cipriannegau scrie:ai un PM
Vrem si noi sa vedem Dyno!!
-
bostan_adi - Ford Freak
- Mesaje: 135
- Membru din: 19 Mar 2007, 23:45
- Localitate: Timisoara
de bostan_adi » 04 Ian 2008, 18:20
cipriannegau scrie:ai un PM
de Maximilian » 04 Ian 2008, 20:35
de cipriannegau » 04 Ian 2008, 21:18
de bruno » 06 Ian 2008, 03:41
de Sebastian.C » 06 Ian 2008, 03:51
bruno scrie:Cred ca in domeniul asta nu exista posesor de masina care sa nu doreasca o cit de mica inbunatatire la masina lui,pe mine m-ai convins cu un lucru cum suna toba de la masina care ai zis ca ai tunato,totusi am citeva intrebari in ce masura afecteaza uzura inainte de termen a masinii acest ,,surplus" de putere cit de valabil mai ramine chestia cu protectia ocupantilor in cazul unui accident etc,este stiut ca se potate obtine citiva caluti in plus adaugind sau luind cite ceva de la un motor dar credinta mea este ca daca ar fi fost posibil o faceau cei de la ford,spun astea pentru ca si eu mi-as dorii cite o mica modificare la foca mea dar nu as dori chiar de loc sa o expun,modificare vreau sa zic la motor nu cosmetizare,eu am un ford focus sedan ,trend colection de 1,8 cu 115 cai din 2007 mai si uneori mi-as dori sa fie un pic mai sprintena in inghesuiala din oras,va rog dati-mi un raspuns cei care va pricepeti.
de cipriannegau » 06 Ian 2008, 14:49
de sandurafailescu » 12 Ian 2008, 16:26
de ditza » 13 Ian 2008, 00:45
de cristi_lc » 13 Ian 2008, 01:43
de ditza » 13 Ian 2008, 03:05
muzica9 scrie:nu ti-a dat si o explicatie de ce nu foloseste producatorul acei 20%. sunt curios care ar fi pozitia oficiala.
de cipriannegau » 13 Ian 2008, 03:42
de muzica9 » 13 Ian 2008, 19:31
cristi_lc scrie:personal ii dau dreptate lui cipriannegau
acesta e primul care cedeaza daca nu e facut corect remap-ul
curios chiar ma gandeam ca pe acest forum nu este un topic cu
"parerea voastra dupa resoftare,bune si rele"
stiu ca unele masini au un ambreiaj care rezista la cupluri mai mari altele(modele diferite de motorizari)
altele patineaza mai ales iarna si trebuie refacuta softarea
de ditza » 13 Ian 2008, 20:06
de muzica9 » 13 Ian 2008, 20:28
de cristi_lc » 14 Ian 2008, 14:50
muzica9 scrie:cristi_lc scrie:personal ii dau dreptate lui cipriannegau
acesta e primul care cedeaza daca nu e facut corect remap-ul
curios chiar ma gandeam ca pe acest forum nu este un topic cu
"parerea voastra dupa resoftare,bune si rele"
stiu ca unele masini au un ambreiaj care rezista la cupluri mai mari altele(modele diferite de motorizari)
altele patineaza mai ales iarna si trebuie refacuta softarea
si eu sunt foarte curios daca spre ex un ff 2 are acelasi ambreiaj atit la versiunea cu motor 1,6 tdci, 1,8 tdci, 2.0 tdci.
daca cineva imi confirma si imi dovedeste ca ambreiajul, distributia etc, sunt identice pe acelasi model de masina dar cu motorizare diferita, atunci ma pun pe strins bani de remapare.
de Adriancar » 14 Ian 2008, 15:39
de muzica9 » 14 Ian 2008, 22:19
Adriancar scrie:Intr-adevar dimensiunile ambreiajelor difera semnificativ (18 mm).
iB5 = 210[mm] - 1,4 1,6 1,8 Zetec
MTX - 75 = 228[mm] - 1,8 DI 1,8 Duratorq 2,0 Zetec E
MT 285 = 2,0 Duratec ST
MMT6 = 2,0 Duratorq
Implicit si alte componente sunt dimensionate corespunzator
de Floppy » 17 Ian 2008, 14:29
de unariciflocos » 17 Ian 2008, 14:57
Floppy scrie:In concluzie, cu un chip si pe Megane as ajunge la 125 CP si 300 Nm care ar fi mai mult decat suficient si s-ar comporta si Megane foarte bine...
de cristi_lc » 17 Ian 2008, 15:18
unariciflocos scrie:Floppy scrie:In concluzie, cu un chip si pe Megane as ajunge la 125 CP si 300 Nm care ar fi mai mult decat suficient si s-ar comporta si Megane foarte bine...
Fara suparare... dar visezi ) 300Nm din motor 1.5 stock. Si ma indoiesc sincer ca ti-a dat tie chipul chiar asa crestere, nu neaparat de putere, dar de cuplu.
de Floppy » 17 Ian 2008, 18:15
de unariciflocos » 17 Ian 2008, 18:43
de Floppy » 17 Ian 2008, 19:58
de Floppy » 17 Ian 2008, 23:50
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori