marius să-mi comandă şi mie un kit.
În scurt timp după această întâlnire, Marius a lovit maşina, impactul distrugând şi generatorul de oxihidrogen (HHO). Şi-a pus capul de inventator şi a proiectat un kit total nou, care după calculele lui trebuia să fie mai bun decât cel de fabrică. A încercat să facă un prototip aici la noi în ţară, a umblat peste tot dar nimeni nu a fost interesat de proiect. A trimis desenele şi calculele în SUA la fabrică, care au şi fabricat prototipul. S-a constatat că într-adevăr este mai bun decât al lor, şi l-a întrebat pe Marius cât cere pentru înbunătăţirile aduse?
Răspunsul lui Marius: nimic, nu ii trebuie bani, a lucrat pentru scăderea poluării Pământului, etc. Aici trebuie să înţelegem, că inventatorii şi în general oamenii de ştiinţă nu sunt motivaţi de bani: succesele cele mai mari reprezintă un proiect care funcţionează, cu care poate ajuta multă lume.
Proprietarul fabricii, Michael l-a invitat pe Marius la fabrică, să ajute la dezvoltarea produsului. Guvernul chinez era interesat de produs, aşa că Michael l-a trimis pe Marius pentru 8 luni in China, după care pentru 6 luni la Insulele Filipine, de aici nu l-am mai văzut pe prietenul meu, corespondem câteodată pe e-mail.
Între timp a ajuns şi sistemul meu, de fapt un sistem dublu: pentru motoarele mai mari de 1800 cmc trebuie 2 generatoare. În continuare vă prezint sistemul meu, pe elemente:

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 21:34

cum incarc niste fisiere pdf care le am salvate pe desktop ???

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 21:35

1
FiÅŸiere ataÅŸate
Hidrogen%20ca%20combustibil-%20eu%20am%20incercat%20-%20Part%20I..pdf
(404.53 KiB) Descărcat de 683 ori

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 21:37

2
FiÅŸiere ataÅŸate
Hidrogen%20ca%20combustibil-%20eu%20am%20incercat%20-%20Part.II.pdf
(283.57 KiB) Descărcat de 348 ori

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 21:38

3
FiÅŸiere ataÅŸate
Hidrogen%20ca%20combustibil-%20eu%20am%20incercat%20-%20part.III.pdf
(314.2 KiB) Descărcat de 313 ori

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 21:51

sistemul merge dezvoltat si aduse unele imbunatatiri... am cateva ideei ! ;)

in documente aveti chiar niste linkuri care merita citite !

cat o sa mai ramanem sclavii marilor companii petroliere ??? cat o sa mai inghitim minciulile guvernelor ?

credinta nu este egala cu religia ! religia si politicul au fost inventate pentru manipularea prostimi... guvernele sunt niste marionete conduse din umbra de puteri ascunse ! care nu vor sa stim... sa cunoastem... ne vor inrobiti !

pe voi va mai reprezinta statul ??? ganditi-va bine ! deschideti larg ochii si veti vedea adevarul...


lumea este condusa de Ei ! Ei trag sforile ! Ei decid !

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

18 Dec 2011, 23:03

$1 scrie:$2anditi-va bine ! deschideti larg ochii si veti vedea adevarul...

Adevarul este ca, pe lumea asta, doar 3 lucruri sunt nelimitate: apa, aerul si fraierul.
Răspunde