Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
23 Iul 2009, 16:50
as dori sa aflu cum pot creste puterea unui focus pe benzina de 100cp...
24 Iul 2009, 10:53
Marirea compresiei, prelucrarea si slefuirea porturilor de admisie si evacuare a chiulasei pe flowbench, scaune de supape in 3 sau 5 unghiuri, axe cu durata si ridicare mai mare, echilibrarea si usurarea vibrochenului impreuna cu biele, pistoane si volanta, throttle body-uri independente, ecu aftermarket, galerie + traseu de evacuare... SAU varianta romaneasca: chip, filtru sport si toba finala

Edit: ar mai fi varianta cu Nos sau cu turbo sau compresor sau turbo SI compresor, caz in care trebuie sa cobori compresia si nu mai ai nevoie de durata mare de deschidere la supape, si trebuie pistoane forjate..
24 Iul 2009, 11:05
Multumesc pentru raspuns.
Dar unde as putea sa fac aceste modificari, exista astfel de firme la noi?
24 Iul 2009, 11:10
Eu nu am incredere in mecanicii de la noi nici sa-mi schimbe filtrul de aer, dar eu sunt un ciudat cu pitici. Ignora prostiile care le-am spus ca alea sunt mai mult pentru motoare de curse si nu cred ca este un om la noi in tara calificat sa faca asemenea modificari. Eventual la englezi sau la nordici, ei au microbul asta grav de tot.
Daca vrei castig de putere fa-i o remapare pe Superchips care au produse destul de bune, si daca tot nu-ti ajunge puterea poti incerca un set de axe fast road, si eventual o evacuare mai permisiva urmata de o remapare custom pe dyno. Daca nici aici nu iti ajunge puterea iti recomand sa te opresti cu modificarile si sa te orientezi spre alta masina.
30 Iul 2009, 15:07
Multumesc pentru raspuns.
Si-a facut cineva modificare la "Superchips"? Daca da cum e dupa, impresii, performante....
06 Aug 2009, 16:59
$1 scrie:$2.. Ignora prostiile care le-am spus ca alea sunt mai mult pentru motoare de curse si nu cred ca este un om la noi in tara calificat sa faca asemenea modificari....
Ba exista, pentru cine a auzit de fratii Teodorescu... Pacat ca varsta lor inaintata nu le mai permite prezenta in domeniu. Dar pe vremea cand pistoanele lor faceau legea la curse, erau o adevarata legenda. Cine a auzit de pistoanele lor (5 la numar -- 4+1 de rezerva), stie despre ce vorbesc

Pacat ca odata cu trecerea timpului meseriasii devin tot mai superficiali si mai "pretentiosi". Mare pacat.
07 Aug 2009, 08:44
Generatia de aur din motorsport-ul romanesc s-a dus din pacate, foarte putini mai sunt care construiesc masini. Ideea e ca si ei puteau sa regleze o rampa de carburatoare cu ochii inchisi dupa nas, dupa ureche, dupa simtul tactil mai bine decat o fac astia noi cu sonde lambda, dar oricum nu se compara cu un set de throttle body-uri cu management standalone la care cred ca-si prind urechile multi asa zisi "tuneri" din Romania.
La noi chipu, filtru si toba sport is baza, cele doua din urma avand de obicei efectul de a scadea puterea motorului. Stiu ca multi vin si zic "cum ca merge mai tare?!", nu, nu merge mai tare, suna mai tare.
23 Feb 2011, 04:28
f suimplu.dai banii pe un filtru de aer supraaspirant facut de corneliu birtok baneasa.vezi sa scoti wc ala de plastic in care e filtru vechi afara.
lasai pe astia cu imaginatia lor bogat cati fac din masina ozn
24 Feb 2011, 13:46
Am citit de tipul asta de filtru dar nu am vazut sa fie la vanzare pe undeva, tu ti-ai pus filtrul asta?
Teoretic suna bine dar pana nu se masoara puterea inainte si dupa nu se poate trage o concluzie ferma.
Nu stiu la cine te referi in legatura cu imaginatia bogata?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.