Tuning

remapare tddi 90 cp + evacuare sport

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

remapare tddi 90 cp + evacuare sport

Mesajde cipriannegau » 16 Dec 2007, 15:08

Desi am fost sceptic la inceput in privinta chip tuning in cele din urma m-am hotarat si i-am facut motorului meu de 1,8 tddi 90 cp remapare...
Primele impresii....Masina e total schimbata..de nerecunoscut...Acceleratia e prompta si masina urca in ture ca un motor pe benzina...In treapta intai cu 10-15 km/h si accelerat brusc masina scartaie.....Depasirile sant o adevarata placere....
In ceea ce priveste evacuarea sport....O placere sa o auzi...Nu iti dai seama ca e diesel 8) Am auzit destul de multe variante initial ca evacuarea sport la diesel nu are absolut nici un efect...GRESIT!!!Sunetul e demential....Pentru mai multe detalii PM cu placere...Voi posta si un clip audio cu sunetul evacuarii pentru cei interesati.....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde Maddogul » 16 Dec 2007, 15:23

Noroc
Ma bucur ca itzi merge bine masina insa cu evacuarea sport nu confunda efect cu sunet
Efectul se refera la crestere de performanta si nu la sunet
Sa o stapanesti sanatos itzi mai recomnad si un filtru sport tot pt sunet si pt 1-2 Cp :D
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde BoogY » 16 Dec 2007, 16:24

"O placere sa o auzi...Nu iti dai seama ca e diesel" Sa fim seriosi un diesel n-o sa se auda niciodata ca un benzinar,dar chiar m-ai facut curios fa si tu un clip cu sunetul evacuarii sa vedem ce-a iesit ca prea esti entuziasmat.
BoogY
 

Mesajde cipriannegau » 16 Dec 2007, 17:24

BoogY scrie:"O placere sa o auzi...Nu iti dai seama ca e diesel" Sa fim seriosi un diesel n-o sa se auda niciodata ca un benzinar,dar chiar m-ai facut curios fa si tu un clip cu sunetul evacuarii sa vedem ce-a iesit ca prea esti entuziasmat.

crede-ma ca am auzit chestia asta de multe ori....nu crezi??o sa pun clipul audio sa te convingi...nu inteleg de ce esti asa scptic?cred ca stii 307-urile de la kent care sant diesel cu evacuare sport....alea cum se aud??eu dupa ce am auzit o astfel de masina m-am hotarat brusc sa imi pun evacuarea sport....inca ceva..nu iti imagina ca suna ca o benzina exact....pur si simplu se aude mult mai bine si mai agresiv...
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde BogdanF » 16 Dec 2007, 17:30

Asteptam cu nerabdare sa auzim. Prin evacuare sport te referi doar la finala sau este cap coada?
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Mesajde BoogY » 16 Dec 2007, 17:34

"cred ca stii 307-urile de la kent care sant diesel cu evacuare sport....alea cum se aud" gusturile nu se discuta,se aud ce-i drept dar nu ca o masina de raliu din pacate.Oricum asteptam clipul:P
BoogY
 

Mesajde Sebastian.C » 16 Dec 2007, 17:36

Hai cu clipul ala :D...chiar m-ai facut curios...
Avatar utilizator
Sebastian.C
Member
 
Mesaje: 276
Membru din: 10 Dec 2006, 00:10
Localitate: Oravita

Mesajde cipriannegau » 16 Dec 2007, 18:34

BogdanF scrie:Asteptam cu nerabdare sa auzim. Prin evacuare sport te referi doar la finala sau este cap coada?

evacuarea este cat-back borla
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde cipriannegau » 16 Dec 2007, 22:51

clipurile audio..nu sant de cea mai buna calitate dar informativ cam asa ceva se aude...in realitate e si mai frumos 8)
Fişiere ataşate

[Extensia wma a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]

[Extensia wma a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]

EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde octa » 17 Dec 2007, 01:03

sa-ti porti sanatos masina pe sosele care sa te lase sa te manifesti cat mai bine! spune-ne si noo cat costa chip-tuningu' si toba... surse... ce putere are acum... cat consuma... etc...

imi place cum suna! nu sunt un fan al dieselului dar cred ca completeaza bine infatisarea masinii tale! stiu ca te-ai zbatut ceva cu operatiile estetice...

bafta!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4229
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Mesajde StefanB » 17 Dec 2007, 01:17

Imi place cum se aude :)
Cum se aude toba in mers din masina? adika se aude tare? la un drum mai lung nu este deranjanta ? asteptam mai multe detalii...

bafta
Seat Toledo 1.9 Tdi, 105CP, 2007
ex Ford Focus 1.8 TDCi, 101CP, 2003
StefanB
Ford Freak
 
Mesaje: 131
Membru din: 13 Iul 2007, 13:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Toledo 1.9 Tdi, 105CP, 2007

Mesajde BoogY » 17 Dec 2007, 02:17

Haha ce haios se aude.Gros asa,misto! Ai facut o treaba buna!
BoogY
 

Mesajde cipriannegau » 17 Dec 2007, 03:22

BoogY scrie:Haha ce haios se aude.Gros asa,misto! Ai facut o treaba buna!
acum sper ca ma intelegi..de ce eram entuziasmat...e drept ca nu se aude ca un motor pe benzina cu toba sport...dar se aude frumos....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde cipriannegau » 17 Dec 2007, 03:29

octa scrie:sa-ti porti sanatos masina pe sosele care sa te lase sa te manifesti cat mai bine! spune-ne si noo cat costa chip-tuningu' si toba... surse... ce putere are acum... cat consuma... etc...

imi place cum suna! nu sunt un fan al dieselului dar cred ca completeaza bine infatisarea masinii tale! stiu ca te-ai zbatut ceva cu operatiile estetice...

bafta!

mersi de aprecieri..pai chip tuning l-am facut la POWER CHIP 289 euro
sistemul de esapament cat back l-am facut la PILOT TUNING 9 mil
Puterea masini acum e undeva pe la 123 cp......Urmatorul pas care va fi mai costisitor : alta turbina si alte injectoare (va ajunge pe la 155 cp).
in ceea ce priveste sunetul tobei din mers....nu e deranjant deloc..am facut deja 1000 km si nu am avut probleme...de afara se aude toba ma tare si asa si trebuie..
consumul a ramas neschimbat....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde valy » 18 Dec 2007, 22:04

da cat a costat toata distractia, si cati cp ai acuma.
Ford Focus, 1.8 Tddi, Hatchback.
Avatar utilizator
valy
Incepator
 
Mesaje: 80
Membru din: 15 Noi 2007, 00:39
Localitate: Baia Mare

Mesajde cipriannegau » 19 Dec 2007, 14:36

valy scrie:da cat a costat toata distractia, si cati cp ai acuma.

scrie mai sus 289 euro+9 mil si am acum vreo 123 cp
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde Tiry213 » 19 Dec 2007, 14:40

Se aude foarte misto. Iti dai seama ca e diesel daca cunosti, dar se aude foarte foarte misto.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde cipriannegau » 19 Dec 2007, 21:19

sunetul nu se compara cu un motor pe benzina dar e alceva..in realtate cand ii dau in ture suna foarte foarte frumos...sant incantat de modificare oricum..isi merita toti banii
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde bostan_adi » 21 Dec 2007, 22:42

Ciprian,

cati kilometrii are masina ta? A mea ajunge pe la 200 de mii, mi-ar place si mie sa-mi fac o resoftare din-asta dar nu sunt convins ca e prea indicat la kilometrii mei.
Focus 1.8 TDDI, 90cp, year 2000, Endura, Estate, Black metallic, Timisoara.
Avatar utilizator
bostan_adi
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 19 Mar 2007, 23:45
Localitate: Timisoara

Mesajde bicuss » 22 Dec 2007, 00:09

cat a costat evacuarea si in ce a constat mai exact ,astept pm plss!
Avatar utilizator
bicuss
Member
 
Mesaje: 476
Membru din: 14 Oct 2007, 20:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: focus,2001,1.8 tddi,66 kw,Culoare: Panther Black

Mesajde cipriannegau » 22 Dec 2007, 01:29

bostan_adi scrie:Ciprian,

cati kilometrii are masina ta? A mea ajunge pe la 200 de mii, mi-ar place si mie sa-mi fac o resoftare din-asta dar nu sunt convins ca e prea indicat la kilometrii mei.

masina mea are 118 000 km....dar stiu pe cineva cu un golf 4 ,90 cp cu 215000 km care si-a facut resoftare in aceeasi zi cu mine...masina i se comporta impecabil pana acum....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde b85xix » 26 Dec 2007, 14:04

Ai fisa dyno cu cei 123 de cai? Te intreb pt ca am avut si eu focus 1.8 tdi iar in prima faza cu resoftare si evacuare tot catback si tot borla nu cred ca avea mai mult de 115 cai.. Maximal..
Ideea este ca la motorul asta turbina este foarte mica si nu prea suporta mare lucru cu toate ca stock ea ruleaza undeva la 0.6 bari cred..Dar mie dupa resoftare si presiune undeva la 1.1 bar ( limita maxima fiind undeva la 1.2 ) nu avea asa o crestere nemaipomenita.. Plus ca da si fum garla. Sincer cred ca numai din catback si resoftare nu ai cei 123 de cai.. Evacuarea de multe ori poate sa fie frectie ..Numai sunet..
In plus zi-mi si mie cum ti-a facut resoftare pt ca la modelul asta de motor (endura tci stage 3 ar trebui sa scrie pe el) stiu ca nu se poate face via OBD..Ti-a dezlipit ecu si l-a rescris banuiesc..
ps:masina ta nu avea detenta nu? adica ti-a schimbat numai galeria (teava) si finala?(finala care este undeva sub locurile din spate parca )
Bafta in continuare cu modificarile..Insa sincer iti spun din experienta proprie ca nu prea are rost sa investesti mult in motorul asta.. Craciun Fericit!
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Mesajde cipriannegau » 27 Dec 2007, 00:37

probabil ca acum cativa ani cand ti-ai facut tu tuning la motorul 1,8 tddi nu existau multe....uite surpriza la powerchip se face chiptuning prin mufa obd....nu se dezlipeste nimic..pur si simplu se conecteaza un laptop la mufa obd a masinii si i se rescrie harta.....in ceea ce priveste evacuarea :lol: normal ca nu o sa dea o crestere miraculoasa...dar ca orice masina care se vrea a fi o masina cu tuning se cere evacuare sport...sunetul e deosebit...plus ca toata evacuarea e din inox(borla) si asta e vesnica....
si inca ceva...am fost sceptic in privinta cresterii de putere si am facut un dyno test si rezultatul..ia ghiceste??crezi ca daca nu aveam 123 cp..mai trancaneam eu aiurea aici???
inca ceva daca te-ai informa mai bine si ai fi cu adevarat pasionat de tuning ai vedea ca din acest motor 1,8 tddi se pot face multe...o turbina si niste injectoare il duc pe la 160 cp....
la firma unde mi-am facut evacuarea era un focus al unui mecanic cu 160 cp!!!
nu am nici un interes de a ma lauda si de a dezinforma pe nimeni....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde BogdanF » 27 Dec 2007, 00:55

Cel mai important aspect al unei evacuari bune este galeria de evacuare. Daca este bine facuta merita toti banii...
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Mesajde b85xix » 27 Dec 2007, 12:44

ciprian imi pare rau ca te-a ofensat post-ul meu.. Intr-adevar acum 100 de ani cand am facut eu tuning la focus-ul meu (adica anut trecut) mie mi-a dezlipit ecu .In fine asta e irelevant.. Ce conteaza mai mult este faptul ca eu nu cred ca se pot obtine 123 de cai din resoft + evacuare.Sceptic sau nu te rog daca se poate sa atasezi fisa de dyno sa vad si eu.
Ca fapt divers teoretic o resoftare te duce undeva la maxim 115 cai iar de aici pana la 123 ar insemna inca 8 cai din evacuare catback ceea ce iar mi se pare utopie.In fine tot nu mi-ai raspuns daca masina ta avea detenta si finala sau doar finala? Cat despre sunet la evacuare..Da e ok sa sune bine dar pt a obtine 8 cai ar trebui ca traseul sa fie calculat volumetric si desenat bine altfel poate merge mai prost ca cel original. ps: ce diametru al tevii ai pus la noul traseu de evacuare?stock are 57 parca
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Mesajde cipriannegau » 27 Dec 2007, 14:29

nu m-a ofensat postul tau, doar ca mi s-a parut ca esti sceptic...deci inca odata....la masina mea s-a facut chiptuning prin mufa obd..din chiptuning am castigat 120 cp...cum??foarte simplu:asa am vrut eu...fiecare harta e facuta individual..parametri se stabilesc functie de masina..teoretic motorul se putea duce pana la 130 cp din resoftare dar uzura era prea mare..asa ca am zis mai bine 120(la un tuning care sa nu afecteze viata motorului se putea face resoftarea intre 115cp si 120 cp)...restu de 3 cai i-am castigat din evacuare...
in ceea ce priveste evacuarea aveam doar toba finala....diametrul original al tevii era de 45...iar acum e de 60...toba pe care o am acum este fara camere fara nimic...e goala pe dinauntru...
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde toxicristi » 27 Dec 2007, 16:14

Chiar ai facut dyno? Ca aia 90CP sunt ai motorului, masurati inainte de volanta (din cate stiu eu), deci la roata vor ajunge ceva mai putini.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde cipriannegau » 27 Dec 2007, 17:02

pe tester de fapt standard sant 88 cp
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde b85xix » 27 Dec 2007, 17:18

Inca o data iti spun sincer ca numai din resoftare la motorul asta nu cistigi 30 de cai.. In nici un caz sa ajungi la maxim 130 dupa cum ziceai tu.. Pt ca il limiteaza turbina.. Care nu este cu geometrie variabila si este in plus si micuta.. adica tu zici 120 de cai la roata dupa remapare .. Daca atasezi fisa dyno ar fi minunat . Teava nu avea cum sa fie de 45 de mm diametru mi se pare prea mica.. eu stiu ca are de 54 sau 57.. in fine nu vreau sa polemizam pe tema asta ca nu e constructiv..
In ceea ce priveste hartile custom nu are legatura cu topicul.. Harta custom la ce? ca masina nu are modificari la partea mecanica in fond decat o evacuare catback care sincer nu stiu daca ajuta cu ceva motorul..Crede-ma ca e foarte posibil ca o evacuare "goala" sa mearga mult mai prost mai ales la un motor turbodiesel.Uite ca sa punem capat polemicii te rog paote poti atasa fisa dyno . O zi buna ma intorc la "munci" :)
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Mesajde cipriannegau » 27 Dec 2007, 17:49

ai un PM 8)
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Următorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 9 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 9 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login