Tuning

remapare tddi 90 cp + evacuare sport

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Mesajde bostan_adi » 04 Ian 2008, 18:20

cipriannegau scrie:ai un PM 8)


Vrem si noi sa vedem Dyno!! :D
Focus 1.8 TDDI, 90cp, year 2000, Endura, Estate, Black metallic, Timisoara.
Avatar utilizator
bostan_adi
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 19 Mar 2007, 23:45
Localitate: Timisoara

Mesajde dnc » 04 Ian 2008, 19:32

ce naiba e aia fisa dyno?
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Mesajde Maximilian » 04 Ian 2008, 20:35

Din toba eu zic ca la masinile cu catalizator, prin indepartarea lui se pot obtine ceva caluti, si unde mai adaugi modificarea diametrului cred ca nu suna chiar a utopie.

Eu am fost cu masina lui Huffy, adica un Tddi 1.8 resoftat la 115, si am fost si cu tddi normal de 90 de cai. NU SE COMPARA LA VIATA. Cu un 1.8 tddi de 90 de cai cel putin bunicuta mea(aka Granny) se joaca...dar cu unul de 115 cai nu cred ca mai sta prea bine situatia. Fuge de rupe, se simte chip-ul cu varf si indesat. Chiar fuge foarte bine prin comparatie.

Cand zic fuge de rupe, repet, o zic prin comparatie, ca acum nu ne putem raporta chiar la orice! :D

Ciprian, felicitari pentru ce ai facut la masina. Zic asta desi nu sunt absolut deloc fan diesel.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde cipriannegau » 04 Ian 2008, 21:18

maximilian mersi mult..ma bucur ca intelegi ce inseamna sa fii cu adevarat pasionat de ceva....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde bruno » 06 Ian 2008, 03:41

Cred ca in domeniul asta nu exista posesor de masina care sa nu doreasca o cit de mica inbunatatire la masina lui,pe mine m-ai convins cu un lucru cum suna toba de la masina care ai zis ca ai tunato,totusi am citeva intrebari in ce masura afecteaza uzura inainte de termen a masinii acest ,,surplus" de putere cit de valabil mai ramine chestia cu protectia ocupantilor in cazul unui accident etc,este stiut ca se potate obtine citiva caluti in plus adaugind sau luind cite ceva de la un motor dar credinta mea este ca daca ar fi fost posibil o faceau cei de la ford,spun astea pentru ca si eu mi-as dorii cite o mica modificare la foca mea dar nu as dori chiar de loc sa o expun,modificare vreau sa zic la motor nu cosmetizare,eu am un ford focus sedan ,trend colection de 1,8 cu 115 cai din 2007 mai si uneori mi-as dori sa fie un pic mai sprintena in inghesuiala din oras,va rog dati-mi un raspuns cei care va pricepeti.
Ford focus sedan 1,8/2007/115 caluti
Sint inofensiv dar gindul meu e criminal...
bruno
Member
 
Mesaje: 273
Membru din: 31 Iul 2007, 12:18
Localitate: Constanta

Mesajde Sebastian.C » 06 Ian 2008, 03:51

bruno scrie:Cred ca in domeniul asta nu exista posesor de masina care sa nu doreasca o cit de mica inbunatatire la masina lui,pe mine m-ai convins cu un lucru cum suna toba de la masina care ai zis ca ai tunato,totusi am citeva intrebari in ce masura afecteaza uzura inainte de termen a masinii acest ,,surplus" de putere cit de valabil mai ramine chestia cu protectia ocupantilor in cazul unui accident etc,este stiut ca se potate obtine citiva caluti in plus adaugind sau luind cite ceva de la un motor dar credinta mea este ca daca ar fi fost posibil o faceau cei de la ford,spun astea pentru ca si eu mi-as dorii cite o mica modificare la foca mea dar nu as dori chiar de loc sa o expun,modificare vreau sa zic la motor nu cosmetizare,eu am un ford focus sedan ,trend colection de 1,8 cu 115 cai din 2007 mai si uneori mi-as dori sa fie un pic mai sprintena in inghesuiala din oras,va rog dati-mi un raspuns cei care va pricepeti.


Nu stiu de ce zici tu ca o faceau cei de la Ford... Gandeste-te ca trebuie sa traiasca cineva si din chestia asta..din chiptuning si alte domenii ale tuning-ului. Tot timpul se gaseste cate ceva de modificat la o masina..oricat de puternica ar fi facuta ea din fabrica...Asta e parerea mea. Daca crede cineva ca ce am zis am zis gresit, atunci retrag tot ce am zis... Eu nu cred ca o modificare ca chiptuning-ul dauneaza grav motoarelor...poate foarte putin.. Sunt atatia care au..si au de ani buni si masina merge ;) Bafta la tuning!!!
Avatar utilizator
Sebastian.C
Member
 
Mesaje: 276
Membru din: 10 Dec 2006, 00:10
Localitate: Oravita

Mesajde cipriannegau » 06 Ian 2008, 14:49

@bruno....inteleg perfect scepticismul tau...pentru ca asa gandeam si eu acum un an....dupa mai multe discutii cu cei ce au deja un chip tuning pe motor m-am convins..concluzia e simpla..atata timp cat nu mergi cu turometrul pe zona rosie nu ai nici o problema cu motorul...stiu pe cineva care face deja 50.000 km cu masina resofata(acelasi motor ca si al meu) si mi-a spus ca nu a avut nici o problema pana acum...cred ca asta e cel mai concludent si mai practic exemplu....
si ar mai fi ceva de spus...orice motor care iese din fabrica nu este exploatat la capacitate maxima(se zice ca undeva pe la 70%)..restul??disponibilitatea de tuning !!!
sant mai multe tipuri de remapare 1.pentru scaderea consumului 2.crestere cu 25-30% din putere motor(asta e recomandata si e o crestere normala) 3.extrem -cresteri anormale negarantate!!!
siguranta pasagerilor??crede-ma ca daca e sa ti se intample ceva rau ti se intampla si in cea mai sigura masina(vezi accident volvo-actionar ziarul adevarul)....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde sandurafailescu » 12 Ian 2008, 16:26

am un Ford Focus 1,8 Trend CDTI Champions League (cam pompoasa denumire) 2007 si mi se pare ca ii lipseste ceva.Ce sfaturi de tuning imi dai?
sandurafailescu
Incepator
 
Mesaje: 27
Membru din: 03 Dec 2007, 16:58

Mesajde pretorian » 12 Ian 2008, 17:49

aaaaaa.... cred ca TDCI :) CDTI parca e la opel.....
Fiesta 1.4 TDCi

HONDA Accord 2.4 i-VTEC
Avatar utilizator
pretorian
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Aug 2006, 23:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda ACCORD, 2.4 i-VTEC, Siver Grey

Mesajde ditza » 13 Ian 2008, 00:45

am citi si eu posturile voastre ... ma uit si ma mir ... fiecare cu scepticismul lui ... ce sa zic ... am fost acum cateva zile si anume 2 la reprezentanta FORD unde am un prieten care m-a facut sa inteleg o chestie ...

citeam undeva mai sus la bruno mai exact .. ca daca era posibil o faceau cei de la ford...

si acum vin si spun cam ce am aflat... Un motor cand iese din fabrica are un "tampon" de 20% ceea ce insemna ca motorul ala poate sa fie cu 20% mai puternic decata ce iese pe poarta fabricii(sa dezvolte mai multi caluri) .. cei de la resoftare nu fac nimic altceva decata sa depaseasca tamponul asta ...

acum conteaza la cine mergi sa faci resoftarea asta...
Avatar utilizator
ditza
Warned
 
Mesaje: 92
Membru din: 23 Sep 2007, 01:20
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 90HP

