Tratamente de motor
- NICOS
- Incepator
- Mesaje: 10
- Membru din: 23 Feb 2009, 17:25
- Localitate: Oradea
- Maşina: FORD FOCUS 1.8 tddi 2001 66 kW
de NICOS » 23 Feb 2009, 18:36
de isotech_ro » 23 Feb 2009, 22:23
de dnc » 23 Mar 2009, 16:26
de FocusRO » 01 Mai 2009, 03:52
de focu25 » 01 Mai 2009, 11:19
$1 scrie:$2orget it !!! este un sfat prietenesc ... metabond = commercial ... rezultate egale cu 0 (ZERO)
de ag66wrc » 04 Mai 2009, 22:16
de unariciflocos » 05 Mai 2009, 11:03
de isotech_ro » 05 Mai 2009, 11:13
de ag66wrc » 05 Mai 2009, 17:26
de unariciflocos » 06 Mai 2009, 09:20
de valentins » 06 Mai 2009, 17:23
de ag66wrc » 07 Mai 2009, 17:38
de werty8 » 07 Mai 2009, 18:53
de ag66wrc » 07 Mai 2009, 22:16
de unariciflocos » 08 Mai 2009, 08:31
$1 scrie:$2ai sa ne apucam de studii in laboratoare k sa demonstram efectul metabond:))=))
nu stau sa imi mai bat gura de pomana pt toti si niki nu ma intereseaza dak ma crezi u sau nu "unariciflocos" numai usernameul spune totul despre tine:).nu trebuie sa te conving pe tine eu pur si simplu mi-am spus punctul de vedere dar dak tu nu ai ce face pe akasa decat sa stai sa contrazici prosteste lumea nu ai de cat...nu am nimic personal cu tinde doar cu modul tau de a gandi si de a te exprima...bafta la polemici
de isotech_ro » 08 Mai 2009, 08:58
de FocusRO » 08 Mai 2009, 11:19
de isotech_ro » 08 Mai 2009, 11:28
de unariciflocos » 08 Mai 2009, 12:31
$1 scrie:$2u toate tratamentele sunt la fel, altele sunt pentru curatare, sau pentru marirea performantelor.
I-am dat si eu cateva cum ar fi pentru injectoare, si metal lube dar nu stiu daca a facut ceva acolo in motor, cu toate ca pot sa defecteze anumite piese, sonda lambda,catalizator ,etc.
Parca motorul era mai silentios cu citiva db..
de FocusRO » 08 Mai 2009, 14:40
de ag66wrc » 08 Mai 2009, 15:42
de isotech_ro » 08 Mai 2009, 15:59
de ag66wrc » 08 Mai 2009, 23:57
de Mihai L » 09 Mai 2009, 08:59
de kristyanson » 09 Mai 2009, 23:23
de unariciflocos » 11 Mai 2009, 09:18
$1 scrie:$2cum ceva ani, prima mea masina, la care tineam ca la ochii din cap, a fost o dacie din '88 daruita de tatal meu si care avea km. multi de tot. Pornea greu, scotea fum mult, consuma cat un jeep iar la semafor ma puteam pune numai cu biciclistii. La primul schimb de ulei facut de mine, i-am schimbat si carburatorul ,tipul de ulei (cu mobil 1) dar i-am bagat si un flacon cu Duralube. Rezultatul in timp.....zgomot redus, mers mai rotund, calutii putere si-au revenit, iarna la minus 17 grade pornea la prima cheie....si toate astea comparativ cu alte dacii cu injectie mult mai tinere. E drept ulei mai papa ea cam 300 ml la mia de km... Eu am parcurs cu ea vreo 40 000 km...de trei ani e inapoi la tata pe post de duba pt. materiale iar motorul merge brici si a mai parcurs inca pe atata.n-a avut nevoie de segmentare,etc... E drept, era un motor cu o alta tehnologie fata de cele din ziua de astazi, dar acel tratament sunt foarte sigur ca i-a ajutat mult. nu stiu daca si motoarelor ford le este necesar asa ceva... Unii mecanici le recomanda....tot ei le si vand...
de link2 » 11 Mai 2009, 10:10
$1 scrie:$2etabondul si-a facut treaba si a luat din ulei nu stiu ce substante si a format o pelicula protectoare care s-a depus pe toata suprafata uzata
de valentins » 11 Mai 2009, 10:26
$1 scrie:$2$1 scrie:$2etabondul si-a facut treaba si a luat din ulei nu stiu ce substante si a format o pelicula protectoare care s-a depus pe toata suprafata uzata
Daca la motoarele vechi si uzate aceste tratamente nu prea aveau ce sa strice, la motoarele common rail restul componentelor, turbine, furtune, senzori cred ca se bucura din plin de aceste depuneri.
In manualul de utilizare, producatorul, zice sa nu folosesti tratamente. De ce oare?
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori