Tuning

Custom Exhaust "sfaturi"

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde sfert » 25 Aug 2008, 10:33

Salut, am un Escort xr3 din 82' si vreau sa ii modific esapamentul de la cap la coada. Pt inceput am facut rost de galeria de evacuare de la un model turbo si garniturile aferente, am vb cu cineva care poate face o flansa adaptabila la galerie, din ea sa plece o teava pe care sa o duc pana la capatul masinii, cu sau fara toba finala in functie de cat de tare se aude :). Intrebarea este: care sa fie diametrul tevii la interior ? Motorul este cel original de 1.6 "cvh" de 95 cp. Mentionez ca pe motor urmeaza sa fie montate 2 carburatoare duble dellorto dhla40 . Astept pareri, multumesc :D
Avatar utilizator
sfert
Member
 
Mesaje: 418
Membru din: 09 Iul 2007, 14:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: RS2000 4x4
VIN: WF0BXXGCABRS84018

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde jo_2k » 25 Aug 2008, 12:27

Sa inteleg de la tine ca vrei fara tobe de loc? :-t O sa te scoata prin parbriz zgomotul :-" macar finala si tot ar trebui sa-i pui. Daca vrei sa pui doar teava groasa, cred, nu sunt f sigur, ar trebui sa masori volumul tobelor si sa maresti diametrul tevilor conform cit sa includa diferenta de volum, sa-ti iasa aproximativ acelasi volum cu ce ai acum.
Ce inseamna galeria de evacuare de turbo fata de ce ai acum? vezi sa se pupe pistoanele pe tevi altfel risti sa busesti motorul. Din cite stiu cel mai mic turbo de escort parca e 1.8 diesel, la benzina parca doar 2000
PS1. Daca transplantezi galeria de turbo, de ce nu transpantezi sistemul cu tot cu turbina? :D
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde sfert » 25 Aug 2008, 14:55

Ambele motoare de la escort (xr3 si rs turbo) au avut la baza motorul "cvh" diferenta sta in galeria de evacuare si injectia. Diferenta dintre galeria de la xr3 si cea de la turbo este ca la turbo fiecare piston in parte are evacuarea lui (vezi poza).
Am plecat de la bun inceput pe varianta cu carburatoare si am facut rost de tot ce imi trebuie, mai trebuie montate si reglate :) dupa ce termin cu evacuarea.
Fişiere ataşate
image007%20(web)6[2].jpeg
Avatar utilizator
sfert
Member
 
Mesaje: 418
Membru din: 09 Iul 2007, 14:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: RS2000 4x4
VIN: WF0BXXGCABRS84018

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde jo_2k » 25 Aug 2008, 16:31

Dap, asta cu evacuare per piston o stiam, si e una din cele mai bune variante dpdv evacuare.
Cind m-am referit la diferente, m-am referit la dimensiuni in principiu, pentru ca din cite stiu, turbo pe escort de la 1.8 in sus, tu ai 1.6 si nu stiu daca se pupa chiuloasa/serpisorii de 1.6 cu 1.8 sau 2.0.
Oricum, succes la transformare :D
Ti-as zice totusi sa-i pui o finala, sa nu lasi doar teava pentru ca o sa fie cam prea zgomotoasa, si inca ceva, pentru upgrade de carburatie, mai pune-i sau schimba-i pompa de benzina sa faca fata "pietei" ;)
Sa mai pui poze pe masura ce avanseaza operatia. Eventual cind e gata un filmuletz....sa vedem cum cit de bestial "urla" :D
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde sfert » 25 Aug 2008, 17:31

Ca sa iti faci o idee masina care va suferii transformarea e cea din poza, care are si suspensia modificata amortizoare koni reglabile + arcuri FK si e incaltata cu Borbet A 16" 7.5j + gume dunlop sport 9000 225/40/16" in rest e originala cam 95%. Dar inca nu ma lamurit nimeni cu subiectul pt care am deschis topicul (diametrul tevii), mai astept pareri :D
Fişiere ataşate
asta.jpg
Avatar utilizator
sfert
Member
 
Mesaje: 418
Membru din: 09 Iul 2007, 14:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: RS2000 4x4
VIN: WF0BXXGCABRS84018

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde BoogY » 27 Aug 2008, 16:54

Pai nu ma pricep sa calculez trasee de evacuare dar o teava de 50-55 ar trebui sa fie numai buna.Am vazut un ka cu evacuare pe 52 si suna superb:).Ca si detaliu toba finala ar trebui sa fie ca si volum mai mica sau cel mult egala cu cea intermediara.
BoogY
 

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde AlexM. » 16 Oct 2008, 12:10

Vezi ca evacuarile de la motoarele turbo fata de cele aspirate difera destul de mult ca diametru si cot. Banuiesc ca ai luat serpii pentur turbo. sincer mai bine cauti pe net niste serpi pentru motorul tau. Cat despre evacuare depinde ce modificari mai aduci motorului, dar de ex. daca mai pui cam 1 inch pe diametru ar fi mai mult decat suficient.
Indiferent de cum se aude te sfatuies sa pui o finala f putin restrictiva pentru ca altfel nu o sa mai ai back-presure pe evacuare si o sa pierzi din puterea motorului.
Da'i BLANA!! Fiecare nebun are pomul lui!
Imagine
Avatar utilizator
AlexM.
Member
 
Mesaje: 432
Membru din: 03 Mai 2006, 18:27
Localitate: B U C H A R E S T
Maşina: Sierra XR4x4

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde ag66wrc » 04 Mai 2009, 22:30

frumoasa masinuta, putine modificari facute cu gust ii da un aspect placut.
la cati cp o duci cu evacuarea si cu carburatoarele p care le vai pune?
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Custom Exhaust "sfaturi"

Mesajde sfert » 07 Mai 2009, 17:49

Proiectul a fost abandonat , masina sa vandut , carburatoarele , admisia , filtre etc au ajuns la cineva care modifica o fiesta mk2 din ce stiu . Eu am trecut la modificarea unui rs2000 care deja a primit evacuare freeflow si admisie in urmatoarele zile .
Avatar utilizator
sfert
Member
 
Mesaje: 418
Membru din: 09 Iul 2007, 14:27
Localitate: Bucuresti
Maşina: RS2000 4x4
VIN: WF0BXXGCABRS84018


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login