Mesajde muzica9 » 13 Ian 2008, 01:00

nu ti-a dat si o explicatie de ce nu foloseste producatorul acei 20%. sunt curios care ar fi pozitia oficiala.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Mesajde cristi_lc » 13 Ian 2008, 01:43

personal ii dau dreptate lui cipriannegau
am o masina tunata de peste 1 an(35k km) si fara probleme+mari satisfactii
si da mai sunt si softuri mai agresive daca nu tii la ambreiajul de pe masina
acesta e primul care cedeaza daca nu e facut corect remap-ul
curios chiar ma gandeam ca pe acest forum nu este un topic cu
"parerea voastra dupa resoftare,bune si rele"
stiu ca unele masini au un ambreiaj care rezista la cupluri mai mari altele(modele diferite de motorizari)
altele patineaza mai ales iarna si trebuie refacuta softarea
VW PASSAT 2004 AVF HL 96KW+ TCM Turbo(120kw), blue-antrachite, XENON, JANTE RH 17"

ex: FORD MONDEO 2003 2.0, 145CP, BODYKIT ST220, JANTE 18", NAVI-DVD TOUCHSCREEN, XENON
cristi_lc
Ford Freak
 
Mesaje: 117
Membru din: 21 Oct 2007, 10:53
Localitate: Botosani
Maşina: Vw Passat 2004 1.9TDI 131CP

Mesajde ditza » 13 Ian 2008, 03:05

muzica9 scrie:nu ti-a dat si o explicatie de ce nu foloseste producatorul acei 20%. sunt curios care ar fi pozitia oficiala.


isi iau o marja de siguranta ... e ceva gen limitarea electronica ... vrei mai mult da nu te lasa ... de putut poate da nu te lasa !
Avatar utilizator
ditza
Warned
 
Mesaje: 92
Membru din: 23 Sep 2007, 01:20
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 90HP

Mesajde cipriannegau » 13 Ian 2008, 03:42

@ditza....ceea ce ti-a spus prietenul tau de la ford e partial adevarat ..deci acel procent de 20% (care de fapt e mai mare pana la maxim 30%) se referea la faptul ca masina nu e exploatata la maxim...de ce??pentru a putea fi condusa si de o femeie in varsta dar si de un vitezoman...
de cand am resoftat masina vreau sa spun ca se comporta impecabil...motorul suna mai rotund la turatii mari ...parca se simte bine 8)
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde muzica9 » 13 Ian 2008, 19:31

cristi_lc scrie:personal ii dau dreptate lui cipriannegau
acesta e primul care cedeaza daca nu e facut corect remap-ul
curios chiar ma gandeam ca pe acest forum nu este un topic cu
"parerea voastra dupa resoftare,bune si rele"
stiu ca unele masini au un ambreiaj care rezista la cupluri mai mari altele(modele diferite de motorizari)
altele patineaza mai ales iarna si trebuie refacuta softarea


si eu sunt foarte curios daca spre ex un ff 2 are acelasi ambreiaj atit la versiunea cu motor 1,6 tdci, 1,8 tdci, 2.0 tdci.

daca cineva imi confirma si imi dovedeste ca ambreiajul, distributia etc, sunt identice pe acelasi model de masina dar cu motorizare diferita, atunci ma pun pe strins bani de remapare.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Mesajde ditza » 13 Ian 2008, 20:06

@cipriannegau .. ce sa zic numa contrazic cu tine... ideea e ca incercam sa explic celor mai nedumeriti cum sta treaba !

in principiu cum spune si cipriannegau nu sunt probleme ... motorul care il cumperi stie mult mai mult decat pare ca stie :)

so... remapare NO PROBLEMO ! >>in limitele normalului :D <<
Avatar utilizator
ditza
Warned
 
Mesaje: 92
Membru din: 23 Sep 2007, 01:20
Localitate: Focsani
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 90HP

