sa nu vopsesti local, adica "contur aripa".
Daca vrei sa nu-ti iasa ca naiba, vopseste toata zona.
La ce spui tu, ai hirjait masina pe partea stinga....ar fi bine sa dai si pe aripa fata.
ca proces tehnologic:
-dezasamblat
- matuita toata zona
- reparat zonele cu probleme (curatat pina la tabla, chituit, nivelat si repetat pina iese la nivel)
- dat cu spritz....matuit iarasi sa vezi zonele cu diferente si re-aplicat chit (pasul anterior) unde este nevoie
- mascate zonele de lucru
- sters bine bine de praf cu ceva diluant sau benzina
- aplicat 1 strat de uniformizare (functie de culoarea masinii)
- dat 2-3 straturi de vopsea
- dat 1-2 straturi de lac
- demascat (daca nu esti sigur pe tine, lasa intai sa se usuce un pic)
- uscat sau copt
Sfaturi suplimentare:
-Nu te baga sa vopsesti intr-un garaj ca mori sigur

chiar si daca te apuci de vopsit din spray, tot e nasol rau, trebuie sa faci asta intr-o zona bine aerisita/ventilata etc etc
-daca e vb de masina din avatar (93), si de la ultima vopsire au trecut mai multi ani (5-6), atunci vopseste toata masina, pentru ca nu o sa-ti iasa la culoare in veci chiar daca spray-ul are vopsea cu acelasi cod de culoare.
Mai bine faci cum a zis si ariciuflocos...fa partea de pregatire si apoi mergi cu ea la o vopsitorie, s-ar putea sa iesi mai ieftin decit daca o faci din spray