Mesajde muzica9 » 13 Ian 2008, 20:28

motorul stim ca duce mai mult cu 20-30% dar ce se intimpla cu restul.

curiozitatea mea este daca pe linga platforma, masinile isi pastreaza restul componentelor indiferent de motorizare.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Mesajde cristi_lc » 14 Ian 2008, 14:50

muzica9 scrie:
cristi_lc scrie:personal ii dau dreptate lui cipriannegau
acesta e primul care cedeaza daca nu e facut corect remap-ul
curios chiar ma gandeam ca pe acest forum nu este un topic cu
"parerea voastra dupa resoftare,bune si rele"
stiu ca unele masini au un ambreiaj care rezista la cupluri mai mari altele(modele diferite de motorizari)
altele patineaza mai ales iarna si trebuie refacuta softarea


si eu sunt foarte curios daca spre ex un ff 2 are acelasi ambreiaj atit la versiunea cu motor 1,6 tdci, 1,8 tdci, 2.0 tdci.

daca cineva imi confirma si imi dovedeste ca ambreiajul, distributia etc, sunt identice pe acelasi model de masina dar cu motorizare diferita, atunci ma pun pe strins bani de remapare.


identice nici o sansa :(
dar unele din ele ar suporta un cuplu mai mare
trebuie vazut cine are un autodata sau ceva ce part number sunt la masinile respective si in specificatiile respective sau din experienta tunerilor se stie care merge si cu cat in conditii de siguranta in stage II
dar ca "regula" atunci cand diferiti tunneri cu harti diferite spun ca aceea e cresterea pe motorul respectiv in general cam aceea e cresterea safe
oricum cine vrea sa se convinga de mai multe detalii sa intre pe forumuri din UK de exmplu si cred ca se va edifica
salutari
VW PASSAT 2004 AVF HL 96KW+ TCM Turbo(120kw), blue-antrachite, XENON, JANTE RH 17"

ex: FORD MONDEO 2003 2.0, 145CP, BODYKIT ST220, JANTE 18", NAVI-DVD TOUCHSCREEN, XENON
cristi_lc
Ford Freak
 
Mesaje: 117
Membru din: 21 Oct 2007, 10:53
Localitate: Botosani
Maşina: Vw Passat 2004 1.9TDI 131CP

remapare

Mesajde Adriancar » 14 Ian 2008, 15:39

Intr-adevar dimensiunile ambreiajelor difera semnificativ (18 mm).
iB5 = 210[mm] - 1,4 1,6 1,8 Zetec
MTX - 75 = 228[mm] - 1,8 DI 1,8 Duratorq 2,0 Zetec E
MT 285 = 2,0 Duratec ST
MMT6 = 2,0 Duratorq

Implicit si alte componente sunt dimensionate corespunzator
Adriancar
Gold Member
 
Mesaje: 630
Membru din: 12 Sep 2007, 16:23

Re: remapare

Mesajde muzica9 » 14 Ian 2008, 22:19

Adriancar scrie:Intr-adevar dimensiunile ambreiajelor difera semnificativ (18 mm).
iB5 = 210[mm] - 1,4 1,6 1,8 Zetec
MTX - 75 = 228[mm] - 1,8 DI 1,8 Duratorq 2,0 Zetec E
MT 285 = 2,0 Duratec ST
MMT6 = 2,0 Duratorq

Implicit si alte componente sunt dimensionate corespunzator


foarte interesant! multumesc! imi poti da o sursa de unde sa culeg mai multe detalii?
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Mesajde Floppy » 17 Ian 2008, 14:29

Slaut forumisti, sunt nou pe aici, asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine :D

Despre chip tuning, in general, vreau sa zic ca mie mi-a facut o impresie foarte buna. Eu am facut la Clio 1.5 dCi 80 CP, care acum a ajuns pe la 100-105 CP, iar cuplul a urcat de la 185 Nm la 235 Nm, aproximativ. Nu am facut teste (dyno), ca sa spun exact, dar cam pe acolo se invart valorile. In concluzie, sunt foarte multumit. Asa cum s-a mai spus, motorul se tureaza mai repede, depasirile sunt mult mai sigure (depasesti mai repede), etc. Am facut deja vreo 10.000 km de la tuning. Sigur, repet si eu, totul e ok DACA faci tuning in limitele "normale" - cei 20-30% peste ce poate motorul scos din fabrica.

Ca si comparatie, am fost ieri la un drive-test cu Megane cu motor 1.5 dCi 105 CP si cuplu 240 Nm din fabrica (si cutie cu 6 viteze) si parca am fost un pic dezamagit... Impresia mea e ca Clio urca mult mai repede in ture si se infige mai tare. E adevarat ca si Megane e mai grea decat Clio. In concluzie, cu un chip si pe Megane as ajunge la 125 CP si 300 Nm care ar fi mai mult decat suficient si s-ar comporta si Megane foarte bine...

Dar, ca sa nu va suparati pe mine (mai ales ca suntem pe Club Ford), va spun ca astept marti un drive-test cu Ford Focus 1.8 TDCI 115 CP. Sa vedem cum se comporta... Imi pare rau ca nu mai au 1.6 TDCI 110 CP, nu stiu de ce (agentul de vanzari de la Casa Auto Brasov zicea ca Ford a ajuns la concluzia ca sunt mai mari costurile de productie pentru 1.6 TDCI 110 CP decat pentru 1.8 TDCI 115 CP :?: :?: :?: ). Poate la face-lift (in martie) o sa-l reintroduca... Astept cu nerabdare. Cine stie, poate intru si eu in clubul vostru "de drept" (adica proprietar). Pana atunci studiez problema...
Floppy
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 15 Ian 2008, 22:09
Localitate: Brasov

Mesajde unariciflocos » 17 Ian 2008, 14:57

Floppy scrie:In concluzie, cu un chip si pe Megane as ajunge la 125 CP si 300 Nm care ar fi mai mult decat suficient si s-ar comporta si Megane foarte bine...


Fara suparare... dar visezi :)) 300Nm din motor 1.5 stock. Si ma indoiesc sincer ca ti-a dat tie chipul chiar asa crestere, nu neaparat de putere, dar de cuplu.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Mesajde cristi_lc » 17 Ian 2008, 15:18

unariciflocos scrie:
Floppy scrie:In concluzie, cu un chip si pe Megane as ajunge la 125 CP si 300 Nm care ar fi mai mult decat suficient si s-ar comporta si Megane foarte bine...


Fara suparare... dar visezi :)) 300Nm din motor 1.5 stock. Si ma indoiesc sincer ca ti-a dat tie chipul chiar asa crestere, nu neaparat de putere, dar de cuplu.


cred ca daca ai conduce cu chiptuning iti schimbi parerea(masina ta are un turbo mai mic dar tot se va simti tare diferenta la apasarea ferma a pedalei)
dar asa ramane parerea ta pana la proba contrarie nu? :lol:
VW PASSAT 2004 AVF HL 96KW+ TCM Turbo(120kw), blue-antrachite, XENON, JANTE RH 17"

ex: FORD MONDEO 2003 2.0, 145CP, BODYKIT ST220, JANTE 18", NAVI-DVD TOUCHSCREEN, XENON
cristi_lc
Ford Freak
 
Mesaje: 117
Membru din: 21 Oct 2007, 10:53
Localitate: Botosani
Maşina: Vw Passat 2004 1.9TDI 131CP

Mesajde Floppy » 17 Ian 2008, 18:15

@unariciflocos: Poti sa nu crezi, nu te obliga nimeni... Oricum, uita-te un pic la lista asta: http://www.dimsport.ro/index.php?option ... &Itemid=70

Vezi linia a patra? 1.5 dCi 106 CP si 240 Nm original si 140 CP 305 Nm dupa tuning...

Si uita-te si la linia a doua: 1.5 dCi 82 CP si 185 Nm original si 105 CP 241 Nm dupa tuning... Eu am chip tuning din asta pe Clio si chiar se simte diferenta!!! Nu vorbesc din auzite.

Si poti sa vezi si aici: http://www.dimsport.ro/index.php?option ... &Itemid=47 (linia 3) ca si la motoarele Ford se poate 300 Nm la 1.6 TDCI. Ce zici? Eu un Focus cu motor din asta as vrea, dar la reprezentanta au zis ca nu mai fac 1.6 TDCI 110 CP :( Poate o sa ma multumesc si cu cel de 90 CP. Oricum dupa tuning, diferenta de cuplu ar fi de doar 20 Nm: 280 Nm pentru cel de 90 CP si 300 Nm pentru cel de 110 CP.
Floppy
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 15 Ian 2008, 22:09
Localitate: Brasov

Mesajde unariciflocos » 17 Ian 2008, 18:43

Vreau sa vad fisa de dyno cu valorile la roata si mai discutam. Aproape 100 de cai pe litru din motor diesel doar din soft imi vine greu a crede. Ce dau ei acolo sunt valori informative si garantat variaza de la masina la masina.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Mesajde Tiry213 » 17 Ian 2008, 19:11

Chiar sunt curios ce indica un dino bine pus la punct. Care sunt diferentele dupa remapare. Chiar sunt curios cum adauga loganului 38 CP. Mi se pare ceva incredibil.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde Floppy » 17 Ian 2008, 19:58

Daca o sa am ocazia, o sa fac testul sa vi-l arat (sau poate are deja altcineva de pe forum).

Tiry213, unde ai vazut 38 CP in plus la Logan? De aici: http://www.dimsport.ro/index.php?option ... &Itemid=42 se vad doar 20 CP in plus la ambele versiuni Diesel (ceea ce e rezonabil). Tu unde ai vazut diferenta de 38???

BTW: S-a inventat un Diesel 1.2 (!) de 100 CP, exista si 2.0 TDI de 170CP si 2.0 dCi de 180 CP, asa ca nu suntem departe de 100 CP/litru din fabirca la motoare Diesel. Apoi, 20-30 CP in plus din tuning nu e deloc mult...

Referinte:
1. http://star-motoring.com/news/story.asp ... =motorsupp -> "To achieve on- and off-road comfort, the Koleos Concept is built on a new 4X4 chassis and powered by a new 2.0-litre dCi 16-valve 130kW (180 bhp) turbocharged diesel engine with particulate filter."

2. Despre restul va las pe voi sa cautati... :D
Floppy
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 15 Ian 2008, 22:09
Localitate: Brasov

Mesajde BoogY » 17 Ian 2008, 23:44

Depinde de cip.Daca vrei se pot scoate mai multi cai dar durata de viata a turbinei si a motorul scade vertiginos.
BoogY
 

Mesajde Floppy » 17 Ian 2008, 23:50

Sa scoti 20-30 CP in plus, nu e asa grav, mai ales la un motor care are deja 170/180 CP. Nici nu cred ca il afecteaza atat de mult ca sa-l strice...

In plus, in lista respective sunt valori "normale/medii" care nu distrug motorul.

Oricum cine vrea sa-si faca isi face, cine nu, nu? Nu e obligatoriu :-)
Floppy
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 15 Ian 2008, 22:09
Localitate: Brasov

Mesajde BoogY » 17 Ian 2008, 23:53

Exact,depinde doar de client.Omul iti poate modifica mapa in ECU astfel sa creasca presiunea in turbo care oricum e destul de mare daca nu ma insel peste 1 bar si toata treaba e sa tina pompa de presiune si injectoarele,intercoolerul furtunele colierele samd.
BoogY
 

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 11 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 11 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login